NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy NEONET S.A.

Siema
Pracownik
 Pytanie

Siemka, jest tutaj może osoba która po wypowiedzeniu umowy nie opłaciła start inwentaryzacyjnych i jest w stanie opisać co robi z tym neonet?

1
Ja
Były pracownik
@Siema

nic, jest to nie do ściągnięcia

Kezysiek
Pracownik
 Pytanie

Pracuje 2 miesiące, ale bardzo mi sie niepodoba.teraz juz wiem czemu macie tyle ogłoszeń o pracę. Btw jaki mam okres wypowiedzenia w tym (usunięte przez administratora)?

NeonetO
Pracownik
 Pytanie

Zauważyłem spore braki w wiedzy doradców. Dzwoniłem wiele razy po całej Polsce coś przesunąć i wiele osób kogoś woła, nie wie jak coś sprawdzić, często nawet nie miał kto mi przesunięcia potwierdzić, bo kierownik na urlopie a tylko on może... WTF? Jak taki sklep w ogóle pracuje? Inna sprawa, że wiele razy coś nie dojechało, bo ludzie na sklepach nawet kierownicy z "doskoku" nie ogarniają jak się na Shenker'a przygotować. Widać odchodzące załogi, zanik kompetencji, braki kadrowe, ale ZWIĘKSZANIE PLANÓW. Jedno z drugim raczej nie idzie w parze, teraz na większości sklepów raczej nie dowiesz się niczego ciekawego o sprzęcie poza tym co DK może z opisu cenówki przeczytać, bo albo trafisz na świeżaka, albo na DK, który traci zainteresowanie nowinkami każdego 10'go dnia miesiąca. Dzieje się to w pełni świadomie, skoro nawet Tajemniczego Klienta od 2 lat nie ma :) O wiele więcej się chciało robić na sklepie, gdy motywował ew. zysk. Przekierować klienta z pralki Bosch na Beko, bo Beko ma 40pzs'ów. To i wszystkie technologie Beko wiedziałem na pamięć a wady pralek Boscha mogłem recytować obudzony o 1 w nocy. Podobnie z odkurzaczami, znałem parametry, wyposażenie i zalety wszystkich które miały PzS'y, a potencjalne wady każdego, który ich nie miał. Po 10 argumentów za każdym z premiowanych modeli i po 5 wad kilku pozostałych. Dziś Centrala się cieszy z tysięcy złotych marży, bo namówili DK aby baterie Kodak sprzedawać. I marża na Kodakach wynosi np. 500 tysiecy w miesiac! Brawo. Problem jest, że my robimy rabaty na innych sprzętach, aby te baterie rozdać i mieć spokój. Choćby i na drugim paragonie, aby się zaliczyło i konwersję poprawić. Więc z jednej strony pół miliona marży za którą ktoś jeszcze pochwałę dostanie. Z drugiej strony pewnie i milion złotych mniejsza marża z rabatu pod tego MCDonalda. Bo co innego sprzedawać dla zysku a co innego dla świętego spokoju.

Wito
Pracownik
 Pytanie
@NeonetO

100% racji. brak ogarnięcia doradcow to koszyk niekompetencji, ks robią co chcą, idą na urlopy a sklep pozostaje bez decyzyjności. Czemu rks się temu biernie przyglądają i nawet nie reagują? Bo mają na to wyłożone i wolą liczyć tabelki i robić pod siebie niż zajmować się efektywnością sklepów pod nieobecność kieras ów.

Maciej
Były pracownik
@NeonetO

A czego oczekujesz i wymagasz od ludzi którzy tam są bo innej pracy nie było , mają zadłużenie lub inne zobowiązania . Nawet jak ktoś idzie z motywacją i wiedzą to szybko mu zapał siada jak okazuje się ile się wymaga i jak wygląda pasek z wypłatą . Do tego trafią na taką koleżankę księżniczkę za którą wszystko trzeba robić bo ona jest wyzwolona kobieta i ty masz robić za nią . Po wiedzmy to wprost dobrze to w tej firmie już było kiedyś , kto miał rozum , wiedze i kompetencje odszedł , kto miał lub ma godność osobistą i jakieś poczucie Honoru idzie stamtąd lub się zastanawia i pisze właśnie wypowiedzenie . Praca sama w sobie nie jest zła , złą czyni ją zarząd , odrealnionym podejściem głową w tabelkach i snami o potędze kosztem pracowników . Przypomnę też że to Polska nie Kambodża , Wietnam , Chiny czy kraje Afryki tu jest inna kultura pracy i za miskę ryżu nikt pracować wydajnie nie chce .

No rak
Pracownik
@NeonetO

Pzs y są dalej płacone, ale firmie.

Tomasz
Pracownik
 Pytanie

Jaki okres wypowiedzenia obowiązuje w MM na umowach na czas określony?

Maciej
Były pracownik
@Tomasz

Na czas określony miesiąc Na czas nie określony 3 miesiące Zgodnie z Kodeksem Pracy i wpisem w umowie Popularną praktyką jest wina pracownika lub dyscyplinarka by czegoś tam nie tracić .... Zależy kogo trafisz jak kiero i (usunięte przez administratora) są w porządku to sporo wynegocjujesz (usunięte przez administratora)to będziesz miał pod górkę

Michał
Były pracownik
@Tomasz

Wypowiedzenie umowy odpowiedzialności materialnej mają czas 14 dni aby zrobić inwentaryzację, po już nie jesteś ujęty w nowej co za tym idzie nie możesz przebywać za ladą i na sklepie i masz za porozumieniem. Sam tak odszedłem i wiele znajomych więc wiem co mówię ;D

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Lucyna
Inne
 Pytanie

16.08.2021 Zgorzelec-kupiłam wnukowi telefon Huawei p40,nie był użytkowany gdyż pan przykleił folię poradził by to dokładnie wyschło. Wieczorkiem chcąc uruchomić okazało się że telefon nie posiada google, młody zwątpił i zadzwonił powiadamiając mnie o sytuacji.17.08.2021 pojechaliśmy do sklepu by wymienić na inny telefon ,okazało się że pan sprzedawca ma wolne ,kazano podejść w środę (18.08)i tu amba!!!!!powód ?telefon wybraliśmy sami-przyklejone szkło-telefon był użytkowany -a przepisy nie pozwalają na wymianę. Sprzedawca nie poinformował nas że ten model nie posiada google ,o czym nie wiedziałam osobiście a mam już trzeci z kolei, tym razem Huawei p20 lite i jestem zadowolona. Nie rozumiem motywacji personelu, sytuację podam do publicznej wiadomości ,w innych sklepach jak Castorama wymieniają urządzenia jeśli klientowi nie spełnia oczekiwań więc jaka jest tu różnica?W Neonet Zgorzelec nie jest to pierwszy przypadek. Nie polecam.

10
Fan Huawei
Pracownik
@Lucyna

To źle trafiłaś, bo normalnie się takie rzeczy wyjaśnia od ręki na korzyść klienta. Ale jak widzisz od normy są wyjątki. Podaj sprawę do mediów, może podłapią temat i pomogą.,daj na fajsbuka niech gibią ze złymi opiniamy.

5
raty 0%
Były pracownik
@Lucyna

Ale to informacja ogólne dostępna . Modele powyżej nie mają google co nie jest wyznacznikiem jakości bo mają aplikacje i system Huawei jest bardziej przyszłościowy . Starczy ściągnąć moreaps lub skopiować aplikacje . P20 to model przestarzały . Dwa wymiana ... Sprzętu takiego jak telefony , czy inne rzeczy użytkowane czyli plomba na pudełku została zerwana nie wymienia się koniec kropka . Mówią o tym przepisy i pracownik bardzo dobrze zrobił że nie wymienił . Jak by wymienił to za braki lub brak możliwości sprzedaży byłby pociągnięty z prywatnych pieniążków . Ponadto wykonano usługę . Pani jest roszczeniowa skoro coś przestanie się podobać i się wymienia . Trochę konsekwencji zakupowej . Ponadto myśli pani że jak coś popisze to cud się stanie , nie . To pani postawa jest zła i roszczeniowość . Podejrzewam że nie sprecyzowała pani to na czym w sprzęcie zależy . Google nie jest wyznacznikiem jakości sprzętu i chętnie sam bym się go pozbył niestety telefon mam jaki mam i trudno . Dwa świadomy klient to sam sprawdza warunki promocji opcje kredytowe i specyfikacje tego co chce kupić . A nie bez myślnie wierzy w każde słowo i potem zdziwienie . Sprzedawca z tego miał może 4 zł a sprzedał usługę bo mu kazali bo by się musiał tłumaczyć . Doradztwo w tym sklepie już dawno się skończył teraz został mus wciskania usług Peesów i ubezpieczeń .

