opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Apcoa Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 1148 ocen
Opinie(2570)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(2570)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Historia
  • .
  • Kariera
  • .
  • Zostań naszym partnerem biznesowym
  • .
  • Kontakt

O nas

Historia

Kariera

Zostań naszym partnerem biznesowym

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Siedlce
  • Płock
  • Radom
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Apcoa Polska Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Apcoa Polska Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 6
    • 7
    • 8
    • …
    • 19

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Apcoa Polska Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Eryk

    22.08.2022 21:35

    Pracownik

    Ludzie. Nie płaćcie za te ich mandaty! Jeżeli nie podacie danych w reklamacji to nic nie przyjdzie, a nawet jeśli to będą tylko straszyć, nikt się nie sądzi o głupie 100 złotych. Na tej samej zasadzie jeśli ktoś pamięta to działały strony internetowe, które były (za darmo), zarejestrowałeś się, podałeś dane, a za chwilę przysyłali listy do zapłaty za używanie strony internetowej pod groźbą sądów, komorników i ch*j wie co jeszcze...
    ReviewUserIcon
    Ludzie

    23.08.2022 10:12

    Pracownik

    Ludzie stawajta jak chceta za darmo oczywiście róbta co chceta I nie dajta się zatrzymać ogólnie anarchia te sprawy
    ReviewUserIcon
    Paleta

    23.08.2022 22:15

    Inne

    Niech to jest tylko powinni spisać najpierw samochód i np. jak jest za darmo godzina z biletem czy tam bez to dopiero po tej godzinie darmowej jak samochód jeszcze by stał to wystawić mandat, a nie człowiek wejdzie po ulotkę do sklepu na minutę, wraca i 95 zł na szybie.
    ReviewUserIcon
    Iza

    17.08.2022 22:48

    Inne

    Ja dziś wjeżdżając pod Netto w Garwolinie pomyślałam sobie ale mało samochodów. Poszłam zadowolona na zakupy. Wyjeżdżając z parkingu zauważyłam jakiś paragonik. A tam niespodzianka. Do zapłaty 95 zł za brak biletu. Byłam tam pierwszy raz i więcej nie pojadę. Mogli dać chociaż jakieś pouczenie ale wiadomo zarabiają na tym. (usunięte przez administratora) Mam nauczkę na przyszłość. Już mam odpowiedź dlaczego było tam tak pusto a w sklepie obok pełen parking...
    ReviewUserIcon
    LOL

    18.08.2022 10:18

    Pracownik

    Następnym razem założę sobie księgę i będę chodził i upominał albo lepiej będę klientom wyrabiał karty Apcoa i co 3 przewinienie dopiero mandat, genialne
    ReviewUserIcon
    Jack

    18.08.2022 21:03

    Pracownik

    Jak upomnienia to na Biedronce parkuj.
    ReviewUserIcon
    Klient

    16.08.2022 21:50

    Inne

    Nie dość, że idziesz zrobić zakupy w "zachodnim" sklepie (niemieckim, francuskim czy duńskim), który prawie że nie odprowadza żadnych podatków w Polsce. Wydajesz w nim parę tysięcy w ciągu miesiąca to jeszcze na parkingu wystawią ci wezwanie do zapłaty na prawie 100 zł za to, że nie zdążyłeś dojść do parkometru i wziąć darmowy bilet z parkometru, który od razu pojawił się znikąd. Stał parę dni, a w sklepie powiedzieli, że będzie czynny dopiero za kilka tygodni, okazało się, że nie. I tak zachód "doi" kasę z Polski i Polaków na każdym kroku. Od teraz będę jeździł do Polo Market, gdzie nie ma u mnie w mieście płatnego parkowania i całego tego bałaganu.
    ReviewUserIcon
    Ok

    17.08.2022 11:40

    Pracownik

    Okey
    ReviewUserIcon
    Krystek09

    08.08.2022 17:30

    Były pracownik

    Jebane złodzieje i oszuści omijać parkingi szerokim łukiem
    ReviewUserIcon
    Apcoa Pracownik

    09.08.2022 11:06

    Pracownik

    Kultury trochę
    ReviewUserIcon
    Yrek

    28.05.2022 11:53

    Pracownik

    Drodzy Państwo zamiast pisać opinie napiszcie do Rzecznika Praw Konsumenta tak jak ja to zrobiłem. Im więcej wniosków wpłynie tym większy wydźwięk . W końcu ktoś z urzędu na nich wpłynie i to oni będą płacić nie my. Strona Rzecznika jest ogólnie dostępna.
    ReviewUserIcon
    LOL

    05.08.2022 06:02

    Pracownik

    Bo ja nie mam co robić tylko niańczyć klientów bo może biedaczek jest roztargniony? Skończcie zachowywać się jak dzieci. Ty jesteś kierowcą ty odpowiadasz za swoje auto. Nie ja. Skoro bez prawne to nie płać i tyle. Wiadomo że Polakowi się miejsce parkingowe należy za darmo a parkingowy to ma bilet w zębach przynieść bo un za to płaci Przecie.
    ReviewUserIcon
    Peaches

    08.08.2022 14:36

    Inne

    Bo to jest logiczne.
    ReviewUserIcon
    Ewa

    15.04.2022 09:04

    Inne

    Rozumiem oczywiście Państwa założenia biznesowe oraz logikę prowadzenia działalności. Nie rozumiem jednak Państwa łupieskich metod działania. Nie zjednujecie sobie pozytywnych opinii swoim działaniem - rozumiem, że dla Państwa biznes ponad wszystko. Mój przypadek (pewnie taki jak wiele innych) dokumentuje to doskonale: - przy okazji wizyty u rodziny podjechałam na szybkie zakupy do Centrum Handlowego - zobaczyłam sklep znanej mi marki i chciałam kupić w nim jedną rzecz - zakupy trwały kilkanaście minut - po powrocie zastałam bilecik za szybą i kontrolera, który "robił swoje" - pokazałam mu paragon z godziną zakupu ale on poprosił o złożenie reklamacji i powiedział, że to oczywiste i powinna ona zostać uznana - oczywiście reklamacja nie została uznana. Rozumiem, że Państwa kara jest efektem niedotrzymania warunków regulaminu - ale sami go Państwo w ten sposób utworzyli aby łapać w jego sidła zwykłych gapowiczów a nie osoby, które faktycznie chcą wykorzystać do celów długotrwałego parkowania Państwa miejsca parkingowe. Z mojego punktu widzenia to zwykła bandytka szczególnie kiedy macie Państwo do czynienia z oczywistym zjawiskiem gapiostwa ludzi - na tym żerujecie, że ktoś nie zauważy Państwa oznakowania, nie przeczyta regulaminu. A czy to nie jest normalne, że człowiek, jak ja, który nie mieszka w danej miejscowości i nie wie, że takie miejsca jak Państwa parking podlegają jakimkolwiek regulaminom, nie zauważy oznaczeń i w najlepszej wierze zaparkuje pod Centrum Handlowym w przekonaniu, że nie zrobił nic zdrożnego. Nie, Państwo liczycie na to, że złapie się w Państwa pułapkę jak najwięcej gapowiczów. Gdyby było inaczej, Państwa doskonały Regulamin dawałby szansę również gapowiczom - chociażby udokumentowaniem zakupów. Niestety, po złożeniu reklamacji i udokumentowaniu faktu mojego gapiostwa, w okrągły sposób daliście mi Państwo do zrozumienia, że tacy jak ja nie mają z Państwem szans. Zapłaciłam Państwu haracz za kilkunastominutowy postój na Państwa terenie ale nigdy w życiu nie stanę na Państwa parkingu choćbym miała "do Bydgoszczy jeździć". Życzę Państwu jak najniższych dochodów z tytułu gapiostwa innych i jeśli w ogóle bierzecie Państwo opinie Klientów pod uwagę to zwróćcie uwagę na Regulamin - przy odrobinie dobrej woli można bandytkę zastąpić w nim empatią - o ile nie koliduje to z Państwa gangsterskimi założeniami biznesowymi. Nie pozdrawiam Państwa.
    ReviewUserIcon
    Jaś

    04.08.2022 22:08

    Inne

    Dokładnie, 'świstek' wsadzony za wycieraczkę nie ma żadnej mocy prawnej. Możemy go nie zauważyć i np. zgubić podczas jazdy. Nie mamy nawet obowiązku sprawdzania treści jakichś 'karteczek' zostawionych za wycieraczką naszego pojazdu, możemy po prostu je wyrzucić uznając je za śmieć/reklamę.. (usunięte przez administratora) żerują na nieznajomości prawa wśród ludzi, grożąc i strasząc jakimiś komornikami. Wezwanie do zapłaty to nie nakaz do zapłaty. Na podstawie wezwania nie można wszcząć postępowania windykacyjnego. Dopiero po prawomocnym wyroku sądu jest to możliwe. Składając odwołanie do (usunięte przez administratora) dobrowolnie podajemy mu dane osobowe, których on nie ma prawa posiąść i w ten sposób nieświadomie przyznajemy się do winy. Ludzie kierując się strachem i świętym spokojem płacą nielegalny haracz, a gdyby każdy po prostu totalnie to zignorował to firemki tego pokroju już dawno spakowały by walizki bo więcej by wydawali na zakładanie spraw niż zarabiali. Spraw, które w dużej części i tak by przegrali ponieważ mają wiele kwestii do udowodnienia. Wezwanie do zapłaty pozostawione za wycieraczką - nigdy NIE płacić!
    ReviewUserIcon
    Polak

    06.08.2022 12:16

    Pracownik

    No i bardzo dobrze. Gdzieś człowiek przecież musi stanąć i niech nie udają że miejsca parkingowe są takie drogie
    ReviewUserIcon
    Mykhailo

    05.08.2022 18:49

    Inne

    Chcę od całego serca pożyczyć żeby udławili się pieniędzmi i zdechły
    ReviewUserIcon
    O co tu chodzi?

    10.06.2021 21:08

    Były pracownik

    Pkt. 1 - "Dlaczego płatne parkingi przed marketami?". *- Opis jednego z marketów, który dzierżawi parking firmie APCOA Parking. APCOA oraz podobne jej firmy to tzw. "czyściciele parkingów". - Markety, galerie oraz inne obiekty, oddają w dzierżawę swój teren (parking) danej firmie płacąc im za to, aby zrobić miejsce na parkingu. - Najczęściej takie parkingi powstają przy osiedlach, galeriach, urzędach czy innych marketach, gdzie ludzie parkowali swoje pojazdy na cały dzień, przez co klienci mieli problem ze znalezieniem miejsca parkingowego. Często przez problem zaparkowania, klienci rozmyślali się i jechali do konkurencji. - Po wprowadzeniu płatnego parkowania 50% osób nie będąc klientami danej placówki otrzymują wezwanie do opłaty w wysokości 95 złotych za brak pobranego biletu. Niestety druga połowa to klienci. Klient nie musi płacić za wezwanie prawie 100 złotych, wystarczy że wyśle np. zdjęcie paragonu / dokonanie płatności składając reklamację. Nie wiele osób o tym wie, przez co nigdy nie wrócą do danej placówki. - Z czasem parking robi się pusty, część klientów jest zadowolona, ale parkują nieliczni, którzy wiedzieli o pobraniu biletu od początku lub nie otrzymali wezwania. - Sklep traci obroty o 50-60% w ciągu dwóch miesięcy, przez to, że wielu stałych klientów otrzymało wezwanie. - Parking istnieje nadal po podpisaniu umowy przez kilka lat. Została wyłącznie garstka nielicznych klientów, którzy nadal robią zakupy. - Placówka ma coraz mniejsze obroty (bankrutuje), ceny idą w górę, klientów brakuje, jest ich coraz mniej. - W końcu umowa dzierżawy parkingu kończy się i zostaje zerwana. - Na parkingu 85% pojazdów to osoby, którzy nie są klientami, zaparkowali tylko po to aby załatwić, m.in sprawy na mieście. Problem powrócił. - Placówka straciła obroty o 70-80% przez czas w którym na jej parkingu rządziła dana firma. Dopiero po roku od zerwania umowy widać zmiany na lepsze, oczywiście problem z parkingiem pozostał...
    ReviewUserIcon
    LOL

    18.05.2022 21:43

    Pracownik

    Jak to. Ludzie pracują? ZA PIENIĄDZE??? FUJ! Jak można wgl chcieć mieć pieniądze a nie miłość bliźniego swego kochanego!!! Całe szczęście świat się będzie dalej kręcił bez twojego zrozumienia.
    ReviewUserIcon
    TFU

    03.08.2022 13:47

    Inne

    Beka z was ogółem. Tyracie dla jakiegoś korpo za marne grosze, wszyscy na was plują, a jeszcze tracicie czas po robocie na tłumaczenie swojego pracodawcy XD
    ReviewUserIcon
    Tomek

    29.07.2022 14:17

    Inne

    Moja zdarzenie było następujące dostałem mandat choć miałem bilet za szybą okazało się że automat nie wydrukował pierwszych trzech liter pozostałe cyfry się zgadzały i czas który przebywałem w sklepie nie przekraczał czasu na bilecie jestem zniesmaczony ta sytuacja na pewno więcej już nie pojadę do tego sklepu
    ReviewUserIcon
    Ted

    29.07.2022 21:17

    Pracownik

    Złóż reklamacje na stronie "reklamacje.apcoapolska.pl" dołączając zdjęcie biletu i paragonu.
    ReviewUserIcon
    B

    28.07.2022 10:04

    Inne

    WCZORAJ DOSTAŁAM MANDAT ZA DOSLOWNIE KILKA MINUT W SKLEPIE TO JEST CHORE. NIE DOŚĆ ZE CZŁOWIEK IDZIE NA ZAKUPY DAJE IM ZAROBIC TO IM MALO I MUSZA WLEPIAC MANDATY. PISALAM O ODWOLANIE SIE OD MANDATU ALE MOZNA PISAC JAK DO SCIANY ICH NIE INTERSUJE ZE BYLO SIE KILKA MINUT W SKLEPIE I NIE WIDZIALO SIE PARKOMETRU KTORY BYL NA DRUGIM KONCU PARKINGU. MAM NADZIEJE ZE ICH SPOTKA KIEDYS TAKA SAMA SYTUACJA I TEZ STRACA PRZEZ TO WIELE NERWÓW. A CENA ZA MANDAT TO CHYBA Z KOSMOSU JEST WZIĘTA! 95 ZL ZA 7 MINUT POSTOJU BEZ GŁUPIEGO BILECIKU ALE BYL PARAGON I TO SIE POWINNO LICZYĆ.!!!
    ReviewUserIcon
    Ted

    28.07.2022 16:28

    Pracownik

    Wysłać zdjęcie paragonu na adres reklamacyjny, który znajduje się na wezwaniu i czekać na odpowiedź. Jak nie przyjdzie żadna odpowiedź z tej firmy w ciągu miesiąca to automatycznie wezwanie jest anulowane. A jeśli odpowiedź przyjdzie np. po 2 miesiącach (bo są takie przypadki) to sprawę można olać i nie płacić nic.
    ReviewUserIcon
    Rafał

    27.07.2022 18:06

    Inne

    (usunięte przez administratora) i naciągacze miałem pobrany bilet lecz niestety spadł na podłogę nie zostawiała żadnych informacji za wycieraczka że postój jest bez biletu robią zdjęcia i na tej podstawie wyłudzają pieniądze każda reklamację odrzucają i żądają zapłaty
    ReviewUserIcon
    Pierwszy raz zaparkowałem

    26.07.2022 17:24

    Pracownik

    zaparkowałem wziąłem bilet i dopłaciłem 2zł na rwd jak to sie mówi miałem czas do 16 h, wyszedłem o 15 h i mi się zdażyło pomylić nr rej. mojego auta porostu. Muszę zapłacić mandat pomimo tego że wziąłem bilet z prawidłowo wpisanym nr. rej na dowód że nie korzystałem z darmowych 2 godz, jakos tam jest, DZIADOSTWO.
    ReviewUserIcon
    LOL

    27.07.2022 12:09

    Pracownik

    Zdecyduj się w końcu czy dobrze wpisałeś czy nie dobrze wpisałeś? Przeczytaj kilka razy to wezwanie zanim postanowisz wylewać żale o głupoty.
    ReviewUserIcon
    anonim

    25.07.2022 20:38

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    LOL

    27.07.2022 12:07

    Pracownik

    Najpierw przeczytaj ten artykuł tak ze 100x bo widzę że czytanie ze zrozumieniem leży i kwiczy
    ReviewUserIcon
    tytan38

    10.02.2022 12:08

    Pracownik

    Proponuję , aby wjechać na plac przed sklepem , zamontować szlabany i będzie OK.
    ReviewUserIcon
    LOL

    12.07.2022 13:42

    Pracownik

    No bo człowiek jak bydło. Nie ma fizycznej przeszkody żeby gdzieś nie wjechać? To wjedzie xd. Znaki? A po co to komu. Na niektórych parkingach się opłaca mieć szlabany na niektórych nie.
    ReviewUserIcon
    Krzysztof

    24.07.2022 12:50

    Inne

    Udowodnij ; Pokaz koszta
    ReviewUserIcon
    Magda

    19.07.2022 13:59

    Inne

    miałam bilet ważny ale i tak musze zapłacić mandat ponieważ biletomat wstawił jakieś dwa 00 przed całym nr rejestracyjnym. Nie zwróciłam na to uwagi reszta nr jest poprawna, nie chcą mi uznać reklamacji
    ReviewUserIcon
    Ted

    21.07.2022 09:22

    Pracownik

    Miała Pani bilet za szybą czy przy sobie? - Jeżeli był ważny bilet za szybą ze źle podanym nr. rej. nie powinni wystawiać wezwania do zapłaty. Tym bardziej, że w Pani przypadku były tylko te "00", a dalej było prawidłowo. Gorzej gdyby były podane całkiem inne numery tablic, m.in bilet od kogoś. - Jeżeli bilet wzięła Pani ze sobą to osoba sprawdzająca po wpisaniu czy zeskanowaniu tablic, nie miała Pani w Systemie (nr. rejestracyjnego) i pojazd był jako nieopłacony (przez źle podane numery), dlatego wezwanie zostało wystawione. Co do reklamacji powinna zostać uznana, na Pani miejscu złożyłbym ją jeszcze raz, a jeśli to nie pomoże to osobiście zadzwonić do APCOA Parking i to wyjaśnić. Takich sytuacji jest wiele, ktoś wprowadzi za dużo liter, cyferek, coś przekręci czy nawet parkometr, np. zamiast 38 wpisze 83, ale skoro bilet jest ważny to nie powinno się wystawiać wezwania w końcu nikt nie chciał nikogo oszukać.
    ReviewUserIcon
    gregulec

    11.07.2022 20:46

    Inne

    Polują na klientów sklepów. Spocone "mośki" tylko czekają na to, żebyś nie pobrał świstka bezpłatnego z parkomatu. Rachunek ze sklepu nie jest podstawą do anulowania reklamacji, tylko do wyłudzenia danych osobowych, żeby przekazać do firmy windykacyjnej bezpośrednio. Kolejna firma, która pod przykrywką legalności stosuje nieetyczne praktyki. Może kiedyś ktoś się zainteresuje tą złodziejską działalnością pseudo-kontrolerów.
    ReviewUserIcon
    LOL

    12.07.2022 13:35

    Pracownik

    Całe szczęście Giga Chad Gregulec tutaj pozamiatał... Od razu zaczynamy z grubej rury. Argument Ad Personam bo przecież innych argumentów się nie ma. Ale teraz pewnie dumnie każdemu opowiada jak to bohatersko niczym męczennik nie pobrał biletu by obnażyć okropną prawdę o parkingach! NIE UWIERZYSZ CO TEN POTĘŻNY POLAK ZROBIŁ! Iks De
    ReviewUserIcon
    Niii

    13.07.2022 18:29

    Pracownik

    Jak nie podałeś adresu to jak wysłałeś reklamacje? Przecież to jwst wymagane, inaczej się nie da. Coś kręcisz.
    ReviewUserIcon
    Kaim

    11.07.2022 19:56

    Inne

    Żart jakiś. Jesteś w galerii, w kinie gdzie film trwa 2.5godziny (z reklamami nawet 3). I dostajesz mandat za to że przekroczyłeś darmową 1 godzinę stania xD Tak podczas seansu będe 3 razy wybiegał żeby wam bilety wsadzić za szybe. Cmoknijcie mnie, grosza nie dostaniecie.
    ReviewUserIcon
    LOL

    12.07.2022 13:40

    Pracownik

    Z jakiej racji mam płacić za parking przy lotnisku skoro jestem klientem lotniska?
    ReviewUserIcon
    Niii

    13.07.2022 18:27

    Pracownik

    Jak wiesz że film trwa 3 godziny to wykupujesz bilet na te 3 godziny, czy tam nawet 4, a nie bierzesz darmowy na godzinę. XD
    ReviewUserIcon
    Były klient lidla

    07.07.2022 17:02

    Inne

    Totalna masakra!!! Moja noga nigdy w życiu nie stanie w Lidlu!!! Lekceważenie ludzi!
    ReviewUserIcon
    Marilyn

    06.07.2022 20:52

    Inne

    Podstawowe pytanie - czy opłacacie te pseudo mandaty? Ja spoźniłam się do auta 10 min i kara 99 zł. Nie zamierzam tego oplacać. Czy w ogóle oni mają dostęp do danych właściciela auta? Przychodzą wam listowne ponaglenia do zaplaty? Straszą sądem ale czy to się kończy w ogóle w śadzie?
    ReviewUserIcon
    Oszukany

    16.06.2022 18:30

    Inne

    Proponuję aby postawić kontrolujących w sklepach aby pilnowali kolejek tak by klient wchodzący do galerii mógł w godzinę dokonać zakupów. Czyli nie ma godziny darmowej gdyż klient nie jest w stanie określić na 100% czy zdąży z zakupami w 60 min. Powinna być opcja dopłaty po przekroczeniu bezpłatnej godziny. Cwaniactwo i oszustwo!
    ReviewUserIcon
    Rafał

    01.07.2022 09:20

    Inne

    Oczywiście , kolejna aplikacja. Już nie ma miejsca w telefonie na te aplikacje. Jeżeli problem z zaparkowanymi samochodami przez ludzi , to ja bym ten parking zostawił małpą, niech one tam parkują.
    ReviewUserIcon
    Czy

    02.07.2022 01:24

    Pracownik

    Ktoś. Ci. Każe? To nie instaluj, chodź po bilet. Albo nie chodź i potem wypisuj jacy to źli ludzi :c jestem gdzieś pierwszy raz i nie patrze na znaki pozdro xd
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Apcoa Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Apcoa Polska Sp. z o.o.

    Rondo Onz 1 00-124 Warszawa

    NIP:5260307689

    REGON:01211023900000

    KRS:0000129400

    https://www.apcoa.pl
    Branże: Sprzedaż detaliczna
    ReviewUserIcon
    Rafał

    01.07.2022 09:15

    Inne

    Wybrałem się do Bielska_Białej z przymusu bo miałem wizytę u specjalisty. Po drodze wstąpiliśmy do Galerii Sfery - pierwszy raz w życiu, bo zawsze jeździmy do Krakowa. Wjeżdżamy od ul. Michała Grażyńskiego widzimy znak P (parking) ze strzałką w prawo (bez napisu PŁATNY). Kierujemy się tam , wysiadamy i idziemy do galerii na zakupy i coś zjeść. Wychodzimy , wsiadamy do samochodu a żona się mnie pyta co my tam mamy za wycieraczką. Patrzę , wezwanie na 95zł za brak pobranego biletu. Rozglądamy się wkoło i faktycznie wszędzie znaki że Parking Płatny , pobierz bilet itd. Niech ktoś wierzy albo nie przechodziliśmy przez parking tam i z powrotem i nawet przechodziliśmy koło parkometru i nie zakodowaliśmy razem z żoną że to parking płatny. Nie przyszło nam do głowy że robiąc zakupy w galerii i wydając tam pieniądze to musimy płacić za parking. W Krakowie C.H. Zakopianka (parking darmowy), C.H. Bonarka (parking darmowy), C.H. Bronowice (parking darmowy) , itd. Mając takie nastawienie jakimś cudem z żoną nie widzieliśmy znaków płatnego parkowania. Więc uważam że nie jest to w porządku, czekać i skrobać ludzi na kasę. Kto świadomie nie pobiera biletu żeby 95zł zapłacić kary? Chyba nikt.
    ReviewUserIcon
    Mielec

    29.06.2022 19:22

    Inne

    To jest okradanie ludzi!!! Ja bym się wstydził pracować w tej firmie! Ewidentnie naciąganie ponieważ o (usunięte przez administratora) stówkę nikt do sądu iść nie chce. Choć wygrana murowana. Gdzie obrońca uciśnionych pan zero???
    ReviewUserIcon
    Monia

    26.06.2022 09:57

    Inne

    Primo:czy mają prawo robić zdj.aut?W dzisiaj łatwo można udostępnić pomimo iż zarzekaja sie ze ochroną danych osobowych jest to po co robić zdjęcia? Nie umieją wypisać mandatu ???Wytocze firmie proces gdyż nie mają prawa takiego,segundo:naraził mnie na stratę emocjonalną gdyż nie nie byłam w kościele na mszy za mojego zmarłego męża,tercero:informacja o pobieraniu biletu jest umieszczona na rondzie wyjazdowym do Lidla więc???trzeba by było zatrzymać się na rondzie ,przeczytać i dopiero wjechać czy ktoś przewidział ze drugi myślący któremu firma wciska mandat pytam za co weźmie i to zapłać i sikorki.
    ReviewUserIcon
    LOL

    28.06.2022 16:52

    Pracownik

    Brak biletu parkingowego. Parking jest płatny. Zależnie od parkingi albo nie ma darmowego czasu albo jest ustalana np darmowa godzina. Wystarczy wydrukować bilet w parkometrze i wyłożyć go na przednią szybę tak by był widoczny i możliwy do skontrolowania. Jeśli nie dotrzymamy tego obowiązku a będzie aktualnie kontrola na parkingu dostajemy wezwanie do zapłaty z wypisanym powodem takiego wezwania. Zależnie od parkingu albo jest droga do anulowania tego wezwania poprzez przykładowo wykazanie że się było klientem sklepu albo jest tylko możliwość czyli niepewna reklamacja. Oczywiście nadal może zostać uznana ale trudno mi oszacować prawdopodobieństwo. Do miesiąca firma ma czas na odpowiedź względem reklamacji. Po miesiącu polskie prawo mówi że jest to zawsze rozpatrzona pozytywnie reklamacja.
    ReviewUserIcon
    Monia

    26.06.2022 09:59

    Inne

    Mialo byc :sorki...
    ReviewUserIcon
    Nickowski

    21.05.2022 20:15

    Pracownik

    Widząc, słysząc i czytając to dla niektórych te parkingi stały się jakąś religią. Wielka sensacja dla Januszy, bo na płatnych parkingach wystawiają świstki. Jeden głupszy od drugiego, klient od klienta, pracownik od pracownika, nic tylko żyć tymi parkingami i modlić się do nich. Przechodzisz przez taki parking to koniecznie o nim krzycz na pół miasta i patrz się na pracownika i pociskaj swoje mądrości. Mrucz pod nosem, że musisz wziąć kawałek papierku i obraź się na cały świat za to. A wystarczy nie korzystać z takich parkingów jeśli ci to nie odpowiada i po problemie. Jedź do konkurencji, gdzie mają za darmo parking, objedź go 3 razy zanim znajdziesz miejsce, a to zajmie ci o wiele więcej czasu niż pobranie biletu. Na złość sobie zaparkuj jeszcze na drugim końcu parkingu, żeby mieć jak najdalej i narzekać. Albo nie, weź bilet w kieszeń, potem dostaniesz świstek za wycieraczkę i znowu obraź się na wszystko, zawsze biednemu wiatr w oczy. Przecież wziąłeś ten bilet.
    ReviewUserIcon
    Majk

    21.06.2022 14:08

    Inne

    spór wynika raczej z tego że kontroler jest szybszy niż klient który chce pobrać bilet
    ReviewUserIcon
    kek

    22.06.2022 13:52

    Inne

    Komentarze tutaj to nie tylko sfrustrowani klienci ale również janusze, którzy za wszelką cenę chcą udowodnić jacy oni są chytrzy i bardziej ogarnięci niż większość społeczeństwa, bo nigdy nie dostali takiego wezwania. Gorzej jak taka biedra stawia sobie te parkometry w zasadzie z dnia na dzień na parkingach gdzie nie ma problemu z miejscami - np w małym mieście czy wiosce. Po czym klienci nie przyzwyczajeni do pobierania biletów nieświadomie łąmią regulamin i dostają takie wezwania co skutecznie rujnuje opinię nie tylko zarządcy parkingu ale też samej biedrze nie wspominając o poczuciu niesprawiedliwości i bycia oszukanym.
    ReviewUserIcon
    kaem

