Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
HOTEL LENART
przez pracownik, 2014-08-25 10:48:13
Witam, jestem pracownikiem hotelu Lenart od ubiegłego roku, jestem zadowolony z dotychczasowej pracy oraz atmosfery która przekłada się również na opinie gości i uczestników organizowanych imprez konferencyjnych, weselnych i innych. Sam zauważam osoby które awansowały w tej firmie. Cały czas prowadzone są profesjonalne szkolenia w tym językowe z czego jestem bardzo zadowolony. Niestety właściciele i kadra managerska stawiają wysokie wymagania ale dobrze wynagradzają.

INDEPRO NIERUCHOMOŚCI
przez gość, 2014-09-05 14:31:24
Dobry klimat na początek przygody w nieruchomościach. Kumaci ludzie i spoko podejście managerów.

WebDoctor
przez Adam, 2014-09-12 15:05:52
Świetna firma, do pracownika mają świetne podejście. Jest duży luz, firma dynamicznie się rozwija a każdy pracownik czuje swój wpływ na zachodzące zmiany.
Pracowałem w WebDoctor 2 lata i uważam ze jest to firma godna polecenia. Przede wszystkim poziom wiedzy i możliwości nauki nowych rzeczy, powinny skłonić wiele osób do szukania tam zatrudnienia.
Najlepsza jest atmosfera pomiędzy pracownikami - zespół w pełni się zazębia a wszystkie zgrzyty załatwiane są profesjonalnie i bez szkód dla którejś ze stron. Szczególnie polecam osobom lubiącym wyzwania i doskonalenie umiejętności, dla leniuszków mam złą nowinę - w WebDoctor nie ma czasu na nudę. Managerowie są cierpliwi i pomocni. Warto!

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Pod koniec marca 2017 roku w Białymstoku odbyło się VII Forum Rynku Pracy, na którym mieszkańcy miasta i całego regionu mogli zapoznać się z aktualnymi ofertami pracy, staży i praktyk, głównie u lokalnych pracodawców. Firmy zaś miały szansę na znalezienie pracowników posiadających pożądane przez nich wykształcenie oraz kompetencje zawodowe. Forum R...
Czytaj więcej >>
Z początkiem czerwca 2017 roku odbyła się uroczystość wręczenia wyróżnień dla pracodawców w Białymstoku i w regionie za tworzenie nowych miejsc pracy. Nagrody  przyznawał i wręczał Powiatowy Urząd Pracy. Współpraca z Urzędem Pracy Każdy urząd pracy w Polsce ma za zadanie aktywizację zawodową osób bezrobotnych. Jednocześnie jednak w ramach realizowa...
Czytaj więcej >>
Stopa bezrobocia rejestrowanego w Białymstoku, jak informował w kwietniu 2017 roku Główny Urząd Statystyczny, wynosiła 8,7 proc. W Wojewódzkim Urzędzie Pracy zarejestrowanych było w mieście 11,1 tys. bezrobotnych. Kto w Białymstoku ma największe szanse na podjęcie pracy i przedstawiciele jakich zawodów są tu poszukiwani? Wakaty w Białymstoku Z ofer...
Czytaj więcej >>
Zgodnie z przedstawionymi planami spółka Biawar Produkcja zamierza ulokować kapitał 25 mln zł do końca września 2019 roku w podstrefie Białystok Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna. Na czym ma polegać inwestycja i ile nowych miejsc pracy w Białymstoku dzięki niej powstanie? Inwestor w Białymstoku Spółka Biawar Produkcja otrzymała od zarządu Biały...
Czytaj więcej >>
Sytuacja na rynku pracy w Białymstoku i ogólnie w województwie podlaskim nie napawa zbytnim optymizmem. Pomimo tego, iż na przestrzeni paru ostatnich miesięcy uległa zmianom na plus, to i tak wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia w obszarze walki z bezrobociem. Temu właśnie ma służyć Forum Rynku Pracy. Bezrobocie w Białymstoku wciąż wysokie W stycz...
Czytaj więcej >>
Promocja zatrudnienia oraz rozwoju zasobów ludzkich w województwie podlaskim to priorytetowe zadania realizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku. Jedynie skuteczne działania prowadzone w tych obszarach są w stanie przyczynić się do poprawy sytuacji na lokalnym rynku pracy i wpłynąć na zmniejszenie bezrobocia. W 2013 r. Wojewódzki Urząd P...
Czytaj więcej >>
Skuteczna walka z bezrobociem to jedno z najważniejszych wyzwań, jakiemu muszą stawić czoła władze Białegostoku i województwa podlaskiego. Niezwykle istotne w tym kontekście jest podejmowanie działań ukierunkowanych m.in. na aktywizację bezrobotnych itp. Muszą one jednak bazować na konkretnych przesłankach – w tym też celu powstał Regionalny Plan D...
Czytaj więcej >>
Jedną z grup bezrobotnych znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy są młode osoby pomiędzy 25 a 30 rokiem życia. W dużej mierze to absolwenci wyższych uczelni, którzy mają spore problemy ze znalezieniem zatrudnienia – jest to zjawisko charakterystyczne dla różnych regionów kraju, w tym także dla Podlasia i Białegostoku. Dużo młodych o...
Czytaj więcej >>
W województwie podlaskim na przestrzeni minionego roku zaszły znaczące zmiany na rynku pracy, co przełożyło się na spory spadek bezrobocia. Ogólna sytuacja jest co prawda wciąż daleka od ideału, aczkolwiek eksperci szacują, iż prognozy dla Podlasia w tym obszarze są bardzo dobre. Póki co najgorzej jest w Białymstoku, gdzie wielu mieszkańców wciąż m...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Durka - HDOmedical"
Jak wyglądały początki Państwa firmy? House Domowa Opieka (obecnie HDOmedical) powstała w 2010 roku jako pomysł na stworzenie nowej formy usług z zakresu holistycznej opieki długo- i krótkoterminowej, na bardzo wysokim poziomie dla pacjentów przebywających w środowisku domowym. W niedługim czasie nabyła prawa do świadczenia usług telemonitoringu, tworząc Care Center Sara - spółkę proponującą innowacyjne rowiązanie - telemonitoring czynności życiowych, pozwalający na sprawowanie stałej zdalnej opieki nad ludźmi w podeszłym wieku, chorymi, samotnymi czy niesprawnymi. Następne osiągnięcie, to połączenie ze wspaniałą, znaną od 15 lat na rynku opieki długoterminowej, firmą NOPR (Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o.) z Warszawy oraz Stowarzyszeniem Opiekuńczym Nadzieja z Lublina. Znana wsród środowiska Ośrodków Pomocy Społecznej w całym kraju, firma NOPR/Nadzieja świadczy usługi dla pacjentów tych ośrodków w środowisku zamieszkania. To bardzo ciężka, ale bardzo wdzięczna praca, która pozwala osiągać ogromną satysfakcję zarówno pacjentów, jak i opiekunów potrafiących niejednokrotnie zmienić życie pacjentów na lepsze i bardziej radosne. Lepsza jakość życia podopiecznych to hasło przewodnie naszej firmy. Dzięki tej firmie naszym Prezesem został Piotr Mazur, który przewodzi nam do dnia dzisiajszego i dzieki niemu oraz wszystkim pracownikom firma osiagnęła obecne rozmiary i pozycję. Każdy z pracowników włada obcym językiem, niektórzy własnie się uczą. Spotkania integracyjne organizowane przez Prezesa pozwalają na lepsze poznanie naszych pracowników biurowych oraz terenowych, zwłaszcza opiekunów. Dalsze osiągnięcia przynoszące ogromną satysfakcję, to współpraca z angielską firmą MRN - Medical Research Network Ltd. operującą na płaszczyźnie międzynarodowej w ramach badań klinicznych w oparciu o wizyty domowe. Od 2013 roku House Domowa Opieka stała się pionierem nowego modelu badań klinicznych w Polsce, podnosząc o 38% wskaźnik retencji pacjentów, oraz dając możliwość lepszego zarządzania ryzykiem wystapienia zdarzeń niepożądanych poprzez bezpośrednie monitorowanie objawów wśród uczestników badania. Wdrożony i realizowanyprzez HDO model badawczy zapewnia bezpieczeństwo i komfort dając szansę na poprawę zdrowia pacjentów. Ponadto wspólpracujemy z Instytutem Kardiologii w Warszawie, gdzie świadczymy usługi perfuzji podczas operacji kardiologicznych na otwartym sercu. Nasza kadra perfuzjonistów to wyspecjalizowany personel na najwyższym poziomie zawodowym. Wszystko co robimy, począwszy od prostych działań opiekuńczych, takich jak towarzyszenie pacjentom, poprzez opiekę i pielęgnację, a kończąc na uczestniczeniu w ratowaniu życia ludzkiego w czasie operacji kardiologicznych czy badań klinicznych, robimy z wielką pasją i zaangażowaniem. To jest praca dla nas stworzona. Od września 2016 r House Domowa Opieka przyjęła nazwę HDOmedical sp. z o.o. i wszystkie podległe dotychczas podmioty należą obecnie do grupy HDOmedical. ...
"Wywiad z Bogdan Sawicki - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp. z o.o."
Działają Państwo na rynku już od prawie 25 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma? Oczekiwania klientów zapewne również uległy zmianie? W tym roku obchodzimy ćwierćwiecze istnienia. W tym czasie firma bardzo się zmieniła: IPB było na początku kilkuosobową, rodzinną firmą, w pierwszych latach swojej działalnością skupiającą się na produkowaniu dekoracji na rynek krajowy. Wraz z czasem, z nabranym doświadczeniem, pojawiały się coraz bardziej ambitne projekty. Od 14 lat rozwijamy sprzedaż zagraniczną. Dzisiaj IPB zatrudnia na stałe 100 pracowników, w szczycie sezonu produkcyjnego – 350. Mamy klientów w 45 państwach na różnych kontynentach. Jesteśmy nie tylko rzemieślnikiem, ale przede wszystkim projektantem i doradcą wizerunkowym w zakresie aranżacji przestrzeni publicznej – obecnie właśnie takiego wsparcia oczekują klienci. I nadal perspektywy na więcej, bo branża się rozwija.
Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to głównie firmy, czy również osoby indywidualne? Oferujemy projekty aranżacji przestrzennych, elementy i rozwiązania dekoracyjne oraz wszystkie usługi z nimi związane, czyli transport, montaż i demontaż, magazynowanie, konserwację, wynajem. Naszymi klientami są przede wszystkim galerie handlowe oraz instytucje odpowiedzialne za dekorację przestrzeni miejskiej. Do tego wszelkie obiekty użyteczności publicznej – dekorowaliśmy zarówno dworce i lotniska, jak i teatry, sale koncertowe, luksusowe hotele i restauracje. Obsługujemy także firmy eventowe i hurtownie, ale nie zamykamy się na współpracę z klientem indywidualnym. Tych pojawia się u nas najwięcej dosłownie w przeddzień Bożego Narodzenia i nikogo nie odprawimy z pustymi rękami. W końcu to Święta! ...
"Wywiad z Paweł Bechciński - SITA Polska"
Jak dziś wygląda Grupa SITA? Grupa SITA jest liderem na polskim rynku gospodarowania odpadami. Posiadamy 25 punktów operacyjnych, z których świadczymy usługi z zakresu zbierania, transportu i zagospodarowywania odpadów komunalnych i przemysłowych (w tym niebezpiecznych). Ponadto SITA to doświadczony operator w pracach porządkowych, utrzymaniu czystości i pracach specjalistycznych typu serwis separatorów czy remediacja gleb zanieczyszczonych. Na dzień dzisiejszy zatrudniamy około 2600 pracowników. SITA należy do międzynarodowej Grupy SUEZ environnement. Co ważne, jako organizacja jesteśmy dziś u progu znaczącej zmiany: wszystkie marki Grupy łączą się pod wspólnym logo SUEZ environnement. To dla nas ważny moment, który wykorzystujemy, by zwrócić uwagę na nasze środowisko i zasoby naturalne, które nie są nieskończone. W naszym przekonaniu przyszłość to model gospodarki obiegowej, polegającej na zamkniętym obiegu zasobów, w którym szczególną rolę pełnią recykling i odzysk.
Zatem jaka jest misja Państwa firmy? W SITA stawiamy przede wszystkim na jakość usług, które świadczymy dla naszych Klientów. Ważne jest dla nas, by realizować biznes z troską o środowisko i zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Ponadto dążymy do tego, by zapewniać naszym pracownikom możliwie najlepsze i bezpieczne warunki pracy.  Misją firmy jest także doskonalenie procesu gospodarowania odpadami. Stąd SITA inwestuje w nowe technologie oraz doskonali swoje instalacje do zagospodarowywania odpadów na terenie kraju. Naszym sztandarowym projektem, realizowanym w ramach modelu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego, jest budowana instalacja termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Poznaniu.    ...