Banda krętaczy uważajcie nowi co podpisujecie niech to forum będzie dla was przestrogą jest tu zawarta prawda w 80% stawki niższe niż w kurierce w której wystarczy blaszak , a nie samochód specjalistyczny. Dyrekcjo czy do was coś dociera czy dyspozytorzy tak świetnie filtrują ???
Przede wszystkim miała być znaczącą podwyżka. Każdy czekał, mówili "będzie lepiej, będziecie zadowoleni ". I ktoś jest zadowolony? Śmieszne pieniądze dostaliśmy. Takie wynagrodzenie dobre było by w latach 2005-2010. Nowe urządzenie warte z oprogramowaniem jest od 5 do 7 tyś. Na to pieniądze się znalazły. Podobno rok 2018 był najlepszy w historii odnośnie sprzedaży. A czy z nami ktoś podzielił się tortem ? Grosza nie zobaczyliśmy. Optymalizacja, kombinowanie przy trasach ludzi którzy nie mają pojęcia o naszej pracy. Zamiast współpracować, to rzucają kłody pod nogi. Po 12h pracujemy każda sobote. Żeby z tego kasa była to pal licho . Kurierka jest przed nami lata świetlne. Ostatnio kurier wysmial mnie ile zarabiam, autem specjalistycznym izoterma-,agregat. A on sztruclem blaszakiem. Do czego to zmierza?
Wszystko idzie od dawna w górę mowa o cenach, oczywiście obowiązki również, utoniemy w dlugach, auto się przysłowiowo skończy na nowe nie ma kasy i co?? Kop od Farmady wiadomo gdzie. Wezmą nowego frajera i interes się kręci
Dopóki nie połączymy sił i nie utworzone zostaną związki to będzie bez zmian.
Przecież jasno widać że wpis od News to podpucha firmy, siedzi gość za biurkiem i troluje, żeby firmę wybielić. Ile wam dali podwyżek? 1000 zl, a w większości przypadków mniej. Co to za podwyżka. Jeżdżę już 15 lat, woziłem na początku 5 razy mniej towaru, pensje miałem o 2.5 koła wyższa niż teraz, a obciążenia z tytułu podatków, zusu czy paliwa były przynajmniej o połowę mniejsze. Za 300 km płaciłem 30 zł za gaz. Wywalili płatność za paczki, i nagle zaczyna się taka ilość towaru że brakuje samochodu żeby się spakować. ZUS idzie w górę, stawki za paliwo z kosmosu, trzy paletowy samochód w mieście ma spalić 7,7 litra, kiedy w instrukcji obsługi producenta podane jest 8,4!!!!!! Gdzie zapewnienia dyrektora o uczciwym traktowaniu???? Zobaczcie jakie fury co miesiąc wystawiają na aukcje. A ty głupi przewoźniku wstawaj o 2, 3 lub 4 w nocy (usunięte przez administratora) jak koń, a dyrekcja sobie pojedzie na wycieczkę do Kataru lub w Alpy na narty. Brawo.
W 100% się zgadzam. Na domiar wszystkiego restrukturyzacja tras. W głowie się nie mieści kto stoi za tak nieudacznym rozplanowanie trasy. Na planie miasta pewnie wygląda to inaczej. W praktyce te dwa centymetry w lewo czy prawo to co najmniej 10 km. I nikt się nie zastanowił nad tym że są ulice jednokierunkowe bądź trzeba pojechać by dostarczyć towar. Trasy tak poukładane że pożal się Boże. Mega klient w pierwszej kolejności ten gorszy na końcu. A wiecznie motto firmy. Każdy klient priorytetowo traktowany być powinien. Jednak są lepsi i gorsi. Wracając do logistyki tras to szczerze objechałby to człowiek szybciej po swojemu i bez opóźnień. Ale nie.. Bo my przecież nie mamy domu i rodzin i możemy bez przerwy 13 godz.za fajerą siedzieć. Dziękujemy.
Jakbyś był uprzejmy powiedzieć coś więcej o tej restrukturyzacji tras. Do nas jeszcze tez miany nie dotarły. Z tego co kojarzę to miała to być optymalizacja ale widzę że zmienili nazwę na restrukturyzacje i nic pozytywnego z tego nie wychodzi. Czy dostaliście nową kolejność wykonywania dostaw? Jeżeli tak, czy jest przymus wykonywania tras według tej kolejności? Czy jakieś punkty Wam odeszły? A może jakieś apteki doszły? Z góry dzięki za wszelkie informacje.
Polega to na tym że klient który zamawia więcej ma otrzymać towar w pierwszej kolejności a ty pomimo że przez to będziesz pracował dłużej i zrobisz więcej kilometrów dostaniesz dokładnie taką samą zapłatę jak wcześniej heh ;) Na północy trwało to cały jeden dzień bo każdy jeździł po staremu bo nie jest frajerem żeby pracować dłużej za tyle samo (a w zasadzie za mniej bo przecież paliwo)
No i bardzo pięknie. Tylko idiota może coś takiego wymyślić. Rano nawet różnica 15 min w mieście na tej samej ulicy może powodować duże korki, (dojazd do pracy), które za 20 min rozładują się same. Tobie każą jechać w do jakiegoś klienta bo więcej zamawia od drugiego, mimo że będziesz mijał po drodze dwóch lub trzech innych. W konsekwencji możesz wpaść w korki i lipa. Postoisz sobie 20 min, co tam, inteligent wymyślił restrukturyzację. Każdy z nas zna dokładnie swoją trasę i wie kiedy i jak najszybciej dojechać. Chyba nikomu nie zależy na tym żeby siedzieć cały dzień w aucie, a wręcz przeciwnie zrobić dostawy najszybciej jak się da, klient jest zadowolony i my również. Niestety tylko jakiś urzędas nie, bo ma inną wizję. Olać ich kretyńskie pomysły. Tak jak napisał wcześniej kolega powinniśmy nie wyjechać w całej Polsce, może wtedy by się ktoś obudził z zarobkami.
Bareia by się nie powstydził Panie dyrektorze! Tu jest jezioro! - A to nie, nie... A nie, dobrze! To jezioro damy tutaj... a ten niech sobie stoi w zieleni." Witajcie w farmada transport :))
Drodzy koledzy to kiedy stajemy ?? STAWKI JUŻ W KURIERCE SĄ WIĘKSZE , a utrzymanie zwykłego blaszaka o 20-30% mniejsze... Wiec dobra rada szybka nauka na urządzeniu mobilnym i ruszamy kochana Dyrekcjo niedługo sami
Jedno trzeba farmadzie przyznać ,w konsekwencji piłowania gałęzi na której siedzą są mistrzami . Niedługo będą nosić towar na barana do klientów sami ,bo ludzi którzy się nabierają na ich ofertę pracy jest coraz mniej . Jeszcze kilka pociągnięć i gałązka trzaśnie
Jak wygląda współpraca z farmadą? Ile wam zostaje na 'czysto'?
Heh ciekawe kto za 3 tys by (usunięte przez administratora) 6 dni w tygodniu.. a jak samochód się zepsuje to wychodzi na 0..
Dobrze kolega napisał, PO ODLICZENIU amortyzacji auta zostaje 3 z hakiem na wielu z farmadowych tras. Oczywiście jeden naprawi sobie sam w nocy, a inny zapłaci mechanikowi jednak trzeba to liczyć po cenach rynkowych mechaników samochodowych bo przecież jeżeli robisz to sobie sam to owszem zapłacisz mniej ale się jeszcze w smarach ubrudzisz. Oni by chcieli kierowce, mechanika i żebyś jeszcze ciągle uśmiechnięty latał żeby częsciej klienci zamawiali. Jeden człowiek orkiestra za 3,5 koła...
Fajna firma ale tylko dla chcących pracować, cwaniakowanie nie uda się.
Fajna tylko pod jednym względem - apteki czy punkty apteczne to z reguły miejsca na poziomie. Cała reszta jest naprawdę słaba na obecnym rynku przewozów - przelicznik za kilometr czy godzinę pracy, work-life balance, ponoszone ryzyko czy to przez jazdę kilkaset km dzienie 6 dni w tygodniu czy wartość przewożonych leków lub ilość gotówki, konieczność zapewnienia przewozu pod groźbą surowych kar czyli dyspozycyjność bo to przecież działalność gospodarcza i nikogo nie interesuje że nie jesteś maszyną a dowieźć leki trzeba bo ktoś morfiny nie dostanie i będzie źle, naprawy aut robione po nocach bo przecież kiedy i dalej można by wymieniać nie bez powodu forum długie!! Co do 'cwaniakowania' to największym cwaniakiem jest od momentu swojego powstania FARMADA bo zawsze jest orżnięte bo 'kasy dla wszystkich nie starczy' jak to kolejna z szefów kierowniczek tradycyjnie nieaktualna już rzekła. Ratujecie się jeszcze tymi nieszczęsnymi kolejnymi młodymi naiwniakami i obszarnictwem (jeden przewoźnik bierze kilka tras zatrudnia na lewo/za śmieszne pieniądze bo za co emerytów rencistów chłopaczków a jakość usług nadal w dół). I tak się to tam buja od lat.
I tak na marginesie jeszcze - jak w w ogóle śmiesz człowieku pisać 'cwaniak' o kimś kto tyra naście godzin dziennie od pon do soboty i ma w sobie na tyle rozumu żeby upominać się o swoje?! To właśnie pokazuje jak traktujecie swoich podwykonawców
'kasy dla wszystkich nie starczy' jak to kolejna z szefów kierowniczek tradycyjnie nieaktualna już rzekła - też słyszałem coś podobnego na jednym z zebrań w zeszłym roku. Czyli jak zwykle w farmadzie po staremu ;/
HAHAAHA no to ładnie, już nawet próbują ściemniać tylko mówią wprost że hajsu nie ma? Jak przyjemnie się to czyta - odszedłem i zacząłem w końcu żyć - pracuję pięć dni w tygodniu po 8-9 godziz a zarabiam niewiele mniej. Brawo Ty NEUCA
W tak (usunięte przez administratora)firmie jak NEUCA FARMADA nie pracowalem nigdy wcześniej a świadczę usługi transportowe na polskim rynku od 30 lat! To wszystko co wypisują na tym forum to szczera prawda - (usunięte przez administratora) wyzysk traktowanie człowieka jak szmatę młodzi czytajcie i omijajcię NEUCA szerokim łukiem
UWAGA UWAGA UWAGA Miało być lepiej i lżej , miał być ryczałt , mieli nas uczciwie traktować... Niema niczego. To może zapowiedziany strajk ?? Poranne wyjazdy wstrzymane jednego dnia ??
Ja tam jestem zadowolony jako nowy przewoźnik... stawka ustalona indywidualnie... jest na leasing , paliwo i pensja ok 5tys netto już po wszystkim zostaje. POLECAM!!!
????????5000 koło po wszystkim i nawet po leasingu..... Super kolego. Albo ktoś z kierownikow lub managerów sieje neucowska propagandę, albo po prostu grają nieuczciwe z częścią przewoźników. Nic się nie zmienia. Zenada
Hahahaha! Są dwa wyjcia,albo jesteś faktycznie NOWY na niskim ZUSie albo jesteś sługusem firmy ze piszesz farmazony.
Osiolka firma znalazła :)
Koledze chodziło o to że znaleźliście kolejnego młodego osiołka (młodość rządzi się swoimi prawami) który w zamian za srebrniki odda Wam połowę posiadanego przez siebie czasu. Na szczęście o takich coraz trudniej bo młodzi już rozumieją że czas to najważniejszy ludzki zasób. W sytuacji gdy tych srebrników jest wystarczająco to uczciwy układ, ale młody za 3 - 4 lata gdy już entuzjazm zdrowie i samochód podupadną a kalkulator będzie w częstym użyciu zrozumie że popełnił błąd. Wtedy zacznie się skarżyć i mu podziękujecie albo zaciśnie zęby i dalej będzie gubił życie. Dlatego też ktoś słusznie życzył mu dużo zdrowia.
Te 5 tys na rękę to chyba na małym zusie jeszcze i bez odliczonych kosztów amortyzacji auta chyba Kolego co? ;) I za ile godzin pracy? Czyli rozwozi się samo? ;D Nawet jeśli masz przerwę to trochę odeśpisz - mowią że to dobre dla zdrowia ale życie ucieka szybko jeżeli spędzasz w pracy 6 dni w tygodniu po kilkanaście godzin ;) Też na początku miałem fajnie. Poczekaj zmęczysz się trochę, auto też, przelewy już takie fajne nie będą i zobaczysz wtedy jak wielu że współpraca z NEUCA FARMADA to zmarnowany czas w życiu. Dużo zdrowia Kolego Ci życzę przyda Ci się :D
Wszystko ucichło. Zmiany wyszly na dobre?
Na południu jest jakaś masakra...proponują prace po przeliczeniu za 12zl za godzinę pracy. Do tego musisz mieć swoje auto. Trzeba sie zająć załadunkiem który sie nie mieści do auta, potem sterta faktur..trzeba sie prosić o sprawny sprzet do pracy...żal
Takie zmiany jak widać. Chcemy spotkania z dyrekcją a nie że dyrekcja wysyła formularze do podpisania! Chcieliśmy zmian,no i są ale czy na lepsze!?
Na południu zaczęło się dziać. Ma być podobno stała pensja oraz dodatki. Pod koniec tygodnia mamy dostać od dyspozytora nowe aneksy do umów i dowiedzieć się jak będzie to wyglądało i czy będzie jakieś zamieszanie z naszymi trasami.
To nie żadna stała pensja. Mniej dni pracy to mniejszy zwrot kosztów za paliwo, przelicz ie sobie jaka średnia cenę za litr przyjęli. Od kwietnia na starcie jesteśmy do tyłu kilkaset, a nawet w tysiącach mniej złotych. Tak naprawdę nic się nie zmieniło, w tych słupkach które wam przedstawiają to ujęto już 100 zł za ten urlop więc to też odpada już w miesięcznym wynagrodzeniu. Biorąc pod uwagę liczbę kursów przypadających na 2019 r., wynagrodzenia zmienia się nieznacznie a nawet wcale. Kpina... Myślą, że jakimiś wykresami, diagramami, słupkami zamydla nam oczy.
Jak podpiszecie te nowe umowy to wy chyba liczyć nie potraficie swoich pieniążków. Powodzenia i jeszcze ten okres wypowiedzenia nowy, bo do farmady już nikt nie chce przyjść, to martw się Ty przewoźniku...
temu damy 800 a tamtemu 500... chybil trafil jak w totka a w tym oczywiscie wliczone 200 x6 w roku za zastepstwo przewoznika, czyli w przypadku osob takich jak ja co jezdza caly rok sami sobie to jestem w plecy bo to jest wliczone w wynagrodzenie juz... zenada
W końcu co po niektórzy potrafią liczyć. Pora się zmobilizować. Albo dają przejrzyste, czytelne umowy, a nie jakieś usrednione stawki paliwowe, które w IV kwartale ubieglego roku zostały wzięte z kosmosu. My nie chcemy zwrotów kosztów, niech oni się odczepia. Koszty to nasza sprawa, każdy liczyć umie i wie ile kosztuje go utrzymanie jednej trasy. Trzeba walczyć o godziwe wynagrodzenia. Obcieli liczbę kilometrów, nic się nie zgadza w tych wyliczeniach.
Stawka podstawowa za obsługę aptek też chyba nie jest stała, ponieważ wyliczyli ja na podstawie liczby kursów w IV kwartale. I teraz jeśli kursów będzie mniej to proporcjonalnie do tej kwoty będą odejmować 0.6 za kurs poranny bądź 0.4 za kurs za popołudniowy. Po raz kolejny nie idzie dojść ładu z warunkami w umowie. Te kwoty się nie zgadzają i nic tutaj nie jest gwarantowane. Z paczkę i punktów przynajmniej można było się doliczyć, a w tej chwili to już nic nie wiadomo. jeszcze ten dodatek 400 zł, który może zostać podwyższony w zależności od oceny. Oczywiście nie wiadomo jak wyglądać będzie tabela oceny bo już wzorcowej tabeli do oceny nie ujawnili w umowie. To jest chore. Mieli xxx PLN w puli na ubiegły rok na obsługę transportu i na 2019 rok przeznacza takie same pieniądze, to nie są żadne podwyżki. Wszystko to jakieś prognozy i symulacje, które nie wiadomo jak zostały wliczone. Nikt nie raczy podać średniej ceny za litr ON ujęty w tych symulacjach. A wliczone wg nich wynagrodzenie w ujęciu średnio miesięcznym na 2019 rok to bajki.
Witam. Jakie są stawki na południu? Jestem zainteresowany współpracą z nimi ale sporo osób narzeka na zarobki.
Panowie Panowie! te całe restrukturyzacje to nam bokiem wyjdą bo nasz kochany pan prezes idiota, który obskoczył wszystkie działy w neuce robiąc wszędzie bajzer i został rzucony do farmady żeby rozpiepszyć wszystko zrobi nam istny cyrk na rejonach! bedziemy jezdzic po mieście jak (usunięte przez administratora) robiąc pajęczynę bo ważniejszy klient ten co więcej towaru zamawia to musi wcześniej dostać, i to nie ważne że to będzie nielogiczne, po drodze będziemy mijać kilku innych klientów do których moglibyśmy zajechać ale pan prezes ma wspaniały program do układania tras i musi wykazac, że działa i nie mamy nic do gadania bo mamy płacone za robote... Panowie cos z tym trzeba w koncu zrobić bo to przecież niemożliwością zeby idioci mogli robić z nami co im sie podoba...
Niemożliwością? Kolego dla zarządu jesteś ścierwem które ma zapieprzać naście godzin na dobę i nie masz prawa slówka szepnąć bo Cię odrazu wypieprzą.Tak było ze mną, odważyłem się poskarżyć bo na mojej trasie była lipa i nie było przebacz, dwa miesiące później nie było mnie w firmie. I nie pomógł argument że specjalnie dla nigh wziąłem kredyt który będę spłacał jeszcz dwa lata, zostawili mnie z długiem i radž sobie (usunięte przez administratora) Poradziłem sobie i mam lepiej. Ale nie licz że bez zdecydowanego zbiorowego oporu cokolwiek wywalczycie.Albo się zgracie i odmówicie wyjazdu jak rok temu w Gdańsku albo badal bedziecie trakrowani jak śmieci
(usunięte przez administratora) jak był tak jest , podwyżek nie widać.. roboty co raz więcej, godzin pracy jeszcze więcej... I co? To firma miała na myśli wysyłając nam maile że pracują nad lepszym systemem? Chyba dla siebie, bo teraz nikt nie wie ile i za co zarabia. Brawo!
Bardzo chętnie dołączę do stowarzyszenia , związku zawodowego lub innej formy zrzeszenia się.Jest to jedyny sposób by w końcu stać się partnerem dla farmada (usunięte przez administratora)
właśnie dlatego każdy z przewoźników ma oddzielną umowę, w większości jako osoba fizyczna wykonująca działalność gospodarczą, nie chcą spółek ani etatów, żeby uniknąć związków etc... kierowców na etatach już mieli, potem ktoś wymyślił Farmadę...
Jak tam koledzy, podoba się dzisiejsza zaliczka.????? Dwa dni wypadły (1 i 3 maja) a zaliczka mniejsze jak u nas od 500 do 1000 zł mniejsza w stosunku do ostatniej zaliczki. Gdzie jest ta stała pensja niezależna od wolnych 2-3 dni????? To jaki będzie drugi przelew???? Skoro poprzedni był mniejszy od zaliczki. Znowu walą z nami w bolo. Przelew gorszy niż w poprzednim systemie wynagradzania. Z innej beczki- normy zużycia paliwa ustalał chyba idiota. Cytryna Jumpy ma w mieście spalić 7,7 litra. Kpina
Jedyne co pozostaje to liczyć starym systemem dodając premie jeśli wcześniej były i będzie wiadomo ... ogólnie jak przedmówcy piszą - roboty na rynku jest.
Farmada?? Pracujecie jeszcze w tej zenujacej firmie??Ja juz sie z nia pozegnalem rok temu i teraz wiem ze zyje.Pracy jest dosyc nz rynku i jak sie dobrze policzy to sie pracuje mniej za wieksze pieniadze i wolnego mega duzo..do dziela koledzy ,!!!!!!
Za transport produktów spożywczych zarabiam za kilometr 66% więcej (!!!) niż zarabiałem na swojej trasie w neuce farmadzie (neuca 1,10 netto km teraz mam 1,80) . Nie wiem co tam robiłem, pracuję krócej zarabiam za też przeliczając na godziny znacznie godzinę więcej a nie muszę spełniać (wiadomo że tylko na papierze bo to niewykonalne w warunkach pracy w neuce, gorzej przy kontroli gif) żadnych wyśrubowanych warunków, walczyć z efento, rabusiami czyhającymi na codzienne stawienie się w banku z pokaźną gotówką, wysoką ceną przewożonego towaru i ryzykiem z tym związanym, niewyspaniem za kółkiem spowodowanym robieniem 470 kilometrów dziennie, pracą 6 dni w tygodniu i tak dalej co każdy pracujący tu zna. Pozdrawiam zarząd pozbywający się dobrych przewoźników na własne życzenie :)
Fajne w nowych umowach jest to ze kwoty końcowe proponowane dla przewoźników przez firmę zawierają wszystkie składowe dodatki już w tej kwocie :)) Np jeżeli średnia z kwartału wynosiła dajmy na to 10000 zł netto To firma mówi , patrz my Ci dajemy teraz 10500 zł jesteś 500 zł do przodu ( swoją droga ostra podwyżka :)) ). Ale nie mówi ze w tej kwocie są zawarte np dodatek jakościowy którego wymogów uzyskania w umowie próżno szukać , a wiec firma może sobie nim według swoich potrzeb manipulować np podkręcać wymogi jego uzyskania ( jednym słowem za dwa trzy miesiące zapomnijcie ze coś dostaniecie ) Druga sprawą czego wcześniej nie było to dodatek za auto powyżej ośmiu lat , jeżeli ktoś ma na pograniczu albo starsze kolejne pieniądze odpadają . Najlepsze i to w tej kwocie jest także dodatek na urlopy . To tak jak ktoś by Wam powiedział ze ze starej kasy macie wydzielić sobie kasę na urlop dla siebie lub pracownika o ile pamietam na 7 dni . Hahaha po prostu masakra :)))))) Wszystkie te „dodatki ” to ok 1000 zł Czyli 10500 zł - 1000 zł - jesteście 500 zł w plecy . To tylko przykład z głowy ;) Niezle jest także wyliczenie spalania aut , świadczy to o tym ze osoby które pisały te umowy nie maja zielonego pojęcia o charakterze tej pracy . Np biorą średnie spalanie aut z jakiejś tam śmieciowej stronki . Nie uwzględniając takich rzeczy jak włączony agregat + 2 litry paliwa na 100 km ( sami tego wymagają ) Nie ma dla nich znaczenia ze auto jest załadowane oraz czy porusza się po trasie czy mieście . Dla farmady spalanie jest zawsze takie same , średnia podana przez producenta :)))))) Takich kruczków jest jeszcze pare , nie licząc tego ze już tak skomplikowali te umowy żeby nikt już z nich nic nie zrozumiał . Masakra . Ciekawy jestem ile przewoźników zdecydowało się to podpisać ?
Zarząd myśli że opanowali sytuację, że lud to kupił.. Niestety są w wielkim błędzie, myślą że ugasili wielki pożar.... A ponownie dolali do niego benzyny.. niech robią tak dalej ..
Ilu przewoźników to podpisało? Otóż myślę, że WSZYSCY podpisali. I ty także to zrobiłeś;)
I tu się mylisz i proponuję nie myśl.... Bo przez takie myślenie jak Ty właśnie myślisz to w tej chwili macie taką (usunięte przez administratora) Jaką macie... Bo życia po za tą firmą nie widzicie. I tak jeśli sam do tego doszedłeś to powinieneś wywnioskować że ja tego nie podpisałem i zrezygnowałem, dodam jeszcze że nie jestem jedyny. Więc jeszcze dosłownie moment i już mnie w tej porządnej firmie nie ma, pozdrawiam
Zgadzam się. Niestety problem tkwi w tym, że są przewoźnicy, którzy dysponują magicznym kalkulator em i według nich podwyżka jest super. Dostaną pierwsze przelewy w kwietniu, a później w maju za pełny miesiąc i nagle okaże się, że kwota proponowana w słupku jest niższa haha . Wtedy będzie płacz i zgrzytanie zębów, bo 90% tych ludzi to nawet nie czytało umów i nie rozumie ich treści, ale co tam poczekajmy aż przyjdzie kasa. Cały ten transport schodzi na psy...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 0 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!