Opinie o APCOA Polska Sp. z o.o.
obserwując duże zainteresowanie Naszą Spółką pragniemy przywitać się z Wami w tym kanale komunikacji.
Jesteśmy firmą otwartą na opinie, liczymy się z Waszym zdaniem, analizujemy co piszecie oraz wyciągamy wnioski.
Aby móc udzielić rzetelnych odpowiedzi na pojawiające się uwagi i pytania dotyczące naszej firmy, liczymy na zachowanie kultury wypowiedzi i merytoryczne komentarze - tylko do takich możemy się odnieść.
Szanujemy Państwa opinie, jednak prosimy pamiętać, że wolność ma swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie oznacza wolności do kłamstwa i obrażania kogokolwiek czy naruszania czyjejś godności.
Analizując wpisy prosimy również od powstrzymania się od nieuczciwej konkurencji oraz nie podszywanie się pod naszych obecnych lub byłych pracowników - takie zachowania są karalne.
Wszystkie treści, które są niezgodne z prawem i te niemerytoryczne są usuwane przez administratora serwisu GoWork.pl.
Pozdrawiamy
Apcoa Parking Polska
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za opinie, chcemy się do niej odnieść i wyjaśnić sprawę. Informujemy, że wezwania zawsze umieszczane są za szybą pojazdu. Jeśli Użytkownik parkingu , który otrzymał wezwanie nie dokonał wpłaty w wyznaczonym terminie (termin płatności jest długi, wynosi aż 60 dni ), sprawa zostaje przekazana do firmy windykacyjnej. Należy spodziewać się zatem pisma w sprawie nieuregulowanej płatności. Nasza firma posiada dokumentację zdjęciową, która potwierdza zasadność wystawionego wezwania. Jeśli potrzebuje Pan dodatkowych informacji prosimy o kontakt bezpośrednio z nami : reklamacje@apcoa.pl, 22 354 83 80
@Pracodawca Wy dalej tylko jak opłacić karę. Napiszcie czy paragon ze sklepu pod którym została nałożona ta pseudo kara, jest powodem do anulowania opłaty dodatkowej.
Punkt 4 w informacjach na wezwaniu do zapłaty mówi jasno, ze opłata dodatkowa zostanie anulowana jeśli przedstawisz dowód zakupu w danym sklepie w okresie od pol godziny przed do pół godziny po wystawieniu wezwania.
a może ide z zamiarem kupna ale nic nie kupiłem i jak moge mieć paragon . fajnie będzie wyglądał handel w marketach bez klijentów ,bo takie firmy parkingowe odstraszają klijentów zawsze przedsiębiorcy starają się przyciągnąć klijenta a nie odstraszyć . Niby legalny sposób na zarobienie pieniędzy bez pracy
Naiwna Pani Karolino. Zrobiłem tak, odrzucono reklamację z uwagi na brak podstaw. Nie było rozmowy - "nie mamy pana plaszcza i co nam oan zrobi?" Potem firm windykacyjna - też nie zainteresowana skanami dowodów zakupu -> bo nie od tego są. Ten model biznesu nie ba tym polega żeby reklamację uznawać.
Pazerne sk*rwysyny. I to nie jest obraza, bo zarówno pazerność, jak i bycie bękartem stało się społecznie akceptowalne.
Możesz mieć wszystkie paragony i bilety nie pomylić się w rejestracji pojazdu a i tak dostaniesz wezwanie do zapłaty. Na stu klientów 90 zapłaci bo nie mają czasu e-mailem wymieniać korespondencji przez miesiąc lub dwa. Płacą i zapominają. Jeśli jesteś na prawie to walcz o swoje. Pseudo firmy niech się dorabiają na swojej krzywdzie a nie na uczciwych klientach. Do tej firmy nawet ciężko się dodzwonić bo na wezwaniu nie ma numeru kontaktowego a strona internetowa się nie otwiera. Musisz prowadzić korespondencję z telefonu po zczytaniu kodu z biletu. Nam się udało i łaskawie umorzono opłatę po 1.5 miesiąca wymiany argumentów. Ale ilu osobom się nie chciało. Tak się zarabia nieuczciwe pieniądze w państwie prawa. W przypadku kolejnej odmowy uznania odwołania poczekał bym na rozprawę w sadzie.
To było moje najdroższe parkowanie 15 minut przy POLO na HELU ,200 pln
Te parkingi to zwykłe wyłudzanie pieniędzy i brak prawidłowego egzekwowania reklamacji
Zaparkowałam na parkingu przy galerii Klif w Sopocie. Dostałam mandat 120 zł . Złożyłam reklamację gdyż nie miałam pojęcia, że ten parking jest płatny. Nigdy nie był. Przedstawiłam paragony, że w tym czasie robiłam tam zakupy. Olali mnie. Paragony nie wystarczą i muszę zapłacić. Parkingi przy innych galeriach MAJĄ BRAMKI. Wtedy wiadome jest, że trzeba pobrać bilet. Parking w/w żeruje na niewiedzy i braku informacji na klientach Klifa w Sopocie. WSTYD!!!!!!!
Zgadzam się, miałam taką samą sytuację. Parking bezpłatny od lat, kto by zwracał uwagę na jakieś znaki? Nie zauważyłam, że zrobiono płatny i oczywiście mandat, paragon nie wystarczy, tłumaczenie też nie, nie uchylą. Żałosne żerowanie na ludziach.
Pod raz pierwszy używałam aplikacji, automatyczne zlokalizowało gdzie jestem, i wybrałam parkomat i pobrałam bilet. Portowa 8 i Browarna 75, parkomaty są obok. Nie wiedziałam ze są różne, myślałam ze są poloczenie, bo wszyskie sklepy stoją obok, jak jeden centrum handlowy. A się okazało, ze pobrałam źle bilet( nie Portowa 8, a Browarna 75). Ale go pobrałam i miałam. Za 10 minut po pobraniu juz miałam wypisany mandat. Złożyłam reklamacje, ale oni nie mają podstaw do uchylenia nałożonej. To jakiś zart? Miałam bilet, błędnie wybrałam, bo stoją obok te parkomaty. Brak mnie słów. Czy mozna teraz coś zrobić? Ile raz wam napisać, ze miałam ten bilet, ale z parkomatu który stoi obok!!!!!!!!!! Pobrałam go błędnie przez aplikację
obserwując duże zainteresowanie Naszą Spółką pragniemy przywitać się z Wami w tym kanale komunikacji.
Jesteśmy firmą otwartą na opinie, liczymy się z Waszym zdaniem, analizujemy co piszecie oraz wyciągamy wnioski.
Aby móc udzielić rzetelnych odpowiedzi na pojawiające się uwagi i pytania dotyczące naszej firmy, liczymy na zachowanie kultury wypowiedzi i merytoryczne komentarze - tylko do takich możemy się odnieść.
Szanujemy Państwa opinie, jednak prosimy pamiętać, że wolność ma swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie oznacza wolności do kłamstwa i obrażania kogokolwiek czy naruszania czyjejś godności.
Analizując wpisy prosimy również od powstrzymania się od nieuczciwej konkurencji oraz nie podszywanie się pod naszych obecnych lub byłych pracowników - takie zachowania są karalne.
Wszystkie treści, które są niezgodne z prawem i te niemerytoryczne są usuwane przez administratora serwisu GoWork.pl.
Pozdrawiamy
Apcoa Parking Polska
Jesteście nierzetelną, pozbawieni kultury słowa i narażającą mieszkańców przeróżnych miast na wyłudzenia, zastraszania i znieważenia wyłącznie dla otrzymania własnych korzyści.
w odpowiedzi , pytam co zrobić z taką sytuacją, gdy moja reklamacja została załatwiona pozytywnie, w sensie , że mandat był nałożony niesłusznie ? informacja o tym przyszła na meila 04.03. 2024 z prosba o podanie danych do zwrotu 95 zl, i jak do tej pory nie otrzymałem zwrotu , wszystkie dane wysłałem na meila zwroty...., czyżby tak dużo było zwrotów, że firma nie może się ogarnąć i zaplacić niesłusznie pobrane ode środki ? a może ktoś kombinuje, że ja zapomnę ? niestety nie, nie zapomnę i to ja oddam do urzędu skarbowego nie zwróconą mi kwotę.
Mandat to mogą wystawić organy, które mają do tego prawo. Oni co najwyżej mogą poprosić o zapłatę.
Widzę, że skasowano nasz post - więc po raz kolejny - nie wystawiacie paragonów za otrzymane opłaty dodatkowe i sprawa zostanie zgłoszona do KAS.
W głowie się nie mieści, że takie działania mają miejsce. Pisać od razu do UOKiK. Omijam te parkingi, skoro sklepy dopuszczają coś takiego, niech się nie dziwią, że klienci pójdą do konkurencji.
Niestety miałam do czynienia z tą firmą, nalicza opłaty za parkowanie w miejscu, gdzie jest brama, przy której odbiera się towar, wysłałam skan fv za zakup mebla, niestety reklamacja nie została uwzglęndiona, a teraz firma windykacyjna przesyła ponaglenia do zapłaty. Firma, która żeruje a nie pracuje. nie polecam nikomu mieć z nimi do czynienia
Jest oferta na stanowisko kontrolera opłat parkingowych. Nie dają firmowego auta tylko trzeba mieć swój. Zwracają koszty eksploatacji j płacą za paliwo?
Zwracają o ile masz cierpliwość wojować z nimi i się przez 3 miesiące upominać o rozliczenie swojej faktury. Mi za bilet miesięczny potrafili oddawać po 3 miesiącach bo ciągle były wymówki "że wysłane,że księgowość zamula,że się zgubiły,że wyślą dzisiaj." A tak poza tym mówiąc to omijaj te firmę szerokim łukiem. Są dużo lepsze możliwości pracy niż ta firma
Masz rację, bycie wiernym i posłusznym w tej firmie to zasilenie kolejki psychologów. Odradzam pracę w tej firmie... Nie liczy się człowiek a kasa.
Ja pracuje w tej firmie od prawie 3 lat, nigdy nie miałam problemu z rozliczeniem faktury. Pieniądze otrzymuję odrazu po okazaniu faktury za paliwo. Inny pracownik jeździ autobusem, kupuje miesięczne bilety, pieniądze też mu są oddawane w ten sam dzień co przyniesie fakturę.
Firma ma gdzieś klienta, nie odpisują na maila, nie odbierają telefonów. Chyba, że ktoś ma ochotę posłuchać wątpliwej jakości muzyki, to telefon na infolinie taka możliwość zapewnia.
Przestawię teraz sytuację, która wydarzyła się na parkingu w Katowicach(Silesia City Center). Bilet został pobrany i umieszczony za szybą. Podczas pobierania biletu omyłkowo ostatni symbol numeru rejestracyjnego został źle wpisany. Chciałbym podkreślić, że według regulaminu nie ma obowiązku umieszczaniu biletu za szybą. Po powrocie na parking za wycieraczką było wezwanie do zapłaty za brak biletu.Wezwanie do zapłaty zostało wystawione przez kontrolera pod pretekstem (usunięte przez administratora) Jest to czyste (usunięte przez administratora) i naciąganie.
System wprowadzania rejestracji jest po to żeby nikt po darmowym czasie nie przyszedł i nie wyłożył kolejnego darmowego biletu - zwyczajnie numer rejestracyjny będzie na X godzin miał zablokowaną możliwość pobrania takiego biletu. Niestety wiele osób wychodzi z założenia, że jak specjalnie wpiszą literówkę to przejdzie i potem pobiorą kolejny np. na już poprawny lub z kolejną literówką - stąd też prawdopodobnie takie rzeczy są wyłapywane i nakładają tą opłatę - myślę, że po złożeniu reklamacji i weryfikacji, czy nie było nadużyć to anulują.
No to trzeba było wpisać poprawny numer xD skąd kontroler ma wiedzieć dlaczego masz nie odbity samochód w systemie jeśli skanując rejestrację widzi jedynie że ta konkretna rejestracja jest nie wpisana? No może trochę logicznego myślenia?
Dziś żona dostała mandat w Zduńskiej Woli 95zł,nie była wgl świadoma że jest to parking płatny,znak był tylko jeden bardzo mało widoczny,podobno już wszędzie są płatne nawet pod biedronką także radzę uważać a firmie Apcoa proponuję umieścić tablice informacyjne i jakiś cennik bo teraz to jest oszukiwanie i wyłudzanie pieniędzy,.
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie po 48h. Mandat anulowany
Dziś - Płońsk, lidl ul. Żołnierzy Wykletych, otrzymałam wezwanie do zapłaty od firmy apcoa, pomimo, iż za szybą pojazdu był umieszczony ważny bilet parkingowy. Lidl wspólnie z apcoa wyłudzają pieniądze od klientów.
Zgodnie z regulaminem napisałem merytoryczną reklamacje, sprawę poparłem paragonem - decyzja o anulowaniu kary przyszła mniej więcej po tygodniu. Całkiem profesjonalnie wszystko załatwione. Dziękuje.
Skoro Junior Contract Manager może mieć – Przynajmniej według ogłoszenia – docelowo szkole średnia tylko skończona to absolwent studiów wyższych ile zarobi? Zakładam, że jak mam studia wyższe, a tam piszą że są Mile widziane, to zarobię więcej, ale może się mylę?
Obowiazek wystawienia biletu parkingowego za szybę samochodu przez klientow sklepow przynosi wiecej szkód niż korzyści. Zastanawiam się czemu ten obowiązek ponoszą klienci a nie pracownicy parkingów. Kontroler firmy APCOA przyjezdza w biały dzień na parking pod sklepem o godz 10:30 w piątek wielkanocny kiedy jest ruch w sklepie i kasuje "Mandaty" po 95 Pln. Za ok 1 minutę pracy. Uważam że powinien jest sprawdzić dwa razy z odstępem czasowym. Przecież to żaden problem przy pierwszej kontroli najpierw zarejestrować samochód i po godzinie wystawić bilet! Uważam że obowiązek rejestracji aut pod sklepami powinien być po stronie operatora a nie klienta gdyż operator pracuje na parkingu, posiada wiedzę i kwalifikacje. W końcu chodzi o usunięcie aut osób które parkują dlugo i bez zakupów a nie robienie tzw. "szybkich pieniędzy" na klientach sklepów poprzez stosowanie "chwytu na bilet". Obecne procedury skłaniają ku myśleniu ze człowiek ma doczynienia z organizacją kryminalną robiącą tzw. "szybkie pieniądze" poprzez nakladanie obowiazku rejestracji pojazdów na klientów pod sklepami, szpitalami i wszedzie tam gdzie kazdy musi zaparkować samochod kasując 95 Pln za minutę pracy.
Witam chciałabym przedstawić swoją sytuację przyjechałem do galerii pobrałem bilet darmowy na puł godziny.Przychodzac do samochodu zauważyłam opłatę dodatkową w wysokości 150 zł .przelroczyłem czas parkowania o 5 minut.Jest to naciągania ludzi.Co to za bezprawie.Co się w tym kraju wyrabia.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w APCOA Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy APCOA Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 187.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w APCOA Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 171, z czego 9 to opinie pozytywne, 67 to opinie negatywne, a 95 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy APCOA Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w APCOA Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.