Opinie o Antrans Group Sp. z o.o.
Pracodawca
Bardzo dziękujemy za wizytę na naszym profilu i wszystkie wyrażone opinie na temat naszej Firmy. Wszystkie opinie są przez nas śledzone z uwagą i stanowią cenną informację jak jesteśmy postrzegani przez byłych, obecnych oraz potencjalnie przyszłych pracowników.
Będziemy wdzięczni za merytoryczne opinie. Przypominamy, że we wszystkich niepokojących Państwa kwestiach, możecie kontaktować się bezpośrednio pod adresem e-mail: miroslaw@antrans.com.pl
To miło :) kiedyś może sprawdzę czy ten kontakt działa
Wywiad udzielony przez użytkownika Mirosław Madura
Pracownik firmy - Wiceprezes
Czym zajmuje się Państwa firma?
Zajmujemy się transportem międzynarodowym. Posiadamy własną flotę samochodów ciężarowych oraz zaplecze techniczne.
W jakich miastach Państwo działacie?
Siedziba firmy znajduje się w Olkuszu. Baza transportowa mieści się w Sławkowie przy drodze nr 94.
Jak wyglądały początki firmy?
W roku 1993 właściciel firmy rozpoczął świadczenie usług transportowych na rynku krajowym. W szybkim tempie przybywało pracowników oraz aut, dzięki czemu usługi zostały rozszerzone o transport międzynarodowy, głównie w relacji Polska – Włochy. W 2015 roku została oddana do użytku nasza obecna baza transportowa w Sławkowie. Na ten moment realizujemy transporty po całej Europie, a nawet do Afryki Północnej.
Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?
Jesteśmy jedną z większych firm w branży transportowej – posiadamy flotę własną około 150 pojazdów ciężarowych oraz współpracujemy z ponad 250 przewoźnikami. Realizujemy kontraktowe transporty dla największych firm z różnych branż – Arcelor Mittal, LG, Saint-Gobain, Logstor, Ferriere Nord, Acciaieria Valbruna i innych.
Jak wygląda struktura Państwa firmy?
Firma posiada oddział w Olkuszu – siedziba firmy oraz w Sławkowie – baza transportowa. Posiadamy wewnętrzne działy Administracji, Księgowość, Finansowo-Prawny, Handlowy oraz Spedycji. Dodatkowo posiadamy magazyn przeładunkowy, serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy, myjnię samochodów ciężarowych, Stację Kontroli Pojazdów, serwis i legalizację tachografów. Nasze działy techniczne świadczą usługi również dla klientów zewnętrznych.
Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?
Rekrutacja prowadzona jest przede wszystkim z wykorzystaniem różnych platform internetowych oraz kanałów social media. Przebieg rekrutacji jest uzależniony od specyfiki stanowiska. Staramy się, aby podczas spotkania rekrutacyjnego kandydat mógł zapoznać się z naszą firmą oraz potencjalnym stanowiskiem pracy i jego specyfiką. Zatrudniamy również osoby bez doświadczenia w celu nabrania nowych kompetencji. W tym przypadku ważna jest determinacja i chęć uczenia się.
Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?
Każdy nowy pracownik jest zapoznany ze wszystkimi działami wewnętrznymi firmy tak, aby łatwo mógł zidentyfikować osoby odpowiedzialne za poszczególne obszary działalności. Dodatkowo osoby „uczące się” otrzymują swojego „opiekuna” – odpowiedzialnego za wsparcie i za ocenę postępów czynionych przez nową osobę.
Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2023 roku?
Ze względu na charakter prowadzonej działalności oraz rozwój naszej floty i świadczonych usług rekrutujemy kierowców kat. C+E, spedytorów oraz pracowników technicznych – magazynierów, mechaników, diagnostów itp.
W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?
Przede wszystkim działamy w zespole – wynik zespołu jest wynikiem wszystkich jego członków, więc każdy jest zainteresowany udzielaniem wsparcia innym. Dodatkowo pracownicy mogą poszerzać swoje kompetencje poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach – adekwatnych do stanowiska – organizowanych lub finansowanych przez firmę.
W jaki sposób dbacie Państwo o integrację pracowników?
Po pracy nasi pracownicy uczestniczą w wyjazdach integracyjnych połączonych z poznawaniem ciekawych miejsc w Europie, urozmaiconych aktywnością teambuildingową. Bierzemy udział w wydarzeniach sportowych (mecze piłkarskie, gale sportowe itp.) oraz kulturalno-widowiskowych (koncerty światowych gwiazd).
Jakie macie Państwo plany rozwojowe?
Naszym celem jest stały rozwój naszej firmy oraz naszych pracowników. Podnosimy jakość i zakres świadczonych usług. Dbamy o rozwój naszej kadry pracowniczej. Wszystkie działania realizujemy w dbałości o środowisko naturalne. Nasze dotychczasowe działania oraz odpowiedzialność społeczna zostały potwierdzone uzyskaniem w 2022 roku Brązowego Medalu EcoVadis.
Ostatnio Sporo zmienili na korzyść dla kierowcy. Zacząłem się rozglądać ale obiecali poprawę i słowa dotrzymują. Roboty stałe jezdzę od ponad roku na stałej relacji. Weekendy w domu.
ooo to super, że jednak próbują zatrzymać pracownika! a możesz powiedzieć dlaczego chciałeś zrezygnować? To kwestia zarobków, chociaż w sumie z tego co widzę, to całkiem dobrze płacą? A jak z trasami, trzeba jeździć nocą również, czy tylko trasy w ciągu dnia? Będę wdzięczna za info, bo mąż poważnie myśli nad aplikacją :) Szukam też tu info o jakichś benefitach, ale nie mogę znaleźć, może jesteś w stanie powiedzieć co poza dobrym wynagrodzeniem są jeszcze w stanie zaoferować pracownikami?
Myślałem nad pracą za namową innych kierowców, wiadomo każdy chwali swoje... W nocy jezdzić nie trzeba, klienci ładują w dzień i tak też jeżdżę. Co do benefitów to jest ubezpieczenie grupowe i chyba tyle. A to co mogą zaoferować to normalną atmosfer... ja się spotykałem z różnym traktowaniem spedytor-kierowca, firma- kierowca. Tutaj jest normalnie jak powinno. Wiadomo swoje robić trzeba i nikt nie głaszcze, ale nie ma wyzysku i patrzenie na kazda minute postoju.
no właśnie widzę, że całkiem dobre zarobki i ludzie praktycznie nie narzekają na to co firma oferuje. A możesz powiedzieć jak to jest z trasami międzynarodowymi, czy oferują kierowcom jakieś zakwaterowanie, czy raczej trzeba gdzieś w aucie nocować? Te trasy międzynarodowe to w jakich Państwach? Bo wiem, że np. we Francji nie można nocować w aucie tylko firma musi zapewnić zakwaterowanie kierowcy.
ooo to super, że jednak próbują zatrzymać pracownika! a możesz powiedzieć dlaczego chciałeś zrezygnować? To kwestia zarobków, chociaż w sumie z tego co widzę, to całkiem dobrze płacą? A jak z trasami, trzeba jeździć nocą również, czy tylko trasy w ciągu dnia? Będę wdzięczna za info, bo mąż poważnie myśli nad aplikacją :) Szukam też tu info o jakichś benefitach, ale nie mogę znaleźć, może jesteś w stanie powiedzieć co poza dobrym wynagrodzeniem są jeszcze w stanie zaoferować pracownikami?
Patrząc na wpisy troche dziwią mnie opinie ,ze stawki po 6000zł. Nie ukrywam, ze bałem się do nich przyjść ale znajomy mnie namówił, mówił ,że to co piszą to bzdury. I jestem mile zaskoczony. Pierwsza wypłata 9200zł druga wypłata 9600zł. Całość na konto 10ego. bez obcinania za jakieś dziwne rzeczy. Nie ukrywam , ze miałem obawy ale póki co polecam. Co najważniejsze. Zjazdy tak jak umówione. Na wstepie pytali mnie czy chce zjezdzać co weekend ale na 2 dni nie wiecej czy co 2gi weekend ale wtedy 4 dni w domu. Na ten moment są słowni. Polecam. Zbychu
No to oczywiście masz się czym chwalić jesli chodzi o zarobki w takim systemie - ręce opadają...
Pracodawca
Jeśli zarobki 9200-9600 "na rękę" za miesiąc jakby nie patrząc ciężkiej pracy kierowcy uważasz "KOZIK" za niewystarczające to zatrudnij się tam, gdzie zarobisz więcej.
Nie ma czym sie chwalić ale u byłego pracodawcy mam 2 zaległe wypłaty. Chciałem być lojalny, pracowałem tam 6 lat, ale rozsądek zadecydował.... Tutaj pracuje 4ty miesiąc. jeżdże na Szwajcarie , mialem powedziane ze od poniedzialku do piatku i tylko 2 razy zjechałem w sobote. Wyplata od 9500 do 10000zł wszystko na konto na 10tego. Firma wydaje sie ułozona, wiadomo są też minusy jak wszedzie , maja 100 aut wiec dziwne procedury, ale idzie sie przyzywczaić.
Zamiast tylko zachwalać firmę po czterech miesiącach roboty, napisz o minusach. Największy to brak przejrzystości wynagrodzeń. Firma z takim dorobkiem i rozpoznawalnością nie tylko w Polsce i Europie uzależnia wypłatę kierowcy od frachtu, za który odpowiedzialny jest spedytor. Wstyd.
Potwierdzam o tyle jest to wygodne dla nich że w umowie nic nie pisze za jakie pieniądze pracujesz jak to jest liczone czyli mogą cię obliczyć jak będą chcieli i to jest minus w tej firmie a plus to nowe zestawy
Spedycja kuleje... stałe kółka, przewidywalna robota, a spedytor mimo to czeka z szukaniem powrotnego ładunku na ostatnią chwilę. Nikt ci nie dorzuci za to stanie, a przypominam, że płatność jest od frachtu. Ogólnie szefostwo aroganckie, spedytor cwaniakuje. Jak się coś dzieje z samochodem to ciężko doprosić się mechaników o serwis na bazie. Klima postojowa jest w samochodzie, ale co z tego skoro niesprawna i ciężko ją naprawić. Dziwne normy zużycia paliwa, obliczane na Google maps bez uwzględnienia charakteru drogi którą się jedzie. Praca dla masochisty.
Pracodawca
Niestety nie zgodzę się z opiniami: 1)"stałe kółka, przewidywalna robota, a spedytor mimo to czeka z szukaniem powrotnego ładunku na ostatnią chwilę" -Nic bardziej mylnego, spedytor bierze ładunki i przydziela je z dużym wyprzedzeniem. Ponadto każdy dzień opóźnienia z ładunkiem jest ze mną konsultowany i o ile nie jest to z winy kierowcy kierowca ma za to dopłacane pelną dniówkę. 2)"Ogólnie szefostwo aroganckie, spedytor cwaniakuje" - Staramy się podchodzić zarówno do kierowców jak i innych pracowników ze zrozumieniem i omawiać każdy problem, również problem jeśli spedytor "cwaniakuje" -Szkoda ,że nie otrzymałem takiego sygnału od Pana, mógłbym wtedy zareagować. (choć obawiam się, że to wylewanie żalów z Pana strony nie mającego odzwierciedlenia w rzeczywistości) 3) Jak się coś dzieje z samochodem to ciężko doprosić się mechaników o serwis na bazie. Klima postojowa jest w samochodzie, ale co z tego skoro niesprawna i ciężko ją naprawić. - Usterki usuwamy na biężąco, czasem trzeba poczekać na części:) 4)Normy zużycia paliwa są jasno określone, a kilometry liczymy z GPS nie google maps. Za oszczędności w paliwie dzielimy się 50/50% za przepały nie obciążamy ale oczywiscie zwracamy kierowcy na nie uwagę i w ostateczności wysyłamy na szkolenie z własnych środków. Czy to źle? Szkoda, że nie omówił Pan nurtujących Pana spraw ze mną w czasie kiedy jeszcze Pan pracował, pozwoliłoby mi rozwiać Pana wątpliwości. Ale rozumiem prościej zebrać żale i ponarzekać w internecie nawet się nie przedstawiając niż porozmawiać twarzą w twarz. Z pewnością takie działania nie tylko w naszej ale każdej jednej firmie Panu pomogą ;) Sukcesów życzę Łukasz Czyż-Antrans
1) stanie za ładunkiem do Polski 1,5 dnia 2) otrzymał Pan, ale ręka rękę myje 3) nie mam problemu do mechaników, a do tego jak zlecacie im zgłoszenia. Mówienie, że robione jest wszystko na bieżąco to kpina. 4)nie napisałem, że obciążacie, a to, że nie umiecie tego wyliczyć Niech mi Pan nie odpisuje już na to bo nie chce mi się strzępić ryja. Jedyny dział godny pochwały to dziewczyny w księgowości.
Od kiedy tu jest tak dobrze,ludzie zarabiali po 6000 i jeszcze trzeba było się wykłócać a prezes wypłacał połowę wynagrodzenia do ręki a tu nagle takie zmiany na plus
Takich zarobków nie ma już nigdzie, więc i w antransie musieli podnieść. Jedyne co się nie zmieniło to wykłucanie o wypłate. System dniówkowy, a nigdy nie jest tak jak ma być. Oczywiście z zewnątrz wygląda wszystko cudownie, a prawda jest taka, że dobrze to już było... z 15 lat temu.
Czy warto jeździć na Szwajcarię na umowie o pracę..tylko nowy zestaw Pozdrawiam Mart
Witam, zastanawiam się nad warunkami umownymi zawieranymi w przypadku (usunięte przez administratora) w kadrach. W ofercie było napisane, że można być na umowie o pracę lub B2B. jeśli wybiorę kontrakt to jak będą wtedy wyglądały kwestie oferowanych benefitów z treści czy też urlopów?
Ostatnio Sporo zmienili na korzyść dla kierowcy. Zacząłem się rozglądać ale obiecali poprawę i słowa dotrzymują. Roboty stałe jezdzę od ponad roku na stałej relacji. Weekendy w domu.
ooo to super, że jednak próbują zatrzymać pracownika! a możesz powiedzieć dlaczego chciałeś zrezygnować? To kwestia zarobków, chociaż w sumie z tego co widzę, to całkiem dobrze płacą? A jak z trasami, trzeba jeździć nocą również, czy tylko trasy w ciągu dnia? Będę wdzięczna za info, bo mąż poważnie myśli nad aplikacją :) Szukam też tu info o jakichś benefitach, ale nie mogę znaleźć, może jesteś w stanie powiedzieć co poza dobrym wynagrodzeniem są jeszcze w stanie zaoferować pracownikami?
Myślałem nad pracą za namową innych kierowców, wiadomo każdy chwali swoje... W nocy jezdzić nie trzeba, klienci ładują w dzień i tak też jeżdżę. Co do benefitów to jest ubezpieczenie grupowe i chyba tyle. A to co mogą zaoferować to normalną atmosfer... ja się spotykałem z różnym traktowaniem spedytor-kierowca, firma- kierowca. Tutaj jest normalnie jak powinno. Wiadomo swoje robić trzeba i nikt nie głaszcze, ale nie ma wyzysku i patrzenie na kazda minute postoju.
no właśnie widzę, że całkiem dobre zarobki i ludzie praktycznie nie narzekają na to co firma oferuje. A możesz powiedzieć jak to jest z trasami międzynarodowymi, czy oferują kierowcom jakieś zakwaterowanie, czy raczej trzeba gdzieś w aucie nocować? Te trasy międzynarodowe to w jakich Państwach? Bo wiem, że np. we Francji nie można nocować w aucie tylko firma musi zapewnić zakwaterowanie kierowcy.
Czy w Antransie jest już tylko praca na własnej działalności? Podobno od lutego płacą wyłącznie % od frachtu czyli jak rozumiem tylko własna działalność gospodarcza.?
Do do umowy o pracę na stałe, również nie ma ograniczeń? Kiedy można u Państwa taką otrzymać?
Tak się wtedy wyjdzie ze stawka lub ewentualnymi benefitami? Na przykład ubezpieczenie z opisu ogłoszenia dla kierowcy, lub karta sportowa. Na B2B także będą przysługiwać?
Firma zatrzymała się w rozwoju zero inwestycji w nowy sprzęt jeszcze kilka miesięcy i te state strupy się rozlecą brak mechaników brak pracy ale za biurkami coraz więcej ludu .,jeden kierowca robi na 4 w biurze panie Łukaszu czas na zmiany na lepsze stop (usunięte przez administratora) zabraliście dniowki i jak teraz żyć
Znojmo myślę, że nie masz powodów do zmartwień. Te stare "trupy" jak napisałeś mają się całkiem dobrze, są serwisowane na bieżąco. Najstarszy ciągniki w firmie są z 2016 roku, i jeżdzą one po kraju. Roczniki 2017 do 2022 pracują w ruchu międzynarodowym. Ku Twojemu zdziwieniu mamy komplet dobrze wykwalifikowanych mechaników. Jeśli chodzi o ilość osób w biurze jest ona odpowiednia. Nie wiem co miałeś na myśli tym stwierdzeniem "jeden kierowca robi na 4 w biurze" Jeśli chodzi CI o to że na 1 kierowcę przypada 4 pracowników biurowych to z matematyką chyba nie najlepiej u Ciebie. mamy 90 kierowców a około 15 pracowników biurowych. Na sam koniec poruszę temat inwestycji. Jesteśmy na etapie negocjacji zakupu większej ilości nowych ciągników w celu odświeżenia floty, więc tutaj też pudło;) Mimo wszystko dziękuje, za troskę i życzę udanego dnia.
Od lutego '24 nie ma dniowek. Wszyscy kierowcy jeżdżący na dniowkach jeżdżą teraz na frachcie 13%. Jak komuś nie pasuje to ma się zwolnić.
Z czego wynika taka zmiana? Czyli Kierowcy zostali o tym uprzedzeni jeszcze w styczniu? Ciekawi mnie czy faktycznie niektórzy złożyli wypowiedzenia. Jaki okres czasu maja? miesiąc?
Pisał ktoś, że kasa na konto wpływa cała, i bardzo dobrze. A można coś wiedzieć, ile zarobi spedytor na B2B? Bo ogłoszenie jest w sieci, ale bez konkretów. Do tego bym też chciał wiedzieć, ile z tego idzie u was na opłaty, a ile wam zostaje. Nigdy wcześniej z taką umową do czynienia nie miałem.
Pracodawca
Wynagrodzenie jest zależne od doświadczenia - stażu w transporcie (część stała) oraz wyniku uzyskanego w danym miesiącu (część zmienna). Zarobki rzędu 15-20 tys netto nikogo nie dziwią
Jakie ma znaczenie dla zarobków staż czy doświadczenie jeśli ktoś przychodzi do pracy wykonują ją tak samo jak inni kierowcy ci z dużym doswiadczeniem,poprostu chcecie zarabiać na swierzakach dlatego ich okradacie z pieniędzy na które ciężko pracują to jest wasza polityka zatrudnienia jak w typowych dziadtransach
Pracodawca
Wpis o zarobkach powiązanych z doświadczeniem dotyczył Spedytorów a nie Kierowców. Proszę czytać uważnie co jest napisane!!! Skoro ANTEK byłeś jak to mówisz okradany przez "typowych dziadtransów" to może czas to zmienić i zatrudnić się w porządnej firmie - jeśli masz do tego odpowiednie kwalifikacje oczywiście
Witam, zastanowił mnie ten wątek, sama wiedziałam, że dotyczy on spedytorów, lecz teraz wzbudziło to moje wątpliwości wobec samych kierowców. czy to oznacza, że nie ma kompletnie żadnych różnic w warunkach pomiędzy starszym a młodszym pracownikiem w tym przypadku? i czy spedytor bez doświadczenia zacznie od podstawy na poziomie minimalnej krajowej? (jestem po studiach)
Pracodawca
Jeśli chodzi o kierowców to nie ma różnic. Różnice są na stanowiskach "biurowych". Na pewno Spedytor, który dopiero zaczyna swoją przygodę z transportem będzie miał mniejszą podstawę niż Spedytor z kilkuletnim doświadczeniem.
Rozumiem. A spedytor też pracuje u Was w oparciu o b2b, czy może mieć umowę o pracę, jeśli mu na tym zależy?
Specjalista ds. kadr i płac to właściwie na jakiej podstawie ma ustalane zarobki, czy będzie bardziej tej dolnej granicy 6000 czy 10000 (takie w ogłoszeniu znalazłam), chodzi o to doświadczenie, które tam też wymienili? Czy o coś innego, orientuje się ktoś z Was? Byłbym wdzięczny, jak ktoś napisze.
Pracodawca
Widełki wynagrodzenia powiązane są z doświadczeniem Kandydata i jego kompetencjami zawodowymi. Im więcej Kandydat potrafi zrobić samodzielnie tym wyższe wynagrodzenie może otrzymać. Jeśli dopiero musi posiąść pewne kompetencje np poprzez udział w szkoleniach (płatnych przez pracodawcę) to jest oczywiste, że jego wynagrodzenie będzie niższe
Wyjaśni mi ktoś jedną kwestię odnośnie stanowiska Specjalista ds. kadr i płac? Ogłoszenie podaje stawkę między 6 a 10 tys, ciekawi mnie skąd taka różnica spora. To jakoś indywidualnie jest wyliczane, ta stawka?
Pracuje 3ci miesiac, koncem roku konczy mi sie umowa i napewno przedluze. co weekend w domu mniej niz 9 tys na reke nie zarobilem. Na swieta zjechałem. Klamot umyty. Wesołych Świat:)
Piszą, że dniówka 420zl. Jeśli już na wstępie w ogłoszeniu pojawia się kłamstwo to sami sobie dopowiedzcie resztę. Zanim się skusicie choćby na rozmowę powinniście wiedziecieć, że 420zł jest za dobę (24h), a nie dniówkę. O premii zapomnijcie. Czy weekendy są wolne? Jeśli zjazd w sobote rano i wyjazd w niedzielę wieczorem można nazwać wolnym weekendem to tak, weekendy są wolne. Poza tym robota super, tylko dlaczego nawet Ukraińcy odchodzą?
Pracodawca
Potwierdzam - stawka 420 PLN za dniówkę liczoną jako 24h tak jak trwa doba z uwzględnieniem obowiązującego czasu pracy i czasu jazdy. Potwierdzam wyjazd w niedzielę wieczorem i powrót w sobotę rano - takie sytuacje mają miejsce. Potwierdzam, że kierowcy/pracownicy przychodzą/odchodzą jak w każdej firmie. To nie (usunięte przez administratora) przymusowej - musi być obopólna chęć współpracy. Nie zgadzam się ze stwierdzeniem NAWET UKRAIŃCY - dla nas przedstawiciel każdej narodowości jest tak samo ważny i jest traktowany w ten sam sposób. Jeśli SPRO masz problem z akceptacją tzw. "innych" to na to jest kilka określeń i takich postaw w Antrans się nie pochwala.
Firma OK, roboty mają sporo. Zatrudniłem sie 3 miesiące temu, bo tam gdzie pracowałem jazda była pod spedycją. A wiadomo ,że jak jazda pod spedycja a roboty mniej to zjazdy już nie były jak sie umawiałem. Tutaj mają 2 systemy: co weekend w domu albo co drugi ale chyba wtedy wiecęj wolnego dają. Nie pytałem dokładniej bo mnie interesuje każdy weekend i tutaj tak mam. Rozmawiałem z innymi kierowcami którzy tutaj pracuję i faktycznie zjazdy są tak jak się umawiają. Co do kasy też tak jak umówione. Kasa cała na konto.
Koledzy widziałem że szukają kierowców na Szwecję podpowie ktoś czy warto ?
Też widziałem to ogłoszenie, gdzie kierowca C+E na Włochy zarobić ma 8500-12000 zł netto, a na Czechy, Słowację i Węgry 7000zł-8000 zł netto. Natomiast co do Szwecji, czy Bałkanów napisali tylko, że są i tyle. Na forum zaś we wrześniu pisano o miłej atmosferze i dobrym traktowaniem na linii kierowca - spedytor, kierowca firma. Zastanawia mnie też, a propos kasy na Szwecję, w jakim stanie są auta i jaki jest system czasu pracy za kółkiem? Ile dni w domu bym był między trasami? Kto z kierowców odpisze?
Zależy jaka Szwecja, ja jeździłem max 300 max 500 km od portów czy to Ystad czy Karlskrona i w zasadzie jak wyjeżdżałem w poniedziałek i w czwartek już byłem w Polsce, Czechy Słowacja Węgry były by w porządku, jeśli w tygodniu będzie opcja zjechać do domu, na przykładnie w pn ładuje, wtorek zrzucam i ładuje powrót środa zrzucam w pl idę do domu i czwartek drugie kółko
Na kierowcę c+e podali stawki podstawy jak rozumiem, ale też wspomnieli coś o tych premiach, to można jeszcze wiedzieć, ile z tych dodatków dochodzi kasy? bo takiej informacji nie znalazłem już. Jak tam łącznie panowie ogólnie wychodzicie finansowo? Ciekawy jestem.
Witam, czy jest w Antransie możliwość pracy na podwójną obsadę? Jeśli tak to jakie na chwile obecna zarobki w podwojnej obsadzie? Jak wygląda praca w Antransie? Czy auta przypisane do załogi? Jakie systemy?
Patrząc na wpisy troche dziwią mnie opinie ,ze stawki po 6000zł. Nie ukrywam, ze bałem się do nich przyjść ale znajomy mnie namówił, mówił ,że to co piszą to bzdury. I jestem mile zaskoczony. Pierwsza wypłata 9200zł druga wypłata 9600zł. Całość na konto 10ego. bez obcinania za jakieś dziwne rzeczy. Nie ukrywam , ze miałem obawy ale póki co polecam. Co najważniejsze. Zjazdy tak jak umówione. Na wstepie pytali mnie czy chce zjezdzać co weekend ale na 2 dni nie wiecej czy co 2gi weekend ale wtedy 4 dni w domu. Na ten moment są słowni. Polecam. Zbychu
No to oczywiście masz się czym chwalić jesli chodzi o zarobki w takim systemie - ręce opadają...
Pracodawca
Jeśli zarobki 9200-9600 "na rękę" za miesiąc jakby nie patrząc ciężkiej pracy kierowcy uważasz "KOZIK" za niewystarczające to zatrudnij się tam, gdzie zarobisz więcej.
Pracodawca
Bardzo dziękujemy za wizytę na naszym profilu i wszystkie wyrażone opinie na temat naszej Firmy. Wszystkie opinie są przez nas śledzone z uwagą i stanowią cenną informację jak jesteśmy postrzegani przez byłych, obecnych oraz potencjalnie przyszłych pracowników.
Będziemy wdzięczni za merytoryczne opinie. Przypominamy, że we wszystkich niepokojących Państwa kwestiach, możecie kontaktować się bezpośrednio pod adresem e-mail: miroslaw@antrans.com.pl
To miło :) kiedyś może sprawdzę czy ten kontakt działa
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Antrans Group Sp. z o.o. - Sławków
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
Pamiętaj, że zarejestrować się mogą tylko osoby upoważnione do obsługi zgłoszeń.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Antrans Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Antrans Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Antrans Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 7 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Antrans Group Sp. z o.o.
-
Wspólna 1C
32-300 Sławków - (32) 6477888
- http://antrans.com.pl/
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Transport i spedycja drogowa - transport mieszany - Sławków
- Paluch Transport Sp. z o.o.
- Firma Transportowo Usługowa Piotr Paduszyński
- Damian Surmik
- Usługi Transportowe Zbigniew Oziębłowski
- Mobil Serwis Marek Wojdyła
- Aneta Francikowska Espańa-Trans
- Usługi Transportowe Ol-Mar Mariusz Lekki
- Ewmar Usługi Transportowe Marek Domagała
- Firma Transportowa Ertrans Robert Kopeć
- Usługi Transportowe Spedmar Ścibisz Mariusz