1. Jaka jest atmosfera w pracy? 2. Praca jest zdalna czy w biurze? 3. Jakie jest wynagrodzenie pracownika it support agent z angielskim i dodatkowym językiem? 4. Ile trwa szkolenie takiego pracownika?
Cześć, pracujemy obecnie w modelu hybrydowym. Oznacza to, że jeśli potrzebujesz pracować z biura, możesz śmiało przyjść - są one odpowiednio przygotowane i zaopiekowane do obecnej sytuacji. Wynagrodzenie zależy od obowiązków na danym stanowisku, doświadczenia oraz kompetencji językowych czy merytorycznych. Nasz rekruter podczas rozmowy zadaje pytania o oczekiwania finansowe więc można śmiało o tym porozmawiać. Nasz ogólny onboarding do firmy trwa 3 dni. Wprowadzenie nowego pracownika do procesów juz w zespole to kwestia indywidualna i czas takich szkoleń jest też zależny od Twoich zadań.
Jakie są zarobki na stanowisku Customer Service z jez. francuskim?
Cześć, zarobki są uzależnione od zakresu obowiązków na danym stanowisku, od doświadczenia kandydata, kompetencji merytorycznych i językowych. W procesie rekrutacji zawsze najpierw kierujemy pytanie o oczekiwania finansowe w stronę kandydata. Można śmiało porozmawiać z rekruterem o wynagrodzeniu.
Czy Capgemini organizuje staże dla studentów?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Capgemini?
Laptop, słuchawki, monitor, nawet internet jak nie masz wlasnego, to mogą Ci dać. Ogólnie narzędzia do pracy są wszystkie jakie są najbardziej potrzebne
Pytania z umiejętności miękkich i techniczne, również dotyczące doświadczenia.
Candidate experience na poziomie 0, zapewnienia "odezwiemy się nawet gdy decyzja będzie negatywna" jak zwykle nie doszły do skutku. Zero feedbacku po rozmowie, co jest dziwne skoro była to rozmowa techniczna.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy