U każdego Kierownika nie liczy się pracownik czy człowiek liczy się sztuką na zmianie A jak nie ma to dymaj za dwóch i nie będziesz doceniony tak to jest w firmie Sodexo
Ja pracujący na wydatkach na trzeciej chwali nie spotkałem się z takim kobietom jak Justyna która mnie uczyła i robiła manko na kasie Która pracuje 2lata
Ja była pracowniczka Sodexo Pracująca w Grodzisku maz nie spotkalam sie z taką osobą jak p Karina c opowiadająca jakie ma znajomości na zakładzie Pewnie została przyjęta po znajomości Jest to osoba psychicznie chora Brygadzistki ,Bo żadnego pracownika nie zyskacie
Ja p była pracowniczka Sodexo przepracowałam okres próbny i nie da się pracować z paniom K C bo na wejściu opowiada o istniejących pracownikach i byłych a sama jest nie lepsza żenada pracować z takim kolezankom
Bardzo szybkie i miłe spotkanie. W ustalonym terminie nie dostałam obiecanej informacji zwrotnej. Po licznych moich mailach, smsach, nagranych wiadomościach, dopiero po 3 tygodniach dostałam negatywna odpowiedz. To absolutnie nie powinno tak wyglądać, tym bardziej ze osoba będąca obecnie na tym stanowisku, zrezygnowała, bo firma okazała się nie taka jak obiecywano na rekrutacji.
Standardowe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy ktoś pracował w Sodexo w Krakowie???(pomoc na kuchni, sprzątanie) chodzi mi o umowę o pracę nie zlecenie
Hej Jak się pracuje na stanowisku kam?
Dzień dobry, W Sodexo Polska nie prowadzimy rekrutacji na takie stanowisko. Prosimy o kontakt z naszą spółką siostrzaną Sodexo Benefits & Rewards Polska, Pozdrawiamy
Hej Jak się pracuje na stanowisku kam?
Pracuje tam jeszcze!!! Nie polecam pracy w(usunięte przez administratora) przez Sodexo ludzie cudze błędy wytykają (usunięte przez administratora)do przełożonych a własnych błędów nie widzą porażka!!! Ludzie produkujecie się żeby wskoczyć na wyższe stanowiska lol kiepskie podjęcie sądzę żywić się kimś żeby podnieść swoje kwalifikacje chodź według mnie ludzie tam z tych szkoleń nie mają bladego pojęcia co i jak rb w rzeczywistości (usunięte przez administratora)
Ponawiam pytanie jak jest na stanowisku KAM? W dziale sprzedaży
Jak wygląda praca w dziale sprzedaży? Chodzi mi o stanowisko KAMowskie- pojawiła się oferta, zastanawiam się nad aplikowaniem, proszę o informację jaka jest atmosfera, realność premii itd????
Pracuję w firmie od 6 lat, jestem tak zmęczona jak bym pracowała w kamieniołomach, ta firma wyssała ze mnie Całkowicie energię i satysfakcję z pracy w, której czuję się dobrze. podrzędny pracownik jest nikim traktowany jest jak śmieć żadnego szacunku wyścig szczurów. Obiecują złote góry a w rzeczywistości jest inaczej, dajesz z siebie wszystko a dostajesz podziękowanie zwolnieniem. Wyzysk ludzi, najlepiej pracuj za friko byle im było dobrze. Nie polecam pracy w tej firmie omijajcie z daleka.
Dzień dobry, jesteśmy zaniepokojeni opisaną sytuacją. Będziemy wdzięczni za przesłanie większej liczby szczegółów na adres hr.fms.pl@sodexo.com (gwarantujemy anonimowość!) lub za pośrednictwem platformy Speak Up prowadzonej przez niezależną trzecią stronę - www.speakup.sodexo.com Dziękujemy za zaufanie.
w Sodexo pracuję 22 lata i nie zgadzam się z wieloma opiniami. Po pierwsze nikt nie trzyma nikogo na siłę. Po grugie wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Po trzecie dlaczego nikt nie wspomina , że składki są odprowadzane od tego co zarabiamy. Po czwarte nie mam i nie miałam w tej firmie żadnych znajomości. Miałam możliwość awansu. Gdyby było tak bardzo zle to raczej zmieniłabym pracę .
Piszesz, że miałaś możliwości awansu. Ile musiałaś na to pracować? Jak dokładnie ten awans wyglądał ?
Ale przecież nie zawsze na awans się pracuje 22 lata, prawda? Skąd wiesz, że pierwszego nie dostała po roku?
Dobry pracodawca ,ku mojemu zdziwieniu byl zajaczek (przelew)dla pracownika i dzieci .
O proszę to serio miło, ale tzn., że wcześniej nigdy zajączka nie dostałeś? I skoro tak zdziwiony to z innymi okazjami też był problem jeśli chodzi o jakiś prezent / dodatek?
Może bardziej chodzi o to że ktoś tu pisał że nie ma dodatków na święta i narzekał. A sie okazało że jednak jest? Jak ja pracowałem to zawsze na Boże Narodzenie i Wielkanoc były jakies pieniądze.
To dobrze, że dbali o to. ;) Jakieś to chyba nie za dużo jednak? A jeszcze jakieś inne dodatki Ci przysługiwały czy raczej te świąteczne to już wszystko co tu było?
Zajączek? 100 zł,, Ogólnie bardzo niskie wynagrodzenia, szerokie perspektywy finansowe przy zatrudnianiu , rzadko dotrzymywane, wynagrodzenia na granicy min socjalnego,
A mogę wiedzieć o jakim stanowisku mówisz? Znalazłam ogloszenie właśnie, że szukają kogoś do pakowania produktów
Oj tak. Dali zajączka. Na wyjazd integracyjny zabrali. Nawsadzali do główek jaka to super firma, a pracownicy? The jest. Szkoda, że nie na co dzień. Brak możliwości awansu i rozwoju dlatego że jesteś dobry w tym co robisz i nie chcą tego zmieniać.
Firma kogucik. Zostałyśmy przejęte spod innej firmy - na start koordynatorką została przyjaciółka naszej nowej kierowniczi ( podobno miał być konkurs na to stnaowisko). Przypadek ? Nie sądzę :) Kierowniczka nie pisze emaili gdy coś rozporząda, tylko przekazuje te informacje słownie, ciekawe czemu :) Brak jakiegokolwiek rozeznania o prawie pracy. Chciałam wziąć urlop na listopad, to nie bo są tam dni świąteczne, a musi być 10 dni roboczych w ciągu 14 dniowego urlopu według keirownczki. Nie pomaga tu kodeks pracy bo jak uznała PIERWSZE STOSUJEMY ZADASY REGULAMINU SODEXO A PÓŹNIEJ KODEKS PRACY. aha, sodexo stoi ponad prawem. Gdy składałam wypowiedzenie, stwierdziła że ona może się na nie nie zgodzić i nie wie czy mi je podpisze. No żart i śmiech na sali, jak ktoś koorydnujący ludźmi może mieć taki brak pojęcia o podstawowych prawach pracy. Ogólnie o wszystko w pracy był problem i czepianie się, co nie miało miejsca wcześniej. Wspomniana wcześniej koordynatora, umywała ręce od wszelkiej pracy, wszystko zostało zwalane na nas, mimo że miała te same obowiązki które mogła zrobić, nie zrobiła to był problem do nas czemu nie zrobione. Sama mogła to oczywiście zrobić:) Dodatkowe kłamstwa - moja lokalizacja się zamykała, powiedziano mi że COŚ SIĘ ZNAJDZIE DLA MNIE, natomiast opiekun projektu dostał informacje że praca dla mnie jest już w innej lokalizacji. Dopytywanie się o nasze stosunki w pracy, dostałam wprost pytanie od kierowniczki czy ja nie lubię koordynatorki, jak odpowiedziałam co myślałam, zostałam wrogiem publicznym nr 1. Brak możliwości pracy zdalnej, nawet raz w tygodniu, ale jak już był koniego mojego okresu wypowiedzenia - dostałam pytanie czy muszą znaleźć kogoś od razu, czy dziewczyny mogą wykonywać moją pracę zdalnie - aha czyli się da :) Jedynym plusem był dodatkowy bon na święta wielkanocne, ale niestety zdrowie psychiczne jest ważnniejsze od pieniędzy, także nie polecam, bo zawsze będziecie te gorsze jak nie należycie do teamu psiapsi koordynatorka i psiapsi kierowniczka :)
Dzień dobry, jesteśmy zaniepokojeni opisaną sytuacją. Będziemy wdzięczni za przesłanie większej liczby szczegółów na adres hr.fms.pl@sodexo.com (gwarantujemy anonimowość!) lub za pośrednictwem platformy Speak Up prowadzonej przez niezależną trzecią stronę - www.speakup.sodexo.com Dziękujemy za zaufanie.
Wydaje mi się to kłamstwem, wieloktornie zgłaszane przełożonym wyżej że takie sytuacje dzieją się w fimire. nikt nie zaregował, było tylko gorzej, a o i anonimwości w tej firmie prosze zapomnieć - już miałam tska sytuacje gdzie było mi to zapewniane. Niedoczekanie :) T
Dzień dobry, rozumiemy Pani zdenerwowanie. W związku z Pani odpowiedzią, tym bardziej prosimy o kontakt za pośrednictwem podanych powyżej adresów, abyśmy mogli przyjrzeć się bliżej całej sprawie.
W mojej firmie (usunięte przez administratora) od ok. dwóch miesięcy stołówkę obsługuje SODEXO - na początku jedzenie było super jak domowe ale teraz jest coraz gorzej w kanapkach nieświeże bułki i po pół plasterka wędliny ,sórówki też nieświeże jak z kapusty kwaszonej podjeżdża kwasem to dodają ogórka kiszonego. OGÓLNIE JAKOŚĆ POTRAW SIĘ ZEPSUŁA
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za przesłany komentarz oraz poświęcony nam czas. Każda opinia jest dla nas niezwykle cenna i przekażemy ją do zespołu w jednostce. W sprawie bieżących zgłoszeń dotyczących działania restauracji, prosimy o kontakt bezpośrednio z Managerem Restauracji lub za pośrednictwem skrzynki mailowej „Mam Uwagę” pod adresem mamuwage@sodexo.pl Pozwoli nam to na bieżące reagowanie na zgłoszenia.
Szukają kogoś na stanowisko w kuchni :) W ogłoszeniu pisze tylko o umowie na okres próbny, zlecenie.. ktoś wie czy jest szansa dostać z biegiem czasu umowę o pracę?
Firma umawia się na rozmowę, a potem urywa kontakt. Żałosne
Nie polecam obsługi technicznej w okolicach warszawy pensje znacznie już odbiegają od konkurencji kontrakty i ludzie odchodzą jeśli nie musisz nie aplikuj. Szczególnie przestrzegam przed pracą w kompleksie (usunięte przez administratora)pod Sochaczewem firma oszukuje że jest to stanowisko technika tak naprawdę trzeba się paprać w udrożnienia kanalizacji przez cały dzień. Ale chyba już niedługo wylecą z tamtąd i będzie po sprawie.
Marcin chodziło tylko o udrożnianie kanalizacji czy tez o ludzi z którymi pracowałeś??
Sama firma w sobie w porządku wypłaty w miarę i na czas ale mega bagatelizowanie i lekceważenie ludzi brak słów nie do opisania co się dzieje(usunięte przez administratora)
Bagatelizowanie i lekceważenie, w jakich sytuacjach? Napisz parę słów mimo wszystko, bo nie mam pojęcia, jakie tam są sytuacje i jakie ludzie mają do siebie podejście.
Ta firma to złodzieje,nie oddają pieniędzy za niewykorzystane środki na karcie tłumacząc się regulaminem.Nigdy więcej nie chcę mieć z nią do czynienia
Nic innego tylko (usunięte przez administratora) mi tak samo powiedzieli kilka pytań zadawałem a jedyną odowiedz to regulamin zawiera że pieniądze przepadają po utracie ważności, a co się dzieje z tymi pieniędzmi lecą na Marsa czy co?
U mnie podobna sytuacja - karta utraciła ważność, środki zostały pomniejszone do 0,00zł. Mój żal nie byłby taki wielki, ale moją kartą najzwyczajniej nie dało się płacić. Nie przechodziła w ogóle autoryzacja mobilna mimo jej prawidłowego skonfigurowania, posiadania najnowszej aplikacji mobilnej Sodexo na jednym z najnowszych modeli telefonu (nikt mi więc nie mówi, że to moja wina). Na koncie po dziś dzień widnieje informacja, że autoryzacja mobilna jest na moim telefonie aktywna! Problem został zgłoszony, reakcja Biura Obsługi Klienta była taka, że w odpowiedzi podpytali lakonicznie o kartę, natychmiast przesłana została im odpowiedź i... kontakt z BOK magicznie się urwał. Na maile już nikt nie odpisuje, po prostu cisza, olewanie klienta. Karta oczywiście nieaktywna, zwrotu pieniędzy brak. W opiniach do ich oficjalnej aplikacji mobilnej "Sodexo dla Ciebie" opublikowanej w sklepie z aplikacjami mobilnymi dla systemu Android również znajduje się sporo negatywnych głosów. Kilka osób miało także identyczny problem z brakiem możliwości skorzystania z mobilnej autoryzacji (i tym samym wykorzystania środków na karcie), pomimo aktywacji tej usługi. Ich stała odpowiedź to taka, by pisać na mail ich BOKu ("chętnie pomożemy"). Na ten sam e-mail wysyłam zgłoszenia, pytam o status sprawy i nie uzyskuję żadnej odpowiedzi. Nie polecam tej firmy. Rozumiem mieć jakieś chwilowe problemy techniczne, ale ignorowanie klienta czy zabieranie środków z karty (których to nie można było wykorzystać z uwagi na błędy po stronie dostawcy oprogramowania czyli nie z winy użytkowników) jest wysoce nie w porządku. Potencjalnym klientom zamawiającym karty podarunkowe polecam dwa razy się zastanowić, czy aby na pewno wasi pracownicy ucieszą się z takiego "prezentu".
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sodexo Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sodexo Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sodexo Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 11 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sodexo Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sodexo Polska Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.