    21.06.2022 22:33

    Inne

    Firma jest ewidentnie bandycka. Wszedłem na tę stronę szukając podstawy prawnej do a) - wystawiania wezwania do zapłaty b) - co znacznie ważniejsze, podstawy prawnej do uzyskiwania dostępu do danych osobowych na podstawie numerów rejestracyjnych samochodów. Nie znalazłem tych informacji, więc wystąpię obecnie z tymi pytaniami do UOKiK oraz do UODO. Jednocześnie potwierdzam wszelkie złe opinie o firmie, które na tej stronie się pojawiają.
    ReviewUserIcon
    Rada na walkę z taką patologią

    13.06.2022 18:18

    Inne

    Trzeba zgłosić do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), że nie spełniają żadnych wymogów w zakresie ochrony danych osobowych: brak klauzuli informacyjnych, wyłudzanie za dużego zakresu danych, nie uznawanie reklamacji, brak prawa do usuwania swoich danych osobowych, brak informacji o inspektorze itd. Trzeba zbierać dowody (np. zrzuty widoków ekranowych itd).
    ReviewUserIcon
    Coooo

    15.06.2022 12:31

    Pracownik

    O czym ty piszesz xd? Skąd ty takie informacje wziąłeś wgl?
    ReviewUserIcon
    Mieszkaniec

    26.04.2022 13:13

    Inne

    Ostatnio zaparkowałam na jednym z płatnych parkingów. Oczywiście wcześniej przez pośpiech zwyczajnie nie ogarnęłam, że parking jest płatny. Nie było mnie dosłownie 3 minuty. Wychodząc ze sklepu zauważyłam jak jakiś chłopaczek, nie ubrany w żadne ciuchy służbowe, robi zdjęcia wszystkim samochodom. Jednak nie zostawił żadnego wezwania do zapłaty. Jak to w końcu jest? Wezwania są wystawiane od ręki czy będą mnie szukać i wyślą listownie?
    ReviewUserIcon
    Mieszkaniec

    26.04.2022 15:12

    Inne

    Najpierw zrobił foto mojego auta i widziałam ten moment jak wychodziłam ze sklepu ale jakoś nie pomyślałam wtedy żeby podejść do niego i zapytać o co chodzi. Dopiero po chwili zorientowałam się, że jest znak że to jest parking płatny. Jak wsiadłam do auta to widziałam jak robi zdjęcie aut, które stały dalej. Jak wyjeżdżałam to zauważyłam, że jedno z tych aut miało bilet, a drugie nie więc już sama nie wiem o co chodzi z tymi zdjęciami. Potem postanowiłam że zadzwonię do tej firmy zapytać o co chodzi i Pan poinformował mnie że kontrolerzy robią zdjęcia a później przychodzą po upływie godziny i sprawdzają ponownie czy auto dalej stoi. Powiedział też że jeżeli nie mam za szybą wezwania to miałam szczęście i wezwanie pewnie by było jakby przyszedł po godzinie i zobaczył, że nadal tam stoję bez ważnego biletu. Mi chodziło głównie o to czy takie wezwania są wystawiane od ręki bo nie chce aby później szukali mnie i wysyłali pocztą lub ciągali po sądach.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    15.06.2022 12:29

    Pracownik

    Może tylko tablice zczytywał telefonem, a nie robił zdjęć, bo na niektórych parkingach tak jest. Dziwne że po godzinie by przychodziki i dopiero wezwania wystawiali, bo nam każą od razu jak ktoś przyjedzie i oddali się od samochodu. :P
    ReviewUserIcon
    Konasiaa.

    14.06.2022 22:48

    Inne

    A ja dziękuję firmie za rozpatrzenie mojego wniosku pozytywnie . Akurat tego dnia miałam takiego pecha, że zachorowało mi dziecko w pracy dzien pełen wrażeniem, pod koniec dnia podjechałam zrobić szybkie zakupy na weekend , I z tego wszystkiego nie wybiłam tego biletu , I jednym słowem załamka, niby 95 zł ale zbliżał się dzien dziecka.. a przy dzisiejszej infalcji + kredycie życie jest z miesiąca na miesiąc... oczywiście przeczytałem negatywne same opinie i byłam przekonana ze będę płacić za głupotę i roztargnienie. Ale dziś właśnie dostałam pozytywne rozpatrzenie mojej prośby i jestem mile zaskoczona dlatego postanowiłam coś pozytywnego napisać wśród tych komentarzy pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    M

    11.06.2022 12:25

    Inne

    Odradzam. Lepiej się trzymać z daleka.
    ReviewUserIcon
    Krystyna

    02.06.2022 11:22

    Inne

    Po wymianie kilku korespondencji z firmą apcoa (małe litery zamierzone) mającej za cel unieważnienie wezwania do zapłaty, który został mi niesłusznie zatknięty za szybę - uzyskałam wielokrotną odpowiedż, że nic nie wskóram i zapłacić muszę. Zapłacę, ale jednocześnie mam nadzieję, że ktoś z zarządu lub pracowników tej (usunięte przez administratora) firmy trafi do mnie lub do kogoś z mojej wieloosobowej rodziny (lekarzy, urzędników, złotych rączek, mechaników, budowlańców). Czekam!
    ReviewUserIcon
    Apcoa

    06.06.2022 14:21

    Pracownik

    Bardziej żałosnej odpowiedzi tu nie widziałem xD BO MOI BLISCY... Obrazuje to świetnie wszystkie problemy polskiego społeczeństwa. Kumatorstwo i korupcja. Na pewno pani dumna z siebie...
    ReviewUserIcon
    ToJa

    02.06.2022 17:45

    Inne

    Zwykłe (usunięte przez administratora) Reklamacji nie uwzględniają!!!!! Omijać z daleka!
    ReviewUserIcon
    Tomi

    25.05.2022 20:29

    Inne

    Witam, A jak wygląda postępowanie cywilne w sądzie?
    ReviewUserIcon
    ToJa

    10.05.2022 18:35

    Inne

    To zwykła firma wyłudzająca pieniądze!!!!!!!!!!!!!1
    ReviewUserIcon
    lekarz

    23.05.2022 13:41

    Inne

    raczej dane osobowe
    ReviewUserIcon
    Rafii

    20.04.2022 09:39

    Inne

    Tylko upośledzony człowiek podejmie się pracy w tej firmie
    ReviewUserIcon
    Imbus

    21.05.2022 20:17

    Pracownik

    Tylko upośledzony człowiek nie wykupi biletu mając dookoła las znaków o płatnym parkowaniu.
    ReviewUserIcon
    lekarz

    23.05.2022 13:39

    Inne

    tak sobie wmawiaj
    ReviewUserIcon
    dsk

    16.05.2022 07:50

    Inne

    Co za ludzie. Zwykłe (usunięte przez administratora) Dostałem wezwanie do zapłaty w miejsc gdzie był darmowy parking.
    ReviewUserIcon
    Apcoa

    17.05.2022 10:36

    Pracownik

    Prawdopodobnie chodzi Panu o bezpłatny parking. Który wymaga umieszczenia za przednią szybą bezpłatnego biletu. Nic w życiu darmowe nie jest.
    ReviewUserIcon
    fanka apcoa pl

    27.02.2022 01:01

    Kandydat

    Jednak na nic się zdały zapewnienia pani zatajniaczonej za samochodem chwilę po wejściu przez nas do sklepu z trójką małych dzieci ,żeby szukać dla nich bucików , że mogę się odwołać poprzez dowód zakupu. Szkoda że nam nie przypomniała żebyśmy pobrali bilet , ale cóż widocznie żerujecie na innych i ludzkiej nieuwadze. Najfajniejsze jest to że karma wraca ... za waszą chciwość też zapłacicie w tych trudnych czasach. Pozdrawiam i życzę udanych łowów lichwiarze.
    ReviewUserIcon
    precz z polskimi warchołami

    07.05.2022 16:57

    Kandydat

    Tak polaczku, od ponad dekady w niejednym Lidlu w DE robię zakupy, i na żadnym !!!! z tamtejszych parkingów nie ma parkometrów!!! Tak więc niech twoja mamusia umyje ci pusię polaczku, bo od tygodnia chodzisz z przyschniętym glutem.
    ReviewUserIcon
    ToJa

    10.05.2022 18:33

    Inne

    Co za chamstwo!!!!!
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.02.2022 21:28

    Pracownik

    Kto otrzymał wezwanie do zapłaty niech kieruję sprawę do UOKiK, to nic nie kosztuje, tak samo bojkotować sklepy na których są płatne parkingi firm takich jak ta.
    ReviewUserIcon
    Józef

    18.04.2022 16:52

    Inne

    bojkot sklepów,popieram
    ReviewUserIcon
    XDDD

    26.04.2022 13:12

    Pracownik

    To nic nie kosztuje! Za darmo tam ludzie pracują hobbystycznie będą się zajmować sprawami bandy (usunięte przez administratora) oczywiście że tak. Za darmo! Gorszej głupoty nie słyszałem.
    ReviewUserIcon
    mirek

    25.04.2022 16:26

    Inne

    Brak słów na takie firmy ,coraz więcej naciągaczy , a najbardziej cierpią biedni ludzie .
    ReviewUserIcon
    Krystyna

    25.04.2022 13:35

    Inne

    same chamstwo bo jest brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację wysłaną listem poleconym brak kultury

    Zostaw merytoryczną opinię o Apcoa Polska Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.