BNP Paribas Bank Polska S.A.

1.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o BNP Paribas Bank Polska S.A.

Elka
Pracownik
 Pytanie

Serdecznie nie polecam pracy jako sprzedawca czy w obsłudze klienta telefonicznej. Nierealne cele do wyrobienia, nawet jeśli zrobi się swój plan można nie dostać premii. Najpierw trzeba iść na spotkanie, albo szkolenie, bo liderka przydzieliła, a potem trzeba się tłumaczyć z wycofania. Ściganie za brak wyników, jest zrozumiałe, ale ciśnienie wywierane na pracownikach i pisanie wiadomości o treści „będziecie czuć mój oddech na plecach” już nie do końca. Maile co godzinę, a potem znów tłumaczenie się czemu ktoś nie dzwonił, może dlatego, że czytał te miliony maili? Wszyscy pracują i dają z siebie ile się da, ale według lidera i góry, to nasza wina, że klienci nie podpisują umów, albo nie maja zdolności. Oczywiście żadnych szkoleń ze sprzedaży nie ma, odsłuchów z informacją zwrotną również nie, na spotkaniach zespołowych wieczne narzekanie liderki, że jest ciężko i wszystko źle, brak faktycznych działań żeby coś zmienić. Potem znów będzie ankieta i malowanie trawy na zielono, bo trzeba zaznaczyć dobrze, bo inaczej lider się musi z tego tłumaczyć jak zaznaczy się, że coś jest nie ok. Efekt jest taki, że każdy działa, żeby zrobić plan i premie i sam na sobie wywiera presję, a lider w ogóle nie motywuje tylko jeszcze zastrasza, albo nie pozwala odbierać nadgodzin za karę. Jeśli się szuka odpowiedzi na pytanie to z kolei liderka albo nic nie wie, albo odpowie źle i efekt jest taki że znów trzeba się wycofać żeby znaleźć odpowiedz. Przerwa jest ale nie można jej wziąć w pierwszych dwóch godzinach ani w ostatnich dwóch godzinach, najwyżej się posikasz. Klienci podkradani przez oddziały bez konsekwencji, albo inne zespoły, ale to wciąż twoja wina ze nie masz wyników, bo jakbyś miał więcej to pomimo podebrania byś plan zrobił. Sensu szukać na próżno. Można ewentualnie zmienić dział albo całkiem uciec. Podwyżki są ale tajne, jeden przed drugim ma nie mówić ze dostał, a w efekcie nowy pracownik zarabia więcej niż Ren ktory już wali od kilku lat i ma wyniki. Można by pisać wiele.. ale jeśli nie lubisz sie denerwować, nie lubisz gdy ktoś Cię ma za nieroba gdy pracujesz, jeśli nie lubisz jak ktoś Ci liczy czas w toalecie i nie przepadasz za szantażem i zastraszaniem to musisz sobie odpuścić.

Zainteresowana
Inne

Proszę skontrolować pracę HR (usunięte przez administratora) Brak kultury tej Pani jest porażający........

Dorota
Inne

Oddzial w Piasecznie to porazka. Brak oddzielnej kasy, jeden hol, gdzie wszyscy patrza i sluchaja, paniusie klepia pieczatki bez pospiechu.. Na szczescie to bank mojego meza, a bie moj.. Zenada

Pracodawca

@Dorota

Pani Doroto, przykro nam z powodu Pani opinii. Zależy nam na wysokiej jakości świadczonej obsługi, dlatego zachęcamy do opisania sytuacji przez formularz na stronie https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-kontaktowy - wszystkie sygnały są dla nas bardzo ważne. Pozdrawiamy Zespół BNP Paribas Polska

Magdalena
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może napisać coś o pracy w Contact Center?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa z HR zdalnie jak najbardziej na plus, przyjemna. Niestety nie za bardzo wiedziały o wynagrodzeniach, premiach itp. Rozmowa w oddziale z dyrektorką regionu tragedia. Na rozmowie nie było dyrektorki oddziału, sama dyrektor regionu. Rozmowa trwała chwilę, Pani przyszła z takim nastawieniem, że widać było, że chce tylko przeprowadzić ta rozmowę i skończyć pracę. Nie słuchała, co mówię, zadawała dwa razy takie same pytania. Jeśli miała kogoś z lepszymi kwalifikacjami na stanowisko, to mogła odwołać rozmowę ze mną. Niestety to była strata czasu na dojazd i rozmowę z Panią Dyrektor :)

Pytania

Scenka sprzedażowa, której nie dało się zrealizować, dlaczego chcę tu pracować itp.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Michal
Pracownik
 Pytanie

Na jaka podstawe mozna liczy na stanowisku doradcy klienta w oddziale? 5500 brutto realne???

N.
Pracownik
@Michal

Nie

1
TAG
Pracownik
@N.

Nie wprowadzaj w błąd. Realne, znam pracownika z zewnątrz który dostał na tym stanowisku 6000 zł. brutto

Znawca tematu
Pracownik
@TAG

Realne to jest dołożenie obowiązków a nie taka pensja.

P.
Pracownik
@TAG

To ktoś niezły kit Ci wcisnął. Realne jest 4000 brutto jeśli masz doświadczenie, a jeśli ostro się uprzesz i oni są pod ścianą to max 4500 brutto. 6000 brutto nie mają nawet biznesowi.

P.
Pracownik
 Pytanie

Ciekawe gdzie widziałeś? Wywiesił na tablicy swoją umowę.... To jest nierealne wynagrodzenie

P.
Były pracownik

Atmosfera... Hmmmm.... Wyścig szczurów i po trupach do celu.... Narzucony cel ma być wyrobiony, bo inaczej czekają Cię baaaardzo nieprzyjemne rozmowy i spowiadanie się.......

@Megi
Były pracownik
 Pytanie

Praca w BNP to totalna porażka, nie liczy się człowiek tylko wynik. Nie ważne w jaki sposób, po trupach do celu. Ludzie pozostawieni sami sobie, co w przypadku nowych pracownikow jest bardzo ważne żeby otrzymac pomoc i wsparcie. Ogrom produktów i wiedzy, zawieszające się systemy, plany praktycznie na starcie sprawiają ze człowiek nie jest w stanie profesjonalnie obsłużyć klienta. Przełożony tylko mówi że nie ma na to wpływu, wszedzie tak jest i trzeba się z tym pogodzić. Ale niestety inne banki maja lepsze rozwiązania systemowe. Dyr. Centrum oderwana od rzeczywistości, zero kompetencji nie wiem skąd się ona wziela na tym stanowisku. Potrafi tylko rozliczac a nic od siebie nie daje. Jak i coś zapytać ro kieruje na infolinię qlbo poszukaj sobie sama.To jest dyrektor ???Ciągła rotacja pracowników, klienci sami juz śmieją się tego ze nie ma komu pracowac...ze cos sie zle dzieje w Banku skoro ludI nie ma do pracy. Makroregionalni menadżerowie od posCEgolnych produktów to również jakas pomyłka. Jak chxes pomocy to nie odbierają albo odrzucają połączenie bo mają sKolenie, tele albo coś innego....dla kogo w takim razie są wsparcie i pomocą....napewno nie dla doradców. Dyrektorzy Regionalni i Dyrektorzy Centrów to jakaś pomyłka...nie wiem po co oni są i jaki wkład wnoszą w pracę oddziałów.Tylko kopiowanie i przesylanie tabelek rozliczajacych wynik. Ogólnie nie polecam pracy w BNP, zarządzanie w regionie lubelskim jest porażką.

Łoli
Pracownik
@@Megi

W regionie katowickim wygląda to bardzo podobnie. Ten bank jest chory na wskroś i to nieuleczalnie. Gdy byli jeszcze dyrektorzy oddziałów, to można było liczyć na wsparcie. Teraz nikt nie ma czasu dla szeregowego pracownika.

Askier
Kandydat
 Pytanie
@@Megi

Perfekcyjna struktura dla dyrekcji i menago różnej maści. Duża kasa i zero odpowiedzialności. A na dole nieszczęsny pracownik na obsłudze z sfrustrowanym klientem bo przecie w reklamach to zupełnie inaczej wygląda..Ja mam pytanie do aktualnych pracowników banku. Co was trzyma w tej pracy?

Human
Były pracownik
 Pytanie

Rotacja pracowników i ciągle ogłoszenia, że szukają pracowników pokazują jasno jak długo można tam wytrzymać. Zwłaszcza w regionie poznańskim, gdzie na regionalną zgłaszane były zawiadomienia o (usunięte przez administratora). I co? I nic , nadal jest i robi to samo. Wynika z tego ,że jest przyzwolenie na takie zachowania. Potrafi powiedzieć, że trzeba kogoś zmęczyć to sam się zwolni. Po trupach do celu. Doradcy to tylko pionki . Regionalna p. (usunięte przez administratora)to osoba bez skrupułów, wydzwania w czasie choroby do pracowników, ubliża i pyta jak zrobią plany skoro nie ma ich w pracy i że zostawili zespół , który teraz musi robić za siebie i za tego na zwolnieniu. MASAKRA

P.
Pracownik
@Human

Takie telefony podejrzewam zdarzają się wszędzie. U nas akurat Pani Dyrektor Centrum Doradczego wydzwania do pracowników na zwolnieniu i prawi morały oraz wyrzuty i zmusza do szybszego powrotu do pracy wliczając w to groźby utraty pracy.

@Megi
Były pracownik
@Human

Wydzwanianie na zwolnieniu czy na urlopie albo po godzinach to standard w każdym regionie. W BNP nie ma zasad i szanowania prywatnego czasu, najlepiej jakby człowiek pracowal 24/h za śmieszne pieniądze. Niestety BNP placi najmniej z konkurencji.

1
@Megi
Były pracownik

Dodam jeszcze, że mówienie o kulturze w organizacji ma się nijak do tego co się dzieje w oddziałach. Zastanawiające jest to, że w centrali nikt tego nie widzi co się faktycznie dzieje. Ilość zwolnień, zamykanych oddzialow powinno dać komuś do myślenia....co jest nie tak.....oczywiście wina zawsze spada na ludzi na najniższym szczeblu...są beznadziejni...nic nie potrafią...nie nadają się. Ale skoro jest taka rotacja to może Dyrektor nie potrafi zadbać o wdrożenie, przeszkolenie albo nie potrafi rozmawiać z ludźmi i ich motywować.

KANDYDAT
Kandydat

Niestety, Bank już na początku pokazał kim jest dla niego potencjalny pracownik. Rozmowa przebiegała w bardzo sztucznej atmosferze (co jest dziwne bo większość osób mi mówi, że bardzo można ze mną nawiązać kontakt). Poza tym padła deklaracja ze strony HR p. (usunięte przez administratora)o informacji zwrotnej max. do końca miesiąca. Miesiąc się skończył, zaraz miną kolejne i choć się próbowałem skontaktować z HR nikt nie raczył naskrobać nawet maila. Zdecydowanie odradzam skoro już na starcie jest takie podejście.

1
Artyr
Inne

Mam nadzieje ze to upadający bank .Malo rozni sie od Polbanku . Znikajają placowki ..obsluga konta w CHF słaba ..znikają bankomaty .Mam nadzieję że za pare miesiecy przejmie ten bank ING albo Mbank lub Nest

Pracownik oddziału
Pracownik

Szczerze nie polecam pracy tutaj jeśli liczy się dla ciebie twoje zdrowie. Najważniejsze plany sprzedażowe i premie dyrektorów. Pracownik z podejrzeniem covid, który ledwo trzyma się na nogach słyszy, że albo przyjdzie do pracy, albo zostanie zwolniony. Brak poszanowania zdrowia pozostałych pracowników przez dyrektora. Nie do pomyślenia w czasach pandemii. Zmuszanie przychodzenia do pracy podczas trwania zwolnienia lekarskiego.

3
N.
Były pracownik
@Pracownik oddziału

Zmuszanie do pracy na zwolnieniu lekarskim to łamanie prawa obowiązującego w Polsce a strasznie zwolnieniem z pracy to klasyczny przykład mob....u. Jeśli rynek się dowie jak działa ten bank to może nawet zacząć tracić klientów.

P.
Pracownik
@N.

Niestety, ale niejednokrotnie się z tym spotykamy. Nie są to przypadki jednostkowe, ale nie będę przytaczać z nazwiska, bo w tym banku strach cokolwiek zrobić i cokolwiek zgłosić.

Mloda
Pracownik
@Pracownik oddziału

ZGADZAM SIE W 100%

S
Były pracownik

Nie polecam pracy w BNP a zwłaszcza w regionie Poznań ,gdzie regionalna to totalna porażka. (usunięte przez administratora), wyzwiska , brak kultury . Wzbudzanie poczucia winy , typu zawiodłam się na Tobie. Darcie się na pracownika to normalka, zmuszanie do kreatywności graniczącej wręcz do naginaniem przepisów. Klientowi odmawia się prawa złożenia reklamacji ,bo to obniża wyniki. Porażka. Regioalna z Poznania Pani (usunięte przez administratora)potrafi zadzwonić do pracownika na opiece lub chorobowym i sprowadzić do pateru darciem się przez telefon

MB
Kandydat
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie mogę liczyć przy stanowisku Specjalisty ds. Monitoringu i Analizy Oszustw Transakcyjnych ?

Anna
Inne

Okropna obsługa, Traktują ludzi za (usunięte przez administratora).BNP Paribas Marszałkowska 68/70

Pracodawca

@Anna

Pani Anno, przykro nam z powodu tej sytuacji. Chcielibyśmy ją wyjaśnić. Serdecznie zachęcamy do opisania sprawy w formularzu kontaktowym pod linkiem https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-kontaktowy

Pytanie do HR:
Pracownik
 Pytanie

Pytanie do HR: niecały rok temu pojawiło się stanowisko MJ. Proszę o odpowiedź czy pracownicy na tym stanowisku sami wybierali tzw. specjalizację czy zostało to odgórnie narzucone? Pytam o zasadę i samo założenie. Powinniście to wiedzieć:)

Tom
Były pracownik
@Pytanie do HR:

Pozwól ze odpowiem w imieniu jednego oddziału. Miałem być MJ detal hipo cos takiego bylo, a zostalem premium. Czyli tak jak pasowalo w regionie (premium robili nadwyżkę punktową).

hahah ha ha er
Pracownik
@Tom

czyli tradycyjnie jak klient się żali to hr jest, a jak pracownik to hr chowa głowę w piasek:) Takie mamy standardy

Kala
Pracownik
@Pytanie do HR:

To stanowisko idzie w stronę planów sprzedażowych doradcy.. Coraz więcej zabierają za jakość a dodają sprzedaży...

Alex
Pracownik
@Pytanie do HR:

W niewielkiej części to stanowisko otrzymywały osoby, które faktycznie miały wyniki i na nie w pełni zasłużyły. Niestety, zdarzały się też takie, które kryteriów nie spełniały, a jednak je otrzymały . W przeważającej części niestety działało to po układzie, bo nie zawsze opłacało się punktowo dla oddziału i regionu, aby dana osoba miała MJ o konkretnej specjalizacji. Dużo w tym było kombinowania w taki sposób, aby zmniejszyć plany i nie zatrudniać dodatkowej osoby np. doradcy biznesowego czy premium. Bo MJ w zależności od specjalizacji miał większy lub mniejszy plan plus dodatkowy wakat. Więc w efekcie zamiast czegoś dobrego, wyszło jak zawsze. Centrala coś wymysli, a potem pozwala regionom robic po swojemu. Czytaj: tak, żeby zmniejszyć plany.

Karo
Pracownik
 Pytanie

Czy ktos już dostał aneksy odnośnie podwyżek? Niby od marca a papieru nadal nie ma i nic nie wiadomo

lol
Pracownik
@Karo

ja dostałem propozycję obniżki:D I mówię to całkiem poważnie - dno sięgnęło kolejnych granic

??
Pracownik
 Pytanie
@lol

A w jakim obszarze pracujesz?

LGKS
Pracownik
 Pytanie
@Karo

Ja czegoś nie rozumiem. Według tabelki podwyżki miały być dla stanowisk od doradcy kl do MJ. Performance tj wydajność od 80% miał być premiowany wobec mediany wynagrodzeń którą dany pracownik otrzymuje. I w ten sposób powstała tabela do jakiej kwoty podwyżki można się spodziewać. Wartości od "do 9" do "do 20"%. Jak to jest, że robiąc wyniki (104% wykonania w badanym okresie od stycznia do wrzesnia) zostałem pominięty? Dyr już rozmawiał ze wszystkimi co mają się spodziewać aneksów. Dwa koleżanka mająca jeszcze lepsze wyniki i mimo wszystko mniejszą podstawę dostaje podwyżkę 5% gdzie tabela w jej przypadku pokazuje "20%". Rozumiem, że to wartość "DO", tylko kto ustalał komu się należy i ile? Przecież te podwyżki w ten sposób to jedna WIELKA ŚCIEMA

Andrzej
Pracownik
 Pytanie
@LGKS

Ile? 5%??? Haha wy macie godność coś takiego podpisywać? To jest żart

1as
Kandydat
 Pytanie

Jak bank szuka pracowników do takich miast jak Włodawa czy Hrubieszów a tam bieda aż piszczy to aż się.nasuwa pytanie co się w tym banku wyprawia i jakie stawki oferuje? Ile faktycznie zarabia doradca dla firm?

Michalina
Pracownik

Proszę zwrócić szczególną uwagę na tak zwanych dyrektorów i menadżerów w kuj -pom. Słuchy chodzą po całej Polsce co tam się wyprawia

Potwierdzam
Pracownik
@Michalina

Temat już wielokrotnie zgłaszaliśmy do naszego „partnera” HR ale cały czas odbijamy się od ściany słysząc ze „partner” HR nie jest od wspierania pracowników tylko dyrektorów… straciłem nadzieje, ze coś tu się zmieni i czas rozejrzeć się za czymś nowym.

N.
Pracownik
 Pytanie
@Potwierdzam

A co konkretnie chodzi?

M.
Pracownik
@N.

Jest terror. Dwie starsze regionalne stosują (usunięte przez administratora)z lat 90.

1
N.
Były pracownik
 Pytanie
@M.

@N może trzeba to zgłosić do HR? Im więcej świadków tym łatwiej jest udowodnić (usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora)z punktu widzenia banku to nieograniczone ryzyko reputacyjne.

O
Pracownik
 Pytanie
@N.

Panie z HR doskonale o tym wiedza. Zgłaszaliśmy to wielokrotnie, starej i nowej bo zmieniła się jakiś czas temu. Nic z tym nie robią, myśle ze powinnismy napisać do prezesa i moze wtedy ktos się zainteresuje co tu się wyprawia?

Klient
Pracownik
@O

Jedna strona medalu w kuj pom to przełożeni a druga strona to pseudopracownicy. To jakie cuda dzieją się przy kredytach to tylko wiedzą ci którzy czytają te wnioski kredytowe. Pośrednicy dzwonia do klienta z oferta jeszcze zanim ten wyjdzie z oddziału, dochody z kosmosu, wyciągi z kserokopiarki, zatrudnienie w firmie krzak i nikogo to nadal nie dziwi.

Niezadowolona
Pracownik
@Michalina

Wpadnij do makroregionu wschód i posłuchaj co tutaj się dzieje. Od tutaj od czasów wymiany władz na te z dawnego BGŻ to dopiero cyrki się dzieją. Może kiedyś ktoś w tym bałaganie posprząta, albo będzie już za późno. Odpowiednie działy banku odpowiedzialne za wyłapywanie nieprawidłowości to chyba śpią

Helo
Pracownik
@Niezadowolona

DPN reaguje tylko na zgloszenia i to mogę potwierdzić. Muszą dostać na tacy. Sami nic nie widzą.

1
Krzysiu
Pracownik

Do roboty sprzedawać a nie na forach siedzicie i wypisujecie wymyślone rzeczy. Poszedł

3
Praca w it
Pracownik

W dużym skrócie, to nie jest miejsce gdzie z przyjemnością wraca się do rozpoczętego zadania. To raczej kuźnia kreatywnych talentów, starających się jak najbardziej obrzydzić wykonywanie prostych zadań. Na początku można to potraktować jako ciekawe doświadczenie, ale później męczy jak psi oddech. Wysoki poziom tzw. zidiocenia, bez szczepionki w postaci lat z innego korpo nie warto się pakować. Co do zawartości ... No co by rzec, jak zakup kota w worku. Może być dobrze ale mogą też być karty perforowane i mechanizmy zębate. Ogólnie jak ktoś planuje się zatrudnić a wróżbita Maciej przepowiedział mu że złamie nogę i przesiedzi 8 miesięcy, czytając 16 tomów historii starożytnego Egiptu to tak. Ale tak do pracy ciągłej to nie. Za duży szok poznawczy. Pozdro dla (usunięte przez administratora).

Zostaw merytoryczną opinię o BNP Paribas Bank Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BNP Paribas Bank Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 338.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 225, z czego 23 to opinie pozytywne, 161 to opinie negatywne, a 41 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy BNP Paribas Bank Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii