Opinie o Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis w Kalisz

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis w Kalisz

Tomasz
Inne

W listopadzie zamówiłem samochód Hyundai Bayon w promocji ,,Gwarancja ceny ''Najpierw Pani P.M źle policzyła i wyszło że po rabatach auto będzie droższe ,w czasie obsługi wręcz dawała do zrozumienia że teraz to się wszyscy za samochodami uganiają i w sumie to teraz to ona ma klientów w nosie.Minęło 8 miesięcy i mojego samochodu nie było umowa się już kończyła i Pani P.M zadzwoniła do mnie z informacją że mojego samochodu najpewniej nie będzie w tym roku a jak już będzie rocznik 2023 to gwarancja ceny nie obowiązuje .Pojechałem więc do salonu żeby wyjaśnić tą sytuacje Pani P.M umówiła nas (poszedłem z żoną)z dyrektorem .Dyrektor okazał się osobą kompetentną i zaproponował nam kilka rozwiązań sytuacji droższych ale w tamtym czasie byłem jeszcze gotowy dopłacić żeby mieć upragnione auto.Pojechałem testować Kone a w tym czasie wyceniano nasze samochody w celu pozostawienia ich w rozliczeniu .Kiedy przyjechaliśmy żeby dokończyć ustalenia okazało się że nie ma nas kto obsłużyć choć do zamknięcia salonu było jeszcze sporo czasu.Nazajutrz udałem się do salonu z konkretną decyzją .Pozostało przejechać się wybranym samochodem i dokonać transakcji wsiadam ,ruszam i na ekranie widzę jak zapala się ikona check engine a Pani obsługująca zaczyna mi wmawiać że z samochodem jest wszystko w porządku tylko serwis pozamieniał sobie jakieś części .Tego było już za dużo nawet dla mnie więc postanowiłem zakończyć tę farsę i odebrać zaliczkę Pani z recepcji poprosiła mnie żebym poczekał po czym oznajmiła mi że mój samochód jest wyprodukowany i w ogóle wszystko jest ok .Po trzech dniach zadzwoniła do mnie że ten samochód to nie mój tylko kogoś tam i jak go chcę to muszę dopłacić choć jest to auto dokładnie takie jakie zamawiałem i mam się spotkać z dyrektorem w celu uzgodnienia ile dopłacić.Z dyrektorem się już nie spotkałem bo tyle nerwów już zmarnowałem iż uznałem że żaden przedmiot nie jest tego wart .Odebrałem więc zaliczkę a ten salon radzę każdemu omijać szerokim łukiem .Nie polecam .TRAGEDIA, bardziej ufam chandżarowi z passata ze złotym zębem.

Krzysztof66
Inne
@Tomasz

Jak już uda się kupić samochód to w razie awarii nie mają specjalistów którzy są w sanie je naprawić w razie awarii. Doświadczenie z serwisu reno

kierowca
Inne

witam obserwuje samochody uzywane w tej firmie i jestem w szoku .Przez dlugi czas nie mogli sprzedac toyoty yaris z 2020 roku gdzie taki samochod jest chodliwy bo byla to wersja active podstawowa z malum radiem bez duzego wyswietlacz, z galka zmiany biegow w plastiku czarnym zamiast chrom,pokretla regulacji nawiewow w plastiku zamiast w chrom,klamki czarne zamiast chromowane i siedzenia z najtanszego materialu patrze i ten sam samochod sie ukazal tylko z dodana nawigacja czyli podmienili cale radio z wyswietlaczem dotykowym i kierownice aby miala z prawej strony przyciski do sterowania. Pytam czy tak sie robi w renomowanej firmie, nie dodali w ogloszeniu ze to jest wersja podstawowa active a chca to ukryc po wymianie radia i wgraniu nawigacji, cena auta tez przeraza jak na wersje podstawowa .

Kuba
Pracownik
 Pytanie
@kierowca

Panie kochany, a może to kolejny inny Yaris? Wymieniają floty to odbierają floty... ehh

Jola Nowy wpis
Inne

Widziałam, że Specjalistka ds. sprzedaży flotowej samochodów był niedawno potrzebny. piszą o obsłudze Konina i terenu w promieniu 150 km. Ocenicie jak się finansowo na tym wychodzi? zastanawiam się na ile praca jak adekwatna co do stawki

anonim Nowy wpis
Inne

Cześć, chcę się dowiedzieć jak tu jest z urlopem. Chodzi o ofertę dla specjalisty ds. sprzedaży flotowej samochodów. Teraz gdy była wystawiana to wspomniano o umie o pracę oraz B2B. czy w tym drugim przypadku występują wolne dni płatne?

kierowca
Inne

witam obserwuje samochody uzywane w tej firmie i jestem w szoku .Przez dlugi czas nie mogli sprzedac toyoty yaris z 2020 roku gdzie taki samochod jest chodliwy bo byla to wersja active podstawowa z malum radiem bez duzego wyswietlacz, z galka zmiany biegow w plastiku czarnym zamiast chrom,pokretla regulacji nawiewow w plastiku zamiast w chrom,klamki czarne zamiast chromowane i siedzenia z najtanszego materialu patrze i ten sam samochod sie ukazal tylko z dodana nawigacja czyli podmienili cale radio z wyswietlaczem dotykowym i kierownice aby miala z prawej strony przyciski do sterowania. Pytam czy tak sie robi w renomowanej firmie, nie dodali w ogloszeniu ze to jest wersja podstawowa active a chca to ukryc po wymianie radia i wgraniu nawigacji, cena auta tez przeraza jak na wersje podstawowa .

Danuta
Inne
@kierowca

Ale to auto cały czas wisi czy ktoś się skusił po tej ala "renowacji". No szkoda, że próbują oszukać. A jak myślisz, jak klienci postrzegaliby to auto gdyby z marszu przyznali się do tych przeróbek?

Kuba Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@kierowca

Panie kochany, a może to kolejny inny Yaris? Wymieniają floty to odbierają floty... ehh

Marika Nowy wpis
Inne

Czytam tutaj, że klient rozmawiał z dyrektorem o zwykłym na pozór kupnie auta. A jednocześnie firma nie szuka pracowników w żadnym ze spektrów działania, czy to serwis, czy sprzedaż, ubezpieczenia itp. Czy Wy macie niewielki zespół, który się nie "wyrabia"? Takie wrażenie odnoszę, a moim celem było po prostu przyjrzenie się ofertom pracy (w sprzedaży). Niestety nic nie ma...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Diagnosta samochodowy w firmie Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy B2B Sales Manager
Gdańsk
Gremi Personal Sp. z o.o.
(145 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Projektant/-tka OZE
Toruń
Green Capital S.A.
(152 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sawi
Inne

Kupiłem w Auto Centrum Lis Kalisz samochód używany oferowany w programie Renault Selection. Samochód zgodnie z ogłoszeniem miał być w idealnym stanie i bezwypadkowy. Po sprzedaży okazało się że samochód ma znaczną korozje zapaćkaną białą farbą aby nie rzucała się w oczy podczas oględzin. Od poprzedniego właściciela auta otrzymałem zdjęcia auta z uszkodzonym przodem po zderzeniu z sarną o czym Auto Centrum Lis wiedział i zataił to przede mną twierdząc że auto jest całe w oryginale. Stan techniczny układu jezdnego i napędowego pozostawiał również wiele do życzenia. Niekompetencja ludzi tam pracujących sięga zenitu, a kontakt z nimi to porażka. Radzę omijać Dział Samochodów Używanych w Auto Centrum Lis Kalisz, tragedia to mało powiedziane.

Tomasz
Inne

W listopadzie zamówiłem samochód Hyundai Bayon w promocji ,,Gwarancja ceny ''Najpierw Pani P.M źle policzyła i wyszło że po rabatach auto będzie droższe ,w czasie obsługi wręcz dawała do zrozumienia że teraz to się wszyscy za samochodami uganiają i w sumie to teraz to ona ma klientów w nosie.Minęło 8 miesięcy i mojego samochodu nie było umowa się już kończyła i Pani P.M zadzwoniła do mnie z informacją że mojego samochodu najpewniej nie będzie w tym roku a jak już będzie rocznik 2023 to gwarancja ceny nie obowiązuje .Pojechałem więc do salonu żeby wyjaśnić tą sytuacje Pani P.M umówiła nas (poszedłem z żoną)z dyrektorem .Dyrektor okazał się osobą kompetentną i zaproponował nam kilka rozwiązań sytuacji droższych ale w tamtym czasie byłem jeszcze gotowy dopłacić żeby mieć upragnione auto.Pojechałem testować Kone a w tym czasie wyceniano nasze samochody w celu pozostawienia ich w rozliczeniu .Kiedy przyjechaliśmy żeby dokończyć ustalenia okazało się że nie ma nas kto obsłużyć choć do zamknięcia salonu było jeszcze sporo czasu.Nazajutrz udałem się do salonu z konkretną decyzją .Pozostało przejechać się wybranym samochodem i dokonać transakcji wsiadam ,ruszam i na ekranie widzę jak zapala się ikona check engine a Pani obsługująca zaczyna mi wmawiać że z samochodem jest wszystko w porządku tylko serwis pozamieniał sobie jakieś części .Tego było już za dużo nawet dla mnie więc postanowiłem zakończyć tę farsę i odebrać zaliczkę Pani z recepcji poprosiła mnie żebym poczekał po czym oznajmiła mi że mój samochód jest wyprodukowany i w ogóle wszystko jest ok .Po trzech dniach zadzwoniła do mnie że ten samochód to nie mój tylko kogoś tam i jak go chcę to muszę dopłacić choć jest to auto dokładnie takie jakie zamawiałem i mam się spotkać z dyrektorem w celu uzgodnienia ile dopłacić.Z dyrektorem się już nie spotkałem bo tyle nerwów już zmarnowałem iż uznałem że żaden przedmiot nie jest tego wart .Odebrałem więc zaliczkę a ten salon radzę każdemu omijać szerokim łukiem .Nie polecam .TRAGEDIA, bardziej ufam chandżarowi z passata ze złotym zębem.

Krzysztof66
Inne
@Tomasz

Jak już uda się kupić samochód to w razie awarii nie mają specjalistów którzy są w sanie je naprawić w razie awarii. Doświadczenie z serwisu reno

Administrator

Czy pracując w firmie Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis można dostać awans w pierwszych 3 miesiącach?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis występują paczki/bony świąteczne?

MICHU
Były pracownik
@Pytanie

Niestety nie. Tutaj nie ma żadnych dodatków, prócz karty multisport, która do najtańszych nie należy. A z pensji ucinana jest premia, która jest uznaniowa.

Michał
Inne
 Pytanie

Jestem klientem salonu autocentrum od kwietnia 2021, poszedłem z zamiarem kupna samochodu dla swojej świeżo otwartej firmy, Hyundai marzył mi się zawsze lecz na samym początku był dla mnie nie osiągalny pod względem finansowym. Wcześniej odwiedziłem kilka kaliskich salonów samochodowych w poszukiwaniu „używki” dla swojej firmy wszędzie dosłownie wszędzie byłem traktowany „z góry” i padały zdania pt. „ma Pan firmę kilka miesięcy i chce Pan brać samochód w leasing w naszym salonie otrzyma Pan taki samochód dopiero po wpłacie minimum 30%”. Kiedy byłem już świadomy że przez najbliższe miesiące będę musiał nadal jeździć swoim wysłużonym autem postanowiłem trochę pomarzyć i zajrzeć do salonu auto centrum lis, gdzie od wejścia spotkałem się z profesjonalizmem i przeświadczeniem że nie ma rzeczy niemożliwych. Pan Piotr pokazał mi mój wymarzony samochód po czym zaprowadził mnie do Pani Oliwi Jaromy która od wejścia powiedziała „Panie Michale nie ma rzeczy niemożliwych” rozmowa trwała max 10minut po czym dostarczyłem wszystkie dokumenty. Oferta leasingowa była na drugi dzień…. I co? Udało się dostać finansowanie przy wpłacie własnej 10% udało się dostać najbardziej korzystne warunki samego finansowania no i najważniejsze po 6 dniach od pierwszego wejścia do salonu auto centrum lis wyjechać nowym pięknym Hyundaiem a nie byłoby to możliwe gdyby nie Pani Oliwa i jej determinacja. Polecam w 1000% ja osobiście wrócę tam na pewno nie raz nie dwa!

oli
Pracownik
@Michał

bo to prawda :)

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis odbywa się również w języku angielskim?

RobertHunt
Kandydat
@Pytanie

W Języku Januszy to Pan się może z nim dogadasz...

Danuta
Inne
@RobertHunt

A co testowałeś i wiesz? ;) Czemu tak uszczypliwie do niego podchodzisz?

Seter
Inne

Witam moje doświadczenie z tą firmą jest dramatyczne 3 razy korzystałem z ich usług za 1 razem chcieli mnie oszukać na Fv czyli zapłaciłem za przegląd gotówką a za jakiś czas telefon że oddają sprawę do komornika bo mam Fv nie zapłaconą a płaciłem gotówką 2 podejście lakierowali mi tylny zderzak 3 tygodnie i oddali auto nie kompletne no dramat 3podejscie kolizja odstawiłem auto minęły dwa tygodnie dzwonię a Pan mi mówi że on nie ma czasu i on nic w sprawie naprawy mojego auta nic nie wie a podczas przyjęcia że zrobią w dwa tygodnie jak to mówią do 3 razy sztuka ale ludzie uważajcie na nich bo to zwykli (usunięte przez administratora) takie jest moje zdanie polecam serwis we Wrocławiu byłem też przed zakupem Outlandera zapytać u nich o auto ceny najwyższe w całej Polsce kupiłem Outlandera w Poznaniu o 15 tys taniej niż i lisa Nie Polecam firmy lis w Kaliszu zastanówcie się dwa razy zanim oddacie auto w ich ręce!!!!

Maria
Inne
@Seter

A wtedy za tym pierwszym razem zapłaciłeś drugi raz? Czy udało Ci się jakoś dogadać i wyjaśnić sprawę?

Klient
Inne

Pracownicy auto centrum lis nic nie potrafią. Są beznadziejną firmą która tylko żeruje na klientach....zdecydowanie nie polecam tej firmy. Widzą tylko siebie i spieprzają auta na całej Lini. Omijajcie te firmę szerokim łukiem. Tutaj mogą Wam tylko wszystko popsuć

Julia
Inne
@Klient

Chyba nie może być az tak źle, że tylko psują auta.. Wtedy by się nie utrzymali na rynku :D Czy u ciebie właśnie tak było, że zniszczyli ci auto? Możesz powiedzieć coś więcej? Lepiej przestrzec ludzi...

Irena
Inne

Na jakie narzędzie pracy może liczyć przedstawiciel handlowy w Auto Centrum Lis? Przy okazji chciałabym zapytać również o inne dodatki, które oferowane są w firmie. Czy pracownicy mają zapewnianą np. prywatną opiekę medyczną lub kartę mulitsport? :) Jeśli tak, to czy jest to w całości pokrywane przez pracodawcę?

Marco
Inne

Jesteśmy klientami salonu od 2017 właśnie odebraliśmy auto nr 4 i 5 Słowa pochwały za profesionalizm indywidualne podejście do klienta dyspozycyjność i sympatię w sposób szczególny dla Pani Martyny Pilarczyk Pani Oliwi Jaromy i Pani Anity Karczewskiej Brawo ????polecam ten salon

MARCIN.S
Inne

Jestem klientem salonu autocentrum lis od 2018 roku zaczynałem od kony swietne autko silnik 1.0 120kmdawał rade alepo 2 óch latach zrobiło sie za małe więc przesiadłem sie na tucsona dzięki Panu Adamowi Dębickiemu tranzakcja przebiegła sprawnie i w sympatycznej atmosferze jestem super zadowolony z odsprzedaży kony do salonu nie prubowano zedrzeć ze mnie skóry bo negocjacje prowadzone z Panem Adamem by na odpowiednim poziomie.Dzisiaj skończyłem wekeendowy test santa fe w hybrydzie i cuż tu mówić jak bym miał wolne 200000 zl to napewno bym sie zdecydował ale małymi kroczkami narazie przymierzam sie do tucsona nowej generacji myśle i ta tranzakcja niedługo dojdzie do skutku BO HYUNDAI KALISZ robi robote pełna profeska Pozdrawiam całą załoge z Panem lisem naczeleP.S.serwis również bardzo profesjonalny

Teresa
Inne

Na stronie firmowej Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis zauważyłam, że są dwa Auto Centrum tego pracodawcy - w Kaliszu i Koninie. Czy w którymś z tych miast jest prowadzona obecnie rekrutacja dla nowych pracowników? Czy ktoś z pracowników mógłby się wypowiedzieć, jaki rodzaj umowy oferuje pracodawca? Pozdrawiam i liczę na odpowiedź

Ania
Inne

Świetny salon. Dostalam od firmy dobrą ofertę. Pracownicy kompetentni i solidni szczególniee Pan Jakub oraz Pani Oliwia . Polecam !!!!

Kiwa

Pisałam o salonie Auto Salon lis ul. Łódzka w Kaliszu

Kiwa

Mam negatywne doświadczenie na temat salonu, przedstawiciela który tam pracował bo nic nie wiedział o sprzedawanym mi aucie i innych aspektach oraz na temat serwisu jaki w tym salonie jest. Zamontowano mi instalacje gazowa która okazuje się ze od nowości jest źle założona, ciągle jeździłam do Kalisza na usterkę bo źle wskazywał wskaźnik stan paliwa byłam z tym problemem 9 razy aż w końcu stwierdzili ze nie dają rady i wskazali bym oddała auto do naprawy w innym serwisie. No i teraz jeszcze uszkodzone są węże chłodnicze i oczywiści czekam aż zajmą się sprawa. Opóźnienia w realizacji napraw, zbywanie klienta, niewłaściwe wykonywanie przeglądów lub nie informowanie klienta ze zostało coś zamienione, doklejone lub dołożone czy popsute. Mam już dosyć i szukam pomocy bo auto nowe i ciągle zgłaszam usterki w nim a powinnam jeździć i niczym się nie przejmować. Żenada

Klient

Dziwie się, ze firma z takim prestiżem toleruje pracowników, którzy prowadza rozwiązły tryb życia i uwodzą młode dziewczyny na szkoleniach firmowych ,zero profesjonalizmu, nie wyobrażam sobie współpracy ze sprzedawca który reprezentuje taki poziom, wstyd!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis
3/5 Na podstawie 4 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Częstochowska 211
    62-800 Kalisz
  • NIP: 6181815860 REGON: 250764465 KRS: 0000085845
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Auto Centrum Lis sp.j. Stefan i Lidia Lis
Przejdź do nowych opinii