Opinie o Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek w Janki-warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek o rekrutacji.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek w Janki-warszawa

Mike
Były pracownik

Chcesz się poczuć jak ,,nikt "jak "zero" ,zacznij pracę w Ajaxie . Tam cie poniża , obrażą, wyklną . Szefostwo nie ma za grosz kultury , ani szacunku do pracownika . Nie polecam tam pracy zarobki bardzo słabe , marna podstawa . Robisz tam wszystko , albo jesteś źle widziany . Żadnych umow

Pracownica
Pracownik
@Mike

Wydaje się Mi. Największym problemem szefostwa jest to że ufają i dają szanse wszystkim osoby które się zgłaszają. Czy mają odpowiednie kompetencje czy nie czy maja doświadczenie czy nie . Wierzą że taka osoba będzie przykładać się do wykonywania swoich obowiązków i nie będzie popełniać błędów i narażać zakład na straty . Pracuje w Ajax kilka osób od wielu lat nie mają aż tak złej opinii o szefostwie . Mike nieźle na wyprawiałeś i dość mocno znalazłeś za skórę że Cie to dotknęło. Pozdrawiam Pracownica

MMMM
Pracownik
 Pytanie

Witam Wszystkich czytających. Pracuje w tym miejscu kilka lat. Zdecydowałam się napisać swoją opinie-wyrazić swoje zdanie. Czytając te wpisy negatywne nie zgadzam się z większością. Myśle ze większość tych złośliwych słów jest chyba pisana pod wpływem złych emocji. Po kilku latach pracy w ty hotelu mogę powiedzieć ze skoro nie tylko ja ale jest jeszcze kilka osób pracujących tez kilka lat to pytanie: Czy naprawdę jest tam tak źle? Jeżeli wykonujesz swoje obowiązki wcześniej ustalone to wszystko jest Ok. Tak jak w każdym innym miejscu pracy. Dodam ze w trudnym dla nas czasie( pandemii) nikt z nas nie został zwolniony-nie zmieniono nam umów pracy, Pieniądze otrzymujemy na czas- zgodniej umowa. Terminy urlopów lub dni wolne otrzymywane są bez problemu. A Właściciele są wyrozumiali i pomocni. Może narażę się większości i nie chce nikogo oceniać ale może lepiej z kultura się rozstać i szukać innej pracy skoro ta nie odpowiada. Po co tyle złości i gniewu wypisywać. Pozdrawiam.

Ag
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A kto miał zostać zwolniony i jak miała się odbyć redukcja etatu jak tam pracowała tylko jedna recepcjonistka od rana do nocy, jedna kelnerka i jedna pokojowa ? A zatrudniali w czasie pandemii bo recepcjonistka odeszła więc musiał ktoś pracować na recepcji. Znam to miejsce bardzo dobrze od środka i nie jest, ze tak powiem kolorowo, nigdy nie było, ale Skończyły się czasy, ze pracodawca to władca, a pracownik siedzi cicho byle mieć pracę. Przestańcie koloryzować i pisać sami sobie opinie tylko czas w końcu zrobić rachunek sumienia i zacząć szanować własnych pracowników.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Witam czy ktoś wie może czy nadal szukają na stanowisko pokojowa czy już znaleźli? Jakie dokładnie są obowiązki na to stanowisko czy tylko pokoje czy są inne dodatkowe prace?

Pracownica
Pracownik
@Kkkkk

Tak robi się wszytko a dokładnie to co jest ustalone na pierwszej rozmowie i spotkaniu . Lecz często zapominacie o Tym . Hej pozdrawiam

MMMM
Pracownik
 Pytanie

Witam Wszystkich czytających. Pracuje w tym miejscu kilka lat. Zdecydowałam się napisać swoją opinie-wyrazić swoje zdanie. Czytając te wpisy negatywne nie zgadzam się z większością. Myśle ze większość tych złośliwych słów jest chyba pisana pod wpływem złych emocji. Po kilku latach pracy w ty hotelu mogę powiedzieć ze skoro nie tylko ja ale jest jeszcze kilka osób pracujących tez kilka lat to pytanie: Czy naprawdę jest tam tak źle? Jeżeli wykonujesz swoje obowiązki wcześniej ustalone to wszystko jest Ok. Tak jak w każdym innym miejscu pracy. Dodam ze w trudnym dla nas czasie( pandemii) nikt z nas nie został zwolniony-nie zmieniono nam umów pracy, Pieniądze otrzymujemy na czas- zgodniej umowa. Terminy urlopów lub dni wolne otrzymywane są bez problemu. A Właściciele są wyrozumiali i pomocni. Może narażę się większości i nie chce nikogo oceniać ale może lepiej z kultura się rozstać i szukać innej pracy skoro ta nie odpowiada. Po co tyle złości i gniewu wypisywać. Pozdrawiam.

Xxxxx
Były pracownik
@MMMM

Taka jest prawda nie jestem obecnym pracownikiem tylko byłym, z tym się zgodzę .Pracowałam tam rok czasu w tym miejscu,różnie bywało ale wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.obecnie pracuje w innym miejscu za ciekawie nie jest a jestem i pracuje nie będę co chwilę zmieniać pracy bo coś tam się czasem wydarzyło. Ja odeszłam tylko dlatego że postanowiłam pracować na miejscu bez dojazdów ze względu innych planów, gdyby nie to nadal bym pracowała w tym tak bardzo złym miejscu jak to ludzie piszą. Dla mnie nie było sensu tego pisać, nie powinno palić się za sobą mostów i być aż tak złośliwym. Współczuję trochę tym pracodawcom bo gdzie się nie pojawicie ci co tak źle piszą już każdego będą opisywać jak w kolejnej pracy się nie ułoży.

.....
Pracownik
@MMMM

To bardzo ważne co napisałaś w czasach koronawirusa ludzie tracili pracę, redukowane były etaty a szefowa niby zła, taka najgorsza jak inni piszą szukala w tym czasie nawet ludzi do pracy ,jedni zwalniali a ona dała szanse pracować i ta osoba jest do dzisiaj w zespole.Hotel robił wszystko by nikt nie został zwolniony i miał za co żyć. Dobrych rzeczy nikt już nie pamięta z tego co widać

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@.....

Dokładnie Tak przez cały czas Pandemi i bardzo złej sytuacji w Hotelarstwie i Gastronomi nikt nie został zwolniony nie było redukcji etatu . Tego już nie pamiętacie .

Ag Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A kto miał zostać zwolniony i jak miała się odbyć redukcja etatu jak tam pracowała tylko jedna recepcjonistka od rana do nocy, jedna kelnerka i jedna pokojowa ? A zatrudniali w czasie pandemii bo recepcjonistka odeszła więc musiał ktoś pracować na recepcji. Znam to miejsce bardzo dobrze od środka i nie jest, ze tak powiem kolorowo, nigdy nie było, ale Skończyły się czasy, ze pracodawca to władca, a pracownik siedzi cicho byle mieć pracę. Przestańcie koloryzować i pisać sami sobie opinie tylko czas w końcu zrobić rachunek sumienia i zacząć szanować własnych pracowników.

Były pracownik
Były pracownik

Widać że problemy znów zaczynają się w ajaxie nie dość że szukają pracownika na recepcję to pojawiło się kolejne ogłoszenie na pokojowa. Ciężko widać dobrać zgrany zespół. Albo ktoś odchodzi sam bo w koncu przejrzał na oczy jak tam wykorzystują za marne pieniądze obowiązków ponad miara a wynagrodzenie to samo,albo szefowej ktoś nie odpowiada względem jej humorów. Kto by się nie starał prędzej czy później pójdzie stamtąd.ludzie którzy nikogo nie szanują.Jest tam może ktoś kto lata pracuje ale pewnie jest bo podlizuje się szefostwu albo ma gdzieś i robi swoje.pozdrawiam wszystkich czytających

.....
Były pracownik

Prawda że szukają recepcjonistki bądź recepcjonisty na to stanowisko Tam ciągła rotacja jest Wiadomo dlaczego kto chce się przekonać wystarczy iść na rozmowę. Szefostwo jest tylko przyjazne w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Kilka dni wystarczy pracy by zrozumieć dlaczego ciągle szukają na to stanowisko.Recepcja tam żyje w ciągłym stresie pod nadzorem kamer . Ciągła obserwacja,nie do wytrzymania .Szefostwo nie szanujące ludzi,nie liczą się z czyimś zdaniem. Brak kultury osobistej można nabawić się nerwicy . Ludzie sami odchodzą maja dość krzyku, poniżania,i ciągłych uwag dotyczących pracy.Nie polecam

Gość
Inne
@.....

Byłem świadkiem zdarzenia pomiędzy szefowa a pracownikiem.Wynajmowalem pokój kiedy zza drzwi słyszałem kłótnie, bo to nie rozmowa .Pierwszy raz spotkalem się z nieprofesjonalizmem .Jak można powiedzieć do pracownika zamknij gębę bo jak nie to cie wywalę dyscyplinarnie.Pp takich słowach ciekawi mnie czy nadal.pracuja ta osoba do której zostały skierowane te słowa. Ja nie korzystam już tam z usług hotelowych dosyć ze brak kultury ze strony osób zarządzających to jeszcze dwa dni chorowałem jak zjadlem obiad na restauracji.Brak poszanowania ludzi to jest jedno z najgorszych wad pracodawców.Smiem dodać że gdyby nie pracownicy ten hotel przestał by istnieć. Tam można jedynie zlecić inspekcję pracy.Poważny problem.Naruszenie wszelkich praw !!!

Pracownica Nowy wpis
Pracownik
@Były pracownik

Nikt z nikim ślubów nie bierze . A i z podlizywaniem tu ciężko, nie każdemu się dogodzi , szefostwo jest szorstkie i nie pozwoli sobie na tolerowanie kwestii związanych z brakiem wykonywania pracy na bardzo dobrym poziomie . Na pieniądze się zgodziłaś mogłaś po prostu nie przyjąć tej propozycji , tu pretensie miej Sama do Siebie A tak pracują w Ajax osoby że stażem po 6 , 8 lat . Pozdrawiam Pracownica

Klient
Były pracownik

Czy zatruł się ktoś w hotelu Ajax Janki jak ja podobno lody trzymają tydzień podają na następną imprezę jedzenie nie robią swoje tylko kupują i zmieniają opakowania jedzenie też trzymane tydzień lub więcej bo oszczędność

Klient
Inne

Skąd klient może wiedzieć No jak się bywa w pokoju hotelowym i schodzi się na śniadania ,siedząc przy stole słychać odgłosy pochodzące z kuchni co było świeże, co jest robione ,co jest trzymane dlugo. A co do obiadów to można stwierdzić że nie świeże,i co słychać z kuchni ze nie świeże, skoro się zatrułem, bo nawet strach śniadanie zjeść nie świeże jajka,smierdząca obślizgła wędlina nie swieża nawet sałatka w półmisku na śniadaniu i w dodatku serwowane świeże bułki twarde.Skoro tak ma wyglądać pokój ze śniadaniem to ja dziękuję za takie śniadanie i niech sami właściciele zejdą i zjedzą i łamią przy tym zęby Kawa z expresu tez nie najlepsza nie polecam skwaśniałe mleko. I gdzie te kuchenne rewolucje.Pani Magdo gdzie pani jest.

Gość Nowy wpis
Inne
@Klient

Miałem w Ajax kilka rodzinny uroczystości. Korzystam z restauracji w tygodniu , Nie ma mowy o takiej sytuacji . Oczywiście są dania które bardzo smakują i są te słabsze. Ale żeby aż tak nie mnie to nie dotknęło. Może coś zaszkodziło Panu innego takie odczucia pojawiają się z opóźnieniem , trochę jak bomba z opóźnionym zapłonem . Przykro to jest ale prawdziwe . Polecam Ajax Janki z czystym sumieniem Gość

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Witam czy ktoś wie może czy nadal szukają na stanowisko pokojowa czy już znaleźli? Jakie dokładnie są obowiązki na to stanowisko czy tylko pokoje czy są inne dodatkowe prace?

Kkkkk
Były pracownik
@Zainteresowana

Nadal szukają. Tam się robi wszystko.

@Xyz
Były pracownik
@Zainteresowana

Szukają. Tam się robi wszystko. Tak jak napisane jest w komentarzach.

!!!!
Były pracownik
@Zainteresowana

Dokładnie tak Tam się robi wszystko Ciągła rotacja ludzi i na recepcję i na hotel Dziwne to z recepcją mieli od lat problem znaleźć kogoś kto zostanie na dłużej, a tu problem jak widać zaczął się i też na hotelu. Pokojowa ciężka praca,albo ktoś tam psychicznie ma dosyć i odchodzi Albo zmienia prace za dużo obowiązków za tak marne wynagrodzenie które tam proponują. Wymagania nie adekwatne do wynagrodzenia Brak szacunku szefostwa najczęstszy problem skłania pracowników do zmiany pracy Niech wypowie się osoba która rzekomo rezygnuje ze stanowiska pokojowej Z chęcią poznam opinie dlaczego szukają

Pracownica
Pracownik
@Kkkkk

Tak robi się wszytko a dokładnie to co jest ustalone na pierwszej rozmowie i spotkaniu . Lecz często zapominacie o Tym . Hej pozdrawiam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym trzeba się wykazać, aby pomyślnie przejść proces rekrutacyjny w firmie Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek? Na co pracodawca kładzie nacisk: doświadczenie, umiejętności, wiedzę, a może osobowość? Opisz swoje doświadczenia z rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Pilnie zatrudnię recepcjonistkę do Hotelu w Jankach
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mike
Były pracownik

Chcesz się poczuć jak ,,nikt "jak "zero" ,zacznij pracę w Ajaxie . Tam cie poniża , obrażą, wyklną . Szefostwo nie ma za grosz kultury , ani szacunku do pracownika . Nie polecam tam pracy zarobki bardzo słabe , marna podstawa . Robisz tam wszystko , albo jesteś źle widziany . Żadnych umow

Hahaha
Inne
@Mike

To prawda żadnych umow ale w gastronomi tam wiecznie problem z personelem i się nie zmieni dopóki ludzie nie zaczną dostawać normalnych umów i najważniejsze pieniądze na czas.po co zatrudniać ludzi kiedy nie stać ich na to .sami niech robią Jedynie recepcja i pokojowe mają umowy więc tam pracowników na stanowiska nie brakuje Jednakże śmiem dodać że też tam za wesoło nie jest. Ciągła obserwacja na kamerach dobije chyba każdego, wieczne nie zadowolenie szefostwa ,obowiązków ponad miarą i weź to człowieku wszystko ogarnij za marne pieniądze. Nie polecam pracy w Ajaxie depresja gwarantowana.

Pracownica
Pracownik
@Hahaha

Nie prawda , praca na kuchni do lekkich nie nalerzy albo to kochasz i robisz albo sobie z tym nie radzisz i się do tego nie nadajesz . Nie prawdą jest że pracuje się w Ajax za grosze , co umiesz i na ile jesteś zangarzowana tak jestes wynagradzana . Pieniądze są wypalcane na życzenie i na czas . Nie miałam nigdy z tym kłopotów . Pozdrowienia dla wiecznie nie zadowolonych , problem jest z wami a nie z Szefem .

1
Marcin
Inne
@Mike

Bzdura , żadnych umów !!!! Miałaś taka umowę na jaką się zgodziłaś , nie pracuje na tym snowisku osoba bez umowy . Proszę nie kłamać. Najgorsze w tym jest to że zostaję przyjęta osób która nie radzi sobie na taki stanowisku . Takie wpisy są konsekwencją niezadowolenia i wielkich pretensi do Szefowej . To jest właśnie Kara za to że szefowa DAJĘ Szanse każdemu kto się zgłosi . A jak czara goryczy się przelewa i nery puszczają z powodu zaniedbań i błędów które popełniasz . To jest Wina Szefowej . TAK to jest Wina Szefowej że Prowadzi Hotel i potrzebuje Pomocy i pracowników. Szefowa jest uzależniona i skazana na ludzi . Tak to jej WINA ..... MARCIN

Pracownica
Pracownik
@Mike

Wydaje się Mi. Największym problemem szefostwa jest to że ufają i dają szanse wszystkim osoby które się zgłaszają. Czy mają odpowiednie kompetencje czy nie czy maja doświadczenie czy nie . Wierzą że taka osoba będzie przykładać się do wykonywania swoich obowiązków i nie będzie popełniać błędów i narażać zakład na straty . Pracuje w Ajax kilka osób od wielu lat nie mają aż tak złej opinii o szefostwie . Mike nieźle na wyprawiałeś i dość mocno znalazłeś za skórę że Cie to dotknęło. Pozdrawiam Pracownica

Były pracownik
Były pracownik

Witam Nie czytałam opinii na tym portalu przyjmując się do pracy, nie czytam i teraz dostałam info żeby zerknąć co tam się wypisuje. Nie chciała bym być powiązana z tymi opiniami na hotel i pracodawców. Myślę ze byłam sumiennym pracownikiem przez ten czas . Odeszłam na wniosek szefowej i tyle mam do powiedzenia .K.

@PaniK
Użytkownicy czekają na odpowiedź 27 dni.
Pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich czytających, Jako osoba, która od kilku lat pracuje w tym miejscu, postanowiłam podzielić się swoją opinią i wyrazić swoje zdanie. Przeczytawszy wiele negatywnych wpisów, nie mogę się z nimi zgodzić w większości przypadków. Wydaje mi się, że wiele z tych krytycznych słów jest pisana pod wpływem złych emocji. Po wielu latach pracy w tym hotelu mogę śmiało stwierdzić, że nie jest tam tak źle, jak niektórzy sugerują. Nie tylko ja, ale także kilka innych osób pracuje tu od dłuższego czasu, co może świadczyć o stabilności i zadowoleniu z warunków pracy. Jeśli wykonujesz swoje obowiązki zgodnie z ustalonymi wcześniej standardami, wszystko jest w porządku, podobnie jak w każdym innym miejscu pracy. Dodatkowo, chciałabym zaznaczyć, że w trudnym czasie pandemii nikt z nas nie został zwolniony, nie zmieniono nam warunków umowy pracy, a pieniądze otrzymujemy zgodnie z ustaleniami. Terminy urlopów lub dni wolnych są przyznawane bez problemu, a właściciele są wyrozumiali i pomocni. Może to, co napisałam, będzie kontrowersyjne dla niektórych osób, i nie mam zamiaru nikogo oceniać. Jednakże, może warto pomyśleć o odejściu z kultury krytyki i poszukaniu innej pracy, jeśli obecna sytuacja nie odpowiada. Po co wylewać tyle złości i gniewu w swoich wypowiedziach? Pozdrawiam.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Marcin
Inne

Warunki są takie jakie sobie wypracujecie i zorganizujecie . Szefowa daje Wam narzędzie do Pracy To Ty masz je umieć wykorzystać. Wiele osob uważa że praca na recepcji to odbieranie telefonu i wydawanie kluczy .Nie na samym poczotku jest Wam mówione czego od Was się oczekuje ( tylko mija kilka miesięcy i już zapominacie ) Nie ogarniacie podstaw , nie umiecie się porozumieć miedzy sobą, popełniacie błędy cięgle takie same . Tylko pretensie . Po co aplikujecie o tego typu pracę Jak nie dajecie sobie rady . A puzniej pretensja do szefostwa że po 50 wpadce typu źle wystawiona Faktura , źle wystawiny paragon , źle naliczony booking x 2 . Nie dopilnowany i nie Wysłane na czas odpowiedź. Nie wydrukowany rachunek do opłacenia i 1000 innych żeczy które są w obowiązkach pracy na recepcji. Macie pretensi że Wam się pokazuje Drzwi . Boże Życzymy Wam takiego miejsca pracy które Was zakceptuje i gdzie nie będzie patrzeć na to co zawaliliście. MARCIN

1
Xxx
Inne

witam wszystkich czytających czytam te opinie ciekawa historia. Zastanawia mnie jedno ile w tym prawdy.zdarzalo mi się zajechać i zjeść coś dobrego i miło wspominam wizytę w tym hotelu.Pani na recepcji uśmiechnięta, nie odniosłem wrazenia ze siedzi za karę,pozytywne nastawienie, przechodząc zauważyłem młoda panią sprzątająca zapracowana,tez uśmiechnięta. Atmosfera jak najbardziej na plus.jesli chodzi o kuchnie nie wnikam.ktos ma po prostu taki ton głosu i druga osoba odbiera to jako krzyk.kazdy jest człowiekiem i czasami nerwy biorą górę i może klient odbierać to jako złe traktowanie pracowników. Z drugiej zaś strony rozumiem właścicieli czasem podniosą glos to jest firma a w tych czasach ciężko jest utrzymać biznes na dobrym poziomie ale ci którzy pracują powinni być wdzięczni ze maja prace a nie pisać te beznadziejne anonse.pozdrawiam.i zachęcam zająć się własnym życiem,swoimi codziennymi problemami aniżeli wypisywać te komentarze na forum

