Opinie o Hotel Aslan Ewa Sitarz w Tarnowskie Góry

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Hotel Aslan Ewa Sitarz. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Hotel Aslan Ewa Sitarz o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Aslan Ewa Sitarz w Tarnowskie Góry

Magdalena
Inne

No widzę że atmosfera nie jest tu najlepsza, ale powiedzcie mi, jest szansa że jak się zaciśnie zęby i będzie bardzo dobrym pracownikiem to docenią i dostanie się jakiś awans? Praktykują tam coś takiego jak awanse pracowników z najniższych szczebli czy nie bardzo?

Zbyszek
Inne
@Basia

Trudno w to raczej uwierzyć. Cały hotel byłby pod opieką szeregowych pracowników, bez choćby częściowego nadzoru? Żaden właściciel firmy, jakiego znam, by raczej na to nie poszedł. Może macie tam jakiś rozbudowany system monitoringu pracowników?

Magdalena
Inne

No widzę że atmosfera nie jest tu najlepsza, ale powiedzcie mi, jest szansa że jak się zaciśnie zęby i będzie bardzo dobrym pracownikiem to docenią i dostanie się jakiś awans? Praktykują tam coś takiego jak awanse pracowników z najniższych szczebli czy nie bardzo?

Edzia
Były pracownik
 Pytanie
@Magdalena

W tej firmie nie istnieje takie coś jak awans czy podwyżka. Bo i z czego? Skoro ciągłe jest wysłuchiwanie szefowej o tym, że nie ma pieniędzy. Samo zatrudnienie wszystkich pracowników na najniższą krajową o czymś świadczy. Niestety, ale w tej firmie nie ma rozwoju.

Jolanta
Inne
@Edzia

A to u nich aktualnie pracujesz, że to wiesz? Bo jeśli według Ciebie nie ma tu rozwoju, to w sumie po co tu tkwisz?

Ewa
Pracownik
@Magdalena

Proszę zapytać o to pracowników, którzy w hotelu pracują ponad kilkanaście lat, których praca jest szanowana i odpowiednio wynagradzana. Tylko pracownik, który się nie sprawdził. może tu wypisywać bzdury i wylewać swoje żale, tylko niech zobaczy do swojego CV, gdzie pracował troszkę dłużej niż 2-3 miesiące.

Basia Nowy wpis
Były pracownik
@Magdalena

O jakimkolwiek rozwoju osobistym możesz zapomnieć. Nie ma tam żadnego kierownika, managera czy chefa kuchni. Recepcja z dojeżdżająca od czasu do czasu szefową i pomoc kuchenna tylko po południu i tylko w tygodniu.

Zbyszek Nowy wpis
Inne
@Basia

Trudno w to raczej uwierzyć. Cały hotel byłby pod opieką szeregowych pracowników, bez choćby częściowego nadzoru? Żaden właściciel firmy, jakiego znam, by raczej na to nie poszedł. Może macie tam jakiś rozbudowany system monitoringu pracowników?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy rotacja pracowników w Hotel Aslan Ewa Sitarz na Pokojowa jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 21 października na Lento.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?

Edyta
Inne

Z tego co piszecie lepiej ten hotel omijać szerokim łukiem przynajmniej jako pracownik. To bardzo przykre, że niektórzy pracodawcy nigdy nie zrozumieją, że filarem każdej firmy jest zespół pracowniczy. Wasze wpisy są wręcz ostrzeżeniami. Ktoś jednak wspomniał, że firma jest dobra, lecz wymagająca. Czy jeśli rzeczywiście spełnia się te wymagania można liczyć na traktowanie z szacunkiem i godziwą, na czas wypłątę?

Ewa Nowy wpis
Pracownik
@Edyta

Zapraszam do hotelu po opinię pracowników, którzy stale pracują w hotelu po ponad kilkanaście lat, a nie opiera się Pani na anonimowych pismakach, którzy zapewne okazali się niewydarzonymi pracownikami.

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Hotel Aslan Ewa Sitarz?

Ewa
Pracownik
@Pytanie

Umowa o pracę

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Hotel Aslan Ewa Sitarz w ostatnim czasie szukała pracownika na stanowisko Pokojowa w hotelu. Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracodawcą? Jakie bonusy oferuje firma? Czy warunki współpracy zostały dokładnie przedstawione podczas spotkania?
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Grzegorz
Inne

Jako potencjalny klient ( po przeczytaniu opinii pracowników o warunkach, w jakich pracują ), nie wybrał bym tego hotelu. Bo to by było równoznaczne z uczestnictwem w przestępstwie przeciwko godności i prawom człowieka. W tym przypadku również pracownika. Tylko taka postawa klientów jest gwarantem wysokie jakości usług.

1
Ciekawa
Kandydat

Zastanawia mnie ile kobiet z " rekrutacji " o pracę przewinęło się w tym roku w hotelu na darmowe sprzątanie pokoi :)

Monika
Były pracownik

Księżniczka Ewcia na siłę szuka głupiego który kupi od niej Hotel ???? "Na sprzedaż prężnie działający, zadbany i niewymagający wkładu, trzygwiazdkowy hotel o powierzchni 1737,28 m2," Trzeba z czegoś płacić za botox.

DDDDD
Były pracownik

Hotel ma klimat. Szefowa do bani. Totalne nieporozumienie. Nie szanuje pracownika. Zawsze problemy z kasą…odwieczny problem zakompleksionej „królowej”. Botox nie zrekompensuje upływu czasu…Nie szanuje się pracownika, a dobry pracownik to skarb. Do tego trzeba dojrzeć ale ta „osoba” nigdy tego nie zrozumie. Porażka!!! Nie polecam pracy w tym hotelu. Poszukajcie sobie miejsca, gdzie będą zawsze pieniądze na czas a nie ciągle raty i narzekanie. Będziecie się jakoś rozwijać a nie uwsteczniać w tym „motelu”…!

Recepcja
Były pracownik
@DDDDD

Współczuję, że też musiałeś/aś to przeżyć . Zgadzam się z twoim zdaniem w 100 %. Nie zaczynajcie tam pracy!

Ula
Inne

@Były pracownik Firma dobra lecz wymagająca gdyż w tej branży wszystko musi grać. Może zabrakło chęci do pracy i dlatego "Były"?

Były pracownik
Były pracownik
@Ula

Oczywiście, w hotelarstwie musi wszystko grać. Przepracowany niecały rok w tym hotelu, więc mam wyrobioną opinię. Więcej minusów niż plusów. Wszyscy wykonywali swoje zadania, ale podejście szefostwa do pracownika jest nie najlepsze.

Emilia
Inne

Ciekawi mnie, jak wygląda praca w Aslan. Co trzeba tam robić?

Były pracownik
Były pracownik
@Emilia

Lecieć w (usunięte przez administratora) ,tak jak oni lecą z Tobą.

Były pracownik
Były pracownik

Cóż powiedzieć, wyjdzie człowiek ze wsi ale wieś z człowieka nigdy. Szefowa i Menadżer to prostacy. Jak jest szansa (usunięte przez administratora) się o byle pierdołę to się (usunięte przez administratora) Atmosfera w pracy dobra, można się dogadać z pracownikami i jest normalnie, do pośmiania, do pogadania, do pomocy w pracy, ale jak wchodzi szefowa albo menadżer atmosfera zmienia się diametralnie. Cisza, a jak już coś jest mówione to z szeptem, znikają też uśmiechy. Zawsze był problem z wypłatą, nie liczcie, że dostaniecie równo 10, haha poczekacie sobie, a nawet dostaniecie wypłatę w ratach. Lecą w (usunięte przez administratora) z umowami, masz zleceniówkę a podpisujesz się w grafiku w nie swoich godzinach i dniach. Umowę o pracę ma zaledwie może dwóch pracowników, a to i tak jako 3/4 etatu. Wieczne słuchanie narzekania na kasę. Nie róbcie tego sobie, nie idźcie tam, chyba, że jesteście tak zdesperowani, że musicie. Ponadto wykonujecie nie swoje zadania, których nie macie nawet w umowie. Za najniższą krajową to już lepiej iść na kasę do biedronki i być traktowanym jak człowiek a nie (usunięte przez administratora) do podłogi.

Biker

To nie było ciekawe doświadczenie, właścicielka nieuczciwa, ma jakieś homofobiczne uprzedzenia, oderwana od rzeczywistości, od racowników ważniejszy jest botox niestety...

bonbon

porażka !!! menadżer pan i władca. Właścicielka w niego wpatrzona jak w obrazek, a facet się zupełnie nie zna. ludzie w hotelu są cały miesiąc, a wypłaty nigdy nie ma na czas - ale zawsze ratami płacone.

1
To ja
@bonbon

No to się nic nie zmieniło od kiedy jest ten hotel otwarty...

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Aslan Ewa Sitarz - Tarnowskie Góry

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Aslan Ewa Sitarz?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Aslan Ewa Sitarz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

Hotel Aslan Ewa Sitarz
1.6/5 Na podstawie 8 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Ks. Wiktora Sojki 1
    42-600 Tarnowskie Góry
  • NIP: 6480009090 REGON: 277599427
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Aslan Ewa Sitarz
Przejdź do nowych opinii