Były pracownik Neo
Były pracownik
@Lucyna

Droga Pani Lucyno pracownik nie jest od tego aby panią informować czy jest Google czy nie, czy teflon ma dana funkcje lub czy coś potrafi. Nie ma takiego prawa lub przepisu to jest w gestii klienta, jak również zabranie paragonu. A zwrot towaru ogólnie w prawie polskim nie istnieje. Trzeba znać prawo ponieważ brak znajomości prawa szkodzi.

1
Maciej
Były pracownik
 Pytanie
@Lucyna

Porównuje pani telefon do wkrętarki z Castoramy ? Serio ? Z opisu wynika ,że pani sama sobie wybrała sprzęt . Pracownik nie ma obowiązku informowania od progu a ten nie ma google a ten nie ma ios . Po prostu jest Pani Roszczeniowa i tyle ? Telefon jest urządzeniem do gromadzenia danych nie można przyjąć otwartego opakowania

Pfff
Inne
 Pytanie
@Lucyna

Pewnie sprzedawca nie poinformował tez, że sprzętem tym się nie ogolisz. Czy w związku z tym tez miałby ktoś mieć do niego o to pretensje? Czy to tez wprowadzenie w błąd?

Wera
Były pracownik
 Pytanie
@raty 0%

Tak? To skąd w telefonach wgrane numery telefonów klientów, aplikacje i zdjęcia z łazienek w domach? Bajdy opowiadasz.. Sprzedajecie często używany i wymieniany klientom shit a teraz powołujecie się na przepisy. Nie ośmieszajcie się takimi wpisami.

6
Ciekawski
Pracownik
@Lucyna

Sorki ale waszym zakichanym obowiązkiem jest poinformować o tym, że Huawei nie posiada usług Google. Jeżeli ktoś z was sądzi inaczej to zwolniłbym was z dnia na dzień. Klient nie musi wiedzieć a RTL wielki Doradco łaski nie robisz, że przedstawisz różnicę. Kto was trzyma na tych stanowiskach.

5
Bnk
Pracownik
@Lucyna

Ja bym zglosil do tefałenu: )

1
Wanda-Matropolitano
Pracownik
@Lucyna

To nie jest miejsce na takie opinie. Inna sprawa, usługi google da się zainstalować, żaden problem. W byle komisie zrobią to za 30zl jak ktoś się na siłach nie czuje.

Bzdet
Pracownik
 Pytanie
@Maciej

Nie można przyjąć otwartego opakowania, wiec dlaczego sprzedajecie towary w otwartych opakowaniach? Pójdę jutro do Neonetu, kupię otwarty telefon i powołam się na Twój wpis, wygram z wami w każdym sądzie. Skoro zabierasz głos na forum, że każdy towar sprzedawany w Neonecie jest zapakowany, zaplombowany itd. Czekam.

5
Maciej
Były pracownik
@Ciekawski

Nie ... Doradca nie ma obowiązku informowania o systemie operacyjnym jaki jest jeżeli nie pada takowe pytanie . Taak ja sądzę inaczej mądralo . Po to jest po pierwsze opis w centówce w którym pisze system Huawei ... jeżeli opis na centówce nie jest od tego to po co codziennie się je robi , starczyła by tylko cena. Dwa klient sam sobie wybrał towar to chyba wie co kupuje skoro dokonał wyboru . Co innego jest celowe wprowadzanie w błąd a co innego powyższa sytuacja . Z ciebie taki kiero jak z wiadra wanna Czy jak kupujesz iphone pytasz się czy ma google . Pytanie kto ciebie trzyma na stanowisku skoro pogardliwie wypowiadasz się o DK . A ze swojej strony to apeluję do klientów o rozwagę zakupową i sprawdzanie i czytanie ogólnych warunków ubezpieczenia wciskanego wróć proponowanego do sprzętów .... coś czasem może się okazać że ... a to już sobie doczytajcie

Maciej
Były pracownik
@Bzdet

Zapraszam , idź i powiedz że na forum przeczytałem ... Dwa zabieram głos bo mam takie prawo Trzy telefon jest zaplombowany nie bez potrzeby , jeżeli kupujesz otwarty robisz to z własnej woli i w sądzie byś przegrał bo nikt nie zmuszał Ciebie do kupna otwartego mogłeś zawsze poprosić ten z plombami. Cztery nie wymienia się rzeczy na której została wykonana usługa . I na co czekasz na pstryczka w nos ... Telefony nie podlegają wymianie , dyski , karty pamięci i inne urządzenia do przechowywania danych . A kto wie co z tym telefonem robiłeś po wyjściu ze sklepu może w tyłek sobie wsadzałeś . Co innego jak towar sklepu nie opuścił a co innego kilka dni po .

Maciej
Były pracownik
@Ciekawski

Panie kolego, jeszcze jedno , pracownik mógłby informować klientów lepiej , z większym zaangażowaniem i przedstawić mu wiedzę na temat sprzętu .Mógłby też naprawdę zachęcać do zakupu towaru i usług . Minimum za minimum skoro za wiedzę produktową i zaangażowanie się nie płaci . Podstawy jest poniżej pewnego pułapu ustalonego , a prowizja jest cyklicznie obcinana , to dobrze że w ogóle do klientki podszedł i próbował coś sprzedać. Ba dobrze że w ogóle cokolwiek robił . Nie dziwie się tym co siedzą na socjalu czy w innych punktach sklepu skoro z takiej sprzedaży jest tylko problem , bo nawet pieniędzy uczciwych nie ma

Maciej
Były pracownik
@Wera

Wera nie mierz wszystkich swoją miarą . Powiem Ci skąd z ekspozycji . I po to są wystawione . Jeżeli telefon nie ma plomby to bym nie brał . Sprzedawca też powinien otworzyć opakowanie w którym jest telefon na życzenie klienta . Zanosisz do lombardu dwa telefony jeden ma plomby na opakowani drugi identyczny nie i jak Ci pan wyceni ... Ten z przerwanymi plombami pójdzie jako używany a ten zabezpieczony jako nowy . Twoja decyzja czy kupujesz produkt wystawowy czy oryginalnie opakowany nie mniej po opuszczeniu sklepu żaden nie podlega zwrotowi lub wymianie . Dobra wola sprzedawcy jeżeli przyjemnie ten zapakowany oryginalnie

Prytek
Inne
 Pytanie
@Lucyna

Pani Lucyno, doradca (celowo z małej) pewnie gdyby chciał to w trosce o Pani komfort zakupów poinformował by Panią o tym, że ma Pani do wyboru telefon z takim lub innym systemem. Ale kierowany lenistwem i zasadą nic nie muszę tego nie uczynił. Dla niego ważne było, żeby wcisnąć Pani pakiet ubezpieczeń i sprzedać starego, rozpakowanego grata. Czy musiał Panią informować? Czyta tutaj Pani, że nic nie musiał, czy należy go za to winić? Odpowiedź brzmi nie należy, bo tego doradcy nikt nie nauczył, że warto ludziom podpowiedzieć coś bezinteresowanie. Więcej, tego doradcy nikt nie upomni bo przełożeni mają na głowie inne rzeczy niż profesjonalna obsługa klienta. I nie tylko doradcy mają w (usunięte przez administratora) czy Pani jest zadowolona czy też nie z jakości obsługi. Oprócz doradcy mają Panią w (usunięte przez administratora) kierownicy, dyrektorzy i inne pajacyki bo dla nich nie liczy się klient tylko polisy, które mogą z Pani wycisnąć. Na koniec, miała Pani prawo nie wiedzieć, że telefon Huawei ma okrojony system i jego funkcjonalność jest ograniczona w stosunku do innych telefonów. W normalnym sklepie, z normalnym podejściem do klienta taką informację Pani by otrzymała. Pani najzwyczajniej dokonała nieświadomie złego wyboru. Nic więcej. Pozdrawiam i życzę mimo takich przygód spokojnych zakupów u normalnych doradców.

1
Leon
Były pracownik
@Lucyna

Sprzęt zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega wymianie. Neonet idzie na rękę i dopuszcza wymianę w ciągu 30dni części sprzętu, ale wykluczone z wymian są m.in. smartfony.

Minimus
Były pracownik
@Prytek

Nie chciał a musiał te polisy . Dwa profesjonalna obsługa kosztuje firma w białych rękawiczkach wyzbywa się profesjonalistów bo trzeba im zapłacić, niechcą minimum . W tej branży nic nie robi się bezinteresownie. Z troskę o komfort zakupów nikt nie płaci ... ta sytuacja to typowa sprzedaż za minimum . Podzeszl nabił dobił usługę i wydał towar . A wymiany nie ma

1
Kozak
Pracownik
 Pytanie

Gdzie te związki zawodowe o których parę miesięcy temu było tak głośno? (usunięte przez administratora)

Panda
Pracownik
 Pytanie

Macie wrażenie, że nasi przełożeni im bardziej w górę tym bardziej z kulturą są na bakier? A jeżeli ta kultura już się z nich wylewa to jest ona bardzo interesowna? Często jakbym miał do czynienia ze zwykłymi jopkami spod budki. Też macie takie spostrzeżenia?

Maciej
Były pracownik
@Panda

Kulturę to oni mają ,ale dla swoich nie dla plebeuszy którymi pogardzają . Tu cytuję " Sprzedawcy to prości ludzie i nie wszystko rozumieją dlatego trzeba do nich prosto "

Prosty czlowiek
Były pracownik
 Pytanie
@Maciej

A kto tak powoedzial jesli mozna wiedziec?

Manager w ciasnych spodniach.
Były pracownik
@Panda

Lokalnym obajtkom, wychowanie się kończy tam gdzie się jeszcze nie zaczęło. A kultury osobistej z Excela nie da się wyczytać i nauczyć. Burak buraka burakiem pogania. Bossowie nawet się nie kryją z barkiem kultury osobistej. Co śmieszne oni żyją w przeświadczeniu, że kultura osobista to ich mocna strona i mocno osadziła się w managerskich głowach. A tu zonk, każdy widzi, że słoma siedzi w butach tego i owego.

Jura
Były pracownik
@Panda

Dobre maniery to się ma albo nie ;) dlatego pomimo ładnych masek łatwo odróżnić prostaka od człowieka kulturalnego.

Pawo
Były pracownik
 Pytanie
@Panda

Czepiacie się. Kultura jest jak przyjdą goście to się odkurza, haha hahah. Jedynym słusznym odkurzaczem, widzicie to? Goście na wizytę , a gospodarz odkurzacz że ściany i leci z porządkami. To jest kultura. I o czym wy piszecie?

Pan da Pan da
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) kończy przygodę w neonecie po czasie w jakim odchodzą nowo zatrudnieni gdy dostaną pierwsza wypłatę, Nadchodzi era (miesiąc? XD) (usunięte przez administratora)polecam poczytać czym są oczy pandy u dzieci i czym jest symbolika gdy celebryta czy inna znana osoba publicznie ma ubrany strój pandy. Z fartem panowie na salonach, a paniom życzę siły by chociaż 2 pudełka na raz czajników były w stanie podnieść, peace.

Maciej
Były pracownik
@Pan da Pan da

(Zatem administratorze nim usuniesz ten post lub ocenzurujesz wiedz , że nie obrażam nikogo , nie pomawiam , nie piszę rzeczy prawnie nie dozwolonych ani stanowiących naruszenie któregokolwiek z punktów . Korzystam z prawa do wolności wypowiedzi i przestrzegam netykiety . ) Upowszechniam jedynie informację dotyczącą znaczenia pewnych pojęć , nie kojarzę z nimi ani firmy ani osób postronnych . Osobom zainteresowanym mogę podać źródło ... (usunięte przez administratora) Znalazłem też inną opisaną symbolikę : Panda jest symbolem szczęścia, szacunku, pokoju, nadziei, siły i ochrony. ... Panda uczy nas wytrzymałości, wytrwałości w działaniu, a także czyni nas bardziej odpornymi na przeciwności losu. Ssak ten to także symbol równowagi Yin i Yang, pierwiastków męskich i żeńskich. Nie twierdzę nic szkodliwego na Pana Krzyśka i Nonet ... jednakże upowszechniam informację bo taki był wątek tekstu. (usunięte przez administratora)

Świeżak
Pracownik
 Pytanie

Witam. Pracuje od niedawna w jednym z salonów ......i mam.pytanie. Czy wasi Rksi jak przyjeżdżają do salonów to też wchodzą jak do obory i nie potrafią się przywitać? A na każde trudne pytanie nie potrafią merytorycznie odpowiedzieć tylko(usunięte przez administratora) te swoje wycwiczone głupoty?

Też ze stażem
Pracownik
@Świeżak

Miałem kilku RKS przez okres pracy w tej firmie. Tylko na jednego nie dam złego słowa powiedzieć. Reszta to ignoranci myślący tylko o sobie bez szacunku do dk.

Lippman
Kandydat

Dlatego świetnie pasuje im rola rks. Skrótu RKS nie będę rozwijał bo większość zna a na forum nie wypada. Ci powyżej rks z kulturą też na bakier. Kto by się nimi przejmował, można się pośmiać na sklepie, nic więcej.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Ponownie szukają trenera, czy to nowy proces, czy jest coś co powoduje, że ludzie tak szybko odchodzą?

Norman
Pracownik
@Zainteresowany

Szukają trenera , ponieważ tkwią w dziwnej rzeczywistości gdzie przyczyną niskiej sprzedaży ,jest mała wiedza sprzedawców i szukają winnych wszędzie ale nie wśród swoich ,A obraz rzeczywistości jest taki że wielu z nas jest osobami wykształconymi i z potężną wiedzą ,do niedawna jak to się jeszcze opłacało to się nią dzieliliśmy ,a obecnie jak to się mówi minimum za minimum ,a kijem i wizytami swoich ludzi od kontrolingu to sobie mogą postraszy niegrzeczne dzieci na placu zabaw .

raty 0%
Były pracownik
@Zainteresowany

A dzierżyciele laptopów , tabelek i służbowych seatów dalej niezłomnie trwają na posterunku kierując okręt Nonetu prosto w stronę góry lodowej . Kto ma rozum ten bierze szalupę i odpływa bo widzi gdzie ten okręt zmierza . Kapitan zawsze spuszcza się ostatni ....

Konstanty
Pracownik

Nie ma, ale ma bibliotekę ze słownikiem ortograficznym. Poziom pracowników świadczy również o PRACODAWCY. Na "WOGULE" to raczej trener nie pomoże, chyba że chcesz aplikować. Poziom trenerów i szkoleń jaki jest każdy widzi, więc masz szanse.

Guty
Pracownik
 Pytanie

Wiatam zalezy mi na jasnych regulach podstawa ,wiadmo pewnie na poczatek wiecej jak 2800 brutto nie dadzą, plus przejrzysty system premiowy, czy to dobry adres. Czy po przepracowanym powiedzmy roku postawa rośnie? Np.3000, 3200 brutto?

1
Maciej
Były pracownik
@Guty

jedyne co ci wzrośnie to obowiązki plany sprzedażowe i wymagania wobec ciebie nie pieniądze . System premiowy przejrzysty i opłacalny to był kiedyś . Teraz sprowadza się do sprzedaży UF a i tak minimum dostajesz by nie napisać inaczej . Jedyne co spoko to ludzie w salonie z ksieżniczkowymi wyjątkami

Norman
Pracownik
@Guty

Tyle to ma ochroniarz z biedronki z nadgodzinami a dokładnie 2700 netto .

Leon
Były pracownik
@Guty

Zły adres. Podstawa kilka setek niższa. Do minimalnej musisz dorobić.

Webiner
Pracownik
 Pytanie

Jak tam? 3 osoby na sklepie ale trzeba zrobić zmianę ekspozycji, ceny, promocję, usiąść na webinarze, a gdzie i kiedy obsłużyć klienta? Tylko (usunięte przez administratora) na środku

2
Fał En Em
Pracownik
 Pytanie
@Webiner

Pytanie tylko po (usunięte przez administratora) :D Angażują mi pół załogi na dwa dni, aby zrobić back to school, czyli kupa plakatów bez większego sensu, do klientów za bardzo nie ma kto podejść, bo każdy zajęty a za chwilę trzeba zdjęcia na yammera wrzucić.. a od jutra przebudowa SDA, bo ktoś sobie wymyślił, że ekspresy mają być cenowo od prawej do lewej w dół i z powrotem, co straci swój pierwotny sens już za dwa dni, gdzie zmieni się promocja, droższy potanieje, tańszy zdrożeje i co? Przestawiać, bo nagle Dynamica jest droższa od Siemensa? (usunięte przez administratora)w czoło! To tylko pokazuje ilu "mądrali" pozatrudniali w centrali, którzy te zmiany wymyślają, aby nie było, że nic nie robią. Efekt jak to w Neonecie, odwrotny do zamierzonego. Sprzedaż spada, bo obsługa zajęta, na sklepie co raz mniej towaru, bo ma być "ładnie" i luźno. Co chwila inne kosze z nie wiadomo już czym, bo nawet DK nie wiedzą, gdzie szukać tego czy tamtego. Ostatnio szukaliśmy 20 minut maszynki do strzyżenia, gdy nagle okazało się, że 5szt leży w kosztu, ale klient już dawno wyszedł... Naprawdę, czy jak ustawimy ekspresy cenowo to nagle zaczną się sprzedawać 3x bardziej xd Co wy tam (usunięte przez administratora)? A druga sprawa, że kto to sprzeda, kto pogada o gwarancji, usłudze, jak każdy na sklepie zajęty? Przestańcie nas zajmować tymi głupotami.

Kosze itp
Pracownik
@Fał En Em

A najlepsze jest to, że klient nie zwraca uwagi na te ich śmieszne kosze z bardziej śmiesznym napisem "wakacyjny hit sprzedaży". I dziennie zmieni się cena to trzeba cały plakat przedrukować . Bzdura , tak samo jak z przebudową sda oraz back to school . Ważne, że góra dostaje dobra wypłatę , a my doradcy marne grosze za robienie tych wszystkich rzeczy

zaraz byly owad
Były pracownik
@Kosze itp

Kosze maja sens ale z glowa, zmiany ekspo maja sens ale z glowa, a tu raz kosze porozwalane wszedzie gdzie sie da jak na odpuscie, zmiany ekspo na zasadzie zamiast od lewa do prawa to gore w dol, a przy bts trzy czwarte jednego typu towaru musialem wywalic na druga strone alejki, a reszta mebli niezagospodarowana przestrzennie. serio, przy takim odgornym zarzadzaniu ja sie nie dziwie ze ta firma walnie impetem w (usunięte przez administratora) a szkoda. kiedys serio wierzylem ze jest szansa na rozwoj, ale tu tego nie widze.

1
Micho
Pracownik
@Webiner

Wow aż tylu... Hmm musicie mieć sklep powyżej 500m! U nas 2 osoby i ta sama historia. Ta firma to (usunięte przez administratora)

Ostra Jazda
Pracownik
 Pytanie

Neonet staje się firmą ubezpieczeniową, sprzedaż sprzęt bez GN to już trzeba napisać tłumaczenie :D Nie dobijesz usługi - tłumaczenie Haha, ceny (usunięte przez administratora) i jak mam je sprzedawać jak klient mi mówi,(usunięte przez administratora) w tym samym dniu, a tu?(usunięte przez administratora) NEONET - porozmawiajmy o ,,dobrych" ubezpieczeniach. Czas uciekać, elo

Fał En Em
Pracownik
 Pytanie
@Ostra Jazda

W Neonet nie ma punktów ujemnych za sprzedaż sprzętów, ale jak mam się tłumaczyć z każdej lodówki bez polisy, ba! nawet bez maty na warzywa, czy z każdego telefonu bez folii(usunięte przez administratora) to faktycznie lepiej klienta(usunięte przez administratora), niż się tłumaczyć. Nie sprzedaż, nie masz problemu. Sprzedaż? Prosimy o tłumaczenie.

Czwarta fala niestraszna
Pracownik
 Pytanie

Wszyscy coś piszą, każdy coś pisze, każde słowo i komentarz to negatyw… tylko po co ? Czy to coś zmieni ? Każdy z nas przepracował, pracuje lub jeśli będzie szansa przepracuje jakieś lata w tej firmie .. to jak w otoczeniu klientów - rzadko zdarza się, że klient sam napisze pozytywną opinie pod jakąkolwiek firmą, zazwyczaj zaangażowanie do napisania opinii rodzi się z negatywnych uczuć i relacji, stąd gwiazdki na 5, natomiast komentarze już trudniej czytać :) dlatego ciężko znaleźć jakiś plus wśród ostatnich odczuć w naszej pracy, każdy się zgodzi, że nie jest dobrze, a co dopiero marzyć żeby było pięknie :) … teraz każdy z nienawiści, że to pewnie jakiś nowy pisze i jeszcze nie ma pojęcia co go czeka, a tym bardziej ile można było zarobić cofając się wstecz - nie, nie jestem nowy i nie pracuje tez 10 lat, za chwile będzie 6 lat i też nadchodzą te myśli zmiany pracy, ale jeśli do tego dojdzie to w czym pomogą mi narzekania jak to było źlee …. Wole pamiętać te miłe i śmieszne chwile. Jeśli każdy z nas zamyka ten rozdział i prace to zróbmy to wspominając pozytywnie bo narzekanie na wczorajsze dni nie pomogą nam wszystkim ambitnym wykazać się w nowym miejscu pracy :) było minęło… ale tak szczerze ? Uwierzcie, że są jeszcze pracownicy, zwykli DK, którzy żyją z nadzieją i wierzą w najmniejszą szansę, że coś się zmieni, choć samemu w to nie wierze …ale zawsze pozostanie ten sentyment do pracy w świetnej ekipie lub ekipach otwarciowych, jeśli nadejdzie dzień zmiany pracy to postaram się wykorzystać w nowej firmie wszystko, czego nauczyłem się tutaj … każdy komentarz narzekania będzie dla mnie porażką wiec życzę wam wszystkim powodzenia w nowych miejscach pracy i trzymam za was kciuki :) nie żyjcie przeszłością, bądźcie najlepsi w tym co zawsze robiliście powodzonka przyjaciele :) :) :)

Kkient z Nysy
Inne
 Pytanie

Dzień dobry wszystkim. Czy sklep w Nysie zostaje zlikwidowany? Tele nikt nie odbiera a na google info ze zamkniety na stale. Zostaje mi Prudnik lub Niemodlin....

Wicik
Inne
 Pytanie
@Kkient z Nysy

Nawet na google nie ma już info o tym sklepie. Może go przenoszą do galerii? Wie ktoś coś??

2
Stifler
Pracownik
 Pytanie

Jak tam?? Były już te podwyżki zapowiadane na sierpień?? Kpina. Jutro idę na L4, bo jestem chory.

1
Wojtek Gola
Pracownik
@Stifler

zamiast podwyżki kolejne zniżki na gny dla pracowników XD

Syzyf
Pracownik
 Pytanie

Już mam dosyć szkolenia nowych pracowników. Nie są w stanie 1 roku nawet wytrzymać. Ludzie!!! Ile czasu się schodzi aby wyszkolić takiego Świeżaka. Na górze nikt na to nie zwraca uwagi. Oni myślą że 3 tygodnie sprawę załatwią. Już więcej żądnego szkolenia... Od tego jest kierownik, albo trener. Mam do was pytanie ilu w ciągu roku u was rzuciło papierami osób? U nas 3 sztuki.

Szkoda Młodych
Pracownik
@Syzyf

A najlepszy jest moment ,Jak świeżak zrobi 8k punktów a najlepszy na sklepie robi 11k on czuje się dumny wszyscy go chwalą i dziękują ,po czym przychodzi 10 i czar prysł znów minimalna ,mam kolegę który przez takie coś stracił całkiem ducha walki ,na szczęście została jedyna rzecz na której można jeszcze zarobić Usługi jak to nam zabiorą to już będzie koniec .

Benequ
Były pracownik
@Syzyf

W 1.5 roku 9 osob sie przewineło srednio 2 miesiace pracy i szli dalej lub woleli siedziec w domu. Wiekowo 18-23 lata.

Szarak
Były pracownik
 Pytanie
@Syzyf

Jak ludzie mają być zmotywowani do pracy, gdy na umowie 2300 brutto? Nie ma szans, by Świeżak dorobił sobie premią do najniższej + zarobił coś więcej. Nowi w tej firmie albo się wypinają i nie robią nic, bo i tak do najniższej dopełnienie dostaną, albo po miesiącu, dwóch, rezygnują z pracy.

DK 2450 brutto
Pracownik
 Pytanie

Do tych ważniaków z góry: Czy wraz z nowym rokiem planujecie podwyżki podstaw, czy będzie trzeba zrobić prawie 7k punktów, żeby dorobić do najniższej???

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@DK 2450 brutto

Robisz sobie jaja?? Nie podniosą podstawy bo dla nich obecny system pracy i płacy jest odpowiedni i zgodny z prawem. W niektórych salonach do których miałem okazje dzwonić z zapytaniem o towar dowiedziałem się że mają kompletnie w (usunięte przez administratora) zaciąganie Psów i ściaganie się w gnach gdyż plany są(usunięte przez administratora). Ja aktualnie jestem na wypowiedzeniu i bardzo miło się patrzy na pracownika który "stara się" zarobić hajs :D a w gruncie rzeczy dobrze wie że pensja będzie kosmicznie wysoka. U mnie w robocie to już nawet z jedzeniem do klientów podchodzili ^^

Tentyptakma
Były pracownik
 Pytanie

Kierownicy też wam puszczają dla zachęty piosenkę gdzie w refrenie jest(usunięte przez administratora) Pozdrawiam kierowników. Wyprane głowy.

Edmund
Kandydat
 Pytanie

Z tego co się tu czyta to prawie nikt nie jest zadowolony z pracy w tej firmie. To po co tu pracujecie ? Jesteście aż tak zdesperowani. Dziś pracy w naszym kraju, dobrze płatnej i bezstresowej jest cała masa. Praca tu niezbyt dobrze o Was świadczy.

5

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii