Opinie o Unext Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Unext Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Unext Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Towarzystwa ubezpieczeniowe
Towarzystwa ubezpieczeniowe Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Unext Sp. z o.o. w Warszawa

Obłęd
Inne
 Pytanie

Firma krzak, oczekiwanie na finał prostej sprawy lub jakąkolwiek odpowiedź na ich własnoręcznie utworzone wątki mailowe - tragiczne. ???? na takie nikomu nieznane firemki, które w odpowiedzi zaraz tłumaczą się ilością pracy i zapytań od innych ludzi, gdzie w rzeczywistości ruch tam mają, jak na wsi w niedzielę. Co dzwonisz to pierwszy w kolejce. Współczuje każdemu kto na nich natrafił. Stresu do najedzenia się wymagają. Bo mało Ci za wyrządzoną na Tobie lub Twojej własności krzywdzie. Dzwonią dwa tygodnie po zarejestrowaniu szkody o zarejestrowanie szkody. Pół miesiąca po zgłoszeniu w końcu dostaje kosztorys, okej, podpisuje, odsyłam i co? I czekam kolejny tydzień, a przelewu brak. Dzwonię i pytam na jakim etapie jest wypłata mojej szkody, bo chciałbym w końcu oddać auto do naprawy, a Pani ze zdziwieniem, że brakuje im dokumentów, a dokładniej dowodu rejestracyjnego pojazdu, myślę sobie i mówię - dziwne, bo nikt mnie o przesłanie tego dokumentu wcześniej nie prosił. I jak widać nie raczył nawet poinformować, sam musisz się dowiedzieć czego im brakuje, ale dobrze, prześlę go i czy to wszystko pytam? Tak to wszystko, wyślę nam Pan dowód i to tyle. Upewniam się pytając ponownie czy przesłanie dowodu wystarczy czy mam dosłać coś jeszcze. Pani odpowiada mi, że tak, prześlę dowód, a im zostanie tylko skontaktowanie się ze sprawcą w celu potwierdzenia szkody... Skontaktowanie ze sprawcą, miesiąc po szkodzie! ???? Po udostępnieniu kosztorysu! Mając oświadczenie z nim spisane! Rozwaliło mnie to. Mijają 4 dni, dzwonię i pytam o etap szkody, Pani twierdzi, że wszystko się zgadza i zgłoszenie jest już na finalnym etapie, w którym to zostaje wykonanie przelewu i należy go oczekiwać w przeciągu najbliższych dni. Mija kolejne 7 dni, dzwonię i pytam, znowu ta sama formułka - co z wypłatą mojej szkody, rozmowa kończy się na obietnicy kontaktu ze strony opiekuna szkody oraz zanegowaniu przez osobę na infolinii informacji o tym, że zostało mi obiecane wypłacenie środków w ciągu najbliższych dni. Zobaczymy po jakim czasie oddzwonią. Nie oddzwonili... Zadzwoniłem znowu ja - Pani z infolinii orzekła, że sprawa jest w toku. ???? Stwierdziła, iż opiekun nie chce się ze mną kontaktować ponieważ nie widzi takiej potrzeby. Przepraszam bardzo, ale to nie jest kwestia widzimisię i tego czy opiekun chce czy nie chce, a rola i obowiązki jego stanowiska - utrzymywać kontakt z poszkodowanym. Tymczasem w firmie wefox unext mentax czy jak oni chcą się nazywać, skróćmy to do jednego - kabaret. Nie wiemy kto jest naszym opiekunem, nie mamy jego danych, nie mamy możliwości kontaktu z nim, nie mamy nic. W tej chwili postanowiłem, że nie ma sensu psuć sobie dalej zdrowia i próbować załatwiać sprawę polubownie. Postanowiłem więc zaczekać kilka dni, aby sprawa od momentu zgłoszenia szkody osiągnęła już równy miesiąc i złożyć do firmy pismo ponaglające oraz informujące o ich obowiązkach i moich prawach w tej sytuacji. Tego samego dnia skontaktowała się ze mną osoba, która podawała się za kogoś zarządzającego całym tym cyrkiem z przeprosinami o infolinię i kolejną już obietnicą o przekazaniu środków na konto. Minął dzień od kontaktu, a środków na koncie wciąż nie ma, mijają 4 dni, otrzymuje telefon, w którym Pani informuje mnie o niemożliwości zatwierdzenia wypłaty pieniędzy z powodu braku kontaktu ze sprawcą wypadku. Zadałem pytanie od kiedy próbujecie Państwo skontaktować się z nim i po chwili słyszę w słuchawce: "pierwszy kontakt próbowaliśmy nawiązać 20 września... Słucham? Czyli od miesiąca nie jesteście w stanie skontaktować się ze sprawcą, a mnie codziennie zbywacie i nawet nie potraficie poinformować, że jest taki problem? Znam sprawcę, mam z nim kontakt na na codzień i nie jest to dla mnie problemem po prosić go, aby się z wami skontaktował - mówię. Pani stwierdziła, że może rzeczywiście błędem było nieinformowanie mnie o tym, ale oni takiego obowiązku nie mają. Ciul z tym, ale kłamać i obiecywać w zamian za to już mogą? Wolą ciągnąć sprawę i męczyć się ze mną zamiast poinformować mnie i szybko ten kontakt nawiązać? Obiecałem, że załatwię im telefon od sprawcy. Jak obiecałem tak zrobiłem. Tego samego dnia sprawca w mojej obecności wykonał do nich telefon, otrzymał odpowiedź, że dziś jest za późno i ma się z nimi skontaktować jutro w wyznaczonych godzinach. Następnego dnia, kiedy do nich zadzwonił Ci stwierdzili, że odezwą się do niego do 10 minut. Jak możecie się domyślić nie odezwali się do dziś ???? A, i oczywiście cała historia problemów kontaktu ze sprawcą została zmyślona, a z człowiekiem nikt nie próbował się skontaktować. Wracam do punktu wyjścia. Kiedy piszę to, zostało im 12 godzin i zajmuje się tym od strony prawnej, a sprawca jest już zainteresowany szybkim rozwiązaniem umowy z dotychczasowym ubezpieczycielem. Także jeżeli jesteś poszkodowanym, a ubezpieczeniem sprawcy jest zakład Wefox-Unext-Mentax, żądaj kwoty odszkodowania od sprawcy z góry, albo niezwłocznie zaproś do zapoznania się z wydarzeniem policję, by uniknąć mojej historii.

