Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Lanfam Invest
przez gsapo, 2015-01-27 22:03:01
Pracodawca zawsze płaci na czas.
Jestem bardzo bardzo zadowolona z pracy w firmie LANFAM-INVEST.
Polecam pracodawcę.

Hansgrohe
przez Wronka, 2017-02-05 10:29:28
Pracowałam jako promotorka firmy. Świetna atmosfera, bardzo dobre pieniadze. Wszystko szczerze i prawdziwie! Polecam

Jar-Pol
przez Kim, 2017-02-22 15:25:00
Jar-Pol jest firmą w której dobrze się pracuje. Jestem ubojowym i nie żałuję że podjąłem tu pracę. Dobre warunki sanitarne oraz BHP. Ogólnie jest ok.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Tomczak - JasminCare Sp. z o. o."
Pełni Pani rolę Dyrektora firmy, czy jest Pani również pomysłodawcą rozpoczęcia działalności? Tak, firma JasminCare jest moim pomysłem, jednak przeszłam długą drogę zanim znalazłam się na stanowisku dyrektora.
Jakie były początki JasminCare? Od kiedy firma istnieje na rynku? Początki nie były łatwe, a miały one miejsce w 2012r., kiedy sama pracowałam jako opiekunka w Niemczech. Namówiła mnie do tego znajoma, która korzystała już z usług pewnej agencji. Znałam dobrze język niemiecki, ale nie miałam żadnego doświadczenia w opiece. Pośredniczka przedstawiła mi ofertę „w sam raz dla mnie”, w której podopieczną miała być starsza pani, potrzebująca jedynie towarzyszki do spacerów i rozmów oraz wsparcia w codziennych czynnościach związanych z prowadzeniem domu. Po przyjeździe na miejsce pracy… przeżyłam szok. To, co mówiła pośredniczka, miało się nijak do rzeczywistości. Babcia ledwo chodziła, potrzebowała dużego wsparcia przy poruszaniu się, a także przy codziennej higienie i toalecie. Moja pośredniczka, gdy zgłosiłam jej, że sytuacja na miejscu znacznie odbiega od przedstawianej przez nią, powiedziała, że „dam sobie jakoś radę” i takie nastawienie miała zwykle, gdy zwracałam się do niej z prośbą o pomoc. Nie czułam się dobrze, chciałam wracać do domu. Zrozumiałam, że jestem zdana sama na siebie. Szukałam informacji na temat opieki u znajomych opiekunek, a także w Internecie. Spotkałam się wtedy z wieloma wypowiedziami opiekunek, które zostały oszukane przez firmy albo pozostawione w trudnej sytuacji same sobie, jak ja. Zrozumiałam, że mój przypadek nie jest wyjątkowy. Miesiące mijały, a ja, dzięki determinacji, a także pomocy ze strony rodziny podopiecznej i znajomych opiekunek, starałam się wykonywać swoje obowiązki, poznawałam problematykę tego zawodu. Dużo rozmawiałam z podopieczną, jej rodziną i znajomymi. Docierało do mnie, jak powinna funkcjonować opieka nad ich bliskimi również z ich punktu widzenia, a także jak sprawić, by opiekunowie czuli się dobrze w swojej pracy. Dzień przed moim planowanym wyjazdem do domu, babcia zmarła. Po powrocie do Polski, moi najbliżsi pomogli mi podjąć decyzje o stworzeniu własnej firmy. Budując JasminCare za główny cel postawiłam sobie wysoką jakość obsługi, tj. przejrzyste warunki współpracy, pomoc w każdych, trudnych sytuacjach związanych bezpośrednio z opieką, ale nie tylko. Opiekunowie niejednokrotnie potrzebują pomocy choćby przy nauce języka, czy załatwieniu formalności związanych z wyjazdem. Pierwsza opiekunka wyjechała z moją firmą w sierpniu 2013 roku i myślę, że tę datę mogę przyjąć za oficjalne pojawienie się firmy na rynku. Od tej pory wyjechało już z nami kilkaset osób. I to głównie dzięki wysokim standardom zdecydowana większość z nich jest zadowolona ze współpracy z nami i poleca nas kolejnym opiekunkom. ...
"Wywiad z Lydia Sarfati - Repechage Polska"
Jak wyglądały początki firmy Repechage? W 1987 roku otworzyłam swój własny salon kosmetyczny w Nowym Jorku. Wkrótce został on okrzyknięty najlepszym salonem w całych Stanach Zjednoczonych. Długo zastanawiałam się nad tym, jak mogłabym dostarczać zabiegi kosmetyczne dla większej liczby klientów. Przez dłuższy czas moją klientką była kobieta, która pracowała w branży PR. Razem stwierdziłyśmy, że chcemy stworzyć firmę, której jeszcze nie było w Stanach i dostarczać produkty do gabinetów. W 1980 roku otworzyłam firmę Repechage, która miała być drugą szansą dla kosmetyczek („repechage” z francuskiego znaczy „druga szansa”). Zaczęłam stopniowo podbijać cały kraj, później kontynent, a dzisiaj – cały świat. Zawsze miałam szczęście do ludzi, klientów. Ludzie mnie pytają, czy miałam ogromny budżet na reklamę. Odpowiadam, że moi klienci są moją reklamą. Marketing szeptany okazał się kluczem do sukcesu.
Jakie są flagowe produkty marki Repechage? Jesteśmy prekursorem w zakresie wykorzystania alg morskich do produkcji kosmetyków. Nasze algi są zbierane ze świeżych wód morskich francuskiego Wybrzeża Bretanii. Tak powstaje cała seria Vita Cura – nowoczesne ujędrnianie dojrzałej skóry. Mamy serię kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy, m.in. serię do cery dojrzałej, serię do cery trądzikowej. Produkujemy i sprzedajemy również kosmetyki mineralne do makijażu – puder, podkład, korektor, błyszczyki. ...
"Wywiad z Agnieszka Piechaczek - Alexander Mann Solutions"
Firma Alexander Mann Solutions zajmuje się głównie działaniami HR-owymi. Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystają? Zespól rekrutacji wewnętrznej w Alexander Mann Solutions dba o kompleksową promocję firmy jako pracodawcy, dlatego wykorzystujemy każdą szansę na spotkanie z potencjalnymi kandydatami – zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym. Nasi rekruterzy są aktywni w mediach społecznościowych, na forach internetowych, występują w roli ekspertów i autorów artykułów branżowych. Każda zainteresowana osoba łatwo odnajdzie nasze oferty pracy na portalach ogłoszeniowych. Jednocześnie regularnie uczestniczymy w wydarzeniach biznesowych w całej Polsce (targi pracy, konferencje, panele), a także wspieramy uczelnie, organizując m.in. warsztaty dla studentów. Dla zainteresowanych organizujemy także dni otwarte, które są wyjątkową okazją do odwiedzenia naszej siedziby.
Gdzie można spotkać przedstawicieli Alexander Mann Solutions? Jesteśmy wszędzie tam, gdzie nasi kandydaci, pracownicy, klienci i partnerzy (jesteśmy członkami stowarzyszeń ABSL i ASPIRE). Uczestniczymy w kilkudziesięciu wydarzeniach rocznie – są to konferencje, spotkania biznesowe, panele dyskusyjne, prezentacje, targi pracy, warsztaty, szkolenia zewnętrzne, a także inicjatywy niestandardowe, np. szkółka biznesowa dla maluchów. Spotkać nas można w całej Polsce, głównie jednak (w związku z lokalizacją naszych centrów usług) - w Krakowie i Gdańsku. ...