Ja również się niestety zawiodłam, bo jeśli coś zamawiam to jednak oczekuje się że przesyłka którą otrzymam będzie kompletna. No jednak tak nie jest, ponieważ po zamówieniu kompletu kolczyków, ja otrzymuje komplet z brakami przy tym logicznie płacąc za całość. No dla mnie niedopuszczalna sytuacja.
Potrzebuje pomocy 27,01 kupiłam parę produktów, natomist nie dostałąm zadnego potwiedzenia zakupu,totalnie nic. Pieniądze znikneły z konta . Pisałąm maile, dzwoniłam ,dalej cisza pisałam anulacje, próbowałam wszystkiego. Dziś jest 8,02,2021 i dalej cisza, zaczynam się martwić bo to nie było 20 złotych ....
Jestem zażenowana sytuacja wogóle całego sklepu. Próbowałam rozwiązać to w spokojny sposób, ale się po prostu nie da. 14 stycznia zamawiałam kalendarz za cenę 69,80, po pierwsze kalendarza na stanie brak, maila brak, a pieniądze pobrane razy dwa :). Jest dzisiaj 11 marca. Ani produktów, ani maila, ani pieniędzy nadal nie zobaczyłam na oczy :). Z czego sklep twierdzi, że to bank musi odblokować środki.
Zdecydowanie nie polecam pracy w sieci Stradivarius. Początkowo kierowniczki wydają się w porządku, są chętne do pomocy. Ale szybko zdążyłam zauważyć że dyspozycje które zaznaczamy w terminarzu na przyszły miesiąc są zupełnie niepotrzebne bo szefostwo zmienia grafik każdego dnia, przez co ciężko jest cokolwiek zaplanować. Studiuje weekendowo i zapewniono mnie że nie będzie to problem, mimo tego dostawałam telefony czy mogę przyjść po zajęciach. O nadgodzinach dowiadywałam się tego samego dnia, nikt wcześniej mnie nie pytał czy chce je brać. Przyszłam do pracy i dowiedziałam się że następnego dnia rusza wyprzedaż i trzeba wymetkowac cały sklep, czyli zostać do północy. Zdarza się tez ze przychodzi się do pracy i okazuje się że niepotrzebnie bo grafiki się zmieniaja non stop, i trzeba wrocic do domu. Nie zgadzam się z tym ze jest to praca dla studentów. Powinni zmienić swoje oczekiwania bo nie da się połączyć studiowania i pracy w tej firmie a o życiu osobistym już nie wspomnę.
Wiem, że to może nie na temat, ale mam ogromny problem. Wczoraj zamówiłam kilka rzeczy ze Stradivariusa. Zaplacilam kartą online. Jednak ich strona internetowa zostawia wiele do życzenia. Za moje zamówienie pobrali mi z konta pieniądze nie - raz tak jak powinni a dziewięć razy????????. Numer na infolinię podany na stronie jest niedostępny. Nie wiem po co w ogóle podają go. Napisałam maila, ale narazie nie odpisali. Tragedia! Może ktoś mi doradzi jak dodzwonic się do biura obsługi klienta skoro ten numer telefonu to jakaś podpucha. Już nie wspomnę o tym, że nie dostałam żadnej wiadomości o zamówieniu na maila????????.
Mam ten sam problem, kase pobrało mi dwa razy i też zero informacji odnośnie realizacji zamówienia. Dodzwonić też się nie mogę...
Mam ten sam problem, moje zamówienie zostało nie 1 raz, a 6 razy złożone, i kasa z banku poszła, teraz nie mogę ani sie dodzwonić, ani żadnego kontaktu. nie dostałam tez żadnej informacji na maila.........
Widzę, że nie tylko ja mam problem z pobranymi środkami z konta - dwukrotnie i brakiem nr zamówienia. Do tego brak kontaktu z obsługą klienta..
Miałam ten sam problem. Nawet dzwoniłam do banku o interwencje bo kase miałam w blokadzie cały czas. Na szczęście po 2 tygodniach pieniądze zwrócili. Chory system ze najpierw sie płaci a później otrzymuje bądź nie otrzymuje numer zamówienia! Wszędzie w każdym sklepie jest odwrotnie najpierw zamówienie potem płatność i wtedy sie nie zostaje na lodzie bez kasy na koncie i bez ubrań. NIE POLECAM TEGO (usunięte przez administratora)SKLEPU
TRAGEDIA NIE FIRMA ! zamówiłam ostatnio spodnie przez internet, co prawda bez konta ale w innych sklepach normalnie się sprzedaz odbywała. Obciążyli mi konto , po czym napisali ze nie maja spodni na stanie . Nie dostałam żadnego emaila , z wyjaśnieniem a podawałam go. Nie można się skontaktować ze sklepem w żaden sposób . Nie wiadomo czy pieniądze odzyskam. NIE POLECAM !!!!!
Najgorsza firma z możliwych ! Zerowy kontakt firmy z klientem wysyłają uszkodzony produkt a pózniej nie odpisują na meile nie zwrócili pieniędzy !!! Tak naprawdę (usunięte przez administratora)klienta !
Paczkę zamówiłam 18.01.2021 realizowany czas dostawy miał być 25-26.01.2021 lecz paczka nadal nie dotarła. Była zapłacona z góry
Może skontaktuj się z działem obsługi klienta? Tutaj piszemy opinie o pracy w Sklepach Stradivarius Polska :)
Wygląda na to, że Stradivarius to sklep z używaną odzieżą. Przysłali mi zmechacony sweter. Ewidentnie był noszony. Ślady użytkowania na rękawach. Inne zamówienie chciałam anulować. Próbowałam skontaktować się z działem obsługi klienta ale przychodziły mi maile "no reply" albo po hiszpańsku. Na czacie tez nikt nie odpowiadał. Dział obsługi klienta i czat to tylko atrapa. Po 12 godzinach od mojego emaila, wyrażający moja wolę anulowania zamówienia, otrzymałam maila od firmy kurierskiej, że przesyłka nie została jeszcze im przekazana, czyli można było zamówienie anulować, ale stradivarius zignorował to.
Czyli płaciłaś z góry za zamówiony towar? A nie miałaś czasem możliwości zwrotu go w ciągu 14 dni? Napisz, proszę jakie decyzje podjęłaś i czy kontaktowałaś się po swoim wpisie jeszcze raz z firmą Stradivarius Polska. Chciałbym to odpowiednio sprecyzować za Twoim pośrednictwem.
No okej, ale tutaj chyba podajemy opinie jak się pracuje w Stradivarius, a nie skargi na temat obsługi klienta... ja zawsze kontaktowałam się z infolinią jak miałam jakieś problemy z zamówieniem i odbierała kobieta, która rozmawiała ze mną w języku polskim ...
Zamówiłam przesyłkę dnia 29.12.2020 przyszła dziś dnia 11.01.2021, jedna z koszulek przyszła z plama pod pachą oraz na plecach, jest cała skulkowana. Nie polecam!
Zamówiłam u nich kremową kurtkę zimową, niestety kurtka przyszła pomazana w różowej szmince.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Stradivarius Polska Sp. z o.o.?
Jasne! Pracuje w Stradim i zaczęłam pracę zaraz po maturze. Nie wymagają żadnego doświadczenia, wystarczy być uśmiechniętym i otwartym! Reszty uczy Cię zespół!
Nie polecam zakupów w tym sklepie. To już kolejny raz jak mam duży problem z zamówieniem. Po raz pierwszy, czekałam na spodnie prawie miesiąc, po czym okazały się innym modelem, niż zamówiłam. Zwrot trwał kolejne 3 tygodnie. Ostatnio, na black friday zamówiłam kilka rzeczy. Paczka przyszła dziurawa, dosłownie wystawały z niej rzeczy, dziura była wielkości ok. 7/7cm. Delikatna bluzka przyszła zaciągnięta, z dziurą, napisałam to w formularzu na ich stronie (na którym jest limit znaków aktualnie na 201, jeszcze kilka dni temu było mniej). Poprosiłam o numer telefonu infolinii, którego jeszcze kilka dni temu nie było, pamiętam jak z poprzednim zamówieniem numer znalazłam dopiero w środku regulaminu. Numeru nie dostałam, natomiast odpisali, że reklamacja została przyjęta i zwrócą mi rzecz. Oczywiście rzeczy nie zwrócili, tylko pieniądze, chociaż zaznaczyłam, że oczekuję przysłania kolejnej bluzki, bo aktualnie jest 2 razy droższa, a nie moją winą jest, że przyszła uszkodzona. Na maile odpisują po kilku dniach. Z żadnym sklepem nie miałam tylu problemów i nie kosztował mnie tyle nerwów.
Czy ma ktoś też problem z zaplaceniem karta podarunkowa online?
Byłam pracownikiem Stradivariusa okolo roku. Dosyć dobrze ja wspominam, uważam jednak ze jest to praca przede wszystkim dla studentow. Atmosfera i prowizja od sprzedazy zdecydowanie na plus. Wiadomo ze niektorymi dogadywalam sie bardziej a z innymi mniej ale wieksze konflikty nie maja miejsca. Firmie zalezy na niskiej rotacji, mysle ze robia w tej kwestii co moga ale trzeba sie z nia liczyc bo wiekszosc pracownikow to osoby mlode. Kierownicy i regionalni ktorych poznalam byli bardzo ugodowi, w ciagu mojej pracy tylko raz spotkalam sie z decyzja kierownika o zwolnieniu kogos. Z mojej perspektywy pracownica zdecydowanie na to zasluzyla i decyzja byla uzasadniona okolicznosciami. Na minus fakt, że maja miejsce sytuacje gdzie 3 managerow jest na pierwszej zmianie, o 16 koncza oni prace a zmiane dalej prowadzi zwykly doradca klienta i to on zamyka sklep. Oczywiscie nikt nie wymaga tego od niedoswiadczonego pracownika, jednak nie ma zadnego dodatku pienieznego za prowadzenie zmiany. Wiec sytuacje ze robi to doradca klienta powinny byc wyjatkiem a nie regula. Mysle ze wprowadzenie stanowisk typu koordynator zmiany czy glowny kasjer jak ma to miejsce w innych marka Inditexu byloby spora zacheta dla pracownikow i docenieniem tych bardziej doswiadczonych. Postawilabym tez na lepsze przeszkolenie nowych pracownikow. Kazdy na poczatku czuje sie zagubiony wiec warto byloby poswiecic mu wiecej czasu.
Wysłali mi spódniczkę z klipsem zabezpieczającym
Chciałbym wyrazić opinie negatywna ponieważ zamówiłem spodnie(3sztuki)pisało że dotrze 22maja A tu zadzwoniłem na infolinię i informują że do 15dni roboczych dotrze ,jestem bardzo zażenowany tym iż że mojej dziewczyny są urodziny w sobotę ( i miał być to prezent )A w piątek miała dojść paczka (nie było informacji że są jakieś opóźnienia czy coś)Więcej już nie zamówię z tej strony niczego.....
@Siostrapanny napisała o wielu benefitach w tej firmie, ale słabych zarobkach. Ktoś mógłby sprecyzować na jakie wynagrodzenie można liczyć?
marne..wręcz bardzo marne...za PONAD 3/4 etatu moje największe wynagrodzenie Z PREMIĄ ZA SPRZEDAŻ wynosiło 1600 z hakiem. Żenada.
No tak, ale nie jest tu mowa o pełnym etacie, tylko o 3/4 etatu - wiadomo, że wynagrodzenie w tym przypadku będzie znacznie mniejsze. A zresztą - tak naprawdę kwestia wynagrodzenia jest indywidualna. Każdy ma inne wymagania. A co z elastycznością grafiku w Stradivariusie? Nie ma z tym problemu?
Witam W dniu 9.12.2019r w sklepie Stradovarius Galeria Słoneczna Radom zakupiłam spodnie woskowe spodnie miałam na sobie dwa razy. 24 grudnia zauważyłam na lewym kolanie pęknięcie wosku, zareklamowałam spodnie pani z góry powiedziała, że reklamacja na pewno nie zostanie uznana bo jest za mała wada jednak postanowiłam że je zostawię. Po 14dniach dostałam smsa o nieuznanej reklamacji. Udałam się do sklepu w celu złożenia odwołania które złożyłam 8.01.2020 tym razem odwołanie też nie zostało uznane dostałam odp że sama uszkodziłam spodnie mechanicznie co jest totalna bzdurą. Pani ekspedientka poinformowała mnie ze innej drogi odwołania już nie mam i oddała moje spodnie które w rzeczywistości nie były moje od razu powiedziałam, że to nie moje pani się oburzyła odparła ze innych nie ma i to muszą być moje. Kazała mi jeszcze je wyprać i przynieść z powrotem na reklamację. Wzięłam spodnie bo bard, o mi się spieszyło dopiero w domu je dokładnie je obejrzałam i okazało się że dostałam jakieś powycierane i popękane w kroku spodnie poprzecierane nogawki. Wróciłam do sklepu i powiedziałam tej pani że to jakaś kpina jak tak można zrobić oddać komuś nieswoje spodnie i wciskać kit że są jego. Pani poszła na zaplecze i łaskawie przyniosła moje spodnie nie usłyszałam ani słowa z przeprosinami tylko że koleżanka musiała się pomylić a jej mówiłam że to nie moje spodnie a ona swoje. To jest niedopuszczalne żeby tak traktować klienta, byłam Waszą stałą klientką, ale po tym co mnie spotkało będę omijać ten sklep szerokim łukiem i powiem wszystkim znajomym co mnie spotkało. Jeszcze pójdę zgłosić ta sprawę do rzecznika praw konsumentów na pewno tego nie zostawię bez echa.
Śmiech na sali. Moja opinia została usunięta. Shell zamiast się odnieść, dowiedzieć na której stacji takie rzeczy się dzieją to każe administratorowi opinie kasować. Także niestety wygląda na to, że prawie wszystkie opinie tutaj są prawdziwe, a shell wie co się dzieje i nie zamierza nic z tym robić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Stradivarius Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Stradivarius Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Stradivarius Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!