Opinie o smyk.pl - Smyk S.A. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Smyk S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Smyk S.A. o rekrutacji.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Smyk S.A. w Warszawa

Jola678
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego kierownicy tak bardzo ,,srają żarem,, jak ma być audyt , albo jest gdzieś niedaleko ?? Czy kierownik ma za to ,, jakaś dodatkową premie?,,

Pracuś
Pracownik
 Pytanie
@Jola678

Premię??? Nie. Ale za słaby wynik może zostać zwolniony i kierownik i zastępca. Także myślę, że to właśnie z tego powodu A audyt lubi przyczepić się do wszystkiego, oraz drążyć do skutku, aż coś znajdzie

Ba
Były pracownik
 Pytanie
@Pracuś

Od kiedy zwalniają za słabe audyty ?

Pracuś
Pracownik
@Ba

Od dawna Najpierw masz audyt, później reaudyt. Jeżeli jest bardzo słaby wynik to logiczne, że nie będą trzymać kierownika, który nie potrafi zarządzać sklepem

Ex
Były pracownik
@Jola678

Nie masz pojecia ile jobow zbierze kierownik sklepu jeśli na audycie cokolwiek sie wyłoży.

Grażyna
Inne

Obecnie firma prowadzi rekrutację i szukają nowej osoby na posadzie Grafik / Graficzka Nadruków Odzieżowych. Widziałam całą listę benefitów i zastanawiam się nad tym funduszem socjalnym. Konkretnie, ile można dostać kasy z tego funduszu? I na jakie cele? Ten fundusz jest oferowany każdemu, czy jednak trzeba odpracować X lat, aby mieć do tego dostęp?

Emi
Były pracownik

Podjęcie decyzji o napisaniu opinii na temat pracy w Smyku szczerze mówiąc zajęło mi bardzo dużo czasu. Sprzeczne myśli, mówiące coś w stylu "a co Ci to da, przecież już i tak tam nie pracujesz i pewnie nic nie zmienisz" skutecznie mnie przed tym powstrzymywały. Po upływie pewnego czasu, gdy znalazłam sobie super pracę, gdzie czuje się doceniana, gdzie tygodniowy czas pracy zaczyna się w poniedziałek i kończy w piątek, a godziny pracy są stałe, poranne - stwierdziłam, że może jednak uda mi się kogoś ustrzec przed podjęciem decyzji rozpoczęcia pracy w firmie Smyk. Może też jakimś cudem ta wiadomość dotrze do osób mających wpływ na dalsze działania firmy, np do dyrekcji, i przejrzą w końcu na oczy, że w ich firmie nie dzieje się dobrze... Przejdę do sedna. Pracowałam jako kierownik sklepu w Mławie w woj mazowieckim niespełna dwa lata. Nowy sklep, nowy zespół, co za tym idzie poznawanie się nawzajem, docieranie się między pracownikami, między kierownictwem regionalnym. Pojawił się ogrom nowych zadań, obowiązków, ale też ogrom werwy i chęci do działania, by nowo powstały sklep prowadzić jak najlepiej. Ówczesna kierowniczka regionalna, Magda Ż. zawsze służyła pomocą, była dla mnie dużym wsparciem ale też potrafiła postawić mnie i pracowników do pionu, gdy coś zawiodło. Za duże dostawy - telefon z prośbą o pomoc do Magdy i dostawy zmniejszone. Problem z absencją pracowników - telefon z prośbą o pomoc do Magdy i delegacja z innego sklepu do pomocy. Zawsze będę wdzięczna Magdzie za to jakim była dla mnie kierownikiem i przykładem. I wtedy pracowało mi się bardzo dobrze, mojemu zespołowi również. Nastąpił zwrot akcji gdy kierownictwo regionalne zmieniło się. Do firmy zawitała nowa pani kierownik regionalna Magda L. Sklep nagle z do tej pory dobrze prosperującego, podczas wizyt chwalonego przez dział operacyjny jak i dział HR - zrobił się zdaniem Magdy L. brudny, nieuporządkowany, słaba sprzedaż, nieprawidłowe zarządzanie zespołem, bałagan w magazynie itp itd. Wizyty przebiegały z ciągłym niezadowoleniem kierowniczki regionalnej, nie przypominam sobie chociaż jednej pochwały na jakikolwiek temat z jej strony, nigdy. Wiedziałam, że chociaż bym stawała na głowie to i tak Magda będzie niezadowolona. Bardzo mnie to demotywowało, przestałam czuć satysfakcję z tego co robię. W międzyczasie wynikły problemy z jednym z pracowników. Podjęcie decyzji o zwolnieniu sprawiło, że pracownik zaczął się mścić pisząc różnego rodzaju donosy, skargi i zażalenia. Każdy pracownik Smyka zapewne dobrze wie, że zadania do wykonywania zmieniały się jak w kalejdoskopie, o 10:00 priorytetem było coś, co o 16:00 trzeba było wykonać zupełnie inaczej. Zdążyłam się już do tego przyzwyczaić. Niestety Magda L. nie potrafiła zrozumieć, że czasem pewne zadania, które zlecała były po prostu niewykonalne. Magazyn był przetowarowany o 200%, o zasadach BHP mogliśmy zapomnieć. Prośby o wstrzymaniu dostaw nie zostawały wysłuchane. Magda L. traktowała zarówno mnie jak i cały zespół bez szacunku, podnosiła głos wśród klientów na sklepie, podejmowała takie tematy przy klientach, o których osoby z zewnątrz nie powinny słyszeć. Moje wynagrodzenie od początku zatrudnienia nie uległo zmianie, mimo, że w międzyczasie było kilka podwyżek firmowych oraz podwyżek płacy minimalnej. Odwiedzając smyka teraz jako klient widzę przerażający bałagan na sklepie, zero organizacji względem VM czy zasad BHP. Także śmiem twierdzić, że w tej chwili za dużo się nie zmieniło jeżeli chodzi o zarządzanie kierowniczki regionalnej. Pracownicy widać, że robią co mogą. Ale chociaż stają na głowie, mając w zespole za mało ludzi to wiadomo, że i tak nie sprostają wymaganiom. Zamykając temat. Zostałam nagle zwolniona przez kierownika regionalnego Magdę L. bez podania powodu na wypowiedzeniu umowy o pracę. Zwolniono mnie po tym, jak były pracownik zaczął się na mnie mścić pisząc do regionu przeróżne skargi, maile, wymyślając historie które absolutnie nigdy nie miały miejsca. Miałam również zaplanowany zabieg po którym około miesiąc dochodziłabym do siebie, o czym kierowniczka regionalna wiedziała. Chciałam być fair i poinformowałam odpowiednio wcześniej, ale jak widać nie wyszło mi to na dobre. Nikt z moich przełożonych nawet ze mną o tym nie porozmawiał. Ani na jeden ani na drugi temat. Poświęciłam tej pracy naprawdę dużą część swojego życia, a zostałam potraktowana z pogardą i bez najmniejszego poszanowania. Dla kandydatów na stanowiska kierownicze radzę - nie warto! Ja już to wiem :) Teraz dziękuję losowi, że tak się to potoczyło, dzięki temu mam super pracę, a to złe doświadczenie już jest dla mnie przeszłością.

1
Kicia
Pracownik
 Pytanie
@Emi

Nigdy nie udzielam się forach bo uważam ze niektórzy byli pracownicy maja tu naprawdę pole do popisu by wylać swoje frustracje tylko niektórzy zapominają ze sami sobie są winni. Do EMI-jestem cały czas pracownikem tego sklepu i przyszłaś w tym samym dniu do nas do sklepu kiedy napisałaś później te brednie widząc jak byliśmy świeżo po przebudowie i jeszcxe mówiłaś jak sklep ładnie wyglada.Zabolało Cię to?dobrze wiesz dlaczego zostałaś zwolniona,dobrxe wiesz co robiłaś i zrobiłaś ze pracownik się na Tobie mścił.Tak samo Magda Ż i Magda L jest wymagająca ale sprawiedliwa i co warte podkreślenia często jak jest potrzeba zakasa rękawy i pracuje z nami na równi na sklepie .Docenila Twojego zastępcę ktory jest teraz Kierownikiem który za Twoich czasow pracował za dwóch kiedy Ty i Twój zastępca siedzieli sobie na zapleczach albo co chwile zmieniałas grafik pod siebiepiszesz o przeładowanym magazynie a kiedy on nie był nie przeładowany?przeciez co jakiś czas KR blokuje nam dostawy oraz jak jest potrzeba przyjezdxa do nas wsparcie z innego sklepu .nie jest łatwo jest dużo procesów pracy wytycznych ale nikt na sile nikogo nie trzyma przecież nie pracujesz z nami 7 msc i teraz przyszłaś wylać swoje frustracje

Andzia
Pracownik
 Pytanie
@Kicia

Zgadzam się z kicia.Twój zastepca a teraz kierownik pracowal za dwóch.Obecny kierownik sklepu wlasnie teraz pokazuje nam ze pracuje razem z nami.nie siedzi na przerwie po 3 godziny i nie robi se non stop porannych zmian. Emi napisałaś swoje dziwne żale po tym jak nie jesteś z nami 7 msc?dobre.

JOT_KA
Były pracownik
@Andzia

Co za bzdury... I ciągła zmiana pracowników na przełomie ostatniego roku...To coś jest na rzeczy...

JOT_KA
Inne
@Emi

Ciągle widać 2 osoby pracujące, a reszta stoi, gada i udaje, że pracuje

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Emi

A w jakim mieście pracowałaś?jakie zarobki? Dzięki za odpowiedź.

Aga
Pracownik
@Emi

Świetnie to rozumiem,ja po 28 latach pracy w tej firmie podjęłam decyzję odejścia.Niestety natłok zadań oraz brak wsparcia,powoduje że kierownik zamiast zarządzać,jest magazynierem,kasjerem,sprzedawcą,a obowiązki kierownika wykonuje po godzinach.

1
Halina
Inne
@Aga

A kiedyś było mniej zadań? Daj znać, co tam robiłaś w ogóle. I jak przy okazji stawka teraz wygląda, zwłaszcza że mówisz, że tyle pracy? Będę ogromnie wdzięczna za dalsze info.

Tuti
Były pracownik
@Emi

Nie tylko kierownik regionalna Magda L działa w nazwijmy to niekonwencjonalny sposób. Bylam w innym regionie i mam podobne odczucia. Niby nikt nie krzyczy. Z uśmiechem na twarzy stawia się ludzi pod ścianą. Zwiększanie dostawy, przetowarowany magazyn, mnóstwo towaru do obrobienia. Kiedy są absencję brak wsparcia. Wymagania mające na celu wykluczyć człowieka. Może w końcu zrezygnuje sam a jak nie to znajdzie się powód. Mam w tej firmie za sobą lata wyrzeczeń w życiu prywatnym, kilka kryzysów czy nie odejść. Niedopracowane procesy na górze, które burzą płynność pracy w sklepie a i tak to wina organizacji pracy w sklepie...niby nie ma presji a tak naprawdę jest.

Lisa
Były pracownik

Praca w sklepie jako taka jest fajna. Jednak całość wokół to jakieś nieporozumienie. Brak konkretnego przeszkolenia, kierownictwo zapomina o dopełnieniu formalność abyś mógł normlanie pracować. Dostajesz grafik bez żadnego zapytania czy jakiegoś dnia nie potrzebujesz wolnego, bo może akurat masz jakąś wizytę lub coś. Zero. Ułożony grafik pod siebie, a reszta pracowników niech się dostosuje. Zachowanie kadry zarzadzajacej zostawmy może bez komentarza, bo wyjście z biura i darcie się na pracowników chyba nie bardzo jest na miejscu. Szkolenie pracownika - słabe, pomoc kadry zarzadzajacej - lepiej nie mówić - cytuje " a co ty nie umiesz. Nie wiesz" i mina jak byś musiała robic to za karę". Brak empatii. No cóż polecam się zastanowić 2 razy zanim się podejmie decyzję. To jedna z moich najgorszych prac jaka kolwiek podjęłam.

zastępca kierownika sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dwustopniowa. 1 Rozmowa telefoniczna z rekruterem 2.Assessment Center

Pytania

W pierwszym etapie klasyczne pytania rekrutacyjne. Drugi etap dla mnie był zupełną nowością. Zadania do rozwiązania w grupie a następnie zadania indywidualne oraz scenki. Wszystko w miłej atmosferze jednak mimo wszystko mocno stresujące. Należy jednak pamiętać że nie jest najważniejsza Twoja wiedza czy doświadczenie a to czy pasujesz do wymagań pracodawcy ale bardziej w sensie jakim jesteś człowiekiem.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kasjer/Sprzedawca Stoisko Piekarnicze
Bielsko-Biała
Kupiec Ge-Es Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ogrodnik, Sprzedawca
Poznań
Marek Nicgorski Berberys Sprzedaż Roślin Ozdobnych i Akcesoriów Ogrodniczych
(16 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kasia46
Były pracownik
 Pytanie

Co w przypadku gdy kierownik regionalny przeznaczył budżet na pracownika na umowę zlecenie, a kierownik sklepu nie bierze nikogo. Co z tymi pieniędzmi się dzieje ? Wiem ze w innych firmach jest tak że zbiera się pula i dzielona jest na ilość pracowników i dostają taka ,, ala premie,,

Ba
Były pracownik
@Kasia46

Zapomnij, ze dostaniesz te pieniądze xd „przepadają”, zostają w rękach KR

Jatutylkonachwilę
Były pracownik
 Pytanie

Jest mi bardzo przykro pisać tą opinię ale niestety to co w ostatnim czasie dzieje się w firmie przerosło również i mnie. Jestem byłym kierownikiem sklepu, pracowałam kilku dobrych lat, na przestrzeni tego czasu zmieniło się bardzo wiele, niestety na gorsze. Wraz z zespołem robilismy wszystko aby sklep wyglądał dobrze, aby Kierownik Regionalny poklepał po ramieniu, bo niestety tylko na tyle go „czasem” stać. Pensje nieadekwatne to obowiązków, wszystko do wykonania na wczoraj, milion potwierdzeń, meili. Strach sie bać co dzisiaj czeka mnie w pracy - taka myśl codziennie po przebudzeniu pojawiała się w mojej głowie. Strach, czy ktoś nie wpadnie, czy nie szukają na Ciebie haka, czy Kierownik Regionalny nie wstał lewą nogą. Praca w tej firmie zrobiła sie bardzo przykra i stresująca. Współpracownicy w sklepie, możesz sobie nawet stworzyć zespol marzeń ale zupełnie niczym nie możesz ich wynagrodzić, żadnych premii uznaniowych. Sprzedawcy Pracują za śmieszną najniższą krajową, poklepaniem po ramieniu niestety nie opłacą rachunków. Podwyżki? Jak dawałam pracownikom podwyżkę na kolejną najniższą krajową było mi po prostu wstyd. Kiedys pozycja kierownika była mocna, pełna szacunku i uznania, mimo iż pracował na pełnych obrotach. Dzisiaj? Dzisiaj kierownik robi za magzyniera, sprzątaczkę, sprzedawcę, zastępcę i trzeba pamiętać aby nie zaniedbać biura, bo przecież nie zapominajmy ze audytów i kontroli w tej firmie nie brakuje, przykre ze traktują sklepy jak złodziei. Cały zespol robi również za ochronę, godziny ochrony poobcinane, pełno złodziei i szemranych ludzi, wynoszą towar nam sprzed nosa a my chcąc zatrzymać, zrobić cokolwiek narażamy swoje życie, taka jest smutna prawda. Łapiąc złodzieja nie wiesz czy tego dnia wychodząc z pracy nikt na Ciebie nie będzie czekał. Mogłabym tak pisać i pisać, ale czy to coś zmieni, niestety nie.. serce pęka bo ta praca naprawdę była wspaniała, do czasu.

Jadzia
Inne
@Jatutylkonachwilę

A co to za maile?? W sensie do kogo i z czym trzeba pisać? Na zapleczu jest jakieś biuro, aby robić takie prace biurowe, czy to raczej 'na kolanie; na sklepie trzeba robić?

Tusia
Kandydat
 Pytanie

Hej, proszę powiedzcie mi ile wynosi pensja na kierownika bądź zastępcę w tym okresie środek 2023 w miejscowości do 25tys mieszkańców?

Pamela
Pracownik
@Tusia

Zastępca 4500 brutto, kierownik 5800 brutto

Blanka
Pracownik
@Pamela

Wszystko chyba zależy od RK i tego jakie masz doświadczenie. U mnie w takiej miejscowości do 30tys mieszkańców stawka ZK to 4300 a KS to 5500. Marze żeby zarabiać 5800

Zk
Pracownik
@Pamela

Ja jako ZK w mieście ok 30 tys mieszkańców mam 4K brutto. Sklep ma 5 etatów. Na reke dostaje ok 3100 a sprzedawcy ok. 300 zl mniej… Takze serdecznie nie polecam zastępcy. Robisz to samo co kierownik a zarabiasz prawie tyle co sprzedawca

Zastępca
Pracownik
@Pamela

Ciekawe w jakim rejonie... Ja jako zastępca mam 4200 brutto.. A zapieprz nie na ludzkie siły

Rudy ????
Pracownik
@Zastępca

4600zl brutto ale duże miasto

xyz
Pracownik

my w South 1 robimy za 2800zl netto sprzedawca, 3200zl zca kier, a kierownik nie wiadomo bo to rzekomo wielka tajemnica... tragedia z komedią

Kad
Były pracownik
@xyz

Jak będziesz na zmianie z kierownikiem i jak nie wyloguje się z planu q, to wejdź z konta kiero w zakładkę pracownicy, wybierz nazwisko kiero i wybierz historię zatrudnienia. Tam będzie wynagrodzenie kiero.

2
Lolek
Inne
@Blanka

Jak oceniasz szanse na podwyżkę, pytałaś już o nią? Wytłumacz też proszę, czy te kwoty dotyczą samej pensji zasadniczej, czy to już z premią?

As
Pracownik
 Pytanie
@Lolek

Ale jakie podwyżki? W tej firmie to nie istnieje. Podwyższyli placę zastępcom, bo wzrosła minimalna pensja. To jest żenada. Do tego człowiek daje od siebie wszystko, stara się na 200 procent, to nie dość, że nikt Ci dobrego słowa nie powie, nie podziękuje, to jeszcze Cię kopną w d...,czas się zwijać z tej firmy

Były pracownik
Były pracownik
@As

Racja, podwyżki w tej firmie nie istnieją. Sprzedawca pracujący kilka lat zarabia tyle co nowo zatrudniony. Ja się zwinęłam kilka lat temu z tej firmy i nie żałuję.

Jadzia
Inne
@Były pracownik

Czy mimo tego że płaca mała, można było mieć poczucie stabilności? Czy były jakieś sytuacje że ludzie bali się o swoje stanowiska? Bo szukam stałej pracy przede wszystkim,z której nie wyrzucą mnie za byle co.

Prybcypałka
Kandydat
@Jadzia

Niestety czasy stabilnosci tez juz minely. Obecnie etaty sa okrajane a umowy o prace sa tylko na rok. Prawdoposobnie czesc z nich nie zostanie przedluzona prze duza podwyzke placy ninimalnej

Ex
Były pracownik
 Pytanie
@Prybcypałka

Podwyżki placy minimalnej są wszedzie, mimo to dalej istnieja pracodawcy, którzy daja umowy na czas nieokreślony a i pensje wyzsza. Wiec czy to wynika z podwyższenia płacy minimalnej czy z tego ze Smyk jako pracodawca ani trochę nie szanuje pracowników? Hm :)

#
Pracownik
 Pytanie
@Zk

dokładnie tak jest, jestem ciekawa jak to będzie wyglądało od nowego roku jak najniższa krajowa wystrzeli w górę?

rozczarowana
Były pracownik

Poszłam pracować do sklepu z nastawieniem neutralnym. Niestety trafiłam na pracownicę (nie kierowniczkę), która wmawiała mi, że obwieszenie się wieszakami jak choinka przyspieszy moją pracę (klasyczny (usunięte przez administratora)). Tak się nie stało, ale powstała BOLESNA przepuklina w kręgosłupie. Wpłynęło to bardzo negatywnie na moje zdrowie psychiczne jak i fizyczne. Jeśli idziecie tam pracować to postępujcie zgodnie z BHP i miejcie gdzieś "dobre rady" od "koleżanek". Zdrowie jest najważniejsze.

Niki
Kandydat

Radzę omijać szerokim łukiem. Zaczynajac od płac zarobi się wszędzie więcej niż w Smyku. Pracownik jest wykorzystywany do tego co nie zdążył bądź nie chce się zrobić kierownikowi. Kierownik często siedział w biurze siedząc na telefonie i rozmawiając z kimś przez co gdy się śmiał było słychać na sklepie. Zero pomocy kierownika, kierownik traktuje pracowników jak roboty zadaje rzeczy do zrobienia, które nie są możliwe do wykonania stojąc na kasie. Brak wyrozumienia ze strony kierownika. Prosząc o dzień wolny nie ma nawet takiej możliwości

Pracownik
Pracownik
@Niki

To akurat zależy od kierownika sklepu w którym się pracuje. U nas kierownik w biurze spędza max godzinę. I to tylko wtedy jak faktycznie musi tam siedzieć. Robi z nami dostawy, a nawet zaczyta magazyn. Jednak roboty codzienne są co raz bardziej wymyślane przez "górę" Plany, które są nierealne do wykonania też nie pomagają. Pracy jest co raz więcej, a etaty zmniejszane. Zero wizji premii i konkursy w których nie mamy wpływu na to czy coś się będzie lepiej sprzedawać.

Michalina
Pracownik
@Niki

Praca ponad siły za dużo na jedną osobę. Kasa paczki do przyjecia i wydania klientom do tego dochodzi jeszcze dzial do ogarniecia A placa zadna. W Opolu w smyku to dopiero jest masakra jedna kierowniczka która jest od nie dawna stosuje (usunięte przez administratora), jest arogancka, butna i pyszalkowata. Pracowników traktuje jak (usunięte przez administratora) Odradzam pracę w smyku.

111
Pracownik
@Michalina

Jeśli kierownik jest wredny, to nie ma się co żyłować i pracować ponad siły. To kierownik odpowiada za to co i jak jest zrobione na sklepie. Jeśli jest wredny to po co się starać. Niech sobie robi sama.

Biuro
Pracownik
 Pytanie

Widzę, że opinie na goworku są głównie ze sklepów, ale niewiele jest z biura. Ciekawe czemu? Jeśli sklepy myślą, że biuro ma tak fajnie, to nie nie mamy. Pracuję w Smyku długo, prawie rok, co przy tutejszej rotacji jest wyczynem, bo ludzie zmieniają się bardzo często Jakie Smyk ma pliusy i minusy pod względem pracowników biurowych: Plusy: - Brak dress code, można przyjść we wszystkim do pracy, nawet w krótkich spodenkach - Brak ciepłej wody w kranie, ciepła woda szkodzi - Zjeżdżalnia w biurze, zabawki, można przyjść z dzieckiem - Wyciszone pokoiki do calii - mega przydatne jak chcesz pogadać tak, aby nikt nie słyszał Minusy: - Mordor, godzinę czekasz aby wyjechać stąd autem - Zarobki odstające od warszawskiej średniej. Jeśli będziesz zarabiać te 4 patyki na rączkę, to wiedz że zarabiasz smykową średnią - Toalety na korytarzach przy windach, brzmi banalnie, ale jak chcesz wyjść to musisz odbić kartę, a twój menager widzi, ile sobie siedzisz w wc. Jak miałam kiedyś zatrucie, to kazali mi to odpracować - Brak pracy zdalnej, firma oferuje 1 dzień hybrydy dla wybranych, ale w to nie wierzcie. Mój zespół musi mieć odpaloną kamerkę, a firma wspomina o dodatkowym oprogramowaniu śledzącym postępy pracy :) - Ludzie, ludzie w biurze są w większości niezadowolenii z tego, że tam są i albo są tak słabi, że inne firmy ich nie wezmą, albo dopiero orientują się w jakie (usunięte przez administratora) wdepnęli Ogólnie firmę polecam na pierwsze kroki w karierze, jeśli myślisz tu o długoterminowej karierze zastanów sie 2 razy. Dla mnie to jest pitstop, zdobędę doświadczenie i znikam stąd jak większość ludzi.

Ewelina
Inne
@Biuro

Hmmm a kto się tym dzieckiem zajmuje? Jak ktoś przychodzi z maluchem do biura, to w tym pokoju z zabawkami, to kto się nim opiekuje? Jest tam opiekunka jakaś?

Biuro
Kandydat

Chciałabym podzielić się opinią na temat procesu rekrutacji. Jeszcze nie zdążyłam podjąć pracy w centrali firmy, a już jestem zniesmaczona oraz zażenowana traktowaniem potencjalnego pracownika. Jeżeli osoba zatrudniona traktowana jest tak na co dzień, to naprawdę współczuję. Przeszłam pierwszy etap rekrutacji z Managerem i zostałam zaproszona na drugi z Dyrektorem działu. Rozmowy prowadzone miały być online. Za pierwszym podejściem do rozmowy czekałam 15minut połączona na Teams i nikt się nie zjawił. Postanowiłam zatelefonować do Pani z HR, z którą się kontaktowałam, ale nikt nie odebrał. Zostawiłam również e-mail oraz SMS czy rozmowa się odbędzie i nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Dopiero następnego dnia, gdy zadzwoniłam po raz kolejny, Pani Rekruterka odpowiedziała, że była na urlopie i dostała wiadomość od Dyrektorki, że jej również nie będzie, ale z racji urlopu tej wiadomości nie widziała i nikt nie przekazał mi żadnej informacji. Został zaproponowany mi kolejny termin. Znów połączyłam się na Teams i znów nikogo nie było. Gdy zadzwoniłam do Pani z HR, że czekam, Pani tłumaczyła, że próbowała się ze mną skontaktować, ponieważ Dyrektorce wypadło ważne spotkanie. Ja jednak nie miałam żadnego nieodebranego połączenia. Spotkanie zostało umówione na kolejny termin, tym razem połączyła się ze mną Dyrektorka, mówiąc, że nie ma czasu, bo ma wizytę u lekarza i że przekłada spotkanie. Po raz czwarty podeszłam do spotkania i znów nikogo nie było. Próbowałam się połączyć telefonicznie z Rekruterką, ale nikt nie odebrał. W tym momencie postanowiłam zrezygnować z rekrutacji. Całkowity brak szacunku dla potencjalnego pracownika, który poświęca swój czas, rezygnuje z planów i dostosowuje swój dzień pod tę rozmowę. Jeżeli takie rzeczy dzieją się jeszcze przed podjęciem pracy, to naprawdę nie chcę wiedzieć jak na co dzień traktowani są pracownicy.

Ulcik
Inne

@emi w 100% mogę zgodzić się z Twoja opinia. Praca sama w sobie nie byłaby taka zła ale osoby zarządzające mam wrażenie że mało wiedzą o pracy w tym sklepie. A regionalna Magda L no cóż, brak szacunku do pracownika i ciągle pretensje sa na porządku dziennym. Człowiek choćby nie wiadomo jak i ile się starał to i tak zawsze robi źle ,za mało. Zarobki nie są zdecydowanie adekwatne do ilości wykonywanych zadań. Praca na zlecenie na chwile może nie jest taka zła ale na dłuższą chwilę nie polecam.

1
Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Cześć, zaineresowała mnie oferta na stanowisko Asystenta Kupca (Warszawa) i chciałabym zapytać jak oceniacie tą pracę i atmosferę? Przyznam, że zaważyłam iż dość często pojawia się ta oferta na przestrzeni czasu moich poszukiwań i zastanawia mnie z czego to wynika, jest częsta rotacja pracowików, słabe zarobki? Pozdrawiam

1
Monia
Pracownik
@Ciekawa

Rotacja pewnie jest przez to ze ich główne narzędzie pracy czyli ekspres do kawy nie wytrzymał tak częstej eksploatacji i się znów zepsuł. Asystent kupca, asystent projektanta, pani od butów, pani od witryn ubierającą jedna witrynę miesięcznie, połowa ludzi w mordorze jest zbędna. Zamiast szukać oszczędności w kadrze sklepowej powinni przyjrzeć się pracy ludzi w biurze. Wychodzące instrukcje pisane i wymyślane przez ludzi, którzy nigdy nie pracowali na sklepie. Magazyny, socjale, biura, toalety, kuchnie wypełnione po kokardę kartonami z towarem bo nie ma komu tego obrabiać. Składowanie towaru zaprzecza jakimkolwiek zasadom BHP. Czekam aż będzie kontrola w jakimś smyku, może dostaną sporą karę i zaczną w końcu myśleć.

Pracownik
Pracownik

Ludzie! To co się dzieje ostatnio w tej firmie to już przechodzi ludzkie pojęcie. Zawsze było dużo pracy, ale teraz tak dokręcili śrubę, że to jest (usunięte przez administratora), a nie normalna firma. Dowalają obowiązków, a etaty zmniejszają. Ile jeszcze będziemy pracować na te bezsensowne, nic nie wnoszące stanowiska typu trenerki. Przyjadą, pochodzą po sklepie, poklepię w kompa i tyle. Bez nich tak samo funkcjonowałby sklep. Rąk do pracy nie dadzą, a takich niepotrzebnych stanowisk jest sporo. Powinni zacząć porządki robić od góry , a na sklepy dać ludzi do pracy

1
Wkurzona
Pracownik
@Pracownik

Tak to prawda. Obowiązków przybywa. Już wymyślili robienie zwrotów. Za niedługo zrezygnują firmy sprzątającej , będziemy same latać z mopem i myć witryny. A te laski ze szkoleń mówią ci jak masz pracować, a nie mają zielonego pojęcia o tej ciasnocie która tu panuje. Każdy kąt zapchany kartonami i wieszakujesz na jakimś skrawku wolnego miejsca, albo dostawy bezpośrednie przyjmujesz na podłodze. Przyszłaby jedna z drugą popracować to wtedy mogłyby się wypowiadać jak mamy pracować

Ona
Pracownik
@Pracownik

Tak, tym bardziej że było info, że od dziś wieszamy wyprzedaż na ścianach, a po południu jednak info, że wyprzedaż z pkt cenowym ma być od ścieżki. Mam dwie osoby na zmianie i po prostu walimy z językiem na brodzie, żeby pół dnia później się dowiedzieć, że jednak nie tak i zmieniamy koncepcję. (usunięte przez administratora)

Wkurzona
Pracownik
@Ona

Takich sytuacji było więcej . Rano jest info że coś robimy, a za dwie godziny słyszę że jednak robimy inaczej. Tracimy czas, który mógłby być wykorzystany bardziej produktywnie. Ciekawe czy ktoś ponosi konsekwencje takich sprzecznych informacji. Każą drukować formatki w dziesiątkach sztuk, a później jest info że były błędne i trzeba zrobić nowe. Ilość zużytego papieru, tonerów razy ilość sklepów= pieniądze wyrzucone w błoto. A na zlecenia nie ma kasy. PORAŻKA!!!!

Ex
Były pracownik
 Pytanie
@Wkurzona

Odeszłam z tej firmy już jakiś czas temu, bo napięta atmosfera która rosła z roku na rok była nie do przeskoczenia. Zaglądam tu czasem z nadzieja, że szanowny zarząd się w końcu ocknął i podjął racjonalne kroki w celu polepszenia sytuacji w firmie. I niestety za każdym razem jest mi niezmiernie przykro, że osoby które kilka lat temu objęły prowadzenie tego wozu przekształciły go w cyrk na kółkach. Drogi Prezesie, który traktujesz pracowników sklepów jak gorszy sort ludzi, drodzy dyrektorzy, którzy podczas wizyt nie chcą nawet porozmawiac z kimkolwiek bo prawdopodobnie sprzedawcy i zastepcy nie sa godni ich uwagi a i sam kierownik i regionalny maja zbyt krótkie nogi na te progi, mam tylko jedno pytanie do was. Przyszliście aby doprowadzic firme, która prosperuje tyle lat do ruiny? Naprawdę tak ciężko być rozumnym człowiekiem i spostrzec że ryba psuje się od głowy? Od x czasu toczy się bitwa pomiedzy działami (głównie operacyjny i vm) o to kto jest mądrzejszy i która racja jest racją „mojszą” a jak to na każdym polu bitwy musza być ofiary. Niestety tymi ofiarami sa pracownicy sklepu, którzy nie zapominajmy pracują na to aby utrzymac te smieszne stanowiska typu „trener regionalny” o których nawet się nie wypowiem bo szkoda słów :). Jest jeszcze jedna grupa ofiar tego zamieszania i ta grupa powinna do was przemówić, mianowicie sa to KLIENCI drogi zarządzie. Przez to że pracownicy sklepów lataja z wywieszonym jęzorem spełniać wasze powiedzmy sobie szczerze niezbyt racjonalne zachcianki niestety nie ma czasu na obsługę klienta. Drodzy klienci etaty na sklepach sa ucinane, na pewno widzicie to odwiedzajac sklepy, pracownicy robią kilka rzeczy na raz i często najzwyczajniej w swiecie nie sa nawet w stanie was zauwazyc co na pewno powoduje wasza frustracje, jednakże pamiętajcie że każda skarga kopie takiego sprzedawcę jeszcze bardziej a i tak pracuje on już za najniższa krajowa robiąc dużo ponad jeden etat. Kiedy w tej firmie się coś zmieni? Śmiem wątpić że kiedykolwiek to jeszcze nastapi.

to ona
Były pracownik
 Pytanie

hallo, @Pracodawca ! może trzeba przyjrzeć się pracy kierowników na sklepach i ich podejściu do pracowników, do KR i VM Regionalnych i stosowania się do ich wytycznych ? na jednym ze sklepów Szanowna Pani kierownik ma w głębokim poważaniu wytyczne wyżej wymienionych, nie wszystkie ich wytyczne są realizowane, bo owa Pani twierdzi, już przy pracownikach a nie przy samych wytyczających,, że na ich sklepie to nie przejdzie ( ?! ). KR istnieje dla niej tylko dla dawania pieniędzy na zlecenia i do odwalenia formala. Co do podejścia do pracowników... Jak ma się z Nią dobre układy to nie ma co się narzekać, ale niestety nie każdy tak ma. Pracownicy są nierówno traktowani co powoduję brak jakichkolwiek chęci do pracy. Nie wspominając już o niespełnionych obietnicach, zwodzeniu za nos byle tylko pracownik się nie wychylał czy ( olaboga! ) odszedł. Obiecywany pełny etat, zamiast niego mydlenie oczu dopełnieniem, i tak miesiąc w miesiąc. Pracownik nawet nie może usiąść i zrobić przewodnika sprzedawcy, bo wiecznie nie ma na to czasu. Jak ma do zrobienia szkolenia na platformie to zamiast posadzić pracownika to robi to za niego zastępca żeby tylko zwykły sprzedawca nie siedział w biurze i marnował czasu na szkolenia. Bez przewodnika sprzedawcy nie można dostać dodatku specjalisty, a pracownicy mają obiecane, że mimo to będą mieć go wypłacanego co w ogóle się nie dzieje. Pracownik poświęca swój prywatny czas w domu żeby się doszkolić, żeby mieć jakąś wiedzę, nawet podstawową, bo ze strony pracodawcy nie ma na co liczyć. Nie wspominając już o zachowaniu już owej kierowniczki do pracownika na L4 bądź opiece na dziecko chore.. Potrafi zadzwonić do pracownika i nakrzyczeć, potrafi pisać wiadomości na Messengerze z pretensjami, że powinno się cztery dni do przodu przewidzieć chorobę swoją lub dziecka, a nawet chcieć deklaracji czy owy pracownik wróci za tydzień do pracy, czy nawet za trzy dni. Praca bardzo fajna, ale zarządzanie ludźmi tragiczne...

Pamela
Pracownik

Praca zastępcy powoli zaczyna tracić sens. Pracy tyle co kierownik, w okresie urlopu za PO śmieszne 20 zł za dzień. Wynagrodzenie 1300 zł mniejsze. Robi się wszystko co sprzedawca i wszystko co kierownik. Już chyba bym wolała być sprzedawcą za najniższą, przyjść, zrobić swoją robotę i spokojnie wracać do domu, a nie myśleć jakie znowu formatki na cykliczną wydrukować, jak i komu rozdzielić zadania jak mam dwie albo trzy osoby na zmianie i jeszcze na czas w ciągu godziny uzupełnić tabelki i ankiety, bo przecież jak się spóźnię to dramat na cały region. Wyżej też się dzieje źle, B. G. się zwolnił lub mu pomogli, dyrektor regio G. I. również ma już drugą pracę i raczej już długo nie posiedzi. Na webinarach też co chwilę nowe twarze śmiesznych pań, które nie mają żadnego pojęcia o pracy na sklepie i będą mi pokazywać jak mam na magazynie przyjmować dostawę z ubraniami. Zabawne. Trzyma mnie jedynie super atmosfera w pracy i dobry grafik.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Hela

A inni pracownicy ile pracują sobót w miesiącu? Są takie zmiany, że pracuje się po 12h żeby niektóre dni wypadły wolne? Opiszesz dokładniej jak nazwałeś to traktowanie oprócz tych zmian?

Sprzedawca
Pracownik
 Pytanie

W firmie pracuję już kilka lat, w jednym z topowych sklepów w Polsce i czytając niektóre opinie nie jestem w stanie uwierzyć, że pracujemy w tej samej firmie. Nie stwierdzam, że sytuacje opisane tutaj nie mają miejsca, być może faktycznie występują, ale czy firma faktycznie ma na to wpływ? (usunięte przez administratora) wykorzystywanie, czy niestosowne odzywki to wyłącznie kwestia ludzi. Dopóki Wy, a właściwie My- pracownicy, nie zaalarmujemy o takiej sytuacji, to nikt na wyższym szczeblu tej hierarchii nie zareaguje, wszak nie są to ludzie wszechwiedzący. Bez takiej informacji nikt nie podejmie żadnych kroków, bo o zaistnieniu takiej sytuacji zwyczajnie nie będzie wiedział. Warto chociażby otwarcie porozmawiać z kierownikiem, jeśli to nie zadziała spróbować u kierownika regionalnego itd. idąc w górę tej drabinki. Każda z tych osób ma przełożonego przed którym odpowiada, a przede wszystkim powinna być otwarta na wszelkie uwagi i powinna odpowiednio zareagować na taką sytuację. Rozmowa między pracownikami gdzieś pomiędzy półkami w magazynie niczego nie zmieni. Wszystko zależy od ludzi. Osobiście nie spotkałam się z takimi sytuacjami, a miałam okazję pracować w kilku lokalizacjach. Co do braku szkoleń produktowych- tutaj wszystko zależy od specjalistów. To jego zadaniem jest uczestniczenie we wszelkiego rodzaju szkoleniach i przekazywanie tej wiedzy sprzedawcom. Jak to wygląda w praktyce chyba wszyscy wiemy. Są zarówno specjaliści u których faktycznie można coś wynieść ze szkolenia, ale są również tacy dla których liczy się tylko to aby było ono podpisane. Wszystko zależy od człowieka. Firma udostępnia również platformę szkoleniową dla wszystkich, na której na prawdę można znaleźć dużo informacji- wystarczy chcieć. Jeśli jesteście osobą nową zawsze możecie zapytać innego pracownika starszego stażem, gwarantuję że chętnie podzieli się z wami swoją wiedzą. Nie zapominajcie też, że specyfikację, przeznaczenie i sposób działania poszczególnych produktów znajdziecie praktycznie na wszystkich opakowaniach. W kwestii finansowej nie jest tak źle. Jeśli chodzi o podwyżki to faktycznie w ostatnim czasie nie możemy na nie liczyć. W przypadku umów zleceń wszystko wygląda trochę gorzej. Z dniem zamknięcia galerii pracownicy Ci zostali zwolnieni. W związku z zamknięciem tych obiektów ilość pracy (w zamkniętych sklepach) zmniejszyła się, a przez umowy zlecenia najłatwiej było zredukować koszty. Od dawna wszystkie firmy się z tym zmagają. Zamknięte sklepy po prostu na siebie nie zarabiają. Logiczne jest, że firma musi szukać gdzieś oszczędności. Czy postępuje słusznie wybierając taki sposób- wywnioskujcie to sami. Sytuacje niewypłaconych należności czy jakichś premii to bardzo rzadkie wyjątki, raczej niespotykane. W ciągu mojej kilkuletniej pracy w Smyku nigdy nie zdażyło mi się, ani osobom w moim otoczeniu, otrzymać spóźnionej, czy tez „wybrakowanej” wypłaty. Historie pojawiające się tutaj o niewypłaconej premii świątecznej wynikają raczej z niewiedzy osób, które je piszą. Przeczytajcie najpierw co podpisujecie, jest tam dokładnie napisane komu i po jakim czasie od podpisania umowy taka premia przysługuje. Jeśli nie spełniliście tych warunków to nie dziwcie się, że takiej premii nie otrzymaliście. Oprócz premii świątecznej w Smyku występuje również premia uzależniona od obrotu, premia uznaniowa (rzadko widywana, aczkolwiek czasem się zdarza). W skład pakietu socjalnego wchodzi dodatkowo multisport, luxmed, wczasy pod gruszą itd. standardowe rzeczy które oferuje większość firm. Natłok pracy? Fakt, czasem nie jest lekko, zwłaszcza w gorących dla tej branży okresach. Czy ilość zadań jest niewykonalna? I tak i nie. Dużą rolę odgrywa tutaj organizacja pracy kierownictwa. Rzadko zdarza się tak, że w jednym momencie publikowane są duże ilości wytycznych, które trzeba zrealizować w krótkim czasie. Publikowane są one w odstępach czasowych oraz w większość z odpowiednim wyprzedzeniem. Jeśli wszystko jest realizowane na bieżąco to raczej nie pojawiają się problemy z ich realizacją. Owszem zdarzają się jakieś absurdalne zadania, aczkolwiek jest to zdecydowana mniejszość. Praca na stanowisku sprzedawcy opiera się głównie na pracy z towarem, obsłudze klienta oraz kasy, a także prostych czynnościach magazynowych. Jeśli chodzi o atmosferę w pracy, to jest na prawdę w porządku- przynajmniej w moim obiekcie. Zawsze można liczyć na kadrę. Myśle, że praca w Smyku na stanowisku sprzedawcy odpowiednia jest dla osób, które dopiero wkraczają na ścieżkę swojej kariery zawodowej. Odpowiednia sumienność i zaangażowanie na pewno nie przeszkodzi w rozwoju w tej firmie, aczkolwiek nie jest to takie proste. PS. Do wszystkich zdenerwowanych klientów. My, sprzedawcy, też jesteśmy ludźmi i jeśli tylko będziecie dla nas ludzcy to uwierzcie mi jesteśmy w stanie dużo zdziałać na Waszą korzyść! Firma daje nam duże pole manewru w rozwiązywaniu sporów. Bądźcie ludźmi dla ludzi i postawcie się czasem w naszej sytuacji.

Master
Pracownik
 Pytanie
@Sprzedawca

Rozprawka na kilka stron. Tylko stronnicza bardzo i nie pokazuje prawdy, która wygląda tak: to jest niewolnictwo, zero szacunku dla pracownika , wyzysk, zastraszanie. Czego nie napiszesz o redukcji etatu ?! Oszczędność polega też na szczędzeniu na wakatach : mało ludzi do pracy , mimo zamkniętych galerii przychodzą palety z towarem , którego nie ma gdzie wystawiać . Wkółko straszy się pracowników wpisami do akt . Twoja opinia jest nieobiektywna, stronnicza.

1
Lizak
Inne
@Sprzedawca

Nie wierzę że to sprzedawca napisał. Nie ma szans.

Sprzedawca
Pracownik
@Sprzedawca

Po pracy w smyku w czasie pandemii i przed jej pojawieniem się widzę istotne różnice. Po pierwsze zmniejszyła się ilość pracowników w sklepach. Po drugie zmiany 12h zagościły na stałe w wielu sklepach. Po trzecie ilość zadań nieadekwatna do składu osobowego na danym sklepie. Ogólnie poza fajnymi osobami z którymi się pracuje nic nie zasługuje na pochwałę. Odradzam pracę w tej firmie chyba że ktoś chce zrujnować sobie zdrowie i poświęcić swoje życie prywatne dla jakiejś wyidealizowanej misji smyka. Naprawdę jest dużo firm gdzie płacą więcej a wymagają mniej. Trzeba tylko poszukac lub się przekwalifikować. Myślę że branża spożywcza lub przemysłowa ma więcej di zaoferowania poza pracą za miskę ryżu. Szanujcie się ludzie. Jeśli na to pozwalacie to znaczy że nie macie żadnych ambicji i jesteście jak trybiki w maszynie. Nawet lubiłam ta prace jak przyszłam lecz od pierwszego lockdownu jej nienawidzę. Kwestia czasu i uciekam stąd jak najdalej. Wam też życzę powodzenia i siły do zmian na lepsze.

Paweł
Pracownik
@Sprzedawca

Weź się Magda ogarnij, zamiast sztucznie ocieplać wizerunek upadającej spółki durnymi wpisami, zmień swoje nastawienie do pracowników.

Monika
Pracownik
@Sprzedawca

Ten poemat to raczej napisał regionalny.

Vacum
Pracownik
@Sprzedawca

smyk nie zasługuje nawet na pol gwiazdki. robota jest tragiczna

ExWorker
Były pracownik
 Pytanie
@Sprzedawca

Rozmowa z przełożonym lub jeśli nie poskutkuje to z regionalnym? Ty tak na serio? Na jednej lokalizacji kierownik jasno zabronił części pracowników nawet prób rozmowy z regionalnym. Na drugim sklepie z koleji pozwolę sobie zacytować regonala o jednej z pracownic "to nie jest nikt ważny" na głos przy tej pracownicy do kogoś na wizytacji. Szkolenia? Platforma e-lerningowa? Rozumiem że znowu żartujesz? Jakie szkolenia na 15 minutowej przerwie? A do platformy dostępu z po za sklepu nie ma. Mój ulubiony tekst "Szkolenie do kanapki". Już o reszcie nie wspomnę bo cały czas odnoszę wrażenie że Twój wpis to prawie w całości żart.

Halina
Były pracownik
@Monika

A mi to pachnie działem trenerskim i ich entuzjazmem i podejściem do koloryzowania trudnej sytuacji - mogłabym ze 90% pewnością wskazać kto to napisał. Poty mnie oblewały jak czytałam - tak się wypociła.

Pracownik
Pracownik
@Sprzedawca

Specjalista otrzymuje tylko 100zl wiecej… smiechu warte, w naszym regionie nikt nie jest chetny… zbyt wiele obowiazków jak za 100zl

Bystra
Pracownik

Nie polecam pracy w Smyku Premium Park Lubrza a wręcz przeciwnie odrazam!!!!! Kierowniczka stosuje tam mobbing na który nie reaguje regionalna która jest z nią w układzie.Grafiki ustawiane są przez kierowniczkę tak aby miała zmiany tylko na rano i jedną sobotę pracującą.Reszta pracowników musi pracować na popołudnie bo jak stwierdzi kierownicza ze to też ranna zmiana jest .Robi wszystko pod siebie tak aby ona miała najlepiej. Nie szanuje pracowników i wybiera se takich którzy siedzą jak mysz pod miotłą pod jej dyktando.Nie spełniając jest wymyślane wymagania usuwa ich z grona pracowników i mści się na nich!!!!!!

Princzessa
Pracownik
 Pytanie

Czy jest możliwość przeniesienia się z jednego oddziału do innego (w tym samym mieście)? Czy trzeba od nowa przechodzić rekrutację? Pracuję jako sprzedawca.

Ona
Inne
@Princzessa

Tak, pogadaj z regionalnym i kierownikiem sklepu oraz kierownikiem tego drugiego sklepu do którego chcesz się przenieść. Nie powinno być problemu.

Klaudka
Inne
@Ona

A jak z innymi rzeczami w firmie, tez idą tak na rękę? Chodzi mi bardziej o załatwianie urlopów albo zmiany w grafikach. O, no i czy do podwyżek są skorzy?

Ona
Inne
@Klaudka

Jeżeli chodzi o urlopy to plan urlopowy ustala się na początku roku, zazwyczaj po inwentaryzacji, przynajmniej u Nas tak było. Zmiany w grafikach- wszystko zależy od składu na dany dzień i czy ewentualnie mieliby Cię z kim zamienić, a co do podwyżek to nie licz na fortunę

Zostaw merytoryczną opinię o Smyk S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Smyk S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Smyk S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 189.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Smyk S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 137, z czego 8 to opinie pozytywne, 90 to opinie negatywne, a 39 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Smyk S.A.?

    Kandydaci do pracy w Smyk S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Smyk S.A.
1.8/5 Na podstawie 121 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Smyk S.A.
Przejdź do nowych opinii