Opinie o Plus (Polkomtel Sp. z o.o.) w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Polkomtel Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Polkomtel Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Polkomtel Sp. z o.o. w Warszawa

Basia

Nie polecam pracy w firmie Polkomtel. Niestety po kilku albo nawet kilkunastu latach nie ma co liczyć na podwyżki, mimo tego iż firma prosperuje dobrze, ciągle jest problem z podwyżką, niektórzy nie mieli ich nawet przez 5- 10 lat a premie roczne przyznawane są ulubieńcom kierowników, marne premie.Solorz słynie z tego,że dorobił się właśnie na pracownikach bo mało im płaci... żenada

Oszukany

Jeżeli aplikowałeś/aś na stanowisko: Specjalisty do spraw reklamacji w firmie Polkomtel nie łudź sie, iż na umowie również otrzymasz taki tytuł. Firma ta świadomie wprowadza swoich potencjalnych pracowników w błąd fałszywymi ogłoszeniami. W rzeczywistości stanowisko, które otrzymasz zwie się stażysta- konsultant i wcale nie odzwierciedla powieżonych Tobie obowiązków. Pamiętaj również, że firma ta początkowo tłumaczy swoje kłamstwo błędem ze strony przygotowanych umów po stronie agencji następnie obiecuje przygotować aneks do umowy już z prawidłową nazwą stanowiska, jednakże i tak skończy sie tylko na obietnicach. Nie dajcie sobie wmówić marnego "stażyste - konsultat" obowiązki, które będziecie wykonywać są tak samo odpowiedzialne, ważne, pracochłonne i stresujące co obowiązki osób na stanowiskach specjalisty !. Do dziś żaluję, żę nic z tym nie zrobiłem.

Tromba
@Oszukany

Nie ma już takiego stanowiska, nawet na umówię z agencji.

Karol
Inne
@Oszukany

Mam rozumieć, że również warunki zatrudnienia wyglądają inaczej aniżeli w przypadku stanowiska, które było przedmiotem procesu rekrutacyjnego do firmy Polkomtel? Mógłbyś poruszyć tę kwestię? Chciałbym dowiedzieć się, na jakie wynagrodzenie można liczyć oraz czy poza podstawową stawką firma oferuje jeszcze różnego rodzaju dodatki do wynagrodzenia w postaci premii bądź nagród?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick Stokes
@Oszukany

Chłopie, od 01/01/2019 na Przycach w DR nie ma już umów agencyjnych. Za duża rotacja była w czasowych i zlikwidowano (tych co byli wciągnięto masowo na etaty). Teraz już zatrudniają bezpośrednio przez Polko, głównie na zastępstwa, ale bezpośrednio z wszystkimi przywilejami (darmofon, ubezpieczenie, luxmed etc.), a nie przez jakieś agentury. Co do nazwy stanowiska to cóż... w Reklamacjach to osób ze stanowiskiem Specjalista jest niewielu. Tutaj po 10-15 latach ludzie wiszą ze stanowiskiem Konsultant lub Młodszy Konsultant. Taki polkomtelowy klimat. Niemniej jednak wolę zarabiać nieco ponad 3tys. na stanowisku Konsultant niż w takim np. Play za 1700 zł netto na stanowisku Specjalista.

Mili
@Nick Stokes

Orientujesz się jaka podstawę proponują na początek?

lol
@Nick Stokes

siedzę sobie w pleju właśnie i szukam ofert pracy ale 1700 to dostajesz może na 3 miesiecznym okresie próbnym w życiu mniejszej wypłaty niż 2300 nie widziałem :) i chyba jednak tu zostanę

Kk
@Oszukany

Właśnie aplikowalam na to stanowisko. Mam nadzieję, że nie jest tak źle. Wcześniej pracowałam jako specjalista reklamacji w polskiej dużej firmie i tam rzeczywiście wykonywało się obowiązki nie tylko związane z reklamacjami, mianowicie byłam konsultantem telefonicznym, księgową oraz tanią siłą roboczą w jednym. Czy tutaj także jest podobnie?

Pikus
@Kk

Jest podobnie, jak zobaczą że potrafisz coś więcej to wykorzystają to na maksa. Będziesz robił wszytko to co w innych firmach jest rozdzielane conajmniej na dwa,trzy stanowiska. W zamian powinieneś dziękować że cię doceniają a nie oczekiwać większych pieniędzy niż nowo zatrudniona osoba, która ma 5 razy mniej do roboty niż ty. Także polecam pracę na rok, półtora - niższe cele a pieniądze te same co na wyższych stanowiskach z o wiele większą odpowiedzialnością i większą liczbą obowiązków. Po nie całym roku dostaniesz nawet premie uznaniową którą kiedyś dostawali najlepsi lub ci którzy robili coś więcej, a ostatnio według nowych zasad nieudacznicy trzymani na siłę ledwo wyrabiają y normę albo nie "bo nigdy nie dostali i teraz im trzeba dać na zachętę". Dopóki nie wymienią zgnuśnialych liderów z przypadku i niektórych kierowników zwłaszcza płci żeńskiej którym stanowisko każe patrzeć na wszystkich z góry jakby ludzie pracujący pod nimi byli śmieciami nic się tam nie zmieni. Nie wiem jak teraz ale atmosfera w śród samych szczórków jest różna są zespoły zgrabne, są otwarci ludzie ale są też lampucery, ludzie zgorzkniali i obojętni. Czyli tak jak wszędzie. Na pewno brakuje prawdziwych kompleksowych szkoleń tak jak to było dawno dawno temu.

Konsultant
@Pikus

Zgadzam się z tym, wszystko to prawda pracownik, z większym stażem i milionem obowiązków oprócz rozpatrywanie reklamacji trzeba jeszcze ogarniać wystawianie faktur korygujących, wyliczenie odszkodowań, znajomość prawa bez szkoleń itp. Do tego jeszcze wraz ze stażem podnoszona , znajomość ofert ktore sa sprzedawane rowniez bez szkoleń itp. jest ilosc reklamacji jakie trzeba robić, ale wypłata się nie zwieksza A wrecz przeciwnie zmniejszw bo coraz trudniej jest wyrobic cel na premie. Do tego wszystkiego nie ma jednego stanowiska ustalonego przez górę co do roznych spraw i wielokrotnie wiąże się z tym ze tak naprawdę nie wiadomo co z dana sprawa zrobić.

1
Reklamaciak
@Kk

Tak, tu tez sie robi wszystko co wymienilas i jest sie tanią siłą roboczą. Nie polecam kiedyś pracowałam w tym dziale, w sumie to nie tak dawno i szczerze nie polecam pracy tam. Wyzyk w biały dzień i wiecznie się okazuje, że na podwyżkę nie zaslużyłaś bo za mało w tyłek wchodziłas i nie chcialas zasuwac po godzinach na premie lidera i kierownika za darmo.

Nick Stokes
@lol

A gucio w pupie :/ W lato 2017 zatrudniłem się w P4 w Dealer Support czyli na słuchawach we Wsparciu Sprzedaży i dostałem 2350 brutto, co się przełożyło na ok 1700 netto. Po ledwo ponad miesiącu (usunięte przez administratora) jak znalazłem robo w Polmomtelu. Na odchodne spytałem swojej mentorki, która mnie szkoliła i pracowała tam dobrych kilka lat, żeby mi szczerze powiedziała ile po takim czasie ma wypłaty, ze smutkiem powiedziała że wesoło nie jest i ledwo ponad 2 koła, a premii żadnych nie mają i dlatego musi dorabiać jeszcze gdzie indziej. Może teraz jest lepiej, bo jakoś po pół roku po odejściu, spotkałem na mieście jedną dziewczynę z tamtego działu, to mówiła, że ciut poprawiło się z kasą, niewiele ale jest odrobinę lepiej. Teraz nie mam pojęcia jak jest w Plejaku.

Nick Stokes
@Mili

Ja na początek zostałem zatrudniony przez Agenturę i dostałem 2800 brutto + miesięczna premia za wyrobione cele. Z celami się wyrabiałem, więc dostawałem kwoty zbliżone to tejże brutto. Potem dostałem etat i załapałem się na podwyżkę, co za tym idzie zwiększyły się też premie. Niby źle nie jest, ale mogłoby być lepiej.

Konsultant
@Nick Stokes

Jak juz tak wprost mowisz o stawka jakie są to zauwaz też fakt, że taka stawke jak dostales popodwyżce teraz dostają nowozatrudnieni na sam poczatek a osoby już tu pracujące mają duzo większy cel do zrealizowania i dużo więcej obowiązków niż Ci co są dopiero zatrudniani wiec nie ma co się cieszyć. Nie mówiąc już o dziwnych informacjach jakimi szastasz o pracy w playaku tam zarabiają tyle samo na początek co u nas i po roku mają podwyżki

Hahaha
@Nick Stokes

Ciekawy jest jakim cudem mając podstawy 2800 zł brutto kwota wynagrodzenia z premią wynosiła u ciebie ok. 2800 netto?? Chciałbym miec tak liczona premie ale maksymalna premia jaka można dostac to jest 20 % i z osob które pracują tu juz na najwyższym celu bardzo niewielu sie to udaje wiec nie sciemniaj.

Nick Stokes
@Konsultant

Wiesz, nie wiem jak jest teraz dla nowozatrudnionych. Nie patrze ludziom w paski RMUA, ani nie podpytuje ile im dali. Niemniej jednak jeśli jest jak napisałeś, to z deczka ciulowato, żeby nie napisać **ujowato :-/ Nowe osoby powinny się wykazać i wtedy dostać podwyżkę, ewentualnie jeśli są zatrudniane na warunkach jakie są po podwyżkach, to powinno się podnieść pensje tym co pracują dłużej i mają cięższe cele do zrobienia oraz więcej obowiązków. Logika tak by nakazywała. Co do Plejaka to nie są to dziwne informacje, tylko tyle dostałem i tyle wtedy dostawali ludzie zatrudniani na słuchawach we Wsparciu Sprzedaży. Jednak jak napisałem, było to w lato 2017, czyli ponad 2,5 roku temu. Poza tym dopisałem, że po jakimś czasie spotkałem na mieście koleżankę stamtąd i mówiła mi, że się poprawiło w kwestiach finansowych. Możliwe, że w końcu zobaczyli, iż permanentna rotacja ludzi, to nie jest fajna sprawa dla utrzymania stabilności procesów i sięgnęli do sakiewki.

Nick Stokes
@Hahaha

Racja. Może trochę przeszarżowałem z tym że brutto wynosiło około netto, ale w sumie niewiele mniej. I nie, nie jest to maksymalny procent premii. Miewałem po 23-24,5%

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Polkomtel Sp. z o.o. na pozycji Doradca Klienta? 24 czerwca widziałam ich ogłoszenia na Nuzle.pl.

pracownik
@Pytanie

Podstawa ( zależy ile Ci zaproponują) + premia za cele. Przy odrobinie wysiłku możesz 15-20% wynagrodzenia osiągnąć. Są też roczne nagrody. Nie każdy dostaje ale jest duża szansa.

