logo FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

Toruń

Opinie o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

Weteran 2017-03-20 11:06
Szanowny Magazynier jesteś w błędzie.nie ma tam żadnego magazyniera tylko przychodzą chłopaki którym trzeba zapłacić ,z tego co wiem to jest na obecną chwilę ok 100 zł.
2
u skraju wyczerpania nerwowego 2017-03-30 11:41
Same minusy, własna działalność, własny samochód który trzeba utrzymać, a zjeżdża się szybko. ZUSy podatki. Kolejne nowości to dokładanie obowiązków i straszenie karami. Start wcześnie rano zjazd późnym popołudniem, praca również w soboty, chcesz wziąć wolne nie da rady bo nie ma chętnych na zastępstwo. Urządzenie mobilne to porażka ciśnienie podnosi niesamowicie, najbardziej nadaje się chyba do obrony, ze względu na wymiary i ciężar może być używane jako broń.
1
anonymus 2017-04-09 18:55
Proszę o opinie przewozników poniewaz mam mozliwosc nawiazania wspolpracy z ta firma na samochod 3-4 paletowy ale ktos mi ostatnio powiedzial ze juz na ta chwile gra jest nie warta swieczki poniewaz farmada ma w nosie przewoznikow i w ogole sie z nimi nie liczy. Towar upychaja tak zeby bylo jak najmniej paczek, stawki sa te same co wieki temu... i nawet samemu jak by sie jezdzilo to ledwo sie wychodzi na tej wspolpracy "partnerskiej" z liderem na rynku farmaceutycznym. Coraz wiecej osob rezygnuje bo firma juz na ta chwile jest smieszna ze swoja oferta wspolpracy i partnerstwa? Prosze o rzetelne opinie przewoznikow. pozdrawiam i czekam na RZETELNE KOMENTARZE.
obecny i zarazem były 2017-04-14 15:04
Farmada to praca dla zdesperowanych , albo ukrainców jak kto woli stawki głodowe wymagania coraz większe obowiązków masa . Robota dla na prawdę wytrwałych o końskim zdrowiu którzy nie chorują nie biorą urlopów mają nowe samochody i nie zatrudniają pracowników no i jak przyjdzie do wypłaty to zostaje im po 3tyś na łzy szczęścia na szczęście jeszcze tylko 2tyg i koniec żenady bo chociaż chciałbym zostawić trasę z dnia na dzień to się nie da bo takie tłumy się o nią biją . Oni jak zwalniali wcześniej to z dnia na dzień teraz zauważcie że nie zwalniają nikogo bo brak chętnych a jak ty się zwalniasz to cały mieś musisz odpracować. Podpisałem nową umowę od nowego mieś na 15zł za pkt po mieście codziennie 20-30 pkt na wyjazd 1 wyjazd dziennie max 6godz pracy do 100km auto i firma szukała kogoś z samochodem chłodnią od 4 mieś i nie było chętnych więc w farmadzie muszą przejrzeć trochę na oczy bo będą latać sami albo desperaci będą ładować po 2 trasy do 1 samochodu
3
monter ktory chcial montowac 2017-05-05 23:30
gdzie tak dobrze placa?
już były 2017-05-11 09:22
a we Wrocławiu kolego ja już po farmadzie ,jestem wolny jak konik polny już z roboty za 15 za pkt zrezygnowałem i latam chłodnią busem 4 palety po 0,45eu km 2xtydz wyjazd 1200-1900km i dziękuje farmada=strata czasu
1
dyspozytor 2017-05-12 13:53
każdy niby przewożnik narzeka a ja codziennie odbieram tel że ktoś szuka pracy w naszej firmie. Chętnych jest pod dostatkiem a takich stawek jak nasze nie ma nigdzie. Po prostu w Farmadzie naprawdę się dobrze zarabia i atmosfera jest dobra . Ci co piszą te wszystkie pierdoły to nieudacznicy którzy zostali zwolnieni średnia zarobków i tu z czystym sumieniem to 9 tyś netto na najgorszej trasie a są i takie trasy gdzie stawki są po 2zł km za auto do 3 miejsc paletowych więc proszę głupot nie wypisywać . Jak by było żle to nikt u nas by nie pracował a tak proszę zobaczyć wszystkie trasy są obstawione i nikt nawet nie myśli żeby odejść
:) 2017-05-15 22:36
Hahahahahahahahahaha dobre , najlepsza jest średnia zarobków :))))))))))
3
znający proces 2017-05-17 23:15
nawet nie będę tego komentował opisu przez dyspozytor 2017-05-12 13:53.

jest to żenujący opis kogoś z Centrali!!!!

chciałbym aby ta osoba powyżej opisała rotację na stanowiskach Dyspozytora....

o brakach kadrowych tak "opłacalnych" trasa....

niech ten Dyspozytor powie ile zleceń jest poza umowami, tak abyśmy wyszli na czysto.....

dużo wiem, ale pozwolę się wypowiedzieć.....
5
:( 2017-05-18 09:16
Jeżeli to pisał dyspozytor to jest gorzej niż można było przypuszczać.
Po pierwsze zysk to przychody wynikające z umowy minus koszty jakie ponosi przewoźnik, a te są coraz większe ( rosnące zus-y, ceny części, napraw, ubezpieczeń itp) w kieszeni z roku na rok zostaję coraz mniej bo farmada nie widzi problemu, mało tego starają się nam pomóc jak tylko umieją :
- wprowadzenie tych szmat które oni nazywali ciuchami firmowymi o cenie z kosmosu za które musiał zapłacić przewoźnik.
- odjęcie kasy za dostarczenie pierwszej paczki
- wprowadzenie urządzeń mobilnych tak mocno zaawansowanych technologicznie że praca nimi to sama przyjemność i co najmniej dwie godziny dłużej w robocie ( o zapłacie za ten czas nawet nie ma co wspominać)
- mimo tego że sami wystawiają faktury za przewoźników, od lat brak jakichkolwiek specyfikacji do faktur VAT, tu akurat potrafię ich zrozumieć bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ( po co komuś pokazywać że odjęliśmy mu kasę za np : zła geolokalizację w urządzeniu wynikająca z wadliwej jego pracy, albo stu innych rzeczy o których przewoźnik nie ma pojęcia) jak nie będzie wiedział to nie będzie dochodził swoich praw.Proste
- hitem ostatnio było obciążenie przewoźników za wadliwe termorejestratory które były na gwarancji na szczęście po paru miesiącach kasę oddali
Jeszcze małe słowo o rotacji pracuje tu już kilka lat i do zeszłego roku żeczywiscie było mało rotacji na trasach, od tamtego roku zmieniło się czterech przewoźników a myślę zważając na pogarszające się warunki płacy i pracy że ten proces się nasili, można by było tak pisać o ich niekompetencji bez końca ale na koniec tylko słowo do tych którzy chcą podjąć współpracę
Pamiętajcie że nikt nie odda wam trasy na której zarabia, to co rotuje to nieopłacalne, albo na pograniczu opłacalności odpady.

3
:( 2017-05-18 09:18
Jeżeli to pisał dyspozytor to jest gorzej niż można było przypuszczać.
Po pierwsze zysk to przychody wynikające z umowy minus koszty jakie ponosi przewoźnik, a te są coraz większe ( rosnące zus-y, ceny części, napraw, ubezpieczeń itp) w kieszeni z roku na rok zostaję coraz mniej bo farmada nie widzi problemu, mało tego starają się nam pomóc jak tylko umieją :
- wprowadzenie tych szmat które oni nazywali ciuchami firmowymi o cenie z kosmosu za które musiał zapłacić przewoźnik.
- odjęcie kasy za dostarczenie pierwszej paczki
- wprowadzenie urządzeń mobilnych tak mocno zaawansowanych technologicznie że praca nimi to sama przyjemność i co najmniej dwie godziny dłużej w robocie ( o zapłacie za ten czas nawet nie ma co wspominać)
- mimo tego że sami wystawiają faktury za przewoźników, od lat brak jakichkolwiek specyfikacji do faktur VAT, tu akurat potrafię ich zrozumieć bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ( po co komuś pokazywać że odjęliśmy mu kasę za np : zła geolokalizację w urządzeniu wynikająca z wadliwej jego pracy, albo stu innych rzeczy o których przewoźnik nie ma pojęcia) jak nie będzie wiedział to nie będzie dochodził swoich praw.Proste
- hitem ostatnio było obciążenie przewoźników za wadliwe termorejestratory które były na gwarancji na szczęście po paru miesiącach kasę oddali
Jeszcze małe słowo o rotacji pracuje tu już kilka lat i do zeszłego roku żeczywiscie było mało rotacji na trasach, od tamtego roku zmieniło się czterech przewoźników a myślę zważając na pogarszające się warunki płacy i pracy że ten proces się nasili, można by było tak pisać o ich niekompetencji bez końca ale na koniec tylko słowo do tych którzy chcą podjąć współpracę
Pamiętajcie że nikt nie odda wam trasy na której zarabia, to co rotuje to nieopłacalne, albo na pograniczu opłacalności odpady.
1
jednak strach o robotę 2017-05-21 05:21
Dyspozytorze, 9 tyś to ja na swojej trasie jeszcze nie widziałem i jest tu mowa oczywiście o kwocie BRUTTO!!!!!! 2zl za km? może tak być, oczywiście jest to goła stawka ( bez wejść i paczek) i zapewne do 50 km.A już z tymi chętnymi to pojechałeś jak nawet na jednodniowe zastępstwo nie możecie nikogo znalezć.
2
kierowca roku 2017-05-26 23:30
napisz cwaniaczku skad jesteś ?
2
aaa 2017-05-30 16:58
HAHAHA ale sie usmiałem wpisem dyspozytora.... ludzie maja fantazje, faktycznie moze i 2zł za kilometr wychodzi ale kilometrow dziennie jest 100 a godzin pracy 12 wiec takie wpisy to sobie prosze darowac... 9ty zł netto to ludzie wystawiaja za trasy po 400-450 kilometrow a z tej kwoty na samo paliwo idzie prawie 4000zł przy samochodzie 3-4 paletowym :) do tego zus, ksiegowa, ubezpieczenie i AMORTYZACJA ktorej ta firma w ogole nie bierze pod uwage!!! Dlatego w 2017 roku jest tak duza rotacja przewoznikow w calej polsce bo lepiej isc do LIDLA na magazyn pracowac na etat niz 250-280 godzin w miesiacu swoim samochodem za 2,5-3 tys zł na reke zarobic i jeszcze z tego naprawiaj i martw sie jak powazna awaria czym pojechac na drugi dzien w trase:D TAKIE WPISY SA BEZCZELNE !!!
2
aaa 2017-05-30 17:11
Zapomniałem oczywiscie dopisac ze na takich trasach praca zajmuje juz nie 12 godzin a 13-14 a znam trasy tak zkonsruowane, ze ludzie jezdza po 550-600 kilometrow i wtedy to dopiero wychodzi po 15-16 godzin wiec faktycznie praca MIÓD... a po przeliczeniu stawek farmady to sie okazuje ze jezdza UWAGA!!!! ZA 75-85 GROSZY NETTO. TAK WYGLADA RZECZYWISTOSC W FARMADZIE!! BO CHYBA KAZDY NAWET NAJWIEKSZY IDIOTA WIE ZE TEN CO MA DO PIERWSZEJ APTEKI Z MAGAZYNU 120-150 KM nie bedzie w stanie zrobic dziennie chociaz 35 aptek...a ten co jezdzi 200-300 km jest w stanie zrobic wiecej dostaw. Ale w FARMADZIE TEGO NIE WIEDZA, A TAKA LOGISTYCZNA FIRMA PELNA GĘBĄ NIBY:)
Były już przewoźnik 2017-06-05 15:45
Żenujące wpisy prosto z Centrali są wprost genialne.... z drugiej jednak strony, można choć tutaj poznać publicznie kompetencje pracowników tejże korporacji na słomianych nogach!!! Najbardziej śmieszy mnie w tej firmie korekta paliwowa, a mianowicie od 1.06 stawka na zestaw to..... 2,72pln!!! Według Zarządu jedyny koszt jaki ponoszą firmy transportowe to..... paliwo!!!! A teraz pytanie do drugiej strony.... do Panów Szanownych Przewoźników..... długo wytrzymają Wasze prężne firmy oparte na kredytach jeżdżąc po takiej stawce???!!!! Pytanie retoryczne..... żałosna jest zarówno Farmada, jak i Przewoźnicy którzy kolejną korektę przegadali i wylali swoje niezadowolenie na placu przy swych autkach napędzanych wiatrem!!! Czy ktoś był na tyle odważny żeby walnąć pięścią w stół i powiedzieć "dość"?? Nikt!!! Nie dziwię się, że ta firma robi z Wami co chce..... wielcy mi przewoźnicy.... To nie Farmada jest żałosna, tylko Wy, bo sobie na to pozwalacie!!!! Więc płaczcie dalej....
6
Ggg 2017-06-07 10:25
Dobre trasy są już obstawione. Jedyne co może dla nowego przewoźnika skapnąć to tylko ochłapy.
Gość 2017-06-09 14:12
Są niestety wybrańcy, którzy ładują w kieszenie to i dobre trasy mają. Ci co nie dają ( usunięte przez administratora )mają.
1
despasito 2017-06-23 20:51
A słyszeliście coś o zmianie naliczania wynagrodzenia ? wszystko poszło do góry. od Zusu po ubezpieczenia , a u nas nie zmienia się nic... towaru wywozimy naprawdę dużo. Ja czasami mam wrażenie , że szczególnie to lato nie różni się niczym od zimy jeśli chodzi o wywóz. jesteśmy wiodącą hurtownią na rynku, ale jak słyszę ile zarabiają chłopaki z konkurencyjnych firm to aż przykro. Ja wiem , że" wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ", ale podwyżki są wszędzie. nawet kurierzy zarabiają więcej , a jakie mamy my procedury i odpowiedzialność a jakie oni ?... coś mówili że od stycznia ma być podwyżka potem że po 1 kwartale potem , że w czerwcu będzie nowy system .
waw 2017-06-26 15:30
Zmiany będą komunikowane w pierwszym tygodniu Lipca.
1
Gosc 2017-06-29 00:12
błagam przestańcie już tu wypisywać i płakać. Żadna spedycja nie proponuje tak śmiesznych stawek jak Farmada. Stawki w tej firmie jakie się proponuje to jawna kpina!!!! Że też ktoś chce tu w ogóle jeździć, stawki na rynku już idą w górę bo brakuje przewoźników a Farmada dalej w czasach sprzed 10-ciu laty. Ciekawe kiedy się obudzą w czarnej już dla nich i spedytorów rzeczywistości. Powodzenia i przebudzenia szybkiego spedytorom i zarządowi życzę
SZKODA TEGO KOMENTARZA W OGOLE 2017-06-30 23:00
Mamy koniec miesiąca czerwca i jak widać firmie tak zależy na współpracy.... cała konkurencja już od początku roku praktycznie jest po podwyżkach stawek, KTÓRE I TAK BYŁY DUŻO WYŻSZE NA TRASÓWKACH NIŻ U NAS( no może NIELICZNI mieli podobne ale się nanosili tyle ze ledwo na nogach chodzą i jazda po 12-13 godzin)... ale się w lipcu i sierpniu posypia wypowiedzenia. Sam będę jedną z tych osób. Pozdrawiam naszych CHLEBODAWCÓW z ich obietnicami lepszego jutra dla nas za "WKŁAD W ROZWÓJ FIRMY". Na szczęście już kończę dogrywać NORMALNE WARUNKI W NORMALNEJ FIRMIE I tutaj już podziękuje.

Pozdrawiam Ludzi Decyzyjnych
2
MM 2017-07-03 12:54
porażka firma..... wielka porażka....
PP 2017-07-03 21:56
mi wychodzi na trasówce ok 500 km dziennie stawka po przeliczeniu ich wskażników 89-92 grosze za kilometr samochodem 3-4 paletowym.... KOMPROMITACJA ze strony firmy, jak i mojej bo sie na to tyle czasu godziłem! ale na szczescie juz za chwile koniec moich "uslug transportowych" dla Żenady... Nie stac mnie nawet na wziecie leasingu bo zostane z 1000zł wyplaty. Lepiej isc do roboty normalnej, 8-10 godzin dziennie i dziekuje niz rypac po 13h za 10-12zł na godzine swoim samochodem...i mysle ze wiekszosc osob tak ma na dlugich dystansach..
4
były 2017-07-04 11:54
Wszyscy narzekają a nadal tam zasuwają jak czarnuchy to jest ciekawe widocznie tylko piszecie ze jest żle a tak naprawdę musi wam wychodzić świetnie ja przeliczyłem i skoro mi sie nie podobało to rozwiązałem umowę bo za darmo nie bede LATAĆ CAŁT DZIEŃ a skoro reszta daje rade to jest ok i nie liczcie że dostaniecie podwyżkę bo skoro od 15 lat jest dendencja cały czas spadkowa to teraz na pewno nic nie dołożą najlepsze jest to ze 15 lat temu wystawiałem f-re 13netto a skonczyłem na 6netto i zaczynałem na berlingo nowum z salonu a skonczyłem na ducato uzywanym zajechanym do granic możliwości i to jest firma z przyszłością
3
Też były 2017-07-04 12:33
Zgadzam się z przedmówcą, dla mnie ta firemka pożal się boże kpi sobie z ludzi i proponowanie takiej stawki to jest plucie ludziom prosto w twarz. Ale skoro są tacy którzy to lubią??!! Osobiście mam nazwę dla takich, ale zaraz ją wykasują hahaha
1
Gosc 2017-07-04 21:01
Czytają z centrali, czytają i niewygodne dla nich posty usuwają..... ale co przeczytają to ich, bo na rynku tak się o Waszej firmie wyrażają. Wpisy mogą znikać ale smród na rynku jest aktualny cały czas hahahaha
Powodzenia w szukaniu nowych przewoźników
1
MM 2017-07-05 08:51
... pewnie liczy FT na desant "nowej"siły roboczej z Ukrainy, z nowymi duzymi autami w pełni wywyposażonymi....
1
W....n 2017-07-05 10:50
Nowy zakup firmy termorejestratory !!!cena ponad 2 tys, obciążenie kierowców przy czym na allegro są po 200 z takimi bajerami że hej.....Stawki są głodowe ale już u bram 1500 chętnych Ukraińców czeka na rowerach bo przecież w tej chwili już nie ma żadnych wymogów co do samochodów.Listy likwidują już dwa lata ,ten który wziął sobie tę sprawę za priorytet wywalony.....Stawki też coś tam gdzieś obiecywali zmienić ilość pkt też ale to tylko puste słowa......
3
Gość 2017-07-07 09:51
Prawdopodobnie z oddziału południowego kilku chłopaków ma w sierpniu złożyć wypowiedzenia, może to da górze coś do myślenia....
Gosc 2017-07-07 10:32
A czy Ci ludzie na górze w ogóle mają zdolność samodzielnego i rozsądnego myślenia?? Na rynku na zestaw stawki na chłodnie zaczynają sie od 3,20 a w tejże firmie proponują.... 2,70. Roboty na rynku coraz więcej, a Ci nie chcą się obudzić z letargu. Już nie mają czym wozić towaru, a za chwilę kolejni zaczną rozwiązywać umowy i dotyczy to wszystkich oddziałów. Lipiec będzie dla nich sądnym miesiącem, a sierpień tragicznym. Żaden przewoźnik nie będzie sponsorem i spełniał ich durne zachcianki!!!!! Niech zamówią dodatkowych Ukraińców z agencji tym razem przewoźników. Śmiechu warte, ale nikt idiotą nie jest i liczyć potrafi!!!!!
Gosc 2017-07-07 10:52
Panie dyspozytor (cokolwiek znaczy ten szlachetny dla Ciebie tytuł) czy możesz mi pokazać tych co zadzwonili i podpisali z Wami umowę i jeżdżą pod farmadą???!!!! Telefonów może być 100 tylko jaki efekt końcowy z nich wynika?? Czyż nie taki, że rozmówca dzwoniący zabija Cię śmiechem i dziękuje za informacje?? Dyspozytor czy jak Ci tam dali.... nie pisz bzur!!!!!
eryk 2017-07-07 21:52
stawki na zestaw 2,70 a na solowki/kontener ile daja i jak wyglada praca?
Gosc 2017-07-08 12:14
Solówki mnie nie interesowały, pewnie 2,10 z viatolem wyjdzie na chłodnie. Po stawce 2,70 na zestaw rozmowa się zakończyła, bo wstęp był już cyrkiem.
Xxx 2017-07-08 17:05
Panie dyspozytorze Marku z wrocławia nie wypada aby podwładni mówili do pana Mareczku mam na mysli lizusów z tras wrocławskich no chyba ze cos wiecej pana łaczy z Sebastiankiem
5
Były Wrocław 2017-07-09 00:19
Ooooo, były we Wrocławiu dwie Dyspozytorki coś sie zmieniło???? A i E.???
tok 2017-07-18 18:46
czy to prawda ze za telefony maja placic przewoznicy miesieczny abonament?
były 2017-07-22 21:55
tak !!!! i od 1 08 będziecie chodzili w czerwonych majtach z koronką w kroczu i też będziecie płacili
111 2017-07-23 22:41
stary to 2 przydupasy Mareczek i Sebastianik mają po 3 trasy na mieście i ludzi na czarnucha zatrudniają a ostatnio gość jeden miał wypadek i okazało się że bez prawka latał naprawde śmieszna firma i kto ma układy i daje w kieszen ten ma dobrze a reszta kopana w 4 litery jest . Są lepsi i gorsi w tej firmie i tyle jedni dostają trasy ludzi bez szkolenia z łapanki mogą zatrudniać dopuszczenie po 15 min jest a inni muszą szkolić pracownika 3 tyg i tamci na czarno wszystkich mają a ja legalnie na umowę i jeszcze wszystko z łaską
były 2017-07-24 09:12
Widze ze nic sie nie zmienilo haha wspolczuje tylko tym co jezdzą dalej i musza na to patrzec i nic nie moga zrobic
thjd 2017-07-25 00:33
zapomniales dodac ze niektorzy to moga nawet jezdzic samochodami nieprzystosowanymi i to normalnie przechodzi
1
111 2017-07-25 12:24
bo jak si [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pali to byle tylko towar pojechał i wtedy nie trzeba spełniać żadnych wymogów i wkłady w osobnych lodówkach się wozi żeby tylko temp utrzymać bo rzadko który ma dobre auto żeby spełniało wymogi izotermy śmiecie i agregaty z grzejnika jako atrapa a jak jest kontrola to chowają się poza placem żeby magisterka nie widziała i taki to jest transport specjalistyczny a ja kase w swoje inwestowałem na darmo bo i tak nikt tego nie zauważa bo przydupasy jeżdzą czym popadnie
3
GK 2017-07-28 17:37
Prawda jest taka, że jakbyśmy jeździli na normalnych stawkach i za normalne pieniądze, to nikt nie musiałby się chować po kątach, bo wszystkich byłoby stać na pełne dostosowanie samochodów do wymogów transportu leków/suplementów.
Niestety, w sytuacji kiedy przewoźnik musi wziąć kredyt, żeby zapłacić mechanikowi fakturę (i nie jest to kwestią że się coś zepsuło, ale normalne naprawy eksploatacyjne - bo auta robią kilometry i się zwyczajnie zużywają) to zaczynają się kombinacje, bo na dostosowanie samochodu do wymogów go zwyczajnie nie stać, ponieważ stara się jak może, żeby auto chociaż normalnie jeździło.
Z drugiej strony dyspozytorzy pozwalają jeździć byle czym, bo przy takich stawkach nie ma chętnych przewoźników, żeby w razie czego (wykrycie samochodu, który nie spełnia wymogów) zastąpić kierowce innym.
I tutaj koło się zamyka.
Na koniec powiem tylko tyle, że przy tym wszyscy mamy związane ręce:
- my jako przewoźnicy, ponieważ większość z nas ma kredyty, leasingi i inne zobowiązania i jest przywiązany do tej firmy, bo zapewnia mu środki aby te zobowiązania spłacać ("Pracujemy po to, żeby móc pracować") a poza tym godziny pracy (zaczynamy pracę w nocy lub we wczesnych godzinach rannych a kończymy późnym popołudniem - w sumie 12 godzin pracy i więcej) nie pozwalają nam na to, aby poszukać czegoś lepszego,
- z kolei oni jako dyspozytorzy tak na prawdę nie mają nic do powiedzenia bo ich głównym zadaniem jest zapewnienie ciągłości realizacji dostaw towaru do aptek, więc godzą się na różne rzeczy a reszta ich nie interesuje.
Pytanie tylko jak jeszcze to długo wszystko wytrzyma?!


1
Przewoznik 2017-07-28 18:09
GK..... zgadzam się z Tobą!!! Jednak problem jest głębszy.... dlaczego kiedy pojawia się kadra zarządzająca z Torunia nikt nie potrafi zacząć dyskysji nt. głodowych stawek, które na firma oferuje??? Co z tego że jeden przewoźnik się odezwie.... nic to nie da. Czego się boicie?? Nie zależy Wam na zachowaniu płynności finansowej Waszych firm?? Jak długo Wasze firmy jeszcze pociągną opierając się na obrocie a nie zyskach jakie firma przynoszą?? Czy naprawdę tak bardzo boicie się takich rozmów z bosami tej firmy?? Cóż to bójcie się dalej, nie odzywajcie się, dalej bierzcie kredyty..... dla mnie osobiście to niezrozumiałe.
Patrycja 2017-08-04 12:16
@Przewoznik, dokładnie, większość woli raczej wypowiedzieć się anonimowo na forum, niż wprost porozmawiać a może tak byłoby lepiej? Przynajmniej wszystko można by było ustalić. Czy przyjmując się jako Kierowca trzeba posiadać Kartę Kierowcy?
Robot 2017-08-04 17:33
Tak to prawda,farmada za telefony które zakupiła do kontroli temperatur na samochodach obciąża swoich przewoźników w kwocie ok 70zl miesięcznie
Ktoś napisze że to kradzież w biały dzień, nic bardziej mylnego - witamy w farmada transport
GK 2017-08-04 20:22
Przewoźnik - nie zgodzę się z Tobą.
Przy ostatniej wizycie dyrektora transportu, była bardzo gorąca dyskusja na temat naszych wynagrodzeń i naszej sytuacji i problemach dotyczących świadczenia usług dla Farmady.
Było to spotkanie różniące się od wcześniejszych, ponieważ nie baliśmy się mówić o naszych problemach. Słowa "Pracujemy po to, żeby móc pracować" z mojej poprzedniej wypowiedzi wziąłem w cudzysłów, ponieważ są słowami wypowiedzianymi przez jednego z kolegów. Wypowiedzianymi na tymże właśnie spotkaniu.
Dyrektor na kwestie dotyczące wynagrodzenia odpowiedział, iż jest otwarty na propozycję zmiany aktualnego systemu wynagradzania i czeka na propozycje.
Na pozostałe kwestie odpowiedział "...pracujemy nad tym...", co jest teraz często powtarzanymi przez nas słowami przy różnych okazjach. Kontrargument dobry na wszystko.
Na koniec dodam tylko, że Pan dyrektor już nie pracuje i temat stanął w martwym punkcie.
Może dlatego właśnie nie pracuje, bo chciał coś zrobić w kwestii poprawy naszych wynagrodzeń.
Można sobie pogdybać.
Niedawno mieliśmy spotkanie z nowym dyrektorem.
Czy jego propozycja Was satysfakcjonuje? Mnie nie.
Wypowiedzcie się proszę, jakie stawki by Was satysfakcjonowały, jaki macie pomysł na nowy system wynagradzania lub ile byście chcieli zarabiać, żeby móc powiedzieć, że praca jaką wykonujecie, oraz czas jaki na tą pracę poświęcacie, jest pracą i czasem odpowiednio wynagrodzonym i że nie musicie się martwić o stan techniczny samochodu (a raczej o brak pieniędzy na jego remont) czy o to, że nie będzie za co wlać do baku (niestety miałem do czynienia osobiście z obiema sytuacjami).
Być może ktoś z kierownictwa czyta te słowa i być może będą miały jakiś wpływ na poprawę naszej sytuacji w tej firmie.
Od czegoś trzeba zacząć.

Pozdrawiam.

Gość 2017-08-05 15:26
13zł od pkt netto i może tak jak jest od kilometra bez paczek ,bo jaki kierowca ma wpływ na ilość zamawianego przez apteki towaru. Dla mnie bez znaczenia jest ile mam paczek do punktu skoro i tak w nim jestem.A w obecnej sytuacji każdy by chciał jak najwięcej ich mieć a nie od niego to zależy jak pisałem na wstępie.
Stary 2017-08-09 12:46
Panowie nie ma się już czym podniecać
Do tej pory farmada transport a konkretniej zarząd neuca traktował przewoźników nie jak partnerów tylko jak szmaty które trzeba wyżymać do ostatniej kropli.
Myślę że przez taka politykę sami przez te lata cieli gałąź na której siedzieli.
Doprowadzili do sytuacji w której przewoźnikom nie starcza na podstawowe koszty takie jak paliwo czy naprawy, nie wykupione OC czy AC itp...
Do tego straszne warunki pracy, ludzie pracują sześć dni w tygodniu po 12-13 godzin.
W tym roku ze względu na brak chętnych na zastępstwa o urlopach można tylko pomarzyć, niektórzy jeżdżą tu bez urlopów od samego początku. To są już wraki nie kierowcy.
Myślę że w tym roku, w okresie jesienno zimowym okaże się do jak wielkiej zapaści doprowadzili
Pracuje tu długo i tak źle nigdy nie bylo
Trzy lata temu na punkcie gdzie wyjeżdża ok 16 tras
Mieliśmy cztery samochody zastępcze i ok 6-7 osób na zmiany, w tej chwili że względu na ilość pracy na rynku mamy jedna osobę na zmianę i zero samochodów zastępczych, nikt ich nie trzyma że względu na koszty.
Klimat koszmarny i większość kierowców rozglądających się za pracą nie rokuje dobrze w najbliższym okresie
Jestem ciekaw jesieni jak np : kilka tras się nie załaduje i któryś z kierowców / przewoźników zgłosi awarię albo zachoruje.
A dodatkowo coraz więcej ludzi jest wrogo do firmy nastawiona i jak kiedyś byli skłonni pomagać tak teraz poszło to w drugim kierunku, każdy robi to co absolutnie musi.
Nie chce źle prorokować ale myślę że z marnego ziarna, zbiorą słabe plony.

2
Stary nr 2 2017-08-09 17:09
GK.... to jesteście szczęściarzami, że dyrekcja zaszczyciła Was rozmową. Niestety u nas "dużych" nikt nie zaszczycił nas wizytą. Jesień będzie dla nich okrutna, a telefony o samochody z rynku się urywają i nie za takie żałosne stawki jakie oferuje się w tej firmie.
Zostaw swoją opinię o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. - Toruń
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.