logo Hewlett-Packard Polska

Hewlett-Packard Polska

Wrocław

Opinie o Hewlett-Packard Polska

S2134 2013-05-13 21:04
edittee - 2012-06-13 15:42:27

Odbywałam w HP 3 miesięczny staż w Globisie.

Potwierdzam wszelkie benefity, które ktoś tutaj wcześniej wymieniał (marchewki w pudełeczkach robią furorę ;) ).

Atmosfera pracy była bardzo przyjazna, mili, pomocni ludzie - na czele z managerem.

Praca owszem chwilami trochę nudna i polegająca na wklepywaniu czegoś do systemu, ale (przynajmniej w moim dziale) występowało wiele przypadków, które rozwiązywaliśmy czasem nawet i dwa dni. Także nie zawsze jest nudno :) Nikt mnie nie zmuszał do zostawania po godzinach, i szczerze mówiąc rzadko widziałam, żeby ktoś ze stałych pracowników siedział po godzinach.



Generalnie bardzo miło wspominam okres stażu, nauczyłam się wielu rzeczy i poznałam super ludzi.



Nie wiem jak wygląda praca w renomie czy na grunwaldzie, ale w Globisie było bardzo pozytywnie.
Marcheweczki akurat potrafiły być skisłe :/
anomin 2013-07-18 19:08
5 k na reke
1
nowa333 2013-07-29 08:05
witam. jakich zarobków mogę oczekiwać jako Accounts Payable Specialist jeśli mam 4 lata doswiadczenia??
10
to ja 2013-07-30 19:04
Możecie napisać coś więcej o pracy w Globisie, np. jaka atmosfera na AP, czy są nadgodziny?
2
anonim 2013-08-16 15:04
Tzn idziesz do pracy po to zeby "na chwilke" wyskakiwac z niej tak? Daruj sobie moze poszukiwania pracy w tej firmie ale tez kazdej innej. Po pierwsze ani nie spodoba sie to szefostwu, a tym bardziej nie spodoba sie to twoim wspolpracownikom, bo oznacza to po prostu brak szacunku do innych i ich pracy. Jesli chodzi o jednorazowy wypad w waznym celu to pewnie nie byloby problemu bo w tej firmie pracuja dorosli ludzie.
grzeli18 2013-09-19 12:21
hej kto jedzie z tej firmy do holandi w te niedziele ???
4
zainterseowany 2014-03-03 21:57
Witam, mam pytanie do osób pracujących w hp - na jakim poziome należy znać język angielski ażeby dostać pracę?
12
Krzysio 2014-04-09 20:38
Słyszałem pogłoski że HP będzie zamykać swoje placówki w Polsce. Is that true?
14
anna 2014-04-22 12:42

Administrator / ka grupy na facebooku. Mozliwość zatrudnienia osób na umowę zlecenie lub o dzieło. Elastyczne godziny pracy. Oferujemy bardzo dobre warunki płacowe. Wymagania: komunikatywność, sumienność, zdyscyplinowanie. Praca od zaraz. Krótkie CV proszę kierować pod adres mailowy: oferta24pl@wp.pl
1
piotr 2014-05-11 14:55
We wszystkich międzynarodowych korporacjach wymagania odnośnie języków obcych są takie same. Trzeba znać język angielski, ew.niemiecki, włoski, francuski bardzo dobrze. Na poziomie minimum B2II ew.C1.
Komunikatywny angielski potrzebny jest do pracy w sklepie, natomiast w firmach IT, bankach ten angielski jest specjalistyczny i nie ma sensu składać podań o pracę w tego typu korporacjach bez perfekcyjnej znajomości, bo nikt tego CV nawet nie przeczyta.
2
greg 2014-06-09 15:18
ja zwaracam sie do was z zapytaniem.bylem na rozmowie i czekalem trzy tygodnie do jakiejs wiaodmosci.niestety nikt nie dzownil wiec ja sam postamnowilem zapytac sie w mojej sprawie.doweidzialem sie ze mam bardzo pozytywny feedback od menegera po interview.jednak pani z kadr powiedziala ze nie ma jeszcze wiadomosci bo manager nie podjal decyzji.juz mija miesiac i zastanawiam sie z czego to wynika. bo w tym momenecie jak pytalem czy moge na inne stanowisko to dowiedzialem sie ze w sumie musi sie uknczyc ten proces.wiec nie weim na co sie nastawiac.
Greg 2014-06-09 20:56
Tak dzieki za info.no co skoro nie mam odpowiedzie ze -nie.to moze jescze jest szansa pomimo iż czekam juz troche ;)
4
Mamona 2014-06-25 17:12
Witam, czy może mi ktoś powiedzieć co nie co o pracy na stanowisku? Scanning Clerk? Ile płacą na początku , czy jest możliwość awansu? Dziękuję
9
Fox 2014-07-15 14:23
Nadgodziny w HP? hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....dobra beka! To chyba nie w działach IT!
Fox 2014-07-15 14:25
Nie masz szans na rozwój. HP takich jak ty ma za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i nie daje im szansy!
cx 2014-07-15 14:28
Nigdy WIĘCEJ DO hp! dno, dno, DNO!! BRAK POSZANOWANIA DLA CZŁOWIEKA I JEGO PRACY, ZERO DOCENIANIA I MAŁE WYPŁATY. Do tego najlepiej zatrudnić studenta za małą kasę, za 2 miechy zwolnić i zatrudnić nowego! Taką mają taktykę!
1
Majk 2014-07-17 18:54
EMEA Sales Compensation Business Consultant
wie ktoś coś więcej na temat tego stanowiska i zarobków?
6
zwierz 2014-07-21 10:53
normalka w IBM ze sobie wyskakujesz.
ryszard 2015-01-28 12:07
no jeśli jest wymagany to wydaje mi się, że raczej jest również koniecznością, chyba, ze są jakieś inne certyfikaty z portugalskiego na tym samym poziomie, którym można jakos tutaj zastąpić, ale nie spotkałem się osobiście z takim przypadkiem nigdy jednak, więc nie do końca /wam napisze czy istnieje w praktyce taka możliwość.
piotr 2015-03-31 12:02
W pełni rozumiem, że język jest do pracy u nich koniecznością, tylko zastanawiam się czy może jest opcja zamiany tego portugalskiego na na przykład angielski, przecież jest to komunikatywny jezyk na całym świecie, więc chyba nie byłoby problemu żeby to właśnie nim się posługiwać w hewlett - pockard, a na pewno ułatwiłoby to rekrutacje
hpemployee 2015-04-26 22:01
Pracujac na kazdym stanowisku w HP (lacznie z z obsluga skanera)ma sie finansowana karte multisport - placi sie od niej jedynie podatek dochodowy - jakies 15 zl miesiecznie
Tomasz 2015-07-31 21:00
jakie pytania zadawane sa na rozmowie kwalifikacyjnej po angielsku? czy jest ona tylko przeprowadzana telefonicznie czy ta na miejscu rozwniez jest w jakims jezyku obcym?
3
olalalala 2015-08-21 22:41
Niesiety, dwa różne działy i wszędzie liczyły się układy "po pracy" niż faktyczna wiedza...Trzeba było podpowidać kierownikowi o co chodzi bo nie dawał rady....:P Pytania na rozmowie, tendencyjne....mozna się nauczyć też tych po angielsku....i nie trzeba mowić jakimś wyszuaknym językiem, aby płynnie. Ja pracowałem na rynek francuski...i mowiłem po francusku 3 zdania w miesiącu. Accounts Payable są w killu działach więc nie pytajcie o atmosferę bo wszędzie inaczej. Są tez ludzie zadowoleni, ale jedyny plus tej pracy to tanie multi i kontakt z językiem, gł. Angielskim.
Małgorzata 2015-10-21 16:45
Witam,
aplikuję do HP i jestem po rozmowie kwalifikacyjnej przez telefon, która moim zdaniem poszła dobrze. Obecnie czekam na odpowiedź, czy mógłby ktoś przybliżyć jak aktualnie wygląda praca w tej korporacji na stanowiskach związanych z administracją?
Małgorzata 2015-10-22 08:19
Myślę, że pierwszy etap selekcji polega na rozmowie przez tel z HR-owcami z Warszawy po angielsku, żeby wykluczyć bezjęzykowców.
Podam linka z pytaniami- duża część pytań i przykładowych odpowiedzi które zadano mi podczas rozmowy przez tel.
(usunięte przez administratora)
8
doris.ka 2016-01-04 21:02
praca ok. gorzej z warunkami. zapomnijcie o miejscu parkingowym. w tej firmie przywileje dostaja wylacznie managerowie. hp wynajelo biuro w centrum miasta i jedynie nielicznym pracownikom przyznalo miejsce parkingowe.
1
kandydat 2016-01-06 19:06
na jakie zarobki można liczyć rezerwując hotele dla klientów z Rosji?
Informacja zwrotna 2016-02-22 22:11
Brak informacji zwrotnej po rozmowie rekrutacyjnej... można by spodziewać się lepszych standardów rekrutacyjnych po tak znanej firmie.
Informacja zwrotna 2016-03-16 10:21
Pracowników zatrudniają specjaliści z kadr, nie rekruterzy. Nie jest też wymówką ilość zatrudnianych ludzi. Dziesiątki tysięcy to przesada, rekruter zajmuje się kilkoma rekrutacjami w danym przedziale czasowym, a wyspecjalizowanych kandydatów nie przerabia w setkach. HP nie ma wielkiej rotacji. Udzielenie informacji zwrotnej kandydatom to obowiązek rekrutera (pracowałem w zawodzie i udzielałem informacji zwrotnej). Wystarczyłby e-mail "informujemy, iż wybrano innego kandydata. Dziękujemy za poświęcony czas" i po sprawie.
HP TO BADZIEW 2016-04-16 16:17
Ha! Jeśli praca w tej śmiesznej firmie jest taka jak ich sprzęt to NIE DZIĘKUJE SZKODA CZASU I NERWÓW NA TEN (usunięte przez administratora) BADZIEW. Komputery są okropne, awaryjne źle dobrane karty graficzne, robione na szybko ekrany. Nie wiem jakieś cioty to robiły to samo inne czyli drukarki i a szkoda gadać...

W sumie:
-Robić a się nie na robić
-Brać kasę za fuszerkę

to idź i pracuj w tym domu wariatów
Norbert 2016-07-21 10:50
Jakie zarobki w HP?
12
Były pracownik 2016-10-12 23:51
Praca w korporacji służy do tego, żeby zdobyć jak najwięcej umiejętności przydatnych też w innych firmach i zmienić pracę na lepiej płatną. Tak dużo szybciej dostać znaczącą podwyżkę, bo czekanie na podwyższę w tej samej firmie to tylko obiecanki-cacanki.
Norbert 2016-10-14 00:53
Przeciwnie. To właśnie najlepsi szybko zmieniają pracę, bo gdzie indziej dostają wyższe zarobki, niż to czego można się tu doczekać nawet po podwyżce.
edek 2016-10-16 10:48
To może napiszesz @norbert konkretną stawkę bo coś czuje, że ty masz chyba duże wymagania co do wypłat
Zainteresowany 2016-11-02 13:05
HPE Warszawa - czekam ok. 2 tygodnie na calla sprwadzającego poziom niemieckiego. Czy to standard? Wiadomo coś o backlogu jeśli chodzi o rekrutacje?
Dzięki!
Zainteresowany 2016-11-02 13:05
HPE Warszawa - czekam ok. 2 tygodnie na calla sprwadzającego poziom niemieckiego. Czy to standard? Wiadomo coś o backlogu jeśli chodzi o rekrutacje?
Dzięki!
Wro 2016-11-11 12:17
Hej, czy ktoś ubiegał się o stanowisko Sales Compensation Manual Data Analyst? Ile można dostać i czy w trakcie rozmowy przeprowadzane są jakieś testy sprawdzające wiedzę (poza językiem)?
Niezadowolona 2016-11-20 11:50
Pracowałam niespełna rok i przekonałam się, jakim wysysaczem energii jest ta firma. Mydlenie oczu na rozmowie o podwyżkach i podniesieniu płac po okresie próbnym. Tak naprawdę niesprawiedliwa stawka, mocno zróżnicowana pomiędzy pracownikami na tych samych stanowiskach. Dodatkowo dokładanie co chwile coraz to nowych obowiązków, bez jakichkolwiek profitów. Może jest to dobra opcja aby zacząć pracę na umowie i cieszyć się z karty multisport, "opieki" medycznej, ale niekoniecznie na dłuższy czas. Nie bez powodu znaczna część pracowników ucieka do innych korporacji, po zdobyciu doświadczenia w HPE.
1
załamka 2017-01-03 13:43
Do: Niezadowolona,
masz rację, aż do bólu. Praca potrafiąca rozwalić człowieka fizycznie i psychicznie, genialne pomysły żeby pytac sie managera "czy mogę wyjść do ubikacji", wszechobecny mobbing i budowanie podziałów. Ale na spotkaniu integracyjnym trzeba się pojawić, bo mus. NIE, NIE, NIE!!!!!!!!!!!!
Zocha 2017-01-23 10:16
Jest aż tak źle..? zastanawiam się własnie nad pracą w którymś z działow włoskich w renomie, ale mimo, iż mam kilku znajomych pracujacych dla hp już kilka lat, czytając Wasze wpisy na forum mam ochotę uciekać.. Nie chciałabym rzucać obecnej pracy lądując z deszczu pod rynnę...
kk007 2017-01-28 19:19
"Pytajac sie managera czy mozesz wyksc do ubikacji" - lol co za brednie. to do jakiego dzialu ty trafilas. Fakt pracy jest duzo zwlaszcza w peaku, ale atmosfera jak najbardziej pozytywna. Mam wrazenie ze wszystkie te negatywne opinie pisza ludzie niedojzali emocjonalnie, badz z jakimis kompleksami.
Uks 2017-02-08 12:19
jakie pytania HP są zadawane w języku angielskim na wstepnej rozmowie przez telefon? mam na mysli dzial obslugi klienta
Iwona 2017-03-01 13:44
@kk007 to ważne, żeby w pracy panowała pozytywna atmosfera. Co jeszcze możesz nam opowiedzieć o pracy w firmie Hewlett-Packard Polska? Jakie warunki zatrudnienia oferuje firma?
1
Max rzuan 2017-03-16 17:54
W gbsie 2000 netto na start, gorzej jak w lidlu. Dzial SCO. Dzialy finansowe 3500 do 7000 na reke.
1
Iwona 2017-03-17 08:56
@Max rzuan a jakie benefity oferuje pracownikom firma? Chętnie też usłyszmy więcej na temat możliwości rozwoju w firmie.
Bea 2017-04-14 10:27
W dziale SCO wynagrodzenia 2-2,5k na reke. 100% nowych ludzi zatrudnianych jest przez agencje pracy i aby ominąc prawo, po przepisowych 18 miesiącach proponuje się... zmianę agencji. Caly czas mydli się oczy mozliwoscią przejscia na umowę przez hpe. Managerka nie widzi problemu bo w koncu kontraktorzy nie mają prawa byc niezadowoleni bo sami zgodzili sie na takie warunki. Ogólnie atmosfera dobra, malo nadgodzin, ilosc pracy w sam raz, ale podwyzki rzędu 50 zl rocznie a ostatnio nic ze wzgl na słabą kondycję firmy. Brak budzetu na szkolenia, nikłe możliwosci rozwoju, tematy tabu (umowy, benefity, kasa). Po zmianie managera wszedl typowy corpoapproach, nikt nie ma prawa narzekac ani jakkolwiek komentowac decyzji "góry". Kompetencje zeszly za drugi plan, zaczelo sie liczyc duplowlazstwo. Zmieniam.
Mia 2017-05-21 18:06
duzym plusem jest obecna lokalizacja w centrum miasta, przyjazna atmosfera , szkolenia ale jesli chodzi o podwyzki to niestety rzedu 2-3% rocznie,
Iwona 2017-05-22 09:06
@Mia czyli jednak w firmie odbywają się szkolenia. @Bea wspomniał/wspominała, że nie ma na nie budżetu. Czy pracujesz w innym dziale i stąd wynika ta różnica? O jakich szkoleniach Ty wspominasz? Chętnie dowiemy się więcej na temat tego czego dotyczą i czy są to szkolenia wewnętrzne, czy zewnętrze.
Andrew 2017-05-22 14:22
Pracowałem w oddziale w Renomie.
Ludzie fajni więc atmosfera na plus, szef spoko, praca ciekawa z angielskim 8/8.
Nie było mowy o nadgodzinach.
Zarobki poniżej 3k netto więc to był spory minus
Neko 2017-05-22 20:41
Dobra firma do zdobycia doswiadczenia, fajna na pierwszą pracę, do podszlifowania angielskiego, excela, kompetencji miękkich, team workingu itp. Jak się dobrze trafi to można "dochapac" się jakiejs pozycji liderskiej ze wzdlędu na sporą rotację... jednak bez perspektyw na podwyżki. Leader zarabia tyle samo co zespol, czasem nawet mniej (jak ktos zaczal przed splitem to latwiej dostawalo sie podwyzki, po splicie nie ma nic). Jesli chodzi o kasę i umowy to typowy wyzysk ;) masz takie warunki na jakie sie godzisz a jak sie nie godzisz to sie zwolnij (jak sie jest dobrym i kluczowym pracownikiem to proponuja wtedy podwyzke 50% i awans ale nie znam nikogo kto by zostal...). Sporo umow tymczasowych na agencje, dobrze ze rzad to ukrócił bo zaczynalo sie to ocierac o łamanie prawa. Szkolenia tylko wewnętrzne (excel, ppt), zero zewnętrznych, brak dofinansowania kursow, szkolen, studiow (u mnie w dziale, nie wiem jak w innych). Spoko atmosfera, fajni ludzie,ale przez 2 lata zmienilo sie 80% ludzi, to daje do myslenia. Wynagrodzenia tak jak pisala Bea - ponizej 2,5k. Co jest dobre to przychodzisz, klepiesz swoje, szybko mija 8h i idziesz do domu. Nadgodziny moze 10 rocznie. Fajna praca dla studentow albo swiezo po studiach do ogarniecia sie i określenia "co chcesz w zyciu robic".
Zostaw swoją opinię o Hewlett-Packard Polska - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hewlett-Packard Polska