Jeśli chcesz aplikować do biura to licz się z tył ze ogłoszenie wystawione na stronie jest zakłamane. Połowy z obiecanych rzeczy nie dostaniesz! A atmosfera? Już zostali sami od „nich” czyli od kogoś! Połowa firmy rządzi niekompetentna osoba która po 3 miesiącach została uwaga dyrektorem ? Hmm a po roku uwaga zarządza połowa firmy! Przypadek ? (usunięte przez administratora) itp na poziomie dziennym. No i pytanie czy tego chcesz? (usunięte przez administratora)
"niekompetentna osoba która po 3 miesiącach została uwaga dyrektorem"? @Cii, kogo masz na myśli i jakim cudem w takim razie został dyrektorem jak nie ma kompetencji?
Jak często w Baltona S.A. odbywają się szkolenia pracownicze? W ogłoszeniu, które umieścili 26 października na Praca.pl, obiecują bogaty rozwój.
procedury zaprzeczające same sobie? przytoczysz przykład żeby sytuacja co do tego mogła stać się jasna? po za tym była wzmianka o jakichś testach to akurat te aspekty nie są docelowo weryfikowane?
cz wiadomo co się dzieje w księgowości / finansach ? - ostatnio sporo ogłoszeń się pojawiło, od specjalisty ds. finansów przez analityków do kontrolera finansowego. z czego wynika taka aktywność w rekrutacji ?, czy były jakieś odejścia, zwolnienia w większej liczbie, że powstały wakaty ? jaka jest sytuacja w tych działach, jaka atmosfera, ile pracy itp?
Nieuków? Masz na myśli osoby bez większego doświadczenia? są douczane na miejscu? na stronie firmowej w zakładce z kariera przedstawionych jest 5 powodów dla których według firmy warto do niej dołączyć. w jednym z nich widzę wzmiankę o stabilizacji oraz realnej ścieżce rozwoju. Czy zależne jest to zatem od działu skoro podkreślasz taki stan rzeczy?
Widzę, że chyba barista zaliczył podwyżki, bo ktoś parę miesięcy temu pisał o zarobkach do 33 zł a ja mam przed sobą aktualną ofertę z 35 zł w górnej części przedziału. Sama w sobie praca za bardzo się nie zmieniła? Pytam, bo chyba będę aplikować. jest tu ktoś z Dworca Głównego i oceni atmosferę?
cze, dziś dodali ofertę dla sprzedawcy i piszą w niej ze w tym przypadku proponują widełki od 4 400 zł do 5 600 zł. czy na samym początku to 5 600 zł będzie w ogóle możliwe czy dopiero po jakiejś podwyżce? Po jakim czasie je dają?
Siemka, a co z dalszymi odpowiedziami? Czy ten sprzedawca zawsze będzie miał na początku 4,400 zł jak wskazano wyżej czy jednak jest coś do utargowania? Ja mam akurat 2 lata doświadczenia, czy coś to wnosi?
Nic nie wnosi, o tej pensji mówimy tylko wtedy gdy wyrabiasz premię. Czyli 800+300+100 - Tyle premii jesteś w stanie wyrobić, 5600 o którym pisze kolega to nie jest czysta pensja, tylko pensja jeżeli wyrobisz budżety (co od tego roku nie jest takie łatwe
(usunięte przez administratora)
Jeśli mieliście jakieś problemy, chociażby z zamówieniami i z tym, że ruch w punkcie był mniejszy to nie mogliście tego wprost zgłosić? Z kim pracownik może się kontaktować w takich sprawach?
Nasza firma posiada dyrektora regionalnego, dodatkowo jak każda duża firma posiada osoby w centrali odpowiedzialne za wsparcie. Na ruch masz średni wpływ, wszystko zależy od ilości lotów, w którym miejscu jest sklep. Masz wpływ na klietna, który już wejdzie do sklepu i od tego zleży czy dokona zakupu czy wyjdzie z pustymi rękoma.
A co masz na myśli przez „dyrektor regionalny? Albo centrala? Czy sprzedawca w Starterze ma kontakt do tych osób? No napewno tak nie jest w Modlinie. A czy dyrektor sprawdza stany ? Albo orientuje się ktoś z centrali co potrzeba na weekend?
W każdym punkcie, czy to sklep czy gastronomia powinny być wywieszone listy teleadresowe. Myślę, że numer do kierownika regionalnego nie jest tajemnicą, przynajmniej u nas tak nie jest. Dlatego każdy punkt ma kierownika/managera, który powinien znać się na tym i dbać o zatowarowa i kontakt z odpowiednimi osobami. Dyrektor regionalny nie jest od sprawdzania stanów ale myślę, że po wynikach może dużo wyczytać i po wizytacji punktu. Baltona uruchamia centralne zamówienia, ma to odciążyć kierowników/managerów od zamówień, czy będzie to idealnie działało pewnie nie ale ważne jest jakie wnioski zostaną wyciągnięte aby uniknąć tych błędów. Pracownicy centrali również nie muszą codziennie analizować stanów bo każdy z nas ma swój zakres obowiązków. Z doświadczenia sklepu mogę powiedzieć, że wspierają w zamówieniach. Jeśli chodzi o centrale mam świetny kontakt ze wszystkimi działami, zawsze odpowiadają na maile.
Od kiedy sklep starter w Modlinie zaczyna pracę? Sezon /weekend przedświąteczny a tu otwarcie od 8 rano ktoś tego pilnuje ? Zarządza?
a co powiecie o stanowisku recepcjonistki w siedzibie firmy?
1. Etap rozmowa telefoniczna 2.Spotkanie 3. Brak odzewu mimo zapewnień- totalny brak kultury i piszę to nie dlatego, że nie dostałem pracy. Ale wypadałoby poinformować o przebiegu rekrutacji.
O doświadczenie, obecne obowiązki. Standardy raczej nic ponad przeciętnego.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jest tu może ktoś kto już się zatrudniał jako Project Manager i by ocenił warunki finansowe oraz atmosferę? Na głównej stronie niedawno wystawiono ofertę i planuje na nią aplikować. Pytanie tylko czy polecacie?
A jak się pracuje jako animator? Opowiecie mi? Teraz niedawno przynajmniej nikt o takim stanowisku nie pisał a pokazała mi się właśnie dostępna oferta w internecie. prócz faktu ze można robić na umowę o prace lub zlecenie nie wiem zbyt wiele. Jakie są zarobki? i czy to fajna praca?
Czy w Baltona S.A. możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Pomoc Kuchenna?
Jak oceniacie zarobki teraz po nowym roku? czy one się zwiększyły? W niektórych ofertach w internecie nie ma podanych kwot wiec w zasadzie nie wiem. Jak barista ma wskazane widełki liczone od 28,50 do 33 zł to od czego są one w zasadzie zależne? Na start możesz mieć już te 33 na umowie?
A co, uznajecie że tych 5 powodów ze stronki z sekcji z karierą są jakieś niesprawdzone? Teraz tak po jednej opinii widzę, że ktoś chyba to podważa, bo bajkami nazywa, ale uzasadnienia szerszego jakoś nie widzę. Te wspomniane 80 lat doświadczenia w zasadzie ciekawi. Skoro tak to ile lat mogą mieć za sobą najstarsi stażem pracownicy? Zależne to będzie od działu?
cz wiadomo co się dzieje w księgowości / finansach ? - ostatnio sporo ogłoszeń się pojawiło, od specjalisty ds. finansów przez analityków do kontrolera finansowego. z czego wynika taka aktywność w rekrutacji ?, czy były jakieś odejścia, zwolnienia w większej liczbie, że powstały wakaty ? jaka jest sytuacja w tych działach, jaka atmosfera, ile pracy itp?
Mnie tez to zastanawiało ale przeczytałam dolną część opisu z ogłoszenia na takim portalu i już wiem. Nie wiem gdzie wypatrujesz ofert, ale w każdym razie jest wprost napisane, że w związku z rozwojem rozbudowywane są struktury finansowe. :D czy to sugeruje, że warto spróbować? ktoś robi teraz na dziale i się wypowie? Średni staż ile może wynieść?
Nie polecam , (usunięte przez administratora) pracy , praca jak w fabryce tyle faktur do przerobienia, około 1000 na miesiąc ,dziewczyny (usunięte przez administratora)donoszą na siebie
Nic nie wiesz ,przeczytałam i tylko tyle.jest duża rotacja bo nie jest fajnie w księgowości. Chaos ,głośno , tysiące faktur nie do przerobienia , byłam w szoku że w takiej firmie jest tak niefajnie , trauma pozostanie
1000 faktur macie do przerobienia? Wynika z tego jakaś większa premia? Kiedyś cos pisali, że jest owocna ale jakoś szczegółów nie udało mi się odnośnie tego poznać. Im więcej do ogarnięcia tym więcej kasy? Są jakieś progi?
Tak, zwalniają z dnia na dzień rotacja ogromna. Wywalili stary personel (usunięte przez administratora)
Nieuków? Masz na myśli osoby bez większego doświadczenia? są douczane na miejscu? na stronie firmowej w zakładce z kariera przedstawionych jest 5 powodów dla których według firmy warto do niej dołączyć. w jednym z nich widzę wzmiankę o stabilizacji oraz realnej ścieżce rozwoju. Czy zależne jest to zatem od działu skoro podkreślasz taki stan rzeczy?
Polecam pracę w Baltonie. Nie ma narzuconej presji, stresujących kontroli i innych demotywujacych sytuacji, ze strony firmy co dosyć często jest spotykane w branży handlowej. Premia też jest bardzo owocna. Wykonuje obowiązki i sama pracuje na swoje dobre imię. Nie wchodzę w dziwne i na pewno nie potrzebne konflikty pomiędzy współpracownikami????, a uważam że to jest główny problem większości sklepów. Kierownik regionalny to bardzo dobry człowiek, który musi czasem tupnac noga aby ogarnąć(usunięte przez administratora) którzy tworzą niektórzy pracownicy . Wymaga dużo, ale dla mnie to zrozumiałe .
Owocna premia? Ja tam lubię znać temat w konkretnych liczbach, wtedy wiadomo jak można się odnieść. ale jeśli już o zarobkach była mowa to jakie są perspektywy na okolice nowego roku? finansowo cos będzie w firmie się zmieniać? Ktoś coś zapowiadał?
Czym w Baltona S.A. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Nie polecam pracy w żadnym sklepie baltony ! Kierownik regionalny nic tam nie robi prócz siedzenia sobie w biurze. Skargi są od pracowników i to kilku na kierownika sklepu. Regionalny nic z tym nie robi. Awansują tylko osoby które (usunięte przez administratora) tam na każde ich zawołanie. Ktoś wypadnie z grafiku to przychodzisz w dzień wolny. Większość osób odchodzi przez atmosferę w pracy i przechodzą do konkurencji bo nie dość ze w konkurencji lepiej płaca to jeszcze każdy ma swoj dział a tu jest ze ty wszystko musisz robić. Powstaje harmider w pewnym momencie a kierownik tylko się na Was drze ze jest (usunięte przez administratora) na sklepie. A sam palcem nie ruszy żeby pomoc tylko w dokumentach siedzi. Jest czysty (usunięte przez administratora) na pracownikach i wyzywanie się na tych którzy maja trudność w funkcjonowaniu. Bo za wolno robią lub popełniają te same błędy. Dramat!
Zastanawiam się co Twoim zdaniem powinien robić kierownik regionalny. Z tego co piszesz wynika, że powinien zajmować się tym, od czego de facto ma personel sklepowy. W każdym zespole obowiązuje pewna hierarchia. Tutaj też, zakładam, jest pewien schemat raportowania. Personel do swoich kierowników, ci do kierownika sklepu, ten do regionalnego. Jeśli zgłaszanie nieprawidłowości w tym schemacie nie działa, to jak w każdej firmie, również w Baltonie, jest taka komórka organizacyjna jak dział HR, która jest zobowiązana do podjęcia działania w przypadku takich zgłoszeń. Problem jednak zapewne leży zupełnie gdzie indziej i próby rozmowy nie są podejmowane. Łatwiej anonimowo kogoś opluć i zszargać mu opinię w internecie, niż podjąć próbę merytorycznej rozmowy i rozwiązania problemu. Regionalny jest zły, kierownik sklepu jest zły, personel jest dobry i biedny choć, jak sam piszesz, wielokrotnie popełnia te same błędy. Rekomenduję rozmowę offline z osobami, którym masz tak wiele do zarzucenia, a nie wylewanie żalu tutaj, bo to świadczy jedynie o nieudolnej próbie zamaskowania braku Twoich kompetencji. A regionalnemu szczerze współczuję.
Chciałabym zapytać o kilka kwestii związanych ze stażem w dziale Inwestycji, który można tutaj odbyć (znalazłam nawet ogłoszenie w sieci). Firma oczekuje dyspozycyjności 30-40h tygodniowo. Można decydować o godzinach pracy, czy niekoniecznie? Praca w weekendy też wchodzi w grę? Wtedy akurat mam najwięcej wolnego czasu... Można wiedzieć, ile mniej więcej jest się w stanie zarobić będąc na umowie stażowej?
Jeśli chcesz aplikować do biura to licz się z tył ze ogłoszenie wystawione na stronie jest zakłamane. Połowy z obiecanych rzeczy nie dostaniesz! A atmosfera? Już zostali sami od „nich” czyli od kogoś! Połowa firmy rządzi niekompetentna osoba która po 3 miesiącach została uwaga dyrektorem ? Hmm a po roku uwaga zarządza połowa firmy! Przypadek ? (usunięte przez administratora) itp na poziomie dziennym. No i pytanie czy tego chcesz? (usunięte przez administratora)
Kurcze, słabo to wygląda. Ale tak to wygląda w każdym dziale w biurze? Bo mnie interesuje właśnie rekrutacja na pozycję Koordynator ds. Projektów Strategicznych. Ciekawa jestem, jaka jest atmosfera w tym dziale? Jak zarządza się tym działem?
@Halina Jeśli chcesz do centrali to musisz mieć kompetencje. Z tego co słyszałam jest coraz mocniejszy skład i przychodzą ludzie z rynku z dużymi kwalifikacjami . Jak chcesz to aplikuj, tylko przygotuj się na mocną weryfikację efektów pracy i rozliczanie z wyników
Duże kwalifikacje? Czyli jakie tak dla świadomości? Sugerujesz sporą konkurencję, więc lepiej sprawdzić siebie a raczej porównać
(usunięte przez administratora) i nierobów banda. Bardzo duża część ludzi w biurze tylko udaje, że pracuje lub, że ma pojęcie o swojej pracy. Zarządzanie w skali mikro posunięte do granic absurdu, jak w prywatnej, 30-osobowej firmie.
rozwiniesz te wnioski? na podstawie czego stwierdzasz, że ktokolwiek udaje? jaki jest zakres obowiązków wobec tego na papierze? i jak to w praktyce później wygląda? i wyniki z pracy to jak są weryfikowane?
"niekompetentna osoba która po 3 miesiącach została uwaga dyrektorem"? @Cii, kogo masz na myśli i jakim cudem w takim razie został dyrektorem jak nie ma kompetencji?
(usunięte przez administratora)
To wszystko oszczerstwa ,mające jeden cel sklecić cały zespuł .Zamieszanie z pracownikami podsycanie nienawiści ,negowanie decyzji kierowniczki to norma która ma miejsce od momentu z przed otwarcia ta osoba . Ta osoba nie pomagała w niczym mało tego cały miesiąc była na L4 a nasza kierowniczka siedziała od 4do 23 każdego dnia. Grafik tylko pod nią jest ustawiany . Aż dziwię się że kierowniczka godzi się na to . A ona odpłaca się w ten sposób szok …. A mowa o Natalii K kierowniczce zmiany której zawsze coś nie pasuje.@Pracodawca
Ale w wypowiedzi meluzyny nie zauważyłem aby zarzucano brak pracowitości Pani kierownik ale w tym wszystkim trzeba być jeszcze człowiekiem a ja się podpisuje obiema rękami pod wypowiedzią meluzyny to się tam naprawdę dzieję
Czyli ogólnie nie polecacie tam pracy? Dobrze rozumiem ? Widziałam ogłoszenie i zastanawiam się bo z drugiej strony jest tam tak źle a nadal tam pracujecie nie rozumiem . A nie prościej skontaktować się z HR Tak czy inaczej dam szansę i skorzystam z oferty .
Jest sobie Jacek dyrektor regionalny,którego nigdy nie ma w pracy. Jak potrzebna jest pomoc to ciężko się dodzwonić. Wszyscy kierownicy mają dość i się zwalniają , atmosfera jest ledwo do zniesienia. Na dużym sklepie już rok nie ma kierownika sklepu, tzn. był na chwilę ale nie poradziła sobie Pani ze sklepem, totalnie nie znająca procedur i karząca tylko sprzątać sklep. Każdego zarzucała swoimi obowiązkami, obecnie te obowiązki są zrzucone na kierowników dzialu,kierowników zmiany, te osoby nie mają pojęcia o rekrutacji oraz o dokumentach kadrowych. Nikt, nie chce też awansować osoby z wewnątrz na kierownika sklepu.Rozbieżności w dostawach są ogromne, magazyn nie działa dobrze, nikt z magazynu nie sprawdza dokumentów z loxa z towarem który jest przywożony do sklepu, później pracownicy muszą biegać po sklepach i wyjaśniać. Na dostawy z magazynu trzeba długo czekać, nie ma dobrej organizacji pracy. Na sklepie zoom jest sobie kierowniczka Anna ,która zastrasza ludzi, ma brak szacunku do klientów z Ukrainy albo innych,którzy nie rozumieją prośby o kartę pokładową. W tym sklepie pracownicy są faworyzowani , inni to zło konieczne. Firma nie robi szkoleń dla kadr funkcyjnych, nie rozwija osób w żaden sposób , oczekiwania są duże a nie idą za tym pieniądze. Ciągle wymyślane są tabeleczki albo zadania z terminem 1 dnia a ponoć mamy zakaz przebywania w biurze,nikt nie szanuje czasu pracy osób zarządzających. Na sklepach nie działają klimatyzację, nikt nic z tym nie robi,pracownicy ledwo stoją i obsługują ,klienci skarżą się na upał.
Językowa bariera nie do przeskoczenia. Kierownicy ze wschodu i z jakichś krajów arabskich może cos po polsku powiedzą, ale po angielsku nic nie powiedzą. Maja swoich faworytów i tym pracownikom niżej postawionym, którzy i tak są tragicznie traktowani, pomogą jak trzeba, reszta ma sobie sama radzić XD Poza tym straszne kolesiostwo, praca w tym miejscu jest zbyt męcząca psychicznie, pomijając klientów, którzy wiadomo potrafią być różni, to sama atmosfera pracy jest nie do przeżycia, zwłaszcza za robotę za pare groszy ponad minimalna i jakas śmieszna premie. Regularne zastraszanie czy to wypowiedzeniem czy innym (usunięte przez administratora), szkoleń prawie żadnych nie ma, kto może niech ucieka a na pewno niech nikt się tam nikt nie zatrudnia, (usunięte przez administratora)
Czy możliwa jest praca zdalna w firmie Baltona S.A. w przypadku pracy jako Pomoc Kuchenna?
Nie polecam pracy w Spirit of Poland w Warszawie!!! Jeżeli ktokolwiek z was trafi tam na szefową na zmianie polecam zapytać się pracowników jak się czują w tym sklepie. Ostatnim razem jak byłem w tym sklepie pani Kierownik Marta (tak miała na plakietce napisane) nie była zbyt miała dla pracowników mimo iż pracownicy uwijali się jak mrówki, sama oddawała się rozmowie telefonicznej chyba z koleżanką z tego co słyszałem. I to nie był pierwszy raz, bywałem też w innych sklepach Baltony i powiem szczerze że gdy poruszany był temat między pracownikami o tym co dzieje się w Spiricie to mnie aż przerażało… mobbing, brak współpracy między kierowniczką a pracownikami, ciagłe podnoszenie głosu na pracowników. To nie jest normalne zachowanie… byłem również świadkiem gdzie bardzo rozgoryczona pracowniczka miała wręcz łzy w oczach po wyjściu z zaplecza(?) gdzie wcześniej przychodząc tamtego dnia kilkukrotnie (przez opóźniony lot) ta sama pracowniczka była przemiła, bardzo dobrze doradziła mi jak i innym klientom, widać że lubi prace z klientem, jak zapytałem co się stało stwierdziła że w sumie nie ważne i nie chce o tym rozmawiać, jak słyszałem odchodząc od kasy, zrzucanie winy z pracownika na innego jest w tym sklepie typową praktyką. Wszyscy pracownicy zawsze są mili jednak jak trafiałem na kierowniczkę nigdy nie usłyszałem miłego słowa… smutne bo mając taką kadrę w pracy kierowniczka powinna się cieszyć bo można poczuć się jak w rodzinie zawsze uśmiechnięci i można się pośmiać, jednak gdy jest kierowniczka zawsze jest dziwna atmosfera. Tak wiec jako klient nie polecam pracować w tym sklepie.
Zgadza się, takie praktyki są w tym sklepie standardem, jak to było mówione: „Szefowa dalej maluje trawę na zielono?”. Niestety ale obecni pracownicy odchodzą bo nie są ani doceniani ani tym bardziej dobrze traktowani od czasu jak odeszło z tego sklepu większość kardy przez zachowanie właśnie szefowej podobno ktoś się wziął za roboty i sprawdzają co się tam dzieje, ale obawiam się, że Spirit dalej jest i będzie najgorszym sklepem do którego można trafić. Szefowa nie potrafi niestety utrzymać pracownika, a co gorsza wymaga od pracowników zwykłych nawet tego co powinien robić tylko kierownik zmiany czy taki zastępca kierownika lub sam kierownik, ale oczywiście płaci jak za zwykłego sprzedawcę. Był ktoś kto się sprawdzał na stanowisku? To niszczy chęci do pracy i później jeszcze śmie mówić (bez takich pracowników dam sobie radę), albo wiem ze była pracowniczka która już wręcz odeszła przez to jak się właśnie kierowniczka zachowywała, bo nie dawała psychicznie i fizycznie. Dziwne że jakoś w innych sklepach potrafi być normalna atmosfera bez wykorzystywania pracownika ale akurat w tym jest tak źle… a góra raczej nic z tym nie zrobi. Pracownicy będą od odchodzić z tego sklepu a sama Baltona nic z tym nie zrobi bo im to raczej na rękę. Nie polecam tego sklepu jeżeli traficie na kierowniczkę Martę od razu z miejsca podziękujcie, nie jest to warte utraty przez was zdrowia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Baltona S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Baltona S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Baltona S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Baltona S.A.?
Kandydaci do pracy w Baltona S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.