brak logo

Blue Shadow

Katowice

Opinie o Blue Shadow

opinia 2014-06-24 17:18
Wydaje mi się, że nie możecie pisać, że są to opinie o BS - to są opinie o konkretnych sklepach, a te jak wiadomo kierowane są przez konkretnych ludzi. To jak, ile i za ile się pracuje zależy po prostu od kierownika, a ci jak wiadomo bywają walnięci :)
3
Gujana 2014-08-01 10:58
ciekawią mnie opinie ludzi zamieszczone w 2013 i 2014 roku skoro z tego co ja wiem (pracowałam tam) sklep blue shadow w Katowicach nie istnieje od 2012 roku :)) ....
1
guatemala 2014-09-02 21:03
czytajac te wszystkie opinie zastanawiam sie, czy tak zle trafiliscie czy po prostu do tej pory nie mieliscie nic wspolnego z prawdziwa praca i wydaje sie Wam, ze dostaniecie ciepla posadke, od 8 do 16 i nie wiadomo za jakie pieniadze. Ja osobiscie jestem zadowolona, choc moze kokosow nie zarabiam ale nie dam sobie zlego slowa powoedziec. Pracowalam wczesniej w sie iowce i dla mnie to jak niebo i ziemia. Najwazniejsze, ze jestesmy traktowane po partnersku, nikt sie na nas mie wyzywa jak mamy slabsze wyniki i nie szuka dziury w calym tylko rozmawia sie jak czlowiek z czlowiekiem. Blue shadow nie jest wprawdzie naszym pracodaeca, bo to forma franczyzy, ale mamy przydzielonego opiekuna z ich strony i dostalysmy naprawde duzo wsparcia. Za pierwszy miesiac pracy np bylysmy umowione ze nie maky jeszcze premii tylko od nastepnego bo to okres probny a ze byly dobre wyniki to nasza menadzer z blue namowila naszego szefa i dostalysmy jednak dodatkowa premie. W sieciowce nikt nigdy nie zrobi nic zeby to pracownikowi bylo lepiej. Liczy sie tylko kasa i zeby regionalna byla zadowolona. Ja prace w blue shadow moge szczerze polecic, choc na pewno wiele zalezy na jakiego kierownika sie trafi.
J 2014-12-13 22:43
Tak, ja mogę zdecydowanie polecić. Firmę znam już 3 lata i nadal z nimi współpracuję. Przede wszystkim firmę tworzą ludzie, którzy wszystko co mają osiągnęli ciężką pracą zarówno swoją jak i pracowników. Tych lojalnych przede wszystkim, o czym właściciele mówią głośno. Doświadczyłam pracy w innej sieciówce i bs bije ją na szyję pod względem polityki i kultury. Uważam, że negatywne komentarze to wypociny sfrustrowanych miernot, o nikłych zdolnościach interpersonalnych i sprzedażowych. Polecam i pozdrawiam.

1
... 2014-12-20 16:42
chyba głowę !!!
1
... 2014-12-20 16:43
chyba głowę !!!miernoto
1
jj 2015-01-03 10:38
nie warto
1
.A 2015-02-20 15:22
Twoja jedna opinia nie sprawi że ludzie zaczną myśleć inaczej- kolekcja dla podstarzałych babek, zarobki mierne, TECHNIKI SPRZEDAŻOWE MIERNE, Grafik MIERNY, modelki mierne(nie pasujące do kreacji/kolekcji) zwał jak zwał, firma wychodzi kiepsko........
2
bs 2015-09-29 17:18
jak lubicie być tanią siłą roboczą tzn.pracować za dwóch i czekać na wynagrodzenie to blue shadow jest ok.
bs 2015-09-30 07:14
daj sobie spokój szukaj innej pracy
sb 2015-10-28 18:51
atmosfera w blue shadow to mit,wyzysk ,wyzysk!!!!
S88 2015-10-29 20:18
Ile zarabia sie w bś? Pracował ktoś w zielona góra? Jaką jest kierowniczka? A premia? Warto sie tam zatrudnić? Pozdrawiam
była 2015-10-30 17:52
a co dla Ciebie znaczy stabilne ,ta firma ci pokaże stabilność.
1
mycha 2015-11-07 07:27
pracowalam W Blue Shadow. ceny ciuchow bombowe,a jakosc niestety marna.
1
,,,, 2015-11-08 18:37
zatrudnij się to zobaczysz jak tam rozkwitniesz,hihi
3
wixs 2015-11-19 19:51
największym bonusem jest wynagrodzenie na raty.
4
mamma mia 2015-11-23 18:46
Czytam i własnym oczom nie wierzę :/ średni staz pracy w odziezowkach to ok pół roku, w bs większość załogi jest stała i niektórzy pracują juz grubo ponad 5 lat, więc praca nie moze byc taka ponad siły a zarobki tak mierne. Za darmo nikt Wam nic nie da i tutaj tez wynagrodzenie dla sprzedawcow zalezy od wynikow, ale w porownaniu z sieciowkami są to odczuwalne pieniadze.
A ogromną wartością dodaną jest to, ze firma jest nastawiona na długoterminowe zatrudnienie.
Pracuję i polecam wszystkim DOJRZAŁYM, KOMPETENTNYM I CHCĄCYM SIĘ ROZWIJAĆ ludziom.
Dla innym moze to byc rzeczywiście katorga...
mammamia 2015-11-25 17:17
chodzą słuchy,że ostatnio wiele wartościowych osób opuściło ten wspaniały team.
nietrolo 2015-12-01 22:34
A tak, że obiecują złote góry, a nawet części nie zobaczysz. Szczególnie na takim stanowisku
3
bs 2015-12-03 18:49
tonie ta firma pomalutku...
2
bs 2015-12-04 17:09
na papierze umowa na najniższa krajową,w jakim kraju żyjesz zapomniałaś
1
już po 2016-03-18 17:46
zatrudnijcie się to zobaczycie jak się wcześniej kończy.
2
po 2016-03-25 19:47
omijajcie ich !!!!ściema ,ściema....
2
samodzielna 2016-05-16 11:22
umowa na najniższą krajową,fajnie jest tylko na początku...obiecują gruszki na wierzbie...miłą, rodzinną atmosferę...i owszem przez miesiąc jest fajnie a potem mają cię za nic tak naprawdę....potrafią tak manipulować ludźmi że aż trudno uwierzyć...
4
xxx 2016-05-16 11:40
Powiem tak;
1. Jeżeli nauczysz się kłamać i tańczyć do tego co ci zagrają to jesteś w stanie tam popracować może i dłużej..
2. Twój punkt widzenia "musi" być taki sam jak szefowej bo inaczej w blue shadow "kariery" nie zrobisz. Więc pamiętaj; " zachwycaj się wszystkim" nawet jeżeli masz inne zdanie.
Sztukę manipulacji ludzmi opanowali do perfekcji ale jeżeli choć trochę się na psychologii znasz to od razu się zorientujesz o co chodzi i tu punkt 1 może cię uratować.
Powodzenia



9
xyz 2016-05-16 19:54
święta prawda,pięknie ujęte
3
demolka 2016-10-13 22:11
nie wiem jak wygąda praca na magazynie czy innych działach, ja pracowałam w sklepie prawie rok i niedługo odchodzę ale ze względów osobisto zdrowotnych a nie przez warunki pracy
osobiście jestem bardzo zadowolona, bo bardzo dużo się nauczyłam a nie miałam żadnego doświadczenia i można powiedzieć, ze dali mi szansę
na początku przez 3 miesiące rzeczywiście zarobki były słabe, ale byłam o tym poinformowana, że jest to okres próbny i że tak będzie
po tym czasie stawka wzrosła, doszły premie i bylam naprawde zadowolona i po pewnym czasie nawet jeszcze premia została podniesiona odgórnie za wyniki naszego sklepu a nawet się nie upominałyśmy o więcej
to było bardzo pozytywne zaskoczenie, bo jeszcze się nie spotkałam z tym, żeby pracodawca dał sam od siebie coś więcej, choć w branży odzieżowej wcześniej nie pracowałam
premie były od obrotów, więc nie wiem jak to wygląda w innych sklepach, ale my na zarobki naprawdę nie mogłyśmy narzekać
co do grafiku ustalałyśmy go same z naszą kierowniczką i rzadko w ogóle ktokolwiek w niego zaglądał
w porównaniu z moimi wcześniejszymi stanowiskami to ogólnie naprawdę duży spokój, bo nikt nie stoi nad Tobą z batem, nie obserwuje cie na monitoringu ani nie wylicza ze byłas na przerwie 30 a nie 20 minut itd.
także atmosfera na plus. dla mnie praca OK i szczerze odchodzę trochę z zalem wiec mogę polecić jeśli ktoś rzeczywiście chce się zaangazowac w ta prace, bo bez tego się długo nie ujedzie. jeśli ktoś lubi prace z ludzmi i ciuchy to jak najbardziej na tak
beeka 2016-10-16 09:56
u prywatnego przcodawcy socjal?! ,umowa na najniższą krajową i obyś wypłatę dostał na czas.
1
Mo 2016-10-17 21:07
No daj spokój z wypłatą na czas to w ogóle nie ma problemów, nie wiem kto może powiedzieć cokolwiek innego, jeslijest tutaj ktoś kto nie dostał kasy niech powie
nick 2016-11-03 18:47
a w jakim salonie?
bs 2016-11-30 16:44
znam i potwierdzam powyższe!!!
2
hahahaha 2016-11-30 21:42
pewnie jakaś menadżerka ;) dlaczego nie napiszesz gdzie niby pracowalas??????????
3
Ciekawska 2016-12-02 00:25
Na facebook firmy pełno zdjęć uśmiechniętych pracownic, wszyscy wyglądają jak jedna wielka kochająca się rodzina - to ustawki pod publiczkę czy rzeczywiście praca tam jest przepełniona radością?
2
bs 2016-12-02 21:13
pod publiczkę,radości brak
3
trombka 2016-12-03 14:20
Na funpage to szefowe regionalne, a nie zwykli sprzedawcy. Poznalam kiedys jedna i byla spoko :) wszystkie ja lubilysmy, ale ona juz chyba nie pracuje. Mi sie w Blueshadow fajnie pracowało. To byla moja pierwsza praca. Szkoda tylko, ze tak krotko bo moim szefom sie nie oplacalo.
2
Było minęło 2016-12-14 15:45
Witam!
Praca w Blue Shadow jest rzeczywiście ciężka. Nie chodzi tu o pracodawców, bo każdy z nich jest inny, chodzi o obowiązki jakie są związane z pracą w tej sieciówce. Wynagrodzenie zależy od franczyzobiorcy a nie od firmy Blue Shadow. Jednak praca polegała głównie na pilnowaniu maili, ciągłych inwentaryzacji, kontroli i wiecznych zmianach aranżacji. Tak naprawdę to praca skupia się głównie na tym i zdarza się że nie ma czasu dla klientki a przecież to one są naszym priorytetem. Często trzeba było robić dobrą minę do złej gry ale tak już jest. Ani nie polecam ani nie odradzam.
1
też minęło 2016-12-14 17:38
Trafione w samo sedno ,zmienianie aranżacji co tydzień to bezsens, lepiej ten czas by poświecić klientkom masz rację!!! Ale właścicielki blue shadow myślą,że przerzucanie ciuchów z miejsca w miejsce to jest najważniejsze i wpłynie na sprzedaż moim zdaniem błędne myślenie ale panie vm i właścicielki wiedzą lepiej.
3
takjest 2016-12-19 19:06
Te zmiany w wystroju są dlatego bo nie ma ubrań w sklepach. Nie ma czym handlować dlatego robia takie sztuczne zmiany. A towaru jak nie bylo tak nie ma. Jak już jest to albo coś co już było albo za jakieś kosmiczne pieniądze!!!!!!!!!!!
3
123 2016-12-21 16:59
tam tylko jest to co było bo nie potrafią wymyślić nic nowego.
2
żenada 2017-03-30 17:31
Nie starajcie się tam o pracę,to jest firma nieporozumienie a miłe i humorystyczne ogłoszenie o pracę to zagrywka pod publiczkę!!!
2
abc 2017-04-11 14:31
A na jakim stanowisku pracowałaś?
hahahaha 2017-04-13 13:42
a co to zmienia?
2
veni,vidi.... 2017-04-15 16:39
Byłam na próbę w ptaku,zobaczyłam i nie zdecydowałam się na pracę,widać po pracownikach że mają dosyć,atmosfera tragiczna a pani menager dno!!!
3
nocoty 2017-04-19 15:57
no nie wierzę! myslalam, ze tylko w detalu jest taki dramat
1
vvv 2017-04-19 16:52
dramat to jest całe to blue shadow i właściciele tej firemki!!!
2
??? 2017-04-20 10:34
a coś więcej? Chciałam wyslac cv, wlaścicielki wydają się sympatyczne. Widziałam na facebooku
cdn 2017-04-22 10:00
wyślij i jak przyjdziesz na rozmowę kwalifikacyjną i na dzień próbny obserwuj co się dzieje a następnie napisz jak wrażenia.
1
Ja 2017-04-25 08:55
Czy ktos mi moze powiedziec ale tak szczerze o tej firmie ? Bo pracy sie nie boje ale chodzi mi firma jest uczciwa wobec pracownikow , czy wyplaca na czas , jaki socjal i w ogole ....?
Byla juz na kilkunastu rozmowach w roznych firmach, to w kazdej co jest nie halo . Albo nie placone nadgodziny , albo placone nadgodziny ale tzw pod ladą,czyli nieudokumentowane , albo place slabe ze 1500 zl robisz i za kierownika, VM, zastepce i sprzedawce .
Naprawde ciezko znaleźć solidna firme ktora nie kantowala by swoich pracownikow.
2
aaaa 2017-05-13 07:43
nie polecam jesli chodzi o wspolprace franczyzowa...Obiecuja gory a potem sie wycofuja i robia swoje i twierdza ze to biznes...Nie wchodzcie z ta firma tam pracuja ludzie co chca osiagnac cel po trupach ...
2
abc 2017-05-13 18:49
oszukują i manipulują perfekcyjnie myśląc,że wszyscy inni to debile ,zero profesjonalizmu !!!
2
Zostaw swoją opinię o Blue Shadow - Katowice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Blue Shadow