Centrum Badawczo-Rozwojowe GLOKOR Sp. z o.o.
przez Aneta Kawecka, 2014-08-20 21:39:29
W firmie GLOKOR odbywałam miesięczny staż, z którego jestem bardzo zadowolona. Firma jest instytucją naukową posiadającą bardzo dobrze wyposażone, nowoczesne laboratorium, w którym prowadzone są innowacyjne badania. Dzięki stażowi w tej firmie nabyłam doświadczenia pracy w laboratorium, a także nauczyłam się nowych technik laboratoryjnych. Dużym plusem jest także to, że w firmie panuje bardzo miła atmosfera, wszyscy są bardzo sympatyczni.

NOVA Centrum Edukacyjne
przez tompolii, 2014-09-11 12:47:13
Ja jestem na techniku rachunkowości i jestem bardzo zadwowolona.Świetni nauczyciele, zajęcia w ładnych salach w centrum Krakowa,miła obsługa w sekretariacie -żyć nie umierać!! :) Polecam!!

Dbam O Zdrowie (DOZ S.A.)
przez graza, 2014-09-22 16:16:08
Ja tez dla nich pracuje, i jak na razie nie narzekam, moze mam troche inne podejście, bo liczy się dla mnie praca jaką mam, kolorowo to chyba nigdzie nie jest i to nie tylko w branży aptecznej. Mam znajomych zupłenie z innych sektorów rynku którzy też nie raz narzekają. Mimo to sądzę, że dzięki temu, że maja tak dużo punktów aptecznych, dają ludziom zatrudnienie, technikom też, co ważne.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartłomiej Sawulski - UNICELL Poland sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Firma Unicell Poland rozpoczęła swoją działalność w roku 1998. Przedsiębiorstwo zostało założone przez inwestorów z Polski i Holandii i tak pozostało do dzisiaj.  Początkowo firma zajmowała się działalnością handlową, następnie krok po kroku zmieniała profil na produkcyjno-handlowy.    
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Na pewno kluczowym momentem w historii było uruchomienie własnej produkcji  w 2002 roku, w wyniku czego nastąpił bardzo dynamiczny wzrost obrotów i zwiększenie skali działalności.  Można na pewno wyróżnić jeszcze kilka innych przełomowych momentów,  takich jak: wdrożenie do produkcji strategicznych linii produktów,  przeprowadzka do nowego zakładu produkcyjnego i inne.  Jednak ogólnie można powiedzieć że rozwój firmy jest stabilny,  organiczny i odbywa się metodą małych kroków.
Jakie są cele firmy na najbliższy czas? Strategiczne cele firmy nie zmieniają się do kilku lat – ciągle jest to rozwój asortymentu, podnoszenie jakości produktów,  poszukiwanie nowych klientów oraz nowych kanałów sprzedaży .  W ostatnich latach firma mocno stawia na promocję i reklamę  wiodących marek Primacol i Luxdecor oraz na sprzedaż eksportową.  ...
"Wywiad z Katarzyna Russ - Auto-Gaz Centrum Jarosław Zagożdżon"
Jakie oferują Państwo usługi? Do kogo są skierowane? Produkujemy i dostarczamy kompletne instalacje LPG i CNG do samochodów na całym świecie. Tworzymy rynek autogazu - dostarczamy wiedzę, rozwiązania technologiczne i innowacje do powstających produktów. Nasze instalacje użytkowane są przez miliony użytkowników samochodów na całym świecie. Przy naszym Centrum Badawczo-Rozwojowym rozwijamy również własny warsztat, do którego w celu zamontowania instalacji przyjeżdżają klienci nawet z odległych województw. Na rynku wygrywamy wysoką jakością oferowanych produktów, usług czy obsługi klienta.
Jakie momenty były dla firmy przełomowe? Podczas 20-lat działalności takich momentów było wiele, ale do najważniejszych na pewno zaliczę: Budowa działu eksportu – działanie na rynkach międzynarodowych 2006 rok; Zmiana siedziby firmy w 2008 roku; Utworzenie oddziałów w Polsce; Tworzenie produktów pod własną marką: STEROWNIKI - ZENIT PRO, ZENIT PRO OBD, ZENIT DIRECT, COMPACT, BLUE BOX, ZENIT PRO DIESEL, WTRYSKIWACZE HERCULES oraz HERCULES BLUE; Budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego; Pozyskanie środków unijnych w celu zwiększenia konkurencyjności.   ...
"Wywiad z Joanna Bednarek - Agora S.A."
"Wywiad z Anna Krawczyk - Agora S.A."
Jakim pracodawcą jest Agora? (Joanna Bednarek) Agora jest jedną z największych grup medialnych w Polsce. Jej działalność obejmuje takie obszary, jak prasa i multimedialne wydania cyfrowe, portale i projekty internetowe, kino, radio, telewizja, reklama zewnętrzna, a także wydawanie książek oraz koprodukcja i dystrybucja filmowa. „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, Gazeta.pl, Sport.pl, Blox.pl, „Avanti”, „Logo”, „Cztery Kąty”, Radio TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio, AMS, kina Helios, Stopklatka TV to tylko kilka przykładów z naszej szerokiej oferty medialnej. Siłą Agory jest różnorodność – w zespołach tworzących ponad 100 marek jest wiele możliwości rozwoju dla różnych zawodów i dróg kariery.
Dlaczego warto z Wami pracować? (JB) W Agorze pracują ciekawi, pełni pasji ludzie. Młodzi rozwijają swój potencjał, a specjaliści pogłębiają doświadczenie, tworząc nowoczesne media i ciekawe projekty. Panuje dobra atmosfera pracy – np. mówimy sobie po imieniu, co zdecydowanie ułatwia budowanie relacji. Nie mamy sztywnego dress code’u, co może być atutem dla osób, które lepiej się czują w mniej oficjalnej stylizacji. W Warszawie pracujemy w budynku, który został doceniony w konkursach architektonicznych, występował w filmach i serialach. Są tu: basen, siłownia, sauna. Rano można wypić dobrą kawę w Gazeta Cafe, a po południu zjeść obiad w stołówce. W oddziałach lokalnych biura są położone w centrach miast, w klimatycznych kamienicach i nowoczesnych biurowcach. Agora stara się wychodzić również naprzeciw różnym potrzebom swoich pracowników - zapewnia im podstawową opiekę zdrowotną, partycypuje w kosztach programu sportowego. Duch sportowej rywalizacji towarzyszy nam podczas organizowanych dla pracowników zawodów: piłkarskich, żeglarskich, narciarskich. Co roku, w rocznicę powstania firmy bawimy się też na Balu Agory. ...