(usunięte przez administratora)
ja tam pracuje i nie narzekam jak dobrze pracujesz to można zarobić jak w każdej firmie jest ciężki no i się zmieniło stawiamy na jakość dział mechaniczny i sprzet na poziomie
Tiote, serwis ma bardzo dobrą opinie.W tej firmie od momentu poczynionych zmian pracuje się bardzo dobrze a osoba która tym kręci jest jest odpowiednia na tym stanowisku.
Nie polecam tego serwisu. Chcesz się przekonać zostaw u nich samochód do naprawy. Absolutna porażka, brak doświadczenia. Szczerze odradzam
(usunięte przez administratora)
a co dziwnego?Land Rover to totalna wiocha.
wcisneli mi jakieś bite auto. (usunięte przez administratora)
z pewnością grozili Ci pobiciem żebyś je wziął tak ci je wciskali zastanów się co piszesz a poza tym to jest serwis zbierający opinie o pracodawcy i warunkach pracy w danym zakładzie a nie o jakości obsługi
Jak kupowaliśmy Suzuki alto to byli grzeczni,podzcas gwarancji i przeglądu technicznego niegrzeczny i bezczelnie wyrywający mi fakturę pracownik obsługi klienta.Myślałem nad kupnem SX4 ALE MOJA NOGA ICH PROGU NIE PRZEKROCZY !!!UWAŻAJCIE I ZDECYDOWANIE ODRADZAM 1!!
widze ze nadal ktos kasuje moją opinie o tym salonie... to potwierdza tylko moje zdanie o tych(usunięte przez administratora) :) pozdrawiam i obiecuje ze nadal bede "reklamował" ten salon na wszystkich mozliwych stronach motoryzacyjnych !!
firma jak każda polska, lepiej zatrudnić emerytowanego strażaka niż dać świetnemu ekspertowi 200zł więcej, ot co :)
Chcialem kupic nowe auto wyslalem trzy meile z zapytaniem o konkretne auto i nie otrzymalem zadnej odpowiedzi mmcars to banda pedalow i olewaczy nawet za komuny bylo wieksze zainteresowanie klientem niz teraz tam.
Oczywiście, że tak.
(usunięte przez administratora)
Tak zajmują się leasingiem samochodów, wejdź na stronę znajdziesz wszystkie potrzebne dane. Moi znajomi są zadowolenia ze świadczonej przez nich usługi.
anonim - 2013-07-08 22:44:07 czy może ktos wie ,czy jest taka szansa ,zeby dostac sie na staz/praktyki do MMCars?Wydaje sie firma godna zaufania a to wazne przy zdobyciu doswiadczeniaZadzwoń, zapytaj :) inaczej się nie dowiesz.
jestem zadowolonym klijentem tego serwisu bardzo profesjonalna obs łóga land rovera oraz subaru posiadam te dwa pojazdy serwisuje je od roku w tym serwisie i polecam ich usługi
Jak to możliwe, że ktoś jeżdżący Land Roverem czy Subaru może pisać "obsłóga" ?? Czy nie ukradłeś może tych samochodów?
anonim - 2013-06-28 22:55:22 Ktoś podzieli się świeżą opinią o nich? Nie wiem, czy wybierać się czy nie? Zależy mi na fachowości obsługi ... mogę na nią liczyć?Wal śmiało jak w ogień.
Pracownik - 2012-11-07 22:57:04 Ludzie . Co sie z Wami dzieje ? skupcie sie w pracy na pracy a po na swoim życiu zamiast wypisywać takie bzdury. Życie jest krótkie i zamiast spędzać fajnie czas , zamiast robić coś sensownego i na poziomie zajmujecie sie czymś co nigdy w życiu Wam nic dobrego nie przyniesie! Plotkowaniem! Pracuje w tej firmie dosyć długo zeby moc poświadczyc ze to co wypisują niektórzy to pomówienia. Ci którzy pracują z zaangażowaniem , są fair wobec pracodawcy nie mogą mieć powodów do takich ocen. Ludzie to jest poważna korporacja i aby utrzymać ja i zapewnić jej rozwój trzeba naprawdę mieć przysłowiowy łeb na karku! Zdobyte tytuły sa wynikiem ciężkiejj pracy całego zespołu i właściwego zarządzania! Gdyby było tak fatalnie jak niektórzy piszą to nie byłoby szans na takie sukcesy które w rożnych kategoriach są zdobywanie co rok. Ciekawe kto z Was ( wypisujacy negatywne posty ) potrafiły poprowadzić taka firmę chociaż przez dzień czy tydzień. Z sukcesem ? Życzę wszystkim owocnych przemyśleń A tym którzy maja zbyt dużo wolnego czasu i zajmują sie pisaniem nieprawdy zeby znaleźli swój cel w życiu I na tym sie skupili. Na wstępie zapraszam do zapoznania się z definicją \"korporacji\" gdyż Wasza na pewno nią nie jest. Ja oczekując bycia fair od moich pracowników muszę być również dla nich fair, a jak sami mówicie w wolnej rozmowie nie do końca to działa w obie strony, W tym całym zdobywaniu kolejnych komercyjnych niewiele wartych wyróżnień zatraciliście się w pełnieniu swojej podstawowej misji ASO - naprawie coraz to bardziej skomplikowanych samochodów. Jeśli przyjeżdżam swoim w zasadzie nienajtańszym samochodem i nie mam żadnej informacji o etapach naprawy(marka i model nie ma tu znaczenia, nawet gdyby to był \"tylko\" Spark a nie Jaguar), ba przyjeżdżam na ustalony odbiór i okazuje się iż auto jest niegotowe to co dla mnie jako Waszego klienta są warte kartki papieru wiszące na ścianach ? Jaki to ma wpływ na PODSTAWOWĄ funkcję Waszej firmy ? Ze sprzedażą samochodu jeszcze sobie jako tako radzicie, wiadomo podstawowym kryterium jest cena - a tą zrobiliście dobrą, bo przecież musicie wyrobić plan :) dla mnie to jest plus... Problem zaczyna się gdy muszę skorzystać z usług serwisu który znajduje się na końcu firmy wciśnięty pod schodami. Podsumowując jeśli macie aspiracje nazywać się korporacją to zajmijcie się jej fundamentami - członkami. Tymczasem ja dołączam do grona klientów nie korzystających już z usług serwisowych co nie znaczy, że nie przyjadę po kolejny samochód. Życzę dalszych sukcesów jednak przede wszystkim zgodnych z misją ASO.
Ludzie . Co sie z Wami dzieje ? skupcie sie w pracy na pracy a po na swoim życiu zamiast wypisywać takie bzdury. Życie jest krótkie i zamiast spędzać fajnie czas , zamiast robić coś sensownego i na poziomie zajmujecie sie czymś co nigdy w życiu Wam nic dobrego nie przyniesie! Plotkowaniem! Pracuje w tej firmie dosyć długo zeby moc poświadczyc ze to co wypisują niektórzy to pomówienia. Ci którzy pracują z zaangażowaniem , są fair wobec pracodawcy nie mogą mieć powodów do takich ocen. Ludzie to jest poważna korporacja i aby utrzymać ja i zapewnić jej rozwój trzeba naprawdę mieć przysłowiowy łeb na karku! Zdobyte tytuły sa wynikiem ciężkiejj pracy całego zespołu i właściwego zarządzania! Gdyby było tak fatalnie jak niektórzy piszą to nie byłoby szans na takie sukcesy które w rożnych kategoriach są zdobywanie co rok. Ciekawe kto z Was ( wypisujacy negatywne posty ) potrafiły poprowadzić taka firmę chociaż przez dzień czy tydzień. Z sukcesem ? Życzę wszystkim owocnych przemyśleń A tym którzy maja zbyt dużo wolnego czasu i zajmują sie pisaniem nieprawdy zeby znaleźli swój cel w życiu I na tym sie skupili.
to jakas nowosc, ja omijam szerokim łukiem MM Cars... nie potrafią nic naprawić bez 2 poprawek, zero dokumentów odnosnie usterki a pozniej się okazuje, że to jednak coś innego...
pozdrawiam wszystkich pracujących bardzo sympatyczni i mili ludzie, jeżeli chodzi o ekipę to nie mam nic do zarzucenia ale jeżeli chodzi o to współczuję właścicielowi gdyż nie działa on w dobrym interesie firmy. Firma ma potencjał ale niestety jest on przez niego blokowany a nowy Dyrektor niestety sam nic nie poradzi. Szkoda mi go bo będzie miał ciężko. Jeszcze raz pozdrawiam wspaniałą ekipę zainteresowani będą wiedzieli kto to napisał :) dzisiaj był mój ostatni dzień może nie rozstałem się z wami jak należy ale kto wie co tu przeżyłem ten mi wybaczy. Celujący dla pracowników którzy muszą walczyć z arbuzem*. * arbuz - raczej wszyscy wiedzą kto to ps. Jak już nie będzie arbuza dajcie znać wtedy chętnie wrócę ;)
Serwis MM Cars , zaczyna nabierać nowego odde (usunięte przez administratora) i idzie do przodu. Owszem są nowe osoby, które są mega zorientowane na cel i sukces. Kluczem każdej firmy/przedsiębiortswa są ludzie, a w tej firmie stawia się na pracowników , którzy są nastawieni na sukces i realizację zawodową....
Odradzam serwis samochodu w tej firmie Nigdy więcej nie oddam tam samochodu do naprawy.Chcesz się przekonac i sam ocenic ich pracę zostaw tam samochód :(
Co daje zwalnianie ludzi w takiej ilosci jak teraz? Nowy dyrektor chyba nie rozumi ze sam nie poradzi. Niedlugo nie bedze nikogo do roboty
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MM Cars Group?
Zobacz opinie na temat firmy MM Cars Group tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.