brak logo

Bilax Sp. z o.o.

Białystok

Opinie o Bilax Sp. z o.o.

polecam 2013-09-19 15:52
Pracuję w firmie Bilax od kilku lat. Praca w branży logistycznej jest nieprosta i stresująca, nie jest łatwo pozyskiwać klientów, lecz kierownictwo firmy daje szanse dla każdego. Od kilku lat już nie ma wielkiej rotacji pracowników. Firma się rozwija, więc jest możliwość awansów i podwyżek. Podstawa wielka nie jest, ale wynagrodzeniem składa się z podstawy + premia procentowa. Dla tych którzy się starają i chcą zarobić wynagrodzenie jest sporą kwotą.
ściema 2013-12-09 14:17
Praca w tej całej "firmie" na Ryskiej - krzak to jakaś kpina i duża pomyłka... Chcą cię wykorzystać jak najlepiej potrafią, o szacunku do pracownika tam nikt nawet nie słyszał. Kwitnie chamstwo i upodlenie. Na każdym kroku zza biurek z ust "wykształconych" ludzików lecą [usunięte przez moderatora] i inne epitety.. Praca tam nie jest absolutnie na poziomie!! Zastanówcie się dobrze zanim przyjmiecie ofertę pracy w tej firmie!!!!
bilbax 2014-05-21 11:37
Mój przedmówca ma 100% rację. Dodam że Bilax to białoruska firma która po trupach pcha się do przodu. Cały pion decyzyjny i kierowniczy to białoruscy spedytorzy, byli pracownicy białoruskich kolei. Znam osobiście kilku z nich. Dla nich polak to leniwy truteń który nie ma pojęcia o spedycji i logistyce i którego trzeba wycisnąć, przemielić i wypluć.
Józef 2014-09-26 15:54
BILAX to najlepsza i najporządniejsza firma w Białymstoku, rzetelna, płaci na czas, wszyscy pracownicy pracują na podstawie umowy o pracę, wypłaty są zawsze ostatniego dnia miesiąca za miesiąc przepracowany. Nie warto słuchać opinii sfrustrowanych nieudaczników i nierobów.
Kierowca. 2014-10-10 23:33
Józek może i oni płaca na czas bo inaczej nie mieli by ludzi do pracy ale tak jak jest teraz: jak się jeździ na RUS i każą kłaść magnesy bo trzeba dojechać to lekka przesada a miało być wszystko na legalu . A to ze wracamy szlakiem paliwowym i nikt nam za to nie płaci to druga sprawa i obcięte podstawy na umowach o prace to zagrywka logistyczna najpierw dali wysoka a teraz w dół nie długo będzie najniższa krajowa a na dodatek trzeba pilnować swoich delegacji bo chwila nie uwagi i mogą zapomnieć Ci naliczyć taka jest praca w BILAXE .
Kierowca2 2014-10-21 20:46
Bzdury piszesz Kierowco. Jak ci tak źle to wracaj do poprzedniej pracy. Nikt ciew Bilaxie na sile nie trzyma. Oni mają sporo chętnych. Inni odeszli i żałują bo gnoją w innych firmach a tu nie. Nikt nie płacił mi na legalu parę tysiaków. Dodaj sobie te 3-4 tysie za delegacje do podstawy. Podstawy odcięli dawno a ty to jeszcze przeżywasz? Jak masz problem zwolnij sie Jak nie oddajesz długi to i oni coś "zapomnieli" he he
kierowca. 2014-10-24 23:20
Wiesz co nie pisze BZDUR tyko weź przyklej sobie magnesem słownik do czoła tak jak kleisz do ... i wtedy pisz na temat tej firmy głąbie jeden :)
xxx 2014-11-17 15:42
jeden wielki wyzysk pracownika i nic więcej ,kierowcom polecam do biura nie
Bonobo 2014-11-22 12:06
Do xxx (ciekawy masz nick, swoja droga): Wyzysk ? Kto cie tak strasznie wyzyskiwal ? Bili ? A moze po prostu robic sie nie chcialo albo nie nadawales sie do tej roboty ? BILAX to jedna z najlepszych i najbardziej solidnych firm w Bialymstoku, wszyscy maja umowe o prace, skladki, urlopy i inne przywileje. Drugiej takiej ze swieca szukac.
Kasia 2014-12-03 20:41
Potwierdzam, świetna firma. Jestem bardzo zadowolona z wieloletniej już współpracy!
Zulugula 2014-12-07 13:34
Porządna firma. Polecam! Szefostwo i pracownicy rozumieją rynek, dobre, mają profesjonalne podejście do ludzi.
Zulugula 2015-01-06 13:36
Daruj sobie i przestań tyle chlać, bo wątroba ci wysiądzie, chamie. O mózgu nie wspomnę.
Adi 2015-01-25 11:46
Kto jak kto ale Ci to się znają na spedycji
Dorota 2015-02-04 11:45
Polecam super firma. Ludzie jak ludzie, niektórzy szurnięci (szczególnie kierownictwo), ale atmosfera i warunki pracy-płacy są ok. Wypłacalni, praca od 8 do 16.
praca 2015-02-05 13:47
Pracownicy z biura wpisują pochlebne opinie o firmie... zenada...
Krzysio 2015-02-06 23:21
Polecam!!! Pozdrawiam
Gr 2015-03-06 12:32
Najlepsza firma na Podlasiu w sektorze logistyki. Polecam zdecydowanie!
zewkrwi 2015-06-30 21:17
Firma spoko, płacą nieżle i umowa o prace. Papierów duzo ale co mi tam. Fajne dziewczyny w biurze, dociekliwe.
rozczarowany 2015-07-20 00:06
było nieżle ale słowo klucz to było,szkoda !niepolecam
Vigor Ro 2015-07-28 22:48
Popierdolency ! Nie polecam
Krone 2015-08-14 19:54
Super firma! Polecam! Jestem kierowcą, jasne, uczciwe zasady. Duża kasa.
abc 2015-08-19 08:31
Najciekawsze jest kto ze ktos ocenia firme podpisujac sie nie swoją osobą , bardzo odważnie , gratuluje manipulacji
MaRIO 2015-08-28 23:17
Placa na czas, wymagajacy, ale kasa jest dobra.
Monkey 2015-09-18 13:33
W porzadku robota. Kto pracuje, ten ma. Sprawiedliwe kierownictwo. Nie uwazam, ze polewanie kogos g..em jest tu uzasadnione. Wyplacalni, na koniec miesiaca w porzadku jest forsa.
SPARTAKUS 2015-09-18 13:59
W kamieniolomach moi ludzie pracuja szybko i dokladnie,
Daje sie zauwazyc zapal i szczere zaangazowanie.
Do pracy codzien staja wszyscy nikt sie nie leni i nie kradnie,
Wszystkie okowy i narzedzia sa zawsze w doskonalym stanie.
Praca przebiega zgodnie z planem marmur jest tu najwyzszej klasy
Smiertelnosc niska stan fizyczny kontrolujemy przez badanie
Wydajnosc pracy stale wzrasta, i niezalezna jest od rasy
Chociaz na wszystkich frontach robot wciaz najwytrwalsi sa Germanie
Wszyscy zdajemy sobie sprawe ile dla panstwa trud nasz wazy,
Dzieki ktoremy stana gmachy co swiat zadziwia swym ogromem:
Place ulice proste drogi luki tryumfalne dla cesarzy,
Porty swiatynie i posagi i gospody i publiczne domy...
W nich nasza czastka trudow tlumu duma co przetrwa wieki cale
I stad czerpiemy swoja sile choc po nas nie zostanie znaku
Lojalni i do konca wierni bedziemy marmur kuli dalej
O czym melduje dzis jak co dzien starszy niewolnik
BILAX 2015-09-18 21:34
Zadowolenie i zaufanie klientów oraz stały rozwój są jednymi z naszych głównych celów. Dlatego sukcesywnie poszerzamy zakres działalności oraz rozbudowujemy sieć filii. Dzięki temu możemy zarówno transportować i magazynować towary.
Podlasiak 2015-09-24 14:15
Jedna z lepszych i solidniejszych firm transportowych w Białymstoku. Zdecydowanie polecam! Robią dobrą robotę, płacą na czas, pracuję z nimi już od wielu lat. Pełen profesjonalizm!
Szofer8 2015-10-02 21:20
nie jest tam rozowo, grabia ile moga, duzo jazdy, malo dosc kasy, generalnie poszedlem stamtad szybko dosc. sa lepsze
gucio 2015-10-06 21:50
Jest ok, kasa na czas, atmosfera zmienna dziewczyny superowki. Połowa wpisów od kierowcow ktorzy odeszli i muszą się wyszumieć,
rozczarowany 2015-10-11 18:22
ukradzione 1000zł miesięcznie nie jest szumieniem kierowców tylko uzasadnioną pretensją a więc niema tu za co ich chwalić dziaostwo
Wiedzacy cos niecos 2015-10-15 22:35
A kto ukradl? Na Skladowej tez niezle cuda sie widzialo hehe
Szukajcie a znajdziecie, zabierzcie ile możecie.
szofer8 2015-10-21 23:46
Spie, jade, spie, govno placa. po co tam robic. przychodze, mowia, ze ja winny wszystkiego. delegacje krajowe jak zagraniczne.
Odpowiedź 2015-11-15 14:32
Wprowadza Pan ludzi w błąd. Co znaczy delegacje krajowe jak zagraniczne? Większej głupoty nie można wymyślić chyba albo trzeba bardzo dużo złej woli.
Marcin 2016-01-27 20:56
Super firma! Świetna atmosfera, mili ludzie, dobre zarobki! Polecam!
Ro 2016-02-13 16:42
Jakiś czas temu tam pracowała. Nic dobrego, najlepsze minęło.
onuce baćki 2016-04-18 21:30
dobrze to tam ma chyba tylko bialoruskie kierownictwo, reszta pracuje za jedzenie, slabo nawet jak na ten region. NIE POLECAM!!!
Pies Reks 2016-06-07 20:54
Co nowego słychać w BILAX? Mam przyjemność z nimi pracować, dobra firma.
Jastębirze Zdrój 2016-06-11 17:04
A mnie osobiście oszukali na kilkaset złotych. Z daleka!!!
Obserwator 2016-08-08 21:15
Każda firma jest na tyle dobra na ile dobrzy są jej pracownicy. Pochlebne opinie o tej firmie i zadowolenie klientów są dowodem profesjonalizmu i zaangażowania kadry pracowniczej. Oczywiście jak w każdej społeczności zdarzają się także „czarne owce”, które pozostawiają „rysy na szkle” – mam na myśli pana Andrzeja D. Nie wiem jaką funkcję pełni w Bilaxie – z jego opowiadań wynika, że jest „drugim po Bogu”. Reszta pracowników, to hołota - z wyłączeniem części dyrekcji - którą trzeba pilnować za pomocą kamer, bo w przeciwnym przypadku wszystko by rozkradli i to dzięki niemu firma osiąga tak wysokie wyniki. Z doświadczenia wiem, że ci którzy tak mówią, sami mają coś za uszami. Szanowna Dyrekcjo – zwracam się do tej części krytykowanej przez pana D – sprawdzajcie faktury i zakupy, bo to co przywozi do domu ten pan służbową skodą świadczy o sporych niedoborach w firmie. Pozdrawiam
Kuchnia Kierowcy 2016-10-14 21:30
Obecnie chujnia nie polecam, poobcinali, pozostala reszte placa wedle uznania na lewo spod stolu. Stosunek do kierowcow ponizej krytyki. Masz problem? To twoj problem. Spedytorka nie odbiera, bo po 16, szef od transportu ma w doopie. Za rozne problemy placisz ze swojej kieszeni. Samochody nie remontowane. Firma dla ruskich i wiesniakow z Zascianek w sandalach.
1
volvo 460 govno 2016-10-24 19:58
Nie polecam nikomu. Firma dla frajerow, typowe ruskie zlodziejstwo, co najwyzej na poczatek i to nie bardzo. Chyba, ze solary troche zapie*dolic, to sie wyrowna. Odszedlem, robie w firmie pod Poznaniem - niebo a ziemia.
ALEH VOLVO 2017-06-08 22:17
Nie prawda. Pan Andrzej Bura jest najuczciwszym z najuczciwych. Wszystko wie, najlepiej pomahae i doradza. Spasiba emu.
VOLVO KRONE BURA XUJ 2017-08-07 12:51
Pani Dorota!
Wszystko juz zwracam w kasu.
Zostaw swoją opinię o Bilax Sp. z o.o. - Białystok
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bilax Sp. z o.o.