Uciekajcie strata czasu wyzysk brak szacunku do pracownika...
W ogłoszeniu nie wspomniano że to praca na 3/4 etatu. Na rozmowie Pani poinformowała mnie że nie cały etat i na tym stanowisku płaca 2100 brutto plus premia o ile pamiętam uzależniona od wyników oczywiście praca od piątku do soboty od rana do nocy na zmiany. Zaproponowano mi też cały etat za 2800 w obsłudze klienta i tu chyba premia do 700 zł brutto jeśli nie mylę stanowiska z w/w (byłam dość zaskoczona tymi kwotami stąd mogła z wrażenia pomylić które do czego były choć to i tak wiele nie zmienia ) i praca od poniedziałku do niedzieli na zmiany. Musze się przyznać, że nie spodziewałam się kokosów, ale takiego wynagrodzenia tez nie !!
Jak szefostwo w Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?
To zależy czy czy jesteś ulubieńcem lidera i sprzedajesz pożyczki. Jeśli tak - tak naprawdę wszystko idzie załatwić. Przełożeni traktują Cię poważnie i nie zbywają kiedy masz problem. Jeśli jednak jesteś kiepskim pracownikiem (dla nich - brak sprzedaży) to masz pod górkę. Ciągłe kontrole a to sts a to statusów i wylogowań. Jeśli sprzedajesz - lider wstawia inne czynności i po sprawie, nie twoja wina że miałeś problemy z komputerem i nie możesz pracować, jeśli nie - każdą niedostępność musisz odpracować, mimo że np pulpit zdalny nie działa. Pozdrawiam:)
Tragiczne!!!!... Ze swojej strony potrafią zagwarantować stres presję.. Bez motywacji do pracy.. Uważają Cię za idiotke/e co nic nie potrafią i wogole co tu robimy...
Niestety i ja zakończyłem współprace z Pekao Direct. Polecam zastanowić sie zanim podejmiecie pracę. Jeśli chcecie popracować max pare miesięcy to ok. Na początku jest na prawdę fajnie i nawet miło. Później niestety wymagania rosną niewspółmiernie do możliwości. Bardzo przykre jest to że najważniejsza jest ilość PEX i czas rozmowy, dochodzi do tego że mamy dylemat czy komuś pomóc poświęcając pare minut na infolinii,bo zaraz będziemy mieć nieprzyjemna rozmowę z liderem. Kiedyś CBB to było na prawdę fajnym CC po zmianie zarządu niestety zmiany na gorsze. I niestety prawda jest taka że jest wiele pupilków nie do ruszenia , którzy drą sie na całą sale, rzucają bluzgami, rechoczą się, ale wszystko jest im wybaczane bo siedzą po 10h na dzień i wciskają kit osobom już zainteresowanym kredytem finansując kliki na które ktos juz wczesniej pracował a wiadomo że często klient musi zastanowić się z rodziną i nie zawsze uda sie sprzedać klika od razu. Taka hierarchia już. Smutne ale prawdziwe.
Zgadzam się. Bardzo duże wymagania trzeba wszystko potrafić trzeba wszystko wiedzieć. Przychodzą do lidera zapytaniem wysyła Cie ze świstkiem i każe sobie radzić samemu. Plus taki że ludzie pomagają. Ogólnie totalny brak organizacji brak szkoleń brak pomocy. Presja wymagania a jak Ci nie idzie lądujesz na dywaniku z pretensjami... Ze strony lidera są tylko uwagi i dokładanie stresu. Nie polecam nikomu tej firmy!
Witam nie długo. Zaczynam pracę w PekoSa. W. Łodzi. Jakieś opnie?
Cześć, pisząc taki komentarz warto by było go w jakiś sposób uzasadnić. Ty nie dodałeś żadnych argumentów czy wyjaśnienia i nie wiadomo dlaczego właśnie taką radę dajesz autorowi wpisu. Czy możesz napisać jakie masz zastrzeżenia co do pracy w Centrum Bankowości Bezpośredniej?
Uciekajcie stres presja 0 pomocy wymagania...
Niestety nie mogę nic dobrego powiedzieć o firmie, z miesiąca na miesiąc jest gorzej. Wysyłane co chwilę maile o AHT to już przeginka, klient jest spychany ze swoim problemem aby się wyrobić w czasie, powstał projekt GIS który działa jak widmo zespołu P24, nikt nic nie wie jak to ma wyglądać dalej, osoby zatrudnione do tego projektu na siłę mają robione szkolenie z P24, wiele osób odejdzie bo nikt za najniższą krajową w 2021 męczyć się nie będzie. Obiecują nie wiadomo co a finalnie wyszło jedno wielkie nieporozumienie. Wymagania z kosmosu, dużo obowiązków a wynagrodzenie na poziomie dozorcy. Skoro wszystkim mają zapewnić przejście do innych zespołów to po co aktualnie jest rekrutacja na info? Znów zatrudnią jeleni za grosze żeby pexy klepali a później masowo nie będą dawali umów jak to miało miejsce w tym roku. Tutaj trzeba o wszystko się prosić, wszyscy prawie na zdalnej więc kontakty z LD czy SV są mega utrudnione bo wiecznie siedzą na telekonfach. Powiem tak, jak ktoś może to niech przeczeka ten trudny okres i ucieka stąd bo tu niestety się narobi i nie zarobi.
Nie polecam!!! Ponad rok pracowałem na dziale sprzedaży. Targety nie realne do wykonania , no chyba , że się do planujesz po 12 h dziennie. Praca w soboty po 8 h. Pensja strasznie niska. Jedna liderka na dziale sprzedaży - przerost formy nad treścią.Wnętrze budynku w ogóle PRL , a o kiblach to nawet szkoda gadać - powiem tylko tyle większego syfu to nawet w sławojce nie ma. Częste awarie systemu , uniemożliwiające pracę , nt. targety takie same. Do planowywania się - niby dla chętnych - zawsze obowiązkowe.Omijajcie tę firmę szerokim łukiem. Nikomu nie polecam
@obsługa klienta czyli defacto podwyżek jako takich nie ma?
Nadal myślicie że PDirect ma jakieś problemy fin. ? i że zasadne jest płacenie pracownikom najniższej krajowej lub tuż nad tym progiem? Tłumaczenie się że ona rośnie od 01.01.2021 ? Strukturę zysku netto Grupy przedstawia poniższe zestawienie: (mln zł) 3 KWARTAŁY 2020 3 KWARTAŁY 2019 ZMIANA Zysk netto Banku Pekao S.A. 931,8 1 566,5 (40,5%) Podmioty konsolidowane metodą pełną Pekao Investment Management S.A. 78,2 93,3 (16,2%) Pekao Leasing Sp. z o.o. 20,2 43,3 (53,3%) Pekao Faktoring Sp. z o.o. 16,9 13,5 25,2% Pekao Financial Services Sp. z o.o. 3,3 6,7 (50,7%) Pekao Direct Sp. z o.o. (d. Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.) (*) 2,9mln 2020 0,9mln 2019 >100%
Widzę , że dobrze zrobiłem odchodząc z tej firmy ponad 1,5 roku temu. Czytając opinię stwierdzam , że nic się nie zmieniło. Pracowałem na sprzedaży , ciągle tylko pex , wynik , za mało . Dodatkowo straszenie liderki czarnymi listami , utylizacjami , talk timem.Wieczne wykłócanie się z liderką o urlop , dzień wolny itd. Przymusy na do planowania "bo są naciski z góry" Powiem tak - CBB to praca dla odważnych . Typowe korpo.
Niestety w firmie z każdym dniem jest coraz gorzej. Widać to na każdym ktoku począwszy od organizacji aż do wypłaty. Może zacznę od "podwyżek". Celowo piszę to w cudzysłowie. Chwyt marketingowy od stycznia najniższa krajowa to 2800 więc teraz większości ludziom dali po 150 zł brutto wyrównania. Powysyłali ludzi na zdalną z watpliwej jakości sprzętem, już nie wspomnę że jest ciągły problem z miejscami do pracy zdalnej. Ludzie dostają miejsca na godzinę i trzeba się przelogowywać w nieskończoność. Zadnego zaplecza w razie wyłączenia lokalizacji. Liderzy mają mniejszą wiedzę niż przeciętny konsultant. Dokładają tylko obiowiązków, kiedyś wystarczyło trzymać statusów, później wprowadzili aht wszystko aby tylko obciąć już nikłą premię. A teraz zrobili sobie wskaźnik ebb, który nie ma przełożenia na nic. Trzeba wyrabiać targety doszło do tego, że niektórzy ludzie w ogóle na przerwe nie chodzą żeby tylko minusa do questa nie dostać. W dobie koronawirusa i wszechobecnej pandemii gdzie ludzie są spanikowani zwieksza się targety na sprzedaż pożyczek.Na infolinii jest aktualnie 10 - nie sprzedasz to nie dostaniesz kasy a i jeszcze minus do questa wpadnie. Zaraz wywindują target do 18 i w ogóle lipa będzie. Juz pomijam fakt, że dla każdego wymiaru etatu target jest taki sam nie ważne zatem czy jesteś na cały 3/4 czy na 1/2 target jest nie do ruszenia. Kolejna kwestia, która tyczy sie lokalizacji łódzkiej. Jeszcze przed pandemią i w jej trakcie zatrudniono sporo ludzi. Oczywiście był problem z miejscami za to kolejki się zmniejszyły. Większości tych osób nie przedłuzono umów i trzymano je w niepewności w zasadzie do ostatniego dnia tak aby pracowaly wydajniej bez świadomości, że tu nie zostana. Niektórym wręcz łgano w żywe oczy gdy przychodziły się pytać czy umowa zostanie przedłużona (wiadomo każdy w czasach pandemii chcuiałby mieć chociaż ta marną pensję), że nikogo nie będzie się wywalać. Po czym bach umowa nie będzie przedłużona z powodu braku sprzedaży. Oczywiście na spotkaniu rekrutacyjnym była mowa, że to jest wyłącznie infolinia obsługowa, a sprzedaż to tylko dodatek za który dostaje sie ekstra kasę... W nowym ogłoszeniu oczywiście też nie ma mowy jest napisane "infolinia informacyjna". Teraz znów nie ma ludzi do obsługi odłącza się skille nie biorąc pod uwagę, że ludzie muszą robić targety a jak nie zrobią to beda szantażowani zwolnieniem. Kółko się zamyka. Takich kwiatków można mnożyć temat rzeka. Jedyne co się liczy to target sprzedajesz to wszystko będzie ci wybaczone. Spóźniesz się trudno wpisze się coś, źle się czujesz wpisze się wylogowanie. Nie masz sprzedaży przyczepią sie do najmniejszego szczegółu i będą Cię maglować. N atym zakończę mój wywód szkoda czasu. Podsumowując praca dobra na dorobienie dla studenta do 26 r życia albo dla emeryta innym radzę poszukać czegoś lepszego. Za najniższą się znajdzie coś co nie bedzie tak stresowało.
Własnie przyszlo info o podwyżkach, jak zwykle dla wybranych, na P24 muszą podnieść bo najniższa wzrasta, podwyżka w zasadzie żadna bo wszystko dookoła drożeje.
Dziś dostałem aneks do umowy, podwyżka o 300zł (przynajmniej na zkoku w lodz). Mail o podwyżkach był wysłany @ do wszystkich we wrześniu.
Pracowałam, nie polecam :( nie polecam komuś kto płaci za szkołę i mieszkanie Ale poznałam kilka (usunięte przez administratora) osób :) i miałam kochaną liderkę Malwine :)
Niestety na ten moment niczego dobrego nie można powiedzieć o tej firmie. Jedyne co było kiedyś fajne to atmosfera, na ten moment jej nie ma, zrobił się wyścig szczurów, Ci co robią najwyższą sprzedaż są ulgowo traktowani, nie przestrzegają procedur i zbywają klienta jak nie ma sprzedaży, liderzy o tym wiedzą i przymykają oko bo przecież sprzedaż to pryiorytet. Zarobki to dramat w stosunku do obowiązków. Teraz praca jest na ilość połączeń nie na jakość. Niestety nie jest to już praca stabilna bo różne sytuacje mają miejsce. (usunięte przez administratora)
Pewno niedługo będzie dostepna dla was ta opinia. Niestety większość niekorzystnych opinii szybko znika. Pracowałem tu przez pewien czas. Wynagrodzenie podstawowe czyli tyle że ustawowo Ci już mniej nie mogą dać. 2600 przy całym etacie. Ogólnie dają zazwyczaj umowę na 3/4 na 2tys. Możesz w teorii pracować na etat w ramach doplanowania. Ogólnie byle by w razie chorobowego i urlopów etat był najniższy. Wymagane jest by pracować albo rano albo w południe 9-15 15-21 mówimy oczywiście o ZS. Programy motywacyjne są super tylko na początku. Dostajecie łatwo sprzedażowo kampanie. Mało kto w pierwszych miesiącach nie robi celu (zazwyczaj cel jest na 200%) i dostajecie premie za swój cel i cel grupowy na stracie też się robi. Później po około 2 miesiącach już się nie ma tak fajnych kampanii. Cel jest osiągnąć trudno. Jak już Cię przeniosą do innego lidera albo do ZS2 to cel robią tylko osoby ktore nigdy nie chorują, które pracują zawsze po 8h często z nadgodzinami (niby więcej płatnymi ale szału nie ma) I nagle okazuje się że stało się niefajnie. Wymagania rosna, żadnych ciekawych szkoleń już nie ma, żeby pomóc na infolinii w j angielskim albo rosyjskim nie ma dofinansowania do kursow. Komputery w Łodzi są stare, uruchamiają się 5 minut. Często ulegają awariom, zacinają się. Ale za to przełożeni bardzo nieprzychylnie rozlicza ja was że statusów. Jak przychodzisz o 15 to stoisz na sobą kończaca pracę o 15. Jest street dla jednej i dla drugiej strony. Wylogować się wcześniej nie można bo jest to wliczane w czas pracy. Ty z kolei zalogujesz się za późno. A zanim zalogujesz się uruchomisz aplikacje mijają 10-15 minut. Oczywiście w podsumowaniach później wypomina Co każda minutę. Oczywiście osoby pracujące rano nie mają tego problemu bo przyjda pół h wcześniej i da się to ogarnąć. Firma bardzo szybko wycofała się z pracy zdalnej. Niestety uważają że pracownik najefektywniej pracuje w pracy. Biurka są brudne, klawiatury się lepią, myszki mają tak wytarte ślizgacze że ledwo jeżdżą, Słuchawki są stare, pouszkadzane, często trzeszczą podczas rozmów. Umieszczenie boxow jest też fatalne. Jedynym plusem epidemii jest to że część stanowisk zostało doczyszczonych przez pracujących pracowników (alkohol robi swoje). Niestety ustawienia klimatyzacji są takie że albo siedzisz w mrozie i trzesiesz się z zimna i za 2 dni jesteś chory, albo zdychasz z upału. Zazwyczaj tak jest że jeden rząd gotuje się a drugi marznie. Ostatnia najgorsza uwaga jest iż nikt tam nie szanuje pracownika który pracuje już dłużej. Szanuje się tylko jednostki wyrobnicze które siedzą od 9 do 19 i sprzedają pexy klientom którzy sami składali już wnioski na stronie. Dużo się zmieniło na przestrzeni lat w firmie. Niestety na gorsze. Kiedys była na prawdę fajna atmosfera i można było przeboleć te kijowe zarobki. Teraz nie ma ani zarobku, ani szacunku. Odchodzą wieloletni pracownicy. To jest wlasnie Peako Direct. Wiwat wspominajmy miło stare CBB...
Jaka umowa obowiązuje w Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
Obecnie nowym pracownikom jest przedłużona umowa na 3 miesiące lub do końca roku. Chyba ze bedziesz mieć dobre wyniki sprzedażowe
Widzę wiele wpisów o Zespole Sprzedaży, a czy ktoś może się podzielić opiniami na temat telefonicznej obsługi i pomocy klientowi, ale bez sprzedawania produktów?
Niestety w takiej obsłudze również jest sprzedaż, target jest uzależniony od poziomu zaawansowania obsługi. Generalnie do zrobienia :)
Nawet przez osobę, która nie ma doświadczenia w sprzedaży i najchętniej omija takie stanowiska? :D
Target jest na takim poziomie że nawet osoba nie lubiąca sprzedawać go spokojnie ogarnie, kwestia przyzwyczajenia.
W zespole obsługi klienta też jest sprzedaż. Podstawa to aktualna minimalna krajowa, premie za sprzedaż jak i jakość. Oczywiście tak aby przypadkiem ktoś za wiele nie zarobił. Benefity też nie są dostępne od ręki, tylko po umowie próbnej. Niby Polski czempion aktualnej opcji politycznej, która tyle mówi o wstawaniu z kolan, a zarobki dalej jak u Włocha :)
A jak działają te wczasy pod grusza?
skladasz wniosek do zfss lub kadr o dofinansowanie i w zaleznosci do twoich dochodow do wyplaty jest ci doliczana kasa
Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?
Kwestia rozwoju jest taka że awansujesz do wyżej zespołów które mają wyższe cele sprzedażowe. ZS3->ZS2->ZS1 Dzwonisz do lepiej scorowych kampanii. W praktyce tylko najwyższy zespół ZS1 Ma jako takich klientów bo obsługuje klientów zainteresowanych już PEX. Zarobki są niewiele większe w najwyższym zespole moze i podstawą wyższą przy całym etacie moze z 3tys i większą możliwość uzyskania premii . Ja bym tego nie nazwał specjalnym awansem... A żeby pracować na ZS1 trzeba być robotem wierzącym 10h w pracy. O chorobach nie ma mowy. Przez 2 miesiące nie wyrobisz celu out wracasz do ZS2 które jest nawet gorsze od ZS3 bo masz tak samo kijowych klientów A ďuzo więcej pex do zrobienia A nie wiąże się to z większym zarobkiem.. .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 0 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.