No domowi nie składają hahah elektro zapłaty
Czy ktoś może powiedzieć o warunkach jakie są w oddziałach ? Jakie podstawy, realne premie , współpracownicy. Oddziały również tak kiepsko ?
Serwisy tu i tam
Najgorszy pracodawca u jakiegko było mi dane pracować, wracam codziennie zmęczony przez wieczne ujadanie się z klientami przez telefon. W call center jest duża rotacja, mimo to koledzy z biura bardzo mili i pomocni. Zarobić też można, jak się chce. Praca dobra dla osób, które są silne psychicznie...
Pracodawca dobry tylko ludzie po drugiej stronie sluchawki meczący, po prostu trzeba sie nauczyc z nimi rozmawiac
Ja to chwalę pracę w GNB. Dużo doświadczenia można zdobyć i poznać wspaniałych i otwartych ludzi z Twojej branży.
Zdecydowanie nie polecam pracy w centrali- hipoteki. Osoby zarządzające, zero wiedzy, umiejętności oraz brak kontaktu z pracownikiem. Pani (usunięte przez administratora) która wprowadziła żenujący sposób zarządzania, podwyżki na zasadzie lubię nie lubię. Jedni zarabiają ok 4000 brutto A inni 2400 brutto. Co wprowadziło flustrację wśród pracowników. Atmosfera tragiczna. Brak szkoleń, pomocy że strony pracowników. Zaliczka - szkoda pisać.
Zgadzam się, praca w centrali Jest straszna,podstawa jak w sklepie spożywczym, chociaż tam pewnie więcej zarabiają, kika lat temu były chociaż premie sensowne a teraz .... O podwyżce nie ma mowy, liczy się tylko efektywność z axcessa. Brak kaw, herbaty, firma jedynie dsj dystrybutry z wodą. Aktualnie szukam nowej pracy i mam nadzieję że moja współpraca z back office się skończy jak najszybciej.
Nie polecam nie idzicie na żadne szkolenia każą zwracać środki po szkoleniu 1500 PLN nie warto szkoda czasu i waszych pieniędzy.
Od dwoch lat pracuje i nie mam powodow do narzekania. Firma jest uczciwa i w porządku. Zarobki są ok, skoleń bardzo dużo.
Praca na infolinii w Getinie jest lepsza niż standardowe call center (bardziej "kameralny" open space"), z tego co wiem na sprzedaży można nieźle zarobić. Ale inne kampanie (np. obecna aktualizacja danych i pozyskiwanie zgód marketingowych) są tak nieprzejrzyste co do wynagrodzenia, że ludzie uciekają. Pracodawca na rozmowie obiecuje premie uznaniową do 1200 zł brutto, a jak przychodzi co do czego okazuje się, że najlepsi pracownicy dostają maks 600 zł premii. Więcej - jakiekolwiek prośby o informacje na temat tego jak liczona jest premia są zbywane przez przełożonych. W efekcie człowiek nigdy nie wie ile zarobi. Podstawa to 2200 brutto....Takie wynagrodzenie za pracę z klientem na słuchawce jest śmieszne. Klienci nieraz bywają niemili, a procedury bankowe (np. weryfikacja telefoniczna) nie ułatwiają sprawy. Ogólnie - praca dla wytrwałych psychicznie.
Jeśli 2200 to śmieszna kwota, to pewnie p.Jola ma mętne pojęcie jak pracuje się ciężko, fizycznie w innych zawodach. Gadać do słuchawki to chyba nie filozofia.
Zenujace ze 2200 brutto to dla ciebie duzo. Za prace, ktora Pani Jola wykonuje 3 netto to za malo. Klienci dzwonia na infolinie w ostateczności. To jaka wiedze ona posiada to tylko ja wiem . Ona musi wiedziec to co oddzial i to co franczyza. Tu nie moze odeslac kogos w jakies miejsce. Musi odpowiedzieć na pytania lub wyjasnic roszczenia. A roszczenia sa często,bo leca w (usunięte przez administratora) na kazdym kroku. Wezmy pod uwage leasing. Nikt nie jest w stanie wyjasnic gdzie sa zwroty praw do auta na rzecz wlasciciela po splacie. Ludzie placa nafal ubezpieczenia aut mimo,ze z nich nie korzystaja,a auta sa stare,bo nie sa w stanie uzyskac zwrotu wlasnosci.
Twój wpis na tym forum wskazuje, że praca na infolinii w Getin Noble Bank jest bardzo odpowiedzialna i wymaga dużo nauki i zaangażowania. Jednak kwestia wynagrodzenia jest dyskusyjna. Rozumiem, że obecna wysokość pensji na tym stanowisku Ci nie odpowiada, ale może są osoby, które są z niej zadowolone.
Filip, chyba kpisz. 2200 brutto to bardzo mało jak na Warszawę. Obecnie pracuję na innej infolinii, niebankowej i podstawy dostałam 3600, a nikt mnie przez słuchawkę nie wyzywa, sam dojdź do odpowiednich wniosków.
Tylko się tak wydaje trzeba mieć wiedzę nie każdy się nadaje do takiej pracy . Machanie łopata tez niby nie jest ciężkie a nie przyjmą byle kogo
Getin, ah Getin. Wszędzie wiadomo, ze sytuacja w banku nie jest kolorowa. Krojenie kosztów, przychodzenie do pracy z własną kawą, herbatą (dobrze, że woda jest chociaż), opóźnione przelewy, brak integracji - no można jakoś zrozumieć, nie mam bólu. Ale natychmiastowe obciążanie opłatą za prowadzenie konta (gdy wpływa wynagrodzenie unika się opłaty 50 zł - o zgrozo) po złozeniu wypowiedzenia jest troszkę słabe. Sam fakt napisania tego komentarza wynika z tego, że pit który został wysłany - wydrukowany jest obustronnie (druga kartka jest "do góry nogami") na skali pomniejszenia 4 strony na 1 arkusz - wstyd, w ogóle nieczytelne. A i o rozwiązaniu za porozumieniem nie ma mowy - trzymają pracownika na okresie wypowiedzenia 3 miesięcy tak aby nie mógł przejść do konkurencji :)
Dziwny sposób myślenia i spostrzegania. redukowanie kosztów dotyczy każdej firmy instytucji rzecz normalna załóż swoją działalność to przejrzysz na oczy i zapewniam cię że też zrobisz cięcia . Chyba musisz dorosnąć i nabyć większego życiowego doswiadczenia
Widzisz, w tym rzecz, że nie muszę dorastać jak to opisałeś tylko mogę zmienić firmę na lepszą. Tak też uczyniłem i wyraziłem swoją opinię na temat firmy w której pracowałem, a Ty opiniujesz na mój temat (nie wiem w jakim celu) nawet mnie nie znając... Wysłanie takiego dokumentu, wydrukowanego w ten sposób to wstyd dla firmy i brak szacunku do byłego pracownika. Co do redukcji kosztów, przekazałem informację jak to wygląda od wewnątrz, nikt o takich rzeczach nie informuje. Dla niektórych takie kwestie są istotne. Nie wspominam nawet o czystości toalet. Jeśli rozmawiam ze specjalistą od PR prośba o oficjalne pisanie w imieniu firmy w innym wypadku nie będę kontynuował konwersacji.
Nie polecam.
Co konkretnie wpływa na Twoją opinię o Getin Noble Bank jako pracodawcy? Warto, żebyś jednak zdecydował się na podanie rzeczowych argumentów na ten temat. Każdy z nich będzie cenny dla innych osób chcących dowiedzieć się jak najwięcej o tym pracodawcy przed aplikowaniem do niego.
Myslakam,ze opinie sa przesadzone - nie sa
Od jakiegoś czasu pojawia się ogłoszenie o rekrutacji na stanowisko w HR. Pojawia się i znika co kilka miesięcy. Sposób aplikowania: wyślij mail z CV. Zero potwierdzenia przyjęcia dokumentu, zero komunikacji z kandydatem, nie mówiąc o zwykłym podziękowaniu za udział w procesie. Nikt nawet nie pomyśli, żeby stworzyć automatyczną odpowiedź: "odpadłaś/eś, dziękujemy". Doświadczenie kandydata fatalne. Prawdopodobnie nikt, kto już raz doświadczył "kontaktu" z tym pracodawcą nie zrobi tego kolejny raz i ta opinia będzie się rozprzestrzeniać. Obciach, GNB. Dzisiaj już nie rekrutuje się w taki sposób. Źle to robicie. To kolejne pole złych doświadczeń z Wami. Poprzednio sparzyłam się na fatalnej obsłudze leasingowej. Nigdy więcej.
(usunięte przez administratora)
Jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia co do pracy bądź zachowania któregoś ze współpracowników, które mają znaczący wpływ także na innych, to może warto to po prostu zgłosić odpowiednim osobom w firmie. Rozumiem, że piszecie z perspektywy osób pracujących w Getin Noble Bank?
Zależało mi znaleźć dobry staż, bez wątpienia mogę powiedzieć, że to miejsce jest super, wszyscy piszą o dobrym klimacie, to ja to potwierdzam!
dobra firma, fajna praca, warunki całkiem spoko, polecam
Czy mógłbyś bardziej szczegółowo napisać o pozytywnych aspektach pracy w Getin Noble Bank? Jesteś zadowolony z zatrudnienia, więc osoby zainteresowane pracą chętnie dowiedziałyby się o wynagrodzeniu i dodatkach jakie oferuje pracodawca. Czy można brać udział w szkoleniach, a firma inwestuje w pracownika i wspiera go w karierze?
Pracuję kilka miesięcy i jestem całkiem zadowolona, miły klimat
Najgorszy pracodawca u którego miałem okazję pracować.
Bardzo fajna stmosfera w biurze i ciekawe skzolenia. Kasa zupełnie dobra.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Getin Noble Bank S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Getin Noble Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Getin Noble Bank S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 3 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Getin Noble Bank S.A.?
Kandydaci do pracy w Getin Noble Bank S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.