(usunięte przez administratora) Ani zamowienia ani pieniędzy. Zamowienie zlożone i zapłacone 19 kwietnia. Ten sklep internetowy to porażka. Infolinia żenada. Ciagle zajęci konsultancji. Na maile nie odpowiadają konkretnie tylko odpowiedz wysylana z automatu o opóźnieniu w realizacji zamowienia. Telefon do biura albo ciagle zajety albo nikt nie odbiera albo info wiadomość nie moze zosyac nagrana bo pelna skrzynka.
Dramat. 21 marca złożyłam zamówienie otrzymałam po miesiącu niekompletne ale zapłaciłam za całość !!!! Do tej pory nie otrzymałam pozostałych produktów a kontakt zerowy. Brak odpowiedzi na maila a infolinia katastrofa. Moznaby wisieć na telefonie a i tak nikt nie odbiera.
Czy udało się odzyskac pieniądze?? U mnie nadal brak zwrotu naleznosci oraz zamówienia
Firma kaze nam sciagac wszelkie informacje o zachowaniu odleglosci, rekomendacje platnosci karta itp. Bylysmy sklepem zamknietym, od 4.05 sie otwieramy. Nie mamy maseczek do pracy, rekawiczek, jakiejs pleksi, srodkow czy rekawiczek dla klientow. Jak w takiej sytuacji mamy sie otworzyc? PRzeciez te rzeczy sa NIEZBEDNE do otwarcia sklepu..
Widocznie dla firmy jesteście zbędne więc nie jest to wam potrzebne. Jesteście przedmiotami które mają zarabiać, pracujesz tu od wczoraj że Cię to dziwi?
Ale srodki do dezynfekcji czy rekawiczki to WYMÓG, ktory reguluje ustawa. Sklep nie ma prawa sie otworzyc, jesli to nie jest zapewnione klientom. Wszystko na „łapu capu”, bez ladu i skladu, byleby jak najszybciej sie otworzyc. Jutro otwarcie a firma nie wie w jakich godzinach bedziemy pracowac..
Widzę, że dobrze orientujesz się w sytuacji. Mogę z przykrością potwierdzić, że firma w obecnej swojej strategii nie ma punktu pod tytułem " pracownik też człowiek", któremu najzwyczajniej należy się szacunek i dbałość o bezpieczeństwo w pracy. Karma wraca, szanowny zarządzie.
Skoro nikt tego nie zgłasza to dlaczego zarząd ma cokolwiek przestrzegać? Wystarczy zadzwonić raz, drugi, trzeci i wszystko będzie zapewnione. Pytanie jest nie czemu zarząd tego nie przestrzega, tylko czemu żadna z dziewczyn tego nie zgłasza?!
Masz rację poniekąd .. Pamiętaj jednak, że sklepy mają swojego Mr-a, zgłaszają problemy i na tym etapie się kończy. Zarząd natomiast bez zgłaszania powinien postępować zgodnie z etyką oraz co najważniejsze kodeksem pracy. Widać, że mają braki w przepisach i standardach pracy... Przykre
Zarząd ma MRy którym płaci za to żeby problemów nie było. Tak samo jak wy boicie się zgłaszać problemy MR, tak samo MR boi się zgłaszać problemy swojemu przełożenemu. (usunięte przez administratora)
Przyjdzie sanepid sa 10 tysięcy mandatu albo 30 i firma każe wam się podzielić , bo jak możecie wpuszczać ludzi bez rękawiczek ? Przepis mowi ,ze firma ma zagwarantować płyn do dezynfekcji, a nie rękawiczki ,ale ludzie maja być w rękawiczkach . Dlatego nikt nie zgłasza do sanepidu ,bo nikt sam na siebie bata nie bedzie kręcił...
Najgorsze jak ktoś się boi własnego cienia. W jakim ty świecie żyjesz? Sanepid wystawi kary dla firmy a nie dla osoby która pracuje w sklepie. Chyba że jesteś właścicielem franczyzowej drogerii to wtedy powinnaś zapewnić ten płyn ty jako właściciel.
Napusc sanepid na swój sklep to sie ;) zamiast wszystkich tu nakrecac ... ;) chyba ,ze jesteś z centrali to juz wiesz dawno co w trawie piszczy ;).
Jestem pracownikiem drogerii natura i środków do dezynfekcji zarówno dla nas jak i klientów jest pod dostatkiem, rękawiczki też do naszego użytku są regularnie dosyłane, wystarczy zamówić z poziomu sklepu. Otrzymałyśmy także plexi oddzielające nas od klientów.. Owszem jest ciężko pracować w okrojonym składzie ale praca w handlu nigdy nie była lekka..z racji tego że mamy teraz braki personalne menager wyraził zgodę na skrócone godziny pracy choć sklep znajduje się w galerii handlowej.. Nie jest kolorowo ale negatywne nakręcanie się nawzajem niestety nie pomoże nam w niczym, poza rosnąca frustracja a w obecnej sytuacji to chyba zbędne. Życzę wszystkim osobom pracującym w naturze zdrowia i wytrwałości.. Jeszcze wrócą dobre dni, jak nie w tej to w innej może firmie. Przesyłam wam moc pozytywnej energii
A my mamy braki personalne. Sklep mieści się w galerii i mamy czynne do 21ale za to dostałyśmy uz.
I super. Czyli są jakieś pozytywy nie tylko w drogerii w której ja pracuje. Zawsze warto szukać plusów. Zdecydowanie lepiej się wtedy pracuje.milego dnia kochane.
Nie było.
Nie było żadnych pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
pracowałam w tej firmie na stanowisku MR. Znam doskonale wszystkie bolączki tej organizacji i dlatego zdecydowałam się kontynuować pracę poza jej strukturami. Widzę, że wśród personelu sklepów jest wiele kandydatur do kadry zarządzającej firmą z pomysłami na przetrwanie i prowadzenie firmy. Z tego co wiem, jeszcze nie tak dawno firma szukała Prezesa, dyrektora operacyjnego, MRów ... dlaczego nie kandydowaliście? skoro co komentarz to same pomysły na lepsze funkcjonowanie albo obrażanie zarządzających za to brak merytorycznych argumentów. Myślę, że zdecydowanie lepiej byłoby gdybyście zorganizowali pracę w swoich drogeriach w "nowej rzeczywistości" a nie wylewali pomyje na tych, którzy zarządzają. Ale tak jest łatwiej, eskalować problemy a nie szukać rozwiązań. Co w takim razie robicie na stanowisku kierownika DN? skoro w Waszej opinii jesteście tak kompetentne i macie najlepszy pomysł na przetrwanie w tym bardzo ciężkim czasie to myślę, że wiecie, że żadna firma nie ma oszczędności tylko inwestuje zarobione pieniądze ... a przyszedł kryzys, dla wszystkich! nie tylko dla Drogerii Natura ... każda firma obecnie walczy o przetrwanie (w końcu trzeba zapłacić czynsze, pensje, kupić towar etc.) i myślę, że lepiej się poświęcić i przez 3 miesiące popracować ze zmniejszoną pensją, mniejszą obsadą na sklepie ale za 3 miesiące nadal mieć pracę niż wrócić do pracy w pełnym wynagrodzeniu ale za 2 miesiące wrócić na rynek pracy jako bezrobotny, bo prawda jest taka, że bezrobocie będzie cholernie wysokie i znalezienie pracy wcale takie łatwe nie będzie. i tak przy okazji, jak się pisze komentarze, warto się podpisać - najłatwiej obraża się (a jak widać tym się głownie tu zajmujecie) anonimowo. Pozdrawiam sklepy z Trójmiasta i okolic :) Asia
Niestety natura ma bardzo niekompetentne osoby zarządzające i każdy to widzi. Ciągle wciskają nam kity,że nie zarabiają, mają długi byle tylko nas zbyć jak pytamy o podwyżki a sami sobie przyznają premie. Co mają powiedzieć sklepy które przez 2msc były zamknięte i musiały płacić pracownikom?? A natura otwarta, utargi były i narzeka. My mamy coraz to więcej obowiązków a pensja najniższa, zero premii i jeszcze narzekania "góry". Po tym wszystkim sporo ludzi odejdzie bo ile można tak dawać się wykorzystywać.
Oberwałaś się z choinki???? Firma szukała dyrektora,prezesa ....????? Widziałaś wakaty na te stanowiska??? Oczywiście, że nie bo ich nie było. Nikt z pracowników nie wiedział o szykujacych się zmianach na tych stanowiskach. Piszesz, że znasz wszystkie bolączki tej firmy, że zarząd jest suuuppeeeer!!!! Zdecydowałaś się jednak na rozstanie z tą fantastyczną firmą, nie dla tego chyba, że jest w niej tak fajnie. Przestań zatem uskuteczniać hipokryzję. Piszesz o wszystkim i o niczym. Przysiądź do lektury i przeczytaj komentarze tu umieszczone. Uzbrojone są w argumenty, pokazują codzienne problemy pracowników. Szkoda, że tak lakonicznie podchodzisz do tematu. A może masz zamiar wrócić i szykujesz sobie grunt. Tak czy siak, współczuję Tobie .. Oczywiście życzę samych sukcesów więcej zdrowego rozsądku i logicznego myślenia w nowej firmie.
Poproszę o zacytowanie w którym momencie wychwalam Zarząd. Z racji tego, że nie byłam zadowolona z warunków współpracy postanowiłam zmienić firmę. Polecam ten krok wszystkim niezadowolonym. Najgorszą formą jest uskutecznianie maruderstwa. To nic nie zmieni a tylko pogłębia Waszą frustrację. Tyle w temacie. Po raz kolejny polecam podpisywanie się pod postami :) to tak w ramach dojrzałości i odpowiedzialności ...
No niesamowicie dojrzała ta Twoja wypowiedź, aż mi się ulało. Nie czytasz ze zrozumieniem!!! Zdecydowana większość komentarzy to nie forma marudzenia , ale przekazania opinii o zaistniałych sytuacjach. Jeżeli tego nie dostrzegasz to z całym szacunkiem mizerną byłaś MR-ką, ale za to całkiem niezłą marionetką. Bez odbioru Szkoda więcej mojego czasu.
Większość pracowników pisze o nawale obowiązków względem obecnej pensji. Czy to ze zrobię 500 inwentur w miesiącu podniesie utargi? Raczej nie... Nie bede miała czasu dla klienta klikając towar i wykonując inne obowiązki ,których jest multum . Sto tysięcy smsów na koniec dnia ....I 15 minut na zamkniecie .... Radzi Pani odnaleźć sie w nowej rzeczywistości ,ale sama sie Pani nie odnalazła ;)....
My nie będziemy z Natury robić Rossmanna! Nie będziemy robić zamówień internetowych tylko dlatego, że magazyn sobie nie radzi. My mamy za dużo obowiązków. Nie mamy po prostu na to czasu. I proszę nie pisać głupot, że zwiekszamy sobie tym utarg. Utargi mamy i tak duże a premii żadnej. Wstyd.
Dokładnie. Dziwię się, że niektóre sklepy to robią. Za taką pensję jeszcze zamówienia im robić...śmieszni są. Niestety te osoby co to posłusznie robią kręcą bata na siebie i na nas. To nie należy do naszych obowiązków.
My zamówień nie robimy ,nie ma na to czasu. Poza tym zero premii ,pensja niższa...nie będziemy dawały się wykorzystywać.
Czy wasi kierownicy też tak układają grafik, że z reguły na towarze mają wolne a wy jesteście prawie zawsze?? Przecież tak nie może być...nie dość, że firma wykorzystuje to jeszcze kierownik sklepu..
Wykładanie towaru nie wyklucza obsługi klientów. U nas jedna osoba robi wszystko na raz. Kierownik ma wolne albo siedzi na zapleczu.
U mnie kierownik w 90% na dostawie jest, moze na jednej dostawie w miesiacu go nie ma. Takze to juz raczej kwestia indywidualna sklepu. U nas duzo robi sie w wspolnym porozumieniu, kiero pyta nas o zdanie, dzieki temu dobrze nam sie pracuje razem.
I to jest kierownik! Jak kierownik jest człowiekiem to zespół może zdziałać wiele. Niestety nie wszystkie Drogerie mają taki komfort i muszą robić za siebie i pseudo kierownika niestety
Dostawy w części sklepów sa 3 razy w tyg i wykłada sie każda po 2 dni ,wiec chyba nie mozliwe ,zeby kierownik był 6 dni w tyg w pracy . Tak samo wy nie pracujecie 6 dni w tyg?
U nas towar jest 2 razy w tyg i wyłożony w dany dzień. Ewentualnie jak zdarzy się, że zostanie na następny dzień to kierownik i tak palcem go nie ruszy.
Sama jestem kierownikiem i robię planogramy , inwentaryzacje , cenki , dostawy , gazetki, pracuje w weekendy , mam zarówno pierwsze jak i drugie zmiany ,wykonuje również swoje zadania - wyprzedaże, grafiki, zamknięcie miesiąca , ankiety, telefony od pracowników po godzinach. I tak słyszę za plecami ,że nic nie robię - cokolwiek kierownik nie zrobi i tak każdy uważa ,że skoro siedzie w biurze to nic nie robi, może wasza kierowniczka pracuje długo i już to wie? Wg. mnie każdy narzekający powinien sam zostać kierownikiem ;) i pracować wg tego jak sobie to wyobraża ;)
Dokładnie tak! Najfajniejsze jest to, że "kierownik" na zapleczu ma masę roboty np. Telefon do przyjaciółki ważna sprawa trzeba obgadać drugą koleżankę, wstawianie filmików na FB, poplotkować z innymi kierowniczkami na Messenger itp. I te które to robią myślą że my tego nie widzimy. Oczywiście nie wszystkie kierowniczki tak robią ale większość TAK!
U nas wszystkie te rzeczy robimy my pracownicy. Kierownik jedynie robi wyprzedaże, które przeważnie leżą tygodniami na zapleczu i grafik(tylko pod siebie). A tak poza tym siedzi e telefonie na zapleczu i lata po sklepach. A pensję kierownika dostaje za nic....
(usunięte przez administratora)
Nie pracuje już- była informacja
Dziewczyny czy wiecie coś od kiedy wracają normalne godziny otwarć drogerii?
Ponoć etaty mają być skrócone do października więc godziny otwarcia raczej też bo nie może być nadgodzin ani UZ... Jak tylko skończy się ta cała epidemia to podejrzewam że dużo osób odejdzie ... Bo firma wykorzystuje sytuację że teraz ciężko o pracę
Godziny może i skrócone, ale my niedługo wracamy do pracy w godzinach jak było kiedyś , czyli 21 . I nie wiem jak grafiki będą wyglądały ... Jak jest zdecydowanie mniej godzin do przepracowania A obowiązków jest tyle samo A może i więcej niż kiedyś ..
Czyli jak u Was wraca otwarcie do 21 to pewnie wszędzie zrobią normalne godziny. Tylko jak to pogodzić z brakującym personelem?
Ciężko będzie , bo obcieli nam etaty w marcu i została nas garstka i teraz tylko 0,8 etatu A praca do 21.. Ja sobie tego na dłuższą metę nie wyobrażam.
My też już mamy normalne godziny... A etaty skrócone więc stoimy pojedynczo.... Nawet w dostawe
Tak , ale wracamy do pracy w normalnych godzinach. To znaczy ja miałyśmy do 18 to teraz znowu do 21 . A wymiar pracy nadal skrócony .. Ciężko jest być jednej na zmianie .. A dostawa sama się roznosi , wszystkie te rzeczy do wykonania ?
Czy ja dobrze zrozumiałam jedna na zmianie? Jedna osoba rano otwiera sklep i wieczorem jedna osoba zamyka ?
Zdarzają się dni że jest jedną do 18. Jak się zmieni do 21 to któraś będzie przychodziła na popołudnie .
Mimo wystarczającej ilości pracowników macie pracować pojedynczo ? Czy zwolnili wam etaty i macie za mało osób? Pytam bo do do tej pory też pracowaliśmy na zakładkę 1x1 i zastanawiam się jak to teraz będzie... Godziny dla emerytów mają zniknąć, więc nie będzie tłumaczenia ,że do 12 nie ma ruchu... zresztą 2 osoby na zmianie to absolutne minimum.... teraz mamy bałagan na sklepie....oczywiście jak wpadnie MR albo jakaś inna kontrola to znowu będzie sto pytań dlaczego to czy sramto... Kiedyś to była fajna praca ,a teraz nie dobrze mi jak mam tu przyjśc...
3 etaty i jedna połówka . Ale opieka ,a to zwolnienie i wychodziło po 1 osobie . Tak jak mówisz dużo jest zaległości do zrobienia ..
Dziewczyny ale wy jesteście naiwne, aż przykro czytać. Pokazałyście że dajecie radę na 0.8 to teraz na STAŁE będziecie tak pracować! Będziecie odrabiać brakującymi etatami straty firmy jeszcze przez długi czas, może dopiero przed grudniem coś się zmieni. Szkoda mi was ale nie potraficie się postawić więc nikt was nie szanuje i nie będzie szanował. Kto ma blisko niech stara się o pracę w centrali, zobaczycie jaka przepaść.
Hej. Wie ktoś z Was może dlaczego Inna babeczka przejęła region po MR Agacie??
Zgłosiłam tą firmę do inspekcji pracy bo jak mamy być na zmianie same,nagodziny zajmować się wszystkim więcej pracy dokładają to nie realne niech ich sprawdzą jak to wszystko wygląda i czy wszystko jest zgodne z prawem
Dział HR pierwszy wie o wszystkim ale udaje że wszystko jest ok. Dzięki temu zachowuje lukratywne stanowiska.
Czy u was też rozporządzili wysyłanie codziennie kwotowo produktów dnia ? Od 4.05 czynne do 21- w grafiku przypadki że jedna od 8.45-21.15 sama na sklepie...
Niedługo SMS będzie wyglądał jak wypracowanie. Nie dość że utargu,koszyk , sku, ilość PM , info o C& C to jeszcze będę slęczec i wyliczać kwotę produktów dnia .. Przecież sami widzą w swoich raportach ile się czego sprzedało . No chyba że się nie chce przejrzeć raportów ..
(usunięte przez administratora)
Jak to jest najlepszy kraj to tam wróć ...;)
Wam też przyszedł email żeby wyłożyć wszystkie schowane wcześniej testery do szaf kolorowych? To skandal nadal jest pandemia!
Wiecie coś o zmianach w regionach od 1 maja?
Narzekanie i roszczenia finansowe to wasza specjalność. Firma stara się utrzymać jak najwięcej miejsc pracy, ale nie wszystkie się uda. Wiele innych firm po prostu zwalnia pracowników i likwiduje działalność. Musicie zrozumieć, że firma nie prowadzi innej działalności i w budżecie są tylko pieniądze z waszej sprzedaży, która jest dużo mniejsza niż w normalnych czasach. Koszty stałe się niewiele zmniejszyły, więc jak nie ma być likwidacji sklepów, to jedyna możliwość oszczędności jest na kosztach wynagrodzeń, czyli zmniejszaniu etatów. Można nie skracać czasu pracy do 0.8, ale wtedy skala zwolnień będzie dużo większa.
Oj Grażyna..... Owszem, sytuacja z koronawirusem pomogła, zaznaczam pomogła położyć tą firmę - bo przecież pewnie teraz ten powód będzie podawany na forum jako główna przyczyna. Brutalna prawda jest taka, że firmą zarządzają ludzie nie posiadający wystarczającej wiedzy i kompetencji oraz niestety predyspozycji, lawirujący w zupełnie innej czasoprzestrzeni..... Zarząd na tym samym poziomie co jakość obsługi i poziom kultury do klientów w sklepie internetowym ( nie ma co.. szef do spraw e-commerce przebija wszelkie wyobrażenie... (usunięte przez administratora). Z brakami interpersonalnymi oraz z zakresu wiedzy ogólnej) Zarząd rozkłada na łopatki firmę. Jak na moje oko, nie będzie co zbierać za 2 może 3 miesiące. Pojedyńcze osoby starają się i stawiają czoła problemom i przyjmują na siebie ciosy za inne działy. Jeśli macie wybór to szczerze odradzam pracę w tej instytucji. Firma uskutecznia "zabawę w drogerie" a prowadzenie poważnego biznesu jest czymś nieosiągalnym dla tego poziomu percepcji...
Nie tylko na to... Wszyscy wożą się limuzynami Volvo za które oczywiście trzeba płacić... Ciekawe czy pensje też siebie zredukowali na 0,8??????? ŻENADA ..... A w ogóle za co oni te pensje biorą..... bo za pracę chyba nie!!!!!
Roszczenie finansowe do czego ? do najniższej krajowej ?? tyrasz za tyle koleżanko ? czy pierdzisz w stołek na alejach za dwa razy tyle co najmniej ?
No cóż... można było przypuszczać, że zarząd zarządził żeby osoby z zarządu miały 100% wynagrodzenia ????. Całkiem możliwe, że za pracę ponad siły zarząd zarządzi wypłatę premii a może nawet szkodliwego członkom zarządu.... za ogromny wysiłek jaki wkładają w ratowanie firmy......... Cud miód, nie ma co.....
Procedura mówi, że nie możemy rano wchodzić do sklepu pojedynczo w sensie, że trzeba na siebie czekać i razem można otwierać drogerie. Zatem jaka procedura mowi o tym, że pracownik ma być na sklepie sam przez 2,5 h i narażać się na rożnego rodzaju niebezpieczeństwa????????
Zwróciłam uwagę MR ,ale teraz są nowe zasady....nie pójdziesz do toalety , jak przyjdzie jakaś banda złodziei to nie masz nas sama....we dwie to chociaż jedna pomoc weźmie ,a teraz (usunięte przez administratora) się pokapowali jak pracujemy i wchodzą jak do siebie. Ciekawa jestem tylko jak straty zostaną potraktowane podczas inwentury...pewnie znów załoga zostanie oskarżona...
My jesteśmy same na zmianie przez cały dzień. A obowiązków ponad miarę. Nie ma jak iść na przerwę czy do toalety...
Zamykasz sklep. Wieszasz kartkę zaraz wracam i idziesz na przerwę czy do toalety. I robisz tylko tyle ile zdążysz. Nie przejmuj się tak, bo góra się Tobą nie przejmuję.
Praca za najniższą krajową. Obowiązki: robienie konwoju, wykładanie towaru, obsługa ludzi na sklepie, kasowanie, planogramy, inwentaryzacje, pilnowanie złodzieji, odpisywanie na miliony maili, ankiet i podobnych bzdur. Dodatkowo dołożyli pakowanie zamówień internetowych i śmieszne smsy do regionalnych z całą listą co musi być zawarte.Nie ma kiedy iść do toalety bo tyle ludzi chodzi a co dopiero robić to wszystko. Wyzysk i tyle. Omijać szerokim łukiem tą firmę. A i nagle okazuje się, że możemy pracować same na zmianie. Porażka. W gorszej firmie nigdy nie pracowałam!!
Dzień dobry Czy firma jeszcze istnieje? Zamówienie w dniu 31.03. opłacone i di tej pory niezrealizowane. Brak kontaktu. Jeżeli dalej będzie taka ignorancja to zgłaszam sprawę do Prokuratury (rejon lubelski) dot. oszustwa i wyłudzenia pieniędzy (KPK)
TOTALNA PORAŻKA!!! nie odbierają telefonu, nie odpisuja na mejle. Zero kontaktu, pieniadze zaplacone a kupionych rzeczy nie ma. Nie ma zadnej informacji co dzieje sie z paczką. (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?
Zobacz opinie na temat firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 385.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 356, z czego 15 to opinie pozytywne, 165 to opinie negatywne, a 176 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?
Kandydaci do pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.