pracowałem w okresie jesienno-zimowym w latach 2018-2019. Na początku przyjazna ekipa i menadżerka. W ciągu dalszej współpracy atmosfera zmieniła się dla mnie na tragiczną i dająca wiele do życzenia. Niskie płace za poniżej 2000 zł do lapy to jedno, ale (usunięte przez administratora)szefowej i jej krzyki, szantaże o przynależeniu do ekipy i jej nadgorliwości to już przebój. Pracownicy? W większości byli toksyczni: wykluczanie bo Ciebie nie chcą do siedzenia przy stoliku, obgadywanie, obrabianie (usunięte przez administratora) przed przełożonymi i schizy jednego magazyniera to śmiech na sali i bardzo zniechęcająca do współpracy. Tylko jedna osoba była w porządku na dziale magazynowym. Niszczenie szafek i zabieranie plakietek to zrobiła osoba albo za poleceniem szefowej albo jest naprawdę nadajacą się do leczenia. Na koniec nie dość że zwalniają mnie dyscyplinarnie za nic, to jeszcze zostałem upokorzony przez dział kadrowy i szefową, że doświadczam aż do dzisiaj z depresją. O szefach kuchni nie wypowiem się, bo sprawiali wrażenie w porządku ludzi. Przed niesprawiedliwym zwolnieniem mnie z pracy zauważyłem że sporo ludzi z kuchni i działu hotelowego zaczęli znikać, a wcześniej słyszałem u niektórych narzekania o płacy i warunków jakie panowały w hotelu. Nie dziwię się i m i zarazem potwierdzam ich powody odejścia z pracy. W tej pracy również pracują w 90% donosiciele i ulubieńcy hotelu, którym jak się nie podobasz robią wszystko żebys zniknął z hotelu na dobre. Byłem potraktowany jak zagrożenie i (usunięte przez administratora) społeczna. Jeśli czyjeś nie miłe Wam zdrowie psychiczne i godność oraz nawet życie, polecam tą pracę. Jeśli naprawdę szanujecie swój czas i zdrowie i jeśli ktoś z was tak nie chce skończyć z deprwesją w bardzo przykry sposób, omijajcie hotel szerokim łukiem i nie polecam nikomu pracy na dziale magazynowym. Jesli chodzi o wygląd magazynu, to tam jest sam bałagan i (usunięte przez administratora) oraz (usunięte przez administratora) za którego trzeba każdego dnia sprzątać, a jak nie masz co robić to Ci każą każdą półkę czyścić, że to jest cholernie męczące i upokarzające. Pani Alina jest jedną z najgorszych przełożonych i nie tylko ona. Jeśli ona do tej pory pracuje w Sheratonie, przestrzegam przed nią. Jest nieuprzejmą i fałszywą sobą, która na każdym kroku upokarza jeśli nie spełnisz polecenia jak by chciała. Nie polecam pracy w Sheratonie w 100%. Nie wiem jak jest teraz i jak się hotel zmienił po latach, ale po ostatnich niemiłych i zarazem nieprzewidzianych wydarzeniach nie polecam tej współpracy z tym hotelem. Jeden z magazynierów, z którym pracowałem, jest spoufalonym ulubieńcem Pani Aliny pod imieniem pana M. Nie polecam tej współ[pracy. Pozdrawiam
Nie wypowiem się na temat działu HR bo od tamtego czasu zmienił się w 100%. Mogę napisać że teraz jest naprawdę Ok. Zespół nastawiony na komunikację i współpracę z pracownikiem. Polecam:-) Chętnie też zakwestionuję powyższą opinię na temat p. Aliny. Współpracuję z Panią Aliną od ponad roku. Widzę z jakim szacunkiem i serdecznością odnosi się do swoich współpracowników. Chętnie udziela wsparcia zarówno członkom zespołu, jak i innym obszarom w biznesie. Pani Alina pracuje u nas od lat i niezmiennie w środowisku zarówno współpracowników jak i przełożonych cieszy się ogromnym szacunkiem. W tym roku właśnie za zaangażowanie i styl pracy została doceniona tytułem pracownika miesiąca. Pozwolę sobie zauważyć, że jeśli ktoś pisze tak krzywdzącą opinię tz, że sam nie wykazał się odpowiednim zaangażowaniem i profesjonalizmem. Bo co można jeszcze zauważyć u Pani Aliny i co jest bardzo doceniane to konstruktywna informacja zwrotna. P. Alina nie boi się w subtelny i obiektywny sposób zwrócić komuś uwagi jeśli ktoś popełnia błędy. Postawa ta jest ogromnym atutem i właśnie dzięki niej nasi praktykanci i nowi pracownicy są profesjonalnie przygotowywani do pracy. Podsumowując warto zerknąć z dystansem na czyjąś obiektywną i delikatną uwagę, bo dzięki niej możemy się rozwijać i doskonalić swoje kompetencje, co serdecznie polecam autorowi poprzedniego posta.
Opinia powyższa jest bardzo jednostronna, niesprawiedliwa i krzywdząca dla pracowników hotelu, a w szczególności dla p.Aliny. Jest ona pracownikiem z dużym doświadczeniem zdobytym na różnych stanowiskach i dlatego widzi wiele rzeczy z różnych perspektyw. Pani Alina pokazuje jak należy prawidłowo wykonywać czynności i obowiązki zlecone na danym stanowisku, aby praca była wykonana bezpiecznie , zgodnie z obowiązującymi procedurami a także z poszanowaniem do miejsca pracy i towaru. Zawsze służy pomocą i wsparciem. Jeśli ktoś nie ma ochoty pracować w miejscu, gdzie obowiązują zasady i procedury, które definiują prawidłowe wykonywanie swoich obowiązków to lepiej, aby znalazł sobie pracę gdzie indziej.
@Aga K i @amkk Rozumiem w pełni że jesteście w pełni lojalnymi pracownikami Sheratona i rozumiem że każdy ma swoją opinię. Możecie bronić niektóre osoby, ale osoby krytycznie wypowiadające się w ten sposób do p. Aliny czy do dziale HR itd. to są osoby które miały styczność z nimi jeszcze sprzed pandemii i dobrze wspominają na swój sposób współpracę z tymi osobami. Były osoby, które krótko pracowały i nie wykazały się tym co powinny i czego było trzeba oczekiwać od nich, i być może opinia tej osoby wynikła z czystej frustracji i poczuciem niesprawiedliwości na swój sposób, ale to jej opinia i nikt z was nie przekona ta osobę do zmiany. Coś musiało być na rzeczy, skoro takie są opinię, a jeśli chodzi o pensję i ogólnie o atmosferze w całym hotelu i nie tylko w dziale magazynowym, to na pewno cos w tym hotelu musiało byc. Wypowiadacie sie w obronie tych osób z tego powodu że pracujecie po pandemii i nie mieliście zielonego pojęcia co było sprzed pandemii i nawet nie znając tych osób, które odeszły. Część pracowników była w porządku, ale nie zmienia to faktu że istniały donosy i osób, które kogoś nie chciały w zespole a działy kadrowe szły im na rękę z tego powodu bo były niezadowolone i z pracy jakiegoś pracownika, który tylko wykonywał prace swoje. Na początek współpracy z Sheratonem nie było dokładnie odpowiedniego szkolenia systemowego w magazynie, co spowodowało zdziwienie szefowej braku samodzielności i braku profesjonalizmu szefowej, ale to nie usprawiedliwia ją te rzeczy. Temat Sheratona jest skończony i co zrobicie wasza sprawa, ale samo próba wybielania firmy nie wchodzi w grę i założę się że albo ktoś z was próbuje kogoś bronić, albo ktoś z góry napisał takie kontropinię. Pozdrawiam osoby broniące górę
Czy ktoś z Was ma doświadczenie pracy w dziale sprzedaży lub marketingu? Widzę, że pojawiła się oferta pracy na stanowisko specjalisty ds marketingu i zastanawiam się czy jest to stanowisko godne uwagi.
Jaka umowa obowiązuje w Hotel Sheraton podczas okresu próbnego?
Czy mógłby ktoś coś powiedzieć na temat działu fitness? Jaka atmosfera w nim panuje? Dotychczas słyszałam opinie, że pracują tam dość niekompetentne osoby bez żadnego doświadczenia, przez co kiepsko nim zarządzają. Nie wiem czy warto ubiegać się o to miejsce
Niestety od jakiegoś czasu z przykrością ale musiałam zrezygnować z fitnessu tam ze względu na zmiany personalne jakie zaszły. Komunikacja w mojej ocenie jest potworna- nowa managerka ma na oko 20 lat i z tego co wiem ewidentnie nie ogarnia tego należycie. Obawiam się, że jeśli tak to wygląda z perspektywy osoby, która chodziła tam miesiącami to z pracą tylko gorzej :(
Managerka 20 lat? To skąd ona niby ma mieć jakiekolwiek doświadczenie? Się nie dziwię, że nie ogarnia. Ciekawe ile jeszcze osób zrezygnowało w takim razie
Niestety, nie rozumiem dlaczego firma pozwala sobie zatrudniać na takie stanowisko w warszawskim hotelu tak młodą osobę, sami sobie tym szkodzą, wszystko idzie moim zdaniem ku gorszemu. Co z tego że odnowiona strefa fitness wyglada pięknie skoro panuje potworny chaos.
Aktualnie zespół Fitness świetnie funkcjonuje. Pracą dowodzi Pasjonat tańca breakdance, zdrowego stylu życia i budowania motywacji poprzez zmianę sposobu myślenia. Człowiek z wiedzą i ogromnym zaangażowaniem. Pomaga nawet nam pracownikom w kształtowaniu zdrowej postawy. Bardzo polecam :-)
Aktualnie? Więc wcześniej mogło być nieco inaczej? To z czego wynika ta wspomniana zmiana i kiedy w praktyce mogła mieć miejsce? jak liczny jest teraz ten dział i jakie są w nim zarobki w porównaniu z pozostałymi?
Pracował ktoś na staniwosku cukiernik i jest w stanie opisać jak wygląda praca jaka atmosfera i zarobki ?
Czy w Hotel Sheraton możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Kucharz?
Jaka jest atmosfera na kuchni i czy warto się zatrunić na stanowisko "pomocy kuchennej" itp. jaki jest zakres obowiązków? Czy agencja pracy która zatrudnia ludzi jest wiarygodna? proszę o jakies info w tej kwestii.
wysłałaś już cv? ja wciąż się zastanawiam. dowiedziałeś się już czegoś? może warto tam iść i pogadać z obsługą.
Nie wiem jak z agencją, ale na normalnej umowie zlecenie czy o pracę to praca za bardzo małe pieniądze, dużo nadgodzin, bo nie ma ludzi do takiej ilości pracy. Zakres obowiązków No robisz co dany szef działu Ci każe i tyle. Czy coś kroić, smażyć, obsługa bufetu itp
Czy Hotel Sheraton zapewnia kartę multisportu?