Stały gość
Inne
@Xxx

Dużę dzięki i ukłony za ten wpis ...... Lepszej oceny Nam nie potrzeba w punkt .... Brawo

Jan
Inne
@Stały gość

Jak hotel ten radzi sobie w tych trudnych czasach dla branży hotelarskiej? Mogę właśnie od Ciebie dowiedzieć się tego, czy wszyscy pracownicy, którzy mieli tam umowy zostali na swoich stanowiskach pracy? Chcę tego właśnie się dowiedzieć, dlatego liczę na Waszą odpowiedź. Czy ją właśnie dziś otrzymam? Oby tak właśnie było.

Co TY PLECIESZ
Inne
@Xxx

Co może wiedzieć zwykły Klienta będący tam na chwilę i na dodatek po drugiej stronie. Wdzięcznym za pracę można być jak jest się szanowanym tak samo jak szanuje się Pracodawcę. Szacunek powinien działać w 2 strony. Jeśli go nie ma to można poudawać przed Klientami uprzejmą bo na tym polega profesjonalizm a później zwolnić się przy najbliższej nadarzającej się okazji. Przejść do Pracodawcy, który szanuje ludzi również tych, którzy na niego pracują. Bo nikt nie ma prawa podnosić głosu na nikogo !!! Nie pracowałam w tym konkretnym miejscu ale to dotyczy ogólnych zasad i takie są realia. Nie szanujesz Pracownika to szukasz co chwilę nowego (na chwilę zwykle) i nie oczekuj również szacunku wzajemnie. A to nie jest na korzyść firmy. Jakiejkolwiek. Pozdrawiam wszystkich:)

Magdalena
Inne

Szukam informacji o rekrutacji i sprawdzaniu poziomu angielskiego. Widziałam w ogłoszeniu na stanowisko Recepcjonistka, że wymagają tego języka. A jak go weryfikują? Jakiś sprawdzian robi rekruter?

Elżbieta
Inne

No widzę że średnio polecacie prace w firmie, ale myslę że warto przekonać się samemu.. ktoś wie jak wygląda rekrutacja na stanowisku recepcjonistki? :) Pytają o coś konkretnego?

Xxxxx
Były pracownik
@Elżbieta

Pani Elżbieto złe i dobre opinie zdarzają sie w kazdej pracy. Wystarczy przyjsc na rozmowę i porozmawiać. Pracują pracownicy naprawdę z długim z stażem. Jedni przychodzą drudzy odchodzą .tak to bywa.jak ktoś naprawdę chce podjąć pracę. na danym stanowisku to stara się zeby wszystko było dobrze.nie ma co czytać wystarczy przekonać się samemu.rozmowa kwalifikacyjna jest w miłej atmosferze i żadnych skomplikowanych pytań. Pozdrawiam

kat

Fajny zgrany zespół, wypłacalność w terminie. Uczciwi pracodawcy. Elastyczny grafik. Czego chcieć więcej ? :)

2
K
@kat

Co za brednie, chyba pisał to właściciel! Właściciele (usunięte przez administratora) wszystkich!

xxO
@K

Możesz wypowiedzieć się konkretniej? Chcę tam złożyć CV i interesuje mnie rzetelna opinia poparta prawdziwymi przykładami / faktami

Teofila
Były pracownik
@xxO

Hej , pracowałam tam jakiś czas temu , nie polecam .Praca recepcjonisty tam to masakra , musisz być sprzątaczka , kelnerka jeśli nie to przychodzi wiecznie niezadowolony Pan Marcin z marnym zasobem słownictwa który drze „jape „ bo musisz wszystko robić , a nie musisz .....do tego rozliczenia jak za komuny na karteczce tragedia ....Podobno pracownicy mogą tam jeść , nie odważyłam się bo weszłam na kuchnie i zobaczyłam spleśniałe parówki , (usunięte przez administratora) .Pani która tam pracowała myła naczynia cifem , bo nie kupiono jej płynu do naczyń .... właściciel musi mieć układy z sanepidem ewidentnej bo zapowiadają wizyty u nawet nie wchodzą na kuchnie .Jesli nie chcesz mieć problemów to daruj sobie , a i jeszcze jedno wszędzie podsłuch i kamery ... ma się wrażenie ze właścicielka która tam mieszka nie robi nic innego tylko siedzi przed monitorem .....a i jeszcze bym zapomniała umowę masz na 1/4 etatu nie ma opcji żeby była normalna .Na recepcji była Iwona za mojego czasu , dziewczyna która nie umiała powiedzieć słowa po angielsku , ani sklecić poprawie zdania po polsku .Za to była najlepsza w donoszeniu do szefowej wszystkiego co podsłuchała .

