Opinie o Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Administrator

Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. z siedzibą w mieście Cieszyn zatrudnia na stanowisko Inspektor BHP. Czy ktoś był już na rozmowie i podzieli się wrażeniami?

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Firma wymaga wypełnienia 30 minutowego testu rekrutacyjnego przed rozmową. W zależności od jego wyniku zaprasza na dalsza rekrutacje, mnie zaproszono. Obiecywali Feedback w przeciągu 2 tygodni. Mija 3 tydzień i cisza. Rozumiem co oznacza brak odpowiedzi, jednak jeśli wymaga się od kandydata żeby na wstępie robić jakiś test i marnować jego czas, to może warto byłoby wysłać e-mail z automatu aby poinformować, że kandydatura została odrzucona? Nie polecam marnowania swojego czasu na rozmowę.

Zuzanna
Inne
@Kasia

A czego dokładnie dotyczy taki test, pamiętasz chociaż kilka pytań z niego? Ile pkt trzeba osiągnąć żeby dostać się do kolejnego etapu? Ten feedback zapewniali nawet w przypadku rezygnacji z kandydata?

Pracownik
Pracownik

+ ( zależy od sklepu): Fajna załoga, wysoka współpraca, ok kierownicy i koordynatorzy (zależy od działu/sektora), praca ogólnie nie najgorsza, wymaga zaangażowania i chęci, ale jeśli masz ludzką załogę będzie to popłacać - (centrala) Centrala owszem chwali pracowników za wyniki, ale nie przekłada się to na podniesienie płacy względem warunków ekonomicznych. Chwali się że jest liderem zatrudnienia.... chociaż regionalnie w filiach konkurencji, można znaleźć lepsze warunki na start, niż w LM ze stażem 2-5lat - (od sklepu!!!) Nowi pracownicy, dostają nie wiele niższą pensje od pracowników ze stażem(>5lat)/ potencjałem rozwojowym/wydajnym/kompetentnym pracownikiem, prośby od kierowników by nowi pracownicy nie rozmawiali z starszymi stażem, ile oni dostają. +bony świąteczne (worksmile)imprezy pracownicze, szkolenia wyjazdowe, szkoła remontu

Irena
Inne
@Pracownik

Taki nowy pracownik ile może dostać na początek w przeliczeniu na h? Po twoim wpisie widać, że nieźle orientujesz się w temacie współpracy z firmą. Rozumiem, że macie bony, a jakiś system premiowania też się znajdzie?

Cieta
Pracownik
 Pytanie
@Irena

Bony? Hahahaha doładowania na pseudo platformie od 30 do 60 zł. A na święta dadza 150 zł to jest dobrze. Na godzinę ile wychodzi? Każdy ma inną stawkę. Ale mniej więcej jest to 14 zł. Szału nie ma. Premia? Malo kto widział. Chyba że dyrektor sklepu.

Agawa
Kandydat
 Pytanie

Bardzo niemnila obsługa na kasie w sklepie leroy Merlin w Mielcu Pani na kasie nie umie liczyć jest opryskliwa pyskata obsługując klienta co chwilę bawi się telefonem na niekorzyść sklepu źle skasowała towar który kupiłam Pani z ochrony gdy pakowałam już towar do samochodu podeszła do mnie sprawdzić paragon i prosiła o podejście do kasy a tam od kasjerki tej niemiłej usłyszałam że mam dopłacić albo zwrócić towar Nie wiedziałam o co chodzi dopiero się domyśliłam bo jej ciężko było wytłumaczyć że nie policzyła jednej paczki mało tego dostałam zrypke że albo zwracam towar albo dopłacam poczułam się okropnie nawet nie potrafiła przeprosić tylko stała naburmuszona jak bym to ja zawiniła ręce opadają nigdy więcej nie wrócę do tego marketu a ta niemiła Pani jak przyszła do pracy i pobiera pensję to może niech wykonuje to co do niej należy. Oczywiście każdy jes nieomylny ale słowo przepraszam powinnam usłyszeć (usunięte przez administratora)

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo miła rozmowa z Panem Kierownikiem (Mielec) Na poziomie, konkretna, padło dużo szczegółów. Cała rozmowa trwała ok 40 min. Choć nie na dawałamam się akurat do jego działu. Jedna z najlepszych rozmów na jakich byłam.

Pytania

Było ich dużo, typowe i standardowe, niekiedy szczegółowe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Jerzy
Inne

6.5.2023r robiłem zakupy w Leroy Merlin w Świdnicy na dziale farb. Obsługiwał mnie bardzo uprzejmy i przede wszystkim kompetentny pan Łukasz. Gość potrafi doradzić dzięki czemu zaoszczędziłem dużo czasu. Polecam.

Były pracownik
Były pracownik

Stała praktyka, szukają kozła ofiarnego dają mu warunki do kradzieży i potem go wrabiają za kradzież wszystkiego co im się zniszczyło czy zginęło i tak co roku. Następne każdy wypadek których tam kilka na rok jest winny pracownik jeden stracił wzrok inny, złamano mu 2 nogi wózkiem widłowym innego kolegę poraził prąd bo kabel dotykał regał to go wypuścili do dom samego bez opieki lekarskiej. Jeśli chcesz normalnie żyć i pracować 10x pomyśl zanim podejmiesz pracę. Jeśli nie wierzysz w te słowa idź spytaj pracowników np: w giganarket. Przykre to ale takie realia. Wszystkie premię obniżyli, dodatki i socjalne imprezy zlikwidowano teraz tam lipa na maxa :(

Kindzybał
Pracownik

Pracuje w jednym z Leroy Merlin w Warszawie i muszę przyznać ze jest to najlepsza z moich dotychczasowych prac Pieniądze nie są złe jak na market ale najbardziej liczy się atmosfera w pracy a ta jest świetna Z chęcią chodzę do pracy Pozdrawiam

Jacek
Były pracownik
@Kindzybał

Kolego, zgadzam się z Tobą w 100%, atmosfery z Leroy nie znajdzie się nigdzie indziej. Jest super. A mówię to jako osoba, która już kilka lat nie pracuje już w zielonym trojkącie, a teraz przerabiam konkurencję i tutaj też jest ok, ale nie tak jak w Leroy. Pozdrawiam wszystkich!

Danuta
Inne
@Jacek

To dobrze, najważniejsze żeby fajnie się pracowało. Ale przełożeni też jakoś wpływali na tą atmosferę? Zarobki też takie zadowalające tutaj? Może znacie aktualne stawki bo jestem zainteresowana?

Ona
Kandydat

Chciałbym przekazać informację na temat rozmowy rekrutacyjnej, która miałam z Pania rekruter w zeszłym roku. Droga firmo zatrudniając rekruterów proszę sprawdzić jakie posiadają kompetencje i umiejętności, oraz czy potrafią przyciągnąć kandydata do firmy. Niestety Pani rekruter zadawala pytania w taki sposób jak Policja na przesłuchaniu, czułam się bardzo niekomfortowo, całkowity brak profesjonalizmu w porównaniu do innych firm w których stosują dialog i przyjazna atmosferę. Sam sposób zadawania pytań i wywyższania się jakby była co najmniej Prezesem nie zachęcił mnie do Waszej firmy i z pewnością opinia pójdzie pocztą pantoflowa.

Adrian 100
Inne

Coraz częściej kłopotliwe są biegające psy po sklepie. To nie sklep zoologiczny. Kiedyś przed wejściem do sklepów wisiały kartki ZAKAZ WPROWADZANIA ZWIERZĄT i powinno to wrócić. Ciekawe co na to sanepid i dwa brak kagańca w śród tłumu ludzi. Sam byłe świadkiem jak pies załatwił się na środku sklepu to nie człowiek że idzie do toalety tylko robi gdzie chce . Nie mam nic przeciwko zwierzętom i sam mam psa ale granice dobrego smaku i rozsądku trzeba zachować. Jedynym wyjątkiem w którym mógł by być wpuszczany pies z klientem do sklepu to osoba niewidoma której ze zrozumiałego powodu jest on niezbędny do funkcjonowania . Mam nadzieje że ktoś z kierownictwa to przeczyta i zajmie się tym tematem i ukróci ten proceder bo wiele znam osób które coraz mniej są zadowoleni z tych wizyt i będą unikać sklepu

pawel
Inne
@Adrian 100

zgadzam się z opinią Pana Adriana muszą wrócić karteczki przed wejściem Zakaz Wprowadzania zwierząt bo psy biegające po sklepie zaczynają być plagą a jak tak dalej będziemy pobłażliwi to niedługo idąc na zakupy będziemy czuli się jak w sklepie zoologicznym

Kocham zwierzaki
Inne
 Pytanie
@pawel

Z drugiej strony ludzie w sklepie zachowują się czasem gorzej niż zwierzęta - może też jakaś selekcja na wejściu i kagańce?!

Danuta
Inne
@Kocham zwierzaki

A czemu masz takie wrażenie, że klienci zachowują się jak zwierzęta ? Na promocje się rzucają czy co?

Pawel
Inne
@Kocham zwierzaki

Jak sie kocha zwierzęta a ludzi nie to podlega pod zoofilie

Prawda
Inne
@Adrian 100

Jako klient też nie mam ochoty potykać się o wałęsającego po sklepie czworonoga. Kulturalny człowiek nie wprowadza psa do sklepów, czy innych pomieszczeń użytku publicznego.

rekrutacja że fest
Kandydat
 Pytanie

Ja to nie wiem wysyłam CV, nagle ktoś otwiera i w tej samej minucie odrzuca. Przecież to widać na(usunięte przez administratora)są notyfikacje ile czasu ktoś analizował CV. Ja nie wiem... może stawka była za wysoka, może za dużo studiów pokończonych, ale to już chyba trzecie podejście i cyk aplikacja w minutę odbita. Był taki dowcip o profesorze który kazał rekruterowi podzielić kupkę cefałek na dwie części. Większą i duuuużo mniejszą, po czym większą wyrzucił do kosza. Młody człowiek był skonsternowany, ale profesor mu rozświetlił temat: "Czy naprawdę chciałby Pan pracować z ludźmi którzy nie mieli szczęścia?" No i teraz pytanie czy ja nie mam szczęścia, czy Leroy i kto jest w której kupce. To była rekrutacja do IT na stanowisko managerskie.

Janek
Kandydat
@rekrutacja że fest

Skoro już trzeci raz aplikujesz, to pewnie już dwa razy przeanalizowali. Miałem kiedyś taką sytuację, że odrzucono moje CV, ale zapytałem czemu i dostałem odpowiedź - wiem już, że inaczej sobie "wyobrażałem" stanowisko a oni potrzebowali trochę innego profilu (nazwa była trochę ogólna).

Mau
Były pracownik

Osoba niekompetentna zarządzająca sklepem, nie polecam nikomu tej pracy, zwłaszcza jeśli ktoś chce się tu rozwijać

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Mau

Chodzi o nowy sklep?

Nowa
Kandydat
 Pytanie

Mógłby ktoś się wypowiedzieć z Działu Zakupów? Jaka atmosfera?Na jakie wynagrodzenie można liczyć mając 10lat dosw. ?

xx
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś może podzielić się opinią jak to jest z pracą w dziale IT? Jakie są warunki, zarobki, atmosfera, czy jest możliwy rozwój? Dzięuję

Bogdan
Kandydat
 Pytanie

czy warto pracować w leroyu jako przedstawiciel? widzę ogłoszenia i nie wiem czy się opłaca aplikować. przełożeni normalni? komu sie sprzedaje towar? jest szansa na zrobienie planu i premie? jakie narzędzia? jaka atmosfera pracy? Gadałem z jednym moim klientem budowlanym co dostaje ceny jakieś od przedstawiciela LM i na razie to ma beke z cen i warunków współrpacy. Jest szansa na duże sprzedaże czy na drobnicy trzeba ciułać? z góry dzięki za ciekawe opinie.

kkkkk
Pracownik

Pracowałam i powróciłam do tej firmy. Rozumiem rozgoryczenie z celów i zadań dla każdego i wiem ze nie zawsze można je zrealizować. Prawda jest taka pracowałam w wielu firmach i u tego fracuza jest najlepiej wg mnie. U kolegów po fachu byłam numerkiem i nic nie mogłam tylko przynieś, podaj, pozamiataj a tutaj przynajmniej coś można stworzyć jak ktoś to lubi. Pracowałam i u Anglika jak i u Polaka. Prawda taka wszędzie chcieli mną zaorać. Ja trafiłam na normalne kierownictwo i normalnie można powiedzieć co realne a co nie. Jak ktoś potrafi powiedzieć że cel nieosiągalny bo.... to może być również tak oceniony i kierownik stwierdzi że ma racje . Jeżeli nie ma progresji (a to jest warunek rozdania jej) to nikt nam nie da. W innych obiecywali równie dużo i tam nic nie zobaczyłam. A tutaj ja swoje wypracowałam nie raz i godziwą progresje dostałam. Nie zawsze i nie w każdym sklepie ale się da. Czy komuś się to przyda do oceny jego sprawa. Ja polecam czasami mam gorsze dni czasami lepsze ale klimat fajny, ludzie też a to najważniejsze jak spędzasz tutaj 60% swojego dnia.

sss
Pracownik
 Pytanie
@kkkkk

Podobnie jak ty wróciłem z tułaczki i mam bardzo mieszane uczucia. Pracując na magazynie w LM czułem, że mam więcej swobody w sposobie realizacji zleconych zadań niż u konkurencji, a zwiedziłem po drodze kilka firm, gdzie magazynier bez względu na zakres obowiązków był traktowany jak śmieć. Po powrocie początkowo entuzjazm, że wracam na stare (usunięte przez administratora) coś umiem, na coś się przydam, coś zmienię, żeby było lepiej i rzeczywiście, z początku miałem szansę się wykazać i poprawiliśmy to co się nie kleiło. Niestety potem z PRO na PRO (rozmowa roczna) mydlono oczy, obiecywano złote góry, a było jak zwykle. Coraz mniejsza obsada, coraz większe wymagania, coraz mniej szacunku do pracowników, coraz bardziej absurdalne pomysły na najwyższym szczeblu. W ciągu kilku lat z początkowej obsady została garstka. A premia? Absurd. Początkowo premia za obroty rok do roku. Potem zapaść w czasie pandemii, teraz przy całkiem przyzwoitych obrotach jak na trudne czasy i wzroście obrotów rok do roku nadal brak premii, bo z powodu inflacji uruchomiono "wskaźnik inflacyjny" - od aktualnej progresji jest odejmowana inflacja i dopiero to co zostanie jest wskaźnikiem liczonym do premii. Czyli, żeby pracownik miał szansę na maksymalną premię 30%, to sklep powinien mieć rok do roku ze 40-50% zwyżki i wynik operacyjny sklepu na mocny plus względem założeń centrali. Socjal? Prawie nie istnieje. W praktyce pracownik dostaje 40zł miesięcznie na platformie WORKSMILE, gdzie rośnie to co miesiąc w wirtualnym portfelu i po dozbieraniu można sobie kupić bon w wybranej kategorii na sport i kulturę. Dwa razy do roku dorzucają po stówie do worksmile na wielkanoc i BN i odblokowują wtedy możliwość zakupu za to bonu do empiku czy Biedronki. Paczki na święta? Brak. Ostatnio dorzucili na BN 150 brutto do pensji i to wszystko. Upominek dla dzieci na dzień dziecka czy mikołajki? Brak. Wczasy pod gruszą? Brak. Można wyrwać max 200zł rocznie dopłaty za indywidualne faktury na sport i kulturę (ale tylko na siebie, bo jak pójdę z dziećmi, to mogę policzyć tylko mój bilet). Jakakolwiek dopłata do trudnej sytuacji, do nauki itp? Brak. Uczysz się zaocznie, a twój kierownik ma to w nosie układając grafik? Widziały gały co brały... Rozwój? Brak. Na palcach jednej ręki mogę wymienić koordynatorów awansowanych z doradców, a pozostali to ludzie z zewnątrz bez żadnego doświadczenia w firmie. Kasa w sklepach warszawskich i okołowarszawskich nie jest najniższa, bo niektórzy dają jeszcze mniej (można dostać 4500 na start na logistyce), ale ilość co chwilę dochodzących obowiązków absurdalna. Jak nie dostałeś nagany i kierownik nie chce ci udowodnić, że jesteś zerem i zaliczysz w miarę zlecone zadania, to masz szanse na podwyżkę. Jak policzę z pit to rok do roku moja roczna pensja wzrosła o niecałe 4% przy wzroście cen w sektorze spożywczym o minimum 30-50% Generalnie z mocnego 4-4,5 pod względem atmosfery i kultury pracy obecnie mocne 2-2,5.

Graga
Inne

Bardzo polecam profesjonalizm i życzliwość Pana Darka z działu obsługi oświetlenia w sklepie L-M Strefa Wnętrza przy Ostrobramskiej. Pomaga w precyzyjnym doborze sprzętu oświetleniowego jak i w kompleksowej realizacji zamówienia. Natomiast zdecydowanie nie polecam aroganckiej obsługi przy kasie, jak i w punkcie odbioru zamówienia.

Zbigniew
Inne

Chciałbym podziękować bardzo działu metalowego Paniom Agnieszce i Katarzynie w Leroy Merlin Oddział Gorzów Wielkopolski za: - dużą pomoc w znalezieniu produktów i materiałów, - ich dużą wiedzę, kulturę osobistą i taktowną obsługę klienta. Z poważaniem Zbigniew

aneta
Kandydat
 Pytanie

Widziałam, że Leroy Merlin zmieniło siedzibę w Warszawie? Jak się tam pracuje? Standard biura jest dla mnie ważny a mieszkam w okolicy i mają kilka ciekawych ofert. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć? Jak wyglądają procesy rekrutacji?

Pracownik
Pracownik
@aneta

Aktualny standard biura jest bardzo wysoki (kampus FOREST). Naprawdę pozytywna zmiana, chociaż i w galerii wileńskiej nie było na co narzekać ;)

Mariusz
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się z Tobą, @Pracownik. Standard biura o niebo lepszy. Ale tam też nie było źle.

Danuta
Inne
@Mariusz

Można więcej informacji na ten temat? Czy oprócz stanowisk biurowych macie jakieś pomieszczenia socjalne, kuchnię itp? I jak ze sprzętem, wszelkie komputery i reszta są w dobrym stanie technicznym? Firma zapewnia pomoc informatyczną gdyby coś się stało?

Laluna
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie na Targówku. To co sie tam dzieje to porazka. Od roku nie ma premii, zamiast tego stęchłe owoce co leża po tydzień na stołówce, na początku były banany, pomarańcze, mandarynki a potem tylko jabłka. Przy dziwnych dniach bohatera domu codziennie zamawiali tony pizzy zamiast przełozyc to na premie dla pracowników. Balety dla kierowników 3 dniowe. Na Targówku jest kierowniczka kas co to przyszła z Obi bo podobno skończyła jej się ścieżka kariery a wyleciała za mobbing. Tu też gnębi pracowników, karze za prawa pracownika, nikt jej nie lubi, skarżą sie na nią nawet pracownicy z działów. Odkąd przyszedł nowy dyrektor, popiera ją, akceptuje to co jest nie zgodne z prawdą. Nie polecam tej firmy bo tam pracownik się nie liczy.

Fikumiku
Były pracownik

Pracowałem w LM długi czas ale niestety nie zaliczam go do przyjemnych. (Warszawa) Ciagle poganianie, zwracanie uwagi w sposób nie do końca właściwy. Kierowniczka sektora Magda A - tragedia. Zakłamana kobieta, która w oczy mówiła, ze jesteś super a dla góry mówiła o Tobie, ze się nie nadajesz. Zwolniła mnie tak naprawdę za to, ze miałem swoje zdanie i nie dałem sobą pomiatać. Przykre.

Gladiator
Były pracownik
@Fikumiku

U mnie podobnie

Olo
Pracownik
@Fikumiku

Tak dział jakieś 98% kierowników w tej firmie, zgodnie z zasadą: mierny,bierny ale wierny. Poziom zarządzania jaki prezentują kierownicy to : żenada, (usunięte przez administratora) zawodowe (usunięte przez administratora)

Zofia
Inne
@Olo

a te 2% to kto niby? i jakie oni stawki by mieli na tym dziale, wszystkie kierownicze? ile mogą potencjalnie wynieść?

Sławo
Były pracownik
@Fikumiku

też zauważyłem że nie potrafią sobie poradzić z ludźmi z mocnym charakterem i własnym zdaniem.Zawsze zwalniaja pod byle pretekstem, (usunięte przez administratora)na porządku dziennym.Kierowniczka sektora to ulubienica dyrektora nie znająca się na niczym.Każdy sektor na którym sprawowala swój urząd leżał i potrzebna była reanimacja.Niszczy życie pracownikom, mam nadzieję że karma do niej wróci.

Zostaw merytoryczną opinię o Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 240.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 139, z czego 16 to opinie pozytywne, 84 to opinie negatywne, a 39 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 586 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii