Opinie o The Unlimited Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy The Unlimited Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w The Unlimited Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Towarzystwa ubezpieczeniowe
Towarzystwa ubezpieczeniowe Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o The Unlimited Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Madzia Nowy wpis
Inne

Orientujecie się, czy ta firma w ogóle jeszcze istnieje i czy w ogóle kogoś zatrudnia? Czytam w opiniach, że nie idzie się w ogóle skontaktować, że nikt nie odbiera telefonów. W KRSie firma jest aktywna, więc nie wiem, dlaczego tak to wygląda. Dopytuję również, bo myślałam nad aplikacją w to miejsce...

Kuba
Inne

Jak ktoś nie chce się skontaktować to z pewnością nie uda mu się to!!

Wiola Nowy wpis
Inne
@Kuba

Glupie stwierdzenie. Wiadomo ze jak ktos dzwoni to dzwoni po to by sie połączyć ale jak nikt nie odbiera No coz. Bez komentarza

Adam Nowy wpis
Inne

Nie Polecam (usunięte przez administratora)nie odbierają telefonów oczywiście towaru nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Sprawę zgłaszam na policję !!!

renia Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Adam

firma zajmująca się ubezpieczeniami nie wysłała ci towaru? jaki towar agent ubezpieczeniowy może ci wysłać?

Jonasz
Inne

Coś dzieje się w firmie od momentu zmiany adresu? Jest powód takiego milczenia?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy w trakcie Twojej rozmowy kwalifikacyjnej w The Unlimited Poland Sp. z o.o. rekruter przedstawił Ci możliwą kwotę wynagrodzenia? Jakie warunki zatrudnienia oferowane są na stanowisku Praca online!!! Zdalna!!! W domu!!!?
JUREK

WITAM TO BIURO UBEZPIECZENIOWE NIE ISTNIEJE NIE POLECAM NIKOMU NA MAILE BRAK ODPOWIEDZI TELEFON GLUCHY WYLACZONY SPRAWE ODDAJE DO PROKURATURY O WYLUDZENIE

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Siwy
@JUREK

Potwierdzam zarówno opinię jak i informację. FIRMA WIDMO....... NIE ISTNIEJE I BRAK MOŻLIWOŚCI SKONTAKTOWANIA SIĘ. Mimo wysłania kilku emaili brak jakiegokolwiek odzewu. Sprawę kieruję do Prokuratury o wyłudzenie i doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzania mieniem.

Ktoś

Brałem udział w procesie rekrutacyjnym, przeszedłem go pozytywnie, podziękowałem za współpracę. Kontynuując moją wypowiedź - jakim cudem firma może jednocześnie przeprowadzać egzaminy na doradców (mając zezwolenie KNF) i zatrudniać ich na umowę o pracę? Ta sama KNF wyraźnie mówi, że agent ubezpieczeniowy (doradca ds. ubezpieczeń i inwestycji) MUSI pracować na działalności gospodarczej, bo MUSI obowiązki wykonywać własnoręcznie, ale na rzecz i w imieniu zakładu ubezpieczeń. Jedyne, co można sprzedawać w kanale call center na słuchawce to ubezpieczenia komunikacyjne - firmy ubezpieczeniowe mają przecież swoje działy call center. Wałek śmierdzący na kilometr, omijałbym z daleka.

wierny pracownik
@Ktoś

Pomysł czasami zanim coś napiszesz... Zatrudnionym było się jako osoba wykonująca czynności agencyjne, nie jako agent ubezpieczeniowy. Przez telefon nie zawierano polis, tylko przedstawiało ofertę. Klientowi kurier dostarczał umowę którą ten podpisywał, jednocześnie po rozmowie przez telefon otrzymywał owu, umowę i komplet informacji na maila. Wypowiadanie się na temat firmy w której przeszło się tylko proces rekrutacji jest jak wypowiadanie się na temat rowerzystów będąc jedynie pedałem... Pozdrawiam ????

Ktoś
@wierny pracownik

Wiem kto to jest OWCA i czym się dokładnie różnią obowiązki takiej osoby od obowiązków agenta. Tym bardziej jest to słabe - przedstawianie oferty ubezpieczenia na życie bez zbadania potrzeb. Typowe call center typu: bierzesz pan (niczym odkurzacz czy mikser). Granie na emocjach. Życiówki się nie sprzedaje przez telefon. Jeśli się wam nie lapsowały te pożal się Boże"polisy" przez telefon i jakimś cudem klienci je podpisywali to mieliście strasznego farta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Igor
Inne

Firma ma opinię dobrego pracodawcy. Czy idzie za tym praca i wynagrodzenie?

Somebody

W firmie można złapać dużo doświadczenia, szkolenia są na bardzo wysokim poziomie do tego w samej pracy dużo się uczysz pod okiem trenerów którzy dają wskazówki lub nawet przy pitchowaniu. Praca po 12h to prawda, mimo wszystko ludzie chcą tyle pracować, pomijając fakt, że trzeba się non stop usmiechać(co jest i dobre i złe). Firma ma swoje plusy i minusy, jeśli chodzi o wartość merytoryczną i co można osiągnąć w swoim samorozwoju jest na plus jednak firme tworzą ludzie, więc zawsze będą jakieś spięcia, do tego mentalność polaka niektórych ludzi poraża i samo pokazanie się przed dyrektorką , niektórzy ludzie mogą doprowadzić tą firme do upadku kiedy dyrektorka wyjedzie dalej rozbudowywać firme w Polsce. Jak dla mnie fajne doświadczenie, czy na dłużej zobaczymy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś

To nie może być poważna firma... Większości ubezpieczeń NIE DA SIĘ sprzedać przez telefon, bo to zbyt złożony proces. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o ubezpieczenia życiowe i majątkowe. Co zatem zostaje? Czy firma sprzedaje wyłącznie produkty komunikacyjne? Widziałem zdjęcia przedstawiające firmę i pracowników. Śmiesznie to wygląda. Call center z ambicjami. Chyba przerośniętymi. W dodatku ten dzwonek anonsujący sprzedaż a'la Wall Street, co jeszcze dodaje komiczności. W dodatku ogłoszenia na pracuj... Moim zdaniem świadczy to nie o nieustannym rozwoju, a o wielkiej rotacji... Jak dla mnie, przerost formy nad treścią.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lala

Ciekawe informacje na temet firmy, która w Warszawie rozpoczeła działalność w kwietniu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zxcv

Trenerzy się czepiają , głównie dlatego tak jest , że to dyrektorka przydziela ludzi do grupy. Jesli się nie wykażesz, nie masz możliwości rozwoju, wyścig szczurów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Qwerty

Mega atmosfera, fajna i przyjemna praca, szybki i pewny rozwój. Polecam wszystkim którzy chcą pracować w sprzedaży!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abx

Telemarketing w najgorszym wydaniu jakie można sobie wyobrazić. Psychicznie ciężko wytrzymać pracę na słuchawkach 12h dziennie, przekrzykujac się ze współpracownikami oraz muzyka, która leci na full przez cały czas. Jak chcesz tam pracować to przygotuj się na to, że tam wszyscy są trenerami, którzy pilnuja i pouczające cię na każdym kroku. Więcej jest trenerów, niz osób do szkolenia i kazdy z trenerów się chce wykazać przed przełożona. Także masakra! A kariere, która obiecują na wstępie można między bajki włożyć. Na wszystkich możliwych portalach są ich ogłoszenia o pracę i to cały czas!!! Rotacja Total, albo sami uciekają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Abx

Chciałbym sprostować informacje - mówisz o rozwoju, który (według Ciebie) nie jest prawdziwy a za chwilę piszesz, że każdy jest trenerem - chyba jest tu pewna niezgodność. Trenerzy po to właśnie są, aby pilnować, pomagać i wspierać. Rekrutacja jest ciągła nie ze względu na rotację, ale ze względu na to, że promocje na trenera są w praktycznie co 2 tygodnie i wtedy budujemy nowy zespół. Cały czas staramy się zapraszać do współpracy osoby wykwalifikowane i wiążące przyszłość z tym biznesem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abx

Telemarketing w najgorszym wydaniu jakie można sobie wyobrazić. Psychicznie ciężko wytrzymać pracę na słuchawkach 12h dziennie, przekrzykujac się ze współpracownikami oraz muzyka, która leci na full przez cały czas. Jak chcesz tam pracować to przygotuj się na to, że tam wszyscy są trenerami, którzy pilnuja i pouczające cię na każdym kroku. Więcej jest trenerów, niz osób do szkolenia i kazdy z trenerów się chce wykazać przed przełożona. Także masakra! A kariere, która obiecują na wstępie można między bajki włożyć. Na wszystkich możliwych portalach są ich ogłoszenia o pracę i to cały czas!!! Rotacja Total, albo sami uciekają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś...

To nie może być poważna firma... Większości ubezpieczeń NIE DA SIĘ sprzedać przez telefon, bo to zbyt złożony proces. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o ubezpieczenia życiowe i majątkowe. Co zatem zostaje? Czy firma sprzedaje wyłącznie produkty komunikacyjne? Widziałem zdjęcia przedstawiające firmę i pracowników. Śmiesznie to wygląda. Call center z ambicjami. Chyba przerośniętymi. W dodatku ten dzwonek anonsujący sprzedaż a'la Wall Street, co jeszcze dodaje komiczności. W dodatku ogłoszenia na pracuj... Moim zdaniem świadczy to nie o nieustannym rozwoju, a o wielkiej rotacji... Jak dla mnie, przerost formy nad treścią.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
B.

Szybki rozwój tylko dla pracowników którzy zaczynali rok temu , podejście samej dyrektorki średnie. Szkoda marnować czas...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
The Unlimited

XYZ, niestety nie zawsze jesteśmy przy biurku i możemy odebrać telefon. Czasami jest to po prostu niemożliwe. Jeśli poczułaś się zlekceważona to przepraszamy. Nie takie były nasze intencje. Oddzwaniamy do kandydatów najszybciej jak to możliwe ale proszę pamiętać, że jesteśmy tylko ludźmi. Raz jeszcze przepraszamy za sytuację, w której poczułaś się niekomfortowo. Twoje uwagi są dla nas bardzo cenne i na pewno wyciągniemy z nich wnioski. Życzymy wszystkiego dobrego i powodzenia w znalezieniu wymarzonej pracy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ
@The Unlimited

Albo nie oddzwaniacie w ogole jak w moim przypadku. Ja również jestem człowiekiem ale potrafię uszanować drugą osobę i jej czas. To żadne tłumaczenie. A przepraszanie kogoś za to że sie poczuł w dany sposób (tym bardziej jeżeli się nie ma o czymś pojecia) jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Przeprasza sie za czyny a nie za czyjeś odczucia. Moje odczucia są moją prywatną sprawą. Proponuje darować sobie oklepane teksty bez jakiejkolwiek refleksji i zakończyć temat. Pozdr

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obecny pracownik

Witam, chciałabym sprostować parę informacji. Jestem osobą, która pracuje od pół roku w firmie The Unlimited więc wydaje mi się, że mogę powiedzieć coś więcej jako obecny pracownik, niż osoba, która nie przeszła pozytywnie procesu rekrutacyjnego. Ta firma to coś więcej niż call center. Owszem - sprzedajemy produkty ubezpieczeniowe ale w żadnym wypadku nie jest to call center. Jesteśmy zdecydowanie czymś więcej! Jesteśmy zespołem pełnym wykwalifikowanych ludzi, posiadających doświadczenie w sprzedaży a co więcej - jest to biznes, na który każdy z nas ma wpływ. Wspieramy go, budujemy, rozwijamy. Nie jest to praca dla wszystkich – z całą pewnością. Poszukujemy przyszłych liderów. The Unlimited zmienia życie na lepsze – dosłownie. Wiem to z własnego doświadczenia. Odkąd pracuje w tej firmie jakość mojego życia znacznie się podniosła. Jeśli fascynujesz się sprzedażą, kochasz to środowisko a przede wszystkim chcesz być Managerem bądź Ownerem to dołącz i sprawdź sam! Ta firma naprawdę daje wiele możliwości rozwojowych i nie tylko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adi
@obecny pracownik

Typowy korporacyjny bełkot. To tylko pokazuje jak ryją w głowie w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bylem, widziałem
@obecny pracownik

Miałem sposobność spędzić trochę czasu w The Unlimited. Było mnóstwo plusów ale każdy kij ma dwa końce: -> nie jest to call center - owszem jest, w pełnym wydaniu -> pełnym wykwalifikowanych ludzi - duże uproszczenie -> fascynujesz się sprzedaża - powtarzanie tekstu który masz przed oczami i wymóg twardego trzymania się go w żadnym wypadku nie jest aktywna sprzedażą - praca po 12 godzin jest prawdą z tym że ludzie chcą tak zostawać już nie do końca Odnośnie plusów - ownerka jest naprawdę bardzo pozytywna i pomocną osoba tak jak i w zasadzie większość pracujących tam ludzi aczkolwiek niestety to nie wszystko i przytoczone minusy faktycznie powodują dużą rotacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bylem, widziałem
@Bylem, widziałem

By the way - $ się zgadza jeżeli jest w stanie zrekompensować Ci minimalne życie prywatne

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
The Unlimited

Panie Michale, na stronie internetowej jest kontakt do naszego biura. Proszę się skontaktować telefonicznie bądź mailowo - na wszystkie pytania chętnie odpowiemy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
The Unlimited

Witam, chcielibyśmy rozwiać wątpliwości odnośnie naszej firmy. Nie jest to typowe call center – to biznes, gdzie stwarzamy ludziom możliwość zostania liderami, a co za tym idzie Menadżerami. Nie szukamy agentów telesprzedaży, ale przyszłych liderów. Nie szukamy osób, które jedynie mają doświadczenie w sprzedaży. Aż trójetapowy proces rekrutacji został stworzony tak, żebyśmy byli w stanie poznać daną osobę i zorientować się, czy ma ona cechy wymagane do tego, żeby zostać przyszłym menadżerem i naszym partnerem, który prowadziłby biuro pod naszą marką. Bardzo nam przykro, jeśli poczułeś się tak, jak to opisujesz. Życzymy wszystkiego dobrego w poszukiwaniu dobrej dla siebie ścieżki. Dziękujemy za informacje zwrotne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał
@The Unlimited

Mogę uzyskać jakieś informacje a propo pracy u was ?Jak to wygląda ? czym się zajmujecie? Jak wygląda rozwój w firmie ? Czy można jakoś się z wami skontaktować?

XYZ
@The Unlimited

Może moje odczucia byłyby inne tylko jak sie umawiamy na telefon z inf zwrotna to wypadaloby odebrać, oddzwonic albo od razu poinformowac. To juz brak szacunku a to daje do myslenia. Sami psujecie sobie reputacje a potem specjalisci od marketingu musza tu pisac dobra reklame a to przeciez miejsce na opinie. Dlatego na chwile obecna nie jest to powazna firma o czym świadczy takie postępowanie. Pozdr

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o The Unlimited Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
The Unlimited Poland Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 34 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Marcina Kasprzaka 2/8
    01-211 Warszawa
  • NIP: 7010513035 KRS: 0000580481
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
The Unlimited Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii