Jak się pracuje w Tikrow Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Tikrow Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Tikrow Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Pośrednictwa pracy tymczasowej

Najnowsze pytania nt. pracy w Tikrow Sp. z o.o. w Warszawa

Prawda
Były pracownik
 Pytanie

Zgadzam się z opiniami na tej stronie. Po 1. Jeśli chodzi o zlecenie, napisane jest w zleceniu jedno np. jak się ubrać. W praktyce różnie to bywa. Jeden przymknie oko, drugi nie. Po 2.Panie i Panowie pracujący w Tikrow są z natury osobami pozbawionymi jakiejkolwiek kultury osobistej. Zachowują się w sposób ordynarny, chamski, są nieprzyjemni(a to tylko rozmowa telefoniczna). Jest to wysoce niewskazane tak się zachowywać. Pod tym względem firma kuleje. Nie dają dojść do głosu rozmówcy, pyskują, krzyczą, robiąc wielka łaskę, że w ogóle odbierają telefon. Tam zadzwonić to trzeba mieć anielska cierpliwość. Ja dodzwoniłam się za 7 razem, nikt nie odbierał wcześniej, chociaż sygnal był. Po.3. Blokują konto, nie tłumacząc się dlaczego. Wystarczy, że raz nie przyjdziesz na zlecenie, pomimo tego że zadzwonisz i tak Cię zablokują. Tłumacza to regulaminem. To, delikatnie mówiąc, nie fair. Regulamin regulaminem, ale każdemu może coś wypaść lub stać, to tylko życie. Niestety, pracownicy firmy Tikrow nie mają cierpliwości i wyrozumiałości i po daniu blokady jesteś dla nich Nikim. Po 4. Te pochwalne opinie są najprawdopodobniej pisane przez pracowników firmy Tikrow. Miałam styczność z panią Anną Tikrow, wprawdzie nie osobiście, tylko mailowo, ale i to wystarczyło, żeby rozeznać się, co to za typ osoby. Moim zdaniem jest to osoba niekompetentną, fałszywa, pisząca na forum, aby się skontaktować w sprawie bana. Przez telefon jednak mówi wprost, że się nie da. To po co oferować pomoc? Odnoszę wrażenie, że pracownicy firmy Tikrow nie potrafią poprowadzić firmy w odpowiednim kierunku. Nie potrafią ogarnąć niczego, niczym pokierować, nawet rowerem w parku(takie sprawiają wrażenie). Po 5. Jeśli chodzi o kasę, w mlim przypadku wypłacili. Niestety, nie wpłacają tak szybko, jak się reklamują. Trzeba wielokrotnie upominać się. Ja dostałam wypłatę po dwóch dniach! Uważam, że z takim podejściem do pracownika i takim nastawieniem, obliczonym na zysk firma ta długo się nie utrzyma. Chcą za każdym razem mieć kogoś innego na zleceniu, a nie osoby doświadczone, które coś wiedzą, żeby nie dać im zarobić. Na kłamstwach i propagandzie, jaką uprawiacie, daleko nie pojedziecie. Zobaczycie, przyjdzie taki czas, że będziecie odblokowywać konta, bo nie będzie komu pracować. Tylko nie wiem, czy ludzie do Was wrócą... ŚMIEM wątpić. WSTYD, WSTYD i jeszcze raz WSTYD!!! Żenada to za mało powiedziane. Widać, iż brak tam twardej ręki, trzymającej dysxyoline(kierownika albo dyrektora). Zwykli krętacze.

Ania Tikrow
Pracownik
@Prawda

Dłuższy czas realizowania przelewów może wynikać z procesowania transakcji przez banki - należy uwzględnić weekendy oraz święta, podczas których czas ten się nieco wydłuża. Ja (Ania Tikrow) procesuję większość zapytań za pośrednictwem Facebooka - w imieniu pracowników dopytuję o możliwości w przypadku blokady konta, ale w monecie, kiedy są to bardziej złożone sytuacje niestety konieczny jest kontakt z centralą. Odnośnie blokowania kont - blokujemy je tylko i wyłącznie wtedy, kiedy pracownik nie wywiąże się z regulaminu współpracy - w większości przypadków to brak pojawienia się na zleceniu bez zgłoszenia swojej nieobecności wcześniej. Żaden pracownik, który realizuje swoje zadanie w sposób rzetelny nie ma blokowanego konta. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

BLOKADA APLIKACJI TIKROV
Były pracownik
@Prawda

Proszę o kontakt Jestem też tak potraktowana. nataliaexpert@onet.pl

Hanna
Inne
@BLOKADA APLIKACJI TIKROV

Tzn jak? Może ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym całym blokowaniem? Cały wątek chyba tu jest o tym

Ania Tikrow
Pracownik
@Hanna

Jeśli nieobecność na zleceniu nie zostanie wcześniej zgłoszona wówczas następuje blokada konta. Potrzebujemy ok. 24 h na znalezienie zastępstwa. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Izabela
Inne
@Ania Tikrow

I to konto jest już na zawsze zablokowane wtedy? Czy na jakiś okres czasu?

Ania Tikrow
Pracownik
@Izabela

Tak, ale prosimy o kontakt z centralą: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. W nadzwyczajnych sytuacjach istnieje możliwość odblokowania konta. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

xyz
Były pracownik
@Ania Tikrow

Oj kochaniutka, byliście poinformowani o tym że nie pojawie się na zleceniu, mieliście czas na znalezienie osoby na zastępstwo, co więcej ja dostałam zablokowane konto, a i tak szukaliście kogoś na zastępstwo poprzez fb. Także :)

xyz
Były pracownik
 Pytanie
@xyz

A mi wcisneliście kit, że nie możecie już nikogo szukać bo jest za późno. Gdzie zlecenie wstawione o 8, a zaczyna się następnego dnia o 5. To halo, gdzie tu jest 24h? Ogarnijcie system wstawiania zadań w porę, albo regulamin doprecyzujcie

Łukasz
Były pracownik
@Prawda

Mi zablokowali konto bo "słabo wykonywałem swoją pracę" a co najlepsze rozmawiałem z kierowniczka zmiany i ona powiedziała mi że chętnie mnie zobaczy następnym razem bo jestem dobrym pracownikiem

Kaja
Były pracownik
@Hanna

Mnie też zablokowali nie dość że zgłosiłam w aplikacji dlaczego nie mogę być na zleceniu jak mam przewidzieć w 24 godziny że coś się wydarzy barany zwykłe i krętacze !!!

Luki
Były pracownik
@Prawda

W moim przypadku taka sama sytuacja z blokadą. Śmiech na sali. Zgadzam się że wszystkim co jest tu opisane

ilona
Były pracownik
@Prawda

Az sie zatrwozylam po wysypie tych smiem twierdzic pomowien. Pracowalam z poręki tej firmy w Lodzi, biorac zlecenia w roznych firmach. Bylam szczerze zaskoczona serdeczna rozmowa z dziewczyna, która prowadzila moje sprawy. Sadzę, ze to od wlascicieli lub kierownikow firm zalezy czy beda chcieli nas ponownie zatrudnic.

Patrycjusz Wilk Nowy wpis
Były pracownik
@Ania Tikrow

Moje konto zostało zablokowane choć wcześniej zgłaszałem meilowo że nie mogę się wstawić na zleceniu.

Patryk Wilk Nowy wpis
Były pracownik
@Ania Tikrow

Ja od kilku dni próbuje i proszę o kontakt w celu wyjaśnień. Nikt nie oddzwania lub nie odpisuje mi na e-mail.

Karo
Kandydat
 Pytanie

W jaki sposób anulować zlecenie? Po wysłaniu SMS z odrzuceniem nic w aplikacji się nie zmienia

Kas
Pracownik
@Karo

Zlecenia anuluje się przez aplikacje albo przez maila na adres biura obsługi klienta. SMSem się nie da

Tikrow
Pracodawca
@Karo

Hej, anulować zlecenie można na dwa sposoby, poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. Pozdrawiam serdecznie Zespół Tikrow

Patryk Wilk Nowy wpis
Były pracownik
@Tikrow

To jest kłamstwo ja wysyłałem e-mail iż nie mogę się wstawić na zleceniu. Nie dostałem żadnej odpowiedzi na drugi dzień konto zablokowane!!!

Patryk Wilk Nowy wpis
Były pracownik
@Tikrow

Do dnia dzisiejszego nie ma kontaktu z Waszej strony, w celu wyjaśnienia tego jak narażony byłem na życie i zdrowie w supermarkecie Aldi w dniu 11.05.24r. Czekam dalej na wyjaśnienia.

@Ciekawa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 19 dni.
Kandydat
 Pytanie

Ostatnio pojawiło się ogłoszenie na stronie firmy na stanowisko Business Development Manager. Czy ktoś może coś więcej powiedzieć o samej organizacji i pracy tam?

Marta
Były pracownik
 Pytanie

Drastycznie niskie stawki netto na godzinę.. wręcz nielegalne. Dla osoby nie posiadającej już statusu studenta przykładowe zlecenie, np. W media Markt, w Warszawie, na koniec 2023 roku, to 16,51 zł netto. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Dlaczego Tikrow zabiera tak ogromna część dla siebie? Przecież klient wam płaci dużo..a ja dostanę 16,51 zł netto. Dramat

Anka
Inne
 Pytanie
@Marta

Potwierdzam. Zarobki netto dla osób powyżej 26 roku życia, bez statusu studenta Tikrow zmniejszył w ciągu kilku ostatnich tygodni o kilka zł. Przykład Zara było przeważnie 20 zł netto teraz 17,06 firma up clean było 35 zł netto a jest 18 zł netto. Dramat. Dlaczego Tikrow (usunięte przez administratora) pracujących????

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Praca w sklepie Łapy oferowane przez firmę Tikrow Sp. z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(840 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ogrodnik, Sprzedawca
Poznań
Marek Nicgorski Berberys Sprzedaż Roślin Ozdobnych i Akcesoriów Ogrodniczych
(17 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Tikrow Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Ja
Pracownik
 Pytanie

Jestem bardzo rozczarowana. Przyjęłam zleceń na cały tydzień. Byłam na pierwszym dniu, wszystko w porządku jeśli chodzi o wypłatę, którą dostałam jeszcze tego samego dnia. W dniu dzisiejszym na kilka godzin przed rozpoczęciem zlecenia niestety dotarła do mnie smutna informacja odnośnie sprawy rodzinnej, musiałam podjąć decyzję o pilnym wyjeździe poza miasto na ten dzień. Napisałam maila do Tikrow, że wydarzyła się losowa sytuacja i okazuje się, że pojawi się blokada mojego konta...uprzedzam, że zdaję sobie sprawę, że firma w ten sposób próbuje się zabezpieczyć...no ale czy naprawdę blokada musi następować po jednej 'wpadce' z nieobecnością? Czy jako firma nie przewidujecie naprawdę sytuacji losowych? Co jeśli ktoś nagle zachoruje lub będzie miał inną niezależną od siebie sytuację...

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

w grudniu moje konto zostało zablokowane. Miałam problemy zdrowotne o których nie wiedziałam i w styczniu mialam operacje na co mam dowod. Nie pojawilam sie 2 czy 3 razy na zleceniu ze wzgledow wlasnie zdrowotnych a przedtem mialam idealna opinie. Pisalam odwolanie ale nie zostalo uwzglednione. Teraz jestem w pelni sprawna, mam prace stala ale chcialabym moc dorobic sobie. Uwielbialam te zlecenia z tikrow i nie moge znalezc nic podobnego. Proszę bardzo o szanse.... Niezdecydowanym- bardzo polecam TIKROW. Super opcja zarobienia pieniędzy i nabycia doswiadczenia. Bardzo dobre płace i ciekawe zlecenia.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Tikrow Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do Tikrow Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?

Na ile dni jest umowa?
Kandydat
 Pytanie

Na ile dni jest wystawiana umowa zlecenie? Od daty zlecenia które się przyjęło do końca danego miesiąca? Na czas nieokreślony? Czy tyko na 1 dzień?

:)
Pracownik
 Pytanie

Witam, wylądowałam w szpitalu w nocy przed zleceniem i następnego dnia dostałam wiadomość, ze moje zlecenie zostało uznane jako reklamacja co może spowodować blokadę konta. Jestem fanka tej apki, ale życie może być przewrotne.. czy wiecie może czy jest szansa odwołania się do blokady??

Tikrow
Inne
@:)

Witam, rozumiemy sytuacje zdrowotną prosimy o kontakt z naszą infolinią lub na maila kontakt@tikrow.com postaramy się rozwiązać tą sytuację :)

m.
Kandydat
 Pytanie

Zainstalowałem aplikację i już podczas wypełniania kwestionariusza wiem, że nie będę z nią pracować. Zaro info, jak będą przetwarzane dane. Dlaczego po wybraniu "inne" nie mogę podjąć pracy? Co najmniej dziwne. Smsy przychodzą bardzo późno. U mnie po 30 minutach.

Ania Tikrow
Pracownik
@m.

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszym regulaminie: https://tikrow.com/dla-pracownikow/regulamin. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15 Pozdrawiam serdecznie Ania Tikrow

Pytanie
 Pytanie

Czy w Tikrow Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?

Ania Tikrow
Pracownik
@Pytanie

Podjęcie pracy jest możliwe na podstawie umowy zlecenie. Pozdrawiam Ania Tikrow

40 i 4
Były pracownik
 Pytanie

Byłem na pierwszym zleceniu było ok, niestety z powodu sytuacji losowej nie mogłem być na 2 zleceniu które wziąłem wcześniej, poinformowałem ich o tym smsem który wysyłają w dzień zlecenia. Okazało się że zablokowali mi konto, zasłaniają się brakiem elastyczności i brakiem odwołania przed 24 godzinami, kto układa tak chory regulamin który nie przewiduje niestety sytuacji podbramkowych? Co więcej próbowałem odwołać zlecenie z poziomu aplikacji dzień wcześniej i nie było takiej opcji na liście zleceń a infolinia pracuje do 17. Minęło ponad 24 godziny przelewu za pierwsze zlecenie nadal nie ma, Pani na infolinii nie miła, oraz agresywna. Jeśli tak ma wyglądać podejście do osób które chcą korzystać z aplikacji to jest to po prostu słabe i anty pracownicze podejście, to im powinni zależeć na pracownikach a nie na odwrót, no cóż. Nie zachęcam do korzystania z tej aplikacji, wyłącznie zniszczone nerwy i czas.

Ania Tikrow
Pracownik
@40 i 4

Niestety zgłoszenie swojej nieobecności odpowiednio wcześniej jest konieczne, musimy znaleźć zastępstwo. Przelewy za zlecenie są wykonywane zaraz po jego zakończeniu, czas procesowania przelewu może się różnić w zależności od banku, który taką płatność procesuje.

Była pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Proszę o informację czy jest możliwość odblokowania konta po upływie jakiegoś czasu??

Ania
Pracownik
@Była pracownica

Prosimy o kontakt, postaramy się pomóc :) Poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15 Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Marcin
Były pracownik
@Ania

Tikrow oszukuje. Blokuje konta. Myślą, ze jak ktoś nie przyjdzie 2 razy, to twierdzą, ze olewasz prace

Ania Tikrow
Pracownik
@Marcin

Konta są blokowane, jeśli ktoś nie zgłosi swojej nieobecności odpowiednio wcześniej - do 24h w dni robocze, tak aby znaleźć zastępstwo. Jest to standardowa procedura. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Łukasz
Były pracownik
@Ania Tikrow

To dlaczego moje konto zostało zablokowane za "słabo wykonana pracę"

Amelia
Kandydat
 Pytanie

Czy po zgłoszeniu się na zlecenie dostaje sie potem jakiegoś mail z wytycznymi gdzie się stawić itd? Ogólnie z informacjami dotyczącymi zlecenia.

.
Pracownik
@Amelia

Na zleceniu jest podany adres. Jeśli chodzi o strefy ekonomiczne - jest podana która hala itp, ale czasami trzeba trochę poszukać;) ogólnie powiedziałabym że jest dobrze w porównaniu do innych portali

Karolina
Inne
 Pytanie

jest możliwość złożenia do kogoś skargi na danego pracownika albo na całą firmę?

Ania Tikrow
Pracownik
 Pytanie
@Karolina

Karolina, czy możemy poznać powód chęci złożenia skargi? Prosimy o kontakt z naszą centralą: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. Pozdrawiam, Ania Tikrow

Marcin
Były pracownik
@Karolina

Przydała by się na nich skarga, bo blokują konto bez powodu. Nie są w stanie zrozumieć, że ktoś jest chory i dlatego nie mógł przyjechać na zlecenie

Kamileees99
Były pracownik
 Pytanie

Tragedia wybrałem moje pierwsze zlecenie w tikrow klikając przypadkowo drugie o innej godzinie którego nie dało się anulować. Od razu blokada bez możliwości przywrócenia konta. To w takim razie co w przypadku nagłej choroby czy wypadku przed pracą też od razu blok za 1 niewykonane zlecenie?

Ania Tikrow
Pracownik
@Kamileees99

Prosimy o kontakt z centralą, sprawdzimy możliwości. Telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Sytuacje nadzwyczajne są rozpatrywane indywidualnie. Pozdrawiam Ania Tikrow

Roztropny
Kandydat
 Pytanie

Korzystaliście z aplikacji tikrow i przesyłaliście skan dowodu osobistego? Mieliście jakieś wątpliwości czy te dane później gdzieś nie zostaną wykorzystane? Jak to wyglądało u was?

Marta
Pracownik
 Pytanie
@Roztropny

Skan dowodu osobistego? Matko w życiu bym nie udostępniła. Żadna agencja pracy tego nie wymaga. Ciekawe w jakim celu zbierają sobie takie skany ....

Ania
Pracownik
@Roztropny

Dane wrażliwe są niezbędne do sformułowania umowy zlecenie - pozostają w bazie na czas współpracy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących przetwarzania danych, usunięcia ich z bazy zapraszamy do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

kandydat
Kandydat
@Ania

nie zmienia to faktu że nie macie Państwo prawa kopiować lub żądać skanu dokumentu tożsamości. Praktyka taka może zostać potraktowana jako przetwarzanie danych osobowych ponad miarę, a więc przetwarzanie większej ilości danych, niż jest to wymagane przy stosunku pracy. Należy też przypomnieć, że kary pieniężne nakładane na podstawie przepisów RODO mogą sięgać 20 mln euro lub 4% obrotu spółki. Ponad to kodeks pracy znowelizowany w maju 2019 roku przepis art. 22'1 wyraźnie wskazuje, jakich informacji (danych osobowych) może żądać pracodawca od kandydata do pracy, a później od pracownika. Wśród tych danych nie znajduje się jednak numer dowodu osobistego. Ponadto, zgodnie z ust. 5 przywołanego wyżej przepisu udostępnienie danych wskazanych w treści przepisu następuje w formie oświadczenia, natomiast pracodawca może żądać udokumentowania tych danych wyłącznie w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia. Należy wyjaśnić, że potwierdzenie danych należy rozumieć jako okazanie dokumentu, a nie jako jego skopiowanie. Proponuje zmienić lub wyszkolić osobę odpowiedzialną za przestrzeganie prawa pracy i zapoznać się z przepisami RODO.

ja
Kandydat
@Marta

Zawsze jak przyjmujesz się do pracy dajesz dowód do skanowania.

Mieczysław
Inne
@ja

Masz racje, ale obowiązuje RODO i takie dane są tylko w posiadaniu pracodawcy i nie można ich przetwarzać bez zgody zainteresowanego. Dodatkowo zamiast kserować dowód pracownika firma może go zobowiązać do wypełnienia kwestionariusza osobowego gdzie podaje się pesel i inne wrażliwe dane. To powinno wystarczyć.

Ja
Kandydat
@Roztropny

Ja nie wysłałam skanu dowodu a i tak mi zaakceptowali xD

Wiktoria
Inne
@Ja

A to jest jakieś turbo wymagane by to robić? No skoro Ci zaakceptowali to chyba nie, prawda?

Ania Tikrow
Pracownik
@Ja

Skan dowodu jest niezbędny do sformułowania umowy zlecenie. Istnieje również możliwość wizyty w naszym biurze w Pruszkowie oraz okazanie dokumentu do sporządzenia takiej umowy. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Pytam
Kandydat
 Pytanie
@Roztropny

Widzę że jest w aplikacji sporo zleceń ale...żadna inna agencja nie wymaga dowodu osobistego. To jest karalne. Do umowy zlecenie wystracza dane w formularzu kontaktowym imię nazwisko PESEL .nikogo nie zastanawia to że oni mając skan dowodu mogą brać na was kredyty?

Kamila
Pracownik
 Pytanie
@Ania Tikrow

Zablokowane mam teraz konto niewiem dlaczego a mam jutro zlecenie i co teraz?

Ania Tikrow
Pracownik
@Kamila

W takich sytuacjach prosimy o pilny kontakt z centralą: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. Pozdrawiam, Ania Tikrow

kobieto idz na szkolenie
Inne
@Ania Tikrow

kobieto idz na szkoslenie w sprawach rodo kadr nie masz prawa żądac skany dowodu osobistego to raz ,a dwa po to w kwestionarjuszu padaje sie dane pesel serie numer dowodu prawda dramat

Ania Tikrow
Pracownik
@Pytam

Do sformułowania umowy niezbędne jest potwierdzenie danych poprzez skan dowodu. Istnieje również szansa okazania dowodu w naszej siedzibie w Pruszkowie. Pozdrawiam, Ania Tikrow

kobieto!!1
Pracownik
@Ania Tikrow

kobieto do sformułowania umowy potrzebny kwestionariusz osobowy ,skoro biuro tak nalega na skan dowodu po po co wypisuje sie dane np pesel adres serie numer dow. wie Pani że na takie oszusto sa paragrafy NIKT NIE MA PRAWA ZADAC SKANU DOWODU OSOBISTEGO kobieto isc na jakies szkolenie z rodo z kadr to trzeba wezwac policje

...
Były pracownik
@Ania Tikrow

Absolutnie nie można tego robić. Skan dowodu osobistego nie jest wymagany w żadnym procesie rekrutacji. Zakres informacji, które może żądać pracodawca od osoby ubiegającej się o zatrudnienie określa art. 221 kodeksu pracy.

Katarzyna
Inne
@...

Ale tu chodzi o wszystkie dane czy numer dowodu można ukryć?

pablo
Były pracownik
 Pytanie

Czy wypłacacie jakieś zadośćuczynienie za bezpodstawne zablokowanie konta? Oczywiście to pytanie retoryczne! Byłem w lipcu na zleceniu, wykonałem zlecenie i zablokowaliście mi konto. Musiałem to odkręcać drogą pisemną, bo telefonistka powiedziała, że nic nie może zrobić. Dostałem bana i kosztowało mnie to (usunięte przez administratora) czasu i nerwów. Okazało się, że ktoś tam coś źle kliknął...że niby mnie nie było na zleceniu. Słabe to było. Żadnego "przepraszam" nie było - brak szacunku do pracownika, do człowieka. Tyle w temacie, co do szanownych kierowników, jaśnie pań, bo z takimi przyszło mi rozmawiać i pisać. Żegnam.

Ania Tikrow
Pracownik
@pablo

Przepraszamy za zaistniałą sytuację, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. Telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow

Zostaw merytoryczną opinię o Tikrow Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Tikrow Sp. z o.o.
4.1/5 Na podstawie 39 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Równoległa 2
    02-235 Warszawa
  • NIP: 5223102929 REGON: 368527417 KRS: 0000699505
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tikrow Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii