Opinie dodaje po przepracowanym sezonie z maszyną do lodów włoskich od Hard-Ice i muszę powiedzieć że jestem zadowolony. Maszyna pracuje stabilnie, dobra jakość w stosunku do ceny. Miałem niewielki problem podczas sezonu z maszyną ale serwis po przyjęciu zgłoszenia pojawił się w ciągu 2 dni i naprawili usterkę na miejscu. Szczerze polecam
Polecam maszyny z Hard-Ice, raz że Panie w dziale sprzedaży doradziły jaką maszynę wybrać i powiem szczerze, że jestem z niej zadowolony to w dodatku serwis reaguje bardzo szybko. Miałem problem z ustawieniami w maszynie, zadzwoniłem na serwis i serwisanci pomogli mi od razu telefonicznie, także gorąco polecam!
Nie mogę narzekać na pomoc serwisową z Hard-Ice a wręcz przeciwnie, w sezonie maiłam kilka razy problem z maszyną i dzwoniąc do serwisu zawsze pomagali, 2 razy udało się przez telefon, raz musiałam czekać na przyjazd serwisu ale trwało to 2 dni więc i tak bardzo szybko. Panowie przyjechali i zaproponowali naprawę na miejscu i super, bo tak musiałabym oddać do serwisu i zostałabym bez maszyny w sezonie. Polecam!
Jestem zadowolony z maszyny którą zakupiłem w Hard-Ice, Pani w dziale sprzedaży doradziła pod konkretne warunki mojego lokalu,później wysyłka maszyny w ciągu 3-ech dni. Serwisanci przyjechali, podłączyli maszynę i przeprowadzili szkolenie, bardzo dokładnie wszystko objaśnili. Później miałem problem z ustawieniami w maszynie ale po jednym telefonie do serwisu wszystko grało, pomogli "od ręki".
Jakie godziny pracy obowiązują w Hard-Ice Sp. z o.o. sp.k.?
Ostatnio popsuła mi się maszyna do lodów, przez co biznes stał, ale po kontakcie z serwisem, przyjazd nastąpił szybko i sprawnie zrobiona została naprawa, polecam
Czytam, że często psują się maszyny, nie można się dogadać z właścicielem, aby oddać sprzęt do naprawy lub dostać sprawny? Jak firma reaguje na ewentualne zgłoszenia? To na porządku dziennym jest czy jednak da się normalnie pracować
Firma na początku obiecuje złote góry a po miesiącu zaczynają się progi dane maszyny nie spełniają wymogów serwis w opłakanym stanie nie polecam widzą tylko swoje racje .
Czy w Hard-Ice Sp. z o.o. sp.k. zatrudniani są obcokrajowcy?
Czy w Hard-Ice Sp. z o.o. sp.k. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
A co masz na myśli, że więcej niż raz w miesiącu? Wypłaty w firmie są na czas a termin to zawsze ostatni dzień miesiąca.
Niestety nie polecam, choć nie lubię takich opinii, ale do momentu sprzedaży wszystko jest ok, później gdy maszyna się zepsuje niestety zaczynają się problemy. Koszty serwisu niestety tak wysokie, że sięgają niemal 1/3 wartości maszyny, termin naprawy 1,5 miesiąca!!!!!!!!!!!! skandal, podczas tego okresu nikt, powtórzę nikt się nie interesuje.Zaznaczę że maszyna przepracowała tylko 2 miesiące i po odpaleniu w nowym sezonie niestety już nie działała, odesłaliśmy do serwisu w pierwszym tygodniu lipca, a dzisiaj tj. 7.09. dostaję informację o jej wysyłce SKANDAL. Obiecano mi, że po opłaceniu faktury, maszyna zostanie wysłana następnego dnia roboczego, niestety kolejne (usunięte przez administratora) niemal dwa tygodnie później. Szkoda bo chciałam zakupić drugą maszynę, ale z takim serwisem i podejściem do klienta to dziękuję!
Hej, interesuje mnie stanowisko Serwisant-Kierowca, jak rozliczane są nadgodziny w firmie Hard-Ice? Czy ktoś z użytkowników forum może zaświadczyć o solidności firmy? Podaję link do oferty: https://www.gowork.pl/oferta-zewnetrzna/serwisant-kierowca,praca.gov.plfa0d35432273d05eef58f8eb67a0fde5,zascianki (być może poszukują więcej niż jednego pracownika)