Haha najpierw zwalniaja masowo pracownikow, a teraz z powrotem rekrutuja na te same stanowiska.. :) Kto pracowal w JJIT ten w cyrku sie nie smieje. Prozno szukac na rynku tak ogromnej niekompetencji w gronie managerow w absolutnie kazdym dziale jak w tej firmie-wiecznym strart-upie, poczawszy od dzialow sales i customer care, a skonczywszy na mkt i hrach. Zdecydowanie nie polecam
Ciekawe się czytało ten hejt :-) Jak już ucichło to ja pozwolę sobie na szczery komentarz. Miałem okazję pracować w tej firmie jeszcze przed "kryzysem", falą zwolnień w dziale Sales. 1. Tempo pracy i ciśnienie JEST - ale tym się charakteryzuje branża ogłoszeniówek i produktów "jednorazowych" nie abonamentowych i w firmach które robią prawdziwe pieniądze. Jest to dobra szkoła dla nowych jak i "starych wyjadaczy", żeby mogli nauczyć się jak się robi nową sprzedaż i wynieść to tempo do innego pracodawcy. Bo tak wygląda praca handlowca bez ciepłych leadów i ściemniania. 2. Ktoś mówi o faworyzowaniu czy jakiś układach - widocznie pisze to ktoś kto dopiero zaczął karierę zawodową. Świat niestety nie jest czarno-biały. 3. Jest to jedyna firma, gdzie warunki z kodeksu pracy były zachowane przy zatrudnieniu na B2B. 4. Hajs również się zgadzał za włożony wysiłek. 5. CEO, TL, były czy nowy CRO każdy z nich ma ludzkie spojrzenie na sprzedaż jak i okazuje szacunek. 6. To że są zwolnienia to jest to przecież normalne. Spadły dochody, to trzeba zmniejszyć koszty, żeby nie pójść na (usunięte przez administratora). Biznes robi się dla hajsu, a nie po to, żeby go mieć i dokładać - ale jeśli ktoś ma o to żal to widocznie pisze to ktoś kto dopiero zaczął karierę zawodową. 7. To że zostały podjęte złe decyzje to też normalne jak w każdej firmie - jednak należy się szacunek do człowieka, który o tym mówi pracownikom, że zrobił coś źle - taki ludzi w PL jest bardzo mało. Głowa do góry dziki sprzedaży ;-) Pewnie za jakiś czas pojawią się nowe ogłoszenia do JJIT - więc jeśli to czytasz to TAK, POLECAM TEGO PRACODAWCĘ :-)
Kto czeka na nowe opinie po kolejnych zwolnieniach? Wierzycie, że to będą ostatnie :) ?
Czy można oczekiwać od firmy jakiś dodatków pozapłacowych? Natrafiłam na wakat dla Senior Software Frontend Engineer ale nic o benefitach. Jakieś multisporty, ubezpieczenia medyczne czy wczasy pod gruszą oferują?
Jestem zainteresowany tym pracodawcą. Chciałbym sprawdzić, w jakiej są kondycji. Czy sprawozdanie finansowe za zeszły rok jest już dostępne? Patrzę na stronę KRS i brak, a do wczoraj (15.07) był termin jego zamieszczenia.
Raczej nie za dobrej :( Radzę omijać szerokim łukiem. No chyba, że interesuje Ciebie praca sezonowa, bo mniej więcej co 6 miesięcy redukcja XD
Kto czeka na nowe opinie po kolejnych zwolnieniach? Wierzycie, że to będą ostatnie :) ?
Praca tymczasowa jak na produkcji. Kończy się sezon to zwalniamy. Jesienią znowu zatrudnimy i w czerwcu zwolnimy. I tak się kręci :-D
Czy te zwolnienia wynikają z niewypłacalności firmy, braku pomysłów na rozwój czy innego? Chciałam aplikować na Senior Python Developer, Team Lead ale teraz się mocno zastanawiam...
z nadmiaru pomysłów raczej. Pieniędzy na pracowników nie ma, ale CEO wymyśla sobie milionowe współprace ze swoim idolem i realizuje drogie zachcianki. Head of Sales chwile przed zwolnieniami siedzi na bali, w biurach bilardy, telewizory, ledy, śniadanka dla HR i inne bzdety. Najśmieszniejsze jest to, że przy zwolnieniach nie żegnają się Ci, co zarabiają najwięcej i nic nie robią, tylko Ci, co chcą rzetelnie wykonywać swoją pracę i zarabiają grosze (patrz ostatnie zwolnienia w dziale MKT). A góra siedzi i gada, że za kryzys są odpowiedzialni byli pracownicy, którzy przeszli do konkurencji i kradną im klientów... Serio?
Skąd pomysł na to stanowisko? Firma nie ma otwartych rekrutacji na TL ani nie pracuje w Pythonie. Wygląda jakbyś potrzebowała się pochwalić tytułem Senior Python Developer w stylu "Studiuję prawo" xD
A osoba odpowiedzialna za pion HR/ Dyrektor HR nie może omówić tematu? koszty związane z rotacją itp to chyba też wartościowe dane do strategicznego omówienia?
W dziale Produktu beka też na całego. Head Produktu nie miał na nic przełożenia, a ostatnio śmialiśmy się, że nowym” headem produktu” jest szef marketingu, który narzuca nam rzeczy do matchmakingu nie mając podstawowego pojęcia dotyczącego tworzenia produktów. Wiedza produktowa i procesy: nie znajdujesz tego w Just Join IT.
uwaga, niedawno ogłosili, że mistrz politycznych zagrywek i braku odpowiednich kompetencji, czyli (były) CRO i pchany przez niego(usunięte przez administratora)Kubuś, zostali zepchnięci na niższe stołki. Czy ktoś wie, dlaczego? Czy to znak, że CEO w końcu poszedł po olej do głowy i zobaczył, że ich gadanie nie pokrywa się kompletnie z rzeczywistością? Jestem ciekawy, czy to może mieć związek z tym, że decyzją wspomnianego wyżej pożegnali się z V-ce Headem działu CS, która jako jedyna trzymała to w kupie i chciała naprawiać rzeczy, które nie działają zamiast grzać stołek i się grzecznie uśmiechać.... Szkoda, że ta firma żegna się z ludźmi, którzy jako nieliczni mieli jeszcze chęć ją naprawić. Jak statek tonie, to nie zostawia się ozdób, tylko załogę która zatka dziury i naprawi pokład. Po ostatnich zwolnieniach w sales tego niestety nie widać - 95% sprzedawców szuka pracy, CC ograniczają się już tylko do minimum w kontakcie z klientem, więc pewnie u nich podobnie. Pozostałe działy? Już z nich prawie nic nie zostało....
No zaczynam nitkę pracownicza xd W marketingu totalne (usunięte przez administratora). Kolejne zwolnienia, a osoba odpowiedzialna za ten dział nie ma kompletnie pomyslu na ten dział, nie ma kompetencji w zarządzaniu i rozwoju pracowników. Na spotkaniach wewnętrznych marketingu krytykuje pomysł współpracy z kanalem zero, a jak trzeba to już powiedzieć CEO chowa głowe w piasek i prezentuje piekne wyniki współpracy ze Stanowskim na AHM. I tak co miesiąc wydajemy wiekszość budżetu marketingowego, nie mając pomysłu na collabo i zwalniając pracownikow w firmie, którzy robili dobrą robotę xd
Nie przypominam sobie, żeby szef działu marketingu kiedykolwiek wprost krytykował współprace z kanałem zero. Rozumiem żal związany ze zwolnieniem, ale nie mijajmy się tu z prawdą.
Przeczytałam tutaj, że w 2023 była mowa o jakiejś fali zwolnień. Które konkretnie działy zostały tym objęte? I czy nadal jest takie zagrożenie, że w każdej chwili można stracić pracę? Ogłosili na swojej stronie, że szukają junior support specialista i tam proponują 4700 zł brutto w ramach umowy zlecenie. Dla mnie na początek byłoby okej, ale po jakim czasie można się starać o umowę o pracę i podwyżkę?
@VF Działy CC, Sales, IT, Operations, MKT, HR czyli wszystkie. Zagrożenie myślę, że zawsze jest, wszystko zależy od wyników, jak wszędzie. Co do umowy o pracy, to raczej tylko w CC oferują z tego co pamiętam (no i 26+), a podwyżka to przy przepracowaniu roku około, ale też zależy.
Po przepracowaniu roku to ok, można poczekać na podwyżkę. Znaczna czy bardziej symboliczna. Powiesz ile procent więcej można dostać?
Tak czy inaczej w ostatnich dniach zwolnili znów sporą grupę osób. Więc, jeśli pytasz o stabilność, to nie ten adres.
Jak widać, już niemal tradycja ???? na pewno sales, costomer care, mkt i pr. Nie wiem jak w pozostałych.
Powiedzcie jak wygląda kwestia zatrudniania studentów? Piszą w ogłoszeniu na IT Enterprise Architect o możliwości pracy z domu. Interesuje mnie czy można połączyć naukę i pracę tutaj?
Atmosfera w firmie to dramat. CEO nic nie zauważa i tylko ładnie potrafi mówić na podsumowaniach miesiąca o tym że jako startup możemy popełniać błędy. Ścieżek kariery brak a efekty spływu na Rocket są bardzo marne i tylko słyszymy od ponad roku o pracy nad nimi. Jak mam to sprzedawać? W firmie jest bardzo dużo osób niedoświadczonych, a Ci doświadczeni uciekają szybko z niej. Widząc wyniki finansowe zaraz nie będzie miał kto gasić swiatła.
W mojej opinii atmosfera w firmie jest fatalna. W każdym miesiącu z firmy odchodzą ważni i wartościowi pracownicy a na ich miejsce nie przychodzi nikt nowy. Jeżeli ktoś szuka spokoju i stabilności to na pewno nie w just join
Witam serdecznie, chciałem ostrzec wszystkich przez kandydowaniem wgl do JustJoin. Kandydowałem na staż customer care, dwie rozmowy, zadanie do zrobienia, nie dość, że długo trzeba czekać na odpowiedź no to jeszcze dostałem odp. negatywną pod pretekstem, że przyjeli kogoś z doświadczeniem ale to już tam kij. Nie traćcie Państwo czasu, ponieważ staż jest za śmieszne pieniądze 2700 brutto, a po stażu natomiast nie przyjmują cię dalej po prostu kończycie współpracę i to koniec, tak mi powiedzieli na rozmowie i tak powiedzieli znajomej, która aplikowała pół roku temu. Po prostu szukają naiwnych ludzi. Nie wspomnę o złożonych typowo "korpo" pytaniach, gdzie to jest serio staż za 2700 brutto, na które praktycznie nie ma żadnych wymogów. Pozdrawiam!
Czy możecie powiedzieć jak w 2024 roku się pracuje w JJIT? Czy polepszyło się w tej firmie? Czytając komentarze nie wiem czy faktycznie jest tak źle? Właściciel zarabia dziesiątki milionów na ogłoszeniach także jest to wielki sukces domniemam całego zespołu? Chciałbym właśnie do takich ludzi sukcesu dołączyć, ale czy to nie jakaś „bańka”? Dziękuję
Z taką hipokryzją się jeszcze nie spotkałam. Firma wypuszcza filmy o prawach pracownika i niewyrabianiu bezpłatnie nadgodzin - w firmi nawet TLowie mówią, że żeby mieć targety trzeba robić prospecting po nocy ;) Szef firmy zwalnia większość osób bo nie przeliczył finansów - prowadzi szkolenia jak zbudować dobry zespół. Szkoda
oj tak, to dosyc groteskowe ze maja totalny chaos w zarzadzaniu ludzmi i rekrutacji, a wychodza z roli ekspertow i edukuja klientow jak rekrutowac :) z drugiej strony jak ktos lubi prace po nocach za usmiech prezesa przez duze "p" i gwarancje utrzymania stanowiska to chyba miejsce idealne
a to jest tutaj praca w nocnych zmianach? jeśli tak, to czy można chociaż liczyć na jakiś dodatek, czy niekoniecznie? :( i w jakich godzinach się pracuje? piszesz coś o gwarancji utrzymania stanowiska. chodząc na wieczorną zmianę, potwierdza się swoją stabilność?
Czyli za nocki obowiązuje normalna stawka, taka jak na dniówkach? Powiedźcie mi jaki to dobry zespół wg prezesa? Musi mieć konkretne kompetencje czy cechy charakteru? Ile osób zostało zwolnionych w ostatnim kwartale?
Stanowcze NIE dla agresywnych technik sprzedażowych. Handlowcy piszą z ofertą, nie wiadomo skąd pozyskują kontakt, piszą nachalne maile. Przy braku odpowiedzi, wiadomości typu „dlaczego nie chce pan pomóc Waszej firmie”, setki maili i telefonów. NIE.
Trafiłem na strone z reklamy. Jestem osobową niewidoma i jak mam aplikowac jak strona nie jest dostosowana?
Firma od dawna leci na leb na szyje i lansuja sie teraz na webinarach dla klientow gdzie ich pseudoeksperci produkuja stek bzdur, byle jakos przyciagnac klientow i zuzyc ich kredyty.. Nie wiem co jest gorsze, czy tak obrana taktyka dojenia klientow, czy ze znajduja sie tacy klienci, ktorzy to lykaja.. ;)
Dobre przychody? A skąd masz o nich informacje? pisali jeszcze prawie miesiąc temu o jakichś redukcjach, to już sytuacja opanowana po takim czasie? Czy to może od stanowiska zależy? Na którym dobrze teraz idzie z zarobkami?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Just Join It Sp. z o.o.?
trzeba być ultrapozytywnym i nadproduktywnym nie oczekując niczego w zamian, a także być gotowym na wylot z gniazda w każdym momencie
Za parę miesięcy nie będzie Tam na wynagrodzenia. 2 fale zwolnień już były. Kwestia czasu kiedy będzie 3.
Co, a dlaczego zwalniają pracowników? I to sa takie zwolnienia pracowników z zapewnieniem okresu wypowiedzenia i z odprawami? Czy raczej czekają, aż umowy wygasną i po prostu nie przedłużają ich? Jak formalnie to wygląda?
Czemu Just Join nie publikuje sprawozdania finansowego w KRS za rok 2022 pomimo ze prawnie ma taki obowiazek? Czy cos sie stalo?
Ciekawe się czytało ten hejt :-) Jak już ucichło to ja pozwolę sobie na szczery komentarz. Miałem okazję pracować w tej firmie jeszcze przed "kryzysem", falą zwolnień w dziale Sales. 1. Tempo pracy i ciśnienie JEST - ale tym się charakteryzuje branża ogłoszeniówek i produktów "jednorazowych" nie abonamentowych i w firmach które robią prawdziwe pieniądze. Jest to dobra szkoła dla nowych jak i "starych wyjadaczy", żeby mogli nauczyć się jak się robi nową sprzedaż i wynieść to tempo do innego pracodawcy. Bo tak wygląda praca handlowca bez ciepłych leadów i ściemniania. 2. Ktoś mówi o faworyzowaniu czy jakiś układach - widocznie pisze to ktoś kto dopiero zaczął karierę zawodową. Świat niestety nie jest czarno-biały. 3. Jest to jedyna firma, gdzie warunki z kodeksu pracy były zachowane przy zatrudnieniu na B2B. 4. Hajs również się zgadzał za włożony wysiłek. 5. CEO, TL, były czy nowy CRO każdy z nich ma ludzkie spojrzenie na sprzedaż jak i okazuje szacunek. 6. To że są zwolnienia to jest to przecież normalne. Spadły dochody, to trzeba zmniejszyć koszty, żeby nie pójść na (usunięte przez administratora). Biznes robi się dla hajsu, a nie po to, żeby go mieć i dokładać - ale jeśli ktoś ma o to żal to widocznie pisze to ktoś kto dopiero zaczął karierę zawodową. 7. To że zostały podjęte złe decyzje to też normalne jak w każdej firmie - jednak należy się szacunek do człowieka, który o tym mówi pracownikom, że zrobił coś źle - taki ludzi w PL jest bardzo mało. Głowa do góry dziki sprzedaży ;-) Pewnie za jakiś czas pojawią się nowe ogłoszenia do JJIT - więc jeśli to czytasz to TAK, POLECAM TEGO PRACODAWCĘ :-)
Skoro pojawią się nowe ogłoszenia, to jaką można mieć pewność że znów nie będzie fali zwolnień w firmie? Czy może do jakiegoś innego działu będą szukać? W ogóle tylko na B2B zatrudniają czy nie tylko?
Pewnie muszą uzupełnić miejsca po tym jak ludzie sami odeszli wiedząc co tam się dzieje i jak ta firma jest zarządzana. Podobno odchodzi od nich coraz więcej osób. Traktuj to jako uzupełnienie wakatu po jego porzuceniu.
A znacie stawki na umowie b2b? Wiecie ile firma płaci? Ile daje kasy stałej i jakie sa stawki prowizyjne czy premie za osiągnięcie celów? Ile miesięcznie jest tej kasy?
Haha najpierw zwalniaja masowo pracownikow, a teraz z powrotem rekrutuja na te same stanowiska.. :) Kto pracowal w JJIT ten w cyrku sie nie smieje. Prozno szukac na rynku tak ogromnej niekompetencji w gronie managerow w absolutnie kazdym dziale jak w tej firmie-wiecznym strart-upie, poczawszy od dzialow sales i customer care, a skonczywszy na mkt i hrach. Zdecydowanie nie polecam
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Just Join It Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Just Join It Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Just Join It Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 6 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!