Opinie o DB Schenker w Zabrze

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie DB Schenker. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie DB Schenker o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DB Schenker w Zabrze

amoniak

witam. Jestem w temacie na bieżąco więc coś napiszę od siebie. Plusy firmy niezły kierownik na Szczakowej J.P. wypłata na czas spoko praca, nie ma dużo roboty telefon, tablet (czytaj poniżej) możliwość wyjazdu na hotel - dorobienia (czytaj poniżej) możliwość awansu Minusy Kierownik (szczakowa) pięknie obiecuje, złote góry a potem lipa... mało może jeśli coś potrzeba załatwić wyżej lub więcej(podwyżki), okłamuje ubierając kłamstwa w piękne monologi... Kierownik (jęzor) nieudolny, nawet latarki żałuje rewidentom. Telefon, tablet (czytaj niżej) Wyjazdy na hotel (czytaj niżej) Dojazd na lokomotywę w 13h pracy Czas na lokomotywie (liczony co do minuty od zalogowania się) Dyspozytorzy OGLĘDZINY TECHNICZNE WRAZ Z PRÓBĄ SZCZEGÓŁOWĄ ROBI USTAWIACZ Ludzie w większości bardzo w porządku, tylko kilku napalonych bałwanów, jak wszędzie. Myślą że się rozprują to zarobią lepiej, kosztem kolegów z pracy.. Omawiając dokładniej wypłata ustawiacza, rewidenta waha się między 2500 a 4000. Żeby dostać 4000 trzeba jechać na hotel 2x tydzień, zrobić jakąś nadgodzinę, gdzieś się ugiąć i zrobić próbę lub manewry tak żeby było dobrze, bez pytań, bez przepisów. Dojazd do pracy jest zawsze 1h wcześniej czyli masz na 6 a musisz być pod biurowcem o 5... za to płacone jest 10zł brutto. Np: zmiana na Podborach Skawińskich, kończysz o 18 prace, ale zmiana przyjedzie na 19 zanim cię odwiezie taryfa do sosnowca jest już 20 i za to masz 10zł BRUTTO. Tablety i telefony oraz grafik - tablety, po to by wprowadzać EPS(wagony elektroniczne z R7- robi to maszynista lub rewident jak się dogadają - oczywiście R7 na papierze też muszą sobie zrobić), telefon masz do pracy na 6 rano, o 5 musisz być na biurowcu, a nieudolni dyspozytorzy potrafią ci zadzwonić o 4 rano z informacją że idziesz na inną lokomotywę niż dzień wcześniej ustalone. Tak w myśl zasady mam na rano to od północy już nie śpie... GRAFIK, DYSPOZYTURA, INSTRUKTORZY oraz WYPŁATA GRAFIK --- jest na miesiąc a prócz tego tygodniowy(nie raz różnią się od siebie) W tym roku 1 Maja wypadał we wtorek to grafik tygodniowy dostaliśmy w niedziele wieczorem, tak żeby móc sobie zaplanować majówkę na ostatnią chwilę... z reguły grafik jest w piątek wieczorem na następny tydzień, lecz pod koniec miesiąca(np: sierpnia) grafik na miesiąc następny(wrzesień) potrafił być wysłany dzień wcześniej czyli np: 31 (sierpnia) DYSPOZYTURA --- zatrudnieni goście w większości przypadków kolej widzieli chyba przez okno, układy z maszynistami kto jakie pociągi zabiera... Potem rano burdel zmiany kto ma gdzie iść, a dodzwonić się do nich to jak strzał w totolotka, zawsze mają zajęte ale jak coś zawalą to bombardują telefonami nas pracowników żeby za nich coś naprawić, by nie wyszło na jaw... najgorsze rejony to"6" i "5" na 6 gość wysrany i zamotany wydzwania w nocy co chwile z pytaniami ruszyłeś, zrobiłeś próbę, dojechałeś, jak dojedziesz daj znać powiem ci co będziesz robił dalej - przecież maszynista przez telefon w czasie jazdy rozmawiać nie może, zapomniał o tym Pan dyspozytor ? Pani na rejonie "5" nigdy nie ma czasu pociągi z TWR stoją czekają na zgodę a ona wiecznie zajęta i nie odbiera, pociąg od rana stoi do południa... INSTRUKTORZY --- W większości spoko chociaż, opowiadają jak się robi zgodnie z przepisami etc. a później i trzeba robić że DB się cieszyło i przepisy idą na bok... Jest kilku upartych instruktorów i ciężkich co myślą że zjedli wszystkie rozumy, wystarczy wrócić do 1 zdania jakie napisałem... WYPŁATA --- problem jest taki, że opiera się o premie dawane przez kierownika i tak na prawdę nigdy nie wiesz jak zostaniesz wymyty bez mydła... Jedziesz na hotel masz 1 posiłek np: śniadanie oraz dodatek hotelowy 40zł BRUTTO, co to jest ? Młode chłopaki pojechały rok temu do Gdańska po tygodniu wrócili, na pasku dostali po 140zł dodatku za tydzień poza domem. ŻENADA !!! Kierownik chce dać dodatek to da i wypłata będzie OK jak nie da to wypłata będzie lipna czyli 2500 może 2700... Maszyniści z 1 trakcją wokół komina też szału nie mają wypłaty rzędy 3200-3800 nie więcej !! Nadgodziny ? rozliczenie kwartalne, dyspozytor prosi przyjdź w nadgodziny po to by w następnym miesiącu dać ci wybitkę i uj wielki jak szelki z nadgodzin. OGLĘDZINY TECHNICZNE WRAZ Z PRÓBĄ SZCZEGÓŁOWĄ ROBI USTAWIACZ tak, tak ustawiacze robią maszyniści jeżdżą UTK, nie widzi problemu !! Zgłoszone było już nie raz !! Reasumując - firma wypłacalna, z możliwościami rozwoju, lecz problemy z grafikiem, uczciwą zapłatą za przepracowane godziny(zejdziesz wcześniej z maszyny to ci odejmują minuty od 12h dniówki- i po miesiącu robi się brak normy zamiast nadgodziny haha) wydzwanianiem przez dyspozytorów z moim czasie wolnym od pracy, CHAOS !! Wysyłanie na hotele przez planowanie bez wcześniejszych ustaleń, zapytań (można odmówić, ale co się człowiek na denerwuje to jego) to wszystko spowodowało że mnie tam nie ma i nie żałuję !! Dla spragnionych nowych wrażeń biedronka płaci po 3000 na rękę !! Ps. hotele jak najtaniej

eee
@amoniak

to jest bardzo dobrze,tak

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szarik22

Jak ktos chce duzo zarabiac niech jedzie w Polske zostawi rodzine itd,podwyzki niech sa stopniowe kazdy rozumi ze inflacja idzie do gory

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szarik22

Bd lepiej stawki dojda do 4000 tys brutto musza pomyslec o starszych ktorzy powinni godniej zarabiac,za duzo ludzi odchodzi wiec bd kasa tylko trzeba zostac dobra firma

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsyliarz

Witam. Chciałbym się podzielić opinią na temat tej firmy aby ostrzec innych przed pracą w tym (usunięte przez administratora) Miałem nieprzyjemność pracować w DB schenker. Pracujesz faktycznie 5 dni w tygodniu ale nie mówią ci ze najczęściej jest to po 14h niezależnie od twoich umiejętności jazdy. Jeszcze jakby płacili za godzinę... Ludzie okropni i nie oczekuj pomocy od nikogo. Na magazynie musisz szukać pojedynczych paczek czasami wielkości paczki od papierosów wśród tysięcy paczek jedna na drugiej. W skrócie (usunięte przez administratora) Ostrzegam was. Nie warto tam tracić ani jednej sekundy życia. A na sam koniec dodam że czekam trzeci tydzień za wypłata która powinienem dostać w terminie. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KRAJOWY KAT. C+E
Czatolin
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Paulina

Najgorsza firma kurierska z jaką miałam przyjemność współpracować. Tak bezczelnych pracowników nie ma nigdzie, zero szacunku dla klienta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lokus
@Paulina

Od kiedy DBSchenker ZABRZE jest firmą kurierską (usunięte przez administratora)... :)))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Justice

Praca jak praca, dużo ludzi siedzi w firmie po prostu z przyzwyczajenia, zarobki na pewno nie są adekwatne do powierzonej odpowiedzialności, przyjęcia są stale, od ślusarza po spawacza czy malarza, czy to Ukraińców czy Polaków. Najdziwniejszą sprawą jest mobbing prowadzony na dziale zestawów kołowych gdzie to jeden mistrz prowadzi trzy zmiany (każdy z otoczenia wie o kim mowa), sprawa była poruszana kilka razy nawet poprzez zebrania z kierownikiem, niestety góra ma to w nosie, mając świadomość zastraszania pracowników, nękania, ubliżania, grożenia przenosinami, a Ci którzy nie przylizują się tej właśnie osobie nie mogą być pewni następnego dnia. Osobiście polecam pracę w oddziale Rybnika omijając szerokim łukiem zestawy kołowe do czasu aż ktoś przejrzy na oczy i zrobi tam porządek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szarik22

Witam masz prawa sa odpowiednie instytucje gdy lamia prawo ja wszystko nagrywam zdjecia robie i kierownictwo ma inne wyobrazenie o Tobie nie dajmy sie pierwsze jest prawo a potem rozkazy nigdy na odwrot

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oko
@Szarik22

Ha... kolega Szarik22 namawia żeby nagrywać kierownictwo i robić zdjęcia :))))... To może idzmy za ciosem i nagrywajmy kolegów z pracy.. tych śpiących między szafkami, popijających browarka w zakamarku i piszących bzdury w dokumentacji z wyimaginowanej próby hamulca. Róbmy zdjęcia tym kolegom którzy (usunięte przez administratora) z pracy dwie godziny przed końcem zmiany i tym którzy kradną narzędzia i materiały. Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem...:)). Kierownicy baaardzo czesto przymykają oko udając że wierzą w debilną argumentację jednego z drugim. Ilu z was dostało drugą i trzecią szansę mimo że wasze "zasługi" dla firmy kwalifikowały was do odwiedzin w pośredniaku. Trochę obiektywizmu i samokrytyki nikomu nie zaszkodzi, kolego kundel... a,,, sory,,, szarik.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KIEROWNIK

macie jechać a nie pyskować bo czekam na 2 razy premia do was pseudo kolejarze

Fizol.
@KIEROWNIK

Ameba.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
To tyle

Skoro opisane zostały warunki pracy na Gliwicach to pasowało by odnieść się do atmosfery w pracy. Lekko mówiąc atmosfera w pracy jest toksyczna. Relacje między dwójką przełożonych z Db którzy są tam na miejscu a ludźmi którzy dojezdzają do pracy z oddziału w szczakowej są nie najlepsze. Kierownik foruje tylko swoich chłopców z bylego oddziału Knurów .Już wyjaśniam skąd się to bierze ,ludzie ze szczakowej przyjeżdżając na przegląd robią przegląd dokładnie co niestety trwa dłużej( to już kierownikowi nie pasuje) . Chłopcy kierownika natomiast robią przegląd błyskawicznie (wiadome papier wszystko przyjmie). Ta błyskawiczność ma jednak swoją cene i swoje wady i tak np na sputniku układ hamulcowy , w którym powinny być wymienione klocki , przebity układ itd zostaje tylko z lekka podregulowany i tyle. Wątpie też czy w tak krótkim czasie lokomotywa jest dokładnie przesmarowana(sworznie) i ma uzupełnione środki smarne. Jeśli chodzi o strone elektryczną sprawa wygląda podobnie ,opory czy szafa WN to sprawy które bez dwóch zdań wymagają kontroli i czyszczenia a często jest to robione byle jak. Nie tak dawno był przykład , taka maszyna wyjeżdża po takim szybkim przeglądzie , przejedzie 50 km i jest usterka , spalony stycznik w szafie . Można by podać jeszcze pare takich przykładów . Osobiście nie wyobrażam sobie sytuacji takiej że miałbym podpisać coś w karcie przeglądowej a tego nie skontrolować na maszynie .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KaBARET

PRACUJE w DB CARGO i uważam że najlepsze w tym forum jest to że można wyrazić swoja opinię , niezależnie czy jest to opinia zła czy dobra , można wyrzucić z siebie to czego nie można powiedzieć oficjalnie ... wywalenie kawy na ławę przy kierowniku = pierwszy do zwolnienia (czytaj zwolnienia bo niewygodny, bo robi zamieszanie i raczy mieć odmienne zdanie ), jeśli już kierownik (ten od lokomotyw , bo nie chce uogólniać żeby komuś coś niepotrzebnie się nie przykleiło )przyjmie coś do jednego ucha to w 99% przypadków drugim uchem to wylatuje bez echa , przy zmianowym = spływa jak po kaczce .. dla tych liczy się wykonana robota , nie ważne jak , gdzie i czym ważne by było zrobione , dział bhp jest firmowy więc i tu nie można się zwrócić , tak jak i związki zawodowe ... nie ma czegoś takiego jak anonimowość ponieważ wiele ludzi zna się ze starych czasów ( z przed połączenia oddziałów) i zawsze wyjdzie co i od kogo wyszło . To forum jest bardzo nie wygodne dla DB , swego czasu pisaniu opinii na temat pracodawcy poświęcony był cały artykuł w zakładowym insajdzie (gazetka zakładowa)w której autor tudzież autorka jawnie i otwarcie ! nakłaniała do tego by pisać tylko te dobre opinie (grożąc następstwami prawnymi).... ja zapytam.. a te złe, jeśli jest źle ? jeśli nie ma się do kogo zwrócić ? co z nimi skoro nic się nie dzieje i nic się nie zmienia na lepsze ? Przeglądając forum można trafić na sporo negatywów , jaka jest odpowiedz władz DB ? cisza ....tematu nie ma , zmian nie widać , jedynie ludzie między sobą komentują ,cicho byle by się nie narazić .Śmiało mogę podjąć odpowiedzialność prawną za słowa które padły na forum , wszystko można sprawdzić na miejscu( oddział Szczakowa i Gliwice, Rybnik ), wszystko co opisane ja sam posiadam udokumentowane na filmach i zdjęciach , nie tyko ja co każdy kto mądrzejszy ....do czego bardzo zachęcam , nagrywanie telefonami wszystkiego co jest nie tak, robienie zdjęć itd .Bardzo chciałbym pracować normalnie i z poszanowaniem a tak nie jest . Dziwie się też że DB CARGO jako firma niemiecka na terenie Polski i w świetle tutejszych przepisów dopuszcza się takich procedur i zaniedbań . cdn

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obserwator
@KaBARET

To jest cała prawda ,co napisał KaBARET .Warunki pracy dają "wiele do życzenia", Zarobki marne (fizyczni), fachowiec po 35 latach pracy niecałe 2600 netto. Liczą się tylko słupki tzn.wskaźniki ,puste godziny (mające nijak się do wykonywanej pracy) i ogólnie najlepiej jakby pracownik przychodził ze swoimi narzędziami i jeszcze dopłacał do firmy. Bonusy jakie daje firma( karty podarunkowe,wyjazd integracyjny, pikniki) nie zmienią faktu,że nikt nie stara się polepszyć warunków pracy pracowników (nie dotyczy to umysłowych).Oddzialów ubywa a roboty przybywa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rydzyk
@KaBARET

Teraz jak poszlo cos takiego oficjalnie w internecie to kierownik czy dyrektor nie moze powiedziec ze nic nie wiedzial o tym ze jest źle. Taka zła sytuacja nie trwa od tygodnia czy miesiąca tylko od 2 czy 3 lat wiec nie ma sie co dziwic ze ludzie sa coraz bardziej wk....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaaa
@obserwator

Jeśli chodzi o puste godziny to takie coś musi mieć miejsce bo kiedyś jakis inteligent wymyslił sobie normy czasowe i np na przegląd P 2/2 czy P 2/3 (obojętnie czy to spalinówka czy elektryk) wypada nierealnie niska ilość roboczogodzin. Wygląda to tak że w teorii wymyślonej przez inteligenta powiedzmy 3 lub 4 ludzi powinno ukonczyć taki przegląd w ciągu jednej dniówki.Praktyka i przyczyny czysto techniczne pokazują że jest to niemożliwe do wykonania .Nikt nie bierze pod uwage warunków w jakich wykonywane są przeglądy , że lokomotywa często nie jest na szopie i trzeba czekać aż przetok wstawi ją na kanał itd .Same czynności przeglądowe ,wymiany różnych podzespołów fizycznie trwają dłużej niż czas przewidziany na przegląd. Współczuje zmianowym rozpisywania ludziom dniówek w taki układzie jaki jest . Ps. Zmianowy też człowiek i na nie wszystko ma wpływ .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DYSPOZYTOR

Kolego AMONIAK Pracę rozpocząłem w 1993 roku w byłym PTK Zabrze od robotnika torowego przez manewrowego, ustawiacza, kierownika pociągu, rewidenta taboru, pomocnika maszynisty spalinowych i elektrycznych pojazdów trakcyjnych do dyspozytora od 2011 roku - więc NA PEWNO nie widziałem kolei z okna ( jak większość nas na Wolności 337 ). Na rejonie 5 nie pracuje ŻADNA kobieta ???????????? Mówisz,że ciężko się dodzwonić - pomyśl,Ty jesteś SAM na lokomotywie, dyspozytor ma ich KILKANAŚCIE na rejonie + kontakt z klientami ( podejrzewam,że w ciągu roku w domu nie odbierasz tyłu telefonów,co dyspozytor w ciągu służby - z tym się też wiąże EPS - pociąg rusza, dyspozytor w ciągu 15 minut ma dać w nim odjazd, maszynista go nie głosi ( bo po co ),byle dyspozytor wyjdzie na 5 minut,to od jednego gościa kilka nieodebranych połączeń,tak, jakby nie znał zasady działania telefonu komórkowego ( na wyświetlaczu ikonka NIEODEBRANE POŁĄCZENIE ) Dlatego dziwię się ludziom takim ja Ty - narzekają na wszystkich,a pracują CAŁY czas w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kopalniok

Co tak narzekacie,hm wiem jak będę chodził na jaką maszynę mam nadgodziny bo połoźyłem kierownikowi papier na stół że nie pasuje mnie wybrać w okresie rozliczeniowym ale mnie kierownik szanuje bo długo robię i się staram, poniewierani to są gamonie i nowicjusze a jak porobicie dłużej jak ja to morze też zasłużycie na szacunek, to jak nadgodziny premia p nie dla każdego

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomasz

DB Schenker to fajna firma i jesli komuś nie odpowiada może ja zmienić!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
j 23
@Tomasz

Zarobki względem innych firm ,niskie.Za soboty wybijają ws. Czyli robisz soboty ,,czorne''

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mysz
@Tomasz

????????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ostatni sprawiedliwy
@Tomasz

Kleszczu, daj na luz. Weź się za jakiś nowy projekt, bo te Twoje och - ach o tej firmie jest delikatnie mówiąc obrzydliwe..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tem 2

bardzo żałuje że na tym portalu niema możliwości dodawania zdjęć czy filmów , żeby nie być gołosłownym sporo można by wkleić obrazów jak się pracuje w DB

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KaBARET

Skoro jest o wagonach to i o utrzymaniu lokomotyw warto by coś napisać, o tym jak ta praca wyglada i gdzie się odbywa. Utrzymanie lokomotyw polega głównie na pracy w terenie, praktycznie wszystkie przeglądy z poziomu P1 , drobniejsze naprawy usuwanie usterek ,wykonywane są w torach i warunkach dalekich od ideału ,kto widział czy był ten wie jak to się odbywa, wystarczy zresztą poczytać na forum generalnie warunki dokładnie takie same jak przy naprawach wagonów opisanych przez Talbota. Jeśli chodzi o miejsce w którym robie się większe przeglądy lokomotyw vectron i class 66 to Db postawiło na dzierżawe hal w Gliwicach.Jesli chodzi o warunki pracy to miało być tak samo albo lepiej , tak zapewniał były juz dyrektor gdy likwidowano poprzedni oddział . Nie jest ani tak samo ani tym bardziej lepiej , jest zdecydowanie gorzej. Pierwsza z hal która zajmuje Db to tak zwany gołębnik , pracując w niej trzeba być szybkim i czujnym żeby nie zostać trafionym odchodami gołębi których jest tam pełno,gołebie walą na narzędzia , maszyny itd lepiej nie zostawiać kubka z herbatą lub czegoś do jedzenia na wierzchu bo można mieć nieprzyjemną niespodzianke . Ogólnie hala dobre lata ma już dawno za sobą. W zimie brak jest dostatecznego ogrzewania, to które jest nie wydala i temperatura na hali jest daleka od ustawowych 14 stopni na plusie .Dach w hali przecieka , w kanale zbiera się woda i tworzy się basen .Ludzie którzy tam pracują wrzucją euro palety do kanału żeby nie brodzić po kostki w wodzie, nie jest to bezpieczne i praktycznie wyklucza prace przy uzyciu elektronarzedzi. Na drugiej z hal , tej na której miejsce mają przeglądy lokomotywy class sytuacja jest jeszcze gorsza jesli chodzi o warunki pracy, praktycznie rzecz biorąc brak tam ogrzewania do tego przeciąg co skutkowało tym że w zimie temp na tej hali spadała do - 15 stopni , jesli lokomotywy potrafiły zamarzać na tej hali to daje to obraz całosci . Warunki sanitarne pozostawiają wiele do życzenia , jadalnia jest obskurna toteż wielu z pracowników woli zjeść śniadanie w samochodzie , brakuje miejsc blisko stanowiska pracy w których można umyć ręce , żeby to zrobić trzeba iść na sąsiednią hale a i tam nie jest lepiej bo w prowizorycznych umywalkach jest tylko zimna woda , ciepła woda jest natomiast tylko na głownej hali.Z WC sytuacja jest podobna, jest na tyle daleko że większość osób potrzebe woli załatwić za halą. Najgorszy jest fakt że nie reagują osoby z dozoru DB ktore są tam na miejscu, zmuszają wręcz ludzi do tego żeby siedzieć po cichu, naginać przepisy i pracować w takich warunkach jakie są. Tłumaczy się to tym że gdzie indziej jest jeszcze gorzej albo tekstami w stylu że jak nie pasuje to można zmienić prace . Koło się zamyka , DB wynajmuje hale miernej jakości w których nie powino się pracować, wszyscy udaja że jest dobrze ,przez tyle czasu ile DB dzierżawi to miejsce nie zrobiono nic aby poprawić stan rzeczy. Dla firmy człowiek się nie liczy ,pracowników w DB traktuje się jak ludzi gorszego sortu , może być Ci zimno , może Ci lać na głowe, masz łamać przepisy w imię firmy i cicho siedzieć jak niechcesz wylecieć, ważne tylko żeby robota była zrobiona , byle jak i byle gdzie, byle kierownik był zadowolony bo maszyna wyjechała. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Talbot

Kolego Amoniak bardzo konkretny i szczegółowy opis warunków pracy w DB oby więcej takich . Ja chciałbym opisać jak wyglada praca warsztatowa czyli naprawa wagonów i lokomotyw w firmie DB, pomine tu oddział ciężkiego utrzymania w Rybniku bo to całkiem inna bajka , bajka z której pozwalniało się juz bardzo wiele osób . Jesli ktoś chciałby naprawiać wagony w Jaworznie w tzw lekkim utrzymaniu to musi liczyć się z pracą pod chmurką , w praktyce wyglada to tak że czy jest lato czy zima to klęczysz pod wagonem i wymieniasz klocki hamulcowe w całym składzie wagonów , inni w tym czasie spawają dziury w wagonach. Praca ciężka fizycznie bo nie raz trzeba ręcznie przenosić przez całe torowiska podnośniki kolejowe, agregaty i innego rodzaju żelastwo potrzebne do napraw unikając przy tym przejezdzających lokomotyw ,wagonów itd , przepisy bhp i praca w tej firmie nie ida ze sobą w parze. Praca na wagonach jest tak zła że od lat nie było ani jednego nowego pracownika, zostali tylko Ci najstarsi stażem a to o czymś świadczy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
fo

helmuty ? never

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pięć_S

Droga Karolinko jesteś jedną z nielicznych osób z jakimi moge się jeszcze porozumieć.... Sprawa wygląda tak że nie znam języka Ukraińskiego i ciężko mi się pracuje gdy nie mogę się komunikować z innymi osobami podczas wykonywania swoich obowiązków. Jak wiesz komunikacja w naszej firmie jest bardzo ważna :) jak i w całej ŚWIATOWEJ LOGISTYCE. Karolinko trzymaj kciuki za moją osobę abym pewnego dnia opanował J. Ukraiński do poziomu komunikatywnego co będzie dużym ułatwieniem i poprawi wydajność jak i wyniki w moim magazynie. Jeżeli chodzi o premie to myślałem że nie będziemy się cofali wstecz nasza firma tego bardzo nie lubi a jednak się to dzieje teraz pytanie DLACZEGO. Pozdrawiam :).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Pięć_S, rozumiem, że jesteś nieusatysfakcjonowany wysokością premii jaka została Ci ostatnio wypłacona przez DB Schenker. Może firma na tyle tylko mogła sobie pozwolić? Czy w związku z tym, mógłbyś wypowiedzieć się na temat sytuacji wewnętrznej jaka aktualnie występuje w niej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pięć_S

Ostatnio dostałem premie Ja jak i wszyscy pracownicy uwaga !!!!!!! aż 70 zł hahahaha to jakaś pomyłka gdzie Ja pracuje nie wiem jak Oni to wyliczają ale czuję się oszukany :) czas na zmiany jak to się mawia w DB Schenker :D POZDRAWIAM.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DB Schenker - Zabrze

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DB Schenker?

    Zobacz opinie na temat firmy DB Schenker tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DB Schenker?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DB Schenker?

    Kandydaci do pracy w DB Schenker napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DB Schenker
Przejdź do nowych opinii