Czy komuś coś wiadomo na temat dodatkowych warunków pracy w M&M GASTRO GROUP i nie pytam tu o samą pensje?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć przedstawiciel handlowy-specjalista ds.sprzedaży? Dostanę super autko, laptopa i telefon z których też mogę korzystać po h pracy?
Dostaniesz super furę i komórę a nawet niemiecki zapach do tej super bryki. Od razu będziesz mogła iść na zdalne i na l4….
Czy praca jest tylko stacjonarna czy można z czasem liczyć na zdalke lub hybrydę?
Chyba wszystko zależy od działu i tego co robisz. U nas jest tylko biuro, ale nie narzekam choć wiem, że są osoby które tak pracują. Pewnie zależy to od stażu i wykonywanej pracy.
tak jest taka możliwość, sam tak miałem, zasada jest tylko jedna by praca nie traciła na jakości. Wiadomo, że na początku musisz się wykazać i zdobyć zaufanie.
W ofercie dla pomocy kuchennej rzuciły mi się widełki od 5,5-6 tysi na umowę zlecenie. Ten rozstrzał jest zależny od doświadczenia? Polecacie wysyłać CV?
Czy komuś coś wiadomo na temat dodatkowych warunków pracy w M&M GASTRO GROUP i nie pytam tu o samą pensje?
Pracując miałem dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ale wiem, że część osób miała jeszcze jakieś pakiety sportowe w różnych miejscach.
w dziale sprzedaży mieliśmy całkiem niezły system premiowy i różne konkursy z nagrodami. Do tego jak ktoś faktycznie się wykazywał to miał dodatkowe premie okresowe. Ogólnie całkiem nieźle i całkiem fajna atmosfera pracy.
nie wiem, czy chodzi o warunki biurowe, ale są całkiem niezłe a dokładnie bardzo dobre, jest klima ekspres do kawy i wszystko co potrzebne do biurowej pracy. Nie ma do czego się przyczepić.
w naszym dziale było sporo szkoleń, ale wynikało to z jego charakterystyki. Co fajne mieliśmy też wyjazdy do Włoch więc można było połączyć przyjemne z pożytecznym ;)
Otrzymałam grill z pękniętą płytą grzewczą.Pomimo faktu że przesyłka nie była otwarta przy kurierze mamy zdjęcia oraz dowody że nie było to naszą winą.Brak jakiejkolwiek pomocy gra na zwłokę oraz odwlekanie sprawy.Absolutnie nie polecam tej firmy.
Atmosfera w firmie jest aktualnie na plus czy na minus? Chciałam się starać o pracę przedstawiciela handlowego. W ofercie piszą o przyjaznym środowisku i wsparciu. Zależy mi na fajnym zespole. Co sądzicie?
Coś klienci ostatnio sie wzburzają tu we wpisach i aż zaczynam sie przy tym zastanawiać czy pracownicy mogą mieć przez to poważnie popsuta atmosferę w trakcie pracy. ocenicie czy jest z nią tak źle?
Brawooo Wyyy,no,dosłownie (usunięte przez administratora),gdybyście mieli klase,to napisalibyście po prostu PRZEPRASZAM,a jeżeli chodzi o dowody,to posiadam niezbite w tej kwestii,a tak na marginesie,czy juz sam fakt,że w ciągu 9 miesięcy od zakupu,i wymianie sprzętu, ten psuje się?..nie stanowi to jasnego dowodu na to jakiej jakości sprzedajecie towar...I to ja mam zamiar zlozyc skarge na mmgastro do Rzecznika Praw Konsumentów.NIE POZDRAWIAM
Podjęliśmy kilka prób kontaktu telefonicznego w celu wyjaśnienia kwestii spornych. Niestety bezskutecznie, dlatego w najbliższych dniach skontaktujemy się z Państwem na drodze formalnej.
W uzupełnieniu do wcześniejszej opinii,chce dodać,że nr mojej reklamacji wynosił coś ponad 46 tysiecy..wiec to mówi samo za siebie o poziomie jakości sprzedawanych tam towarów,bo za numerem kryje się ilość reklamacj..a skoro 22.04.24 roku..zareklamowalo go już ponad 46 tysiecy ludzi,to łatwo policzyć ile będzie ich na koniec roku.NIC DODAC,NIC UJAC..JEDNYM SLOWEM MASAKRA...a najciekawsze jest to,że na jakiejś ich stronie widnieją same pozytywne opinie,CO NIKAK MA SIE O RZECZYWISTOSCI.Sami sobie je wypisują.. BRAK SLOW.
Szanowna Pani, tak poważne zarzuty wypadałoby poprzeć dowodami w przeciwnym razie to tylko niesprawiedliwe pomówienia, za które w myśl obowiązujących przepisów można zostać pociągniętym do odpowiedzialności. Numer porządkowy, o którym Pani wspomniała nie odpowiada ilości zgłoszonych reklamacji, a opinie piszą nam nasi zadowoleni Klienci na co od lat ciężko pracują ludzie odpowiedzialni za ich obsługę.
Nie rozumiem jako klient firmy MM Gastro co ma wspólnego wylewanie żali związanymi z reklamacjami z opiniami związanymi z pracą w danej firmie (usunięte przez administratora)Z drugiej strony skoro uważa Pani, źe 40 kilku tysięczny numer odpowiada ilości awarii w tym przypadku termosów to gratuluję wyobraźni ???????????? Jako wielokrotny klient wiem, źe to numer zupełnie nie związany z ilością zgłoszeń reklamacyjnych a przypadkowy nadany numer z systemu gdzie tylko miesiąc i rok się zgadza- wiem z zamówień i z faktur- proszę sobie wyobrazić tak już bez emocji ile miejsca w magazynie zajmuje 40 tys termosów. Firma ma w swojej ofercie np na stronie www kilkanaście tysięcy pozycji…ale pewnie sprzedają i magazynują same termosy????????????
W lipcu ubiegłego roku kupilam w mmgastro termos stalowy,który zepsuł się po niecałych 4 miesiącach,a mianowicie zaczal oddawać cieplo na zewnątrz.Reklamowalam,cały korowod reklamacyjny strasznie zawiły..pracownicy nieudolni...a efekt taki,że ten wymieniony termos dokładnie po podobnym czasie użytkowania znowu się zepsuł,w identyczny sposób.Tym razem zażądałam zwrotu gotówki.. proces reklamacyjny ciągnął się prawie miesiąc...albowiem zgłosiłam reklamacje 22.04.24 r,a gotówka na konto za termos wpłynęła 17.05.24..Dużo by tu opisywać,ale,szkoda mi czasu na to.Jednym słowem opieszałość konsultantów i jakieś durne formalności.Nigdy więcej nic tam nie kupię i wszystkim odradzam
Ciekawa jestem aktualnych zarobków Specjalisty ds. obsługi klienta, wyświetliła mi się właśnie oferta do mojego okolicznego Salonu Sprzedaży, oczywiście bez wskazanych przedziałów płacowych. Jak ocenianie te premie wynikowe? trudno je wyrobić?
Czy w M&M GASTRO GROUP zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
U mnie była to zwykła umowa o prace, ale na krótki okres, o ile dobrze pamietam to na 3 miesiace
Jak tu sprawa z terminowością dokumentów generalnie wygląda? ktoś napisał niedawno opinię o tym, że świadectwa pracy od około dwóch miesięcy nie dostał. Trzeba faktycznie dłużej poczekać? A co z umowa? kiedy się ja podpisuje? Udało się komuś od razu po rozmowie?
Czy spotkał się Pan przy tym z jakimś szerszym wyjaśnieniem? Zastanawiam się nad przyczyną takiego opóźnienia. Czy to okres w którym więcej osób odchodziło teraz w firmy?
Ciekawe czy już sprawa finansów została wyjaśniona? Bo jeśli tak to opowiecie o tegorocznej pracy montażysty mebli i urządzeń gastronomicznych? chłopak od jakiegoś czasu interesował się ta oferta ze strony. Może będzie aplikował. Ale jak zarobi? i przy jakich warunkach?
(usunięte przez administratora)
Szanowny Panie, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt w celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z wynagrodzeniem.
Ktoś jeszcze tak miał żeby mu nie wypłacono wynagrodzenia gdy dochodzi do rozwiązania umowy „za porozumieniem stron”? ten komentarz po prostu zwrócił moją uwagę i ciekawią mnie okoliczności. O która część wynagrodzenia mogło chodzić? co się na nie składa?
O podwyżkę można faktycznie ubiegać się co roku tak jak ktoś już napisał? czemu nie częściej? Mocna uwagę zwracają na wyniki z pracy czy raczej liczy się tylko sam staż? po ile lat tu ludzie w zasadzie pracują? na jakich stanowiskach są największe rotacje?
Co jaki czas w M&M GASTRO GROUP można ubiegać się o podwyżkę?
Jak wygląda rozmowa w M&M Gastro na stanowisko Pomoc Kuchenna? Z iloma osobami się rozmawia? 17 lipca pojawiło się ogłoszenie.
Firma M&M GASTRO zajmuje się sprzedażą i serwisowaniem sprzętów gastronomicznych. Nie prowadziliśmy i nie prowadzimy rekrutacji na pomoc kuchenną.
M&M Gastro wystawiła w ostatnim czasie ogłoszenia na Lento.pl. Na chwilę obecną szukają do pracy jako Pomoc Kuchenna.
Firma M&M GASTRO zajmuje się sprzedażą i serwisowaniem sprzętów gastronomicznych. Nie prowadzimy rekrutacji na pomoc kuchenną.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w M&M GASTRO GROUP?
Zobacz opinie na temat firmy M&M GASTRO GROUP tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w M&M GASTRO GROUP?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!