W odpowiedzi na pojawiające się pytania spółka informuje, że nie zwolniła pracowników z powodu COVID. Wynagrodzenia są płacone w terminie, są także wypłacane premie. Zatrudnienie w spółce w 2019 wzrosło o 13 osób w stosunku do roku ubiegłego, a do końca czerwca 2020 zwiększyliśmy zatrudnienie o 13 pracowników. Obecnie prowadzone są rekrutacje na 5 dodatkowych etatów na magazynie oraz na dodatkowe 14 stanowisk sprzedażowych i administracyjnych.
(usunięte przez administratora)
Zgadzam się z Tobą w 100% ???? Idealnie ujęte każde słowo opisujące panującą tam sytuacje.
Biorę udział w rekrutacji i mam pytanie czy firma miała zwolnienia podczas COVID ? Czy jest stabilna? Czy płaci w terminie i czy są premie? U mnie teraz pracodawca nie zapłacił wynagrodzeń za 2 miesiące i muszę znaleźć inną pracę.
Szkoda, że firma nie odpowiada tu na pytania, ale to chyba nie to miejsce, jak widać. Zapytam na rozmowie
Czy jest jakiś dział, w którym przyrost procentowy w ciągu ostatnich dwóch ostatnich lat jest większy niż w hr/kadrach?
No zatrudniamy , zatrudniamy. Ludzie zwalniają się w takim tępie , że trzeba zatrudniać . Szkoda tylko , że zwalniają się ci kumaci .
policz ile zatrudniliśmy a ile odeszło to wtedy porozmawiamy, problem z liczeniem? Firma jest spoko, odchodzą tylko ci, którzy są leniami i nie są w stanie pracować
W tej firmie podwyżki nie dostaniecie, przy zmianie umowy brak podwyżki. Corocznych podwyżek tez brak. Atmosfera w tej firmie jest nie do zniesienia. (usunięte przez administratora)
Miła atmosfera.
Standardowe. Aczkolwiek na moje pytania nie bardzo chcieli odpowiadać. Finalnie nawet nie zadwonili powiedzieć "za duzo Pan chciał" albo "za słaby Pan jest" :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
(usunięte przez administratora)
Zgadzam się - śmieszna firma, która traktuje ludzi jak śmieci - obniżają wynagrodzenia i kupują nowe samochody dla zarządu ????
No cóż, firma giełdowa - trzeba się liczyć z tym, że interes akcjonariuszy jest ważniejszy od interesów pracowników. Co do Jaguarów, nie zakup a leasing. Samochód jak samochód, wcześniej przecież były m.in Mercedesy, BMW czy A8. Chyba nikt nie pracuje w firmie gdzie Zarząd jeździ gorszymi samochodami niż przedstawiciele?
No niestety, podejście kadry zarządzającej do pracowników,, szczególnie tych z długim stażem z roku na rok coraz bardziej żenujące. Samej wypowiedzi nie znam ale czego się po kimś takim spodziewać. Ogólnie (usunięte przez administratora) i km mułu.
Zgadzam się z Tobą
Jak czytam te wszystkie opinie to wierzyć się nie chce że można być tak sfrustrowanym .Ludzie nie dość że firma zatrudnienia mnie podczas covidu A łatwo pracy znaleźć nie bylo,to jeszcze tak kompetentnej i uczciwej kadrowej/rekruterki w życiu nie spotkałam. Tak mowa tu o Pani JF i nie jest moja koleżanka od razu uprzedzam
Super! Firma zatrudnia bo ma taką potrzebę.. Covid nie ma tu nic do rzeczy. Musisz być bardzo spostrzegawczy skoro w trakcie rekrutacji jesteś w stanie tak dobrze poznać drugiego człowieka. Bierz się szybko do roboty, takich nam trzeba.
(usunięte przez administratora)
dajcie jej w końcu spokój, stara się ruszyć nasz wózek, a tu tylko hejcik.
Hejcik , bo rusza wózek na wstecznym. Już jeden dział , który działał sam w sobie bez zarzutu , wykoleiła.
ludzie zlitujcie się, to portal dla frustratów... Jak zwolnili to może mieli argumenty. Przecież firma działa i nadal tu pracyjemy. Nie ma masowych zwolnień i gnojenia ludzi jak w innych firmach. Jeżeli tak wam źle to czemu to siedzicie???
Argumenty? "Bo zupa była za zimna" albo lepsze... "szafa źle stoi". Na pewno były jakieś mądre.
buty, drzwi, itp. to tematy zastępcze. Mi jest dobrze i tyle.
Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na temat godzin pracy w biurze? Trzeba robić nadgodziny?
@serwisant Skąd ty człowieku wyskoczyłeś .To twój wpis jest żenujący i TWOJA OSOBA , a nie ta Pani. Tak profesjonalnej , pomocnej i życzliwej pracownikom kadrowej jak ta Pani jeszcze nie spotkałem. I domyślam się ,że większość pracowników Firmy dołączy się do mojej opinii .
(usunięte przez administratora)
Zaangażowanie jest, fajni jesteśmy... Czy to ma być wystarczajace do tego żeby przyjmować obecne zmiany bez jakiegoś ale? Może potrafimy pchać ten wózek, to po co sami chcemy go wykoleic. To miejsce to może jedyne na frustrację bo nie można w tak otwarty sposób pokazywać jej jak pokazuje się nam gdzie nasze miejsce.... Szacunek ma działać w dwie strony. Skłócenie wewnętrzne nam nie pomoże ale eliminowanie osoby której wiele zawdzięczamy w takim tempie budzi obawy kto następny.
Jeden lęka się Jednej, Inni obawiają się Jednego. Taki kolektyw strachu. Aż zaskakuje, że Oni, nie lękają się kompromitacji i niestety uzasadnionej krytyki w oczach Wszystkich. Każdego dnia umierają marzyciele i każdego dnia można stać się lepszym, oby nie za późno.
Ja poproszę o info o stanowisku Product Managera. 1. W ofercie mowa jest o doświadczeniu w branży instalacyjno-grzewczej. Jak należy to rozumieć? Czy wystarczą studia inżynierskie bądź magisterskie HVAC? Czy potrzebne jest coś więcej? Czy planowane są jakieś szkolenia merytoryczne w tym zakresie? Czy ktoś, kto Managerem nie był dotychczas ma szanse na takie stanowisko? 2. W jakim stopniu należy znać narzędzia marketingowe? Co pracodawca ma tutaj na myśli? 3. Czy szkolenia i prezentacje będą odbywały się tylko w kraju, czy też Product Manager ma odbywać wizytacje zagraniczne? Tu pytanie, czy mają to być tylko targi? Czy też spotkania u klienta? Zasadniczą kwestią jest na ile to stanowisko ma dotyczyć tylko produktu i strategii wdrażania a na ile to tylko kwestie stricte handlowe a pracodawca ma problem z rekrutacją i zmienia nazwę stanowiska z typowego handlowca, by zwiększyć zainteresowanie potencjalnego ochotnika? 4. Jeśli dotyczy to podróży służbowych, to ile to ma być czasu pracy i jak jest taka praca rozliczana później finansowo i godzinowo? 5. Na jakie narzędzia pracy można liczyć? 6. Jak kształtuje się wynagrodzenie i premie? 7. Czy podczas rekrutacji sprawdzana jest wiedza techniczna, jeśli tak, to w jakim zakresie? Co jest absolutnym minimum technicznym? 8. Raportowanie do przełożonego-w jakiej formie i na jakich zasadach, co jest wymagane tak naprawdę? 9. Czy pomijając sytuację COVID można liczyć na pracę zdalną i jeśli tak, to w jakim wymiarze czasowym? 10. Czy realizowanie Polityki Jakości to również papierologia związana z pisaniem procedur na tym stanowisku?
to stanowisko jest srticte produktowe, pracuję na takim. Szkoli się pracowników i klientów także poza granicami. Są wyjazdy służbowe, w zależności od ilości szkoleń. Wdrażam nowe produkty. Nie ma samochodu służbowego. Premia jest zależna od wyznaczonych zadań. Wiedzę techniczną mogę rozwijać,
A jak z godzinami pracy? Wyrabiasz się w standardowym czasie 8-16, czy trzeba robić nadgodziny?
Czy oni w ogóle odzywają się do kandydatów?Mam wrażenie że ogłoszenie sobie wiszą bo tak należy...
czy rekrutacja na stanowiska: "Specjalista Obsługi Klienta" oraz "Koordynator Procesu Obsługi Reklamacji" są już może rozstrzygnięte?
Tak. Jeśli nikt z HR się nie kontaktował, to znaczy, że kandydatura nie była brana pod uwagę.
Czy hr nie ma co robić tylko usuwa posty? Precz z cenzurą!
(usunięte przez administratora)
Jakie mogą być zarobki na stanowisku specjalista ds.Procesu I obsługi Reklamacji ? jaka atmosfera i warunki pracy. Opłaca się wgl wysyłać CV i poświęcać czas?
Haha ... fajna , niemalże rodzinna atmosfera ... ktoś chyba pomylił profile firm , bo to na pewno nie o Ferro. Po twoim wpisie sądzę , że nie jesteś Pracownikiem tej firmy , albo nieźle ci płacą za umieszczanie takich opinii. Szkoda , ale rzeczywiście ludzie odchodzą i będą odchodzić , jeśli dalej będzie przyzwolenie zarządu na prowadzenia własnej polityki przez osoby bez odpowiednich kwalifikacji , pseudo managerów i pseudo kierowników (przynajmniej dwóch RKS). Coraz większe ciśnienie , coraz mniej dostrzegania człowieka w drugim człowieku , a do rodzinnej atmosfery daleka droga.
...apropo zblazowanych pracowników z branży Ci nie przyjdą z dwóch powodów: 1.Nie te pieniądze za wiedzę i relacje 2.Mają większe ambicje niż rozwozenie ulotek,żebranie o zamówienia oraz sztuczne nabijanie statystyk żeby dyr.miał swoje sukcesy u prezesów.
Albo nic nie wiesz o pensji w Ferro albo jesteś błaznem,który nie robi planów.Co tu jeszcze robisz?Idźł do innej firmy,zapłacą ci więcej za "wiedzę i relacje"tyle w temacie
Oczywiście, źe pracuję w Ferro a piszę bo nie mogę uwierzyć, że ktoś pisze takie brednie w komentarzach. O co chodzi w tym niedostrzeganiu człowieka w drugim człowieku? Jakiś przykład?
Prawdą jest, że w Ferro jest lepiej niż w innych podobnych firmach branży (Perfeximie, Invenie czy z sanitarki w Deante lub Kuchinoxie), mamy mniejsze regiony, w miarę dobre narzędzia itp., ale jeśli kreujemy się na lidera rynku, to oczywiste jest, że pracownicy oczekują aby było widoczne to również w warunkach pracy i wynagrodzeniu. Bo niestety prawdą jest, że wiele osób odeszło właśnie ze względu na pieniądze. A tradycyjne już oferowanie podwyżek z chwilą złożenia wypowiedzenia jest po prostu nie fair, wobec tych, którzy zostają. Bo pokazuje, że jesteśmy tylko narzędziem do realizacji wyniku a nie wartością, którą wnosimy do firmy. Dlatego wiele osób zdobyło jakąś wiedzę, znajomości i przeniosło się do bardziej specjalistycznych firm, często producentów, którzy oferują lepsze warunki.
Masz dużo racji w szczególności co do RKS-ów , przygotowanie tych dwóch, o których piszesz jest porażające, obaj totalnie nie nadaja się na te stanowiska. Zero predyspozycji ani umiejętności o kompetencjach nie wspomnę. Jeden z nich otwarcie mówi, że do póki trzymają to siedzi, a przepracowywać się nie ma zamiaru.
Zapewne mówisz o tym, który otwarcie mówi o swoich pasjach w oddychaniu? Tak, temu Panu już podziękujemy...
Moim zdaniem zarobki za obsługę procesu reklamacji musza byc zacne bo reklamacji jest od groma i tendencja raczej będzie tylko wzrostowa.
Procentowo poziom reklamacji może utrzymywać się na tym samym poziomie, ale rosnąca rok do roku sprzedaż sprawia, że ilościowo reklamacji jest więcej. Na tle konkurencji i tak wyglądamy nieźle...
Witam Proszę o informacje dotyczące stanowiska Przedstawiciel Handlowy: -jaka podstawa netto -ile wizyt dziennie -jaka flota i na jakich zasadach (auto obklejone, z kratą, gps)? -jakie są formy raportowania? -czy chętnie przyjmuja ludzi spoza branży? -plany realne?
- podstawa ( negocjujesz ) - wizyt min 7 ( ale czasami zrobisz mniej , a czasami więcej. Efekt finalny się liczy ) - flota Opel Astra IV ( w trakcie wymian na Astra V ). Wcześniejsze auta bardziej oklejone, nowsze mniej. Flota na 3 największe sieci stacji ( w sensie 3 karty i tankujesz gdzie chcesz ). GPS - owszem. Zasady.....- zadowalające. - raport generuje się automatycznie z systemu więc nie siedzisz po pracy i nie dłubiesz tabelek. - przyjmują ludzi spoza branży. Jak ktoś dobrze wypadnie na rozmowie to chętnie. - plany realne, bez kosmicznych przyrostów. Ogólnie warunki pracy PH są dobre. Jak ktoś przechodzi z jakiejś typowej korpo to doceni tu warunki pracy.
Dzięki za podpowiedź. Negocjowanie podstawy zaczyna się od dwójki czy od trójki na okresie próbnym? po trzech miesiącach na ile można liczyć? z auta mozna korzystać prywatnie? jakieś limity? kierownik/dyrektor regionu mazowieckiego w porządku czy terroryści?
Przyjmują spoza branży bo nikt z branży nie chce do nich przyjść,korpo treningi,kołczingi z oderwanym od rzeczywistości kierownikiem,na rozmowie kizia mizia nie wspomną słowem o tym.Firma sama w sobie fajna. Pensje,socjale na czas.Tu wszystko elegancko. P.s. jest to S.A. giełda wynik itp.
Piszesz o dodatkach do wynagrodzenia i pakiecie socjalnym. Czy mógłbyś rozwinąć tą myśl i dodać jakie zakres obejmują? Są bony na święta lub dofinansowanie do wypoczynku letniego? Takie bonusy, które podnoszą wysokość wynagrodzenia są istotnym punktem przy podejmowaniu decyzji o zatrudnieniu.
Na obecne czasy pensja jest średnio niższa,wiele firm wiecej płaci ale praca na takim asortymencie nie jest wymagająca,więc rotacja wynika z tego ze pracownicy spoza branży na Ferro uczą sie,a następnie uciekają do innych firm z branży za większą kasę,a Ferro nie ma narzędzi żeby ich zatrzymywać wiec tym sposobem zasilają np. konkurencję.Więc jeśli chcesz się przyuczyć to warto.
Piszesz że 4 z przodu spokojnie można zaczynać, ale netto czy brutto? Oto jest pytanie...
Netto oczywiście, tu jest duża rotacja pracowników, i ciągle kogoś rekrutują więc jak się dobrze sprzedasz to ugrasz.
przy każdym ogłoszeniu jest napisane, jest dodatek do urlopu, multisport, opieka medyczna i 2 dodatkowe dni wolne
Napiszcie proszę jak wygląda rekrutacja na stanowisko w finansach/księgowości. Na jakie wynagrodzenie można liczyć? Jaka atmosfera pracy? Czy tak duże zapotrzebowanie na pracowników to wynikowa zwolnień/odejść, czy faktycznie firma się rozwija i potrzebne jest poszerzenie liczebności kadry? Od kiedy planowane jest zatrudnienie?
Jakiego wynagrodzenia można oczekiwać na starcie w reklamacjach i jaka szansa na premie i awans?
Jak wygląda praca w Ferro obecnie? Czy w związku z pandemią podejmowane są działania typu zwolnienia pracowników, obniżanie wynagrodzenia? Czy prowadzone są w firmie szkolenia podwyższające kompetencje? Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać w kontekście prowadzonych rekrutacji i od kiedy planowane jest zatrudnienie na poszczególne trzy stanowiska pracy? Jak wygląda kwestia wdrożenia nowego asortymentu?
Dziękuję za info @Worker. Napisz proszę coś więcej - na przykład odnośnie wynagrodzenia na stanowisku Specjalista Obsługi Klienta. Ponadto jak przedstawia się kwestia wynagrodzenia na okresie próbnym i później - po okresie próbnym, czy jest to ta sama kwota lub ewentualnie jaka jest różnica? Czy przewidziane są premie miesięczne, kwartalne, roczne dla tego stanowiska? Jakie są perspektywy awansu i podwyżki wynagrodzenia i w jakiej perspektywie czasu można się tego spodziewać? Czy pracuje się w małych pomieszczeniach - na przykład 3-4 osoby czy dużych typu open space? Ile wynosi dodatek urlopowy? Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku - to znaczy jakie konkretnie? Z jakiej opieki medycznej korzysta się w Ferro i co zawiera taki pakiet medyczny, czy jest w nim również dentysta?
Czy Wigilia jest dniem wolnym od pracy w firmie Ferro S.A.? Jeśli nie, to jak to wygląda, są skrócone godziny pracy?
Zawsze jest wolna, podobnie jak Wielki Piątek. Stąd w ogłoszeniach pojawia się informacja o 2 dodatkowych dniach wolnych.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ferro S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Ferro S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ferro S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ferro S.A.?
Kandydaci do pracy w Ferro S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.