(usunięte przez administratora)
Większość wpisów Pani Agnieszki już zniknęła z sieci, ze względu na to, że nie są zgodne z prawdą. Powyższe stwierdzenia, które zamieściła Pani w sieci, są kłamstwami: 1. Specjaliści i badania nie były dostępne od 1 grudnia - opłaciła Pani pakiet znacząco po terminie, 29 grudnia. Pani Anna w korespondencji poprosiła o potwierdzenie wpłaty, żeby przyśpieszyć aktywację pakietu. Nie napisała nigdzie, że gwarantuje w tej sytuacji start pakietu od 1 grudnia. 25 listopada osobiście wygenerowała Pani polisę, akceptując OWU, gdzie widnieje informacja o płatności do 25 listopada. Otrzymała Pani 1 grudnia informację od Pani Anny i od Towarzystwa InterRisk, że pakiet ze względu na płatność będzie działał, ale z opóźnieniem. 2 grudnia miała Pani pełny dostęp do wariantu Prestiż. 2. Zapewnienia, że wszyscy specjaliści są w pakiecie - otrzymała Pani wiadomość od Pani Anny z listą specjalistów, którzy są dostępni w ramach pakietu. Nigdzie nie padło stwierdzenie, że wszyscy są dostępni. 3. Wydzwanianie Pani Anny co godzinę - posiadamy wykaz połączeń Pani Anny do Pani. Pani Anna dzwoniła do Pani w listopadzie dwa razy. 4. Przesłanie zupełnie innych danych do Lux Med - nasz doradca wystawił tylko wniosek, na podstawie tego wniosku wygenerowała Pani polisę, którą InterRisk przesłał bezpośrednio do Lux Med. Miała Pani wgląd we wniosku na dane. Do tego 2 grudnia pakiet był w pełni aktywny. 5. Sytuacja nie została naprawiona i każą dalej płacić - sytuacja została naprawiona 2 grudnia, gdzie pakiet był aktywny. Z informacji pozyskanych od InterRisk wiemy, że umowa została rozwiązana i część środków została Pani zwrócona. Część, ponieważ korzystała Pani z usług medycznych w ramach wykupionego pakietu. 6. Brak kontaktu z naszą firmą po podpisaniu umowy - Pani Anna od 1 grudnia wysłała Pani 12 wiadomości e-mail, ostatnia została wysłana 6 grudnia. Pani Anna była w stałym kontakcie z Panią oraz z Towarzystwem InterRisk w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji. 7. Płatni specjaliści i badania, którzy mieli być w cenie - Pani Anna pracuje na OWU, które przygotowało InterRisk z Lux Med. Wszystko to, co jest w OWU przy wariancie Prestiż ma Pani w pakiecie. Za to Pani zapłaciła i z tego może Pani korzystać. Szanowna Pani, wystawiane przez Panią komentarze są kłamstwami i nie mają pokrycia z rzeczywistością.