Euro Net Sp. z o.o.

Adres: Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa

NIP: 5270005984 REGON: 10137837 KRS: 0000117710

Euro Net Sp. z o.o.
2 64 6 1

Opinie o Euro Net Sp. z o.o.

Megi

Czy ktoś wie ile teraz Euro płaci podstawę ? Pracuje ktoś i się wypowie ?

as

Moje sugestie dla Euro Net Sp. z o.o.: Straszna firma. Nie polecam. Brak podwyżek, rosnące targety i niestety oszukują. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić zarząd

Rodo

Praca na magazynie sokolow i glownie pruszkow na akord sama ukraina ktora siedzi a rodacy musza (usunięte przez administratora)do tego ukraina bierze premie wydajnosciowe kierownictwo i szefowie obszarow biora kase za przyjecie dostawy z nastepnego dnia moze warto by bylo zainstalowac kamery w pokoju tam gdzie przyjmuja dostawy kase dostaja w papierach nie odbijaja sie szefowie i prowadzacy zmiany a zwyklego pracownika rozliczaja z kazdej minuty w laziece jak za dlugo siedzisz to juz jest problem nie polecam pracy

Renata
@Rodo 10.12.2018 22:16

Pamiętaj, że wypowiadasz się na forum publicznym. Osoby z opisanej grupy mogą czuć się urażone takim komentarzem. Jeżeli nie byłeś usatysfakcjonowany pracą w firmie, czy próbowałeś poruszyć ten temat z szefostwem? Znane Ci były szczegóły dotyczące zatrudnienia zanim podjąłeś pracę w Euro Necie?

Dominik
@Rodo 10.12.2018 22:16

do pracy na magazynie trzeba mieć zrobione swoje wózki czy firma wysyła? i jak kasowo się wychodzi?

Renata

Na oficjalnej stronie firmy można znaleźć wiele aktualnych ogłoszeń pracy. Są to oferty dostępne w różnych lokalizacjach, nie tylko w miejscu, którego dotyczy bieżący wątek. Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany pracą w RTV Euro AGD, podaję link: https://karieraweuro.pl/

Mariusz

Zgłosiłem się do tego sklepu z reklamacją, reklamacja gwarancyjna nie została uznana. Wiedziałem, że serwis się myli, próbowałem wytłumaczyć to kierownikowi sprzedaży. Kierownik Pan Tomasz, niestety nie chciał się przedstawić, więc nie znam nazwiska, przyjmijmy Tomasz „Pierdoła” - zupełny brak kompetencji i znajomości praw konsumenta) zgłosiłem zatem sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Dostałem pismo z odpowiedzią popartą paragrafami, że naprawa gwarancyjna jak najbardziej mi się należy. Aby być OK w stosunku do Pana Tomasza „Pierdoły” zapytałem także producenta o naprawę gwarancyjną. Bardzo miły Pan Adam z serwisu HB Polska oznajmił, że przyjmie sprzęt i naprawi go bez problemów, tylko prosi o wysłanie go ze sklepu gdzie został zakupiony. Udałem się ponownie do sklepu a tam „ściana” w postaci kierownik sprzedaży Tomasza „Pierdoły”. Facet widocznie ma duże kompleksy i podrażniony tym, że nie miał racji, zawziął się, uparł jak osioł, i nadal nie chciał przyjąć sprzętu, podpierając się tym razem utratą okresu rękojmi (po prostu żenada). Piszę to po to by przestrzec jakie niemiłe niespodzianki w postaci zawziętego Tomasza „Pierdoły” czyhają na klientów tego sklepu. Skończyło się na tym, że wysłałem sam sprzęt, który został naprawiony. Powodzenia dla sklep EURU-NET Sp z o.o. w Chełmie w budowaniu wizerunku zatrudniając takiego Tomasza „Pierdołę” na stanowisku kierowniczym.

Łukasz
@Mariusz 06.09.2018 18:18

Mariuszku aka "Kolejna-Pierdoła" reklamacje odnośnie produktu, usług czy procedur składa się w sklepie lub meilem do rtv. Podobnie jest z skargami na pracowników, a nie wylewanie żali na portalach z opiniami odnośnie pracodawcy :)

Renata
@Łukasz 17.10.2018 13:17

Trudno nie zgodzić się z tym, co piszesz jednak nie obrażaj proszę innych użytkowników forum. Portal rzeczywiście nie jest miejscem, w którym z sukcesem możemy złożyć reklamacje, czy zażalenie i powinno się z tym problemem udać bezpośrednio do firmy. Jednak opinie klientów także są ważne, ponieważ na ich podstawie użytkownicy mogą uzyskać różne istotne informacje na temat firmy.

Piotr
@Mariusz 06.09.2018 18:18

Pracowałem w RTV EURO AGD równy rok. Spotkałem tam naprawdę wyjątkowych ludzi, zaczynając od dyrektora regionalnego, fantastycznych kierowników, po kolegów ze sklepu. Jeśli szukacie miłej atmosfery, dobrych zarobków na start jak i rewelacyjnych szkoleń( pozdrawiam Ewelino) , które naprawdę sprawią, że zarobicie bardzo dużo to polecam. Minusy to brak czasu, ale to wszędzie tak jest :) , nieregularne zarobki, choć można dobrze wyciągnąć i dostawy ( zwłaszcza jak przyjdą na sklep 3 lodówki side by side). Plusy jakie wyciągnąłem to większa otwartość na klientów i pełna swoboda, jeśli chodzi o manipulację podczas sprzedaży. Nie każdy potrafi się tego nauczyć. Jeśli miałbym tu kiedyś wrócić, to jako szkoleniowiec. Może przyjdzie kiedyś taki dzień. Bardzo miło wspominam pracę w Euro.

Michał

Zakupiłem pralkę w sklepie w Łodzi z dostawą do domu. Dostawcy dali mi dokument do podpisania przed obejrzeniem pralki. Po ich wyjściu stwierdziłem wgniecenia na pralce. Sklep nie chce uznać mi reklamacji. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak nieuczciwym sprzedawcą. Od tego zakupu straciłem zaufanie do ludzi .

BARTERUG

Pracuję w firmie cztery lata. Zostałem zatrudniony na gorący okres czyli listopad- styczeń. Najpierw na okres próbny na miesiąc potem na trzy a potem na stałe. Od początku atmosfera była świetna chodź wymagania duże i bardzo wiele nowej wiedzy. Firma kładzie duży nacisk na szkolenia i inwestowanie w wiedzę swoich pracowników na temat produktów jakie sprzedaje. Faktem jest że pracownicy nie wiedzą wszystkiego ponieważ nie są podzieleni na działy jak np jest w media. Każdy pracownik musi posiadać wiedzę na temat pralki suszarki do włosów robota laptopa telewizora i kabla. Klienci często tego nie potrafią zrozumieć. Pracowałem w starym systemie gdzie będąc nowym pracownikiem te cztery lata temu zarabiałem ok 1500. Potem po przejściu na nowy wynagrodzenie znacznie wzrosło i poniżej 2600 nie schodzę w martwych miesiącach. Od sierpnia premie wzrastają oczywiście. Normalna wypłata od października do grudnia to 3500-3800 styczniowa to nawet koło 5000-6000. Tak zarabiają sprzedawcy którzy koło roku pracują i lubią tę pracę lubią ludzi i wierzą w produkty które sprzedają. Nigdy nie sprzedaje tego czego sam bym nie kupił. Czy ktoś z was - sprzedawcy kiedykolwiek wykupił sam przedłużoną gwarancję. Bo ja tak i skorzystałem z niej i szczerze polecam ją klientom, którzy chętnie ją kupują, bo klient od razu pozna czy sprzedawca wciska mu coś, bo chce wyrobić parametry i dostać premie czy doradza klientowi produkt, w który sam wierzy. Miałem bardzo dużo klientów którzy wrócili i sami chcieli przedłużoną gwarancję. Pamiętam jak jeden gość kupił tv za 14000 i za dwa dni wyciągając z sąsiadem z kartonu uszkodzili matrycę. Facet prawie na kolanach dziękował, że powiedziałem mu o gwarancji i przedstawiłem jej plusy. Bo zamiast wyrzuconych 14000 miał po tygodniu nowy tv. Bił się w pierś, że nie posłuchał kiedy proponowałem mu transport z wniesieniem - wtedy tv by się nie uszkodził a gdy nawet to firma bierze odpowiedzialność a nie klient. Reasumując moi drodzy - jeśli nie potrafisz sprzedawać i nie masz przekonania do produktów, którymi handlujesz nie będziesz dobrym sprzedawcom, który dobrze zarabia tylko nieudacznikiem, który który potem na forach takich jak to żali się jaka to zła firma, która wykorzystuje ludzi. Faktycznie w okresie listopad - styczeń człowiek naprawdę zapier..... w pracy. Nie ma czasu na jedzenie czy ubikację. Ale to tylko po to żeby zarobić tyle w jeden miesiąc ile normalnie zarabia w trzy a nawet cztery. Jak ktoś nie chce to nie musi .... ale czy do pracy nie chodzi się po to by zarabiać maksymalnie dużo jeśli jest okazja? Jak ktoś nie chce i się woli opier..... to zawsze będzie uważał, że firma jest - be system -be zarobki - be . Moje koleżanki zarabiają więcej co miesiąc niż ich mężowie na kopalni - co ich bardzo denerwuje. Social może nie jest powalający, ale coś tam tym kierunku robią. Każda firma ma swoje wytyczne, swoje parametry i jeśli nie będziecie mieli przekonania i chęci to nigdy nie będziecie w handlu dobrze zarabiać. Nie wiem jak w innych sklepach ale ja akurat pracuje na śląsku i atmosfera jest -ok ludzie - ok . Kierownicy też - ok . Dyrektor oddziału z tego co słyszę to też w porządku. Ja polecam i firmę i produkty. Oczywiście klienci są różni - potrafią wyprowadzić z równowagi człowieka - ale nigdy nie zdarzyło mi sie żebym miał jakieś nieprzyjemności związane z ich skargą - a takie się też zdarzały. Klienci nie rozumieją podstawowej sprawy, że my tylko sprzedajemy sprzęty różnych firm, nie produkujemy ich i nie serwisujemy. To budzi głownie konflikty z klientami. Ale w takich sytuacjach zawsze kierownicy pytają również mnie jak sytuacja wyglądała a nie tylko klienta. Czasem konfrontują z klientem. Kierownicy wiedzą jakimi jesteśmy sprzedawcami - dobrze nas znają. Wiedzą kto ściemnia a kto pracuje na całego i zawsze doceniają. A do tego mega pozytywne jest to, że zawsze każdy może powiedzieć co myśli i nigdy nie jest to źle widziane - często też kierownictwo pyta nas o nasze prywatne zdanie na różne tematy dot. pracy - i zapewniam że nigdy nie zostało to wykorzystane przeciw nam. Pracuję z ludźmi z różnych miejsc z castoramy. z media, z practikera z banków z sieci komórkowych. Wszyscy pozytywnie się wypowiadają. Trzeba też pamiętać, że praca w sieci rtv nie polega tylko na obsłudze klienta. Jest dużo roboty na ekspozycji inwetaryzacji czystości sprzętów itd. co często zaskakuje nowych pracowników - zwłaszcza tych młodych. Ale tacy szybko odchodzą, bo im się zwyczajnie pracować nie chce. Uważają, że tylko będą chodzić i czekać kiedy klient wejdzie na sklep. Taki to tu długo nie popracuje.

Aina
@BARTERUG 04.11.2016 12:36

Też pracuję w Euro. Możliwe że w małym mieście i dlatego zarobki są o wiele mniejsze. Ale popieram tę opinię. Też lubię ludzi i nie wyobrażam sobie pracy w której nie ma kontaktu z nimi. Zgadzam się też z tym że gwarancja ,którą kupujemy i z niej nie skorzystamy to dla nas wyrzucenie pieniedzy w błoto, ale są też tacy klienci ,którzy na tym skorzystali i nie żałowali, bo przez wypadek zniszczyli drogi sprzęt.

WasE
@BARTERUG 04.11.2016 12:36

Takich pieniędzy i to nawet brutto, to chyba pracując w sklepie na oczy nie widziałeś, sprzedając w CC na teren całej Polski nie ma mowy o takich pieniądzach, a co dopiero sklep. Albo jesteś niepoważny, albo piszesz na zamówienie.

pracownik
@BARTERUG 04.11.2016 12:36

Jesli chodzi o wyplaty naprawde moz a dobrze zarobic ja w grudniu 11tysi zarobilem a srednia pensja w normalnych miesiacach to od 3.5 do 5 tysi

pit
@pracownik 11.07.2018 17:53

Takie sklepy to są 1 czy 2 w regionie reszta zarabia grosze i jest ciągła rotacja a gwarancję to że można kupić tanie poza sklepem!

Renata
@pit 26.10.2018 11:13

Co dokładnie chciałeś przez to powiedzieć? Uważasz, że ilość obowiązków jest proporcjonalna do otrzymywanego wynagrodzenia? Wnioskuję, że jesteś pracownikiem firmy Euro Net. Jeśli tak, czy możesz powiedzieć nam coś więcej na temat pracy w tym miejscu?

Wiktor

To pewnie poprawiły się nastroje w firmie po tej podwyżce?

Renata

@Czarek Posiadasz już informacje o aktualnych rekrutacjach prowadzonych przez Euronet Polska? Od momentu dodania przez Ciebie wpisu minęło trochę czasu, więc mogło się coś zmienić. Być może ktoś z Was pracuje lub pracował u tego pracodawcy i także mógłby się podzielić własnymi przemyśleniami na jej temat?

Barbo
@Renata 18.05.2018 15:40

Niestety pracuję nadal. Podnieśli podstawę z 1400 brutto do 2000 w listopadzie - podnieśli plany w cholercię :) obecnie weszła nowa usługa- klejenie folii na tablet i telefon - odpowiednio 89 i 99 zł- przez nią strasznie podnieśli plan na usługi/Akcesoria i zapomnij o wyrobieniu planu :) Mam wrażenie że w firmie działają 3 przeciwstawne siły - HR chce mieć jak najmniej ludzi o jak największej ilości kompetencji (by jak najmniej płacić), dział Finansowania Sprzedaży (raty) chce by wciskać ubezpieczenia do kredytu na potęgę, zaś kierownicy chcieliby mieć po 20 sprzedawców na sklepie by móc wciskać f5 na panelu Kierownika i patrzeć w spokoju jak się świeci na niebiesko :)

Czarek

Podpowiedzcie czy firma prowadzi jakieś rekrutacje?

Ciekawy

Czy firma normalnie działa?

ByłyPracownik

Firma bardzo słaba. Nie traktują pracownika jak człowieka tylko jak maszynkę do zarabiania pieniędzy. Ciągła presja, brak uznania w oczach kierowników i głodowa stawka za jakieś tam punkty. Niszczą ludzi psychicznie, a na dodatek idąc do pracy nie wiesz czy cię zwolnią czy nie. W regionie Szczecińskim jest strasznie. Kierownicy z wypranymi przez centralę mózgami kierują pracownikami w sposób bardzo dziwny. Gloryfikują i umożliwiają mataczenie lepszym sprzedawcą a tych słabszych zaganiają do pracy na sklepie później mając pretensje o wyniki sprzedażowe. Oddziałowa pani M jest niekompetentna i nie ma pojęcia o handlu. Pretensje wieczne z jej strony, że klienci muszą kupować i tyle, a ich brak nie jest wytłumaczeniem tego, że sprzedawca nie ma sprzedaży zakrawa o mobbing. Wieczne pretensje, ciągła presja wyniszczają człowieka psychicznie. Zmienność zdania tej kobiety jest tak częsta, że w momencie wypowiadania jakiegoś zdania w swojej głowie pewnie od razu temu zaprzecza. Człowiek ten jest tak zindoktrynowany tabelkami przez centralę, że pozwala na naginanie prawa tylko po to aby sprzedać. System obsługi klienta w tej firmie jest jawnym działaniem na szkodę klienta. Zagrywki psychologiczne oraz naciskanie na klienta o PG czy AKC jest tak duże, że klienci niekiedy w ogolę rezygnują z zakupów. Ponadto w regionie Szczecin, pan A., który ma zajmować się w firmie coachingiem również nie ma pojęcia co robi. Ciągłe szkolenia i pretensje z jego strony są nie do zniesienia. Pranie mózgu jest na każdym poziomie pracy w tej firmie. Nie polecam pracodawcy ze względu na właśnie atmosferę pracy, gdzie ludzie tacy jak pan A. i pani M nie mając pojęcia o niczym w handlu (wyprane mózgi zniszczone życie prywatne ) nad tobą stoją i pokazują że coś umieją lepiej niż wy gdzie naprawdę jest zupełnie odwrotnie. Dno i wodorosty. NIE RUBCIE TAM ZAKUPÓW, NIE CHODŹCIE TAM A JAK JUŻ NIE POZWALAJCIE SOBIE NA WCISKANIE GWARANCJI I UBEZPIECZEŃ KREDYTÓW – SĄ ONE NIEOBOWIĄZKOWE I BANKI NA TO NIE PATRZĄ!!! PAMIĘTAJCIE... UBEZPIECZENIA SĄ NIEOBOWIĄZKOWE, A BANK NIE MOŻE TEGO RZĄDAĆ PRZEZ SYSTEM W SKLEPIE EURO!!

Ola
@ByłyPracownik 31.05.2015 00:36

Prawda:-(

Administrator

Atmosfera w miejscu zatrudnienia odgrywa bardzo ważną rolę. Czy tak samo jest w Euronet Polska? Napiszcie, co sądzicie na ten temat.

Cezary

Czy dobrą pracą w firmie można wytłumaczyć tą ciszę na forum?

jan

Firma nie wywiązuje się z reklamacji.zero informacji o reklamowanym produkcie firmy Indesid Chyba mnie Pan Bóg pokarał że wybrałem tą firmę. Ponad miesiąc czekania i dalej nic. Jednym słowem kompromitacja firmy i sklepu w Oświęcimiu.

maryna

Piszę z pozycji nie pracownika ale klienta, który w sklepie tej firmy kupił drogi /za parę tysięcy złotych/ sprzęt AGD. Obsługa klienta b.miła i sympatyczna, ale potem załatwianie reklamacji - dno i tragedia. W moim przypadku w okresie gwarancji sprzęt psuł się 4 /cztery/ razy; pomimo trzech napraw i kolejnego zepsucia się sprzętu /ta sama wada/ odmówiono załatwienia reklamacji, powołując się na wygaśnięcie roszczeń. /!/. W dodatku całkowicie sprzecznie z obowiązującym prawem. Nie wydaje mi się, aby mieli tam tak słabych prawników; pewnie chodzi o "spuszczenie z wodą " klienta i jego reklamacji - jeśli się uda. W moim przypadku się nie uda. Zakupy w sklepach tej sieci odradzam, przynajmniej te droższe, chyba że ktoś ma parę tysięcy złotych do wyrzucenia za przysłowiowe okno.

KOK

praca tu to porażka. wyzysk na każdym kroku. do najniższej krajowej trzeba sobie dorobić dopiero potem może coś zarobisz, ale też niekoniecznie. codziennie słyszysz jakim jesteś marnym pracownikiem a i ci najlepsi bez przerwy są straszeni przeniesieniem bądź zwolnieniem. praca ponad możliwości, nawet 4-5 dni pod rząd po 12 h za pozwoleniem dyrektora oddziału. przerwa która się należy nie jest nigdy taka jak powinna być. na 12 h pracy należy się 2x po 15 minut. tutaj jeśli na cały dzień masz 10 minut nieprzerwanej jest już cudem a i tak nigdy nie jesz sam bo zawsze siedzi z tobą któryś z kierowników i ci truje na temat wyników. coś takiego jak uż nie istnieje w tej firmie bo ci nie wolno a każde zwolnienie jest oszustwem i jak z niego wracasz jesteś gnębiony fizycznie i psychicznie. Kierownik przychodzi i wychodzi kiedy chce, nie można się z nim dogadać. czuje się jak pan i władca a ty jesteś pachołkiem do którego się nie przywiązuje bo i tak cię niedługo tutaj nie będzie. praca podobno z elastycznym grafikiem, który dopasują do twoich potrzeb - tak naprawdę robisz ponad normę i nie jesteś w stanie się dogadać co do godzin pracy bądź wolnego na studia. krytykują cię na forum innych pracowników zamiast porozmawiać z tobą osobiści. i tak liczy się target. ci ludzie nie nadają się do pracy z ludźmi. nikt nikomu nie wierzy, nie masz się do kogo zgłosić. NIE POLECAM

Master

Nie polecam pracy w RTV EURO AGD . W firmie panuje duży wyzysk i duża rotacja , poza tym zarobki są przeważnie poniżej średniej krajowej , jest podstawa+ prowizja . Jak chcesz dorobić do średniej krajowej to musisz sprzedać dużo gwarancji o których klienci najczęściej nie chcą słyszeć i co sprawia nie lada trudność. Najtrudniej jest przebrnąć przez okres próbny , jest dużo do nauczenia a stali pracownicy robią ci łaskę że ci pokażą np. jak wystawiać dokumenty sprzedaży . Ogólnie firma szuka Jelenii , nie polecam.

Neo

Praca w tej firmie to katastrofa , jest duża rotacja nie przedłużają umów bo np. sprzedałeś za mało ubezpieczeń których klienci i tak nie chcą , poza tym czasami trzeba pracować po pare 12 godzinnych zmian z rzędu co jest nie przestrzeganiem prawa pracy . Firma po okresie próbnym nie gwarantuje najniższej krajowej , trzeba dorobić sobie do najniższej krajowej sprzedając ubezpieczenia.Sprzedając sam sprzęt prawie nic nie zarobisz . Reasumując płaca marna , obowiązków dużo , nie polecam.

Paulina

Praca w RTV EURO AGD to tragedia po okresie próbnym za cały etat pracodawca nie gwarantuje najniższej krajowej płacy poza tym jest duża rotacja w sklepach a osoby które się utrzymują w pracy to głównie znajomi kierownika sklepu albo lizusy . Atmosfera nie jest fajna każdy się boi o swoją prace , i każdy jest gotów podstawić ci świnię . Nie polecam tej pracy szczególnie w sklepie który mieści się w galerii Pestka w Poznaniu.

wrty

nikogo to nie dziwi dlaczego w polsce jest najwieksza siec ? w najbiedniejszym kraju w europie bo polska to najleprzy kraj dla oszustow ... a wy debile pobierajcie dalej u nich pieniadze a zobaczycie jaki bedzie tego finał bo nikt niewie o co w ty chodzi a ja niepowiem bo mam was gdzies hahah

obiektywna

Naprawdę współczuję waszym pracodawcom skoro nie umiecie czytać ze zrozumieniem... To nie jest forum opinii o sieci sklepów z elektroniką, tylko o właścicielu największej sieci bankomatów!

Do obiektywnej
@obiektywna 15.10.2016 12:33

Współczuć to należy Twoim pracodawcom o ile takiego masz, ponieważ czytanie ze zrozumieniem oraz świadomość istnienia spółek których nazwa nie musi być identyczna jak brand sklepowy. EURO-net Sp. z o.o to spółka zajmująca się handlem w której skład wchodzą RTVEUROAGD, OLEOLE. Natomiast Euronet Polska to Twoje bankomaty i płatności. Wiec na przyszłość nie zarzucaj komuś niekompetencji jak sama jesteś niedouczona. Odnośnie wątku to do działów które nie wymagają specjalistycznej wiedzy, to kołchoz.

Bochen

Fakt, Pan Bartek nie umie się zachować, klnie jak szewc, jest chamski, wybuchowy i porywczy. Nie wiem skąd on się wziął w takiej fajnej pozostałej załodze. Idźcie na skarge do Pani Sylwii od rekrutacji może ona zrobi z nim porządek. Tylko do niej trudno się dodzwonić ale próbujcie może to cos pomoże. Bochen

bezradniwalczącyoszacunek

Pierwszy raz spotkałem sie by szef wyrażał sie w tak niecenzuralny sposób. Panie Bartłomieju jak tak bedzie Pan sie do nas odzywał to sznureczkiem pojdziemy na skargę do Pana szefa. Jesteśmy w pracy a nie pod budka z piwem. Litości! A swoją drogą czy Pan sądzi że cos tym osiagnie? Na pewno nie. Ewentualnie tylko tyle, ze się wszyscy zwolnimy. Nam też się nalezy szacunek Panie Bartłomieju ! Trzej Muszkieterowie z Sokołowa!

Rik

Ja byłem u jakiejś Pani Melanii czy Mileny też z infopracy. Po tej rozmowie trafiłem chyba włsnie do tego Staśka bo bardzo kumaty gość i od razu dał mi odpowiedź że będę przyjęty. Pracuje już drugi miesiąc i sobie chwalę. W piatek była wypłata dokładnie tak jak w umowie. Sama praca bardzo w porządku co prawda jest tam jeden gość co strasznie wrzeszczy za byle co ale ja sie tym nie przejmuje bo już nie jedno widziałem.

Paweł

Tez jestem z infopracy tutaj. I miałem rozmowę z jakimś Panem Łukaszem - spoko gość, wszystko mi powiedział. Sama praca w magazynie tez lepsza niż na rynku a trochę już doświadczeń mam.

Beny

No no Stasiek to na prawdę spoko gość. Mało jest takich szefów.

Max24

A mnie się podoba praca na magazynie. W szczególności na pochwałę zasługuje Pan ( usunięte przez administratora )i - bardzo dużo sie od niego nauczyłem. Do firmy trafiłem za pośrednictwem agencji pracy PracaInfo jak chyba i większość tutaj pracujących przez agencję - biuro mają na ul. Ciołka budynek obok Urzedu Pracy. Jak chcecie to dzwwońcie 22 463-63-29 - prosić Milenę lub Kasię

a .... było

praca na magazynie w euro-net w sokołowie to porażka, przychodzisz do pracy i wychodzisz jak robota jest zrobiona, czyli 2 do 3 godzin po czasie. większość nadgodzin oddają w dniach wolnych w stosunku 1 do 1. na rozmowie wstępnej informują, że po 3 miesiącach podstawa na umowie o pracę będzie większa, podwyżkę to po kilku latach dostaniesz. ostatnio zlikwidowali palarnię, masz niby wyznaczoną przerwę półgodzinną w określonych godzinach, ale to tylko teoria. czasami jest tak, że w nocy przyjeżdża katering i po twoich 2 godzinach pracy (23.00)masz przerwę, po przerwie dymasz do godz.6-7 i kierownika nie obchodzi że masz w grafiku do 4.30, jak ci nie pasuje to ... na magazynie nie ważne czy jeździsz wózkiem czy koszykiem z tesco zarobisz 2300-2500 oczywiście z nadgodzinami, z dodatkiem za nocki i z premią. nie polecam nikomu pracy na magazynie odkąd przyjęli nowego kierownika logistyki, rozwalił dobre zespoły, ludzie przychodzili do pracy z uśmiechem, teraz: z dnia nadzień ludzie uciekają. zostali tacy co muszą i lizusy, których rozpoznasz pierwszego dnia. na każdym obszarze brakuje ludzi bo jest sajgon, roboty nie przerobisz bo automatycznie dopisują linie i im szybciej biegasz tym mniej zarabiasz. pozdrawiam tych którzy zostali,niepozdrawiam zezowatego smroda z grubasa, który bierze kase od kierowców za po za kolejkowe rozładunki,łysego okularnika z dwójki,ponoć dostała łajza szefa, który do pracowników zwraca się ty ku.. i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] oraz pana kordynatora-mikołaja, który podpieprza nawet siebie

klawiatura

Byyłem dziś na rozmowie kwalifikacyjnej, niezwykle uśmiechnięta pani wypytywała się mnie o rzeczy których nie miała prawa się wypytywać (bodajże nawet prawo broni). Widać że szukali jakiegoś osobnika który musiałby znosić i nosić. Pozdrawiam pracowników sieci EURO-NET. Ogólna ocena dla zarządu - powinni się domyślać.

Zostaw opinię o Euro Net Sp. z o.o. - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Euro Net Sp. z o.o.