Opinie o APS Poland S.A. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie APS Poland S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w APS Poland S.A. o rekrutacji.


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o APS Poland S.A. w Wrocław

Ex pracownik
Były pracownik

Polecam pracę w APS POLAND zarówno w dziale windykacji jak i w dziale sprzedaży. Najlepsze szefostwo na świecie, super współpracownicy oraz naprawdę fajne zarobki. ????

Amelia
Inne
@Ktoś

Oooooo....to całkiem ładna podwyżka, a czy to jest kwota netto czy brutto? Każdy dostaję taką podwyżkę, czy trzeba ją sobie wynegocjować? Ale ta ekstra premia jest jednorazowa? Podałbyś też kwotę tej premii?

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie APS Poland S.A.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

ty
Pracownik
@anonim

Sytuacje takie zdarzaja sie sporadycznie ze ktos musi zostac dluzej w pracy ktos tu za brdazo wyolbrzymia sprecjalnie zeby narobic zamieszania. jesli chodzi w wczesniejsze wyjscia czy spoznienia tez jest to dogadane z zespolani i kierownictwem i nic nie protestuje czy mowi ze sposb nie jest dobry.

Monika Nowy wpis
Inne

Hej. Doczytałam w ogłoszeniu na stanowisko radcy prawnego ze po okresie próbnym jest możliwość pracy zdalnej. Okres próbny wynosi 3 miesiące?

Maciek Nowy wpis
Pracownik

Praca w tej firmie jest dla ludzi bez ambicji i honoru. Szefostwo to nieuki i bezczelni idioci. Nie polecam nikomu.Omijać tę firmę szerOKIM ŁUKIEM I JEJ DYREKTORA

Maria Nowy wpis
Inne

Halo, firmo, nie tylko na niepokojące informacje warto reagować :)) Po jakim czasie specjalistka ds. windykacji telefonicznej może przenieść się z pracą na home office i czy otrzyma narzędzia pracy? Od czego zależy przyznanie konkretnej kwoty z przedziału 4,600-5,200 zl brutto? Widzę, że tu się windykacją interesują kandydaci, a reakcji brak.

232323 Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
Kandydat
 Pytanie

ile trzeba czekać na info zwrotne po rozmowie rekrutacyjnej w dziale windykacji?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma APS Poland S.A. prowadziła rekrutację na stanowisko Pomocniczy pracownik obsługi. Czy brałeś w niej udział? Możesz opowiedzieć innym o tym, jak było. Czy przebieg rozmowy odpowiadał Twoim potrzebom? Podziel się swoją opinią z innymi.
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kat
Pracownik

Nie polecam szefostwo zmienia się tu co parę lat tu prawie już nikt nie pracuje oprócz 2, 3 osób które znalazły sobie posadkę do emerytury i tak siedzą lol praca jak to ktoś wcześniej napisał na przeczekanie albo dla tych co chcą zniszczyć sobie życie :) to polecam

Damian
Inne
@Kat

Czemu kadra kierownicza tak często do wymiany? Ludzi sami odchodzą czy za brak wyników i zysków zwalniają? Szeregowi pracownicy też mają taką rotacje?

Pytanie
 Pytanie

Czy APS Poland S.A. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie APS Poland S.A.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Xyz1
Były pracownik
@Pytanie

Usłyszysz, że nikt Ci nie kazał zostawać. Tam nie ma czegoś takiego jak nadgodziny. Zostaniesz 20 minut dłużej w pracy bo bedziesz rozmawiać z klientem/dluznikiem, następnego dnia się spóźnisz 5 minut to będziesz musieć to odrobić. Nikogo nie będzie interesować, ze dzień wcześniej dłużej się siedziało

Pracodawca

@Xyz1

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Jesteśmy zaniepokojeni opisaną wyżej sytuacją i jeżeli rzeczywiście miała miejsce prosimy o kontakt z sekretariatem 71 371 47 00 celem wyjaśnienia sprawy. Pozdrawiamy, APS Poland

anonim
Kandydat

No ale nie ma jakiegoś systemu w którym można by zapisywać godziny i dni w jakich zostaje się dłużej? Żeby potem odebrać wolne właśnie jak się ktoś spóźni albo potrzebuje wyjść wcześniej. Nikt nie pogadał z kierownikiem na ten temat? Czy po prostu dłużej w pracy zostaje się sporadycznie?

ty
Pracownik
@anonim

Sytuacje takie zdarzaja sie sporadycznie ze ktos musi zostac dluzej w pracy ktos tu za brdazo wyolbrzymia sprecjalnie zeby narobic zamieszania. jesli chodzi w wczesniejsze wyjscia czy spoznienia tez jest to dogadane z zespolani i kierownictwem i nic nie protestuje czy mowi ze sposb nie jest dobry.

Marianna
Pracownik

Pracowałam w APS Poland przez dłógi czas i naprawdę bardzo mi się podobało, ludzie tacy no przyjemni i w ogóle jakoś tak fajnie, strasznie polecam firmę każdemu kto szuka (usunięte przez administratora) pracy. Naprawdę aplikujcie bo potrzeba tu ludzi bo szybko odchodzą. Ja sama bym nie odeszła gdyby mnie nie zwolnili. Zresztą kompletnie nie rozumiem tej decyzji, skoro nie mają ludzi do pracy. Także polecam z całego serca każdemu, tylko bo wiadomo to nie jest praca dla takich kumatych ludzi, tylko tak bardziej jak ktoś ma problemy z myśleniem albo coś

Ex pracownik
Były pracownik

Polecam pracę w APS POLAND zarówno w dziale windykacji jak i w dziale sprzedaży. Najlepsze szefostwo na świecie, super współpracownicy oraz naprawdę fajne zarobki. ????

Kamil
Inne
@Ex pracownik

Fanie że atmosfera tak dobra bo to dla mnie ważne. A jak już wspomniałeś o zarobkach to powiesz czy są premie? Podciągają wypłatę do góry czy sama podstawa tak dobra?

2
On
Pracownik
@Kamil

Są premie ale na wysokie zarobki to bym nie liczył na atomsferę w pracy tak robi ja zespół nie kierownictwo ostatecznie praca na przeczekanie osobiście odradzam

Renata
Inne
@On

To podałbyś widełki płacowe w dziale windykacji? Jak z wierzycielami, ciężko jest? Bardzo niemili? Czy raczej da się przeżyć?

Ex pracownik
Były pracownik
@Kamil

Co pol roku sa podwyzki podstawy wynagrodzenia. Jesli chodzi o premie to najlepsi sa w stanie zarobic wiecej niz team leader. Rotacja jest duza poniewaz nie kazdy lubi prace z klientem.

Hanka
Kandydat
@Ex pracownik

Ile procent tej podwyżki i premii? Co pół roku to dosyć często, no ale to plus. Wiadomo, praca z klientem nie podpasuje każdemu, ale ciekawi mnie, czy jest jakieś wdrożenie do pracy w sprzedazy? Nie wiem, jakieś szkolenia, skrypt z wytycznymi?:D

On
Inne
@Hanka

Tak jest bot uczących (usunięte przez administratora) 2023

Miki
Były pracownik
@Hanka

Podwyżka taka, że nawet na waciki ci nie starczy, a szkolenie będziesz musiała sama robić nowo zatrudnionym już po miesiącu i to nie spowoduje, że będziesz miała mniejsze cele. Także z każdym miesiącem coraz większy zapierdziel za te same marne pieniądze.

Ktoś
Pracownik
@Miki

Ni jak 600 zł podwyżki dla CB to marne Pieniądze to naprawdę masz wysokie oczekiwania + Do tego zawsze przy przedłużeniu umowy jest kolejna ekstra premia

Amelia
Inne
@Ktoś

Oooooo....to całkiem ładna podwyżka, a czy to jest kwota netto czy brutto? Każdy dostaję taką podwyżkę, czy trzeba ją sobie wynegocjować? Ale ta ekstra premia jest jednorazowa? Podałbyś też kwotę tej premii?

MATI
Były pracownik

Firma żenada. Nie polecam nikomu

Pracodawca

 Pytanie
@MATI

Dzień dobry, czy możemy prosić o informację, co wpłynęło na powyższy negatywny wpis? Każda opinia pomaga Nam się doskonalić, dlatego będziemy wdzięczni za wskazówki :-) Pozdrawiamy, APS Poland S.A.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Przemo
Kandydat

A co jest przyczyną tej rotacji, chamskie zachowanie 'góry' o którym wspominasz, czy ogólnie atmosfera/relacje w firmie? Dlaczego uważasz że to praca tylko dla osób bez ambicji, na przeczekanie, czego tutaj brakuje, nie doceniają, uważasz, że wynagrodzenie nie jest okay albo może nie umożliwiają awansu? Mogę liczyć na info?

XYZ
Były pracownik
 Pytanie

Teoretycznie przyjazna atmosfera napotyka pewne zakłócenia. Nowi pracownicy zauważają to już po paru dniach. Jak sobie radzi z tym owa "wegetująca" firma? Również teoretycznie jest otwarta na uwagi, ale po to, by obrócić je przeciwko tobie. Z twojej opinii do procesu zmian w firmie wejdzie niewiele, w przeciwieństwie do ilości ludzi odchodzących z niej. W złoty papierek można owinąć wiele, szczególnie bajkę o zmianach, które pseudo profesjonalni kierownicy prowadzą od długiego czasu. Można byłoby ten czas skrócić, gdyby mieli faktyczny szacunek do swojej pracy, w której mają bardzo wygodnie, jak i do pracowników, którzy jasno deklarują problem. Zatem kaskadę kłopotów od zarządzania do sensu projektów zaczyna liderka działu sprzedaży. Wystarczy tydzień, by dostrzec jej przypadkowość bycia na tym stanowisku. Gdzie osoba, która wprowadza w pracy stres, może zostać liderem i nie stanowi wzoru? No właśnie, firma sama się podsumowała, dając jej to stanowisko. Zanim podpiszecie umowę, zastanówcie się, czy warto pracować u boku osoby, która nie ma cierpliwości, kompetencji i dobrego charakteru. Drodzy kierownicy, firmę buduje się od zarządu. Nie każcie zatem najpierw patrzeć pozostałym pracownikom na siebie, zanim ocenią tych, którzy mają nimi zarządzać. Ryba psuje się od głowy. Jeżeli macie nadal udawać profesjonalnych, to podejmijcie takie decyzje i szanujcie pracowników. Nadal podziwiam bańkę, w której żyjecie, bo firma nie ma za dużo wspólnego z rozwojem, gdy nie stać ją nawet na lepsze płace, dla tych którzy NAPRAWDĘ ją utrzymują.

1
yzx
Pracownik
@XYZ

Naprawde cenne uwagi. Proponuje otwarzyc wlasna firme i wprawadzic je wszsytkie w zycie.

1
Xyz
Były pracownik
 Pytanie
@yzx

Widzę jeden z gorszych argumentów. Wszyscy, którzy was negatywnie ocenią mają teraz zakładać firmy, aby udowodnić, że da się lepiej?

Pracodawca

@XYZ

Dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy, APS Poland S.A.

Renata
Inne
@XYZ

Piszesz o słabej atmosferze w dziale sprzedaży, a masz może informacje o tym, jaka atmosfera panuje w innych działach? Obserwuje cyklicznie pojawiające się oferty pracy w tej firmie, bo chciałabym aplikować, ale jak na razie nie widzę żadnej i tak sobie myślę i mam nadzieję, że skoro tak często nie rekrutują to znaczy, że ludzie są w jakimś stopni zadowoleni z pracy w ich firmie i nie odchodzą...

Były pracownik
Były pracownik

Liderka działu sprzedaży - szumnie mówiąc , jest nią tylko z nazwy. Zaczynałem z nią pracę, i w ten sam dzień, kiedy była już menadżerka, zrobiła z niej liderkę, pokazała swoje prostactwo. Dodam tylko, że wcześniej owa liderka niemająca żadnych kompetencji ani umiejętności miękkich pracowała jako operatorka skanera na Bielanach w Amazonie. Gdyby, to była moja firma, i byłbym osobą decyzyjną, nie przeszłaby 1 etapu rekrutacji, chyba, że na stanowisko sprzątaczki. Więc skoro, taka osoba dalej jest liderka, to świadczy wyłącznie o samej górze, dyrektorze i menadżerze. Omijajcie te firmę, zresztą opinie już i tak macie wyrobioną we Wrocławiu, sądząc po ilości negatywnych komentarzy na tym profilu.

Q
Były pracownik

Praca tutaj to (usunięte przez administratora)i wodorosty team liderka zespołu sprzedażowego jest osoba niekompetentną, bezczelną, nie nadaje się do pracy z ludźmi, sprawia ze praca z nią jest najgorszym doświadczeniem zawodowym. Gorąco odmawiam każdemu

Pracodawca

@Q

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Przykro Nam, że współpraca pozostawiła tak negatywne odczucia. Profesjonalizm i rzetelność Naszych pracowników jest dla Nas sprawą priorytetową i zawsze jesteśmy gotowi zareagować na wszelkie przejawy niepokojących zachowań. Życzymy owocnych i satysfakcjonujących doświadczeń na Pańskiej dalszej drodze zawodowej. Pozdrawiamy, APS Poland S.A.

XYZ
Pracownik
@APS Poland S.A.

"Profesjonalizm i rzetelność Naszych pracowników jest dla Nas sprawą priorytetową" - otóż nie jest.

Roxana
Były pracownik

Pracowałam tam 1.5 roku temu po 5 dniach odeszło z dziewczyną. Firma (usunięte przez administratora). Dział windykacji, to żenada. Na pytanie klienta - proszę pisać podstawę prawną, dlaczego Pani dzwoni, to (usunięte przez administratora) odpowiedziała, jakby nie bylo podstawy, to bym nie dzwoniła. Rotacja na okrągło. Omijać ten (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Roxana

Szanowna Pani Roxano, portal służy do zamieszczania merytorycznych opinii. Wrażenia z 5 dni, jak Pani to ujęła, pracy sprzed półtora roku nie są merytoryczną opinią. Co najwyżej świadczą o Pani profesjonalizmie i podejściu do pracy, o kulturze wypowiedzi nie wspominając. Z poważaniem, APS Poland

Roxana
Były pracownik
@APS Poland S.A.

Odeszłam.po 5 dniach bo w tej firmie kultura nie istnieje. Jesteście (usunięte przez administratora) Ciekawe, ze półtora roku temu odeszło razem ze mną 17 osób w ciągu miesiąca. To chyba o czymś świadczy. Nawet menadżerka was olala

Pracodawca

@Roxana

To świadczy jedynie o tym, że było wiele rzeczy do poprawy, wiele obszarów do udoskonalenia. I to zostało zrobione.

Kandydat
Kandydat

Firma nierzetelna. Byłam na rozowie kwalifikacyjnej i w ogole nie dali odpowiedzi zwrotnej chociaż zapewniali ,że na pewno będą się kontaktować. Nie można się do dzwonić do tej firmy. Nikt nie raczy odebrać telefonu.

Pracodawca

@Kandydat

Szanowny Kandydacie, nie wiemy, kiedy miała miejsce rozmowa kwalifikacyjna, ale najprawdopodobniej wciąż trwa proces weryfikacji i wyboru spośród osób biorących udział w rekrutacji. Niezależnie od decyzji o zatrudnieniu zawsze staramy się dać informację zwrotną w terminie dwóch tygodniu. Okres ten może ulec wydłużeniu w indywidualnych przypadkach. W razie pytań, prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem koorydunującym przebieg rekrutacji. Pozdrawiamy, APS Poland S.A.

Były pracownik
Były pracownik

Półtora roku temu pracowałem w tej (usunięte przez administratora). Pracowałem miesiąc, i o miesiąc za długo. Wszedłem z ciekawości i widzę, że nic się nie zmieniło (usunięte przez administratora) na stanowisku dyrektora, lidera i menadżera. Mam nadzieję, że niedługo zniknięcie z rynku pracy. Żegnam ozięble i oschle.

MATI
Były pracownik

Nic się nie zmienilo w tej (usunięte przez administratora). APS bylo jest i bedzie (usunięte przez administratora)

Kandydat
Pracownik

Byłem na rekrutacji w tej firmie. Było naprawdę ok spotkanie przebiegło w miłej atmosferze dostałem odpowiedz na zadane przeze mnie pytania. Panie zgodnie z obietnica oddzwonimy z informacja zwrotna w kwestii zatrudnienia co niestety nie zdarza się często na rynku pracy. Niestety nie zdecydowałem się z powodów osobistych. Jeśli rekrutacja zostanie wznowiona będę rozważać ponowne złożenie cv

Helena
Inne
@Kandydat

Czyli była jedna rozmowa tylko? Czy więcej etapów się toczyło? I na jakie stanowisko to była rekrutacja?

Kandydat
Pracownik
@Helena

Była rozmowa telefoniczna a następnie zostałem zaproszony na spotkanie. Specjalista sprzedaży

Kandydat
Kandydat
@Kandydat

Ja też byłem na rozmowie i mam odmienne odczucia rozmowa bez konkretów przeprowadzona niechlujnie przez dwie nierozgarnięte dziewczyny które bały się coś powiedzieć więcej jak praca wygląda a wiecie że każdy lubi się chwalić jeśli nie ma czym to znaczy że to (usunięte przez administratora) i śmierdzi

Urszula
Inne
@Kandydat

Ok... A rozmawiając doszliście do etapu Twoich oczekiwań finansowych i ich stanowiska w tej kwestii? Jakaś konkretna kwota padła? Pytam, bo moim zdaniem to kluczowe obecnie, takie info w dobie kryzysu powinno być upublicznione.

Sam
Były pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Zgadzam się, tak to wygląda i nie mówią na rozmowie czym dokładnie będziesz się zajmował, co windykował, dopiero po 3 miesiącach się dowiadujesz co dostajesz w pakiecie i na programie sprzed 27 lat. Kadra bardzo nie miła, nieprofesjonalna, "liderka" działu windykacji osoba całkowicie niekompetentna, młoda (25) bez jakichkolwiek doświadczeń zawodowych i kwalifikacji, (aż strach podlegać pod kogoś takiego, bo w razie błędów krytycznych, które sama popełnia będzie zawsze próbować zrzucać odpowiedzialność za nie na innych, nie przestrzega RODO chociażby i namawia pracownika do wpisywania-przepisywania danych 1 klienta na 2 różnych całkowicie odrębnych produktach bez jego zgody i weryfikacji) buńczuczna, w ciągłych pretensjach, braku podstaw wiedzy z windykacji, prawa, ochrony danych osobowych, z brakiem całkowitym szacunku do starszego, doświadczonego pracownika, nie słucha, przekrzykuje, wydaje bezsensowne, niezrozumiałe polecenia, a jak pytasz dokładnie o szczegóły zadania, to nie potrafi rzeczowo odpowiedzieć tylko zabiera cię do salki na rozmowę, jakby byla dyrektorką firmy i zaraz miala cię zwolnić, bo zadajesz niewygodne pytania, na które ona nie potrafi odpowiedzieć. Nie odpowiada na zadawane pytania, co ma przecież ułatwiać pracę (tym bardziej nowemu pracownikowi), bo po prostu nie zna odpowiedzi, więc zaczyna poniżać osobę z wieloletnim doświadczeniem, która mogłaby być jej matką, wie wszystko najlepiej, poniża na forum "wystarczy, że włączysz myślenie..." albo "ja szkolę, znam się na tym, już niejednego szkoliłam, jestem w tym bardzo dobra, ale po co pytasz, nie miałaś tego na szkoleniu?" i tak odbywa się szkolenie prowadzone przez tą niekompetentną osobę z przypadku, żadnego przygotowania kadrowego i kontaktów międzyludzkich - podejścia do pracownika, osoba z poważnym, ukrytym problemem behawioralnym. Dla mnie to skandal, że w XXI w. jeszcze zatrudnia się tam takie osoby i to na kierowniczych stanowiskach. Przypuszczam, że niejedna osoba zrezygnowała na wzgląd na tą "panią" i niejedna się jeszcze zdecyduje na odejście z jej powodu, a rotacja jest ogromna w tej firmie, wiec może trzeba się zastanowić nad powodem rezygnacji profesjonalnych, wieloletnich pracowników windykacji, dlatego też zatrudniają młodych, niedoświadczonych, wystraszonych pracowników, aby móc łatwiej nimi sterować i programować pod swoją modłę. Zwrócić się też nie ma tam do kogo, jeśli chodzi o pomoc mobbing i tego typu niewłaściwe rażące zachowania, pani kierownik ciągle na l4 albo urlopie, nie ogarnia zupełnie specyfiki pracy, systematyczności pracy, odpowiedzialności do klienta, pracownika, profesjonalizmu w działaniach, nie dbając tym samym o klientów i dostarczenie im profesjonalnie świadczonych usług. Dużo by pisać o nieprawidłowościach tam występujących ocierających się nawet o k.c./k.p., dlatego stanowczo odradzam pracę tutaj, szkoda nerwów, nawet uczciwa zaangażowana praca nie jest w żaden sposób monitorowana, a o swoje wyniki, efekty pracy, musisz się wielokrotnie prosić, czekać po 2 miesiące na informację o uzyskanym odzysku i premii (ludzie nawet boją się pytać, rozmowy między pracownikami odbywają się szeptem). Wszystko działa z opóźnieniem, mozolnie, wymagania od innych wielkie ze strony ciągle nieobecnej kadry-polecenia zdalne, bez wytłumaczenia sensu ich podejmowania i straty czasu na niepotrzebne, powielane ich wykonywanie, ale nie od siebie! Kierownik powinien być wzorem do naśladowania i autorytetem, a nie psim swędem za nic brać pensję. Po prostu całkowity brak profesjonalizmu. Odradzam pracę tutaj stanowczo, szkoda nerwów, zdrowia, życia, wrzody żołądka gwarantowane i to w krótkim czasie, brak komfortu pracy, po prostu brak kompetencji kadry, profesjonalizmu, jakiegokolwiek przygotowania do tak odpowiedzialnej pracy, przede wszystkim brak dialogu i brqk wiedzy w każdym temacie.

Elżbieta
Inne
@Sam

A to jest tylko jeden zespół, nie myślałeś żeby poprosić o przeniesienie do kogoś innego? Dobrze byłoby wiedzieć, jak firma rozwiązuje takie sytuacje, jeśli się ktoś nie dogaduje np. A ta premia to za co jest przyznawana?

Beata
Pracownik
@Sam

Dziwi mnie ten komentarz... niczego z rzeczy, o ktorych piszesz nie zaobserwowałam. Ludzie są fajny, wcale nie zmieniaja sie często, kadra zarzadzajaca też w porządku. Polecam :)

Nikt
Pracownik
 Pytanie
@Sam

Chcesz powiedzieć ze posiadasz wieloletnie doświadczenie i została podjęta przez ciebie praca bez wiedzy co dokładnie będziesz robić ? To chyba trochę śmieszne, wybacz. Po za tym wydaje mi się ze bylo jakieś ogłoszenie o prace w którym było opisane co będzie należeć do do Twoich obowiązków. Skoro pracowałeś/ pracowałaś w tej firmie to chyba zaproponowane warunki nie były takie złe a decyzja o współpracy została podjęta świadomie

Były pracownik
Były pracownik
@Elżbieta

Firma nie rozwiązuje problemów, bo udaje że ich nie widzi/ nie ma. Dla nich pracownicy się nie liczą. Jak nie Ty to inny, byle by umiał pisać i mówić.

Mosiu
Pracownik
@Sam

Masz rację Aps to wielkie (usunięte przez administratora)

Były pracownik
Były pracownik

Firma APS podzielona jest na 2 projekty: główny windykacja i sprzedaż platformy internetowej. Jak wygląda praca na windykacji- nie oceniam, gdyż praca tam nie była mi dana. Projekt sprzedażowy sam w sobie nie jest zły. Proste zasady: pozyskanie klienta, pomoc w wejściu na platformę, uruchomienie konta. Problemem firmy to szefostwo, ktore nie ma bladego pojęcia o technikach i umiejętnościach sprzedaży. Nagminne porównywanie sprzedaży do windykacji i pracy na cc jest dla mnie całkowicie sprzeczne i śmieszne, bo jeżeli ma to polegać na takiej masowce to ta platforma nigdy nie będzie wiarygodna. Sprzedaż to nie kontakt z zadawaniem jak automat pytań, a relacją, której nikt z szefostwa nie umie zrozumieć. Żeby coś sprzedać musisz umieć sprzedać siebie. Szkolenie: nikt dla Ciebie nie ma czasu, mimo że jesteś nowym pracownikiem i powinni ten czas mieć przygotowany. Twoim zajęciem jest słuchanie innych pracowników jak rozmawiają z klientem, ale masz całkowity zakaz zadawania pytań. Masz je notować na kartce i nie przeszkadzać. W ciągu dnia masz 1 h szkolenia, które lepiej i szybciej by trwało gdyby było prowadzone przez wybranego innego pracownika, bo ma faktycznie wiedzę i doświadczenie w tym co robi, a nie bierne spojrzenie i wiedzę z opowiadań. Następnie szkolenie z platformy sprzedażowej na której początkowo nie będę pracować, mimo że nie znam nadal raportowania w CRM. Team leader- kobieta, która nie umie panować nad emocjami, jest po to żeby być. Czepialska, niekontrolujaca swoich słów, nie umiejąca słuchać pracowników, bez emaptii, a w dodatku bez jakiegokolwiek szkolenia/wykształcenia/ wiedzy na temat sprzedaży. Stanowisko objęte chyba z losu na loterii, albo firmie bardzo nie zależy na trwałości projektu, bo osobiście jestem za zwolnieniem jej. W najgorszym wypadku ktoś w końcu poda ją do PIPu za (usunięte przez administratora)i karygodne zachowanie. Dodatkowo widać brak jej wiedzy praktycznej, gdyż na pytania odpowiada chaotycznie, bez zrozumienia i jakiegokolwiek sensu lub sprzecznie. Poniżanie innych pracowników i zwracanie uwagi co do jakości pracy na forum zespołu podlega pod (usunięte przez administratora):) Nad nią są 2 menadżerki, które głównie skupiają się windykacji, nie mniej starają się coś pomóc. Problem w tym że albo udają że nie widzą, albo nie chcą widzieć problemu z Team liderką co przekłada się na ich negatywny odbiór. Mają wiedzę co do zarządzania zespołem ale jeżeli chodzi o windykacji i pracę w cc, a nie sprzedaż. Same są byłymi pracownicami tego działu, stąd nie umieją podołać z projektem sprzedażowym. Jestem pracownikiem o bardzo bardzo krótkim stażu w firmie, jednak zdobyta wiedza była dzięki innym pracownikom, którzy są niemal od początku projektu. Niestety nie wróżę przyszłości, gdyż podczas rozmów kilka osób deklarowało że jest już na wypowiedzeniu lub szuka innej pracy. Jeżeli firma ich faktycznie straci to mogą już pogodzić się z zamknięciem projektu. Podsumowując: jeżeli już się ktoś bierze za projekt, który odbiega od prowdzaonej dotychczas działalności to albo zatrudnia osoby z branży, albo się za to wgl nie bierze.

Zostaw merytoryczną opinię o APS Poland S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w APS Poland S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy APS Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w APS Poland S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 7 to opinie pozytywne, 39 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

APS Poland S.A.
1.3/5 Na podstawie 42 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
APS Poland S.A.
Przejdź do nowych opinii