Firma tragedia, jedynie fajnie ludzie poza jednym TL, któremu się chyba rolę pomyliły. Brak podwyżek, voucherów na święta, wysokie targety co powoduje utratę dobrych pracowników. Nie polecam, jeśli szanujesz swoje zdrowie psychiczne omijaj ta firmę szerokim łukiem.
bardzo slabe wynagrodzenie, brak awansu. slabe benefity
To firma to call Center ? Faktycznie jest tam taki wyścig szczurów ?
The way they treat their employees is just beyond. I quit as soon as I can. Worst experience ever.
Niestety ta firma to porażka, ogromny wyścig szczurów, rotacja pracowników jak w podrzędnym call center, nastawienie na cyferki przy nieosiągalnych targetach z kosmosu. Firma powinna staranniej przyglądać się swojemu managementowi, tak jak Pani A. S. zarządzająca biurem w Krakowie to cud-kobieta dbająca o komfort swoich pracowników, tak management poszczególnych teamów woła o pomstę do nieba i cały ten komfort pracy burzy. Atmosfera w biurze (przynajmniej w moim teamie) była grobowa, ludzie przyklejeni do biurek ze względu na stałą inwigilację, mikromanagement to codzienność. Team leaderowie robią co mogą żeby utrzymać ludzi w teamie, ale przy nastawieniu managementu (zarówno polskiego jak i zagranicznego), który traktuje pracowników jak mrówki robotnice, niewiele mogą zdziałać. Jeśli nie jesteś w stanie znaleźć pracownika mającego dziesięcioletnie doświadczenie w systemie który powstał dwa lata temu to masz go sobie wyczarować i wysłać klientowi, inaczej management przyklei się do ciebie jak mucha do lepu i masz gwarantowaną codzienną nagonkę na swoją osobę. W pierwszych dniach pracy oczarują cię przyklejonymi uśmiechami i obietnicą luźnego CEO w T-shircie, żebyś za trzy miesiące martwił się czy na drugi dzień nie zostaniesz bez pracy, bo twoja przyszłość w firmie to enigma do ostatniego dnia trwania twojej umowy. Brak jakiejkolwiek komunikacji wewnątrz firmy, niejasne reguły zmieniające się jak w kalejdoskopie, targety osiągalne jedynie przez ludzi nocujących w biurze i wspaniałą recepta na nabawienie się nerwicy. Polecam, 0/10.
Dość obszerną wypowiedź zamieściłaś na forum. Długo pracowałaś w Wilsonhcg Poland? Wspomniałaś o umowie, a z Twojego komentarza wywnioskowałam, że podpisywane są umowy czasowe - nie ma co liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony?
A może trzeba przyjąć prawdę, że po prostu nie spełnialiście wymagań dobrej firmy i takie opinie to zwykłe złośliwostki?
piszą wiadomości do kandydatów na zasadzie ctrl "c" ctrl "v". Typowa korporacje gdzie człowiek jest jednym z wielu. Wszystko pod przykrywką wielkich haseł, innowacyjności. Ta firma nie różni się niczym od IBM i innych molochów chociaż bardzo by chciała być cool.
Jestem bardzo niezadowolona z procesu rekrutacyjnego w firmie. Sama rekrutacja trwa dwa miesiące, pierwszym kontaktem był telefon od Pani ze Stanów Zjednoczonych i tu pierwszy minus - duża róznica czasu i słaba responsywność Pani. Po rozmowie robimy test, nagrywamy się na video. Rozmowa w filii firmy jest pierwszym etapem kiedy możemy mówić w ojczystym języku, poznać ludzi, którzy na prawdę pracują w lokalnym biurze. Ten etap nastąpił po ponad miesiącu. Nie dostałam informacji na jaki rynek będę pracować ani dla jakiego klienta, jaka branża. Ponad dwa tygodnie po rozmowie w biurze i po dwóch wiadomościach do rekruterki zza oceanu dostałam wiadomość bez żadnego uzasadnienia dlaczego nie zostałam wybrana. Wyraźnie zadałam wyraźnie pytanie o feedback, jednak zostałam zignorowana. Reasumując - zainwestowałam w sumie parę godzin w proces rozłożony na dwa miesiące i nie mam ŻADNEJ informacji zwrotnej, żanej wartości dodanej. Rozumiem, że się nie spodobałam, że są lepsi, ale zwykła kultura osobista i branża którą WilsonHCG reprezentuje zobowiązuje chociaż do podziękowania za poświęcony czas i informację nad czym mogłabym popracować biorąc udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Sam proces rekrutacyjny i candidate experience świadczy o firmie. Strata czasu i nerwów.
Wprawdzie firma ma bardzo dobre opinie ale zastanawiam się czy to wpłynęło na brak wpisów od dawna?
Jeśli mam oceniać firmę przez pryzmat managerów, to wypada bardzo słabo. Moze powinniście ich wysłać na przyspieszony kurs języka angielskiego bo wstyd ... . Na takim stanowisku bez większych umiejętności. Atmosfera tez słaba, wyścig szczurów. Zarobki Ok ale jak można pracować w takiej atmosferze .... Juz lepiej sie przenieść obok do BBH
dość dobre pieniądze, czyli? jakieś widełki? jakie benefity i podejście do pracownika, możliwości rozwoju?
@Dev lab, zawsze możesz spróbować sam zadzwonić do pracodawcy, czasem niektóre firmy od natłoku pracy potrafią zapomnieć dać informację zwrotną. Zachęcam osoby obecnie pracujące w firmie WilsonHCG do odświeżenia wątku tego pracodawcy, chętnie poznamy najnowsze informacje związane z rozwojem tej firmy! Kwestie benefitów także będą tu bardzo interesujące, proszę Was o rzetelne wypowiedzi!
Dzień dobry, jak jest z odpowiedziami zwrotnymi po rozmowie o prace? Odpowiadają? Czekam już 4 tygodnie.
Hej, nie mamy oddzielnego teamu z j. włoskim, pracują u nas osoby, które używają tego języka i obecnie również poszukujemy osób z j. włoskim.
Czy jest też team włoski?
jest kameralnie, to na pewno;) natomiast jak jestescie zmeczeni korporacyjnym przepychaniem sie, to moze byc mila ucieczka. sa ciekawe benefity i ladne biuro, firma sie naprawde stara, zeby bylo ok. mam nadzieje, ze z biegiem czasu pojawia sie tez nowe mozliwosci rozwoju.
WilsonHCG to amerykańska firma RPO. Plusem jest miła atmosfera w pracy i dość dobre pieniądze jeśli chodzi o sourcing /rekrutację w Krakowie. Jest dużo pracy,ale to normalne jak na korporację. Generalnie - polecam :-)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wilsonhcg Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Wilsonhcg Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wilsonhcg Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!