Janusz
Inne
@pracownik

Czy prócz nagród są także inne benefity? Mam na myśli dofinansowanie do wypoczynku letniego lub prywatną opiekę zdrowotną. Liczę, że dodasz więcej szczegółów.

pracownik1
@pracownik

No nie wiem co to znaczy: "Przy odrobinie wysiłku możesz 15-20% wynagrodzenia osiągnąć"?! Prawda jest taka, że osiągniecie takiego celu jest nierealne dla pracownika zajmującego się tylko rozpatrywaniem reklamacji, nie mającego żadnych zadań dodatkowych więc dotyczy to 3/4 pracowników działu reklamacji. Polkomtel oferuje benefity: Lux med-opieka medyczna, karta multisport (rownież dla os. towarzyszącej), można też się ubezpieczy, pracownik otrzymuje aparat i kartę SIM (jednak aparaty to stare paścieże). Wszystko jest płatne i opłaty są odliczane z pensji.

pracownik
@Janusz

są dopłaty do urlopu, jest opieka lekarska prywatna dla Ciebie i możliwość wykupienia taniej dla rodziny, karta multisport. dodatkowo otrzymasz telefon z praktycznie niewyczerpalnym limitem na rozmowy i internet. co jeszcze? ja mam telefon, internet i telewizję dla siebie i dla rodziny. można sporo zaoszczędzić w ramach specjalnych ofert pracowniczych. jeżeli chodzi o możliwość finansowania wypoczynku to jest taka możliwość również ale to jest związane z sytuacją socjalną chyba.. a! jeszcze na święta zawsze można liczyć na dodatkową kasę no i organizowane są pikniki rodzinne. jest w czym wybierać. chyba to wszystko.

pracownik
@pracownik1

ja jakoś sobie radzę z tego, co wiem to większość pracowników otrzymuje premie systematycznie co miesiąc, wiec chyba nie jest aż tak strasznie. telefon te dostałem nowy. nie jest to iphone ale nowy LG.

Janusz
Inne
@pracownik

Dzięki za informacje. Jeśli chodzi o szkolenia branżowe lub kursy językowe to można brać w nich udział i firma wspiera pracownika w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych?

pracownik
@Janusz

tak. jest możliwość uczestniczenia w kursie językowym. są też szkolenia prowadzone. nie bardzo często ale są. poza tym są organizowane wyjazdy integracyjne.

Pikus
@pracownik

Dopłaty do urlopów. Dobre sobie. Osoba zarabiająca najniższe wynagrodzenie nie spełnia warunków do jego otrzymania przez kryteria dochodów które zostały ustalone gdy najniższa krajowa wynosiła z 2200.

Nick Stokes
@pracownik

Hehehe :-D dobre :-D Nowy LG :-D Super że nowy, ale może napisz jaki to model i jakie ma parametry. Bo wiesz, ja też dostałem i gdy dostawałem, to moja wówczas 4-letnia Xperia M4 śmigała kilka razy szybciej od niego :-D Niby mówi się, że darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby, no ale tego... :-D

Kk
 Pytanie

Czytając opinię o pracy w dziale reklamacji, bardzo się zmartwiłam. Czy obecnie sytuacja w tym dziale poprawiła się,jest bardziej przyjazne pracownikom? Aplikowalam do tego działu i chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej na temat atmosfery, warunków pracy.

DoBani
@Kk

Niestety na Pyrzycach w reklamacjach nic się nie zmienia na lepsze. Ciągle myślenie oczu, że z czasem będzie lepiej ale nie ma co w to wierzyć rosną jedynie wymagania, a pensja nie jest podnoszona. W przypadku podwyżki jest to tak naprawdę wyrownanie kiedy rząd podnosi najniższą krajową. Bardzo słabe wynagrodzenia w stosunku do oczekiwań.

3
pracownik
@Kk

hej, ostatnio było dużo zmian finansowych. wiele osób skorzystało. jak masz większą pensję to od razu i premie większe są. poza tym ciągle coś się dzieje fajnego.ostatnio mieliśmy spotkania z trenerami i dietetykami. ja jestem zadowolona ale każdy szuka czegoś innego w pracy więc zależy czego Ty szukasz.

DoBani
@pracownik

Serio? Człowieku cieszysz sie z podwyzki, która dostalas po ilu latach od przyjscua do pracy?? Swiezaki na start dostają tyle samo co my po niby "podwyżce". Zaznaczam, że swierzak nie ma do zrealizowania takiegi celu ilosci spraw co osaba pracująca tu kilka lat i dostawcą ta sama kase, a jesscze teudniej jest wyrobic premie bo przecież cel wyższy niz u swierzaka.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja grupowa, około 15 osób. Przedstawienie przez rekruterów warunków pracy i tego czym się będziemy zajmować. W formie slajdów i ustnej. Wypełnienie testów i sprawdzenie dykcji.

