Pani Karolino bez przejscia praca piatek 10-22 a na rano na 6.00 taki przyklad nie wypowiadam sie dalej...po co dolewac oliwy do ognia
@Szarik22, o jakiej sytuacji wspominasz w swoim poście zamieszczonym na forum? Naprawdę nagrywałeś kierownictwo w DB Schenker? W jakim celu? Uważasz, że takie działanie jest w porządku? Proszę Cię o wypowiedź. Zainteresujesz nią innych użytkowników.
Na jakie wynagrodzenie może liczyć manewrowy?
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje?
Hr żyje własnym życiem, jeśli kandydujesz do pracy w db cargo możesz się spodziewać tego że twoje cv może nie dotrzeć do kierownika, coś w stylu podrzucimy wszystkie cv do góry i te które spadną na biurko damy dalej. Nieaktualne numery na stronie wiszą od roku, mówi to samo za siebie. Secundo pkp cargo albo nic, nie ma kompromisów.
@Kandydat a skąd masz informacje, że właśnie w firmie DB Schenker jest taka stawka? Może najlepiej będzie jak udasz się do firmy na rozmowę i tam będziesz negocjował swoje wynagrodzenie? Ja nie jestem pracownikiem, więc nie jestem w stanie Ci pomóc.
Mam pytanie, czy wszyscy kandydaci na maszyniste w DB Cargo dostają 2200 zł brutto na początek? Byłem w kilku firmach na rozmowie i wszędzie poniżej 3000 zł brutto.. Dodam, że mam zrobioną licencje i 4 lata doświadczenia w branży kolejowej ( PKP PLK ).
@Norbi widzę, że masz dość neutralny stosunek do pracy w firmie DB Schenker. Może zatem rozwiniesz co Ci w tej firmie odpowiada, a co warto byłoby zmienić? Każda taka rozwinięta odpowiedź może w przyszłości komuś pomóc w podjęciu decyzji o nowej pracy.
Idealnych firm nie ma ale pracowników również!!
Zamówiłem serwis przesyłkowy. Warszawa. DNO TOTALNE. Nawet nie odbierają telefonów. Zastanówcie się potencjalni pracownicy.
Piszecie gamonie o dwóch różnych firmach !!!!! Jedni bełkoczą o ciężarówkach i pracy kierowcy inni o pracy w firmie kolejowej....... LUDZIE !!!
To co kier zaoszczędzi to połowę ma w premi a że wy przyzwalacie na to i że to wbrew BHP i kodeksowi trza było się uczyć to morze byście mieli nie narzekać mi tu tylko do roboty rabole
Witam wszystkich zainteresowanych pracą w DB CARGO Polska S.A , zainteresowanym chętnie opowiem jak wygląda praca w tej firmie , pisząc pełną nazwe firmy w tytule mam na myśli oddziały kolejowe i wszystko co z nimi związane . Jak znam życie to pewni pseudo kierownicy , mistrzowie z bożej łaski ( lub sztygarzy z oddziałów kopalnianych ) i inni pseudo na stanowiskach wzieli głęboki oddech .... tak panowie będzie o was w 100% . W pierwszej kolejności powinienem się zwrócić do pana X przybyłego bodajże z INFRY gdyż pan jest w tym momencie odpowiedzialny za kierowanie kolejówką, pan ...plus odpowiedzialni za ten dział ludzie ..którzy znać się powinni, o ile nowemu można wybaczyć pewne rzeczy bo wiele moze nie wiedzieć , tak reszcie pewne rzeczy nie powinny ujść na sucho . Podam teraz pare ciekawych przykładów dla zainteresowanych ... Jak można pozwalać na przeglądy w torach lokomotyw tem 2,skoda, class 66 , de 6400 , 311d , 3E, Vectron itd bez skierowania lokomotywy na tor bezpieczny i poza szlakiem . O tym fakcie wiedzą wszyscy ,poprzez samą górę od podwładnych którzy takie prace zlecają do samych ludzi te prace wykonujących. Procerder ten jest powszechnie stosowany i praktykowany w DB ale nie jest zgodny z obowiązującymi przepisami BHP , przepisamy obowiązującymy na PLK i PKP itd. Dla bardziej zainteresowanych i niedowiarków , mamy dobe telefonów komórkowych i pewnie sporo filmów jak to mróweczki z DB targają przez torowisko, między składami wagonów, worki z piachem , banie z olejem, myją lokomowytwy gdzie chemia idzie prosto w glebe itd. Firma bezpieczna środowisku,tylko na pseudo naklejce ?? Na jednym z oddziałów powszechna jest nieoficjalna praktyka tzw dyżurów, w praktyce wygląda to tak że mrówka pracownik będąc na dyżurze cały miesiąć dostaje premię w wysokości 500 pln pracownik mistrz za taki miesiąc dostaje 1000 pln.W praktyce dla mrówki wygląda to tak że biedna mrówka przepracuje 12h swojej dniówki.. kończy o godzinie 18 , idzie na obiad do domu i wisi na telefonie i czeka czy jej mistrz zleci prace czy też nie ....ciągnąc dalej mróweczka zrobi swoj 12 h , zje obiad i często dostaje telefon w środku nocy i jedzie w ramach dyżuru w środku nocy gdzieś w polskę , później wraca o 3 w nocy i co... okazuje się że ma na godzine 6 rano do pracy , jeśli ktoś potrafi dodawać i zsumuje godziny pracy to wychodzi spora suma (mistrz tym czasem odbierze telefon i przekaże dalej ..jakby ktoś chciał pracować to tylko za mistrza , kasa za darmo ). BHP się kłania, czas przejścia i szereg innych przepisów złamanych . Za przyzwoleniem kierownika odbywa się ten fakt , bo bądź co bądź na oddziale nie ma nocek Upychanie osób na pseudo stanowiskch , bardzo ciekawy pomysł .. stanowiska pseudo umysłowe , za przykład podam oddział Gliwice i oddział Szczakowa , oddziały kopalniane które obsługuje DB . Oddział Gliwice .. ex kierownik,ex pseudo mistrz dla ludzi w ilości osób 8 Oddział Szczakowa ..kierownik .. mistrzowie x2, plus pseudo mistrz zaopatrzeniowiec , dla ilości ludzi ok 40 Zaopatrzenie oddział Szczakowa ... dwie osoby na stanowiskach pseudo umysłowych , dla ilości ludzi fizycznych sztuk 3 Dział BHP oddział Szczakowa ... 2 lub 3 soby dodatkowy społeczny ..szkolenie i tak prowadzi firma zewnętrzna .. Oddziały kopalniane .. 1,2 osoby dozoru zależne od zmian plus manewrowi, ustawiacze. Moim skromnym zdaniem panie X mamy tu do czynienia z pracą pozorowaną .. zbyt dużą ilością stanowisk pozorowanych biernych - nie fizycznych nad ilością osób które pracują fizycznie.. praktyką nie dopuszczalną w większości firm zachodnich . DB w Polsce to kolos na glinianych nogach żyjący czasami post komuny, obsadza swojaków na stołkach a nie ludzi z wiedzą . Ostatnia rekrutacja na stanowiska elektroników (przesyt pseudo elelktroników) pokazała że rekrutacje prowadzi ktoś niekompetentny. Niekompetentny pisze z całą premedytacją ... lokomotywa , kolejnictwo to nie tylko elektronika (nie nie tylko x4ec i de 6400 ) ale mechanika , elektormechanika , pneumatyka. Przypominam , szkół przyzakładowcyh pkp itp praktcznie już nie ma więc i DB powinna zmienić praktyke przyuczania i rekrutacjii młodych . Generalnie DB Cargo mimo iż firma szuka pracowników na robotnicze stanowiska (oklejone samochody , reklama w internecie itd ) nie polecam jej , jeśli ktoś chce normalnie pracować bez podkładania się własnym tyłkiem to ta firma nie jest dla niego , jesli natomiast ktoś ma wujka kierownika i chce być pseudo umysłowym od zamawiania ubrań , tabliczek bhp, itd to firma dla niego.
To przerażające, że zawsze znajdzie się taki co robi we własne gniazdo, a smrodem szkodzi tylko innym. Szkoda, że sam nie potrafi zrobić nic konstruktywnego, aby taki stan rzeczy poprawić, tylko narobić publicznie gnoju, otrzepać ręce i być zadowolonym - tylko z czego ? Nawet nie ma odwagi podpisać się pod swoim paszkwilem....
On nie sra we własne gniazdo ale ostrzega innych potencjalnych przyszłych pracowników ..po to jest ten portal
Tak to cała prawda, tylko z jednym się nie zgadzam - jeden (nie mówię o zaopatrzeniowcu) jest w porządku. Tylko nie ma nic do powiedzenia. Oddział Gliwice .. ex kierownik,ex pseudo mistrz < tak, to jest porażka.
@lea, przeczytałam swój wpis, do którego odniosłaś się, kilka razy i w mojej ocenie nie zawiera on błędów logicznych. Zachęcam Cię do zapoznania się z nim powtórnie. Korzystając z okazji proszę Cię o przedstawienie swojej opinii dotyczącej DB Schenker jako pracodawcy, ponieważ celem tego forum jest gromadzenie takich właśnie wpisów.
Wasze wpisy, które dodajecie na to forum nie przestrzegają regulaminu, na który zgadzacie się będąc aktywnymi użytkownikami w tym miejscu. Proszę Was, abyście pamiętali o tym, że komentarze, nie mogą zawierać wulgaryzmów, obrażać innych osób itd. Na tym forum rację bytu mają wyłącznie merytoryczne opinie opisujące firmy jako pracodawców i zachowujące kulturę wypowiedzi.
Wpisy nie mogą przestrzegać regulaminu ... Proszę sprawdzać poprawność tego, co Państwo piszą
(usunięte przez administratora)
Ty to chyba niespełna rozumu jesteś, albo po spożyciu... frustracja cie zżera i pieprzysz od rzeczy . Może opisz swoją "krystaliczną" karierę zawodową... szczególnie jak brałeś paliwo za wożenie kolegi do pracy... to ciekawe jest. Tylko ciut składniej i na trzeźwo.
a TAK NA MARGONESIE -LAMANIE KODEKSU PRACY, ZA PRACE W SWIETA I NIEDZIELE DOSTAJESZ TZW. 'ZETKE' Czy sie to tobie podoba czy nie! Nikt cie nie pyta czy ja chcez i czy w ogole chcez pracowac- poprosty jasnie kierownik cie wypisuje i tyle i to on pan i wladca decyduje! A powinien dostac od pracownika na pismie zgode ze on zamiennik w postaci ''ZETKI '' W przeciwnym razie praca w swieta i niedziele powinna byc wyplacona. co do lamania regilaminow i przepisow bezpiecze nstwa, oraz zarobkow , -przy okazji Ojjj - duzo tegp!!
Ogolne LAJNO!!!!!!!!!!!! Placa za grosze! Lamanie nagminnie regolaminow i wykorzystywanie pracownikow - jeden robi za dwoch!!! Kto ma inne perspektywy spiepsza do innego [rzewoznika .lub pracy; w ostatnim czaie malymi grupkami ludzie sie zwalniaja, A oni udaja ze tego nie wdza i szykja podwyzki w wysokosci 150zl netto- haha. Za chwile ne bedzie mial kto robic na oddzialach kolejowych
Bardzo dużo znalazłam ofert pracy w DB Schenker do wielu jej oddziałów. Co Waszym zdaniem wpływa na tak dużą liczbę nowych pracowników w tej firmie? Przedstawicie jej aktualną sytuację wewnętrzną? @Noname to opinia konsumencka? Czy z powodu jednego incydentu i jednego kuriera skreślasz firmę?
Dziadowska firma. Kurier zamiast zostawić awizo napisał że nie zgadzają się dane i odesłał z powrotem. Pajac!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DB Schenker?
Zobacz opinie na temat firmy DB Schenker tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DB Schenker?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DB Schenker?
Kandydaci do pracy w DB Schenker napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.