1
Myszka
Kandydat
@kat

Dokładnie tak jest , oczywiście trafiają się osoby które próbują namieszać w zespole Ale same się dość szybko eliminują Duże dzięki za prawdziwa opinię

Xxxxx
Były pracownik
@xxO

Absolutnie odradzam pracowałam na tym stanowisku .byłam tam recepcjonistka ,sekretarka szefostwa,kelnerka na cały etat ,wydawnie posiłków z kuchni ,sprzatanie ,zamiatanie ogrodka,byłam tam.od wszystkiego za ich marne grosze i ciągłe niezadowolenie i.uwagi właścicieli.praca w tym miejscu to zmarnowany czas .Szkoda zdrowia niesamowity stres.Ciagly nadzór przez kamery.Dodam jeszcze że nie wywiązują się z umowy co do obowiązków i wszystkiego .Nie polecam!

Były pracownik
Pracownik

No widać że problem w ajaxie nadal trwa.w sumie czego się spodziewać od takich pracodawców którzy nigdy się nie zmienia . NIE SZANUJA LUDZI.tylko dowalanie dodawanie coraz więcej nowych obowiązków ,dodam za nędzne grosze..unikać tego miejsca nie.polecam tu pracować nikomu. Miejsce nie godne polecenia pod żadnym względem. Ps.Od ilu lat nie możecie stworzyć zgranego wieloletniego zespołu.

1
Zainteresowana
Pracownik

Droga Ewelino czemu sama nie skorzystasz z tej super oferty.owszem jestem zainteresowana pracą w hotelarstwie nie w tym miejscu u tych ludzi którzy jak widać nadal nie szanują pracowników, nic się nie zmieniło. Szkoda ze ogłoszenie nie jest adekwatne do pracy która się wykonuje.tu pracujesz na recepcji na restauracji, recepcji,kuchni czyli wszędzie gdzie gdzie danym momencie jestes potrzebna.jestes tu do wszystkiego ale jesteś nikim .to specyficzne miejsce .tylko w teorii jestes recepcjonistka a w praktyce zwykłym robolem.pozdrawiam

Ewelina
Inne

W Hotelu Ajax pilnie zatrudnią recepcjonistkę hotelową. Ze swojej strony oferują: stabilne zatrudnienie na pełny etat, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia oraz pracę w miłej atmosferze. Tu macie te informacje: https://www.gowork.pl/oferta-zewnetrzna/pilnie-zatrudnie-recepcjonistke-do-hotelu-w-jankach,lento.pl79c427d3e9d001c607f2d86347434d1c,janki-gm.-raszyn Ktoś z Was planował zatrudnić się w hotelarstwie?

Sylwia
Inne

@Myszka pracujesz tu? Opisałabyś jakie są wymagania oraz obowiązki na recepcji? I jakie zmiany?

Xxx
Kandydat

Czytając te kłótnie miedzy pracownikiem i szefostwem jest dość dziecinne. Normalny,inteligentny człowiek z honorem po odejściu pracy zajmuje sie nowa praca. Chyba że ma problem ze znalezieniem pracy i ma żal że nie pracuje w hotelu i chce to nagłośnić by inni czytali. Tylko pisząc takie komentarze co chce w ten sposób osiągnąć. W złości , żalu piszą co im na myśl przyjdzie .co złe piszą a co dobre nie. Jak można byc tak mściwym tylko dlatego że straciło się pracę na danym stanowisku . Nie jestem pracownikiem tego hotelu a znam poniekąd ten hotel i wydaje mi się że gdyby aż tak źle było to nikt by tam nie pracował. A prawda jest taka że z tego co wiem są tam pracownicy długostażowi. Jeśli by nie dostawali wynagrodzenia , czy dalej by pracowali .Tylko po co. Pozdrawiam desperatów.

ania
Były pracownik
@Xxx

tak recepcjonistka i kelnerka plus szefostwo :)

Były
Były pracownik
@Xxx

To ciekawe, że osoba ktora"poniekąd zna ten hotel, a nie jest jego pracownikiem" akurat przypadkiem ????czyta opinie. Coś mi tu wygląda na to że pisał to Pan @Myszka, ups przepraszam Pan Marcin????.

Zła
Pracownik

Pani Iwona super pracownik, oddała całe serce i czas dla tego miejsca. Nie wiem czy dalej tam pracuje.

X
Były pracownik

Nikomu nie polecam tego miejsca.Praca stresowa i proszenie się o wyplate.Ciagle pretensje i uwagi.Nie polecam.

Myszka
Kandydat
@X

Proszę pisać prawdę że trzeba prosić się o wypłatę , nie znam osoby której nie wypłacił szefowa pensi to bzdura . A jeśli nagminnie popełnia się błędy , naraża Recepcję na pretensie że strony klijenta, nie robi rzetelnie swoich obowiązków to Nie nadajesz się do tej pracy lub poprostu Naucz się zdobyć doświadczenie w zawodzie i rób to co lubisz robić Hotel Ajax to nie szkola Z Pozdrowieniami

A.
Były pracownik
 Pytanie
@Myszka

Osoba ktora pisze KLIJENCI w hotelu kaze nauczyc sie zdobyc doswiadczenia? Pierwsza zasada pracy w Hotelu jest taka że mamy Gości a klienci to sa w sklepie. Po drugie prosze się zapoznać ze słownikiem ortograficznym oraz nauczyć się poprawnie składać zdania. Pani G. Zawsze wypłaca z czasem lecz juz pracownicy na kuchni po dwa miesiace sa bez wypłaty albo i dłużej. Wyplata adekwatna do wykonywanych obowiązków? To jak Pani wytłumaczy sytuacje ze stali pracownicy zarabiaja mniej niz nowi ktorzy dopiero zaczynają prace ? Właściciele powinni w koncu przemyśleć co robia zle i czemu tak jest zamiast unosić sie honorem i duma i wszedzie widziec zło tylko nie u siebie. A Pani jako pracownikowi polecam po prostu milczeć zamiast pisać bzdury jako wielce obronczyni :) A co do pozytywnego komentarza zdradzę Wam moi drodzy ze napisal go paroletni byly pracownik ktory na do widzenia został potraktowany jak zwykla zużyta ścierka a to tylko dlatego ze zdecydował postawic rodzine na pierwszym planie. Wtajemniczeni beda wiedzieli o kogo chodzi z reszta właściciele tez się domyśla o kogo chodzi. Mam nadzieje ze ta Pani w koncu ma normalne zycie bezstresowe i bez służenia bo ona służyła a nie pracowała :)

Iwona
Pracownik
@A.

Dziękuję za wydanie mnie - domyślam się kim jesteś ;-) Tak, opinia pozytywna podpisana pod pseudonimem KAT jest moja napisana dawno temu... Dziękuję za zainteresowanie moja osobą, zarówno ja jak i moj synek w brzuszku czujemy sie bardzo dobrze :-) W Hotelu Ajax to prawda juz nie pracuje - moze inaczej - jestem na bardzo długim zwolnieniu. Co do mojego "odejścia" nie bede prac brudów publicznie wiec prosze nie mieszajcie mnie w to. Ja temat juz zakończyłam :-) Pozdrawiam wszystkich cieplutko a jak ktos chce cos wiedziec co u mnie to zawsze mozna zadzwonic, napisac bezposrednio do mnie a nie tutaj.

Iwona
Pracownik

Halo, halo ja juz tam nie pracuje i nie bronie nikogo :)

1
Xxxxxxxxxxx
Kandydat

chyba aż tak źle nie jest w tym hotelu ,tylko recepcjonstke ciagle szukaja .na inne stanowiska nie ma ogłoszeń!!!!

Byla
Były pracownik
@Xxxxxxxxxxx

Ciągle szukają p Bo każdy kto przyjdzie o zdrowych zmysłach to po tygodniu odchodzi jak zobaczy co tam się wyprawia

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek - Janki-warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 1 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek
2.6/5 Na podstawie 5 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Krakowska 63
    05-090 Janki-warszawa
  • NIP: 5220009916 REGON: 010971492
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Ajax Restauracja Ajax Grażyna Sitarek
Przejdź do nowych opinii