Pytania

Przedstawienie swojej osoby przed innymi. Czym się zajmowaliśmy do tej pory? Dlaczego chcemy pracować w Polkomtelu? Czy mamy jakieś doświadczenie w sprzedaży? Trzeba było wypełnić jeszcze test złożony z 6 obrazków oraz przejść test na dykcję, czyli przeczytanie kilku polskich zdań złożonych z trudnych wyrazów typu "Król Karol kupił królowej Karolinie .... itd"

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(46 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(544 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista AI (m / k) (122)
Oborniki Śląskie
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH
(435 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kpina

Praca w reklamacjach to istny cyrk. Zero szacunku dla człowieka, ciagle podnoszenie celów, norm, wrzucanie więcej na barki, inwigilacja, szpiegowanie, pretensje. Pracuje tam od 5 lat i mam serdecznie dość. Odradzam każdemu komu przez myśl przechodzi by wysłać tam cv. Sztab pożal się Boże kierowników jest odpowiedzialnych tylko za to co jeszcze można zrobić żeby z pracownika wydusic więcej nie dając nic w zamian, nawet miłego slowa. Do tego dochodzi atmosfera donosu, która stosują sami pracownicy. Specjalizuje się w tym pewien zespół. ???? Ciągle sprawdzają co kolega z za ścianki zrobił, ile i jak i z jakiej kolejki a później piszą do swojego kierowniczka by pouczyl danego pracownika że to było be i nununu. Ludzie, opanujcie się. Takie numery to ja bym zrozumiał w firmie która umie nagrodzić pracownika za wyniki awansem, podwyżka lub innym benefitem. Ale nie w reklamacjach. Tutaj nikt nikogo nie nagradza a tyko sami psujecie i tak chora atmosferę. Owszem, firma zapewnia opiekę medyczną i telefon służbowy. Ale to oferuje teraz każdy pracodawca. Zwłaszcza porażka są telefony. Taka firma powinna pracownikowi zapewnić dobry aparat a nie jakiegoś drewnika. ???? Podsumowanie : zero szans na awans, rozwój, karierę natomiast spora szansa na zszargane nerwy.

Teresa
Inne
@Kpina

Oczywiście szacunek na linii pracodawca-pracownik (i odwrotnie) to podstawa. Dlatego też zmartwiłeś mnie, pisząc, że w Polkomtelu jest z tym problem. Może wobec tego należałoby porozmawiać na ten temat z Dyrektorem? Wówczas moglibyście po prostu przedstawić swój punkt widzenia na pewne kwestie.

Kpina
@Teresa

Dyrektor także nie okazuje szacunku. Np.nie przedstawił się nikomu obejmując stanowisko.

Mili
@Kpina

Wiesz może jaka podstawę proponują?

każdy mnie ignoruje w tej firm

MASAKRA a gdzie regulamin druga masakra bez przeczytania akceptuję

Wykształcona ale jednak stara

Chciałam serdecznie pozdrowić punkt plusa w Wejherowie na ulicy puckiej 11. Zostałam przekierowana na rozmowę kwalifikacyjną do Pana U. Na początek zostało skrytykowane móje rozległe CV. Pan kierownik nawet nie raczył go przeczytać i stwierdził że takie cv można sobie wydrukować i nasciemniac. Bal się prawdopodobnie kobiety inżyniera. Powiedział że żadnen kierownik Franek nie będzie mu mówił kogo ma zatrudniać. Podczas rozmowy odbierał telefony, podrywal księgowa. Okazywał pogardę do ludzi wykształconych, bardziej doświadczonych i powyżej 40roku życia. Teraz już wiem czemu plus ma taką niska sprzedaż umów. Bo zatrudniają pustaki nie nauczone szacunku. do starszych.

Magggia

Witam, Praca w Dziale Reklamacji to zupełna porażka istnienia tego działu. Pracowałam tam sporo czasu i postanowiłam odejśc z tego "psychiatryka".. Niekompetencja od kierowników po dyrekcję. Kadra kierownicza wobec ludzi nieszczera i kłamie w żywe oczy. Obłuda i zakłamanie. Jakiekolwiek problemy trzeba samej rozwiazywac gdyz kierownicy nie mają wiedzy merytorycznej. Zgłaszanie jakiegokolwiek problemu to zero odzewu od kogokolwiek. Jestem rozczarowana poziomem ludzkiej niekompetencji oraz poziomu obłudy którą prezentują. Miejsce koszmarne. Praca w Departamencie Reklamacji Polkomtel to strata czasu.

1
były pracownik

Pracowałam tam jakiś czas temu w Dziale Reklamacji. Miałam lidera, który przez całe dnie oglądał filmy na youtoube. Jestem ciekawa, czy jeszcze trzyma się na stołku? Gdyż praca lidera polega na pół dnia przegadaniu z kierownikiem na sali czy w kuchni, a druga połowa dnia to internet. Praca to tragedia po prostu dramat. Kierownicy bez wiedzy i u nich to chyba naturalne jest że cały czas we wszystkich kwestiach kłamią pracowników, większość pracowników chodzi jak roboty. Nie chce się rozpisywać, krótko i na temat praca w reklamacjach to dno. Jak zobaczyłam, że można inaczej pracować to z całą odpowiedzialnością mogę napisać, że nigdy bym do Polkomtela do dział Reklamacje nie poszła do pracy.

MariaM

Witam, krótko Chciałabym co nie co napisać o pracy w Reklamacjach Polkomtel. Jeśli szukasz pracy, stanowczo odradzam ten dział bo nie wyjdziesz z niego bez uszczerbku na zdrowiu. Całkiem niedawno pożegnałam się z firmą Polkomtel i z działem Reklamacji w którym pracowałam wiele lat. Ten dział to tragedia, a raczej ludzie w nim "niezarządzający" począwszy od dyrektora, menagerów, kierowników aż wreszczie do nic nierobiących liderów. (usunięte przez administratora) Jeśli zaczynasz etap zawodowy i szukasz pracy to omijaj ten dział jak tylko to możliwe. Zlecane nadgodziny, niezgodnie z Kodeksem pracy, nieobiektywny cel produktywności do czasu, często na minium ludzie zostają po godzinach za darmo. Ten dział to naprawde dramat więc nie radzę tam się nawet "zaczepic"bo pracownik jest nikim dla kierowników, trakują człowieka jak "(usunięte przez administratora)".

Sebastian
Inne
@MariaM

Często w dziale reklamacji zdarzały się sytuacje, że trzeba było zostać dłużej w pracy? Ciekawi mnie również, co w przypadku kiedy danego dnia pracownik nie mógł zostać dłużej, ponieważ miał np. wizytę u lekarza? Mam nadzieję, że w kolejnym wpisie sprecyzujesz tę kwestię.

MariaM
@Sebastian

Tak czesto, głównie jest to zostawanie by wyrobić się z wynikiem produktywności. Jeśli chcesz się zwolnić danego dnia to raczej nie ma z tym problemu, kolejnego odpracujesz.

Beata
Inne
@MariaM

No tak - to jest raczej zrozumiałe. Widziałam, że Polkomtel szuka teraz (między innymi) Specjalisty Rozwoju Systemów Wsparcia Sprzedaży - ta oferta mnie szczególnie zainteresowała. Dlatego też chciałabym Cię zapytać, czy firma od razu oferuje stabilny rodzaj umowy?

Jola
@MariaM

Witam, pracuję tu kilka lat i nie zauważyłam, żadnych spisków ani układów ani złośliwości itd. Atmosfera jest dobra lub zwyczajna, jak w każdym biurze w którym pracuje tak dużo osób. Z jednymi się przyjaźnisz z innymi nie. Normalka. Faktycznie, mogłoby być więcej awansów i podwyżek. Ostatnio sytuacja się jednak poprawiła i już kila razy w tym roku były wręczane awanse i podwyżki. Ja też się załapałam . Zawsze chciałoby się więcej i szybciej. To ludzkie. Ja zamierzam tu popracować jeszcze dwa, trzy lata a później znaleźć pracę lepiej płatną, na wyższym stanowisku. Uważam, że praca na start kariery jest idealna. Daje możliwość nabycia doświadczenia i nauczenia się życia korporacyjnego. Pracuje też wiele osób z dużym doświadczeniem i wiedzą. Jak tylko masz głowę na karku, możesz nauczyć się od nich wielu rzeczy, które przydadzą Ci się w dalszej karierze.

2
Marietta

Witam Praca w Dziale Reklamacji to zupelna porażka istnienia tego dzialu. Pracowalam tam sporo czasu i rzuciłam to miejsce. Niekompetencja od kierownikow po dyrekcję. Dziwne spiski układy jakby szemrane interesy i utajnianie informacji. Realizowanie własnego celu (kierowniczego) nieuczciwie. Wobec ludzi są nieszczerzy zakłamani. Jakiekolwiek podwyżki/awanse przydzielane są pracownikom - wazeliniarzom, którzy robią błąd za błędem, a uczicwi pracownicy nie mają na co liczyć. Liderzy zupełnie nic nie robią. Jakiekolwiek problemy trzeba samej rozwiazywac gdyz kierujac do dyrekcji odzew zadnej reakcji, nie mowiac juz o wyżej zarzadzajacych w dziale kadr. Kadry też kłamią razem z kierownictwem DR. Jak Panie przyjeźdzały na spotkania to mijały się z prawdą. Jestem rozczarowana poziomem ludzkiej niekompetencji oraz poziomu obłudy ktora prezentują. Trzymaja sie kurczowo swoich stanowisk bo wiedzą, że ich niekompetencja i poziom jaki sobą reprezentują są zerowe. Koszmarne miejsce, a i pracownicy po kilku latach to żyją jak w jakimś amoku. Odradzam stanowczo pracę w tym dziale. Odradzam DR.

Piksel

Wg mnie praca w tej firmie ma swoje plusy i minusy. Plusem są na pewno zarobki, jak się człowiek stara z wypłaty będzie zadowolony. Lubie również atmosfere w pracy, dużo fajnych ludzi, czasem podczas waitów jest dużo śmiechu :) wyjazdy sekcyjne, elastyczny grafik, ciekawe szkolenia np. z hbo, huawei ;) szkolenie ze sprzedaży to zazwyczaj słuchanie innego bardziej doświadczonego pracownika-oczywiście nie mam nic do tego bo można się wiele nauczyć. Jednak PLK powinien zainwestować w prawdziwe, profesjonalne szkolenia pracowników w kwestii sprzedaży. Aktualnie moim największym zastrzeżeniem jest rekrutacja nowych pracowników. Przyjmują już teraz naprawdę wszystkich. Ludzie którzy mają pracować głosem nie potrafią się wypowiedzieć, mają problem z dykcją, seplenią lub nie wymawiają niektórych liter dla mnie to porażka albo zwykłe prostaki typu: „Pani poda pesla” Firma nastawiona teraz jedynie na sprzedaż nowych umów, ni jak się liczy teraz jakość obsługi (ta prawdziwa, nie monitoringi) sprawia to, że Klienci coraz częściej opisują Plusa i pracowników jako niekompetentynych, nie dbających o klientów. Tylko kasa z umów, sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż. Przykre to. Dodatkowo osoby rekrutujące powinny bardziej przyłożyć sie do rozmów kwalifikacyjnych. Co śmieśniejsze aby aplikować na stanowisko pracownika call center na stronie Plusa widziałam info, że trzeba przesłać list motywacyjny. Ale chyba podczas przyjmowania nowego pracownika nikt nie sprawdza tego jak dana osoba się wypowiada. Może rozmowy są przeprowadzane w milczeniu?

Jumanji
@Piksel

Zgadzam sie w 100%. Nowy pracownik bez doswiadczenia zarabia tyle samo, co pracownil pracujacy kilka lat ...

katarzyna

oczywiście chodziło mi o młodszego kierownika projektu- dziękuje za odpowiedź

Julia
Inne
@katarzyna

Polkomtel to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący od 1996 roku usługi pod marką Plus. Nic zatem dziwnego, że jesteś zainteresowana podjęciem pracy w takiej firmie. Trzymam kciuki za to, by ktoś szybko udzielił precyzyjnej odpowiedzi na Twoje pytania, a w międzyczasie chcę Cię zapytać o jedną rzecz. Jestem mianowicie ciekawa, czy posiadasz już jakieś doświadczenie, jeśli chodzi o pracę na stanowiskach kierowniczych?

4

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EX
@katarzyna

Cześć Katarzyna, osobiście nie pracowałem stricte w marketingu, ale mam koleżanki, które zasiadały w tym dziale, więc mogę co nieco powiedzieć. Ogólnie w przypadku marketingu Twoja praca to w znacznej mierze spotkania z ludźmi z innych działów, call-e na skypie czy też telefoniczne lub kilkugodzinne spotkania z agencjami, a do tego dochodzi latanie po całym korpo i szukanie wolnych salek, bo na IV piętrze znalezienie jakiejś wolnej graniczy z cudem. Niestety po takich kilkugodzinnych maratonach spotkań i ustalania strategii trzeba się wziąć za swoją pracę, czyli poukładać sobie wszystko do kupy, odpowiedzieć na maile, napisać zgłoszenie w Jirze lub je skomentować itd -> czytaj zamiast po 8 godzinach wychodzisz po 10, bo następnego dnia nikogo nie będzie obchodziło, że coś nie zrobione. Czasu na przerwy praktycznie nie masz, a kanapki jesz w drodze do windy na kolejne spotkanie. Nastawienie "góry" na cele jest bardzo duże i odczuwalne. Jeżeli będziesz miała i trafisz na fajnego kierownika, to pół biedy, bo przynajmniej będziecie w tych maratonach jechać na jednym wózku, co nie znaczy, że kierownik nad nim będzie równie wyrozumiały. Jeżeli o zarobki chodzi to nie wiem jak jest w marketingu, ale trend w firmie / w innych działach jest jeden: jak się dogadasz tak będziesz miała. W moim dziale jedni Kierownicy Projektu zarabiali czasami dwa razy więcej niż inni, co było zresztą niewspółmierne do ilości zadań jakie wykonywali. Praca na wysokich obrotach i pod presją czasu. Pozdrawiam!

Wiking

Pragnę podzielić się opinią pracy w Dziale Reklamacji Polkomtel. Trudno zacząć od pozytywnych stron gdyż w tym dziale ich nie ma. Praca w Reklamacjach Polkomtel to totalne (usunięte przez administratora) wyzysk pracownika, brak szacunku, mobbing na każdym kroku, brak atmosfery i żenada w zarządzaniu, którego nie ma bo Kierownicy nie potrafią współpracować z ludźmi. Po 6 latach postanowiłem odejść i zatrzasnąć drzwi za tym gównem. Realizacja celu przez Kierowników odbywa się na zasadzie: nasz cel musi być zrealizowany nie ważne jakim kosztem, a często jest to realizacja poprzez kierownicze krętactwa, przerzucanie spraw z kolejki do kolejki itp. A najlepsze jest to, że są tak głupi w realizacji swojego celu, że ludzie mają na to dowodu na papierze. Oszukują, kłamią pracowników, robią z nich baranów i myślą, że tak jest, a okazuje się że kierownicy sami są tłukami. Podwyżki ha ha ha, dopiero pojawiły się po postulatach płacowych dzięki pracownikom, a można napisać że dzięki kilku osobom, które wstawiły się za resztą. Mi też się udało z wielką łachą dostać parę stów, ale to mnie nie zatrzymało by nadal pracować z kłamcami, hipokrytami. Zarządzanie do (usunięte przez administratora) Ty pracuj ponad siły za marne grosze, a kierowników tylu, że nikt nie wie jak zarządzać ( czym więcej kierowników tym większy bałagan) i tak też jest. Liderzy -wazeliniarze mają dobrze i nic nie robią. Stanowczo odradzam pracę w Dziale Reklamacji Polkomtel, no chyba że chcesz żyć na poziomie "dziad" i stracić zdrowie psychiczne.

X
@Wiking

Prawda w 200%. O podwyżce to można zapomnieć. Kilka osób na krzyż dostanie a reszta "skoro pracują, to takie warunki odpowiadają". Widać, że tylko garstka ludzi pracuje a reszta normę sobie jakoś (po cichu) wyrobi. Oczywiście wszyscy na nic nie mają czasu bo tyle roboty - żałosne.

szara myszka
@Wiking

W przypadku pracy w reklamacjach na Przycach są plus tez, do nich zaliczyć moge atmosfere. Jeśli trafi się dobra gr osob zawsze można liczyć na pomoc w trudnej sprawie do rozpatrzenia i ludzie czesto pomagaja kosztem wlasnego czasu i normy. Czego nie można powiedziec o liderach, ktorzy z wlasnje niewiedzy i niekompetencji odprawiaja z kwitkiem, radz sobie sam ale norme zrob, a na moja pomoc nie licz bo musze miec wiecej czasu na nic nie robienie. Nie mialam tez probemu jesli potrzebowalam wczesniej wyjsc. Napewno faktem jest, ze kierownictwo nie szanuje i nie docenia ludzi, place sa marne i dluższa praca w tym dziale nie ma perspektyw. Najlepiej popracować tam gora 4 miesiace, czlowiek sie nie narobi, a zarobi tyle samo co np pracownicy z 10 letnim stazem. Później obowiązki wzrastaja a placa ta sama. Fajnie isc tam po punkt w CV bo firma Polkomtel dobrze brzmi i tyle.

2
Drzwiczki
@Wiking

Zgadzam się z opinią, trzeba także dodać zlecone nadgodziny, które swego czasu ciągnęły się w nieskończoność. Konieczność ich zlecania nie była potrzebna, ale chodziło kierownikom o to by zrealizować swój średni czas (cel). I to prawda, że statystyki kierownicy przekłamują. Zastanawiałam się czy jest tam jakiś "normalny" kierownik, który by był za pracownikiem i niestety nie ma - to jedna wielka klika od lat, która dba o swoje posady kosztem pracowników. A Pan dyr, nie wie co się nawet w jego departamencie dzieje, a no i jak on wygląda, widział ktoś (usunięte przez administratora) który traktuje swoich pracowników z góry bo gdy obejmował stanowisko nawet nie raczył przedstawić i przywitać się ze swoimi pracownikami ? Szok i niedowierzanie.

Janusz
@Wiking

Wikingu, zgadzam się w 100 %. Pracowałem w reklamacjach mnóstwo lat i straciłem nerwy, zdrowie psychiczne i resztki wiary w siebie. Zarządzanie po trupach, byle kierownicy zrealizowali cele, zero szacunku dla człowieka. Ja zmienilem pracę dwa lata temu, ale nadal mnie trzęsie na wspomnienie Polkomtela i reklamacji. Szanowny Pan dyr nawet nie raczył się przedstawić ludziom obejmując stanowisko, ciągle nadgodziny tylko po to żeby kierownictwo premie dostało. Oczywiście kierownicy nie zostawali i nie pomagali pracownikom. Myśleli tylko o tym jak im więcej roboty dołożyć za tą samą kasę. I zero szacunku dla pracownika. Żeby jeszcze pensja jakoś wyglądała to może by człowiek zacisnal zęby i dalej dał się poniżać. Ciesze się że zmieniłem pracę. Te dwa lata od kad nie pracuje w polko przywróciły mi wiarę że rynek pracy jest dobry, że przełożony może szanować druga osobę a idąc do pracy rano nie trzeba mieć mdłości z nerwow a na koniec miesiąca zmartwień co do garnka włożyć .

1
Ewenella
@Wiking

Zgadzam się z opinią Wikinga w 1000%. Praca w Dziale Reklamacji Polkomtel to jakaś porażka. Pracowałam tam "szmat czasu" i uważam, że to był czas stracony jak po odejściu zobaczyłam, że można pracować po ludzku. W tym dziale kierownicy, a raczej pseudo kierownicy, którzy nie mają wiedzy, szacunku do człowieka, udają, że coś robią potrafią znęcać się nad pracownikiem i nie interesuje ich jak zrealizujesz swój cel, czy zostajesz po godzinach za "free" czy wykombinujesz by wziąć żałosną premię. Ważne by im kasa na konice się zgadzała z tytułu premii ( oczywiście realizowanej nieuczciwie). Prawie rok jak odeszłam z Reklamacji Polkomtel a do tej pory w głowie mi huczy od nienawiści, cynizmu, braku szacunku ze strony menagerów i kierowników. Obłuda i zakłamanie w tym dziale to chleb powszedni, wyżywanie się na pracownikach i dokładanie pracy ponad siły ich nie wzrusza, ważne by ich cel się zgadzał. To prawda, że swój cel realizują oszustwami i kłamstwami i takowe statystyki ( przekłamane) przestawiane są zarządowi, który o pracy w Reklamacjach Polkomtel nie ma zielonego pojęcia. Krótko pisząc praca w tym dziale to strata czasu, zdrowia i poczucia własnej godności.(usunięte przez administratora) Pracuj na niego i na całą kadrę kierowniczą, ale na nic nie licz. (usunięte przez administratora)w tym dziale to chleb powszedni, wyżywanie się na pracownikach i dawanie im do zrozumienia, że jesteś po to by pracować na ich premie to norma. Dobrze, że mam to za sobą.

katarzyna

mam pytanie dotyczące pracy na stanowisku młodszy kierownik produktu, wiem że jest już zatrudniona osoba, ale na 1 rok więc może się uda. jakie są główne zadania do realizacji i ewentualne przybliżone oczywiście zarobki.

maszcz

Wkrótce po przeniesieniu do Plusa trzech moich telefonów musiałem złożyć reklamację, w związku ze źle naliczoną fakturą. Odpowiadający mi Doradca Klienta Marcin Szmidt (znak: OKR/MSzm/5659762/18.07.19) przyznał mi wprawdzie rację, ale NIE UZNAŁ BŁĘDU POLKOMTELU, protekcjonalnie poklepując mnie po ramieniu: "Mam nadzieję, że przedstawione rozwiązanie wychodzi naprzeciw Pana oczekiwaniom". Otóż rzecz w tym, że ja nie mam żadnych oczekiwań wobec Polkomtelu, poza jednym: aby przestrzegał podpisanych umów. No i żeby jego pracownicy pamiętali, iż w dobrym towarzystwie panuje zwyczaj, aby ten, kto się pomylił, powiedział "Przepraszam". Tutaj zaś Pan Doradca Klienta ukrywając pomyłkę firmy - sprawia wrażenie, jakby to on wyświadczył łaskę klientowi i spodziewa się z tego tytułu wdzięczności. Nie wiem, czy zapisać taką postawę na karb przyjętej procedury firmowej, czy też - brak elementarnej kindersztuby personelu.

6
Czesław
Inne
@maszcz

Przykro mi że spotkała Cię taka sytuacja. Warto jednak pamiętać, że forum Gowork.pl służy głównie do wymieniania się opiniami na temat firmy z poziomu pracownika, a nie klienta, warto to mieć na uwadze. Osoby które odwiedzają ten konkretny wątek są ciekawe jak wygląda sprawa zatrudnienia w firmie, jaka panuje tam atmosfera oraz jakie są warunki finansowe. Zachęcam więc byłych i obecnych pracowników do dzielenia się swoimi wrażeniami, bardzo ułatwiacie podjęcie decyzji na temat zatrudnienia w tej firmie osobom które jeszcze się wahają.

Michał

Cześć. Czy ktoś z Was może coś opowiedzieć na temat praktyk? Warto? Zwłaszcza chodzi mi o Departament Obsługi Klienta - procesówka i egzekucja

Halina
Inne
@Michał

Polkomtel to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Dlatego super, że zainteresowałeś się odbyciem praktyk właśnie w tej firmie. Dowiedziałam się, iż ich program to przede wszystkim płatne praktyki. Dzięki takiemu podejściu chcą, aby każdy praktykant aktywnie zaangażowali się w pracę wybranego przez siebie działu. Więcej przydatnych informacji na ten temat znajdziesz na tej stronie: https://www.plus.pl/news/#/art:8199/program-praktyk-w-grupie-cyfrowy-polsat Daj nam koniecznie znać, jak ostatecznie zdecydujesz się na rozpoczęcie tam praktyk!

Taki sobie ja

Pracowałem w Polko w L1 i uważam, że to był czas stracony, kierowniczka miała pracownika za nic, ludzie w robocie (niektórzy) byli ok a reszta to osoby które wpierdzielały się w życie prywatne jak by nie miały swojego

Bronisław
Inne
@Taki sobie ja

Wyniosłeś może coś cennego ze swojej pracy w firmie Polkomtel? Chodzi mi o umiejętności bądź wiedzę, która przydała Ci się w dalszej karierze zawodowej? Mogłeś liczyć na odpowiednią naukę, pracując u tego pracodawcy? Chciałbym, abyś ocenił to na podstawie swoich doświadczeń. Będę wdzięczny za pomoc.

DHW

Dziwię się Łukaszowi jedrasiakowi, był w timotei i wrócił na szmate

2
Agnieszka
Inne
@DHW

Proszę byś nie podawał danych osobowych osób trzecich na forum. Takie komentarze są niezgodne z regulaminem i aktualnie obowiązującym prawem. Przedmiotem dyskusji na forum GoWork.pl nie jest ocena osób trzecich, a ocena warunków pracy. Czy pracujesz w Polkomtelu? Może powiesz nam, jak wygląda w tej firmie atmosfera między pracownikami - można liczyć na wzajemną pomoc?

2
Tomek
@Agnieszka

Pomoc, pomocą - zazdrość jest wszędzie. Nie przeskoczysz!

Celina
@Tomek

Niektórym pasuje.

Edyta
@Agnieszka

ludzie tam fantastyczni ale jak trafisz do kierownika nie tego co trzeba to wspolczuje.wymagaja wszyscy i to jest ok ale wspierac nie kazdy tam potrafi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alan
@Edyta

jakie wspieranie w Pulsie nigdy czegoś takiego żaden kierownik nie umiał robić. Kierownicy pomagają tylko lizusom i raczej prezentują niski poziom kompetencji.

Mieczysław
Inne
@Alan

Nie powinieneś tak generalizować. Przełożeni są różni i często jest tak, że kontakt z kierownikiem jest dobry i przyjazny. Znalazłem informację, że Polkomtel organizuje płatne praktyki wakacyjne dla studentów lub absolwentów. Oferuje wsparcie opiekuna merytorycznego podczas trwania praktyk oraz certyfikat potwierdzający udział w programie. Co sądzisz o tych stażach i obecnych rekrutacjach w firmie?

Alan
@Mieczysław

Nie generalizuję tylko co mają praktyki do kiepskiego kierownictwa, a nawet (usunięte przez administratora) czego byłem świadkiem.

Urszula
Inne
@Alan

Jednym z celów tego forum jest dzielenie się informacjami związanymi z tym pracodawcą. Na forum wchodzą bowiem cały czas nowe osoby, które chciałby dowiedzieć się o nim czegoś więcej i zdecydować, czy ostatecznie warto byłoby starać się tam o pracę. Stąd właśnie pytanie użytkownika @Mieczysław o staże oraz praktyki. Może zatem powiesz nam chociaż, ile trwa - mnie więcej taki staż? Tylko proszę Cię o merytoryczną i kulturalną odpowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niktwazny22

Jak dla mnie beznadzieja... Jak można zwolnić najlepszego koordynatora i zostapic to tak bez niczego... Mam na myśli oczywiście Pana Tomasza jedyna z osób której nie można nic zarzucić

Jolanta
Inne
@Niktwazny22

Pamiętaj, że na forum o charakterze publicznym nie posługujemy się żadnymi danymi personalnymi konkretnych osób - dotyczy to również samych imion. Wracając do dyskusji - widocznie Właściciel firmy Polkomtel musiał mieć bardzo poważny problem, by zwolnić Koordynatora. Nadal jesteś zatrudniony w tym przedsiębiorstwie? Zauważyłam, iż bardzo często szukają tam nowych pracowników. Może orientujesz się, czy taka nowo przyjęta osoba podpisuje od razu umowę o pracę, czy dopiero po pewnym czasie?

Zostaw merytoryczną opinię o Polkomtel Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Polkomtel Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Polkomtel Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 144.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Polkomtel Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 102, z czego 10 to opinie pozytywne, 79 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Polkomtel Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Polkomtel Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Polkomtel Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 218 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Polkomtel Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii