Dziękuję Kolegom za opinie na temat firmy, co pozwoliło mi zapoznać się lepiej z realnymi warunkami. Miałem przyjemność odbyć rozmowę rekrutacyjną - z jednej strony rzeczywiście roztaczana tęcza, jaka to przyszłościowa praca. Plus deklaracja, że "na początek" wiedza merytoryczna nie jest tak istotna. Z drugiej - w drugiej części rozmowy sprawdzanie mojej wiedzy przez potencjalnego polskiego przełożonego - dość szczegółowe pytania. Tak szczegółowe, że pytający sam się w nich pogubił - podając co najmniej w dwóch kwestiach błędne (raz błędną. raz nieaktualną) odpowiedzi. Warto chyba jednak się lepiej przygotować do egzaminowania kandydata i przed rozmową zweryfikować/znać poprawne odpowiedzi na swoje pytania. Poza tym wrażenia pozytywne, każda rekrutacja to fajna okazja, żeby sprawdzić, gdzie warto uzupełnić wiedzę i jakie pytania padają.
Super firma, częste premie, świetna atmosfera pracy, dużo wyjść pozapracowych, duża możliwość rozwoju, żadnej presji, mało roboty. No, tak mówili na rozmowie kwalifikacyjnej. A jak było naprawdę: już przy podpisywaniu umowy lojalka na 18 miesięcy za początkowe szkolenie, które tak jak już ktoś napisał jest żartem, prowadzone przez dwie laski z Indii które tylko czytają slajdy, zadać im trudniejsze pytanie to muszą wszystko sprawdzać. Po szkoleniu roboty mnóstwo, trzeba wyrabiać 200% normy i to i tak mało, zawsze trzeba brać więcej i więcej. Odejdziesz od kompa na 5 minut to publicznie sie pytają gdzie jesteś. Premie są jak yeti, każdy słyszał i nikt nie widział. Z teamu który liczył rok temu 30 inżynierów w chwili obecnej jest może z 10, reszta albo uciekła albo Ci którym się udało przeszli do Palo Alto. Weźmiesz L4 to manager na ciebie krzywo patrzy. No dramat, tragedia, nie przychodźcie tutaj za nic. Żeby nie było że same minusy to jest jeden plus, dział HR jest świetny i zawsze Ci pomoże i załatwi rzeczy których oficjalnie się załatwić nie da.
Firma poszukująca tanich pracowników wsparcia. Oprócz lojalki na 1,5 roku, dostaniecie państwo szkolenie prowadzone przez osoby, które nie przepracowały z produktem nawet jednego dnia i slajdy dostępne z internetu. Po tym "przygotowaniu", należy pobierać jak największą ilość spraw (co najmniej 4 dziennie, przy obiecywanych 2), które mają zostać obsłużone w jak najkrótszym terminie. Jakość nie ma znaczenia. Firma oferuje dni urlopowe, których nie pozwala wybierać, a jeśli pójdziecie na L4, zostanie wam to wytknięte. Tak samo, jeśli wyjdzie się z kolejki za potrzebą na 5 minut. Kierownictwo nie zamierza dotrzymywać składanych obietnic, ani wprowadzać pożytecznych zmian. Lubią wymagać od innych, ale nie od siebie. Jedyną mocną stroną dotychczas, było wsparcie mentorów i starszych inżynierów, zwłaszcza z Palo Alto. Atmosfera wśród szeregowych pracowników z reguły poprawna, jednak klienci są przeważnie roszczeniowi i wymagający. Jednak jedynym produktem obsługiwanym przez firmę są produkty Palo Alto, natomiast firma blokuje przejście do tej firmy, jeśli nie odsłużycie paru dobrych lat. Nie życzę nikomu takiej pracy, chyba że w całkowitej desperacji.
Mocno odradzam aplikowanie do tej firmy. Kłamstwa podczas rozmów kwalifikacyjnych o premiach których nigdy nie ma. Firma zmusza do podpisania długotrwałej lojalki na ogromne pieniądze za szkolenie które jest nic nie warte i daje żadnego certyfikatu. W pracy brak wsparcia od kogokolwiek, jest sie zdanym na samego od siebie początku. Management ingeruje w to kiedy mozna a nie mozna brac urlopu i przestrzega przed braniem L4. Praca tam to udręka, nie pakujcie sie w to
Dzień dobry, Chcę zapytać o wasze doświadczenia na temat możliwości współpracy. Czy pracodawca gwarantuje dodatkowe benefity? Dziękuje za podpowiedź.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Iopex Technologies Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Iopex Technologies Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.