logo FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

Toruń

Opinie o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

tomek 2016-04-12 10:56
Mam ogromną prośbę.Czy ktoś może podrzucić jakiś kontakt bezpośredni na oddział w Katowicach?
1
Weteran 2016-04-22 11:30
Zgadzam się że takiego syfu jak jest teraz to nie pamiętam .Non stop jakieś nowe ulepszenia które w zasadzie tyko utrudniają życie kierowcom.Czasy dostaw wg mobilnego tylko uwaga jak ci się świeci czerwony trójkąt a zrobisz wizytę to ci nie zapłacą za nia.Jakieś śmieszne dyżury kierowców do rozkładania towaru.Porażka.
3
Kierowca 2016-04-26 12:11
MASAKRA!!! Tak jak napisał @Weteran - nowe ulepszenia w postaci kolorowych trójkącików sprawiają że człowieka ogarnia coraz większe wkurwienie. Jak normalnie realizować trasę jak trzeba zwracać uwagę na milion pierdół, które tylko czekają żeby nie zapłacić nam tyle co powinni!
Czas najwyższy zmienić tą patologię, mam nadzieję że już za chwilę nie będą mieli kim wozić towaru!
3
gosc 2016-05-01 08:54
A o co chodzi z dyżurami kierowców na rozkładanie towaru?
1
Weteran 2016-05-06 00:03
O to że kilka razy w miesiącu kierowca ma przyjść i rozkładać cały przywieziony towar a potem jechać na trasę :(Oczywiście chodzi o rozkładanie towaru dla wszystkich przewoźników nie swojego....
1
;p; 2016-07-08 22:06
Trojmiasto :(
1
Stefciu 2016-07-14 21:10
Ludzie . Nie wiecie co mówice stawka od 80 groszy do 1.0zł . za kilometr. Wymagania ogromne - rejestratory, lodówki , chłodnie czyste w pełni sprawne, samochody po 5 miesiącach są dobite. Min.nowe auto na dzień dzisiejszy jak chcesz jeżdzić 2011r. Jak zarobić? Policzcie.
2
Don Carleone 2016-07-31 18:06
Jaka jest prawda o Farmadzie taka prawdziwa, pasuje tylko jedno okreslwnie ZŁODZIEJE
1
Gosc 2016-08-09 19:09
Firma firmą dają radę tylko dyspozytorki są wredne chamskie i nie udcziwe przymykaja oko na co chcą a uczciwego człowieka zgnoja
2
Gosc 2016-08-09 19:12
Chodzi o dyspozytorki z Wrocławia
2
farmada dno 2016-08-26 23:04
amk człowieku co Ci po benefitach? o co Ty pytasz... farmada tnie przewoźników tak że sie wszyscy smieją bo zglupieli takie im pranie mozgu firma zaoferowala. Kazdy ma w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ta firme i szuka tylko czegos innego zeby uciekac... w glupiej spozywce mozna lepiej zarobic za jazde swoim samochodem a tutaj Ci takie stawki ustalili i jeszcze korekte dowalaja ze chocbys mial pelnego busa do wywiezienia towaru to i tak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zarobisz... ludzi na remonty samochodow nie maja a firma chwalic sie taborem chce na cala polske jaka to farmada wspaniala jest..6 dni w tygodniu dymasz po 12-14 godzin i jeszcze Ci beszczelnie mowia,ze to zle, tamto zle i jak to sie firma rozwija z roku na rok... tylko dziwne ze wszyscy przewoznicy uciekaja i farmada ma juz w tej chwili problem z logistyka w zastepstwa badz w wyjatkowych sytuacjach... bo nikt za glodowe stawki jezdzic nie chce...ale prezes i cala banda dyrektorow zapewne uwaza ze wszystko jest dobrze i jaka to firma wspaniala nie jest dla przewoznikow...kto madry juz odszedl a na magazynach az chuczy zeby stanac i nie wyjechac bo za te pieniadze to mozna prace po 8-9 godzin bez wlasnego samochodu znalezc w dzisiejszych czasach
4
anonimowy 2016-08-30 14:54
Niby źle ale zawsze może być gorzej. Jakoś nie widać aby szukali przewoźników wiec chyba sobie radzą . Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ;)
1
fiat 2016-09-04 00:04
Świadczyłem kiedyś usługi najpierw dla TF wtedy było super,jak nastała Farmada popracowałem jeszcze trochę i podziękowali mi za ponad 10 lat współpracy zadzwonili w sobotę o 17 i kazali zgłosić się w niedzielę otrzymałem papiery na łopacie. Miałem szczęście dostałem robotę teraz zarabiam lepiej niż w tym całym farmazonie mam opłacony zus od całej kwoty wynagrodzenia (5000-6000zł/m-c) mam socjal trzy razy w roku premię lepszą niż wypłatę nie muszę inwestowac w auto . Spokojnie sobie pracuję i pokochałem zycie na nowo.Panowie życie na tym gównie się nie kończy .Czasami naprawdę warto zrezygnować za swojego i iść do pracy.
2
Władek 2016-09-06 13:05
Tak czytam te lamenty i żadnych konkretów ,wszyscy nie zadowoleni ,a każdy zapieprza aż miło ,stara szlachta szabelka i lać ...
1
trans 2016-09-22 19:46
Panowie czy wypowie sie ktoś rzetelnie i konkretnie? jakie są stawki na ciągnik z chłodnia czy firanką? poszukują do kilku lokalizacji
Ona37 2016-10-16 11:16
Wyczucie w tej firmie?! Telefony były o każdej godzinie, w nocy, nad ranem, w week, nawet telekonferencje o późnych godzinach wieczornych. Zapomnij o czasie prywatnym dla siebie...
1
farmostrata 2016-10-16 20:42
Do kolegi co to pracy szuka tylko chlodnie latajap viatol na duze po twojej stronie mapowowanie, kalibracja sanepid i szkolenia wewnetrzne dla kierowców. I widze ze malo tu pisze zorientowanych. I niektórzy myla zatrudnionych na etat przez ft dyspozytorzy,administracja. I przewoznicy lokalni i krajowi.
all my 2016-10-19 20:50
Wiecie jednak czy wypłata jest u nich terminowa? Dzięki
2
przewoznik 2016-11-07 20:14
Jeżeli ktoś myśli o farmadzie to nie polecam! troszeczkę już tu precuję i dobrego słowa nie powiem na temat farmady. wymagania maja kolosalne, samochody, wyposarzenie , sanepidy, utrzymywanie temperatur i praca na mobilach ( wtajemniczeni wiedzą o co chodzi), odpowiedzialność ogromna a stawki i ogólny zarobek to jałmużna względem pracy, którą wykonuje sie tak jak np ja od 4 do 19 i do tego każda sobota. ktoś powie że narzekamy a i tak pracujemy ale prawda jest taka że każdy z przewozników ma do spłaty leasing lub kredyt i rodzine na utrzymaniu a w dodatku nie ma nawet czasu żeby poszukać innej roboty dlatego zasuwa jak robol. prawda jest taka że bez związków zawodowych nie wiele zmienimy bo protest kilku przewozników nic tu nie zmieni.
4
już nie optymista 2016-12-07 20:19
Szukają szukają tylko się na razie nie chwalą bo cały czas żyją w przekonaniu że są najlepsi.
Niestety czasy się zmieniły,a po ostatniej brutalnej kradzieży z wynagrodzeń za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] rejestratory które kupili chyba z demobilu jak i mobilne też, ( gdzie jest gwarancja na te urządzenia!!!!!!!!!!!!!!)będą potrzebni nowi przewoznicy ,więcej niż pewne!
1
gosc 2016-12-18 14:50
Jezeli chcemy coś osiągnąć to musimy się zrzeszyc zawiązać stowarzyszenie w skład którego wejdą przewoźnicy powołac zarząd i negocjować z farmada. W inny sposób się nie uda.
6
łodzianin 2017-02-04 16:33
a ja wam powiem że jeżdżę w hurtapie i nie jest lepiej. głodowe stawki ,wymagania coraz większe i niekompetentna kadra zarządzająca . ja zwijam działalność po 6 latach orki dla tej firmy . Z perspektywy czasu uważam że nie warto było. Cała kasa poszła w auta.
przewoznik 2017-02-15 11:03
w żadnej hurtowni nie jest dobrze wszedzie tna stawki wymagan mnóstwo zarobki głodowe dojdzie do tego ze beda jezdzic sami bo nikt nawet na zastepstwo nie chce przyjsc bo musi potem prosic sie jak pies o kase przydupasy dostaja lepsze stawki a reszta na zastepstwie tylko ochlapy dlatego jak dzwonia poratujcie to nawet tel nie odbieraja rano problem z pakowaniem bo pojemnikow na trase po 100 a do auta wsadze 70 reszta musi zostac do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] takie rozwiazania wystarczy dac lepsza stawke przewoznik kupuje nowe auto na 120 poj i lata ale nie bo stawka głodowa na male auto ale poj zapakuj 100 żenada firma codziennie cos zostaje nikt nie chce po to przyjechac na zastepstwo. kiedys było super jak był TF ,Prosper Prego, Dolpharma ,ale jak nastala farmada to w 5 lat tak zdolowali stawki ze szkoda gadac . jak ktos chce zarobic 400dziennie to moze isc do dhl o 6 zacznie o 17 skonczy auto bez wymagan i nawet tam nazekaja juz na braki kadrowe 1,3 to płaca juz nawet na wozeniu czesci w hurt motoryzacyjnej bez wymagan przyjezdzasz starym gniotem i latasz 300km dzien
Mmm 2017-02-18 21:04
u nas też już nikt nie chce przyjeżdżać po to co zostało. Zapierdzielasz od rana do wieczora zero wolnego bo na pracownika nie stać i ledwo co zostaje. A jak juz uda się coś odłożyć to musisz na samochód wydać. I pojemniki coraz cięższe albo ja już nie mam siły.
pawel 2017-03-04 14:32
. Moze mi ktos doswiadczony podac stawki za ktore sie jezdzi w katowicach? Chcialbym tam zaczac wspolprace. I czy kazda sobota jest obowiazkowa?
kimi 2017-03-05 14:47
Ludzie, co wy z tymi autami.... W Hiszpanii mówi się na to un coche, a w Angli a car, we Francji voiture, w Niemczech auto, a w Polsce... też auto, chociaż mamy własną nazwę. Samochód!!!
Byly 2017-03-09 22:22
Nie dodales ze za kazda ostatnia paczke z dostawy nie placa , czyli np 30 dostaw dziennie po 0,60 to 18 zl razy srednio 22 Dni robocze wychodzi 396 zl tyle zarabiaja na jednym przewizniku
1
Weteran 2017-03-10 12:30
A na pkt przeladunkowym w Krakowie chłopaki muszą płacić z własnej kieszeni obcym ludziom za rozłożenie towaru bo Farmada nie widzi potrzeby zatrudnienia magazynierow tylko wymyśliła sobie że kierowcy będą chodzili na dyżury nocne tu od 24 potem będą jeździć z towarem do ok 19 i tak dwa razy w miesiącu.A do rozłożenia banalne ok 50 palet we dwie osoby.
Magazynier 2017-03-13 13:32
Szanowny Weteran ma nieaktualne informacje, na punkcie przeładunkowym zatrudniony został magazynier :) Widzę, że Weteran już tam nie pracuje nie wie jakie zaszły zmiany. Pozdrawiam
nmmm 2017-03-14 05:15
każda sobota i jeszcze był pomysł żeby wozić do aptek otwartych w niedziele.
Weteran 2017-03-20 11:06
Szanowny Magazynier jesteś w błędzie.nie ma tam żadnego magazyniera tylko przychodzą chłopaki którym trzeba zapłacić ,z tego co wiem to jest na obecną chwilę ok 100 zł.
2
u skraju wyczerpania nerwowego 2017-03-30 11:41
Same minusy, własna działalność, własny samochód który trzeba utrzymać, a zjeżdża się szybko. ZUSy podatki. Kolejne nowości to dokładanie obowiązków i straszenie karami. Start wcześnie rano zjazd późnym popołudniem, praca również w soboty, chcesz wziąć wolne nie da rady bo nie ma chętnych na zastępstwo. Urządzenie mobilne to porażka ciśnienie podnosi niesamowicie, najbardziej nadaje się chyba do obrony, ze względu na wymiary i ciężar może być używane jako broń.
anonymus 2017-04-09 18:55
Proszę o opinie przewozników poniewaz mam mozliwosc nawiazania wspolpracy z ta firma na samochod 3-4 paletowy ale ktos mi ostatnio powiedzial ze juz na ta chwile gra jest nie warta swieczki poniewaz farmada ma w nosie przewoznikow i w ogole sie z nimi nie liczy. Towar upychaja tak zeby bylo jak najmniej paczek, stawki sa te same co wieki temu... i nawet samemu jak by sie jezdzilo to ledwo sie wychodzi na tej wspolpracy "partnerskiej" z liderem na rynku farmaceutycznym. Coraz wiecej osob rezygnuje bo firma juz na ta chwile jest smieszna ze swoja oferta wspolpracy i partnerstwa? Prosze o rzetelne opinie przewoznikow. pozdrawiam i czekam na RZETELNE KOMENTARZE.
obecny i zarazem były 2017-04-14 15:04
Farmada to praca dla zdesperowanych , albo ukrainców jak kto woli stawki głodowe wymagania coraz większe obowiązków masa . Robota dla na prawdę wytrwałych o końskim zdrowiu którzy nie chorują nie biorą urlopów mają nowe samochody i nie zatrudniają pracowników no i jak przyjdzie do wypłaty to zostaje im po 3tyś na łzy szczęścia na szczęście jeszcze tylko 2tyg i koniec żenady bo chociaż chciałbym zostawić trasę z dnia na dzień to się nie da bo takie tłumy się o nią biją . Oni jak zwalniali wcześniej to z dnia na dzień teraz zauważcie że nie zwalniają nikogo bo brak chętnych a jak ty się zwalniasz to cały mieś musisz odpracować. Podpisałem nową umowę od nowego mieś na 15zł za pkt po mieście codziennie 20-30 pkt na wyjazd 1 wyjazd dziennie max 6godz pracy do 100km auto i firma szukała kogoś z samochodem chłodnią od 4 mieś i nie było chętnych więc w farmadzie muszą przejrzeć trochę na oczy bo będą latać sami albo desperaci będą ładować po 2 trasy do 1 samochodu
3
monter ktory chcial montowac 2017-05-05 23:30
gdzie tak dobrze placa?
już były 2017-05-11 09:22
a we Wrocławiu kolego ja już po farmadzie ,jestem wolny jak konik polny już z roboty za 15 za pkt zrezygnowałem i latam chłodnią busem 4 palety po 0,45eu km 2xtydz wyjazd 1200-1900km i dziękuje farmada=strata czasu
1
dyspozytor 2017-05-12 13:53
każdy niby przewożnik narzeka a ja codziennie odbieram tel że ktoś szuka pracy w naszej firmie. Chętnych jest pod dostatkiem a takich stawek jak nasze nie ma nigdzie. Po prostu w Farmadzie naprawdę się dobrze zarabia i atmosfera jest dobra . Ci co piszą te wszystkie pierdoły to nieudacznicy którzy zostali zwolnieni średnia zarobków i tu z czystym sumieniem to 9 tyś netto na najgorszej trasie a są i takie trasy gdzie stawki są po 2zł km za auto do 3 miejsc paletowych więc proszę głupot nie wypisywać . Jak by było żle to nikt u nas by nie pracował a tak proszę zobaczyć wszystkie trasy są obstawione i nikt nawet nie myśli żeby odejść
:) 2017-05-15 22:36
Hahahahahahahahahaha dobre , najlepsza jest średnia zarobków :))))))))))
3
znający proces 2017-05-17 23:15
nawet nie będę tego komentował opisu przez dyspozytor 2017-05-12 13:53.

jest to żenujący opis kogoś z Centrali!!!!

chciałbym aby ta osoba powyżej opisała rotację na stanowiskach Dyspozytora....

o brakach kadrowych tak "opłacalnych" trasa....

niech ten Dyspozytor powie ile zleceń jest poza umowami, tak abyśmy wyszli na czysto.....

dużo wiem, ale pozwolę się wypowiedzieć.....
4
:( 2017-05-18 09:16
Jeżeli to pisał dyspozytor to jest gorzej niż można było przypuszczać.
Po pierwsze zysk to przychody wynikające z umowy minus koszty jakie ponosi przewoźnik, a te są coraz większe ( rosnące zus-y, ceny części, napraw, ubezpieczeń itp) w kieszeni z roku na rok zostaję coraz mniej bo farmada nie widzi problemu, mało tego starają się nam pomóc jak tylko umieją :
- wprowadzenie tych szmat które oni nazywali ciuchami firmowymi o cenie z kosmosu za które musiał zapłacić przewoźnik.
- odjęcie kasy za dostarczenie pierwszej paczki
- wprowadzenie urządzeń mobilnych tak mocno zaawansowanych technologicznie że praca nimi to sama przyjemność i co najmniej dwie godziny dłużej w robocie ( o zapłacie za ten czas nawet nie ma co wspominać)
- mimo tego że sami wystawiają faktury za przewoźników, od lat brak jakichkolwiek specyfikacji do faktur VAT, tu akurat potrafię ich zrozumieć bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ( po co komuś pokazywać że odjęliśmy mu kasę za np : zła geolokalizację w urządzeniu wynikająca z wadliwej jego pracy, albo stu innych rzeczy o których przewoźnik nie ma pojęcia) jak nie będzie wiedział to nie będzie dochodził swoich praw.Proste
- hitem ostatnio było obciążenie przewoźników za wadliwe termorejestratory które były na gwarancji na szczęście po paru miesiącach kasę oddali
Jeszcze małe słowo o rotacji pracuje tu już kilka lat i do zeszłego roku żeczywiscie było mało rotacji na trasach, od tamtego roku zmieniło się czterech przewoźników a myślę zważając na pogarszające się warunki płacy i pracy że ten proces się nasili, można by było tak pisać o ich niekompetencji bez końca ale na koniec tylko słowo do tych którzy chcą podjąć współpracę
Pamiętajcie że nikt nie odda wam trasy na której zarabia, to co rotuje to nieopłacalne, albo na pograniczu opłacalności odpady.

2
:( 2017-05-18 09:18
Jeżeli to pisał dyspozytor to jest gorzej niż można było przypuszczać.
Po pierwsze zysk to przychody wynikające z umowy minus koszty jakie ponosi przewoźnik, a te są coraz większe ( rosnące zus-y, ceny części, napraw, ubezpieczeń itp) w kieszeni z roku na rok zostaję coraz mniej bo farmada nie widzi problemu, mało tego starają się nam pomóc jak tylko umieją :
- wprowadzenie tych szmat które oni nazywali ciuchami firmowymi o cenie z kosmosu za które musiał zapłacić przewoźnik.
- odjęcie kasy za dostarczenie pierwszej paczki
- wprowadzenie urządzeń mobilnych tak mocno zaawansowanych technologicznie że praca nimi to sama przyjemność i co najmniej dwie godziny dłużej w robocie ( o zapłacie za ten czas nawet nie ma co wspominać)
- mimo tego że sami wystawiają faktury za przewoźników, od lat brak jakichkolwiek specyfikacji do faktur VAT, tu akurat potrafię ich zrozumieć bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ( po co komuś pokazywać że odjęliśmy mu kasę za np : zła geolokalizację w urządzeniu wynikająca z wadliwej jego pracy, albo stu innych rzeczy o których przewoźnik nie ma pojęcia) jak nie będzie wiedział to nie będzie dochodził swoich praw.Proste
- hitem ostatnio było obciążenie przewoźników za wadliwe termorejestratory które były na gwarancji na szczęście po paru miesiącach kasę oddali
Jeszcze małe słowo o rotacji pracuje tu już kilka lat i do zeszłego roku żeczywiscie było mało rotacji na trasach, od tamtego roku zmieniło się czterech przewoźników a myślę zważając na pogarszające się warunki płacy i pracy że ten proces się nasili, można by było tak pisać o ich niekompetencji bez końca ale na koniec tylko słowo do tych którzy chcą podjąć współpracę
Pamiętajcie że nikt nie odda wam trasy na której zarabia, to co rotuje to nieopłacalne, albo na pograniczu opłacalności odpady.
1
jednak strach o robotę 2017-05-21 05:21
Dyspozytorze, 9 tyś to ja na swojej trasie jeszcze nie widziałem i jest tu mowa oczywiście o kwocie BRUTTO!!!!!! 2zl za km? może tak być, oczywiście jest to goła stawka ( bez wejść i paczek) i zapewne do 50 km.A już z tymi chętnymi to pojechałeś jak nawet na jednodniowe zastępstwo nie możecie nikogo znalezć.
1
kierowca roku 2017-05-26 23:30
napisz cwaniaczku skad jesteś ?
1
aaa 2017-05-30 16:58
HAHAHA ale sie usmiałem wpisem dyspozytora.... ludzie maja fantazje, faktycznie moze i 2zł za kilometr wychodzi ale kilometrow dziennie jest 100 a godzin pracy 12 wiec takie wpisy to sobie prosze darowac... 9ty zł netto to ludzie wystawiaja za trasy po 400-450 kilometrow a z tej kwoty na samo paliwo idzie prawie 4000zł przy samochodzie 3-4 paletowym :) do tego zus, ksiegowa, ubezpieczenie i AMORTYZACJA ktorej ta firma w ogole nie bierze pod uwage!!! Dlatego w 2017 roku jest tak duza rotacja przewoznikow w calej polsce bo lepiej isc do LIDLA na magazyn pracowac na etat niz 250-280 godzin w miesiacu swoim samochodem za 2,5-3 tys zł na reke zarobic i jeszcze z tego naprawiaj i martw sie jak powazna awaria czym pojechac na drugi dzien w trase:D TAKIE WPISY SA BEZCZELNE !!!
aaa 2017-05-30 17:11
Zapomniałem oczywiscie dopisac ze na takich trasach praca zajmuje juz nie 12 godzin a 13-14 a znam trasy tak zkonsruowane, ze ludzie jezdza po 550-600 kilometrow i wtedy to dopiero wychodzi po 15-16 godzin wiec faktycznie praca MIÓD... a po przeliczeniu stawek farmady to sie okazuje ze jezdza UWAGA!!!! ZA 75-85 GROSZY NETTO. TAK WYGLADA RZECZYWISTOSC W FARMADZIE!! BO CHYBA KAZDY NAWET NAJWIEKSZY IDIOTA WIE ZE TEN CO MA DO PIERWSZEJ APTEKI Z MAGAZYNU 120-150 KM nie bedzie w stanie zrobic dziennie chociaz 35 aptek...a ten co jezdzi 200-300 km jest w stanie zrobic wiecej dostaw. Ale w FARMADZIE TEGO NIE WIEDZA, A TAKA LOGISTYCZNA FIRMA PELNA GĘBĄ NIBY:)
Były już przewoźnik 2017-06-05 15:45
Żenujące wpisy prosto z Centrali są wprost genialne.... z drugiej jednak strony, można choć tutaj poznać publicznie kompetencje pracowników tejże korporacji na słomianych nogach!!! Najbardziej śmieszy mnie w tej firmie korekta paliwowa, a mianowicie od 1.06 stawka na zestaw to..... 2,72pln!!! Według Zarządu jedyny koszt jaki ponoszą firmy transportowe to..... paliwo!!!! A teraz pytanie do drugiej strony.... do Panów Szanownych Przewoźników..... długo wytrzymają Wasze prężne firmy oparte na kredytach jeżdżąc po takiej stawce???!!!! Pytanie retoryczne..... żałosna jest zarówno Farmada, jak i Przewoźnicy którzy kolejną korektę przegadali i wylali swoje niezadowolenie na placu przy swych autkach napędzanych wiatrem!!! Czy ktoś był na tyle odważny żeby walnąć pięścią w stół i powiedzieć "dość"?? Nikt!!! Nie dziwię się, że ta firma robi z Wami co chce..... wielcy mi przewoźnicy.... To nie Farmada jest żałosna, tylko Wy, bo sobie na to pozwalacie!!!! Więc płaczcie dalej....
4
Ggg 2017-06-07 10:25
Dobre trasy są już obstawione. Jedyne co może dla nowego przewoźnika skapnąć to tylko ochłapy.
Gość 2017-06-09 14:12
Są niestety wybrańcy, którzy ładują w kieszenie to i dobre trasy mają. Ci co nie dają ( usunięte przez administratora )mają.
1
despasito 2017-06-23 20:51
A słyszeliście coś o zmianie naliczania wynagrodzenia ? wszystko poszło do góry. od Zusu po ubezpieczenia , a u nas nie zmienia się nic... towaru wywozimy naprawdę dużo. Ja czasami mam wrażenie , że szczególnie to lato nie różni się niczym od zimy jeśli chodzi o wywóz. jesteśmy wiodącą hurtownią na rynku, ale jak słyszę ile zarabiają chłopaki z konkurencyjnych firm to aż przykro. Ja wiem , że" wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ", ale podwyżki są wszędzie. nawet kurierzy zarabiają więcej , a jakie mamy my procedury i odpowiedzialność a jakie oni ?... coś mówili że od stycznia ma być podwyżka potem że po 1 kwartale potem , że w czerwcu będzie nowy system .
waw 2017-06-26 15:30
Zmiany będą komunikowane w pierwszym tygodniu Lipca.
1
Zostaw swoją opinię o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. - Toruń
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.