(usunięte przez administratora) Od czego zacząć? Od mijania się z prawdą odnośnie ilości kilometrów dziennie. Zamiast 600km jest 1300-1400km minimum. Po drugie stan techniczny aut. Jeśli jego flota od ponad roku nie ma odebranych dowodów rejestracyjnych i jeździ tylko na pozwoleniu tymczasowym to pytanie jest jak to przechodzi przegląd? Co do stanu technicznego to ogromne luzy na kierownicy , auto jak dostałem to nie miało właściwie ani tarcz hamulcowych ani klocków.Jak w piątek zgłaszałem pęknięcie łącznika stabilizatora to nawet się tym nie przejął. Pomijam fakt, że w aucie jest tylko jeden zestaw kluczyków i były sytuacje, gdzie trzeba było je awaryjnie otwierać bo zamek miał zero reakcji na przekręcanie Finansowo to standard najniższa krajowa na umowie(usunięte przez administratora) Na rozmowie obiecuję cuda wianki, później się wszystkiego wypiera, bardzo nie szczery człowiek! (usunięte przez administratora) Na rozmowie wydawał się mega profesjonalny i obeznany z przepisami a rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Jedna z najgorszych firm z jakimi współpracowalem. (usunięte przez administratora) З чого почати? Від ігнорування правди про кількість кілометрів на день ... замість 600 км - мінімум 1300-1400 км. По-друге, технічний стан автомобілів. Якщо його флот більше року не отримував реєстраційних посвідчень і їздить лише на тимчасовий дозвіл, питання полягає в тому, як це пройти через перевірку? Що стосується технічного стану, то на кермі є величезна слабкість , автомобіль, як я його отримав, насправді не мав гальмівних дисків чи колодок.Як у п’ятницю я повідомив про поломку ланки стабілізатора, він навіть не хвилювався. Я опускаю той факт, що в машині є лише один набір ключів, і були ситуації, коли їх довелося відкрити в екстреному випадку, оскільки замок не мав реакції на поворот Фінансово це найнижчий національний стандарт за контрактом. від логістики клучуха та ... І особливо Габріеля Врубеля. На співбесіді я обіцяю вінкам чудеса, тоді все заперечується, дуже щира людина! (usunięte przez administratora) На співбесіді він здавався дуже професійним і знайомим з правилами, а реальність виявилася зовсім іншою. Одна з найгірших компаній, з якими я коли-небудь працював. (usunięte przez administratora)
Auta są nowe. Ten powyższy wpis to jakaś nagonka aby , zaszkodzić firmie. Bzdury wyssane z palca.
Ojjj tak złote słowa i (usunięte przez administratora) na kasę każą we fr lecieć płatna w UK używać do nawigacji firmowego goglemap tzn ich internet a przy wypłacie dosłownie wszystko odciągają tak by dać najniższą krajową Dodatkowe ubezpieczenie od nich też z kieszeni kkieri.... (usunięte przez administratora) A jak się stawiasz o kasę swoją to cyk wypowiedzenie z art ci dają że specjalnie jeździ się by na czas nie zdążyć itp
Tych panów szoferów trzeba trzymać za rękę i patrzeć co 5min na GPS czy nie wjeżdża na CH, bo przecież tak go nawigacja poprowadziła. Na załadunkach i rozładunkach trzeba za nich przez telefon rozmawiać, bo przecież poza REFERENCE NUMBER nic nie zrozumieją. Tutaj urwane lusterko, tam zderzak, tutaj wiózł most i mu paliwa brakło, akurat coś o tym wiecie u siebie :) Moim ulubionym jest brak paliwa, bo przecież w DE jest jedna stacja w całym kraju. Mam dalej wymieniać?
Nie do końca rozumiem Twoją wypowiedź, piszesz z perspektywy klienta, czy pracownika? Mnie interesują warunki zatrudnienia. Chciałabym wiedzieć, co oferuje pracodawca. Może wiesz, czy wymagane jest wcześniejsze doświadczenie zawodowe? Zastanawiam się również, czy można dopasować grafik do swojej dyspozycyjności.
Z tego co czytam to wnioskuje, że komuś nieźle zależy , aby firmie zaszkodzić. Szczególnie Ci co są firmie winni kasę . Podpisują się fałszywymi nickami, a i tak wiadomo o kogo chodzi. A może administrator utworzy stronę internetową o pracownikach ? Wtedy zobaczymy jak to będzie działać w przypadku zatrudnienia. Firma Andreas transport jest w porządku. Prezentują bardzo wysoki poziom kultury osobistej. Zanim cokolwiek złego ktoś napisze niech się zastanowi po co to robi i czemu to służy.