1
JACK
Inne
@Daniel_bez_honoru

Niestety. To nie takie proste. Firma UNEXT nie jest wpisana w rejestr firm tzw. "szybkiej wypłaty". I dlatego odszkodowanie z własnej firmy jest nie możliwe.

Mirek
Inne

O ranyyyyy a ja myślałem, że Polacy to wyedukowany naród. Teraz widzę jak bardzo się myliłem. Polacy to naród chytry. Nie naprawią auta bezgotówkowo z autem zastępczym na cały okres naprawy bo chcą parę groszy zarobić na kosztorysowym rozliczeniu. I dobrze wam tak skoro macie agentów którzy nie umieją wam pomóc w szybkim i sprawnym załatwieniu tematu. Jawnie z pełną radością mogę z was się śmiać chytry narodzie. Brawo. Ha ha ha

Berbahaya
Pracownik
@Mirek

naprawiałem bezgotówkowo. Serwisy autoryzowane odmawiają przyjęcia jak słyszą nazwę tej ubezpieczalni, bo wiedzą że firma działa umyślnie na szkodę poszkodowanych i będą musieli poświęcać dużo pracy i czasu na kontakt i akceptację kosztorysu. Ja po znajomości dostałem się z samochodem do autoryzowanego serwisu. 3 tygodnie było oczekiwania na akceptację. Z codziennym zapewnianiem, że akceptacja do serwisu zostanie wysłana "dzisiaj" i nie wiemy dlaczego nie była wysłana wczoraj. Sam formularz jest zmanipulowany nastawiony na (usunięte przez administratora) poszkodowanego, poprzez brak miejsca na przekazanie dyspozycji wypłaty. Więc trzeba zostawić puste, bo inaczej z automatu pójdą na gotówkową, która przy nowych autach jest wielokrotnie zaniżona.

Paweł Nowy wpis
Inne

Ta firma to (usunięte przez administratora) próbują wyłudzać dane osobowe i pieniądze za ubezpieczenie, dziwne że jeszcze działają, sam w poniedziałek składam zawiadomienie do prokuratury na tych gnoi w sprawie (usunięte przez administratora)

Kierowca Nowy wpis
Inne

Firma żenada. Kupiłam auto, gdy kończyła się polisa byłego właściciela wykupiłam nową u innego. Do firmy zgłoszono przez nową firmę ubezpieczeniową oraz do tej firmy (bo tak chcą). Teraz przyszło zawiadomienie przed egzekucyjne na uwaga 27 zł. Ale po pierwsze nie mam pojęcia za co, po drugie NIC absolutnie wcześniej nie przyszło o żadnym zaleganiu, żadnej korespondencji nie ma. A powyższe zawiadomienie przychodzi zwykłym listem po czasie w otwartej kopercie. Dobrze że chociaż list jeszcze był w środku. Żenada jakich mało.

Zawiedziony Nowy wpis
Inne

Firma tragedia, poprosiłem o rekalkulację ubezpieczenia bo chciałem je trochę zmienić, w odpowiedzi dostałem rekalkulację z wyceną ponad x15 obecnego ubezpieczenia to raz a dwa wartość tego ubezpieczenia przekroczyła by wartość samochodu parodia. Co Ciekawe robiąc identyczną wycenę u innego ubezpieczyciela cena OC była by wyższa o 400 zł a nie x15. Zdecydowanie odradzam tą firmę

Mali Nowy wpis
Inne

Hej, ekspert ds. ubezpieczeń OC miał wpisane minimum 3 lata doświadczenia aby można było spokojnie aplikować. zastanawiam się nad przyjmowaniem osób bez niego. na jakie stanowiska obecnie występuje taka możliwość?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Unext Sp. z o.o.. Jakich pytań powinien spodziewać się kandydat na stanowisko Ekspert ds. Ubezpieczeń OC Zawodowych?
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mirek
Inne

O ranyyyyy a ja myślałem, że Polacy to wyedukowany naród. Teraz widzę jak bardzo się myliłem. Polacy to naród chytry. Nie naprawią auta bezgotówkowo z autem zastępczym na cały okres naprawy bo chcą parę groszy zarobić na kosztorysowym rozliczeniu. I dobrze wam tak skoro macie agentów którzy nie umieją wam pomóc w szybkim i sprawnym załatwieniu tematu. Jawnie z pełną radością mogę z was się śmiać chytry narodzie. Brawo. Ha ha ha

Właściciel warsztatu
Inne
@Mirek

Na premię liczysz do tego badziewia , że go tak wychwalasz. Szanujący się warsztat nie będzie naprawiał bezgotówkowo dla takiej firmy krzak.

SP
Pracownik
@Właściciel warsztatu

Temat świeży. Próba umówienia się w ASO VW na likwidację szkody. Pytanie ze strony ASO o ubezpieczyciela. Odpowiadam Unext. Odpowiedź ASO: dziękujemy, nie rozliczymy się z taką firmą bo ta"krzak" jest.

Berbahaya
Pracownik
@Mirek

naprawiałem bezgotówkowo. Serwisy autoryzowane odmawiają przyjęcia jak słyszą nazwę tej ubezpieczalni, bo wiedzą że firma działa umyślnie na szkodę poszkodowanych i będą musieli poświęcać dużo pracy i czasu na kontakt i akceptację kosztorysu. Ja po znajomości dostałem się z samochodem do autoryzowanego serwisu. 3 tygodnie było oczekiwania na akceptację. Z codziennym zapewnianiem, że akceptacja do serwisu zostanie wysłana "dzisiaj" i nie wiemy dlaczego nie była wysłana wczoraj. Sam formularz jest zmanipulowany nastawiony na (usunięte przez administratora) poszkodowanego, poprzez brak miejsca na przekazanie dyspozycji wypłaty. Więc trzeba zostawić puste, bo inaczej z automatu pójdą na gotówkową, która przy nowych autach jest wielokrotnie zaniżona.

anonim
Inne

Czy jako Ekspert ds. Ubezpieczeń OC Zawodowych od samego początku można już pracować hybrydowo tak jak wskazali w opisie czy jednak na samym początku przez jakiś okres próbny trzeba być stacjonarnie? Mieszkam dość daleko biura dlatego wole się zorientować

daniel
Inne
 Pytanie

Tak , omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Otrzymałem od nich ofertę ubezpieczenia auta. Niestety ich oferta była dwa razy droższa od innej oferty. Teraz nękają mnie e-mailami , że nie opłaciłem umowy. Jakiej umowy. Ludzie tam pracujący nie mają pojęcia o przepisach obowiązujących w tym temacie. A może uda się wyłudzić kasę ?.

KIEROWCA
Inne
 Pytanie
@daniel

WITAM I JAK SPRAWA SIE SKONCZYŁA UMOWE IM WYPOWIEDZAŁES W TERMINIE CZEMU PONAWIAJA ci POLISE .?

anonim
Inne

Witam, w ofercie dla eksperta ds. ubezpieczeń OC zawodowych widziałem informację o tym, że minimalne doświadczenie na tym stanowisku wynosi 3 lata z podobnego stanowiska. zastanawiam się jak wobec tego dalsza część rozmowy rekrutacyjnej może wyglądać, co na niej jest sprawdzane?

Iza
Inne

UWAGA firma do której wpłacić pieniądze można bezproblemowo ale jeżeli chodzi o uzyskanie odszkodowania robią wszystko żeby nie wypłacić lub celowo utrudniają wypłaty, jeżeli już jednak dojdzie do wypłaty trwa to niekiedy pół roku więc stanowczo odradzam współprace z tą firmą, jak się to mówi „omijać szerokim łukiem”!!!

Iza
Inne

UWAGA firma do której wpłacić pieniądze można bezproblemowo ale jeżeli chodzi o uzyskanie odszkodowania robią wszystko żeby nie wypłacić lub celowo utrudniają wypłaty, jeżeli już jednak dojdzie do wypłaty trwa to niekiedy pół roku więc stanowczo odradzam współprace z tą firmą, jak się to mówi „omijać szerokim łukiem”!!!

anonim
Inne

Ciekawią mnie warunki pracy przy infolinii, obecnie jest wystawiona oferta na konsultanta. Nie ma w niej wskazanych zarobków a jednak lubię być na bieżąco. Na ile praca może być spokojna? Jest tu może ktoś z aktualnego działu mógłby polecić?

Artur
Były pracownik

Podpisuje się pod wszystkimi negatywnymi opiniami.(usunięte przez administratora). Poleciałem na cenę OC. To był mój błąd. Nigdy więcej nic w tej chorej firmie. Negatywne opinie to prawda. (usunięte przez administratora) i wyzyskiwacze kasy. Nic więcej.

anonim
Inne

Witajcie, zauważyłem, że jakiś czas temu spytano o stanowisko Dyrektora IT, mam jednak problem z odnalezieniem tej oferty, jedyna którą widzę jest już od przynajmniej miesiąca wygasła. Wznawiano te nabory czy nie? i czy jest tu może ktoś z samego działu? Jak praca w zespole IT teraz wygląda?

Pytanie
 Pytanie

Czy pensja w Unext Sp. z o.o. składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Dyrektor IT, ich ogłoszenie jest 20 grudnia na Pracuj.pl.

Poszkodowany
Inne

Firma "krzak" nie wiadomo kto to w ogóle wpuścił do Polski współczuję każdemu kto na nich trafił, niestety miałem kolizję i sprawca ma OC z tej niewiadomej firmy i są z nimi problemy nie odbierają telefonów kontakt mailowy też ograniczony brak auta zastępczego oraz nie wiadomo czy pokryją wszystkie koszty naprawy auta, będę musiał skontaktować się ze sprawcą i założyć mu sprawę w Sądzie bo jego ubezpieczalnia jest niereformowalna tak to jest jak Polak chce najtaniej i potem tylko problemy tak więc sprawa zakończy się w Sądzie już również powiadomiłem KNF aby sprawdzili firmę i sprawę zgłaszam do #tematdlauwagi może zamkną to coś i więcej poszkodowanych osób na nich nie trafi...

anonim
Inne

Czy jest tu może ktoś kto aplikował na te ofertę dla specjalisty ds. ubezpieczeń MSP? Jeszcze przez jakiś tydzień będzie dostępna i rozważam aplikowanie. Trudo jest mi się odnaleźć w tych komentarzach, chyba większość jest od samych klientów? od strony osoby zatrudnionej jak ta relacja wygląda? i jakie mogą być średnie zarobki?

Obłęd
Inne
 Pytanie

Firma krzak, oczekiwanie na finał prostej sprawy lub jakąkolwiek odpowiedź na ich własnoręcznie utworzone wątki mailowe - tragiczne. ???? na takie nikomu nieznane firemki, które w odpowiedzi zaraz tłumaczą się ilością pracy i zapytań od innych ludzi, gdzie w rzeczywistości ruch tam mają, jak na wsi w niedzielę. Co dzwonisz to pierwszy w kolejce. Współczuje każdemu kto na nich natrafił. Stresu do najedzenia się wymagają. Bo mało Ci za wyrządzoną na Tobie lub Twojej własności krzywdzie. Dzwonią dwa tygodnie po zarejestrowaniu szkody o zarejestrowanie szkody. Pół miesiąca po zgłoszeniu w końcu dostaje kosztorys, okej, podpisuje, odsyłam i co? I czekam kolejny tydzień, a przelewu brak. Dzwonię i pytam na jakim etapie jest wypłata mojej szkody, bo chciałbym w końcu oddać auto do naprawy, a Pani ze zdziwieniem, że brakuje im dokumentów, a dokładniej dowodu rejestracyjnego pojazdu, myślę sobie i mówię - dziwne, bo nikt mnie o przesłanie tego dokumentu wcześniej nie prosił. I jak widać nie raczył nawet poinformować, sam musisz się dowiedzieć czego im brakuje, ale dobrze, prześlę go i czy to wszystko pytam? Tak to wszystko, wyślę nam Pan dowód i to tyle. Upewniam się pytając ponownie czy przesłanie dowodu wystarczy czy mam dosłać coś jeszcze. Pani odpowiada mi, że tak, prześlę dowód, a im zostanie tylko skontaktowanie się ze sprawcą w celu potwierdzenia szkody... Skontaktowanie ze sprawcą, miesiąc po szkodzie! ???? Po udostępnieniu kosztorysu! Mając oświadczenie z nim spisane! Rozwaliło mnie to. Mijają 4 dni, dzwonię i pytam o etap szkody, Pani twierdzi, że wszystko się zgadza i zgłoszenie jest już na finalnym etapie, w którym to zostaje wykonanie przelewu i należy go oczekiwać w przeciągu najbliższych dni. Mija kolejne 7 dni, dzwonię i pytam, znowu ta sama formułka - co z wypłatą mojej szkody, rozmowa kończy się na obietnicy kontaktu ze strony opiekuna szkody oraz zanegowaniu przez osobę na infolinii informacji o tym, że zostało mi obiecane wypłacenie środków w ciągu najbliższych dni. Zobaczymy po jakim czasie oddzwonią. Nie oddzwonili... Zadzwoniłem znowu ja - Pani z infolinii orzekła, że sprawa jest w toku. ???? Stwierdziła, iż opiekun nie chce się ze mną kontaktować ponieważ nie widzi takiej potrzeby. Przepraszam bardzo, ale to nie jest kwestia widzimisię i tego czy opiekun chce czy nie chce, a rola i obowiązki jego stanowiska - utrzymywać kontakt z poszkodowanym. Tymczasem w firmie wefox unext mentax czy jak oni chcą się nazywać, skróćmy to do jednego - kabaret. Nie wiemy kto jest naszym opiekunem, nie mamy jego danych, nie mamy możliwości kontaktu z nim, nie mamy nic. W tej chwili postanowiłem, że nie ma sensu psuć sobie dalej zdrowia i próbować załatwiać sprawę polubownie. Postanowiłem więc zaczekać kilka dni, aby sprawa od momentu zgłoszenia szkody osiągnęła już równy miesiąc i złożyć do firmy pismo ponaglające oraz informujące o ich obowiązkach i moich prawach w tej sytuacji. Tego samego dnia skontaktowała się ze mną osoba, która podawała się za kogoś zarządzającego całym tym cyrkiem z przeprosinami o infolinię i kolejną już obietnicą o przekazaniu środków na konto. Minął dzień od kontaktu, a środków na koncie wciąż nie ma, mijają 4 dni, otrzymuje telefon, w którym Pani informuje mnie o niemożliwości zatwierdzenia wypłaty pieniędzy z powodu braku kontaktu ze sprawcą wypadku. Zadałem pytanie od kiedy próbujecie Państwo skontaktować się z nim i po chwili słyszę w słuchawce: "pierwszy kontakt próbowaliśmy nawiązać 20 września... Słucham? Czyli od miesiąca nie jesteście w stanie skontaktować się ze sprawcą, a mnie codziennie zbywacie i nawet nie potraficie poinformować, że jest taki problem? Znam sprawcę, mam z nim kontakt na na codzień i nie jest to dla mnie problemem po prosić go, aby się z wami skontaktował - mówię. Pani stwierdziła, że może rzeczywiście błędem było nieinformowanie mnie o tym, ale oni takiego obowiązku nie mają. Ciul z tym, ale kłamać i obiecywać w zamian za to już mogą? Wolą ciągnąć sprawę i męczyć się ze mną zamiast poinformować mnie i szybko ten kontakt nawiązać? Obiecałem, że załatwię im telefon od sprawcy. Jak obiecałem tak zrobiłem. Tego samego dnia sprawca w mojej obecności wykonał do nich telefon, otrzymał odpowiedź, że dziś jest za późno i ma się z nimi skontaktować jutro w wyznaczonych godzinach. Następnego dnia, kiedy do nich zadzwonił Ci stwierdzili, że odezwą się do niego do 10 minut. Jak możecie się domyślić nie odezwali się do dziś ???? A, i oczywiście cała historia problemów kontaktu ze sprawcą została zmyślona, a z człowiekiem nikt nie próbował się skontaktować. Wracam do punktu wyjścia. Kiedy piszę to, zostało im 12 godzin i zajmuje się tym od strony prawnej, a sprawca jest już zainteresowany szybkim rozwiązaniem umowy z dotychczasowym ubezpieczycielem. Także jeżeli jesteś poszkodowanym, a ubezpieczeniem sprawcy jest zakład Wefox-Unext-Mentax, żądaj kwoty odszkodowania od sprawcy z góry, albo niezwłocznie zaproś do zapoznania się z wydarzeniem policję, by uniknąć mojej historii.

1
Audi a8
Inne
@Obłęd

Bo mam to samo

Pepol
Inne
@Obłęd

Ta firma to nieporozumienie. Trzymajcie się od niej z daleka.

Mirek
Pracownik
 Pytanie
@Obłęd

A dlaczego nie oddałeś do warsztatu na naprawę bezgotówkową. Wystawiasz pełnomocnictwo w warsztacie i się niczym nie martwisz. Naprawiliby bez twoje zaangażowania i jeździłbyś autem zastępczym do czasu odebrania swojego auta po prostu odstawiasz auto i bierzesz zastępcze a zastępcze oddajesz gdy odbierasz swoje. Uwinęliby się szybko bo do czasu zamknięcia sprawy to ubezpieczyciel płaci za to auto zastępcze. Ciekawe co na to twój agent ubezpieczeniowy. Chyba że robiłeś w jakimś Mubi, Porówneo albo innym tworze. A może wziąłeś rozliczenie kosztorysowe bo chciałeś na tym zarobić ? No cóż jak się nie ma rozgarniętego agenta to ma się problem. Ja nie widzę żadnego problemu w tym w czym ty go widzisz. Zmień agenta bo dotychczasowy jakoś nie dba o swojego klienta.

Właściciel warsztatu
Inne
@Mirek

Mirek tylko weż pod uwagę , że warsztaty nie mające podpisanej umowy tą firmą "ubezpieczeniową " nie są skore do naprawy bezgotówkowej z takim tworem. Właśnie ogarniam temat bratu. Brak słów, jeden wielki badziew. Sprawca ubezpiecza byle taniej , a poszkodowany potem się buja z problemem. Brak kontaktu , nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile. PORAŻKA

Daniel_bez_honoru
Pracownik
@Obłęd

ale bzdury " żądaj odszkodowania od sprawcy z góry" cooo :D człowieku. Mogłeś to zgłosić do swojej ubezpieczalni i byś miał szybko po sprawie ;) Jak jesteś nie zaradny to czekałeś pół wieku proste!

JACK
Inne
@Daniel_bez_honoru

Niestety. To nie takie proste. Firma UNEXT nie jest wpisana w rejestr firm tzw. "szybkiej wypłaty". I dlatego odszkodowanie z własnej firmy jest nie możliwe.

anonim
Inne

Cześć, z jakich stanowisk składa się aktualny zespół IT? zastanawiam się na jakie byłaby szansa by moc ewentualnie się przyjąć. teraz właśnie dyrektora do niego poszukują. W tym przypadku jednak odpowiednich kwalifikacji mi brak. Czy wszyscy mogą pracować zdalnie?

Piotr
Inne
 Pytanie

Firma,, (usunięte przez administratora) Zero kontaktu. Nie można się dodzwonić. Nie ma kontaktu z kimś, kto w normalnej firmie nazywa się ,, likwidator" czy ,, opiekun " szkody. Od miesiąca kiedy zgłosiłem szkodę ( sprawcą kolizji ubezpieczył samochód w tym Czymś) nie ma z nikim kontaktu. Kto dał temu czemuś pozwolenie na działalność? Kto tam pracuje? Jak im nie wstyd?

@
Inne

Czy poprawa danych w treści ubezpieczenia samochodu musi tak długo trwać i mówienie że na takie sprawy mamy 14 dni to nie mogę sobie wyobrazić jak by to chodziło o wypadek to jest dziwna sprawa nie polecam takiej firmy

Zostaw merytoryczną opinię o Unext Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Unext Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Unext Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Unext Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Unext Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 4 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Żwirki I Wigury 16A
    02-092 Warszawa
  • NIP: 1182199314 REGON: 384323240 KRS: 0000802497
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Unext Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii