Opinie o stradivarius.pl - STRADIVARIUS POLSKA SP. Z.O.O. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Stradivarius Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Stradivarius Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Stradivarius Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Stradivarius Polska Sp. z o.o.?

Weronika
Były pracownik
@Pytanie

Żadne jak trafią na Twoje CV jak będzie ktoś potrzebny to wezmą , acz kolwiek lracowalalam ponad pół roku i bardzo dobrze wspominam stradivarius w Lublinie gdyby lepiej płacili (a wiadomo to nie wina zespołu) napewno bym tam została a nawet wróciła, minimalna krajowa a nawet poniżej to za mało ponieważ peaca nie należy do lekkich , jest naprawdę dużo obowiązków co ma swoje plusy bo czas w tej pracy leciał w chwilę ale niestety nie za takie pieniądze po za tym wszystko super

Irena
Inne
@Weronika

napiszesz jakie obowiązki ma pracownik pracujący tutaj?

Ania
Były pracownik
@Pytanie

Nie mają ludzi do pracy, więc biorą każdego

Honorata
Inne
@Weronika

Czekaj, jak minimalna krajowa a nawet poniżej? Poniżej to zabronione przecież. Jakoś ciężko mi uwierzyć, że taka duża sieć sklepów by tak ryzykowała...

Agata
Pracownik
@Honorata

Oczywiście, że nie płacą poniżej minimalnej krajowej, wiem bo pracowałam w Warszawie i podstawa jest wyższa niż minimalna plus są premie

Wanda
Inne
@Agata

A premie to ile?

Ala

Niestety bardzo zawiodłam się na sklepie stradivarius 04.05.2020 zamówiłam spodnie online z dostawą do sklepu stacjonarnego wszystko zostało opłacone przesyłka miała być do odebrania 7-8.05.2020 jednak tak się nie stało dzwoniąc na infolinię powiedziano mi, że jest sezon wyprzedażowy i z tego względu zamówienia mam oczekiwać po 10 dniach roboczych więc dalej czekałam po upływie tego czasu zamówienia dalej nie było Więc ponownie zadzwoniłam na infolinię i tym razem powiedziano mi że muszę czekać do 15 dni roboczych Wkurzyłam się bardzo no ale nic dalej czekałam z nadzieją że po tym czasie to już na pewno będę je miała. Dziś mija już 20 dni roboczych jest 28.05.2020 A ja dalej nie mam zamówienia i nie wiem co się z nim dzieje bo na infolini też tego nie wiedzą niby sprawa jest wyjaśniania. A ja zostałam bez zamówienia A moje pieniądze utkneły w próżni. Na prawdę to co ten sklep wyprawia to są kpiny żadnej informacji na temat że dostawy mają być opòźnione totalna ignorancja. Nie polecam

Marcelina
@Ala

Jest 30.06.20 , mam dokładnie taka sama sytuację minęło ponad dwa tygodnie i ani pieniędzy za zamówienie ani zamówienia. Numer na infolinię nei istnieje a na maile nie odpisują. Jestem niezwykle zszokowana i na pewno nie zamówię nigdy więcej niczego z ich strony! Stradivarius jest dla mnei wyznacznikiem najniższego poziomu obsługi klienta i terminowości dostaw.

Natalia
Inne
 Pytanie
@Ala

Niestety muszę potwierdzić to co Pani napisała. Zamowiłam z e-shopu spodenki, doszły w 4 dni robocze do paczkomatu. Nie pasowały, dlatego postanowiłam udać się do sklepu stacjonarnego (już był otwarty) w celu wymiany. Na sklepie nie było tego produktu, ale kasjerka zaproponiwała mi, że zrobi mi zamowienie na sklep. I od tego czasu mija 10 dzień, a ja nie mam żadnej informacji o moim zamówieniu. Na maila nie odpowiadają, a kasjerka w sklepie w bardzo nieuprzejmy sposób olewa, twierdząc że to nie jej wina. Zawsze nie było problemu z zakuoami w tym sklepie. Często w nim kupowałam, bo bardzo go lubiłam. Do teraz. Odzyskała Pani pieniądze lub produkt?

xyz
Pracownik
 Pytanie
@Natalia

ale wy wiecie ze tu sie pisze opinie na temat pracy? Debilki... :)

*facepalm*
Były pracownik
@xyz

No chyba nie xD Czytaj ze zrozumieniem, zanim coś napiszesz... "Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Stradivarius Polska Sp. z o.o., lecz również Klientów firmy. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Stradivarius Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej."

Wika
Inne
@Ala

Jestem zażenowana brakiem dostawy produktu za który zapłaciłam. Zamówienie zostało złożone 10 stycznia!!! Czekałam spokojnie do dziś ale no mówię no nie coś jest nie tak.Próbowałam sobie tłumaczyć w głowie że różnie to teraz bywa z tymi dostawami. Ale Żeby czekać 27 dni na zamówienie które mialo dojść 20.01.2022 roku gdzie pisze to jak (usunięte przez administratora) w e-mailu od was . No żart totalny. Czuje się oszukana.Mało tego gdy próbuje wyszukać zamówienia nie szuka tak jakby nie istniało. A pienadzę pobrało.

Patrycja
Pracownik

Praca teoretycznie na pol etatu a spędzanie dziennie nawet 9h i to całodziennego biegania i robienia wszystkiego w tym samym momencie. Ma być szybko i idealnie. Dodatkowo męczenie klientów, nagabywanie aż mi wstyd. Grafik zmienia się kilka razy w tygodniu, często na niekorzyść, wychodzę z pracy o 22. Kierowniczka wymaga wszystkiego. Praca pod presją. Wytrzymuję bo muszę ale niedługo postaram się zmienić pracę. Nawet lepiej byłoby pracować na etat gdzieś indziej, przynajmniej stałe godziny i lepsze pieniądze. 2/10

Aga
Były pracownik
@Patrycja

To prawda. Bardzo duze ciśnienie hiszpanii na kierownictwo a kierownik cisnie swoj zespol. Masz chodzic idealnie. Praca nie jest warta tych pieniedzy. W malych sklepach przyjemnie. Nie oolecam duzyxh miast. Mozna sie zajechac w wyprzedaze.

Oliwia Macios
Inne

Zamówiłam dwie pary spodni numer 32 jedne przyszły dobre a drugie przyszły z numerem 42 są ogromne, metce sklepowej jest napisane że rozmiar 32 a rozmiar spodni w środku metka przyszywana rozmiar 42 i też na tyle wyglądają zamówiłam w poniedziałek a przyszło w piątek więc nic do tego nie mam super spodnie tylko jedynie ten rozmiar mi nie pasuje napisałam na stronę i teraz czekam na wiadomość.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Stradivarius Polska Sp. z o.o. odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
Madzia
Inne

Witam sklep online tragedia złożyłam zamówienie w czasie BF 23.11 i chyba tego nie ogarnęli wczoraj powinnam otrzymać zamówienie a tym czasem dzisiaj w aplikacji jest zwrot. Pisałam e-mail i na czacie, okazało się że nie ogarniają i nie dostanę paczki jedynie zwrot pieniędzy. Mogę zamówić produkty jeszcze raz. WTF nie po to zamawiałam podczas BF żeby teraz zamawiać jeszcze raz i płacić 2x tyle. Porażka

misza
Pracownik
 Pytanie

jak długo trzeba pracować na okresie wypowiedzenia?

justifv
Były pracownik
@misza

Zależy od okresu jaki przepracowałaś/eś - jeżeli ponad 6 msc to miesiąc, jeżeli mniej niz 6msc to 2 tygodnie. :)

misza
Pracownik
 Pytanie
@justifv

a czy praca na okresie wypowiedzenia jest konieczna?

Wkurzona klientka
Inne
 Pytanie

14.10.2021r. zrobiłam zamówienie. Bardzo trudny kontakt ze sklepem. Nie odpowiadają na maile, na czacie odpisuje bot. Trzeba tak zadawać pytania aż połączy nas z konsultantem. Okazało się, że moje ubrania z zamówienia nie są dostępne.. I nie wiadomo kiedy będą. To po co są wystawione na stronie? Po 15 dniach anulowałam zamówienie, bo nie będę czekać nieskończoność. Oczywiście pieniądze zostaną zwrócone do 10 dni roboczych.. Tak właśnie traktują klientów. Ten sklep to jakiś żart. Nie polecam!!!!!

sandra
Inne

Sklep jedno wielko (usunięte przez administratora) zamówiłam spodnie za które pobrano pieniądze A żadnej wiadomości o przesyłce miała być 21 - 22 października A mamy 28 i ciągle że w trakcie realizacji jedna wielka żenada na maile nie odpisują pisałam już z 4 razy dzwoniłam 2 razy to jakaś sekretarka się włącza i zero wiadomości o mojej przesyłce ani śladu (usunięte przez administratora) już nigdy więcej nic nie kupię z tego sklepu lepiej uważajcie jak tam zamawiacie albo zastanówcie się kilka razy czy dobrze róbcie to tyle z mojej strony. PORAŻka

Marta
Pracownik

NIKOMU nie polecam zakupu online. Pracownicy zapewniają, że zamówienie dojdzie w ciągu 3 dni roboczych. Czekam 11 dzień. Nie ma żadnej informacji, nikt nie jest w stanie nawet podnieść słuchawki, pracownicy w sklepie każą czekać, nikt nie raczy odpisać na maile. Podejście do klienta poniżej krytyki :-) Zamknijcie sklepy jak nie radzicie sobie z podstawowymi rzeczami :-)

Myn
Inne

Zamówienie od razu po zapłacie został podzielony na dwie części. Pierwszą część otrzymałam w terminie, była podana firma kurierska oraz numer dzięki któremu mogłam siedzieć paczkę, natomiast do drugiej części zamówienia nie mam podanej ani firmy kurierskiej ani numeru do śledzenia. Nie wiem co się z nią dzieje napisałam maila, odpowiedzi nie ma do tej pory kontakt z kimkolwiek z ze Stradivariusa jest fatalny a ja muszę teraz czekać i się zastanawiać kiedy druga cześć zamówienia do mnie przyjdzie.

Milena
Inne
@Myn

Mam dokładnie taka sama sytuację!!! Zamówienie złożyłam 27.07 jedno podzamowienie doszło, drugie nie zostało jeszcze nadane!! Brak odpowiedzi na maile!

Gabriela
Inne
 Pytanie
@Milena

I jak dlugo trwało zanim przyszła drugie cześć zamówienia ?

Gabriela
Inne
 Pytanie
@Myn

I za jak długo przyszła druga część zamówienia ?

Kqliq
Inne
 Pytanie

Hej. Czy dokonując zakupy w sklepie stacjonarnym jest sens pytać się o zniżkę dla pracownika galerii? Czy są jakieś inne zniżki kupując online?

Pracownik
Pracownik
@Kqliq

Cześć, zniżki mają wyłącznie pracownicy inditex. Online nie ma zniżek

Pytanie
 Pytanie

Czy w Stradivarius Polska Sp. z o.o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

K
Pracownik
@Pytanie

W stradivariusie nie ma umów zlecenie. Każdy pracownik jest zatrudniony na umówie o prace od razu na rok. Nie ma okresu próbnego

X
Były pracownik

Nigdy więcej inditexu. Jak stajesz się niepotrzebny - przestaje być kolorowo. I zaczyna się jazda bez trzymanki. Jeśli lubisz wieczną adrenalinę, Nerwice, Bezsenność, Telefony ze sklepu o każdej porze bo przecież funkcja managera zobowiązuje, Ciągłą rotacje pracowników, Ciśnienie na plan, wyniki i produktywność, Brak życia towarzyskiego bo Twoje życie to Inditex, Pranie mózgu gadką korpo dla robotów z regionu … To praca dla Ciebie♥️

Brrr
Inne

Nie polecam tego sklepu!!!!!!!! Zero wiadomości o zamówieniu, zero odzewu, zero kontaktu tylko kasę pobrali i tyle ich było widać!!!!!! Jeśli ktoś będzie miał pokusę robić tu zakupy to niech najpierw poczyta komentarze. Żenada ????????????????

1
Nata
Pracownik

Tragedia. Pieniądze pobrano z konta a zamówienie nie zostało przyjęte. Na maila nie odpisują.

1
Flaga
Inne

Sklep online tragedia .nie kupujcie bo zwroty są nie możliwe zero kontaktu

Zosia
Inne

Szkoda gadac nic wiecej tu nie kupię

1
Klient
Inne

Nie kupujcie sklep nie istnieje

1
Panma
Inne

Numer telefonu nie istnieje. Że sklepem nie można się skontaktować online. (usunięte przez administratora) Gdzie jestcosoba odpowiedzialna za ten (usunięte przez administratora) w tym sklepie online

1
Wściekła
Inne

Bardzo negatywny komentarz . Sklep internetowy nie istnieje - telefon jest numerem błędnym- wszędzie jest podany numer telefonu który nie istnieje, na maila nie odpowiadają, na czacie zero odpowiedzi do dziś mam zrzuty ekranów. A próbowałam kilkukrotnie skontaktować się przez czat nic dosłownie bezczelnie nie odpisują. W skali od 1 do 10 - zero. Wyszłam 200 zl na zakupy jedna rzecz chciałam zwrócić. Nie dokonałam zwrotu bo nie miałam takiej możliwości ponieważ najpierw trzeba się skontaktować poprzez infolinie albo czat albo maila ale żadna z tych opcji nie jest możliwa bp numer nie istnieje a na maila Nie odpowiadają ani na czacie. To wymaga policji . Bo to już nie są przelewki.

2

Zostaw merytoryczną opinię o Stradivarius Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Stradivarius Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Stradivarius Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Stradivarius Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Stradivarius Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii