Nigdy więcej! Takiej kiepskiej atmosfery, braku szacunku wręcz pogardy do człowieka nie spotkałem nigdy w żadnej pracy.
Zaskoczony zostałem wiedzą pracownika który mnie obsługiwał, odczułem że rady które mi udzielał przy wyborze interesującego mnie towaru zawierały pełną informację o produkcie oraz o jego zaletach w użytkowaniu. To nie był wierszyk wydeklamowany z ulotki ale wiedza poparta doświadczeniem z użytkowania tych rzeczy. Szacun wielki, to jest obsługa i doradztwo. Dzięki tej wysokiej blondynce o imieniu Mariola pojołem istotę i różnicę w oferowanych produktach. Sklep w Radomiu przy ulicy Grzecznarowskiego naprawdę zasługuję na wyróżnienie dzięki takim pracownikom. Polecam
Totalny wyzysk, praca ponad siły, zastraszanie pracowników zwolnieniem dyscyplinarnym za brak odpowiedniej ilości artykułów impulsowych. Nie przestrzeganie norm BHP i prawa pracy. Nadgodziny jedynie do odbioru. Dwie osoby na zmianie przez cały dzień. JYSK to (usunięte przez administratora). "Góra" powinna ponieść konsekwencje za swoje działania.
wszystkiego najgorszego z okazji świąt bożego narodzenia dla pseudo pato. firemki jysk oby ten pseudo pracodawca zbankrutował omijać ten (usunięte przez administratora) z daleka nie pozdrawiam.
Półtorej miesiąca. Odpowiedz po wyslaniu C. V. 3 tyg. Udział w filmikach - odpowiedz po prawie 3 tyg. Zaproszenie na nastepny etap, mam czekac na dwa kolejne maile w ktorych czekają zadania - brak dalszej części to ponad 3 tyg. Pisałam co sie stało dlaczego nie dostałam tych linków, czy coś poszło nie tak nikt nic nie napisal. Smutek i żal, ze tyle czasu musiałam się denerwować. A po prostu mnie olano. :(
Pytania były normalne - takich mniej wiecej się spodziewałam na to stanowisko. Dalej pytają o rezultat odpowiedź - brak jakiejkolwiek informacji po kolejnych 3 tyg. :(
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Wszystkie firmy w obecnej sytuacji zwiększają sprzedaż przez internet ale nie Jysk i jakoś działają ale nie Jysk. To jest średniowieczna firma. Cały zarząd powinien za to polecieć. Od pracowników wymagają poświęcenia i nadludzkiej pracy a sami są zwykłymi gamoniami, którzy nawet nie potrafią zorganizować sprzedaży przez internet co nawet malutkie firmy rodzinne robią. Zarząd to zbiór leśnych dziadków, który mentalnie zaparkował w latach 90-tych. Potrafią tylko gnębić a sami z siebie nie są w stanie nic wymyślić. Mam nadzieję, że Dania pogoni to zacofane towarzystwo.
Do dzisiaj nie zrozumiałem/nie otrzymałem sensownej odpowiedzi dlaczego nasze dyrektory zamknęły sklep internetowy. Dla mnie to jest działanie na szkodę firmy i powinno być równe z dyscyplinarnym zwolnieniem. Jak ja nie sprzedam poduszki do krzesła ogrodowego to jestem rugany i musze pisać debilne wyjasnienia a góra zamyka sklep internetowy na miesiąc i wszystko jest w porzadku.
O czym ty piszesz czlowieku,przeciez Klienci moga przez internet kupic artykuły. Sama ostatnio kupiłam.
Ile zarabia zastępca kierownika sklepu w dużym mieście? Czy szkolenia są w sklepie w tym którym się zatrudniam? Jakie godziny pracy tzn zmiany po 8 czy 12 .?
Bylem na rozmowie w poniedzialek i jakis łysy typ to chyba nie wie jak sie pracuje na sklepach. Zadal mi pytanie skad moga miec pewnosc ze nie odejde jak inny market sie otworzy. Odp brzmi jasne ze odejde do marketu budowlanego
Też byłem na rozmowie też w poniedziałek warunki bez szału to samo pytanie. Tylko moja odpowiedź brzmiała zależy jak tutaj się uda
Potwierdzam 2 ostatnie wpisy nic dodać nic ująć jednym słowem kierat
Totalny wyzysk. Robisz 5 rzeczy na raz i jeszcze pretensje. Nie wiem czy jest drugie takie miejsce gdzie pracownik musi znać się na wszystkim. Każdy dział musisz znać i na każdym profesjonalnie doradzić. Dzwonek dzwoni cały czas, musisz wydawać towar. Dwie osoby na zmianie bo cały grafik ustala zarząd. Są tygodnie bardzo często, że robisz ciągiem po 10-13 godzin dziennie. Zmiana cen, skręcanie mebli, obsługa kasy, ucinanie ceraty i to wszystko na raz kiedy inny pracownik jest na magazynie. Kobiety oczywiście mają lżej. Ludzi traktują jak marionetki. Rób aż zdechniesz bo i tak przyjdzie nowy. A to wszystko za 2000 zł. Nie wspomnę o delegacjach na inne sklepy. Można godzinami pisać ale to i tak nic nie da. (usunięte przez administratora)
Witam mam pytanie dotyczące nielimitowanego czasu na zwrot towaru, a mianowicie czy klient kupujac poduszke kołdrę itp moze sie wyspac i zwrocic towar pakujac tak jak było a ten towar zwrocony trafia na półkę do ponownej sprzedaży bo nie sadze ze firma wyrzuca ten uzywany towar(ładne sumu by były w regulacjach). Czy ja jako klient mam pewnosc ze ten towar co kupuje nie jest używany???????
Skoro użyłeś terminu regulacja to znaczy, że jesteś pracownikiem Jysk i dobrze wiesz, że jak nie ma śladów używania to towar wraca na półkę choćbyś i miesiąc pod tą kołdra spał więc nie wiem po co zadajesz tutaj takie pytania.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Jysk Sp. z o.o.?
Drogi zarządzie Jysk, dbając o zdrowie pracowników, działając w zgodzie z wartościami Jysk proszę o zamknięcie pozostałych 25 sklepów. Zdrowie jest najważniejsze a rękawiczki gumowe nie uchronią pracowników od zarażenia. Wierzę w Was panowie Pio.....
Właśnie przeczytałem wyniki ankiety i poczułem się jak by mi ktoś napluł w twarz. Otóż zarząd otrzymał aż 96 %. Każdy kto pracuje w Jysk wie, że to niemożliwe bo nie ma bardziej znienawidzonej grupy w tej firmie. Dobrze byłoby gdyby otrzymali 20% a tu taki kwiatek. Po co ta ankieta jak wyniki są i tak fałszowane?
Pojawiło się ogłoszenie na pracuj.pl na stanowisk Zastępcy Managera ds. Rozwoju i Zarządzania Lokalami. Czy ktoś może coś więcej powiedzieć o tym stanowisku i jakie są realia rekrutacji?
a to nie jest tak że sprzedawcy nie mają przypadkiem prowizji do wynagrodzenia? bo njeśli tak to moim zdaniem nie mają moralnego prawa narzekać na wynagrodzenie w firmie bo tak naprawdę sami sobie swoimi wynikami regulują ile zarabiają, czyż nie mam racji:?
Jak sobie czymś regulować jak masz tyle obowiązków że nie jesteś w stanie zachęcić klienta do dodatkowego zakupu czy doradzić munporzadnie bo po nim masz obsłużyć już 5 kolejnych wkurzonyczlh czekaniem??? Sam na sklepie a to nie jest netto żeby pokazać gdzie co leży tylko trzeba klientom faktycznie doradzić.
Właśnie siedzę przed kompem i wysyłam CV. Jestem już zmęczony tą firmą. Człowiek haruje jak wół robiąc po kilka rzeczy na raz a i tak jest wiecznie źle. Wciąż tylko pretensje, pretensje i pretensje. Jest tyle innych prac, że nie muszę pracować za dwóch mając pensje tylko za jednego bo tu naprawdę pracuje się jak za dwóch.
Czym szybciej człowiek zrozumie tym lepiej, chora firma robisz nawet za 3 i ochłapy płacą
A ja z troche innej strony.. Dlaczego w reklamie telewizyjnej o Jysk, spiker mowi ,, znajdziesz w jysk najpiekniejsze prezenty na swieta,, Hmmmm, wchodze na strone jysk a tam nic .... zadnych prezentow
99% opinii jest tutaj prawdą. Niestety firma ze Skandynawskimi korzeniami, ale w polskim wydaniu. Firma jest przeprocedurowana, płaci marne grosze, za to wymagania ma kosmiczne. Poszanowania pracowników nie ma za grosz, wartości o których się mówi cały czas to tylko puste słowa. Dyrekcja ma ludzi w głębokim poważaniu, regionalnym może zostać osoba, która ma spraną głowę i będzie prać głowy dalej. Większość mądrych osób odeszła z firmy, bo widziała co się święci- zostali tylko wyprani. Ponad 10 lat spędziłem w tej firmie, obserwowałem w jaką stronę to idzie i nie godząc się z taką polityką, odszedłem. Dla ludzi szukających pracy, nie polecam pracodawcy. Jest wiele firm na rynku gdzie zarobi się więcej, spokojniej, bez utraty zdrowia.
Witam staram się o pracę w jysk na 3/4 etatu ile mogę się spodziewać kasy
Dziękuje (usunięte przez administratora) oo!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jysk Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jysk Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 150.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jysk Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 115, z czego 4 to opinie pozytywne, 84 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jysk Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Jysk Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.