M&M Gastro

Katowice

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 20 ocen.

Opinie o M&M Gastro

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie M&M Gastro

Karolina

@Shakira rozumiem, że te znaki zapytania są pomyłką i nie zadajesz nam pytania. Czyli skoro pracowałaś w firmie M&M Gastro parę lat to na pewno ją bardzo dobrze znasz. Powiesz czym się zajmowałaś i jak wyglądała Twoja praca? Może kogoś zachęcisz akurat do aplikowania na takie stanowisko.

Shakira

Witam pracowałam pare lat w M&M Gastro i bardzo lubiłam w pracy przebywać ???? jest grupka naprawde miłych i życzliwych osób .Szefostwo super nigdy nie mogłam na nich narzekać bardzo poważni i wyrozumiali???? Polecam prace Mmhastro

Shakira

Witam pracowałam w M&MGastro mila i sympatyczna grupka ludzi zawsze życzliwi i pomocni???? Szefostwo bardzo fajne nigdy nie mogłam na nich narzekać bardzo wyrozumiali???? polecam FIRME MMGASTRO

Karolina

Dawno nikt na forum nie interesował się pracą w M&M Gastro, a firma ma aż 3 wolne wakaty: MŁODSZY DORADCA DS HANDLOWYCH, MAGAZYNIER, SERWISANT https://www.gowork.pl/m%26m-gastro,819084/oferty_pracy

Karolina

@mixmus Powinieneś ponaglać dział serwisu M&M Gastro pisząc e-mail do serwisu bezposrednio serwis@mmgastro.pl ale dodatkowo do biura firmy na adres biurommgastro@mmgastro.pl

klient

firma wydaje się ok jesli chodzi o klienta, mają dobre ceny , natomiast ciężko mówić o pracy, ludzie spoko ale nie zachęca budynek w jakim się znajdują, bardzo bardzo stary

mixmus

moim zdaniem maja za malo pracownikow a duzo klientow i nie radza sobie , kupilem od nich sprzet i teraz ciezko o serwis...

Pracownicy

Pracownik ma prawo do racjonalnej i słusznej krytyki działań pracodawcy lub przełożonych, ale powinien przedstawiać swoje opinie w kulturalny sposób, we właściwej formie i odpowiednich okolicznościach. Krytyce nie może jednak podlegać osoba pracodawcy lub przełożonego, a jedynie sprawy dotyczące pracy, np. jej organizacja. Ponadto krytyka nie może być prowadzona w sposób obraźliwy, nie może też polegać na deprecjonownaniu w sposób obraźliwy umiejętności pracodawcy czy przełożonych. Pracownik, dopuszczając się takich działań, niewątpliwie w sposób ciężki narusza pracowniczy obowiązek dbałości o dobro zakładu pracy i przestrzegania zasad współżycia społecznego. Pracownik, który świadomie obraża i ośmiesza osobę pracodawcy lub przełożonego, powinien więc liczyć się z konsekwencjami, nawet takimi, jak rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia. Nawet troska o interesy zakładu pracy nie może bowiem usprawiedliwiać nagannego zachowania pracownika, polegającego na obrażaniu pracodawcy i przełożonych, przypisywaniu im cech poniżających w opinii publicznej. Takie postępowanie pracownika, który w ewidentny sposób lekceważy dobre obyczaje i szkodzi dobremu imieniu pracodawcy, stanowi naruszenie podstawowych obowiązków pracowniczych. Jest ono tym samym przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie takiemu pracownikowi umowy o pracę (wyrok SN z 13 października 1999 r., I PKN 296/00, OSNP 2001/4/114). Ponadto, według wyroku Sądu Najwyższego z dnia 28 lipca 1976 r. (I PRN 54/76, - nr 14319): "Nawet uzasadniona krytyka stosunków istniejących w zakładzie pracy powinna mieścić się w granicach porządku prawnego, nie dezorganizować pracy i umożliwiać normalną realizację społecznych funkcji krytykowanego zakładu pracy. Za ciężkie naruszenie przez pracownika podstawowych obowiązków pracowniczych w rozumieniu przepisu art. 52 § 1 k.p. mogą być jednak uznane tylko przejawy nacechowane złą wiarą nadużywania pracowniczego prawa do krytyki stosunków istniejących w macierzystym zakładzie pracy". W jednym z orzeczeń Sąd Najwyższy przyjął, że pracownik, który starannie i sumiennie wykonuje swe obowiązki, nie może być pozbawiony możliwości otwartego i krytycznego wypowiadania się w sprawach dotyczących organizacji pracy, takich jak np. kolejność czynności czy podział zadań. Pracownik ma prawo tak długo wyrażać otwarcie, krytycznie i we właściwej formie, swoją opinię na temat spraw dotyczących pracy, jak długo jego zachowanie nie będzie godzić w osobę przełożonego. Jeśli krytyczne uwagi będą przez cały czas odnosiły się wyłącznie do spraw dotyczących samej pracy, zachowanie pracownika nie będzie mogło być uznane za naruszanie jego podstawowych obowiązków, a tym samym nie będzie uzasadniało wypowiedzenia umowy o pracę (wyrok SN z 7 września 2000 r., I PKN 11/00, OSNP 2002/6/139).

anonim

(usunięte przez administratora)

vici

kilka lat w dziale handlowym i nigdy nie narzekałem na wypłatę, co prawda warunki (miejsce) nie były najlepsze, ale po remoncie naprawdę dobrze to wygląda

vici

pracowałem tam kilka lat, dobrze wspominam, wiele się tam nauczyłem. Wiadomo - bywały dobre i złe chwile, ale złego słowa powiedzieć nie mogę. Dobra atmosfera pracy, wynagrodzenie zawsze 10 na koncie, składki opłacone, samochód sluzobowy, latop, telefon

monsun

w ubiegłym tygodniu byłem na rozmowie kwalifikacyjnej na magazyniera, wydaje się że wszystko ok - mam nadzieję, ze oddzwonią. Wynagrodzenie w porządku, umowa o prace i jakis pakiet medyczny dla pracownikow, ale szczegółów nie znam

Olaf

Czy ktos juz był na rozmowie kwalifikacyjnej,jeśli tak to jak wygląda?

rarytas
@Olaf 10.07.2015 17:41
Czy ktos juz był na rozmowie kwalifikacyjnej,jeśli tak to jak wygląda?

rozmowa kwalifikacyjna jak każda inna.. stół, krzesło, osoba rekrutująca i kandydat

kuba

Hej... widziałem ogłoszenie odnośnie Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Katowicach... zainteresowało mnie to i może jest ktoś kto cos wie więcej na temat firmy i pracy?

cocosanka
@kuba 08.07.2015 15:23
Hej... widziałem ogłoszenie odnośnie Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Katowicach... zainteresowało mnie to i może jest ktoś kt...

praca w Katowicach-Janowie od poniedziałku do piątku od 8-16 lub 9-17, wynagrodzenie : podstawa + premia od wyników sprzedaży, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna opłacana przez pracodawcę, regularne szkolenia produktowe/podnoszące kwalifikacje zawodowe, młody zgrany zespół ludzi

M&Ms

dobrze jest, to że są normy do wyrobienia i jest to wymagane/nadzorowane to raczej norma dla firmy zajmującej się sprzedażą nie ma co narzekać, każdy ma swoje obowiązki do wykonania zaliczyłem już kilka firm i w M&M naprawdę sie dobrze pracuje, ludzie świetni, z genialnym poczuciem humoru :)

klient

jak się pracuje to nie wiem, bo jestem klientem, ale za to stałym :) od kilku lat regularnie u nich dokupuję sprzęt kuchenny do moich lokali, często do nich jeżdzę - pracownicy od lat ci sami (jest też duzo nowych osob, ale "stare" twarze są juz długo), sympatyczni, uśmiechnięci, pomocni

jest fajnie

Jest fajnie - ciągłe normy do wyrobienia i stały nadzór.

Mewa

Nie pracowałam, ale miałam przyjemność poznać właściciela i moje wrażenia są takie, że to bardzo w porządku człowiek :) Nie wiem czy to jakkolwiek pomoże w rozmowie kwalifikacyjnej ;)

m

wiecie ktoś coś to tej firmie? bo wybieram sie na rozmowę kwalifikacyjną...

ciekawy

jak sie pracuje w mm gastro, zarobki?

Zostaw opinię o M&M Gastro - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie M&M Gastro