Opinie o Totolotek S.A w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Totolotek S.A. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Totolotek S.A o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Rozrywka i rekreacja - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Totolotek S.A w Warszawa

Dlugoletnipracownik

O co chodzi z podwyżkami?jak to jest że niektórzy dostali A inni nie ?

Do dyrektorki

Proszę zabrać rks gdynia od nas. Nie chcemy już go. Jest w ogóle w niczym niepomocny, już lepiej Gosia ty bądź znowu rks i będziesz mieć podwójną pensję dyrektor plus rks. PROSIMY!!!!! BŁAGAMY I TĘSKNIMY ZA TOBĄ!!!!

anna
@Do dyrektorki

Taka prawda i tak wszystko za niego robi

taT
@Do dyrektorki

tak tak. Gosia znowu RKS!!!! Był porządek i normalność. Kochamy Cię. Wróć do nas

do prezesa ADAMA
@taT

Petycja w sprawie Gosi aby ta mogła być też rks gdynia!!!! podwójna pensja a co jej się należy. Jest najlepsza!!!!!

brawo
@do prezesa ADAMA

Tak dla Małgorzaty nie dla Piotra

i
@Do dyrektorki

Zgadzam się. Jest w tej kobiecie coś interesującego. Sama pewnie nawet sobie sprawy z tego nie zdaje. Niesamowicie inspiruje mnie do działania nawet jak mam gorszy dzień. To jest taka normalna, pozytywna babka z wielkimi marzeniami i to widać i się udziela. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Jest cudowna. Najlepsza szefowa na świecie!

o tak
@Do dyrektorki

W razie czego Gosia w ramach pomocy w Twoich obowiązkach wiedz, że możesz liczyć na swoich oddanych pracowników i pracowniczki, którzy Ci chętnie we wszystkim pomogą. Pamietasz, że kiedyś pisałaś, ze to nasz rejon? Ale on potrzebuje Ciebie. My potrzebujemy Ciebie i służymy pomocą we wszystkim, o co nas tylko poprosisz.

ahi oh
@Do dyrektorki

Super jeśli by tak było. Genialna jest i od razu by się lepiej pracowało

1
Jedyna szansa

Obojetnie jaki dzien 9.30 - nie otwieracie ZADNEGO punktu. Na Tanecznej by zabraklo papieru bo wszyscy maja sraczke. Macie takie mozliwosci, telefony do kazdego punktu, media spolecznosciowe. Oni zyja z Was!! Wywala Was? Obsadza z dnia na dzien prawie 300 punktow? No nie. Inaczej beda mijaly lata, a tu nadal te same problemy. Wydluzone godziny, dni ustawowo wolne od pracy w pracy, brak umow, brak podwyzek. Wiecie doskonale ile lat walczycie o swoje slowem. Czas przejsc do czynow, strajkuja wszyscy. A walka z wiatrakami to nie walka. Ide o zaklad, ze wygracie. I bez sentymentow, prosby nic nie daly, a oni smieja sie z Was za plecami. Kazdy normalny wie, ze mam racje.

ta
@Jedyna szansa

Masz cos z rozumem? nienormalne, jak chcesz to sobie strajkuj. ja normalnie punkt otworzę

Kamila88

Dostaliscie podwyżkę?

Mała
@Kamila88

No właśnie nie...chociaż co niektórzy dostali..nie wiem dlaczego tak jest. Czy to tylko wybrani

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie Totolotek S.A? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
Kolektor 1

Hej ludzie czy naprawdę jest tak źle, jeżeli jest choć jedna osoba u której zmiany chwyciły i dzieje się dobrze to poproszę o wpis. Bo zaczynam się bać .

Gracz
@Kolektor 1

Z pozycji gracza, chciałem wyrazić swoje zdanie. Nie podoba mi się nowa strona, oferta a szczególnie brak umieszczenia informacji na temat totoligi/totogola. Oferta zakładów z kumulacją powinna być bardziej wypromowana. Na dzień dzisiejszy nie ma tam nic co mogłoby zwrócić moją uwagę, przy takiej konkurencji. Mam nadzieję ,że ktoś ogarnięty rozwinie tą firmę bo straszna bieda.

Stały gracz
@Gracz

Zgadzam się z Tobą. Od kiedy jest nowy system w punktach i ta słaba oferta, nawet bardzo słaba to niestety z całym szacunkiem chociaż mi nie po drodze chodzę do konkurencji. Jak się ktoś nie ogarnie to nie wróżę sukcesu.

Pati
@Stały gracz

Też mam nowy system, fakt, kilka osób odeszło, ale to bardziej ze strachu i z lenistwa przed szukaniem na nowej stronie czy obstawianiu na typomacie :) Były osoby, które się odważyły i potem mówiły, że to jest super, chociaż trzeba nauczyć jak się po tym poruszać. Także trzeba chcieć pokazać klientowi jak to obsługiwać, jak nie będzie chciał to krzyż na drogę i niech idzie konkurencji, nie będziemy nikogo na siłę trzymać.

Stały gracz
@Pati

Czy przygladalas się ofercie? Koszykówka bez linii tylko parzyste/nieparzyste. Piłka ręczna jedna linia, tenis jedna linia, brak ligi japońskiej (1 liga). Więc jak tego nie rozbuduja to lekka kupa

Stały gracz
@Pati

PS. Spójrz na dzisiejszą ofertę na piłkę ręczną jakie są możliwości zagrania.

Ola
@Stały gracz

Trzeba wziąć na logikę, (usunięte przez administratora)gra w japońskim klubie = konflikt interesów. Chyba oczywiste. A jest twarzą XTip. To wszystko to wersja testowa jeszcze, a zdarzeń dojdzie jeszcze xxx w najbliższym czasie. Cierpliwości.

Toto gracz
@Ola

Wersja testowa co można ją o d...rozbić

Wkurzona88

Pytanie do punktów ktore maja juz terminale i nowy system jak tam u was z ruchem?jak obrót?dużo klientów odeszło?

B
@Wkurzona88

Raczej odeszło!!

Zmęczona
@Wkurzona88

Nie mam terminali, klientów też. Na dworze 30+ i więcej. Siedzę i świecę oczami. Klienci, którym dane było zobaczyć terminale w innych punktach nie są zachwyceni. Generalnie system, oferta, są wg. nich kiepskie. W stosunku do tego co było w wersji papierowej. Odchodzą do Fortuny bo jak mówią tam ciągle wprowadzaja coś nowego: bonusy, promocje. Papierową oferta drukowana jest dużym drukiem, jest przejrzysta itp. Na tym etapie przegrywamy. Siedzę już kolejny dzień po 12h. do 14-tej jeszcze czasem ktoś zajdzie i zagra, ale po tej godz. tylko lotto za którego nam się nie płacić.

Kajula

Pracuję już tu kilka ładnych lat i jestem przekonana że conajmniej połowa klientów po tych nietrafionych, niedopracowanych kompletnie zmianach pójdzie do konkurencji. Znam u siebie w punkcie wszystkich bardzo dobrze i wiem ze choc bedziemy stawac na glowie to te zmiany nie przejdą. Na braku gram grubo i king size odejdą najlepsi, brak papierowej oferty to juz jest parodia jakaś, zostanie pewno kilku co grają za grosze, brak mozliwosci wykupu bonusa 15 % do wygranej z ktorego czesto klienci korzystają kolejny gwóźdź do trumny. Nie mówiąc już o braku podwyżki, motywacji do pracy zostaje zero, a skoro my tracimy motywacje to i o klientów też nie bedziemy sie szczegolnie starać. Podsumowując system nowy, wydaje mi sie ze szybko będą zamykane te pięknie wyremontowane lokale.

Wieloletni pracownik
@Kajula

Zgadzam się z Tobą w 100%. Moim zdaniem to będzie wyglądać tak: maszyna przyjmuję kase, wydaje kupon, to w przyszłości też będzie wypłacać gotówkę lub na karcie Bet Club będzie nr konta i tam będą przelewane wygrane. Więc dobijajac do mety po co pracownik, maszyna będzie na zasadzie bankomatu i cała dobę dostępna przecież i LIVE z NBA też by ktoś zagrał.

Misiaczek

Był już ktoś z Was na szkoleniu z nowego systemu???

Byle było
@Misiaczek

U nas cisza ....Mam pytanie do umowy o pracę 7/8 .Umowa zlecenie dostała podwyżkę do 16 zł czy wy na umowie też dostaliście ??? ...

TOJA
@Misiaczek

Nie, ale widziałam materiał o sytemie dla szkoleniowcow. Czarno to widzę, nie będzie papierowych ofert, tylko tablety. Zostanie tylko TG i TL. Trudno mi powiedzieć jak to będzie, ale więcej niż pewne stracimy klientów.

Monika
@TOJA

To jak oni sobie to wyobrażają? Do większości punktów przychodzi więcej starszych klientów niż młodych, bo są tacy co grają kopę ładnych lat... niektórzy nawet w okularach nie widzą aktualnej oferty i co, mamy każdemu z osobna siedzieć i pokazywać jak obsługiwać tablet?! Przecież to żenada po całości

the
@Monika

Zawsze możemy im pomóc wyszukać zdarzenia..... Problem, jak w punkcie będzie więcej ludzi... Nie no mam nadzieję, że oferty zostaną. Nawet młodsi klienci z nich korzystają

......
@TOJA

Przestańcie bzdury opowiadać..... Znów się zaczyna...... Oczywiście że oferty będą tylko zmienione bardziej czytelne i tak jak było będziemy klientom my puszczać kupony dodatkowo będą terminale na których klient sam kupon sobie puści. Co do systemu całkiem fajny wcale nie tak trudny jak straszyli ale tak jak starego systemu uczylismy się na początku tak tego też trzeba będzie się nauczyć.......Dużo ułatwień i kilka niepotrzebnych pierdolek i to wszystko nie ma co panikowac bo nie ma dlaczego.

Uuuu
@Byle było

Nikt jeszcze nie dostał podwyżki. Miała być od maja, później od czerwca teraz dzwoniłem do dyrektor i powiedziała ze od 1 lipca. No ciekawe.

ZORRO
@......

Dodaj, że liczenie kasy czyli opróżnianie kasetek przy tabletach będziemy robić dopiero po 21:30.....

Xxx
@Uuuu

Zlecenie dostali podwyżki

Uuuu
@Xxx

Chyba jestem na zleceniu i wiem czy mam czy nie . Dr mówiła ze od lipca. A ty masz niby od czerwca?

Byle było
@Uuuu

U mnie dostały dziewczyny na zleceniu od czerwca A ja mam umowę i nie dostałam bo niby umowa później

1
Byle było
@Byle było

Aneksy przyszły do nich w czerwcu .A naliczane będzie nie wiem czy od czerwca czy od lipca ale aneksy otrzymały w czerwcu na samym początku

Zła
@Byle było

Tak samo ja!!!

Xxx
@Uuuu

więc i na Ciebie przyjdzie czas . Nie jesteś pępek świata "ja nie dostałam to nikt nie ma"

Klaudyna
@Byle było

To ile macie teraz brutto? Ja usłyszałam, że o żadnej podwyżce nie ma mowy a nowy pracownik dostal tyle samo co ja po kilkunastu latach pracy!!! Motywacja spadła poniżej zera.

Byle było
@Klaudyna

Ja mam mniej niż te nowe na zleceniu .one mają 16 brutto... A ja nawet 15 nie mam . 2100 zł brutto przy umowie 7 /8 .to wychodzi gdzieś 14 .30 zł na godz

M
@Uuuu

Daj numer do derektor tez zadzwonie i zapytam

Uuuu
@M

Tutaj numeru podawać nie będę ale w każdym punkcie powinniście mieć jej wizytówkę i wizytówkę rks.

M
@Uuuu

Moj kierownik straszy nas Panią Derektor. Nie ma mowy zeby podał nan jej numer ale dziewczyny z centrali powinny podac.

Pracownica
@M

Dokładnie taka sama sytuacja jest u mnie. Czasem az uszy wiedna co on opowiada o Pani Derektor. To kierownicy regionalni psują jej opinie i wypisuja tutaj bzdury. Poznałam ja na szkoleniu to normalna babka. Jest odpowiednią osobą na odpowiednim stanowisku z doswiatczeniem.

Starszypan
@Byle było

Nie mam żadnej podwyżki do dzisiaj a jestem na zleceniu

Kokektura
@Starszypan

Ja tez nie mam.Wszyscy klamia razem z pania dyrektor i kierownikiem juz powinny byc aneksy.Zostalismy olani jak (usunięte przez administratora)!!

Magda
@Uuuu

A jak długo pracujecie? Ja jestem na nowych zasadach na zleceniu od maja i maj i czerwiec mam płacone 15 brutto :/ Chyba mnie ktoś w konia robi :/

Ksiegowy
@Magda

W konia to malo powidziane. Masz mniej niż chamy w MOPsie

Paulinka
@Ksiegowy

To jeszcze takie pytanko: czy wszyscy pracują za 16 brutto tutaj? Tzn umowa zlecenie

Księgowy
@Paulinka

Nie wiem ile masz ale pewnie malo. A podawanie zarobków brutto jest jak podawanie długości penisa wraz z kręgosłupem

Gjdgj
@Misiaczek

Tak. W ofercie tylko główne zdarzenia, reszty trzeba szukać na terminalu

Mania
@Gjdgj

Czyli ofert papierowych nie będzie?

Gjdgj
@Mania

Będą. Ale tylko z głównymi zdarzeniami. Obowiązywać będą 2 systemy stary i nowy. Nie będzie czytników Tl i Tg. Nie będzie wyświetlał się kurs całkowity tylko sama wygrana. 2 drukarki do starego i nowego systemu. Psy niemieckie, konie, virtuale, live. Dużo wymieniać.

Pati
@Gjdgj

Przecież Ci starzy klienci co ledwo widzą obecną ofertę to przejdą do konkurencji, jeden klient jak usłyszał dzisiaj, że większość zdarzeń będzie na „takich dużych tabletach” to się przeraził... stwierdził, że to nie wypali

lady
@Pracownica

Ja ją bardzo lubię. Mega pozytywna osoba. Nie rozumiem tych ataków na nią

lady
@Pati

zawsze możemy im pomóc. dużo będzie od nas zależało, jak do tego podejdziemy. na spokojnie damy radę

Starszy pan
@Byle było

Mam umowę zlecenie,jeszcze nic nie dostałem więc po co ten ferment?

Leszek
@Byle było

Umowa nie dostaje, nie rozumiem dlaczego, teraz to juz trzeba sie zwolnic bo ta firma jest chora!!!!

Starszy pan
@Uuuu

Jest od 1 lipca

Xxx

Jak w waszych punktach przebiegał remont, ile dni itp.?

xxx

Uważam że wszystkie zmiany które zostały lub zostaną przeprowadzone to gwozdz do trumny totolotka. Wszyscy klienci przejdą do konkurencji. Nowa strona jest fatalna wogole nie czytelna. Zostaną usunięte najlepsze promocje czyli gram grubo oraz king size. Zmiany tylko na gorsze. Wszystko wprowadzana na predce bez zastanowienia, można było ulepszyć stary system lub zrobić coś w podobnie. Klienci sa przyzwyczajeni do prostoty, przejrzystości jaka u nas zawsze była. To co w Niemczech jest nie znaczy że przyjmie się u nas. Mam nadzieję że ktoś z góry pojdzie po rozum do głowy i zastanowi się nad tym co się dzieje...

Tomasz
@xxx

Też uważam ,że najpierw wydłużone godziny pracy pracowników ,brak gram grubo ,king size , bezpiecznego jest to bardzo duży błąd .Przez to klienci poodchodzili do konkurencji .A Fortuna STS może naszej firmie podziękować za nowych klientów .

Xxx
@Tomasz

Terminale do gry również wprowadzają STS oraz fortuna. Czyli można połączyć prostotę puszczania kuponów( tradycyjne numerki z oferty) oraz nowoczesność jaka są terminale. I starzy tradycyjni gracze są zadowoleni i młodsi rowniez. Można? Mozna! A nie jak w totolotku wprowadzili nowa ofertę która jest nie wygodna i nie praktyczna. Utrudnia życie klienta oraz pracownika puszczajacym te kupony. Ogólnie podsumowując mało zmian na lepsze za to wiele zmian na gorsze. Konkurencja na tym skorzysta...

Staly gracz
@xxx

Niestety szczera prawda. Terminale są zrobione pod grę na LIVE a nie wszyscy chcą i mają czas siedzieć i grać na żywo. Wystarczylo "starą" ofertę przenieść na terminal, dołożyć LIVE i można by było działać. A tak to co to za oferta np koszykówka: robicie na parzyste/nieparzyste i to na wszystkie kwarty i na mecz, a gdzie linie do grania. Pokazują się ale jak sie mecz zacznie. Lekki strzał w kolano. Z całym szacunkiem ale konkurencja wygrała

Kiepsko
@xxx

Firmo, pójdź po rozum do głowy i niech wrócą oferty papierowe w obszernej formie! Pomyślcie logicznie! Do gry na terminalu i w internecie pobiera się dane osobowe i skanuje dokument tożsamości - każdy przy zdrowych zmysłach siądzie w domu przy kawie i zrobi kupon w internecie, bądź wcale. Klienta interesuje posiedzieć przy stoliku, przejrzeć ofertę i szybka obsługa przy ladzie. Obecny system szybkiej obsługi nie zapewnia, wszystko trzeba klientowi wyszukać. Tworzenie w ten sposób kuponu 30-zdarzeniowego gapiąc się w monitor to męczarnia dla nas i dla klienta, który stoi przy ladzie i ledwo widzi co robimy w tej mikro czcionce. Mnie nie przekonuje fakt, że dla tasiemców są terminale. Wystarczy, że wszystkie będą zajęte i już nie można klientowi sprawnie zrobić kuponu. Terminale są czytelne, ale system na stanowisku bez dokładnych numerów w ofercie papierowej to porażka. Nie rozumiecie, że 3/4 klientów chce mieć kupon najpierw rozpisany na kartce po swojemu?

anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna

Na starej stronie robi się ekupony do starego systemu , a na nowej do nowego.Nie są kompatybilne.

danek

Jest okres urlopów i ja też chcę .ciekawa czy dostanę a tym bardziej jestem na umowie zlecenie i maja to gdzies

Urlop
@danek

Ja swoj urlop zglaszalem w marcu bo w tej firmie wszystko trzeba zglaszac z wyprzedzeniem zeby dostac. mam zgode i nic mnie nie interesuje.

1234
@danek

Jesli jesteś na umowie zlecenie to nie powinno cie to interesować, mozesz dzisiaj powiedziec ze wyjezdzasz za 3 dni np :P u mnie tak robili, przychodzili do pracy kiedy chcieli i na calym Wroclawiu jeden punkt byl tylko otwarty i sie nie przejmowali a co najlepsze kierownik ich nie zwolnił a nawet sie z nimi "kolegowal"..... Jesli jestes na umowie o prace to sprawa wyglada inaczej :)

danek

Chciałam się zapytać czy wszystkie punkty mają zamienników,bo ja od maja jestem sama i mam już dosc

Ada
@danek

Czemu nie masz nikogo do pracy?Nie mów, że pracujesz po 12 godzin?

Zlecenie
@danek

Jeżeli masz zlecenie możesz po prostu zamknąć punkt i nie przyjsc do pracy. Polecam działa, a wywalić to cię nikt nie wywali w tej firmie. Swoją droga prosze poczytać o warunkach umowy zlecenia. Nie ma za co :)

danek

Jadę starymi godzinami ale i to jest męczące stale wydzwaniam i nic

Wkurzona

W Naszym punkcie masakra. Wcześniej ciągle ruch, a teraz mimo remontu i nowego systemu pustki. Niekiedy klient wejdzie spojrzy na typomat i wychodzi bez słowa. Dziennie może pięć stałych osób przyjdzie. Reszta osób mowi ze wygląd fajny, ale zbyt ciężko sie obstawia i uciekają do konkurencji. Jak jak dalej bedzie to punkt zamkną.

Pati
@Wkurzona

Jak ktoś będzie chciał to przyjdzie i się nauczy, teraz każdy się boi, bo nowe

Tomasz
@Pati

Jak ktoś będzie chciał ,a jak nie to zostaną u konkurencji .Świetne podejście .Wiekszość stałych klientów odeszła do konkurencji .Wrócą?Niestety nie .Będziemy siedzieć do 21.30 bezczynnie ,sprzątać ,czytać regulaminy itp.Bardzo słaby pomysł ze zmianą systemu .

Zenek
@Wkurzona

A Ty co robisz jak klient wchodzi jestem ciekawy bo u mnie nawet dziadki z obstawianiem na typomatach dają radę bo to jest po prostu proste tyle że ten pierwszy raz trzeba klienta zachęcić pokazać wytłumaczyć co i jak A nie siedzieć i czekać aż sam się odważy i jeszcze sam łaskawie nauczy To od nas zależy w ogromnym stopniu czy klienci zostaną czy odejdą. Ja mam punkt z nowym systemem wszyscy stali klienci zostali i grają na typomatach Gdybym mial wyremontowany punkt to i nowi z ciekawości by przyszli (obok mam sts) chocby po to zeby zobaczyc bo punkty po remoncie robią wrażenie i Ja będę miał szanse ich u siebie zatrzymać i wyjdę z za lady i będę tłumaczył i pokazywał bo chce i mi zalezy... kurcze ludzie trochę zaangażowania się przyda A nie tylko czekac aż samo się zrobi

Kolektor 1

Mam pytanie , czy w nowym systemie można już przyjmować e-kupony

Stały gracz

Witam. Maszyna spoko tylko oferta w maszynie malo rozbudowana. Zróbcie coś z tym.

Pd

Czesc. Czy to forum jest od robienia tylko szumu? Jestem z punktu gdzie juz mamy nowy system. Rzeczywiscie starsi ludzie wymagaja wiecej uwagi ale przynajmniej caly dzien spedzam chodzac i tlumaczac na punkcie, a nie spiac za lada. Nie ma nudy. Zmiany ogolnie na plus, sadzilem ze bedzie bardziej niedopracowane, ale milo zaskoczony jestem. Oferta bogatsza, system idzie sie przyzwyczaic, klienci dadza sie przekonac (klient 78 lat, robi samodzielnie na maszynie ale 1kupon/10min ;] emeryci maja czas), a rozliczenia bez problemu. Z rzeczy o ktore polecam sie martwic: 1) ekipa ktora montuje system - odbieracie od nich potem punkt. Zadbajcie zeby wam to zamontowali ladnie, a nie kable na wierzchu! U nas w rejonie z estetyka sie mineli. 2) Te maszyny cholernie grzeja. Szczegolnie zolty pasek ozdobny wokol ekranu. Mimo ze teraz upalow nie ma to kombinujcie i namawiajcie rks na klime juz teraz. 3) Wszyscy sa zajeci, rks, techniczny, wszyscy sa ciezko osiagalni. Nie dziwne, uruchamiaja nowe punkty. Wiec trzeba przyznac, korzystajcie ze szkolen bo kazda informacja moze sie przydac. Ogolnie wiele rzeczy jest nadal w dopracowaniu na ta chwile (oferta internetowa nie uruchomiona, braki w rozszerzeniach w ofercie, brak minimalnej na systemach, brak remisow w kosza), po pierwszym tygodniu stracilem jednego starszego klienta, ok 5-10% utagru bo czeka az dopracuja do konca, raczej nie zanosi sie na wiecej ucieczek. Wszystko zalezy od waszego nastawienia. Ps. Tez sralem w portki jak Goska przyjechala, nie dziw po tym co sie slyszy. Ale normalna konkretna babka. Trzeba tylko uwazac na slowa.

no name
@Pd

Gosia jest spoko. Była moją kierowniczką zanim awansowała i została taką samą super osobą :)

Polska południowa
@Pd

(usunięte przez administratora) Po pierwsze teraz wlasnie widać ile masz ambicji. Po drugie otwórz oczy, te maszyny w niedalekiej przyszłości zastąpią łudzi i większość nie będzie potrzebna. Maszyna zrobi kupon, maszyna weźmie pieniądz, maszyna wypłaci lub przyjdzie pracownik i wypłaci. Więc czym się podniecasz. Bez pozdrowień.

taka jedna
@Polska południowa

Oceniasz kogoś ambicje nawet z nim nie rozmawiając. Czy wszyscy na tym forum muszą narzekać? Przestańcie już... To, że dla Ciebie jest coś mniej ambitne, to nie oznacza, że dla tej drugiej osoby też takie będzie. Pomyśl o tym zanim napiszesz cos oceniając drugiego człowieka tylko na podstawie jednego wpisu i mierząc kogoś swoją własną miarą. A ja Ciebie pozdrowię. To, że mamy inny pogląd nie oznacza, że mamy się nie szanować. Życzę Ci miłego dnia :)

Polska południowa
@taka jedna

Ty pewnie tez po za totolotkiem nie masz innego świata. Wspomisz moje słowa jak maszyna Cie zastapi. Ale co Ty możesz wiedzieć skoro tacy jak Ty potrafią tylko w d...wchodzić

Basia
@Polska południowa

A Ty potrafisz napisać coś bardziej sensownego niż „nie zesraj się”? Widać po komentarzach, że to Twoja typowa odpowiedź na wszystko, bo oprócz narzekania nie potrafisz napisać nic innego. Jak się nie podoba, znajdź sobie pracę, gdzie maszyn nie ma i nie będzie, nikt Cię nie zastąpi, chociaż takiego pracownika jak Ty to ze świecą szukać... Nikt tu Cię na siłę nie trzyma, same tutaj internetowe napinacze, jaka ta praca zła... tyle osób pisało, że po zmianie godzin robią strajk i odchodzą, jakoś ani widu ani słuchu, żeby ludzie poodchodzili tłumami. Są tu tacy co im ta praca odpowiada i są zadowoleni, nie oceniam, ja tu jestem, bo w moim mieście pracę znaleźć graniczy z cudem, a niestety sytuacja rodzinna nie pozwala mi wyjechać do większego miasta za lepszą pracą (do którego mam 50 km), więc biorę co dają. Także zamiast kamieniować osoby, którym o dziwo się ta praca podoba, weźcie się za siebie. Nie podobają się warunki pracy - poszukajcie sobie czegoś lepszego, jak nie pasuje. Tyle w temacie.

Polska południowa
@Basia

Na ch...sie dusisz nie do ciebie pisalem. Jak chcesz wiedziec to juz tu nie pracuję. W ch...mam taką pracę. A Ci co zostali to niech siedzą i się cieszą jak jest fajnie. Zobaczymy czy bedziesz szczesliwa jak w Wigilię pojdziesz pilnować maszyn do 21:30 nawet karpia nie powąchasz. Bez pozdrowień

1
Pati
@Polska południowa

To po co się udzielasz tutaj jeszcze? Nie masz co robić? Widać masz(usunięte przez administratora)życie skoro zajmujesz się cały czas tym forum

M
@taka jedna

Brawo bobrze napisane

M
@Basia

Barbaro Brawo Małopolska jest z Tobą

ETAM
@Pd

Mam pytanie: czy wstawienie tabletów wymagało przedstawiania mebli? U mnie najwięcej kontaktów jest niestety za biurkiem. A kabli pod biurkiem i okolicy od groma. A jeszcze te dodatkowe kable.

Zlecenie
@Polska południowa

Ja nie rozumiem jednego. W większości wszyscy w tej firmie maja umowę zlecenie, wiec co szkodzi na przeszkodzie powiedzieć, ze nie przyjdziesz do pracy w Wigilie czy inne święto? Ewentualnie przyjdziesz ale np do 15? My tak robimy i jeszcze nam kierownik złego słowa nie powiedział. A zamykamy w każde święto np ostatnio Boże Ciało- Tak, nie pracowaliśmy :) polecam poczytać co wam wolno na umówię zlecenie a co nie. Pozdro

Pd
@ETAM

Szczerze to nie tylko mebli a wiaze sie z tym wiecenie scianach. Pod maszyny zrobia Ci nowe gniazdka. Przed montazem Rks zbieral info jakie ekipa ma mozliwosci. Obecne kable pod biurkiem jesli nie przypilnujesz zastapia Ci innymi kablami - taka sama badz wieksza iloscia.

ETAM
@Pd

Dzięki, z tego wynika, że to kolejni tzw. fachowcy. Trzeba nad nimi stać i pilnować. Miła perspektywa.

Beti
@ETAM

Byla jedna normalna ekipa to ją gwiazda wykończyła. Mieli już dość.

Stały gracz

Witam. Maszyna spoko tylko oferta w maszynie malo rozbudowana. Zróbcie coś z tym.

Ola

Czy jest ktoś tutaj z pracujących, co ma mniej jak 26 lat? Chodzi mi o nową ustawę wprowadzoną „zerowy PIT dla młodych”. Czy ktoś się dowiadywał u nas w tej sprawie, jak to złożyć?

2
Pd
@Ola

My we dwie osoby mamy ponizej, nic nie wiemy. Przedzwon do kadr, numer jesli nie masz dostaniesz z hotline. Napisz co ustalilas bo mnie to ciekawi

12344
@Ola

Przecież weszla taka ustawa, nigdzie nie musisz dzwonić. Tak jak nie dzwonisz jak jest ustawowo podwyżka minimalnej krajowej.

Pati
@12344

No czytałam, że pracownik musi złożyć jakieś oświadczenie, żeby pracodawca wypłacał podatek razem z wynagrodzeniem, a nie przy rozliczaniu PIT

Zostaw merytoryczną opinię o Totolotek S.A - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Totolotek S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy Totolotek S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Totolotek S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 9 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Totolotek S.A
Przejdź do nowych opinii