Wywiad udzielony przez użytkownika Zuzu
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chciałabym opowiedzieć jak wygląda praca w tej firmie od strony pracownika.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Sprzedawca - obsługa klienta. Praca polegała na robieniu prawie wszystkiego na sklepie ( oprócz napraw ).
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?
Coraz większy chaos w strukturach kierowniczych oraz w firmie. Coraz więcej obowiązków, zero możliwości awansu, podnoszenia kwalifikacji, bezsensowne powtarzanie tych samych szkoleń.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
Najniższa krajowa.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Prawie dwa lata.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź
Nie. Za najniższą krajową wykonuje się masę obowiązków. Jest to stresująca praca.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Kiedyś były większe możliwości rozwoju. Teraz nie ma takiej możliwości, zlikwidowali możliwość awansu na np. na starszego sprzedawcę, czy konsultanta.
Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Były szkolenia z obsługi klienta, które jednak nic nie wnosiły. Cały czas była przekazywana taka sama wiedza. Gdy podczas szkolenia zgłosiło się, że coś nie działa, to albo pytanie było pomijane lub padała odpowiedź, że mamy same sobie poradzić. Nie wiem w takim razie, po co były te szkolenia. Prowadziła je regionalna menadżerka w taki sposób, jakby nic nie wiedziała o tej pracy.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?
Atmosferę tworzyły dziewczyny, które pracowały na sklepie. I to bardziej wyglądało tak, że wzajemnie podtrzymywałyśmy się na duchu, żeby jakoś dać radę w pracy. Dlatego to za nimi jedynie tęsknię.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.
Kierowniczka przerzuciła na nas część swoich obowiązków. A nasz pokój socjalny nie istniał praktycznie. Gdy miało się przerwę, a przychodziła regionalna kierowniczka, to nawet nie było gdzie zjeść, trzeba było czekać z przerwą.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Zacznijcie doceniać sprzedawców, bo są filarem Waszej firmy. Bez zgranych zespołów, które będą pracować z chęcią, ta firma będzie borykać się z istotnymi problemami. Z tego co odczułam, to panuje tu przekonanie, że każdego pracownika da się zastąpić. Z takim podejściem w dzisiejszych czasach firma nie zajdzie daleko.
Jak wyglądało zarządzanie pracownikami?
W momencie gdy ktoś szedł na l4 lub w najgorszym przypadku, ktoś szedł na l4, ktoś inny był na urlopie i już się problem pojawiał. My jako sprzedawcy musiałyśmy ustalać grafik na nowo. Ogarnąć cały chaos. Zdarzało się, że kierowniczka była na urlopie i dawała znać kto ją zastępuje, to nawet bywało, że osoba na zastępstwie pozostawiała nas samym sobie lub sama była nieobecna.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy