To prawda ze firmy już nie ma? Ktoś potwierdzi?
Bo tej firmy już nie ma :P W sumie stwierdzenie "firma" jest bardzo na wyrost. Naprawy jakie tam uskuteczniano to czysta prowizorka. Atmosfera rzeczywiście była dobra, między serwisantami. Pseudokierownik z lipnymi umowami i cieńką kasą. Jeśli gdziekolwiek wypłyną pod inną nazwą radzę omijać szerokim łukiem.
Moja historia z sewisem jest bardzo pozytywna. Otrzymałem informację o gotowości sprzętu trwało to 15 dni, więc naprawa błyskawiczna. Pozytyw za całokształt, bo naprawa dokonana w ramach niskiej ceny. Łapiąc spadający aparat miałem rozłożoną lampę wbudowaną, bo bawiłem się CLS'em i się skrzywiła, przestała błyskać i zamykać. Serwis podszedł do sprawy bardzo życzliwie i fachowo.
Polecam jak najbardziej ten serwis aparat otrzymałam juz po 2 tygodniach Cena nie była wysoka...
Witam Ogromny pozytyw dla tej firmy sprawnie szybko i fachowo!!!! Ps.Do niezadowolonych: tak to jest jak się nie czyta umów tylko podpisuje a później pretensje do obsługi heh śmiechu warte .
Uważam, że serwis spisał się na medal zależało mi na czasie wakacje za pasem a mój aparat się zespół dzięki temu serwisowi nie musiałem wydać kolejnych pieniędzy na nową lustrzankę mojego Nikona D50 naprawili w rozsądnej cenie i błyskawicznym tempie [usunięte przez administratora]