opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Aludesign

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.9/5

Na podstawie 123 ocen
Opinie(176)
Dodaj opinię
Oferty pracy(6)

Opinie(176)

Dodaj opinię
Oferty pracy(6)
Logo
  • O nas
  • .
  • Co produkujemy i dla kogo
  • .
  • Jak rekrutujemy

O nas

Co produkujemy i dla kogo

Jak rekrutujemy

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Radom
  • Płock
  • Siedlce
  • Piaseczno
  • Mińsk Mazowiecki
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Aludesign S.A.

Opinie

Opinie o Aludesign Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Aludesign S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Dodatki

    09.07.2025 10:19

    Kandydat

    Cześć, nie znalazłam informacji na stronie o benefitach. Czy ktoś może się wypowiedzieć na ich temat? Jakie premie dostajecie, czy jest prywatna opieka zdrowotna, świadczenia socjalne?

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Clark

    25.08.2025 19:40

    Pracownik

    Premie do 1400br. kwestia czy jesteś pierwszym lepszym bez pojęcia czy kumatym gościem. Opieki lekarskiej nie ma,są premie wakacyjna gruszka i swiąteczna na Boże Narodzenie, ubezpieczenie grupowe.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Dodatki

    26.08.2025 09:43

    Kandydat

    Dzięki za odpowiedź. Może teraz coś pomyślą o pakietach zdrowotnych od kiedy są w grupie Luma. Daj znać jak coś się zmieni pod nowym przywództwem.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    13.03.2025 08:30

    Pracownik

    Zaczełem przeglądać opinie i doszedłem do wniosku że tu sami (usunięte przez administratora) sie wypytują . A jak to ajak tamto a mówią (usunięte przez administratora) Ludzie idz do biura i spytaj a nie na stronie dałna z siebie robić.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    10.02.2024 21:26

    Kandydat

    Dzień dobry, Jaka jest aktualnie sytuacja w tej firmie? Bo rożne opinie krążą. Podobno bardzo dobre zarobki jak i warunki pracy. Kierownictwo bardzo kompetentne, sami fachowcy z górnej półki. Firma pnie się prężnie w górę idealnie sobie radzi w tych trudnych czasach. Czy stronka internetowa jest aktualna i na wyposażeniu są " 5 osiówki" i inne wymienione obrabiarki? Czy zakład jest w stanie obsłużyć klienta w zakresie budowy formy? Jak atmosfera na produkcji? Czy po nowym roku płace poszły odpowiednio w górę dla wszystkich? Dziękuję za odpowiedzi.
    ReviewUserIcon
    Karol

    19.01.2023 07:07

    Pracownik

    Jakie jest u was wynagrodzenie bo firma neapco -srapco nie chce dawać podwyżek 5 procent na okres stycz marzec od wynagrodzenia kpina czy są u was przyjęcia rozważamy przyjście z jaką stawką się u was startuje wiem że co niektórzy co przeszli do was to mieli stawkę taka jaka dotąd w neapco
    ReviewUserIcon
    Robi

    08.11.2022 16:31

    Pracownik

    Od jakiej stawki się zaczyna w alu pracę bo słyszałam że więcej niż starsi pracownicy czy to prawda
    ReviewUserIcon
    Pytający

    03.11.2022 20:15

    Pracownik

    Jaki jest system pracy w utrzymaniu ruchu i na jakie stawki można liczyć? Dzięki
    ReviewUserIcon
    Ryszard

    21.09.2022 09:17

    Inne

    Szukają właśnie kilku osób do pracy. Chce aplikować na operatora maszyn odlewniczych. Niestety nie podali stawki tylko że jest atrakcyjne wynagrodzenie. Wrzućcie info jak tu płacą bo wolałbym nie być zaskoczny na rozmowie jak stawka nie będzie za wysoka.
    ReviewUserIcon
    Kutonapletes

    21.09.2022 15:59

    Pracownik

    Jest git, ale praca do najlżejszych nie należy.
    ReviewUserIcon
    Bobbi

    08.07.2022 15:11

    Kandydat

    Witam Chciałbym wrócić z zagranicy z powrotem do Polski dlatego Szukam nowej pracy w okolicach Gorzòw Sl. I chcialbym Sie dowiedziec Jak mniejwiecej wyglada wynagrodzenie a Aludesing? Dziekuje z góry za odpowiedzi! Dziekuje i pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Karol

    20.09.2022 20:41

    Pracownik

    4000tys z przodu
    ReviewUserIcon
    Kamila

    20.09.2022 20:40

    Pracownik

    Ile zarabia kobieta w tej pracy ??????na hali
    ReviewUserIcon
    Papa

    01.09.2022 19:33

    Kandydat

    Witam, jak wygląda obecnie praca i atmosfera w Aludesign? Potrzebują pracowników, jeżeli tak to czy warto?
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    24.04.2022 10:30

    Inne

    Czy pensja w Aludesign S.A. składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Pracownik Produkcji, ich ogłoszenie jest 13 marca na GoWork.pl.
    ReviewUserIcon
    do sprawdzenia

    01.07.2022 14:14

    Inne

    Ponadto zleceniobiorca powinien uważać, aby nie zostać wykorzystanym przez zleceniodawcę. Chodzi głównie o to, aby zlecenie wykonywane przez zleceniobiorców nie spełniało w rzeczywistości kryteriów stosunku pracy. Kryteria te to przede wszystkim: stałe miejsce i godziny pracy, wykonywanie pracy w podporządkowaniu organizacyjnym i służbowym, bezwzględny wymóg osobistego świadczenia pracy. Jeżeli z treści umowy zlecenie wynika konieczność wykonywania pracy w warunkach podporządkowania, osobiście oraz odpłatnie, w określonym miejscu i czasie, to umowa ta jest w rzeczywistości umową o pracę.
    ReviewUserIcon
    Ania

    04.07.2022 15:40

    Pracownik

    Czyli ile netto ?
    ReviewUserIcon
    Administrator

    29.11.2021 11:43

    Inne

    Na stronie internetowej GoWork.pl zamieszczono kilka aktualnych ofert pracy do firmy Aludesign S.A.. Poszukiwani są Brygadzista Produkcji. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
    ReviewUserIcon
    Jak to możliwe:

    27.12.2021 08:31

    Były pracownik

    Taki nowoczesny zakład z elementami do respiratorów i tylko „starszy pan szkolony za czasów starego polmo” jako kontrola jakości??? „Góra” nie wie, że operatorzy nie mają sprawdzianów??? Resztę maila („pan z Praszki” i szukanie „odpowiedzialnych” – tzn. winnych) - pozostaje do oceny tym, którzy to czytają.
    ReviewUserIcon
    Mada

    21.05.2022 16:30

    Pracownik

    Bo kolega ma rację ???? widocznie był słaby
    ReviewUserIcon
    Administrator

    03.01.2022 11:40

    Inne

    Szukam pracy na Pracownik Produkcji. Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na temat oferty firmy Aludesign S.A.? Czy oferują tam zarobki w okolicach 4500 ? Jaka forma umowy jest proponowana?
    ReviewUserIcon
    lol

    11.01.2022 19:01

    Inne

    4500 to we Wrocku wyciągniesz
    JobOffersIcon

    Oferty pracy - Aludesign S.A.

    Mechanik - Dział UR

    Aludesign S.A.

    LocationIcon

    Gorzów Śląski

    WalletIcon

    5000 - 8000 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Produkcja - Praca dorywcza - Tylko weekendy

    Aludesign S.A.

    LocationIcon

    Gorzów Śląski

    WalletIcon

    300 - 400 PLN / d

    Sprawdź ofertę
    Elektryk - Dział UR

    Aludesign S.A.

    LocationIcon

    Gorzów Śląski

    WalletIcon

    5000 - 8000 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Pracownik Produkcji - Do przyuczenia

    Aludesign S.A.

    LocationIcon

    Gorzów Śląski

    Sprawdź ofertę
    Główny Księgowy / Głowna Księgowa

    Aludesign S.A.

    LocationIcon

    Gorzów Śląski

    Sprawdź ofertę
    Kontroler Finansowy / Kontrolerka Finansowa

    Aludesign S.A.

    LocationIcon

    Gorzów Śląski

    Sprawdź ofertę
    ReviewUserIcon
    Prana

    02.01.2022 12:56

    Pracownik

    Czy ktoś myśli o podwyżkach dla pracowników ? Wszystko tak idzie w górę że wypłaty zmarniały bardzo/
    ReviewUserIcon
    Inflacja

    02.01.2022 21:12

    Były pracownik

    Tak, tak, już się wyrywają żeby podnosić pensje. Teraz jest tyle powodów żeby nie podnosić jak nigdy dotąd - prąd, gaz, pandemia, nowi kierownicy... Prezes kiedyś w Oleśnie powiedział co należy zrobić jak się chce więcej zarabiać;-)
    ReviewUserIcon
    Halina

    24.06.2021 09:13

    Inne

    Cześć, zmartwił mnie trochę wpis @Czesio, który wspomniał o zabieraniu dodatków finansowych w Aludesignie. Czy ktoś mógłby jeszcze coś na ten temat napisać? Za co dokładnie te dodatki są zabierane i jakie to są kwoty? Jak często się to zdarza?
    ReviewUserIcon
    Vka

    25.12.2021 18:02

    Pracownik

    Cały rok pracować ponad siły żeby raz dostać premię specjalną. Dziękuję. Normy wywindowane tak że ciężko co kolwjek nadrobić na premię specjalną prezesa czy dyrektora
    ReviewUserIcon
    jjj

    26.12.2021 19:19

    Inne

    Pewnie robili ponad normę, bo obiecali za to bonus... Raz drugi i norma w górę... I kto jest temu winien?
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    07.08.2021 23:36

    Kandydat

    Firma szuka programisty robota od kilku miesięcy. Czy ktoś może coś tutaj napisać na ten temat. Jak to wygląda praca od wewnątrz? Na stronie firmy typowe warunki a jak szczegóły?
    ReviewUserIcon
    nowy

    12.12.2021 22:44

    Były pracownik

    Nie polecam, Terminy na wczoraj, duże naciski i brak kompetencji kierownictwa. Robot to jedno, a technologia dla której jest wykorzystywany to drugie. Na odlewni (usunięte przez administratora) a na obróbce słabo dopracowane maszyny. Kasa za obsługę tego wszystkiego śmieszna a wymagania jakościowe na najwyższym poziomie.
    ReviewUserIcon
    Nowy

    13.12.2021 20:19

    Inne

    Nie polecam, ważna jest tam ilość a nie jakość...
    ReviewUserIcon
    ddd

    28.10.2021 10:29

    Kandydat

    czemu z tych maszyn tak smierdzi?? nikt o to nie dba??
    ReviewUserIcon
    ppp

    29.10.2021 13:02

    Kandydat

    a podobno to taka nowoczesna firma
    ReviewUserIcon
    Gace

    01.11.2021 11:01

    Pracownik

    Ja wchodzę na odlewnię ostatnio a tam kobiety leją na maszynach ????????????czy ta firma już całkiem spadła na sam dół. Czy już nie mają ludzi do pracy to ratują się kobietami. Porażka dla niby takiej nowoczesnej firmy.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    10.10.2021 22:37

    Kandydat

    Na stronie firmy pisze, że "atmosfera jak w rodzinie" Serio?
    ReviewUserIcon
    waldek

    22.10.2021 20:16

    Kandydat

    czyli kolejne kłamstwo? Lider Produkcji Dział: Obróbka CNC lub Odlewnia Dla zatrudnionej osoby OFERUJEMY: przyjazną atmosferę pracy, w której każdy jest szanowany.
    ReviewUserIcon
    Klops

    25.10.2021 08:23

    Były pracownik

    Pozostawię to bez komentarza ... Niech każdy przekona się na własnej skórze jak wygląda ta "przyjazna atmosfera" i ""szacunek".
    ReviewUserIcon
    Nowy pracownik

    09.10.2021 14:26

    Pracownik

    "Pracę w szybko rozwijającej się organizacji, o dużej renomie i rozpoznawalności branżowej." Chyba w szybko cofającej się firmie. Robię tu od nie dawna ale już zdążyłem zobaczyć wiele. Dlaczego tyle ludzi się zwalnia? Czyżby ta firma nie była wiarygodna? Też już myślę o opuszczeniu tego kołchozu bo inaczej się tego nie da opisać.
    ReviewUserIcon
    Klops

    08.10.2021 13:58

    Były pracownik

    Tyle "negatywnych" opinii, a zachwyt wśród niektórych nadal trwa. Jaka to nowoczesna firma, jak dobrze płaci, nic nie trzeba robić a kasa sama wpada do kieszeni. Nic tylko zmieniać pracę.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Aludesign?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Watcher

    24.09.2021 17:29

    Pracownik

    Proponuję zwrócić uwagę na jednego pana w żółtej koszulce ,bo jak wszyscy mają brać wzór z Lidera to po weekendzie będzie sporo ludzi z syndromem dnia poprzedniego... Jak już się zmienia czas pracy do za 5 operatorom to ile czasu wykorzystuje lider na fajeczki ??? godzinka na dniówkę leci ..... "W siną dal" ( w godzinkę można popchnąć troszkę roboty która jest warta w przeliczeniu miesięcznym więcej niż 100 premii ) , a jeśli chodzi o podmianki to może panowie liderzy się za to wezmą ,w końcu mają pomagać jeśli nie pracują na maszynach.
    ReviewUserIcon
    Henryk

    14.06.2021 16:57

    Inne

    Jakieś imprezy integracyjne będą w tym roku? :)
    ReviewUserIcon
    Dyrektor Produkcji

    31.07.2021 09:33

    Pracownik

    Dzień dobry, Pracujemy nad tym. Praktycznie wszystki zależy od 2och czynników. 1. Niestety raport NFZ na temat ilości osób zaszczepionych w naszym regionie jest niska. Nie chcemy narażać naszych pracowników na negatywne skutki pandemii. Chcemy by każdy z nas był zdrowy i wrócił do domu bezpiecznie. Osobiście przechodziłem Covid-19, w tym roku straciłem bliskie osoby z powodu tej choroby i należę do grupy osób, które zdają sobie sprawę jakim poważnym wyzwaniem jest Covid-19. 2. Chcemy przeczekać moment uderzenia 4 fali. Na pocieszenie powiem, że rozpocząłem cykl obiadów z dyrektorem: cel jaki sobie postanowiłem to zabierać osoby, które chętnie dzielą się widzą i służą dobrą radą jak wyjść na prostą! Kilkoro z nas już miało przyjemność porozmawiać ze mną twarzą w twarz jedząc swojski obiad w sąsiedniej Praszce???? Pozdrawiam KubaP Pozdrawiam KubaP
    ReviewUserIcon
    To ja

    29.08.2021 13:38

    Pracownik

    Chłopie ogarnij się nie każdy chce się zaszczepić bo wy macie takie widzi misie. Co nie którzy to myślą że firma sobie coś wymyśli a każdy będzie tańczył jak wy chcecie. Kto chce morze się szczepić nawet 7 razy w tygodniu.
    ReviewUserIcon
    Hoffman

    18.08.2021 05:46

    Były pracownik

    Za te dyscyplinarne zwolnienia ktoś się powinien wziąć, gdyby dobrze poszukać to jest to bezprawne i powinni jeszcze odszkodowania wypłacić. Tak się nie traktuje ludzi, którzy pracowali wiele lat i chcą w bezkonfliktowo odejść... Najgorszemu wrogowi będą odradzać tą firmę. Przykre to niestety.... Życzę powodzenia....
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    07.07.2021 20:11

    Kandydat

    Opinia jednego z pracowników: „Warunki takie same, a nawet lepsze niż w firmach o podobnym profilu”. Czy to prawda?
    ReviewUserIcon
    Stary

    09.08.2021 15:43

    Kandydat

    Czy to prawda że operator na maszynie jeśli chce iść do toalety to musi gwizdać i czekać na podmianę????
    ReviewUserIcon
    Edi

    09.08.2021 21:48

    Były pracownik

    Tak mają na obrobce jeszcze troche i bedzie tak na odlewni.Bedzięmy na siebie gwizdać jak na psy.Ten zaklad robi sie jak w Media M...nie dla "Idiotów"
    ReviewUserIcon
    Marecki

    08.08.2021 14:27

    Były pracownik

    W Aludesign jak nie zaczną przełozeni normalnie ludzi traktowac to zle im to bedzie wrózyc bo ludzie sie pozwalniaja.O tych zarobkach jak pisano ze zarabia sie lepiej niz w kolo w innych firmach to jedna wielka bzdura...zarobki w tej firmie co do wykonywanej pracy to jest po prostu smiech na sali.Ludzie sie ciagle zwalniają bo mają po prostu dosć.Temp.na hali w tej niby nowoczesnej odlewni przekracza 40 st.Myslą ze jak zalozą wentylatory to cos im to da.Napewno da wiekszy chalas i szum bo jest wiekszy niz w Olesnie bylo.Ludzie sie zwalniaja co niektorzy po kilku latach lub kilkunastu latach pracy na odlewni i co!!!Jak ich sie traktuje jak pan z HR czy pani A...z kadr nie chca podpisywac wypowiedzen za porozumieniem.stron...i maja ludzie porzucenie pracy w papierach tacy tam pracuja ludzie zero szacunku dla ludzi tylko nienawiesc bo jak ktos moze z takiej "NOWOCZESNEJ FIRMY"odejsc..Ta firma padnie predzej niz komuś sie wydaje chyba ze sprzedają firme i kupi ją ktoś normalny co podchodzi do ludzi z szacunkiem i zrozumieniem...Bo obecni ludzi rządzacy w firmie to po prostu jedna wielka porażka!!!
    ReviewUserIcon
    Borys

    13.06.2021 14:37

    Inne

    A kiedy następny "dialog meeting" na zakładzie?
    ReviewUserIcon
    To ja

    13.06.2021 15:05

    Pracownik

    Nie zrobią bo się nazbierało ich kłamstw. Boją się
    ReviewUserIcon
    Dyrektor Produkcji

    31.07.2021 09:36

    Pracownik

    Dzień dobry Panowie, Dialog meeting jest w planie. Oprócz tego osobiście prowadzę co dwa tygodnie regularne spotkania z załogą (10 minut) informacje w temacie BHP, Sprzedaży, HR, wydajności oraz Jakości. Ostatnie takie spotkanie było wczoraj. Dziękuje za słuszną uwagę! Pozdrawiam KubaP

    Kontakt - Aludesign S.A.

    Burakowska 5 lok. 7 01-066 Warszawa

    NIP:5272861210

    REGON:381012924

    KRS:0000744643

    https://www.aludesign.pl/
    Branża główna: Hutnictwo i metalurgia
    ReviewUserIcon
    Bolo

    03.03.2021 19:46

    Pracownik

    GORZÓW to teraz jedna wielka paranoja pozdrawiam pana który wymyślił 4 brygadówke gdzie na brygadzie jest po kilka osób i połowa maszyn nie obstawiona ????????wyrobienie po (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    1234

    01.05.2021 23:15

    Pracownik

    Tak ta firma to już (usunięte przez administratora) liczy sie tylko norma a ludzie są sami sobie winni, że tak sobie dają. Nie żałować nadgorliwców.
    ReviewUserIcon
    Dyrektor Produkcji

    31.07.2021 09:08

    Pracownik

    Dzień dobry Tak to prawda, że dla firmy liczy się jak najlepszy wynik - chcemy zarabiać pieniądze i tak naprawdę przetrwać na rynku zapewniając byt liczbie ponad 200 pracowników naszych rodzin i prawie 100 osób pracujących dla nas w kooperacjach. Dział sprzedaży dwoi się i troi by w czasach pandemii przynosić biznes do naszej organizacji, produkcja chce przygotować produkty do seryjnej produkcji w najbardziej efektywny sposób i akceptowalnej jakości. Nie zgodzę się jednak, że tylko to. Dla mnie liczy się z kim chcę odnosić sukces i czy zespół pcha mnie do przodu, mówi o wyzwaniach i problemach do rozwiązania. Wiec jest Pan w błędzie mówiąc, że liczy się tylko norma. Oprócz tego szacunek, gotowość do rozwiązywania problemów oraz dobra atmosfera poparta szczerą komunikacją. Dodatkowo napiszę, że normy są kalkulowane na 7 godzin netto pracy, a nie na 8. Więc pisząc, że norma jest wyśrubowana muszę Pana zmartwić, bo w innych branżach są kalkulowane na 15 minut przerwy plus na 10 minut czasu na sprzatanie i spotkania. Pozdrawiam Dyrektor Produkcji KubaP
    ReviewUserIcon
    Gimbulina

    06.07.2021 22:44

    Pracownik

    Szanowna dyrekcjo ... Jeśli budowę nowej hali odlewni ,rozstawianie maszyn, a w szczególności system wentylacji i cyrkulacji powietrza zostawiacie ludziom bez kompletnej znajomości tematu to liczcie się z tym że ludzie najszybciej zwolnią się z powodu przegrzanej hali. Nie jesteśmy androidami tylko ludźmi !!!!! W Oleśnie jest gorąco mimo otwartych drzwi na końcu hali ,otwartych wysokości okien i wywietrzników grawitacyjnych. Niech ktoś kto jest w temacie ogarnie temat. Bez drugich drzwi i otwieranych świetlików nie liczcie na wydajną pracę ... Jak zależy wam na ludziach to nie strzelajcie sobie w kolano jak ostatnim zabraniem nadgodzin....
    ReviewUserIcon
    Dyrektor Produkcji

    24.07.2021 18:03

    Pracownik

    Dzień dobry! Zgadzam się z Tobą, że wyzwania związane z przenosinami kilkunastu maszyn odlewniczych oraz pieców topielnych w tak krótkim czasie wiąże się z wyzwaniami. Cenię sobie troskę i zdanie pracowników, którzy bezpośrednio zwracali mi uwagę na tę sprawę. Świetliki wraz z wentylatorami na dachu były i są otwarte (podczas burzy widoczne ślady wody w kilku miejscach na podłodze). Temat wentylatorów (częściowo zamknięty) jest w trakcie organizacji: chcemy mieć jeden wentylator na stację roboczą, jeśli chodzi o poprawę wietrzenia hali postanowiono o zakupie specjalnie osłanianych osłon z zamkniętej części hali, które poprawią wentylację hali. Niestety temat cały czas się wydłuża z przyczyn niezależnych od pracodawcy za co osobiście przepraszam. W temacie ustawienia stanowisk pracy została zrobiona bardzo dobrze wykonana praca pracowników utrzymania ruchu oraz naszych kolegów z produkcji, którzy sami zaproponowali ustawienie potrzebnego sprzętu przy maszynie w ramach 5S! Podobne ustawienie jest i będzie dalej kopiowane na kolejne stanowiska pracy. W temacie nadgodzin uważam, że mogliśmy zrobić to lepiej zawiodła komunikacja za co bijemy się w pierś! Pozdrawiam KubaP
    ReviewUserIcon
    4321

    20.05.2021 17:51

    Pracownik

    Mialo byc tak super a wyszlo jak wyszlo . Trzeba bylo zostac w N .
    ReviewUserIcon
    Siema

    22.07.2021 03:40

    Były pracownik

    Wracaj kolego do upadającej firmy i schylaj kark przed czopkami kierownika i dyra...
    ReviewUserIcon
    Dyrektor Produkcji

    24.07.2021 17:43

    Pracownik

    Każda organizacja ma przed sobą wyzwania do realizacji, zwłaszcza w czasach Covid-19. Dzięki kadrze doświadczonych i wspaniałych ludzi na produkcji mocno wierzę, że praca w naszym zespole przyniesie nam sukces i byt naszych rodzin. Co do mojej osoby: nikt nie musi schylać karku przed „czopkiem” mojej osoby. Pisząc o upadającej firmie mija się Pan z prawdą. Zdaję sobie sprawę z tego, że być może dzięki rozwojowi i przeniesieniu odlewni do nowej hali w Gorzowie Śląskim pewna grupa interesariuszy zyska jednak czasem jest tak, że niektórzy stracą w postaci np dłuższych dojazdów do pracy. Wierzę jednak, że dla większości zmiany, które zachodzą w firmie przyniosą pozytywny efekt! Z pozdrowieniami KubaP
    ReviewUserIcon
    Kamila

    10.07.2021 20:43

    Kandydat

    Jakie są zarobki w firmie ?
    ReviewUserIcon
    Roberto

    11.07.2021 13:36

    Pracownik

    Wszystko zależy od działu, stanowiska
    ReviewUserIcon
    Kamila

    11.07.2021 18:46

    Kandydat

    Jakie są zarobki dla szeregowego pracownika biurowego ?
    ReviewUserIcon
    Obserwator

    07.06.2021 10:16

    Pracownik

    (usunięte przez administratora) A to co wypisują na oficjalnej stronie zakładu to się czytać nie chce, jak tu jest dobrze, kłamstwo za kłamstwem. Np. kto korzysta z siłowni, kto pije tą pyszną kawę, herbatę a o napojach to nie wspomnę. Biuro słodkości , owoce a plebs to niech wodę z kranu pije.Wykorzystują zdjecia pracowników którzy sami odeszli lub zostali zwolnieni.Nowo przyjętych magazynierów zapewniali jak dobrze zarobią a tu zonk, przyjdziesz w sobotę to w tygodniu wolne, na kursy chcą wysyłać ale najpierw musisz się zgodzić na lojalkę-brak chętnych.Nowa bhp czepia sie pierdół ale jak wypadek sie stał to jej nie bylo(usunięte przez administratora) Na obróbce dołożyli za weekendy a na koniec miesiąca i tak zabierają nie wiadomo za co. Na podwyżki nie ma, ale na sztuczne etaty tak, żeby podnieść wartość firmy. W Praszce w dużej firmie N..... pracuje około 1200 osób i mają około 30 samochodów firmowych a w Alu około 200 osób i samochodów niewiele mniej, gdzie nie ma gdzie parkować teraz a jak przeniosą Olesno to będzie tragedia. (usunięte przez administratora)e. Pozdrawiam i nie dajcie się...
    ReviewUserIcon
    Miły Pan

    03.05.2021 20:21

    Były pracownik

    Jak ma być dobrze jak obróbką zarządza mistrz ale nie obróbki a kierownicy co jeździć nie umie, a w narzędziowni nie lepiej ten co umie to go gonią a dwóch nowych to tylko wiatr robią na hali, jeden z nich to chociaż chce się coś nauczyć a drugi to donosiciel dyrektora.
    ReviewUserIcon
    Chlebek

    07.05.2021 14:38

    Kandydat

    Zamiast 'mistrz' powinno pisać 'uczeń'
    ReviewUserIcon
    Zaglądacz

    18.05.2021 21:20

    Kandydat

    90% opinii o firmach które czytałem to tylko najazd na mistrzów , liderów, dyrektorów itp. najśmieszniejsze jest to że jak oferują jedno z tych stanowisk to nikt sie nie zgłasza ale płakać na Internecie każdy umie i każdy robił by to lepiej ... "no on wie jak robić żeby się nie narobić" za to ty jak po nazwie wnioskuje wiesz jak nie używać głowy by robić jak "Robol" i się narobić bez sensu, użalacie się nad sobą ale na drugi dzień idziecie i pracujecie tam " każdy jest kowalem swojego losu" nie podoba ci się zmień pracę...
    ReviewUserIcon
    Robol obróbki

    07.05.2021 09:35

    Pracownik

    Paranoja normalnie nie chce się już tam chodzić gdy widzi się pajaców latających po hali a zwłaszcza pana z pieskiem.tylko zleceniowców przyjmują a robić nie ma kto tak czy siak jeden ustawiacz CNC na 4 brygady ni uja się nie wyrobi choć by się zesrał ludzie się zwalniają bo mają dość traktowania nie jeden woli iść robić za mniejszą kasę ale w spokoju
    ReviewUserIcon
    Nick

    07.05.2021 14:14

    Inne

    Ebida musi być...
    ReviewUserIcon
    Prezes

    31.08.2020 22:18

    Inne

    Jak rządził Niemiec to przynajmniej była trawa wykoszona, a jak miał prezes przyjechać to nawet pety kierownik zbierał z trawnika. Chwalą się na internetach że są tacy wspaniali, a przez te zgliszcza niedługo nie będzie widać tego wspaniałego napisu na oknach.... Jak to wygląda i jak to świadczy o firmie i organizacji ?Chyba nie najlepiej. Pewnie brakuje lidera od koszenia trawnika i składowania kompostu. Nawet w kołchozach trawę kosili;-)
    ReviewUserIcon
    Doradca

    01.05.2021 23:10

    Były pracownik

    Hej Mam nadzieję, że Twój przełóżmy dostał informację z pomysłem jak chcesz to poprawić?
    ReviewUserIcon
    Ludwik

    04.05.2021 09:34

    Inne

    "przełóżmy"? Czytasz co wysyłasz?
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.05.2021 18:15

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    pstrokaty

    02.05.2021 23:23

    Pracownik

    Moi drodzy, po co ta jałowa dyskusja. Fakty są takie: Właścicielem tej firmy jest żydowski fundusz który włożył kase i jeszcze większą kase chce wyciągnąć. Taka jest prawda. W tym celu zatrudnił "fachowców (usunięte przez administratora)" z Warszawki do zarządzania interesem. A ci albo trafia z pomysłem albo nie trafią. Wielomilionowe inwestycje chwieją się na nogach bo ktoś tam czegoś nie dogadał. Rządzą księgowi lub nowi menedżerowie a nie ludzie z branży czy inżynierowie z pojęciem. Atmosfera w pracy pozostawia wiele do życzenia, jest coraz gorzej. Odszedł kierownik UR, odszedł lider konstruktorów a następcy nie widać, odszedł już dawno kierownik odlewni, jego następca to jakiś żart. Nad produkcją rządzi "fachowiec" który wszystko wie lepiej. Może to tutaj jest jakiś problem??? W tej firmie rządzą księgowi - dzisiaj opłaci się tak, jutro inaczej a za 3 dni robimy jeszcze inaczej bo tak się komuś przywidziało. Kasa zawsze jest ważna, szczególnie w dzisiejszych czasach. Jednak w Aludesign na ten moment to jest jakaś obsesja. Na produkcji 4 brygadówka -robota świątek piątek i niedziela. Narzędziownia się śmieje, bo robi normalnie a za nadgodziny ma 100%. Odlewnia już sama nie wie za ile robi ale najlepiej jakby pracowali po 12 godzin za darmo. Bałagan, (usunięte przez administratora) i jedna wielka gonitwa. Do tego najlepiej jakby było wyłączone światło na hali i po ciemku ludzie zapierdzielali bo prezes zrobił się nagle ekologiczny. Ludzie którzy rządzą tą firmą to jakiś kabaret. Fundusz powinien się bardziej zainteresować tą sytuacją, bo to przecież jego biznes. Na miejscu Przybyła zrobiłbym konkretny audyt. Aludesign to już nie jest firma w której się pracuje i idzie do domu. Teraz to jedna wielka walka, stres, bajzel, (usunięte przez administratora) wyzyski i bigbrader z okienka.
    ReviewUserIcon
    1234bis

    03.05.2021 09:45

    Pracownik

    Twoja odpowiedź pokazuje jakie masz płytkie myślenie o ludziach. Słabe to.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    03.03.2020 21:56

    Inne

    Ta firma przeszła za dużo zmian w zbyt krótkim czasie, jak tak patrzę z boku. Marcus miał swoją kasę i tak nie gonił tego wszystkiego, było spokojniej, ale i mniej profesjonalnie. Kilku jeszcze zostało ze starej ekipy z tego co słyszałem, ale to szkoła Polmo, komuna, nic dobrego. Fundusz chce zarobić kokosy, ale zatrudnił ludzi z przypadku. Nowy prezes może i chce dobrze, ale zaliczył kilka wpadek ze swoimi ludźmi. Biuro się rozrosło tak, że nie wiadomo kto tam jest gościem a kto pracownikiem. Wiele bardzo ważnych decyzji podejmują ludzie którzy nie mają doświadczenia w odlewnictwie. Poza kilkoma którzy coś sobą reprezentują, ci wszyscy kierownicy, liderzy i dyrektorzy nie maja zielonego pojęcia o co tutaj chodzi. Działy takie jak kadry, obsługa klienta i inne podobne są ok, tutaj nie różnicy czy odlewnia czy biedronka. Ale produkcja, inwestycje, utrzymanie ruchu, narzędziownia nie wygląda najlepiej. Na tych wszystkich kierowników, liderów, dyrektorów i innych pracuje garstka maszyn, które ledwo zipią. Park maszynowy nie był nigdy rewelacyjny, ale nasilona produkcja i słaby serwis powoli daje się we znaki. Do tego jakie może być morale załogi, jak przychodzą nowi ludzie za konkretną kasę, na pewno nie za 3000 brutto tylko za dwa razy tyle lub więcej. Trzon tej firmy, czyli odlewnia zarabia coś tam więcej, ale zwiększone normy i ograniczona możliwość dorobienia w postaci nadgodzin to kombinacje typu strzał w kolano. Czas pokaże co z tego galimatiasu wyniknie.
    ReviewUserIcon
    Marcel

    04.03.2021 14:54

    Kandydat

    Nowoczesna odlewnia, nowoczesny park maszynowy, czyli 30-40-letnie trupy, a komputery na hali na windowsie 98 :D Nawet ostrego pilnika nie mają... wstyd na całą okolicę :D
    ReviewUserIcon
    123

    02.05.2021 00:09

    Kandydat

    Tak stoją i śmiechujki z pracowników co na nich zapierdzielają, maskotki firmowe.
    ReviewUserIcon
    Bolo

    04.03.2021 16:53

    Pracownik

    (usunięte przez administratora).A liderzy jak liderzy według mnie to nie oni są winni tylko wyższa kadra za organizacje pracy na hali 6 obrabiarek nie licząc wiertarek dochodzi robot i śrutownia i 4 osoby na zmianie brawo wy oby tak dalej
    ReviewUserIcon
    Pstrokaty

    10.02.2021 22:34

    Kandydat

    Jaka jest aktualna sytuacja we firmie? Czy ktoś może coś konkretnego napisać? Podobno wprowadzili system 4 brygad i teraz trzeba pracować w niedziele na normalna stawke. Jaka jest atmosfera w pracy? Czy to prawda, że utrzymanie ruchu się rozleciało a odlewnia i produkcja jest fatalnie zarzadzna?
    ReviewUserIcon
    Doradca_prezesa

    19.02.2021 19:33

    Pracownik

    Sytuacja jak pokazuje facebook w firmie wspaniała...hahaha Najwyższe obroty największa produkcja tylko osoba mało myśląca w to uwierzy. Każdy wynik da się przedstawić w dobrym świetle to się nazywa kreatywność w księgowości, a księgowa odeszła ciekawe dlaczego. Każdy nawet po zawodówce wie że nie ważne ile zarobiłeś a ważne ile zostało, haaaa. Niech się firma pochwali zyskiem to dla nas pracowników jest ważne, bo patrząc na sposób zarządzania ilość reklamacji, nierealizowane w terminie zamówienia boję się o przyszłość. Mądrujący się pupil prezesa oraz dyrektor z pieskiem to tylko wierzchołek. Kto tu jest to widzi co się dzieje i chwalenie sie wszem i wobec jak to dobrze w firmie nie sprawi że informacje podawane nam na tacy staną się prawdą. Czy firma realizuje płatności w terminie to wszyscy wiemy. Nie ma co przytaczać przykładów z olejem do pieca itd. Moim celem jest to by ktoś się wreszcie obudził, bo od mówienia że jest dobrze nie stanie się dobrze, a ja na razie roboty nie zamierzam zmieniać. Jak nadal pójdzie w tym kierunku , niestety trzeba będzie zacząć się rozglądać.
    ReviewUserIcon
    anonim

    17.01.2021 20:09

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Helmut

    21.01.2021 18:55

    Inne

    To raczej nie jest wpis tego kierownika, bo inaczej byłby to strzał w kolano i każda normalna firma takiego gościa by wywaliła;) Dziwię się jednak ,że w czasie gdy firmy szukają normalnych pracowników ,powołują na takie stanowiska kierownicze ludzi bez inteligencji, bez wiedzy z danego kierunku produkcji ect... Jeśli wszystkie relacje międzyludzkie w firmie tak wyglądają to życzę powodzenia !!. Na pewno taka kadra kierownicza "dobrze" pomaga w wydajnej i jakościowo dobrej produkcji. Ludzie, szanujcie się wzajemnie trochę i niech wszyscy będą zadowoleni a firma pójdzie do przodu .Nawet na liderów (nie zawsze) przyjmują ludzi typowo z ulicy nie mających żadnych kompetencji w tej dziedzinie,(chyba że logistyka typu wyrzucenie śmieci i dolanie emulsji do maszyny jest warte 4000 pln...:)) PS. Ja bym się zastanowił, czy przy takim szacunku do pracowników moje zamówienie będzie dobrze zrealizowane....;)
    ReviewUserIcon
    Pstrokaty

    08.12.2020 09:03

    Kandydat

    Brawo dla nowego kierownika za talent w zniechęcaniu pracowników. Wstrzymane urlopy od 21 (nie od dziś, tylko przed świętami, to odwet za 11.XI ) planowanie NASZYCH urlopów ( czy k.p. się zmienił od 10.10 2020?) tak nie buduję się załogi i dobrej atmosfery w pracy. P. S. Życzę zdrowia po 26. XII

    Zostaw merytoryczną opinię o Aludesign S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.