logo FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

Toruń

Opinie o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

gosc 2016-01-09 11:11:46
ŁUKI.... ta firma robi same bezsensowne posunięcia twierdząc, że są to rewelacyjne pomysły. Niestety ich oszczędności skończą się dla nich tragicznym brakiem transportu, choć jeszcze tego nie widzą, bo są ślepi :) Może wtedy kupią swoje samochody i będą zatrudniać swoich kierowców ;) Pozdrowionka
gosc 2016-01-09 11:24:07
a czy więcej zarabia?? myślę, że są większe wpływy (pamiętaj nieregularne wpływy, więc raz więcej raz mniej w zależności ile przejedziesz km), jednak na Twoich barkach spoczywa (zakładając że jeździsz sam i nie masz kierowcy): podatek od środków transportowych, ZUS, podatek dochodowy, podatek VAT, zakup samochodu (ratka), amortyzacja autka (bo przecież nie młodnieje), od początku trzeba myśleć o jego następcy (a więc odkładasz na następny samochód), noooo chyba że rzucisz się na NOWE, ale to na ratkę nie ma szans zarobku), regularne przeglądy agregatów chłodniczych, regularne przeglądy + naprawy samochodu..... dalej Ci wypisywać koszty?? Będą miesiące że zarobisz 5 tys. a będą miesiące że dołożysz z kieszeni 5 tys. bo np. rozwali Ci się coś w aucie i będziesz włosy z głowy rwał co zapłacić pierwsze ratkę za autko czy Zusik. I tyle w temacie, aaaaa jeszcze należy dodać polisy ubezpieczeniowe + polisy OCP, no i jeszcze parę innych papierków, które mało nie kosztują.
Inaczej rzecz wygląda jeśli masz bogatych rodziców i w prezencie kupią Ci ciężarówkę:) wtedy odpada Ci ratka za autko, reszta pozostaje bez zmian :)
gosc 2016-01-10 18:05:59
pomtek.... przy jak dużej ilości?? Pojęcie DUŻA jest względne, możesz konkrety??
po 2. Przy jakiej stawce za km (pusty/pełny)
To chyba najważniejsze podstawowe dane z których możemy zacząć liczyć zyskowność i Twoje wyliczenie powyżej 4 tys.
Jeżeli chodzi o Farmadę, to na ilość przejechanych km nie masz kompletnie wpływu, a na płatność za nie to taki przelicznik jak w FM-ie kiedyś, a więc 1 km=900 m...
A w ogóle to rozpisz mi konkretnie na czynniki z czego Ci wyszło te 4 tysiące, bo strasznie mnie to ciekawi:)
Pozdrawiam ;-) i liczę na dalszą merytoryczną rozmowę:)
gosc 2016-01-13 10:58:10
Dokładnie tak to działa, czyli: robisz trasę, która wg licznika i gps-u (ich gps-u nadmieniam) wyniosła np. 350 km, a wg ich systemu ta trasa wynosi 280 km i za tyle Ci zapłacą, czyli 70 km masz w plecy na 1 TRASIE!!!! Próba wyjaśnienia, że ich system jest kulawy kończy się słowami: "proszę złożyć reklamację". Reklamacja nigdy nie została rozpatrzona pozytywnie. Koniec kropka.
3
aaa 2016-01-20 17:12:58
Czesc, jak czytam te wasze wypociny to wg mnie sa tu moze z dwie osoby ktore wspolpracuja z ta firma na zasadzie umowy transportowej.
1. Trzeba miec własny samochód nie starszy niz 5 lat z agregatem izoterma obdiorami sanepidu i papierologia.
2. Umowe o prace to moze dac przewożnik jak ma wiecej niz jedna trase.. i ktos bedzie dla niego pracowac..choc i to watpie bo pieniadze z tego "interesu" sa tak małe ze ciezko znalezc 1100zł zeby wydac za pracownika w BŁOTO, chyba ze ktos chce za 1300zł na reke jezdzic od 4-5 do 17 plus soboty do poludnia cały miesiac to moze i umowe dostanie...
3. Jesli ktos chce inwestowac w samochód i osprzęt do tego samochodu ok. 45 tys. zł (kwota przy aucie uzywanym 2-3 letnim, takim ktore jeszcze troche pojezdzi) i na koniec miesiaca zobaczyc(oczywiscie jak sam bedzie jezdzil i obslugiwal trase) ze zarobil 2600zł-3500zł to nie wiem czy nie lepiej isc na strefe pracowac za 2000tys. zł na reke 8h dziennie i miec swięty spokoj:)
4. Kolejna sprawa jest taka i to sie tyczy kazdej firmy czy to leki czy kurierka, ze dochodowe trasy sa nieosiagalne, bo kazdy kto taka ma to jej pilnuje i nie oddaje.. wiec sa zajete juz.

Pozdrawiam i radze dobrze sie zastanowic czy jest sens tyle pieniedzy inwestowac.. zeby miec taka prace..
5.
3
Rysio 2016-01-27 19:18:21
Z tego co słychać w poszczególnych oddziałach dużo przewożników się zwalnia ,ciekawe kim ich zastąpią .Ogłoszenia wiszą a chętnych brak ...
1
gosc 2016-01-27 23:34:36
Cóż na opinię sobie zapracowali w ostatnim czasie.... myśleli pewnie, że przewoźnicy to debile i za darmo będą jeździć, a tu proszę - pstryczka w nos dostali solidnego..... i bardzo dobrze, teraz niech sami sobie kupią autka i śmigają :) i zarabiają fortuny.... hehehehe
a teraz nie będzie im już tak łatwo złapać nowych, bo renoma poszła w świat....
cóż za głupotę i brak kompetencji płaci się srogą karę!!!
3
dostawca 2016-01-28 17:16:19
WITAM OPINIE OPINIE DYSKUSJE I CO Z TEGO JESTEM KIEROWCĄ OD KILKU LAT WYKONUJE USŁUGI DLA FARMADY NIKT DO NICZEGO MNIE NIE ,ZMUSZA NIE BIJE ,NIE ŁAMIE KOŁEM W KAŻDEJ CHWILI MOGĘ ROZWIĄZAĆ UMOWĘ ,PŁACZE DO NICZEGO NIE PROWADZĄ JEDYNYM SPOSOBEM BY COŚ ZMIENIĆ JEST ZAŁOŻENIE ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH TYLKO W TEN SPOSÓB MOŻEMY STAĆ SIĘ PARTNEREM DO ROZMÓW Z ZARZĄDEM FARMADY PRAWO DAJE NAM TAKĄ MOŻLIWOŚC FIRMA BĘDZIE MUSIAŁA DAĆ NA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZKÓW PIENIĄDZE WTEDY WYNAJĘCIE PRAWNIKA DO KTÓREGO BĘDZIEMY MOGLI SIĘ ZWRÓCIĆ BĘDZIE ŁATWIEJSZE MOŻE TO POZWOLI UKRÓCIĆ PODSUWANIE DO PODPISU DZIWNYCH KARTECZEK NA PRZYKŁAD ZOBOWIĄZUJĄCYCH NAS DO WYWOZU TOWARU JEŚLI JEGO ILOŚĆ PRZERASTA NASZE MOŻLIWOŚCI DANEGO DNIA CZYNNI KIEROWCY WIEDZA CO MAM NA MYŚLI ,ROZWIĄZAĆ SPRAWĘ REKLAMACJI PRZESTAŃMY BYĆ KASOWANI ZA REKLAMACJE APTEKA POWINNA ZWROT ZAPAKOWAĆ A MY MAMY GO DOSTARCZYĆ,ZBIERANIE PIENIĘDZY KWOTY KTÓRE WOZIMY SĄ CHORE DO BANKU TAKIE PIENIĄDZE DOSTARCZA FIRMA OCHRONIARSKA TY STRACISZ ŻYCIE BRONIĄC TEGO CO NOŚISZ W KIESZENI IDAC DO BANKU ALBO TWOJE DZIECI BĘDĄ JADŁY SUCHY CHLEB BO TATA SPŁACA FARMADE,KWESTIA WYNAGRODZEŃ JESTEŚMY DLA FIRMY NA WYŁĄCZNOŚĆ CORAZ TO WYŻSZE WYMAGANIA ODNOŚNIE TABORU TO WSZYSTKO KOSZTUJE SAMO WPROWADZENIE MOBILNYCH ZABRAŁO KAŻDEMU Z NAS CZAS ZA KTÓRY NIKT NAM NIE PŁACI,NIE WSKAZUJĄC PALCEM NIKOGO KONKRETNEGO W FIRMIE SZERZY SIĘ KOLESIOSTWO LICZĄ SIĘ PRYWATNE INTERESY I ZNAJOMOŚCI,BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA POPEŁNIANE BŁĘDY ZAMIATANIE PROBLEMÓW POD DYWAN, KTO PAMIĘTA KIEDY KTOŚ Z FIRMY ROZMAWIAŁ Z KIEROWCAMI DYSPOZYTORZY SĄ JAK FILTRY NIE PRZEPUSZCZĄ ŻADNEGO BRUDU DO ZARZĄDU O LIDERACH PUNKTÓW PRZEŁADUNKOWYCH NIE WSPOMNĘ ZERO KOMPETENCJI ,A CO DO LIDERÓW MORZE KTOŚ MA WIEDZE CO NALEŻY DO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
2
Były 2016-01-28 22:54:28
Jak to mobilne coś zabrały?! Przecież to są najlepsze urządzenia na świecie, które dają KORZYŚCI! Powinniście dopłacać do tego, że możecie je wozić ze sobą! A biada tym, którzy będą narzekać - od razu pojawi się konieczność "szkolenia" z osobą, która normalnie siedzi za ciepłym biurkiem i będzie Wam mówić jak to cudownie macie z mobilnym i ile to przewspaniałych korzyści wszyscy z tego mają!
4
GoscNiezadowolony 2016-01-29 15:20:24
Żenujące stawki, ogolnie firma, ktora myslę,że wkrótce będzie miała ogromny problem ze znalezieniem przewoźników. Skoro stawki wynoszą 4.5 zł za punkt , 0,60 gr za jedną jednostkę ładunkową i 0.45 gr. za każdy kilometr a na kilometrach ci uwalają non stop po 20-30 km na jednym kółku. Wiem, że niektórzy mają stałe stawki 1.4 zł za kilometr, ale są też tacy co mają miesięczny ryczałt.
Widać,że kierowcy na północy PL się postawili bo szukają przewoźników chyba do 5 czy 6 lokalizacji.

Życzę im powodzenia.

Chętnie bym wziął dyspozytora w trasę od 5 do 18 to by zobaczył ...
3
kierowca 2016-01-30 12:43:47
Witam wszystkich
Co myślicie o korekcie paliwowej? Tną nas aż miło, ciekawe dlaczego na ostatnich fakturach już nie ma jej ujętej czyżby było coś nie tak z jej obliczaniem.
gosc 2016-02-01 13:01:10
kierowca.... a poznałeś NOWĄ korektę paliwową od lutego obowiązującą?? Ta dopiero Cię rozp.....
2
Rysio 2016-02-02 20:21:30
No ,właśnie jak wygląda nowa korekta paliwowa ?Może ktoś już wie ?
lysy 2016-02-02 21:00:24
Do zarzadu Farmady-Przesłanie ,krotkie i na temat KIJ MA DWA KONCE!!!!!!
4
kierowca 2016-02-03 11:53:35
To jest jakaś jedna wielka patologia!!! Jak oni mogą nas tak wykorzystywać i oszukiwać na każdym kroku?! Mobilne, ucinane kilometry, korekty paliwowe! Jeszcze się zdziwią jak nikt nie będzie chciał jeździć w tej śmiesznej pseudo firmie...
2
przewoznik 2016-02-03 12:25:15
dobrze, dobrze, niech Farmada fika dalej do przewoźników, niech dalej ich szmaci i w d.... ma, FM też swojego czasu fikał i wyfikał. Tak samo skończą Ci pseudo-spedycja. Na plecach będzie Zarząd sobie wywoził towar z magazynów, już za chwilkę. Fikanie jeszcze nikomu na zdrowie nie wyszło, a skoro wg nich jedynym kosztem przewoźników jest paliwo które tanieje, to życzę powodzenia znajomości branży transportowej. Paliwo w dół = stawka w dół, a gdzie koszty, które od nowego roku poszły drastycznie w górę.... Nie wiem jak Wy, ale ja zabieram samochody, bo zestawem po 2,56 po nowej korekcie (bez zwrotu Viatolla, autostrad i z pociętymi km) to jeździć nie zamierzam. Szanuję swoją firmę i dbam o jej płynność, a nie zamierzam za chwilę zostać bankrutem. Jak się okazuje PRZEWOŹNIK potrafi liczyć szanowny Zarządzie i Dyrekcjo Farmady. Przewoźnik to nie debil!!!
8
Niezadowolony 2016-02-07 14:42:10
Panowie czy cos wiecie na ten temat ze znowu każą zmieniać auta na nie starsze niż 2011 r.
To prawda czy jakaś plotka?
przewoźnik 2016-02-08 17:10:18
niezadowolony... a w jakim to oddziale wpadli na taki genialny pomysł??
Niezadowolony 2016-02-11 17:05:43
Pytam czy to prawda czy plotka obiło misie o uszy ze we Wrocławiu wymyślili takie rzeczy.
mmm 2016-02-12 17:42:35
Jak wam podobają się lodówki?
niezadowolony 2016-02-14 21:41:39
A co z lodówkami kolego ? jakieś zmiany ? bo nic nie słyszałem.
booli mie głowa 2016-02-16 18:45:49
a gdzie jest takie ogłoszenie że wiesz że szukają kierowców na 5 czy 6 tras
farmostrata 2016-02-24 19:49:25
Na zestawie jest korekta 0,44 gr na 8 paletowce 16 gr przyslali slupki z cena wachy znow im potaniala wiec od marca nastepna obnizka wejdzie, o mobilnych dodatkowych kwitach , systemie co zakazdym razem liczy km inaczej i staniu za free pod magazynami ladnych pare godzin juz nawet niema co wspominac rada szukac nowych opcji i zawijac sie bedzie tak jak w ACP w 2011 pozdrowienia dla wszystkich z branzy.
gosc 2016-02-25 11:52:06
farmostrata..... Z tego co pamiętam to w ACP jeździła zestawami tylko jedna firma i to ona właśnie najwięcej straciła, reszta jakoś dała sobie radę z tego co mnie słuchy dochodzą. Więc jeżeli piszesz o zestawach w Farmadzie i zestawach w ACP to właśnie piszesz o sobie i swojej firmie. Hmmmmm zastanawiające kto się skrywa pod nickiem "farmostrata".... jest tylko jedna możliwość ;)
1
Farmostrata 2016-02-25 22:57:17
Nie kolego ja akurat zestawu w acp niemałem ogólnie porównałem co tam się działo a co tu
zawsze optymista 2016-03-02 09:40:14
Panowie w białych kołnierzykach z zarządu F jeżeli my za kierownicą nie będziemy zadowoleni to wy daleko nie pojedziecie tak samo jak my a obiecywanie marchewki na ..ju to chyba nie najlepsza droga. Pozdrawiam wszystkich odpowiedzialnych za ekonomie w firmie.Mam wrażenie ze stoicie na glinianych nogach a chyba zaczyna nadciągać deszcz.
7
przyjda lepsze czasy 2016-03-03 20:21:54
powinni stanac wszyscy przewożnicy i nie wyjechac jeden dzien w trasy i wtedy moze by sie szanowny zarzad obudził...ze ludzie sa NIEZADOWOLENI..ale nie z pracy TYLKO Z WYNAGRODZENIA NIE ADEKWATNEGO DO WKŁADU I WYMOGÓW bo procedury transportowe to ja rozumiem ale czesc idiotycznych wprowadzonych tylko i wylacznie w tej firmie to nikt tutaj z przewoznikow nie rozumie..ja obskocze 2 apteki a w tym czasie konkurencja juz 6 zrobi i sie smieje ze zamiast jezdzic i zarabiac to sie pierniczymy z maszynkami, liscikami i innymi "PROCEDURAMI"... wymyslaja sobie nowe samochody, agregaty z papierami, sanepidy i inne.. a zamiast dołożyc w koncu po paru latach pare groszy do stawek dla ludzi, dzieki ktorych pracy z roku na rok trasy sie rozrastaja i towaru coraz wiecej sie wywozi to oni kur... jeszcze zabieraja bo za pierwsza paczke sie nie nalezy... a najgorsze jest to ze nawet jak ludzi decyzyjni przyjezdzaja na magazyny na audyty to sie boja z ludzmi porozmawiac nawet wyrywkowo jak wyglada sytuacja i czego by oczekiwali...bo dac to daja przewoznicy wszystko z siebie... a dyspozytorzy kryja swoja dupe i wszystko tuszuja ze niby jest zajebiscie.. brak mi juz checi do pisania tutaj bo to mozna by bylo ksiazke napisac zazalen
4
Olo 2016-03-05 23:22:05
Znalazłem ogłoszenie że szukają specjalisty ds. transportowych w Ołtarzewie. Wie ktoś jaka tam atmosfera i jak płacą?
3
ktoś_kto_wie 2016-03-09 15:00:17
Szukają, bo zwolnili człowieka bez powodu. Atmosfera jest fatalna, bardzo duże napięcie, telefony o 3-4 rano to norma.
Z kasą też nie ma szaleństwa, z tego co kojarzę to 3,5-4,5 brutto + premie, których nikt nie ma z powodu zbyt wysokich celów.
Przewoźnicy uciekają, narzekają na mobilne, korekty paliwowe, coraz większe obciążenie.
Jeżeli ktoś chce dożyć spokojnej starości to zdecydowanie odradzam.
1
ktoś_kto_wie 2016-04-07 23:17:22
Firma nie dzwoni, to często przewoźnicy dzwonią w nocy lub nad ranem (pierwsze wyjazdy zaczynają się nawet od 2 rano) - bo nie działa mobilny i nie można pobrać trasy, bo się auto zepsuło i trzeba skołować zastępstwo, bo coś tam, itd..
W Farmadzie zwalnia się ludzi, którzy chcą mieć chociaż trochę prywatnego życia ;-)
1
tomek 2016-04-12 10:56:31
Mam ogromną prośbę.Czy ktoś może podrzucić jakiś kontakt bezpośredni na oddział w Katowicach?
1
Weteran 2016-04-22 11:30:53
Zgadzam się że takiego syfu jak jest teraz to nie pamiętam .Non stop jakieś nowe ulepszenia które w zasadzie tyko utrudniają życie kierowcom.Czasy dostaw wg mobilnego tylko uwaga jak ci się świeci czerwony trójkąt a zrobisz wizytę to ci nie zapłacą za nia.Jakieś śmieszne dyżury kierowców do rozkładania towaru.Porażka.
2
Kierowca 2016-04-26 12:11:33
MASAKRA!!! Tak jak napisał @Weteran - nowe ulepszenia w postaci kolorowych trójkącików sprawiają że człowieka ogarnia coraz większe wkurwienie. Jak normalnie realizować trasę jak trzeba zwracać uwagę na milion pierdół, które tylko czekają żeby nie zapłacić nam tyle co powinni!
Czas najwyższy zmienić tą patologię, mam nadzieję że już za chwilę nie będą mieli kim wozić towaru!
2
gosc 2016-05-01 08:54:59
A o co chodzi z dyżurami kierowców na rozkładanie towaru?
Weteran 2016-05-06 00:03:41
O to że kilka razy w miesiącu kierowca ma przyjść i rozkładać cały przywieziony towar a potem jechać na trasę :(Oczywiście chodzi o rozkładanie towaru dla wszystkich przewoźników nie swojego....
;p; 2016-07-08 22:06:56
Trojmiasto :(
Stefciu 2016-07-14 21:10:03
Ludzie . Nie wiecie co mówice stawka od 80 groszy do 1.0zł . za kilometr. Wymagania ogromne - rejestratory, lodówki , chłodnie czyste w pełni sprawne, samochody po 5 miesiącach są dobite. Min.nowe auto na dzień dzisiejszy jak chcesz jeżdzić 2011r. Jak zarobić? Policzcie.
1
Don Carleone 2016-07-31 18:06:16
Jaka jest prawda o Farmadzie taka prawdziwa, pasuje tylko jedno okreslwnie ZŁODZIEJE
1
Gosc 2016-08-09 19:09:59
Firma firmą dają radę tylko dyspozytorki są wredne chamskie i nie udcziwe przymykaja oko na co chcą a uczciwego człowieka zgnoja
Gosc 2016-08-09 19:12:59
Chodzi o dyspozytorki z Wrocławia
farmada dno 2016-08-26 23:04:30
amk człowieku co Ci po benefitach? o co Ty pytasz... farmada tnie przewoźników tak że sie wszyscy smieją bo zglupieli takie im pranie mozgu firma zaoferowala. Kazdy ma w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ta firme i szuka tylko czegos innego zeby uciekac... w glupiej spozywce mozna lepiej zarobic za jazde swoim samochodem a tutaj Ci takie stawki ustalili i jeszcze korekte dowalaja ze chocbys mial pelnego busa do wywiezienia towaru to i tak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zarobisz... ludzi na remonty samochodow nie maja a firma chwalic sie taborem chce na cala polske jaka to farmada wspaniala jest..6 dni w tygodniu dymasz po 12-14 godzin i jeszcze Ci beszczelnie mowia,ze to zle, tamto zle i jak to sie firma rozwija z roku na rok... tylko dziwne ze wszyscy przewoznicy uciekaja i farmada ma juz w tej chwili problem z logistyka w zastepstwa badz w wyjatkowych sytuacjach... bo nikt za glodowe stawki jezdzic nie chce...ale prezes i cala banda dyrektorow zapewne uwaza ze wszystko jest dobrze i jaka to firma wspaniala nie jest dla przewoznikow...kto madry juz odszedl a na magazynach az chuczy zeby stanac i nie wyjechac bo za te pieniadze to mozna prace po 8-9 godzin bez wlasnego samochodu znalezc w dzisiejszych czasach
2
anonimowy 2016-08-30 14:54:11
Niby źle ale zawsze może być gorzej. Jakoś nie widać aby szukali przewoźników wiec chyba sobie radzą . Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ;)
fiat 2016-09-04 00:04:43
Świadczyłem kiedyś usługi najpierw dla TF wtedy było super,jak nastała Farmada popracowałem jeszcze trochę i podziękowali mi za ponad 10 lat współpracy zadzwonili w sobotę o 17 i kazali zgłosić się w niedzielę otrzymałem papiery na łopacie. Miałem szczęście dostałem robotę teraz zarabiam lepiej niż w tym całym farmazonie mam opłacony zus od całej kwoty wynagrodzenia (5000-6000zł/m-c) mam socjal trzy razy w roku premię lepszą niż wypłatę nie muszę inwestowac w auto . Spokojnie sobie pracuję i pokochałem zycie na nowo.Panowie życie na tym gównie się nie kończy .Czasami naprawdę warto zrezygnować za swojego i iść do pracy.
1
Władek 2016-09-06 13:05:29
Tak czytam te lamenty i żadnych konkretów ,wszyscy nie zadowoleni ,a każdy zapieprza aż miło ,stara szlachta szabelka i lać ...
1
trans 2016-09-22 19:46:59
Panowie czy wypowie sie ktoś rzetelnie i konkretnie? jakie są stawki na ciągnik z chłodnia czy firanką? poszukują do kilku lokalizacji
Ona37 2016-10-16 11:16:43
Wyczucie w tej firmie?! Telefony były o każdej godzinie, w nocy, nad ranem, w week, nawet telekonferencje o późnych godzinach wieczornych. Zapomnij o czasie prywatnym dla siebie...
farmostrata 2016-10-16 20:42:06
Do kolegi co to pracy szuka tylko chlodnie latajap viatol na duze po twojej stronie mapowowanie, kalibracja sanepid i szkolenia wewnetrzne dla kierowców. I widze ze malo tu pisze zorientowanych. I niektórzy myla zatrudnionych na etat przez ft dyspozytorzy,administracja. I przewoznicy lokalni i krajowi.
all my 2016-10-19 20:50:05
Wiecie jednak czy wypłata jest u nich terminowa? Dzięki
2
przewoznik 2016-11-07 20:14:56
Jeżeli ktoś myśli o farmadzie to nie polecam! troszeczkę już tu precuję i dobrego słowa nie powiem na temat farmady. wymagania maja kolosalne, samochody, wyposarzenie , sanepidy, utrzymywanie temperatur i praca na mobilach ( wtajemniczeni wiedzą o co chodzi), odpowiedzialność ogromna a stawki i ogólny zarobek to jałmużna względem pracy, którą wykonuje sie tak jak np ja od 4 do 19 i do tego każda sobota. ktoś powie że narzekamy a i tak pracujemy ale prawda jest taka że każdy z przewozników ma do spłaty leasing lub kredyt i rodzine na utrzymaniu a w dodatku nie ma nawet czasu żeby poszukać innej roboty dlatego zasuwa jak robol. prawda jest taka że bez związków zawodowych nie wiele zmienimy bo protest kilku przewozników nic tu nie zmieni.
1
już nie optymista 2016-12-07 20:19:03
Szukają szukają tylko się na razie nie chwalą bo cały czas żyją w przekonaniu że są najlepsi.
Niestety czasy się zmieniły,a po ostatniej brutalnej kradzieży z wynagrodzeń za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] rejestratory które kupili chyba z demobilu jak i mobilne też, ( gdzie jest gwarancja na te urządzenia!!!!!!!!!!!!!!)będą potrzebni nowi przewoznicy ,więcej niż pewne!
Zostaw swoją opinię o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.