Totalnie nie polecam, miałem wypadek który uniemożliwił mi dotarcie do pracy. Jednorazowa sytuacja a konto zostaje zablokowane, po prostu smieszne…. Powinno być jakiekolwiek ostrzeżenie, chociaż kara inna, po co od razu blokować konto?
Niestety takie są procedury, jeśli nie mamy odpowiednio wcześnie zgłoszonej nieobecności wówczas nie posiadamy czasu na znalezienie zastępstwa. Twoja sytuacja wydaje się nadzwyczajna, prosimy o kontakt z centralą, sprawdzimy możliwości - telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Kontakt z centralą???? Centrala Nic nie zrobi, proszę nie mydlić oczu!!!! Konto odblokujecie??? Na pewno nie!!!
a ja miałem zablokowane konto przez pomyłkę, z winy pracodawcy, odkręcenie tego trwało bardzo długo i przepadło mi (usunięte przez administratora) zleceń przez zablokowane konto, telefoniczna konsultantka sypała regułkami i dopiero droga formalna pomogła, straciłem (usunięte przez administratora) czasu i nerwów, już nie biorę zleceń, dziwne że w zusie cały jestem jako zatrudniony w tikrow, jak to odkrecić - znowu dzwonić, pisać trzeba, czas i nerwy
Czy jest możliwość odblokowania konta? Jakoś się odwołać czy nie ma szans?
Hej, konta są blokowane w sytuacji kiedy nie pojawisz się na zleceniu i nie zgłosisz swojej nieobecności odpowiednio wcześnie, aby znaleźć zastępstwo. Blokujemy je również wtedy, kiedy pracodawca zgłosi nam niską jakość wykonywania zlecenia przez Pracownika. Pozdrawiam, Ania Tikrow
Jak sie ma zajęcie komornicze z tytułu alimentów do pracy w Tikrow?
jak będziesz pracować na etat to pewnie komornik będzie ci to zajęcie z pensji ściągał, czyli normalnie... a jak ma być wg ciebie?
Dzień dobry, z przyczyn osobistych nie mam możliwości stawić się na zlecenie, czy obowiązują za to jakieś kary?
Nie. Żadnej kary. Oprócz tego, że zablokują Ci konto na Tikrow. Nieważne. są Twoje tłumaczenia. Oni z chęcią Cię zablokują, jeszcze dostaniesz taka słowną reprymendę, że Ci się odechce. Tam pracuje (usunięte przez administratora)bez kultury.
Nie ma żadnych kar, w sytuacji niezgłoszenia swojej nieobecności do 24 h przed zleceniem może nastąpić blokada konta. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Witam. Jak długo trzeba czekać na przelew po realizacji zlecenia? Czy trzeba dzwonić i "upominać się" o swoje?
Ja dostałam pierwszy raz następnego dnia (w niedzielę) a przy kolejnym zleceniu jeszcze tego samego dnia
Przelewy są realizowane zaraz po wykonanym zleceniu, dochodzą średnio w 24h. Dłuższe procesowanie może być efektem weekendów, świąt lub banku, który procesuje płatność. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 22 100 43 15 Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Pracował ktoś w media expert w ramach Tikrow ? Jakies opinie ? Unikać ?
Nie blokujemy konta bez powodu. ;) Blokada następuje w sytuacji, kiedy zostanie naruszony regulamin współpracy - m.in niepojawienie się na zleceniu, czy też niestaranne wykonanie zlecenia. Prosimy o kontakt, zweryfikujemy powody blokady oraz sprawdzimy możliwości - telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow
Dlaczego stawka za godzinę jest 12,53 na rękę? Przecież to jest poniżej minimalnej na ten rok?
Czy ktoś w państwa pracował przez firmę tikrow i ma komornika na swoim koncie i z tego powodu został automatycznie zwolniony przez ta firmę?Przeciez to jest (usunięte przez administratora) !!!!!
Cześć, konto zostaje zablokowane w sytuacji kiedy zostanie naruszony regulamin współpracy (m.in niepojawienie się na zleceniu bez wcześniejszego zgłoszenia, czy też niestaranne wykonanie zlecenia). Prosimy o kontakt z nami celem zweryfikowania powodu blokady oraz dostępnych możliwości, telefonicznie: 22 100 43 15 lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow